photo romantica2.jpg
.




Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto




Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 





 photo 01c96cc10f1609dbf1a84cdeaaebe1e4d8f6ff48ed_zps6585cd66.jpg
14.05.2014











Onze blogmascot





 





8 April 2012
Image and video hosting by TinyPic




 



Klik op het oog


 photo 206284_494224563921461_668155132_n_zpsa5691e7e.jpg

Ik en André










 photo IMG_0535_zpsf19a9d4d.jpg

Sofie 2014


 photo IMG_0588_zpsb2bd8341.jpg

Sofie haar broertje Hannes !

2014





 

 photo IMG_0772222_zps1f7e60b0.jpg

De familie Stroobants  











 







 photo IMG_0356_zps26fb39de.png

Utta 1944

Dew Kissed Pink Roses









Maart 2006






 


Streel haar en ze gaat spinnen!!






Image and video hosting by TinyPic








Romantica



Welkom op mijn plaatjessite!

Kies aan de linkerkant in het menu de categorie.

Veel plezier!

Liefs van Utta
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Katten 2


Naar katten  1

Naar katten  2







      Opération nettoyage!   



onder20de20mat.gif







Photobucket







Photobucket







      











      




                     




Image and video hosting by TinyPic





         



      




          



       



Naar katten  1

Naar katten  2


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Katten 1

Katten plaatjes en animaties

Naar katten  1

Naar katten  2


Image and video hosting by TinyPic











                           


                                       


    

                  



       Image Hosted by ImageShack.us 







                                              


    


                         



                   








          



                    



           



       
   

         

                


                              




            

Hallo





               




        




    




          



                




           





      


                     


       



                      


                                                                       

 







Naar katten  1

Naar katten  2

 

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Sexy plaatjes en animaties 1



Sexy plaatjes en animaties     1     2     3     4















          
                 

          





                     


MySpace Comments - Have a Sexy Day


         

        

                 


naar sexy plaatjes  2



Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Sexy plaatjes en animaties 2



Sexy plaatjes en animaties     1     2     3     4






     




Naar sexy plaatjes   3


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Sexy plaatjes en animaties 3


Sexy plaatjes en animaties     1     2     3     4







         

    
              


  







Naar sexy plaatjes   4


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Sexy plaatjes en animaties 4




Sexy plaatjes en animaties     1     2     3     4



                       


             

























Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Deelneming




                               






















sterkte5.gif picture by Lineke19502        




 Funpagina.eu


 

  
 

    





Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Plaatjes en animaties: E-mail

E-mail

                          





                           



     

Photobucket


Foto




                                                  




   


                    

Foto

                

 

                          

      


  
 


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Plaatjes en animaties: Gastenboeken

Gastenboeken




       

           


       



                 



            


             

 

     


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Gastenboekje

Een berichtje in het gastenboekje is altijd fijn.
Je vindt aan de rechtse kant of
klik hier.





Foto






Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Sinterklaas plaatjes en animaties ...

Sinterklaas plaatjes en animaties  1





         







Willen jullie een bijzonder verhaal lezen over de baard van Sinterklaas??

Klik dan hier!



Dan lezen jullie het verhaal van Dréke en de baard van Sinterklaas!



                                

                      


      




                 13k

9k      





            3k



      
                                                 26k                             



                                             



                                      17k   


                                        52k        
          



                                                  5k                     


                         


                            


                       9k



                                                                9k                                                



     



                                                                              




                        29k                                                      





Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Jouw huisdier in memorie ...


Jouw huisdier in memorie ...




Lieve Snor, schattie jij was de laatste van deze generatie. Het is vreselijk je te moeten laten gaan, zo onverwacht. Nu ben je bij je broer en zusjes. Je werd zo graag aangehaald en gestreeld, dan ging je helemaal uit je dak. En je langgerekt gemiauw klinkt nu niet meer door het huis. Het is stil, veel stil

Vaarwel lieverd, we vergeten je niet zo gauw.

Snor: september 1998 bij ons gekomen en gestorven op 1 september 2012.

Liliane en Lucien








Ons hondje Billie is op 13 juli 2012 overleden. Hij was 17 jaar bij ons en we beleefden heel doldwaze dingen met hem. Hij was ons manneke in huis, een echte roedelleider tot het einde. Ondanks hij niet meer mee kon, omdat hij oud was geworden, wilde hij er toch nog steeds bij zijn en probeerde steeds weer op te staan en mee te doen. Tot het laatste heeft hij gevochten om bij ons te blijven, maar uiteindelijk is hij zachtjes ingeslapen omringd door ons en zijn vriendjes de katten. Wij weten heel zeker dat als hij had kunnen blijven hij bij ons was gebleven. Hij wilde niet opgeven. Nu komen de dagen zonder hem, je zal altijd in ons midden zijn lieverd.

 Liliane en Lucien











Jaakske-Boyke was een zwerfkater die 10 jaar zijn kostje bijeen gescharreld heeft bij ons en onze buren. We wisten wel dat hij nog een plaatsje had maar we wisten niet waar, en zij wisten het ook maar wisten ook niet bij welke mensen hij nog kwam.

Hij trotseerde weer en wind, regen en koude, liep altijd voorzichtig de straat over en wandelde echt ver langs de straten. Het is een verhaal apart onze Jaakske-Boyke. Zij noemde hem Boyke, wij noemden hem Jaakske.

Dan werd Jaakske-Boyke ziek en de andere mensen lieten hem verzorgen. Hij nam de benen en belandde terug bij ons in de tuin. Hij pendelde tussen ons en hun.

Riny kwam op een zondag bij ons aan, kennen jullie deze kat? Ja hoor, dat is Jaakske. Ze deed het verhaal over hem dat hij ziek was en vermist. We zochten de tuin na en vonden hem in een holletje tussen de coniferen. Riny nam hem mee naar haar huis, maar Jaakske-Boyke werd niet beter.

Op 12 maart 2012 lieten zij en haar man Jo hem inslapen. De dierenarts constateerde katten-aids.

We willen hem graag blijven gedenken via uw blog, deze kater met zijn apart verhaal die onze harten zo veroverde. Hij ligt bij onze katten begraven.

Lieve Jaakske-Boyke we zullen je niet vergeten, jongen. Wandel nu in het land van de regenboogbrug.

Van Riny en Jo
Liliane en Lucien








1998 - 31 januari 2012

Liliane moest op korte tijd haar 3 schatten afgeven.
Na Mieke en Mammie, die hier onder staan is nu ook Zep gestorven na een korte ziekte.
Hij is 14 jaar geworden en is nu weer bij zijn twee vriendinnen.
Liliane mist haar drie lievelingen zo erg en draagt ze voor altijd in haar hart.






Amper 7,5 week na het overlijden van mijn poes Mieke
Is nu ook mijn lieve poes Mammie overleden
slaap zacht lieve schat tot later
Liliane


http://img62.imageshack.us/img62/3692/miekebloemen2.jpg




Afscheid van mijn lieve kat Mieke

Mijn kat is mijn engel
Mijn allerliefste troeteldier
Met een hart vol liefde
En een tong van schuurpapier
Vaarwel lieve schat, tot later ...

Liliane

Na een prachtig leven aan de zijde van Liliane, sliep Mieke in.
Zij is nu weer bij haar zusje Pietje Belle, die 2 jaar geleden overleed.




http://img100.imageshack.us/img100/3536/anm5bdb8e75b7d86fce.gif

http://img100.imageshack.us/img100/7471/basok.jpg

Op 6 november 2008 moesten Jan en Simonne hun geliefde Bas afgeven. Vijftien jaar lang heeft hij hun al zijn vriendschap en trouw gegeven. Hij heeft voor altijd een plekje in hun hart.
 


http://img837.imageshack.us/img837/7689/anm5b588f65c8942ae1.gif

http://img837.imageshack.us/img837/1617/katjaprentje.jpg


13,5 Jaar lang was Katja de grote vreugde in het leven van Helene Smulders en Huub Knubben.

Zij gaven hun lieveling een prachtig afscheid.

Op het herdenkingsprentje schreef Helene een ontroerend gedicht ...

Mijn Lieve Maatje Katja


Lieve Katja, Lieve Meis,

 

Wat zal ik je missen

We deden alles samen

Samen wandelen,

Samen boodschappen doen

Samen alles ....

 

Maar zo ging  het niet Langer

Na een hele benauwde aanval

Waar je niet meer uit kwam

Moesten we een beslissing nemen

Een hele zware beslissing

Die we in bestwil hebben genomen voor jou

 

Lieve Katja

Door dik en dun

In goede tijden en in slechte tijden

Mijn hele  Leven lang

Ben jij mijn maatje geweest

 

Het Leven is soms hard

en heel erg wreed

Dat jij er niet meer bent

En dat, dat niet wendt

 

Katja mijn leven zal niet

meer hetzelfde zijn zonder jou

Jij bleef me steeds Trouw

Mijn dagen zullen leeg zijn zonder jou

 

Lieve Katja

Je mag nou naar je zus Asja

Hoop dat er ook een hondenhemel

is waar je samen mag komen

 

Ook ons Bea zal je heel erg missen

Samen deden jullie Veel

We zullen je nooit vergeten

Katja voor altijd in ons HART

 

Liefs Huub (baasje), Helene (Vrouwtje)

en Bea (slurp)




http://img684.imageshack.us/img684/2424/pietjebelle.gif


http://img684.imageshack.us/img684/1452/pietjebelle.jpg

Mijn kat is mijn engel,
mijn allerliefste troeteldier,
met een hart vol liefde,
en een tong van schuurpapier.

Liliane en Lucien.



Liliane schreef mij:

Onze kat, Pietje Belle, kwam bij ons in het jaar 1998, en is ingeslapen op 5-9-2009. Ze kreeg melkklierkanker en amper twee maanden na de diagnose stierf ze . We waren erg aangedaan en we willen haar via uw blog  blijven gedenken.





http://img214.imageshack.us/img214/6717/stardouchka.gif




Douchka, geboren 14 februari 1992 en ingeslapen 27 november 2007.


Lieve Douchka,

Als duiveltjes bidden en engeltjes vloeken,

Als katten en muizen elkaar bezoeken,

Als water veranderd in wijn,

Dan pas zullen we jou vergeten zijn.


Raymonde








Timmy-Boy van Yvonne en Wijnand
2 mei 1995  -  +21 maart 2009

Op zaterdag, 21 maart 2009,  hebben Yvonne en Wijnand hun lieve Timmy-Boy moeten laten inslapen.
Hij had vocht achter het hart en de longetjes en er was geen hoop meer.
Terwijl hij insliep lag hij in de arm van Yvonne, zoals hij altijd het liefste lag.
Rust zacht lieve Timmy-Boy, je zal nooit vergeten worden.








Remco was de Groenendaeler van Jan.

Hij schreef mij:

"Op 15/11/2007 overleed mijn trouwe vriend Remco .
Ik liet hem inslapen op de operatietafel, uitgezaaide prostaatkanker.
Ik mocht hem 8 jaren houden, maar heb door omstandigheden geen enkele foto van toen hij leefde.
Hij was mij erg dierbaar en dat is hij nog steeds."








Rieki schreef mij:

Dinsdag 09-09-2008 om 18.30 uur sloot onze kleine lieveling voorgoed haar lieve bruine oogjes. 13 Jaar hebben wij haar bij ons mogen hebben. De leegte is enorm, omdat ik ziek ben waren wij 24 uur bij elkaar. Vergeten zullen wij haar nooit.








Sandra schreef mij:

"Ons Snuffel is een echt schatje!
Weet je dat ze op 2 juni '08 al 10 jaar wordt?
Op 21 augustus woont zij reeds 10 jaar bij mij.
Een echt lieveke!"

Spijtig heeft dit laatste niet meer mogen zijn.
Sandra schreef mij:

Ik moet spijtig genoeg meedelen dat snuffeltje vanmorgen 13-07-2008 gestorven is,
zij had melkklierkanker en die is van binnen opengesprongen en volledig uitgezaaid.
Nu ligt ze mooi begraven in de tuin onder haar lievelingsboompje.
Rust zacht lieve Snuffel.

 




Bienaimee van Andrea Rigters

Andrea schreef:

"Mijn hondje is 2 jaar geleden overleden maar kan nog steeds niet over dat verlies komen. Kort daarvoor heb ik mijn man en vader verloren en had steun aan mijn hondje, die mij ''begreep''.  Zij heette voluit "Bienaimee Chantal van Morimaro" maar haar roepnaam was Biennie."






Dit was Tara +, de allerliefste schat van Bob, Petra, Johan en Remko Popma uit Eindhoven.

Op 21 februari 2008 overleed ze.
Dit schreef haar bazinnetje:

  Ik wil even laten weten dat vanmorgen onze schat in mijn armen is overleden aan een auto immuunziekte.
Ze is helaas maar 8 jaar geworden.
We zullen haar nooit vergeten.
Tara bedankt voor de fijne jaren.






Dit is Cindy+ van Betty.
Cindy is op 6 februari 2008 ingeslapen en ze is 13 jaar oud geworden.


Rust zacht lieve Cindy.
Je hebt voor altijd een plaatsje in onze harten.
Liefs van je bazinnetje, Betty






Dit is Pitoe+ van Jose68.
Pitou werd 14 jaar en José mist hem nog steeds heel erg.







Dit was Raki+, de lieve poes van Jan en Syl uit Nederland.






Wendy+ van de familie J.G.F. van Voorst
Zij overleed op 24 juli 2007.
Op haar geliefde plekje in de tuin sliep zij rustig in na een heerlijk leventje van 15,5 jaar.







Mara+ van Lies Bleeker

Na een korte ziekte sliep Mara zachtjes in op 10 september 2007.
Ze werd nog een maand vertroeteld door haar familie en leed geen pijn.
Ze was nog maar vijf. Rust zacht lieve Mara ...






Dit is Duck+ van Teresa. 14 Jaar lang was hij haar trouwe huisvriend.
Ze mist hem ontzettend.






Dit is Nest+, het vriendje van Dréke. 
Deze foto werd 2u voor dat hij stierf genomen, nog zo jong, speels en gezond.
Hij was een ontzettende schat.
Hij was pas 1,5 jaar toen hij  op 5 oktober 2007 werd overreden.
Wij missen hem heel erg en zal voor altijd in ons hart blijven.








Dit is Daisy+, een zwarte zwerfkat die in het tuinhuis kwam wonen. Ze werd in onze familie opgenomen en werd het vriendinnetje van Dréke en zorgde als een moeder voor de toen nog kleine Nest. Zij werd overreden op 4 oktober 2006. Zij was pas 2 jaar. Wij zullen haar nooit vergeten. Rust zacht lieve Daisy.


Ga terug in de tijd en denk aan die allereerste keer
en al die speciale momenten die volgden ....

Voor de mensen wiens Engels niet zo goed is heb ik hieronder een vrije vertaling gemaakt.


Ik voel hoeveel verdriet je hebt ...

Wetend dat je me nooit meer zal kunnen zien, horen of in je armen nemen.

Toch, voor deze laatste keer, ga met me mee, als ik enkele van onze fijnste momenten herbeleef, van toen wij ons nog konden zien door elkaars aardse ogen.

HERINNER JIJ JE NOG die keer dat jij mij voor het eerst zag?
Was jij niet geweldig verbaast dat jij zo een wezentje vond, ZO WONDERBAARIJK ALS IK? Keek ik niet met grote ogen naar je op, met zoveel adoratie?

Bracht mijn starende blik niet zoveel bezorgdheid over, goedkeuring, geduld en vertrouwen, al die dagen tijdens al die jaren dat we samen waren?

De diepte van onze liefde voor elkaar creëerde echo’s van gelach die nooit uitstierven en die ik nog steeds kan horen op dit moment.

Nu vallen je tranen en je hart is verscheurd door de herinneringen die de tijd ons heeft gegeven.

Zovele gelukkige ”gisterens” vol met buikgestreel, dutjes op de schoot, gespetter in het bad, buiten dolle streken uithalend, geknuffel waar nooit een einde leek aan te komen en zovele kusjes.

Ik vergeet nooit hoe je altijd thuis kwam, ondergedompeld in de zorgen van alle dag. Ik begroette je al aan de deur, zo opgewonden en vol ongeduld om jou te vervullen met alle blijdschap die ik in me had, alleen maar van jou te zien ..

Ik heb altijd geprobeerd om jou op mijn eigen grappige manier te laten zien hoeveel ik om je gaf.

Ik deed steeds alles wat ik kon voor jou omdat jij mij voedde, warmte gaf, me een thuis gaf en van me hield.

Jij was altijd mijn beste vriend.

Zelfs als je heel erg kwaad was zodat ik in elkaar krimpte, me wegstopte, zelfs plaste waar ik stond.
Ik begreep je, vergaf en hield van je … onvoorwaardelijk.

En zo, tot op een dag, de ouderdom en de ziekte me bekroop.

Ik deed mijn uiterste best om me voor te doen zoals ik altijd geweest was in mijn beste jaren.

Je hebt nooit geweten hoe pijnlijk het voor me was om op te staan en te lopen …

Maar ik kreeg het altijd voor mekaar om je tegemoet te komen en je overal te volgen, alleen maar om je te laten weten dat ik altijd bij je wou zijn en dat ik je aanbad, goed wetende dat mijn tijd er bijna op zat.

En dan … keek ik naar jou voor de allerlaatste keer, hopend jou te kunnen laten weten hoe dankbaar ik was voor de allergrootste gift die jij me ooit gaf: JEZELF

Zo nu, als ik ons verhaal naar een einde leid, wil ik dat je jouw tranen afveegt en voor één moment ... ME VOELT … Ik ben hier … weer jong en gezond.

En in dit paradijs zal ik wachten op jou …

Tot dan ...




Nog een prachtig gedicht (in het engels)



I Remember

I stood by your bed last night, I came to have a peep.
... I could see that you were crying. You found it hard to sleep.

I whined to you softly as you brushed away a tear,
"It's me, I haven't left you, I'm well, I'm fine, I'm here."

I was close to you at breakfast, I watched you pour the tea,
You were thinking of the many times your hands reached down to me.

I was with you at the shops today. Your arms were getting sore.
I longed to take your parcels, I wish I could do more.

I was with you at my grave today, You tend it with such care.
I want to re-assure you, that I'm not lying there.

I walked with you towards the house, as you fumbled for your key.
I gently put my paw on you, I smiled and said "It's me."

You looked so very tired, and sank into a chair.
I tried so hard to let you know, that I was standing there.

It's possible for me to be so near you everyday.
To say to you with certainty, "I never went away."

You sat there very quietly, then smiled, I think you knew...
in the stillness of that evening, I was very close to you.

The day is over... I smile and watch you yawning
and say "Good-night, God bless, I'll see you in the morning."

And when the time is right for you to cross the brief divide,
I'll rush across to greet you and we'll stand, side by side.

I have so many things to show you, there is so much for you to see.
Be patient, live your journey out... then come home to be with me.

Author Unknown




Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Jouw huisdier in de kijker - pagina 3


Jouw huisdier in de kijker - pagina 3


 photo Imagekkk-1_zps5d30d8a8.jpg

 photo Imageh-1_zpsc003c574.jpg

Henny’s little devil Imka







Pinky is de lieve maltezer van Godelieve









Yvonne en haar lieve schat Ricky
 Amsterdam   Nederland










Dit is de mooie Schnauzer Fritz van Rudi.











 Les 3 amours d’Anita et Franci: Harry, Klarys et Copain.















Dit is Luna, de lieveling van Ans!

Noord Brabant ( Nederland )










Dit zijn Cusco en Eclips, de engeltjes van Chantal en Marc.





In opmaak






http://img407.imageshack.us/img407/3931/anm920de79925011fe4.gif         http://img511.imageshack.us/img511/3783/anmaa708f1e965cbe65.gif         http://img511.imageshack.us/img511/5859/anmc7cd0ac58007d583.gif

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Daphne   -   Omarie   -   Lucinda

Dit zijn de poezen van Carla Van Gerven uit Oosterhout (NB)


Daphne is een SI REX van 9 jaar, Omarie is een REX en is 10, Lucinda, een Siamees is de oudste en is er 13.

Carla schreef mij:

"Daphne is de jongste (9) en ook de grootste deugniet van de drie. Ze doet alles wat God verboden heeft maar ik vergeef haar alles want ze is zo leuk. Omarie (10) is een eenling, zij bepaalt wat ik bij haar mag doen en wat niet. Met Lucinda (13) heb ik de hechtste band, wij verstaan elkaar heel goed, ze is als een kind voor mij. Zij ligt de hele avond op mijn schoot."







Dit zijn Boemer en Poessie

 de twee schatten van

 Denise & Ivan

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site








Dit zijn de 3 rakkers van
 Jan & Simonne.




            



Deze twee prachtige honden zijn van Lianne.

De blonde Shar-pei is Samurai en de gestroomde Bullmastiff noemt Dorothy.









Dit zijn Bruce en Cooper, twee Britse kortharen.
Het zijn de hartedieven van Katrien, Sabine en Mathieu.






         



Dit zijn de 2 lievelingen van Lisette,
 Sheba en Mousty.









Jimmi, de lieveling van Sjoeke.
Jimmi heeft een jongensnaam maar ze is wel degelijk een kattin.
Sjoeke vond haar als jonge poes van een maand of 4 verwaarloost op straat en dacht dat het een katertje was.
Ze is nu al een gezette dame van 13 jaar maar nog in goede conditie.






Uddis (Scottich Fold) en Mörrinne (kruising Noorse Boskat met Europese korthaar) zijn de lievelingen van Raymonde.











Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Jouw huisdier in de kijker - pagina 2



Jouw huisdier in de kijker - pagina 2












Benji en Terrie zijn de twee kleine lievelingen van Artje.







Dit knappe baasje is Pluto, de lieveling van Jeanny.









Webstertje is geboren op 22 juli 2008. Ze is in Sandra's leven gekomen op 26 augustus. Hij is nu 3maand bij haar en was juist 5 weken toen zij hem vond in de winkel. Sandra moest op 13 juli 2008 haar lieve 10-jarige Snuffel afgeven maar nu heeft Webstertje weer nieuwe vreugde in haar leven gebracht!



             



Rocky en Chico, de twee lieverds van Hennie.



          



Voor Joyce staan deze 2 Chihuahuas, mama Chica en dochter Angel, op nr. 1!







Dit zijn de schatten van Lely, boven "Laika" en onder "Snoopy".













Dit is Wieke, de kleine lieveling van Elly en Piet.







Dit is Spookie, de poes van Jan en Lieske.







Hallo, ik ben Woody, een Bichon Frisé en ik ben de knuffel van Jolanda!






Dit is Laika, de lieveling van Simone.






Dit is Balou, de mooie Blauwe Britse Korthaar van Mabette.







Dit is Dooby van Jan en Syl.
Hij is al 16 jaar oud en slaapt veel.



          


Jacko & Junior van Lieve






Dit is Kwinnie, het zonnetje in het leven van Tinkel (Ria).






Dit is de lieveling van Antonette, haar naam is Swowy.






Dit is Tashi, het Tibetaantje van Helga.



Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Jouw huisdier in de kijker!

Jouw huisdier in de kijker!

Op deze pagina wil ik graag de huisdieren van mijn bezoekers in het zonnetje zetten. Heb je een leuke foto van jouw lieveling en wil je hem graag in de kijker zetten? Stuur hem dan naar
utta@telenet.be met vermelding van zijn of haar naam.






Lady van Teresa





Jolieke van Janoo en Victor





Ruffy van Jenny en Rudy





Sita van Tania





Junior (met kittens) van Tania





Pruts van Melissa





Snoepy, de hartedief van Sabi





Lady Romana van de Helftheuvel (Romy)
De lieveling van Mieke Looijestijn van de Zwan


              

  






Dit zijn de drie schatten van Christiane:
Harkymo, Gompi en Ransi
http://users.skynet.be/ransi-harkymo/


    


Dit zijn Max en Twister,
de twee grote schatten van Marinanne uit Oosterhout (NL).





Zoety van Ninne en Frans+





Beejee van Leona en Herman







Dit is Dréke, onze kleine hartedief!
Ga hem zeker eens bezoeken op zijn eigen blogje!
http://blog.seniorennet.be/viva/






Starsky van Vicky en Bob



Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Dagwensen 3


Dagwensen   1     2     3









1zondagvrouw2decmirreke8sp.gif picture by Lineke19505







Photobucket









Dagwensen   1     2     3


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Dagwensen 2

Dagwensen   1     2     3





Photobucket



























































Fijne Woensdag Pictures, Images and Photos





zondag


Dagwensen   1     2     3


Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Dagwensen ...
Dagwensen   1     2     3



zaterdagrits.gif picture by Lineke19506


















.





















Dagwensen   1     2     3









Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Vakantie - plaatjes en animaties

Vakantie plaatjes en animaties ...






vakantiekaartje0ge.gif picture by Lineke19505


159893.gif















holidayfrl28.jpg









Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Weekend wensen 3

Weekend wensen      2     3


















Weekend wensen      2     3




 photo romantica2.jpg

.





Foto




Foto

 photo 01e8c4502fc7bbf52a58a6955ef17cc6b6e1cac640100_zps8a6c8b57.jpg















Welkom bij The Blog World

Stille Pagina


Foto

Foto

Foto

Foto


 photo Image-91_zps233d22d6.jpg

André


 photo IMG_0132_zps2373be25.jpg

Viva 2014




  photo IMG_091777_zpse05e334c.jpg

Viva en Michel 2013


 photo 2005-06-1320001.jpg

Dréke

 photo IMG_0396_zps15b2af67.png

Utta 1948


 photo fotofh_zpsa309ee20.jpg

Ferdi en Maria 2013


 photo Image99-1_zps5d36568b.jpg

Viva en Michel



 photo drkeendeberen2006-03-12-12cm3.jpg

Waar zit Dréke ???


 photo Imag0e-1_zps0a925ebc.jpg

Met onze lieve schat Dréke


 photo IMG_0898-kopie_zpsae23dc72.png

André 2012
















Ferdi 31-12-2007








TopSiteGuide.Plaatjes romantica




Foto

TGIF photo unnamed-1.gif



E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.















Blog als favoriet !





 photo fotoferfer_zps6ae96ebe.jpg

Ferdi 2013















Knipoog van Dréke.






Foto
















Klik op de foto voor een bezoekje
bij Viva, Dréke & Caress








 



.




Archief per dag
  • 09-12-2018
  • 01-05-2018
  • 24-03-2018
  • 15-03-2018
  • 31-01-2018
  • 06-01-2018
  • 26-12-2017
  • 09-12-2017
  • 13-11-2017
  • 31-10-2017
  • 26-10-2017
  • 20-10-2017
  • 10-10-2017
  • 02-10-2017
  • 01-10-2017
  • 01-09-2017
  • 27-08-2017
  • 20-05-2017
  • 19-05-2017
  • 04-04-2017
  • 28-02-2017
  • 08-12-2016
  • 04-11-2015
  • 12-08-2015
  • 05-04-2015
  • 08-09-2014
  • 20-05-2014
  • 10-04-2014
  • 18-03-2013
  • 07-07-2011
  • 05-07-2011
  • 01-07-2011
  • 26-06-2011
  • 02-09-2010
  • 06-08-2010
  • 05-08-2010
  • 26-03-2007
  • 25-03-2007
  • 15-01-2007
  • 14-01-2007
  • 13-01-2007
  • 12-01-2007
  • 05-12-2006
  • 03-12-2006
  • 02-12-2006
  • 04-04-2006
  • 26-01-2006
  • 24-01-2006
  • 22-01-2006
  • 21-01-2006
  • 20-01-2006
  • 16-01-2006
  • 15-01-2006
  • 14-01-2006
  • 11-01-2006
  • 07-01-2006
  • 06-01-2006
  • 05-01-2006
  • 01-01-2006
  • 04-12-2005
  • 03-12-2005
  • 02-12-2005
  • 01-12-2005
  • 04-11-2005
  • 03-11-2005
  • 02-11-2005
  • 01-11-2005
  • 26-10-2005
  • 25-10-2005
  • 22-10-2005
  • 21-10-2005
  • 15-10-2005
  • 14-10-2005
  • 04-10-2005
  • 03-10-2005
  • 02-10-2005
  • 01-10-2005
  • 12-09-2005
  • 11-09-2005
  • 10-09-2005
  • 09-09-2005
  • 08-09-2005
  • 07-09-2005
  • 06-09-2005
  • 05-09-2005
  • 04-09-2005
  • 03-09-2005
  • 02-09-2005
  • 01-09-2005
  • 22-08-2005
  • 21-08-2005
  • 20-08-2005
  • 16-08-2005
  • 15-08-2005
  • 10-08-2005
  • 09-08-2005
  • 08-08-2005
  • 07-08-2005
  • 06-08-2005
  • 05-08-2005
  • 04-08-2005
  • 03-08-2005
  • 02-08-2005
  • 01-08-2005
  • 02-07-2005
  • 01-07-2005
  • 18-06-2005
  • 17-06-2005
  • 16-06-2005
  • 15-06-2005
  • 06-06-2005
  • 05-06-2005
  • 04-06-2005
  • 03-06-2005
  • 02-06-2005
  • 01-06-2005
  • 17-05-2005
  • 16-05-2005
  • 15-05-2005
  • 07-05-2005
  • 06-05-2005
  • 05-05-2005
  • 04-05-2005
  • 03-05-2005
  • 02-05-2005
  • 01-05-2005
  • 30-04-2005
  • 18-04-2005
  • 17-04-2005
  • 16-04-2005
  • 15-04-2005
  • 03-04-2005
  • 02-04-2005
  • 01-04-2005
  • 06-03-2005
  • 05-03-2005
  • 04-03-2005
  • 03-03-2005
  • 02-03-2005
  • 01-03-2005
  • 19-02-2005
  • 18-02-2005
  • 17-02-2005
  • 16-02-2005
  • 15-02-2005
  • 05-02-2005
  • 04-02-2005
  • 03-02-2005
  • 02-02-2005
  • 01-02-2005
  • 23-01-2005
  • 22-01-2005
  • 21-01-2005
  • 20-01-2005
  • 19-01-2005
  • 18-01-2005
  • 17-01-2005
  • 16-01-2005
  • 15-01-2005
  • 01-01-2005
  • 31-12-2004
  • 30-12-2004
  • 29-12-2004
  • 28-12-2004
  • 27-12-2004
  • 26-12-2004
  • 25-12-2004
  • 16-11-2004
  • 15-11-2004
  • 13-11-2003
  • 22-05-2000
  • 18-01-2000
  • 30-11--0001






     









    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs