Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    28-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Mechels Bos
    Hallo allemaal ,

    Hoe gaat het ermee ,...Nog aan het genieten van het verlof ,of terug aan de slag of aan het aftellen naar ,....
    Hier gaat het allemaal redelijk goed ,...We hebben genoten van een mooie week in Het Mechels Bos in maasmechelen waar we in een mooie omgeving ,aangepaste accomodatie en heel veel hulp konden genieten van Robin en Anouk,...
    Wat was ik een gelukkige mama om mijn lieverds zo bezig te zien ,...echt waar ,...

    Robin is duidelijk terug de oude ,..Hij kwam al lachend wakker ,kon weer roepen en vertellen en heel veel zwaaien met de handjes ,..
    Anouk had de meest actieve week van haar leven ,...Ik heb Anouk nog maar weinig zo alert en de hele tijd wakker gezien ,...goh wat ben ik trots op mijn meid
    Ook Timmy kon zich goed uitleven ,..

    En mama die genoot echt van de vele rust,...ik houd me nog steeds aan mijn structuur van rust en actie en voel dat de energie stilaan verder toeneemt,...Dat doet echt wel goed ,ook al moet ik daarvoor heel streng zijn op mezelf en enkele leuke dingen naast me laten liggen ,..maar ik doe  het want ik wil er zo gauw mogelijk weer staan als verpleegster ,...Ik mis zo mijn werk en collega's ,...

    maar het noodlot staat precies aan mijn zijde in 2014,...vrijdagavond was ik naarstig bezig met de was,...en ik weet nog steeds niet hoe het kwam ,maar ik miste de laatste trede van de trap ,..probeerde me tegen te houden ,maar sloeg mijn linkervoet om ,...Ik was zo kwaad op mezelf ,...ik kwam slecht van de pijn ,...en wist al gauw dat er iets mis was ,....grrrrrrrrr,...zatermorgen dus maar naar spoed waar de radiologie een barstje in de bovenvoet aantoonde ,...ja zei de dokter ,...Mevrouw ,...dat word gips voor 4 a 6 weken afh van de genzezing ,.. De eerste week is het absolute rust en mag je er niet op steunen ,...ja hoepla ,..daar waren mijn tranen ,...en nu ,...Help ,...
    Ik had geen andere keuze of mijn schatten terug af te geven in Aartrijke ,...

    En ja ,alweer een knauw voor mijn moederhart en het besef dat ik echt wel zorgenkids heb die afhankelijk zijn van een ander ,..en ja een moeder op krukken kan geen kind op één been uit bed halen ,verpamperen ,...
    Ik word gelukkig heel goed opgevangen en krijg vele hulp en kan me nu momenteel echt wel troosten met de gedachte van die mooie week samen ,...
    Terwijl ik in de zetel lig ,...komen er telkens flitsen naar boven van broer en zus ,...Anouk meid ,wat had jij plezier in dit mooie zwembad die kon omgetoverd worden in een mooi snoezelbad ,alles werd donker ,de lichtjes gingen aan ,..studio 100 weerhalmde en jij ,je lag te spartelen als een vrolijk visje in de wijde zee ,...zo zalig voor jou maar ook voor mij ,...weet je zus ,ik sta versteld van jou kunnen ,..wat had je een superweek ,..ook al was je vrijdag doodmoe en kwam er zaterdag een aanvalletje,...Het was genoeg geweest voor jou ,maar ook zo mooi ,..

    Robin kerel ,..jij hebt me ook zo verbaast door jou weer opgebouwde energie na je mindere periode ,je liet het sherborn ,het snoezelen allemaal toe ,keek naar de leiding ,...maar vooral je toonde weer wie je was bij elke maaltijd hé sloeber ,...Lieve sara ,...Bedankt voor jou engelengeduld met onze kerel ,...want hij wist je maar keer op keer beet te nemen hé ,..oogjes toe ,doen alsof hij sliep ...

    Het voelt zo goed aan om te weten en te zien dat ze zo hard hebben genoten en het toch maar al te goed beseffen dat ze op vakantie waren bij mama en papa,...Weet je ,eigenlijk zou ik elke minuut van de dag met een video in mijn hand moeten lopen om dit vast te leggen want het was verdorie zo hartverwarmend voor ons ,...Ons hartje is helemaal voldaan ,...en met deze gedacht probeer ik deze week door te komen en te hopen dat ik volgende week maandag na het consult bij de orthopedist een vaste gips krijg waar ik op kan steunen zodat het me nog eens lukt om die schatten naar huis te halen ,...

    Lieve Robin en Anouk ,...ik mis jullie ,...gaan jullie goed uitrusten ,...dat ga ik ook doen ...en straks zijn we dan weer samen ,..
    Ondertussen lieve ma en pa ,lieve schat en timmy ,,...Bedankt voor jullie mega hulp en  sorry voor mijn gecommandeer ,..maar helaas ik kan niet anders ,...Love you all xxx

    Met een hart vol mooie herrineringen aan een fijne week met heel fijne mensen ,super toffe gezinnen en lieve kids ,...voel ik me zo gelukkig en voldaan ,...De donkere wolken verdwijnen langzaam en maken weer volop plaats voor heel veel zonneschijn ,...Carpe Diem en pluk ik elke mooie dag en elk mooi gebaar

    Een dikke knuf ,Ann

    28-07-2014 om 15:15 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feeling better !!!
    Hallo allemaal ,

    Zalig hé ,dit mooie weertje ,...Het is precies op het juiste moment weer tevoorschijn gekomen ,...
    Weet je ,...Ik ben eigenlijk momenteel zo gelukkig ,...zoals jullie wel wisten was ik wat op de sukkel ,..het bleef maar duren ,..om moedeloos van te worden ,... Maar na 3 maand kan ik eindelijk zeggen dat het de goede kant uitgaat ,...Ik ben er nog niet helemaal ,..moet mijn structuur van rust en iets doen nauwgezet in de gaten houden ,maar ik ben op de goede weg ,...

    Het is een echte bevrijding voor mij ,...want gevangen zitten in jou eigen lichaam die gewoon niet mee wil wat je hoofd eigenlijk wel allemaal wil doen ,is geen evidentie ,....Maar ze zeggen altijd dat de tijd alle wonden heelt ,...en dat is ook zo ,...Maar wat ik de voorbije maanden wel geleerd heb ,is om gelukkig en blij te zijn met wat ik wel weer kan ipv wat ik niet kan doen ,...zondag was ik even aan zee ,...en we deden een serieuze wandeling ,...het deed me echt goed ,..Het was een echte overwinning op dit moment ,hoewel ik zondagavond dan pompaf was,...ik had weer mijn grenzen wat verder kunnen leggen en dit was een opkikker voor mij ,...

    Ik heb me het boek van Bart Verbeeck aangeschaft van LEEF , nu ik er niet meer ben ,...Ik heb het bijna in één ruk uitgelezen ,...zoveel wijsheid van zo een jonge kerel ,...echt chapeau wat hij heeft gedaan ,...ondanks zijn grote beperkingen,...Het doet je nadenken ,...en beseffen dat idd een simpel glas cola kan smaken ,...Dat ik een heel gelukkige mama mag zijn dat ik kan genieten van de glimlach van mijn lievekes ,...dat het voor mij een levenslange zware opdracht zal blijven ,...weet ik al langer dan vandaag ,...maar met heel veel liefde van weerskanten komen we hier wel door ,...De voorbije maanden heb ik ook hier me moeten bij neerleggen dat het nu echt wel menens is ,..dat mijn kleine kinderen ,...zeer zeker op weg zijn naar hun volwassenheid met alle gevolgen van dien ,...Het was en is nog steeds een aanvaardingsproces dat dit voor mij geen evidentie meer is om ze zo maar op mijn schoot te nemen en zo maar op stap te vertrekken ,... en dat ik moet aanvaarden dat ik hulp nodig heb om ze nog verder naar huis te halen want dit is mijn doel ,zolang mogelijk dit te kunnen doen hoor ,...

    Maar door alle leed en emoties komt er stilaan weer helderheid,....Vorig weekend liet ik Robin en Anouk even op de leefgroep ,...maar nu ga ik ze halen en gaan we samen genieten van het mooie weer ,..ze blijven 10 dagen thuis bij ons ,...zalig hé ,...Laat ons hopen dat het zonnetje ons die 10 dagen zal vergezellen zodat alle batterijtjes verder opladen en dat we kunnen genieten van de eenvoudige dingen om ons heen ,...de zon ,de bloemen,..de vogeltjes en alle lieve mensen om ons heen ,...want gelukkig zijn zit in zoveel kleine dingen ,...Leef je eigen leven  en geniet !!!!

    Een lieve groet ,Ann

    17-07-2014 om 12:49 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor jullie mijn lieve broer en zus ,..
      Ben je anders dan een ander.
      Ja natuurlijk ,jij bent jij
    Want je bent apart geschapen
     Uit een ander hoopje klei.

    Kijk gerust in de spiegel
    Naar het kunstwerk dat je bent
    Jouw gezicht,jou lijf en leden
     Jouw karakter ,jou talent

    Zie je wel ,je bent een wonder
    Niets aan jouw is saai en grijs
    Wees maar jij en blijf bijzonder.
     Zing gewoon je eigen wijs


    Mijn allerliefste Robin en Anouk,...

    Wat ben ik dankbaar voor onze 3 dagen samen ,...
    Wat ben ik blij om jullie te zien genieten ,te horen lachen ,...
    Jullie zijn en blijven mijn kracht ,mijn leven ,mijn alles ,...

    Wat hou ik van jullie ,...

    Een mega dikke zoen ,mama

    09-07-2014 om 16:52 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    30-06-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde schooljaar ,...
    Hallo allemaal ,

    Hier ben ik even terug ,...Alles gaat hier stilletjes aan gewoon na een hectische week vol van emoties ,..zorg ,denken ,...
    Robin doet het weer goed ,..zijn medicatie is serieus afgebouwd en sinds zaterdag hoorde ik mijn ventje weer kraaien ,...zag ik hem weer lachen en zag ik hem zijn zus aankijken ,...Wat was ik gelukkig ,...
    Het is dan ook voor mij vandaag heel onwennig om hier weer alleen thuis te zijn ,..ik mis mijn kereltje rond mij ,...maar helaas ,hij heeft ook zijn structuur weer nodig,...en ik moet hem weer wat loslaten ,...
    Ik zelf ben net terug van de dokter ,...ook even opnieuw geschrokken met haar verdict ,...maar het moet ,...totale uitputting ,...mijn lichaam is "op" ,...pfffffffffffff en ik wil het niet ,echt niet hé,...maar ik moet luisteren ,ik heb geen andere optie ,...Maar hier wil ik het niet meer over hebben ,...want de eer gaat naar mijn  speciale kanjers ,...voor hen wil ik verdorie vechten en er elke dag opnieuw zijn ,want ze zijn mijn trots ,...

    Vorige week dinsdag was het dan een heel belangrijke dag voor Timmy en Anouk ,...
    Timmy was heel nerveus ,gespannen ,..maar iets over 21 uur stond hij daar dan trots met zijn hoedje op zijn hoofd ,...Hij is afgestudeerd en mag nu op stap gaan met zijn diploma van organisatie hulp assistent ,...Het was echt een héél moeilijk jaar voor hem maar met zijn prachtige hulp en ondersteuning van Hanne ,zijn gon begeleidster van de voorbije 6 jaar en zijn medicatie heeft hij het gehaald ,...en ik ben dan ook zo ongelooflijk trots op hen ,...Ik was fier als een gieter om naast hem te staan ,..Timmy ,jongen ik wens je oprecht alle geluk in alles wat je ook gaat doen op je nieuwe levensweg en weet dat ik ook hier naast je sta om je bij te staan waar het moet ,...Ik hou van jou ,...

    In de vooravond was er dan al een afscheidsreceptie in Zonnehart waar mijn poppemie na 10 jaar afscheid moest nemen van juf Gwen ,...ze kreeg dan ook een heel "mooi diploma" mee die ik jullie zo graag wil laten meelezen ,...Ik liet het even staan ,..kon het moeilijk lezen want het is o zo mooi en oprecht geschreven door de liefste juf van de wereld.
    Gwen ,..we gaan jou missen hoor ,...Bedankt voor alles ,...Een dikke zoen ,...

    Voor mijn lieve Noukje ,....

    Hey lieve Noukje ,

    Op het einde van jouw schoolcarrière bij mij ,...blik ik graag es terug ,...

    Ik herinner het me nog ,als de dag van gister ,dat je aankwam in mijn klas.Nochtans is het inmiddels 10 jaar geleden ...

    Je was een klein meisje ,maar wel eentje vol pit !!! Hoe boos kon je je maken in het begin ,toen je nog moest wennen aan de drukte van de klas,al die nieuwe mensen ,geuren ,geluiden om je heen !!!Zo boos en verdrietig als ik je aanraakte ,je had het er echt wel moeilijk mee ,...

    Ik had het er dan weer moeilijk mee dat ik je zo moeilijk kon troosten ,want je door mij te laten knuffelen ,wat bij je grote broer wel hielp,gaf bij jou het tegenovergestelde effect! Jou moest ik gerust laten ,niet aanraken ,nee ,zeket niet !!! Hoeveel liedjes heb ik ,stilletjes AUB! ,niet gezongen en gefloten ,hoeveel 'nestjes' heb ik niet gemaakt voor je ,toen je uit je veilige schelp van je rolwagen ,op de mat werd gelegd ,waar je ,in die grote ruimte om je heen ,je jezelf verloren waande ....

    Eerst kwam je ,samen met broer ,in mij groep van 'voormiddagkindjes ' terecht ,en daarna werd je in het rustigere 'namiddaggroepje ' geprogrammeerd.

    Het was de gewoonte dat vanuit de leefgroep de informatie meekwam of je die middag al dan niet veel gegeten had ,zodat ik bij "een moeilijk moment' al beter kon weten of he nu moe was of misschien wel honger had ...want je toonde je 'onrust' door heel fanatiek op je vingertjes te daan zuigen en zoek dus maar es uit waarom...Ik vond het wel schattig ,je zo bezig te zien ...

    Toen ,en ja ,ook nu nog een beetje ,had je zo nu en dan je 'rust' nodig ,vooral op maandag ,als je het WE bij mama ,papa Erwin en je 2 broers was geweest ,want dan had je zoveel leuke dingen samen gedaan ,dat je wat aan rust toe was !!En daar hield ik dan vanzelfsprekend rekening mee:de maandagnamiddag werd dan ook jou rustige namiddag,zonder speciaal geplande 'individuele sessies',rustig ontspannen in de mooi ingerichte snoezeltent,in je beenstrekkers ,al dan niet in een nestje ,...

    Het moet gezegd ,naarmate je ouder werd ,had je het 'nestje' alsmaar minder nodig ,zelfs op de sleepdeken ,waar ik je talloze keren in heb rondgesleept...je word steeds minder bang,meer zeker van jezelf ,minder 'schrikachtig' bij aanrakingen ...

    We hadden er dan ,samen hoor ,wel heel hard aan gewerkt !! Aangekondigde aanrakingen ,'Noukje of Noukie'fluisteren voor ik je aanraakte ,en ons bij massages een weg banend langs vingertjes en voetjes naar de teerdere delen van je lichaampje,je borst en buik,van de achterkant van je hoofdje naar je gezichtje toe door talloze gezichtsmassages heen ,mocht ik je steeds vlotter aanraken!! Van trillingen was je eerst geen favoriet en bood ik jou dan heel gedoseerd trillingen aan,eerst indirect door het trilapparaat heel ver van je af te zetten ,zodat die je bereikten door de mat en zo steeds dichter ,zodat ik op den duur het apparaat helemaal op jou lichaam mocht zetten.Helemaal je ding zin trilapparaten niet ,maar je kan er al es mee lachen ,hoe dat kriebelt op je voeten ,je buik ,...Je angst voor bewegingen pakten wa aan door te schommelen ,heen en weer te slepen op je sleepdeken of in de schommelton ,te rollen op de mat ,...

    Door de tijd heen ging je dat steeds beter aanvaarden en ging dat toch allemaal een stuk vlotter.Door je armpjes voorzichtig te buigen ,kon ik je sneller uit je gespannen houding halen als het dat moment wat minder ging...

    Kortom door de tijd heen ging jij mij beter aanvaarden ,je stelde je steeds meer voor je begeleiders open ,en dan ben ik je heel dankbaar voor ,kleine meid !!!

    Je ziet dat ik je nog steeds 'kleine meid' noem ,en dat blijf je ook voor mij ,maar natuurlijk zie ik je ook als een intussen flinke grote meid !! Je bent een prachtig mooie puber geworden ,het 'roosje in een knop' bloeide open tot een prachtige mooie roos !! De laatste jaren trakteerde je ons steeds meer op jou lachjes en giechels ,je bloeide inderdaad helemaal open ,genietend van elke activiteit die ik met je deed!! Elke middag als je aankomt in de klas en ik je aanspreek ,schenk je me een prachtige glimlach en komt er soms een babbel bij !!

    En nu moet ik ,zoals dat heet ,je 'loslaten' en ik moet toegeven ,ik heb het er toch vrij moeilijk mee ,maar ja ,het moet hé !!Ook je grote broer moest ik laten vertrekken ,maar toen had ik  jou nog...Ook van je mama en de rest van je liefdevolle gezinnetje moet ik toch een beetje afscheid nemen ,en ook dat valt me zwaar,want ook met hen klikte het echt wel goed.
    Want weet je ,lieve schat ,je hebt een prachtig gezinnetje,een schat van een mama en papa en een hele grote broer die er voor jou is ...Dat maakt me dan ook sterk dat het je verder goed zal gaan ,dat je ook in je nieuwe school 'op je plooi ' zal vallen,bij mensen die ook heel hard hun best voor jou gaan doen,en je mij dan niet zo meer zal nodig hebben ...Je blijft ook op je leefgroep Onyx ,waar je je zeker thuis voelt ,bij mensen ,die zich,net als ik ,100%voor je inzetten om je je goed in je vel te laten voelen .En daardoor zal ik je regelmatig nog wel es zien en door de leefgroep heen ,kan ik je nog blijven 'volgen' zoals ik met broere Robbedoes doe ...

    Dus ...niet getreurd nu,je slaat een bladzijde in je leventje om ,om aan nieuwe te beginnen ,vom nieuwe en leuke dingen...

    Het ga je goed ,mijn grote ,kleine Noukje !!!

    En wees dus maar gerust ,ik blijf je van aan de zijlijn 'volgen '....
    Hééééééééééééééééél vééééééééééééééééééél dikke knuffels,
    Jouw juf Gwen xxxx


    Een lieve groet ,Ann





    30-06-2014 om 14:26 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (8 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs