Inhoud blog
  • interesante links
  • Proficiat!
    Welkom op mijn blog!
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    winx13
    www.bloggen.be/winx13
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Een interessant adres?
    agenda

    Belangrijke data in mijn agenda

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • robocup.be
  • forum

    Druk op onderstaande knop om te reageren in mijn forum

    Mailinglijst

    Geef je e-mail adres op en klik op onderstaande knop om je in te schrijven voor de mailinglist.


    Rondvraag / Poll
    vinden jullie de robot kup leuk,indien niet kijk dan maar rond op de blo en je zal van gedachten veranderen,
    ik vind hem leuk
    ik vind hem niet leuk
    ik vind hem tussen de twee
    Bekijk resultaat

    RoboCup-DeHackers
    lees hier alles over de vorderingen van onze robot
    10-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.interesante links
    in dit bericht vind u enkele interesante links voor als je de robocup leuk vind of voor als je zelf aan de slag wil

    Bijlagen:
    http://robocup.be   
    http://youtube.com/robocup   

    10-02-2010 om 10:12 geschreven door Chris Van Keer  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Tags:links:


    Categorieën
  • foto's (0)

  • Archief per week
  • 08/02-14/02 2010
  • 11/01-17/01 2010

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Rondvraag / Poll
    mooie blog he
    ja
    nee
    Bekijk resultaat


    Foto

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.




    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs