Inhoud blog
  • DE LAATSTE SHOW band
  • VOETBAL
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Welkom op mijn blog!
    weerniegoe
    kritiek in de kantlijn
    06-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE LAATSTE SHOW band
    Als het goed is,zeg ik het ook !

    Patrick Riguelle,de leadzanger van de "Laatste-show-band" is top,net zoals zijn "band". Heb je enige tijd terug hun "Smoke on the water" van Deep Purple gezien en gehoord,geweldig. Ook straalt hun klasse uit de diversiteit van nummers en genres die ze brengen.

    Samen met Eric Melaerts het beste wat ik de laatste tijd qua muziek heb mogen meemaken.

    Wanneer maken zij een cd met oldies,van A(lles) tot Z(eer goed) !! 

    06-03-2008 om 14:34 geschreven door 774382  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOETBAL
    Toevallig gisteren naar Studio 1 gekeken ? Stijn Stijnen had zo zijn twijfels of Cercle de vorm wel zou aanhouden tot het einde van het seizoen. Hij gaf wel toe dat ze heel goed spelen. Wel,samen met Standard is het veruit de best spelende ploeg met een hoog scorend vermogen, bovendien kan zowat iedereen een doelpunt maken bij Cercle.Ik vraag mij af wanneer Club gaat inzakken, dit troosteloos gerommel kan niet blijven goed gaan, de enige hoop die ze kunnen koesteren, is dat Wesley Sonck snel zijn ritme terugvindt !

    29-01-2008 om 18:03 geschreven door 774382  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 03/03-09/03 2008
  • 28/01-03/02 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs