Inhoud blog
  • Technopolis
  • ZONE ENERGIE
  • Onze regels van onze spel.
  • Wetstrijd FFL
  • FFL
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    TECHNIEK
    van robotboys
    06-12-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze regels van onze spel.

    wij zijn van plan om een  hoektafel  te maken.

    Wij vonden het een goede idee.

    De spel regels van de spel zijn je hebt 2 soorten joy stick .

    en er is een soort bal en er zijn gaatjes .

    alle gaatjes heeft een een punt bv is de een gaatjes die 10 punten te halen .

    sommige zijn 10 of 20 of 25 of 30....punten .

    en het isde eerste aan 100 punten    

    06-12-2018 om 15:07 geschreven door Robotboys@blog  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wetstrijd FFL

    Wij hebben een wetstrijd van techniek gedaan .

    het was  een wetstrijd van first lego league.

    ik en james tarik en emre en de leerkrachten zijn met ons geweest

    dat was heel leuk.

    wij hebben heel veel aan geleerd.

    wij waren niet in de beste plaats maar wij hebben wel deel aangenomen


    06-12-2018 om 10:10 geschreven door Robotboys@blog  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FFL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen wij zijn 2 weken geleden naar FFL dus first lego league wij zijn jamer genoeg niet gewonen maar 

    we hebben het wel leuk gevonden en interessant  om andere ideeën te zien en hoe ze het deden


    06-12-2018 om 10:03 geschreven door Robotboys@blog  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik voorstel me

    hallo iedereen ik heet Salim en ik ben 13 jaar oud.

    en ik woon in Brussel. en ik kom naar school naar Vilvoorde.

    en ik doe techniek als optie. En ik doe dat want ik hou van robots bouwen.

    Ik kwam in de opendeurdag en ik vroeg wat wat is techniek zij hebben mij dat het uitgelegd.

    En toen vond ik dat heel leuk en heb ik techniek gekozen.

      Ik wens je een fijne dag tot de volgende keer

     Cool

                       Groetjes Salim Khattab.Wink 

    06-12-2018 om 09:57 geschreven door Robotboys@blog  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FFL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen wij zijn 2 weken geleden naar FFL dus first lego league wij zijn jamer genoeg niet gewonen maar 

    we hebben het wel leuk gevonden en interessant  om andere ideeën te zien en hoe ze het deden


    06-12-2018 om 09:54 geschreven door Robotboys@blog  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik voorstel me

    hallo iedereen ik heet Salim en ik ben 13 jaar oud.

    en ik woon in Brussel. en ik kom naar school naar Vilvoorde.

    en ik doe techniek als optie. En ik doe dat want ik hou van robots bouwen.

    Ik kwam in de opendeurdag en ik vroeg wat wat is techniek zij hebben mij dat het uitgelegd.

    En toen vond ik dat heel leuk en heb ik techniek gekozen.

      Ik wens je een fijne dag tot de volgende keer

     Cool

                       Groetjes Salim Khattab.Wink 

    06-12-2018 om 09:46 geschreven door Robotboys@blog  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorstelling
    Hallo mijn naam is James ik ben 12 jaar en ik  ben in het middelbaar

    mijn hobby's zijn volleybal.drum.bariton.

    en ik maak deze blog met mijn vriend Salim hij maakt ook iets over zich zelf.


    ik zit in techniek optie en ik ga normaal met mijn vriend elke week iets nieuws dit is het.

    ik hoop dat jullie blijven lezen

    06-12-2018 om 09:25 geschreven door Robotboys@blog  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Archief per week
  • 04/02-10/02 2019
  • 03/12-09/12 2018


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs