Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    18-01-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik kan er niet omheen ,...

    Goedenavond allemaal ,..

    Brr ,...tis koud hé ,...we hebben de warme woody sloefkes maar boven gehaald ,...Maar zo vriezen alle vuile en vieze beestjes eens dood ,..kan alleen maar onze natuur ten goed komen hé,...

    Jullie voelen het waarschijnlijk al een tijdje aankomen ,...ik doe zo hard mijn best om te overleven ,...maar mijn lichaam heeft daar een andere mening over ,...Ik kom zonet van mijn osteopaat ,..die me echt al meer dan 10 jaar behandeld,...die al heel veel mijn ups en downs heeft behandeld ,..Ik vroeg hem ,...kan je me aub eens zeggen hoe het komt dat mijn lijf zo uitgeput is ,...ik wil dit echt niet hé,...en ja daar kwamen dan de woorden die nu al een hele avond nazinderen ,...

    Ik  probeer ze even neer te pennen,....Ann ,jij draagt een onmogelijke last al jaren lang mee,...je vecht er met al jou middelen tegen ,..maar jij komt tegen wat er niemand wil ,...jij hebt de kinderen die je meer dan graag ziet ,..die je liefst van al zelf wil verzorgen ,..die jou geen toekomst kunnen geven ,...die heel veel van jou energie vragen ,...
    je hebt het door jou sterk zijn al heel goed gedaan ,..maar elk lichaam heeft zijn grenzen ,..die ken ik ondertussen al en heb er mijn leven al op ingesteld ,...maar toch ,..moet ik heel vaak door deze onprettige en pijnlijke periodes doorheen ,...want een andere weg is er niet ,...

    Ik  kan het ook aan niemand uitleggen wat mijn gevoel en mijn ervaring van het leven is ,...ik schreef het al zo vaak neer ,..en gelukkig laten jullie dit toe ,..Maar ik voel me zo vaak een echte kameleon die mijn verdriet verberg en de lach boven haal om te zien hoe goed jullie het wel hebben ,...Ik klink nu misschien heel hard hé ,...maar het is gewoon zo ,...Vandaar mijn uitputting ,....Kan ik hier iets aan doen ,..neen ,...ik denk het niet ,...Ik kan alleen maar zo goed voor mezelf zorgen ,..maar door de externe factoren die elke dag onbewust op me afkomen ,...richt dit onbewust heel veel schade op ,...pfff ,..... Was het maar simpelder allemaal ,...maar dit zal het nooit worden ,..tenzij ik mijn knop moederhart afsluit ,..maar dit is onmogelijk want Robin en Anouk zijn mijn leven ,...mijn energie ,..mijn muzes ,...Ik wil zo lang en zo goed mogelijk optimaal genieten van deze schatten ,...ook al lijkt dit voor jullie ook niet zo evident ,...

    Ik moet mijn energie vaak halen uit een gewone simpele glimlach ipv een goed rapport ,een uitmuntend resultaat op de sportschool of hun eerste pasjes ,...Maar die glimlach hé,...die is van zo een onschatbare waarde ,...Maar elke glimlach die Robin en Anouk geven ,..tonen me aan dat mijn schatten het goed hebben en gelukkig zijn en dit wil toch elke mama ,...

    We hebben met Timmy een heel zware periode achter de rug ,..het gaat nu echt veel beter ,..hij doet echt zo goed zijn best ,..door de heel vele gesprekken begrijpen we elkaar beter en probeer ik Timmy en zijn autisme beter te begrijpen ,...probeer ik te voelen hoe lastig het moet zijn om met een constante chaos te leven in zijn hoofd ,...We geraken er wel ,..maar nog niet vandaag of morgen ,..maar we blijven dromen ,...

    Dromen over die dag die er nooit komt voor mij ,...een dag zonder een zorgenkind,...
    Maar dromen doen je hopen ,...dromen zijn soms bedrog ,..maar ook vaak mooi ,...
    en die dromen over mijn schatten en hun eigen "identieke " zijn hebben een onbetaalbare waarde voor mij ,..

    Timmy ,Robin en Anouk ,..Ik hou van jullie voor eeuwig en altijd ,....xxxx



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    19-04-2016
    yll987

    I hermes outlet will softball bats not burberry outlet be long champ happy, michael kors never kate spade outlet love hilfiger online shop again, nfl jerseys and pandora every nike air morning michael kors uk I chanel outlet wake ray ban up coach outlet I oakley sungalsses outlet would jimmy choo think michael kors so. ugg boots clearance No oakley sungalsses outlet expectations, jordan retro life marc jacobs step northface by ralph lauren step, new balance day burberry canada by mcm backpack outlet day, cheap shoes repeating ugg australia the horloges same ferragamo thing, adidas schuhe that flat iron time, spurs jersey I coach outlet store was oakley sunglasses outlet tortured cleveland cavaliers jersey myself toms shoes black philadelphia 76ers jersey and nike mercurial blue.I los angeles lakers jerseys never soccer shoes outlet thought cheap ray ban to the north face find huarache you barbour jackets again, ray bans I timberwolves jersey can ralph lauren polos not polo outlet let hair straightener you, red bottoms but p90x workout I vans shoes know bcbg max I converse can chanel not longchamp love miami heat jerseys you air max 2015 anymore. tiffany jewelry You air max shoes just orlando magic jersey became pandora my jimmy choo shoes past, uggs outlet but jazz jersey also ralph lauren outlet the harrods pain bcbg dresses of valentino past chanel bags happiness, mcm backpack but louboutin also polo ralph lauren outlet online torture mk outlet online me adidas now, air max perhaps air max later moncler jackets also detroit pistons jerseys will nike continue longchamp handbags to marc jacobs exist nike air max in hermes birkin my christian louboutin future.You michael kors outlet online no canada gooses outlet longer adidas shoes love, nike shoes no coach outlet usa longer michael kors outlet retain, oakley sunglasses cheap this converse is air max 2015 my chicago bulls jerseys own true religion punishment, swarovski is oakley sungalsses outlet the cheap jordans only asics outlet remaining supra shoes trace gucci handbags of adidas pride ghd hair straighterners for new balance outlet my abercrombie and fitch salvation. calvin klein I abercrombie kids loved nike you, mizuno running I tommy hilfiger love nike free run only coach outlet a michael kors outlet online little, toms shoes but nike roshe I celine handbags would charlotte hornets jersey also air max 90 like tn pas cher to oakley outlet online over longchamp outlet a rolex watches lifetime.

    It true religion jeans is michael kors outlet online not barbour jacket outlet all nike free hot giuseppe zanotti young, babyliss must mcm backpack be polo ralph lauren accompanied christian louboutin shoes by burberry outlet a ugg australia deep tory burch sandals bone toms shoes outlet pain. handbags outlet Long uggs on sale time nba jersey blurt giuseppe shoes out gucci belts to burberry outlet online not pandora jewellery remember roshe runs the lululemon phone omega watches number new balance for longchamp outlet a the north face long cheap oakley sunglasses time swarovski to polo outlet online remember ray ban when nike to thomas sabo take ray ban photos cheap nike shoes ...... coach outlet online lurking soccer shoes in the north face a grizzlies jersey corner, uggs there christian louboutin outlet is lululemon a reebok sudden beats by dre headphones influx ray ban wayfarer of yoga pants day, mcm bags overwhelming. tiffany Now, ralph lauren uk I ralph lauren have jordan shoes a occhiali ray ban wife, oakley sungalsses outlet you adidas probably michael kors outlet also swarovski become canada gooses jackets someone air huarache else's north face husband. ugg In true religion jeans outlet the eyeglass frames end, oakley sungalsses outlet we hollister still new balance love mcm handbags the lululemon outlet beat ralph lauren factory store we toms outlet love.

    I nike free hope michael kors bags you michael kors remember relojes me salomon always [b][/b] has toms outlet a coach factory outlet pair oakley sunglasses of hogan simple north face jackets eyes, nike roshe ponytail, tiffany and co carrying michael kors a tory burch outlet backpack, tiffany jewelry wearing handbags outlet a coach factory outlet loose insanity workout shirt asics and timberland boots one air max hundred vans blue toms.com uniform denver nuggets jersey jacket.

    nike beats by dr dre bucks jersey air max wizards jersey replica handbags juicy couture kate spade abercrombie fitch north face backpacks basketball shoes pandora jewelry burberry outlet online prada katespade oakley vault pandora uk vans swarovski canada cheap ray ban pelicans jersey coach purses outlet wedding dresses burberry handbags raptors jersey rolex watches mcm handbags timberland shoes hilfiger oakley vault moncler outlet dallas mavericks jersey tommy hilfiger true religion outlet designer handbags boston celtics jerseys hermes roshe run polo ralph lauren ralph lauren polo cheap jerseys air huarache ralph lauren outlet ugg boots polo ralph lauren outlet nike roshe run wedding dresses uk coach outlet store online beats headphones los angeles clippers jerseys burberry outlet hilfiger outlet cheap nfl jerseys abercrombie gucci mens shoes ed hardy tommy hilfiger michaelkors.com burberry handbags outlet puma shoes chanel handbags womens clothing timberland converse sneakers hollister clothing store christian louboutin shoes north face outlet coach outlet online puma supra shoes oklahoma city thunder jerseys burberry uk retro jordans tory burch outlet scarpe hogan coach purses outlet michael kors handbags michael kors outlet juicy couture outlet cheap ugg boots coach black friday ralph lauren nike abercrombie and fitch levi's jeans gucci air max replica watches converse shoes nike huarache burberry outlet jordan release dates uggs boots atlanta hawks jersey ray ban sunglasses michael kors outlet online north face michael kors outlet prada sunglasses gucci outlet the north face outlet oakley outlet suns jersey michael kors outlet michael kors usa nike air uggs longchamp nike store mont blanc pens prada outlet polo ralph jordan baseball bats rolex watches prada shoes tiffany and co nike factory ralph lauren online shop trail blazers jersey hollisterco michael kors bottega burberry salvatore ferragamo michael kors outlet prada handbags oakley sunglasses outlet houston rockets jersey lululemon canada tiffany ralph lauren ray-ban sunglasses coach factory outlet online ralph lauren coach handbags rolex montre nets jerseys tory burch sale new york knicks jerseys watches christian louboutin pandora charms hollister uhren nike free run gucci burberry ray ban sunglasses outlet bebe dresses instyler longchamp handbags outlet burberry uk warriors jersey coach outlet online gucci shoes nike canada adidas thomas sabo ugg australia bottega veneta hollister clothing nike air max ugg air jordans beats by dre abercrombie and fitch chi flat iron adidas eyeglasses online woolrich clearance ray ban ferragamo shoes nike shoes outlet michael kors outlet new balance shoes tommy hilfiger outlet ray ban sunglasses outlet michael kors kings jersey m a c cosmetics ray ban outlet swarovski crystal toms shoes michael kors australia cheap oakley michael kors outlet online sale ugg swarovski jewelry nike air max roshe run rolex watches for sale burberry gucci shoes outlet cheap michael kors nike pacers jersey nike free 5.0 mac cosmetics nike store toms outlet air force michael kors handbags hollister ralph lauren outlet online beats by dre iphone cases ugg boots

    19-04-2016 om 04:05 geschreven door yll




    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs