Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    27-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Medische interventie

    Hallo allemaal,

    Alweer een week voorbij gevlogen en het was nogal druk ,..een week van over en weer rijden naar Aartrijke.Woensdag kreeg ik telefoon uit Aartrijke,..ze waren wat ongerust over Anoukjes buikje,...en hadden de dokter gebeld ,die wist ook niet goed wat en hij wou liever dat we eens naar het ziekenhuis gingen voor een advies ,Ik heb dan naar Dr Logghe gebeld en ik mocht donderdagmorgen gaan met onze meid,...ik ben ze dus woensdagavond gaan halen ,ze was content,..ik was best ook wel wat nerveus over hoe en wat het zou zijn in haar buikje ,nu ze had geen koorts,was content ,dat was een geruststelling.Ze hebben dan een echo abdomen gedaan en zagen niets speciaals,...Oef ,alleen was er veel lucht en stoelgang aanwezig.Anoukje hapt nogal veel lucht als ze eet en ook bij het inspuiten van de maagsonde kan ze veel lucht naar binnen krijgen .Ze hebben ook een bloedname gedaan en alles is in orde.Ik moest ze natuurlijk donderdagavond terug brengen want ik moest vrijdag werken.En vrijdag is papa dan broertje en zus gaan halen .Ze waren superblij vrijdagavond en het was hier gezellig rollebollen.

    Zaterdagmorgen werd ik wakker door het getsjilp van de vogeltjes,...een zalig gevoel ,..die lente die kriebelt die je doet ademen ,bewegen ,uit je coccon kruipen en stilaan weer doet naar buiten komen ,..ik ging dan zatermorgen even met Robin op het terras en zijn gezichtje sprak boekdelen ,Zalig was het !!! In de namiddag gingen we naar Wetteren samen met de matekes uit Herenthout waar we door mama Marianne en gastheer Hugo verwend werden met heel veel lekkers ,leuk gezelschap en heel veel plezier,...en ja het kriebelde bij iedereen ,we wilden naar buiten en deden een leuke wandeling,...

    Jonas "anoukjes vriendje " had voor zusje een mooi cadeautje gemaakt ,..Weet je,het voelt zo goed aan  te weten dat die schatten van mij zo graag gezien worden ,dan ben ik de gelukkigste mama van de hele wereld,want hoe ik het draai of keer wanneer ik Robin en Anouk bij me heb dan kan ik alles aan.

    Zondag was het een beetje rustdag en ook wat zorgen voor mijn metekindje en haar broer.Zo was het weekend weer vlug voorbij en is het alweer werkedag.Ik wou ook nog even kwijt dat het eigenlijk wel goed met me gaat,maar dat ik wel van mezelf merk dat alles precies zo tot me doordringt,ik besef meer en meer dat ik geen gewoon gezin heb ,dat ik vecht en verder doe en dat niet elke dag even makkelijk is,..enerzijds voel ik me daar wel goed bij ,dat ik de realiteit goed besef maar anderzijds is het verdorie niet simpel en had ik liever dat ik 2 gewone pubers had die me hoofdpijn bezorgen,...Wanneer ik Robin die 14 jaar is zie zitten  voor het vensterraam ,te brabbelen in zijn eigen taaltje maar wel heel content dan doet dit soms pijn en verdring ik die gedacht bij me ,maarja ik moet vaak zoveel verdringen ,...pffffffff kon het maar simpelder hé,...Maar wat ik bij dit alles zie is,...Robin en Anouk zijn gelukkig en ik ben een trotse mama die voor hen zorgt met oneindig veel moederliefde ,geduld en passie en in mijn binnenste weet ,...Vroeg of laat wordt ik hier voor beloond door mijn schatten en dat doen ze wel ,..ze geven hun mooie lach en voelen zich goed en daar draait het toch om hé,...

    Een warme lieve knuffel ,Ann

    27-02-2012 om 21:53 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Droom versus realiteit

    Hallo allemaal,...

    Voelen jullie ook de lente stilaan dichterbij komen ,..de dagen worden langer ,het zonnetje wint kracht (vooral achter het glas hé),allemaal positieve dingen om ons heen.De voorbije week heb ik mijn zusje wat geholpen want haar ventje werd geopereerd en zus had opvang nodig voor Elke en Jens,..Ik ging donderdagavond thuiswachten bij de gastjes en twas dolle pret met mémé Ann,ja ze konden wat profiteren hé van me ,..chipjes smullen ,langer opblijven ,hun carnavalkledij showen en ja ,nog een verhaaltje voorlezen,...Vrijdagavond bleven ze hier dan slapen ,..opnieuw een hele ceremonie tegen ze in bedje lagen,..en s'morgens werden we wakker door hun gelach en gepraat,..Ik ging even kijken aan het deurgat en zag ze samen rollebollen ,..en dan droom ik ook ,..zouden Robin en Anouk ook 2 handen op één buik geweest zijn om samen te spelen en te ravotten ,elkaar te plagen maar niet zonder elkaar kunnen.Dan was het hier badtijd ,..opnieuw reuzeplezier in mémé'sbad met lichtjes  en de badkamer half onder water,..eigenlijk mooie kindertaferelen hé,..en dan droom ik verder,...We gingen dan nog samen op boodschappen ,naar de markt om Elke's lievelingseten Ribbetjes met frietjes en hupla nog een zakje snoepkes erbij,...En dan zegt Elke ,...Ik wil bij jou blijven ,...Verwonderlijk ????

    Zaterdagavond ging ik dan mijn lievekes halen want oma Rollegem was even op bezoek gegaan en ja,daar was de realiteit,..Anoukje had een overgelopen pamper met .stoelgang...,had wat gebrield met haar boterhammekes ,..je had ze moeten zien ,..dan maar even wassen ,maar ik kreeg haar mooie ,ware,oprechte ,lieve glimlach cadeau,..;OM 02.45 een serieuze epilepsie aanval ,en dan sta je daar weer hopeloos op toe te zien aan zijn bedje,...Robin sliep verder en ik terug in mijn bed met een hartslag van boven de 100 door het alweer verschieten.Hij stond wel heel content op mijn venteke ,zo moedig en dapper is hij,...Anoukske weer één en al zonnestraal,...

    We genoten van een rustige zondag want papa moest gaan werken ,ze genoten van het zonnetje van achter het glas en ik droomde weer ,..Geef ons maar gauw de zon zodat we samen vele uren op ons terras kunnen genieten van de zon en vooral het samen zijn ,..Gelukkig kan ik zo af en toe dromen om het allemaal een plaats te geven en mezelf de nodige kracht te geven want ik hou zoveeeeeeeeeeeeeeeel van hen hé,..We hielden ook nog even een fotoshoot voor Valentijn ,allemaal dicht bij elkaar en het was zalig ,ik voelde me trots en ben super gelukkig met Robin en Anouk en s'avonds weer in de realiteit die ik na 8 jaar niet gewoon geraak ,terug naar school want mama moet werken ,...

    En zo gaan de weken voorbij en blijf ik dromen over mooie ,leuke dingen ,..kijk ik uit naar het volgend weekend en leef ik in de realiteit van werken ,loslaten maar vooral van oprechte liefde voor mijn vlees en bloed,Robin en Anouk.

    LIefs,Ann

    20-02-2012 om 18:05 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over graag zien ,Valentijn ,...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo allemaal,...

    Hier ben ik eventjes terug,een beetje belabberd ,mijn maag en darmen wat in de knoop,..een virale infectie zeker.Maar vandaag kunnen we er niet om heen ,...Tis Valentijn !!! Voor velen een heel fijne dag ,voor anderen is er een groot gemis en andere hebben verdriet en ik voel me wat alleen zonder mijn lievekes.Ja ,ik moet werken dus is het niet haalbaar om ze vandaag thuis te hebben .Gelukkig heb ik een schat van een ventje die er elke dag voor me is,..Hij had voor me gekookt,de tafel mooi versierd ,..Hij was er gewoon zoals hij er elke dag voor me is,...Wat zie ik hem graag ,...

    Zondagnamiddag hadden we een fijne namiddag samen met Nathalie ,Mario ,Hugo en Marianne en ook Nathalie Lelan kwam langs met haar zelfgeschreven boek over keanu,..We hadden leuke gesprekken en ook diepgaande gesprekken over onze kids ,..en ja ,de liefde is zo groot hé voor je kind,..je zou nog veel meer willen doen dan dat je bezig bent,...Ik weet niet hoe het komt ,maar ik ben wat emotioneel ,is het Valentijn die hier voor iets tussen zit of is het gewoon mijn sterk moederhart ,...De kids waren heel flink van het weekend ,het was op en top genieten ,..Maar gisterennamiddag bracht ik ze met een gemengd gevoel terug,...Robin was weer heel actief geweest,soms in overdrive met als gevolg enkele kleine epilepsieaanvallen,..Waarom word hij altijd terug gefloten door die stomme aanvallen ,het moet wel lastig zijn voor hem ,..Gelukkig is hij er direct weer bovenop ,geeft hij niet op en gaat hij op zijn enthousiaste elan verder,...Mijn prinses heeft een verstopt neusje ,heb het hele weekend gespoeld met fysiologisch ,maar mijn madam bleef lachen ,genoot optimaal ,..zaterdag gingen we even shoppen en wat had ze werk om alles te bekijken ,het was zo deugdzaam,..Maar toch was ik bang dat de infectie naar haar luchtwegen ging gaan ,haar ademhaling was met momenten wat zwaarder en dan slaat de angst wat toe,..Nu ze hebben ze vandaag aan de dokter getoond en ze krijgt nu neusdruppelkes en haar lengen zijn nog vrij,....Oef.

    Weet je,ik geef dit alles zoveel mogelijk een plaats en doe verder ,ik kwam gisteren naar huis met een radio volle bak zodat ik alles kon laten waaien,en het lukt me wel ,maar toch moet ik dit ook eens kwijt hé en ik kan me heel lang sterk houden en dat doe ik nu al een 6 tal maand ,maar ik denk dat mijn emmertje nu weer wat vol is,..Het is nu aan mij om dit te plaatsen ,er rustig mee om te gaan ,het emmertje wat leeg te maken en weer door te gaan ,.;naar het mooie moment van mijn prinses op 12 mei.En ik moet zeggen ,het gaat op dit gebied eigenlijk wel goed ,want ik heb heel veel vrienden die me door dik en dun steunen ,die er voor me zijn ,..Jullie allemaal die mijn blog lezen zijn er ook voor mij ,..Daarom Dank je wel uit de grond van mijn hart !!!! Dank je wel lieve familie om te luisteren en er te zijn.

    Lieve mensen ,geniet van elkaar ,hou van elkaar want liefde overwint alles !!!

    Een dikke ,welgemeende knuf,Ann xxx

    14-02-2012 om 21:03 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    09-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid nemen,...

    Hoi allemaal,

    Hier ben ik eventjes terug,...eventjes om wat stoom af te laten ,wat te ventileren,...Deze week laat het afscheid nemen me niet los,..Via facebook en via een blog volgde ik het verhaal van Marie ,..een heel dapper prinsesje ,..ze verloor gisteren de strijd tegen die stomme rotziekte,..Vanmorgen ben ik naar de begrafenis geweest van een jonge vrouw,...60 jaar gestorven aan een fatale hersenbloeding,..ze was de mama van Laurence,iemand uit de vriendenkring van Zonnebloem en weet je dan is da koppeke van mij aan het draaien,..dan zie ik de "worst care scenario's "voor mijn ogen in verband met mijn lievekes want hoe ik het ook draai of keer ,het kan me ook plots overkomen met hen,..nu zijn ze goed en daar geniet ik meer dan ooit van,..maar een stomme epilepsieaanval kan fataal zijn,..en dan !!!!

    Deze week was het ook in Koppen XL over bijna doodervaringen en ik had het er ook over met een patïente die nog maar pas haar mama verloren was,...en het was dan ook vaak het onderwerp bij vele mensen ,..maarja ..Hoe we het nu draaien en keren we kunnen rond de dood niet heen ,..het hoort gewoon bij het leven ,..Is het nu raar dat ik dit hier even kwijt wil,...neen ,ik denk het niet want ik moet elke zondagavond weer afscheid nemen van wat me lief is en dat is hard ,dat is nu al 8 jaar zo en ik probeer het te verdringen en de ene week lukt het me,de andere week weer wat mindere maar het blijft verdomd zwaar ,...ik weet en ik zie Robin en Anouk nog elke week terug maar wanneer het afscheid definitief is dan moet dit verdomd heel hard en zwaar zijn,...Ik weet van mezelf dat ik heel gevoelig ben en dat ik een groot inlevend vermogen heb wat ook niet altijd evident is,..maar ik luister graag naar de mensen ,probeer hen te ondersteunen maar soms diep vanbinnen voel ik dan mijn verdriet naar boven komen over het afscheid nemen ,...Ik ben soms zo bang hé om die lievekes van mij te verliezen ,...Gelukkig lukt het me nog vrij goed om dit een plaats te geven ,..maar ze praten soms over "hartzeer" en dit kan heel veel pijn doen ,geloof me.Maar gelukkig voelt mijn hartje nu wat beter,ik kon even ventileren ,ik ging deze middag even wandelen naar stad en kocht me een zomerbroek ,ademde de koude lucht in en voel me wat bevrijd en morgen is het  vrijdag en dan komen mijn schatjes weer naar huis en blijven ze tot maandag.

    Op het gebidsprentje stond vandaag een heel mooi gedichtje en dit wil ik graag met jullie delen

    Als de zon ondergaat

    en de nacht

    "voor altijd" voor je staat

    zou ik zo graag weten

    naar waar je gaat.

    Ik zou je willen volgen in gedachten

    en weten

    op welke hoek

    je zal wachten

     

    Als de zon ondergaat

    hoop ik

    dat je altijd naast me staat

    dat je me helpt

    in wat ik doe

    want zonder jou

    weet ik niet hoe,...

    Lieve groetjes ,Ann

    09-02-2012 om 20:14 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    06-02-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Evolutiebespreking
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallokes allemaal,

    Brrrrrrrrrrrr,...Wat is het koud,ik wen maar niet aan deze diepvriestemperaturen,....gelukkig hebben we een warm huisje en kunnen we het binnen gezellig houden zoals het voorbije weekend samen met mijn schattekes.Vrijdag na de evolutiebespreking bracht ik ze mee naar huis,..wat waren ze in hun nopjes en genoten van de gezelligheid binnen .Zatermorgen sliepen ze heel lang uit en genoten van hun douche ,na een middagdutje gingen we naar Elke ,Het was haar verjaardagsfeestje en we werden er verwend met chocolademousse en lekkere pistolékes en die twwe van mij lachten er maar op los ,...zo zalig .Gisterenmorgen werden ze pas om 9 uur wakker en ze lagen nog heel diep onder de dekentjes dicht met hun gezichtje tegen hun knuffelkes,...normaal gezien met de handjes boven de dekens maar nu er mooi onder hoor,...en ik werd verwelkomd met hun schaterlach,..ik had het direct warm van binnen,...jullie zeggen zeker,wat zit die hier nu neer te pennen ,maarja die mooie momenten zijn beperkt hé voor mij daarom zijn ze zo mooi en zo om te koesteren ,zodanig dat ik nu nog aan het genieten ben ,..het was dan ook weer balen hoor gisterenavond toen ik ze moest terugbrengen maarja hé,...

    De evolutiebespreking is heel goed verlopen vrijdag ,het waren allemaal goede punten ,Anoukje is 5 kg verzwaard in 1 jaar en dat is haar aan te zien hoor,..(als ze iets meeheeft van haar mama hé) maar mijn poppemie is een hele opgewekte meid ,is opengebloeid ,geniet van het op stap gaan,het knuffelen ,de omgeving en de stem van mama ,..dit werd meermaals vernoemd en doet me toch wel blozen,..ik be n hier zo blij voor ,ik weet en voel gewoon hoe goed ze me kennen ,..hoe sterk we verbonden zijn met elkaar. het enige die het verhandelen soms belemmerd is haar spanning,die bouwt ze zelf op ,maar eens ze weer met rust gelaten word ,keert de ontspannning van zelf terug.

    Bij Robin was het ook positief ,na 8 jaar in Aartrijke kennen ze mijn kapoen al op een draad en ik nog beter,...Maar zijn periodes van humeurigheid zijn veel verminderd ,ook de epilepsie is onder controle met de huidige medicatie.Robin geniet net zoals zijn zusje van alle basale activiteiten ,zijn favoriet is snoezelen ,de klankschalen ,lucht of water in zijn gezichtje en ja hij is een zomerkindje ,...buiten zitten is zijn favoriet ten top.Het enige dat me bezighoud is het moeten veranderen van school,..ik zou liever die beslissing niet moeten nemen ,maarja ,ik heb geen andere keuze,...Ik zal samen met zijn Juf eens gaan zien naar de Varens in Brugge of ik het daar zie zitten om hem dagelijks te laten gaan,..Met die keuze kan hij wel op internaat in Aartrijke blijven ,...een andere mogelijkheid is veranderen van internaat en dit zie ik echt nog niet zitten ,ik kom uit een heel diep dal en voel me nu stukken beter ,ga er voor en wil deze beslissing nog even uitstellen hoor.Weet je,wanneer ik die beslissing neem dan moet ik mijn lieverds weer toevertrouwen aan nieuwe mensen ,moeten ik ze weer afgeven ,..ik ken nu de omgeving en alle lieve mensen in Aartrijke en zou het liever zo houden tot aan hun 21 jaar,..dan is het tijd genoeg om zo'n zware stap opnieuw te zetten ,...Ik mag daar eigenlijk niet teveel aan denken hoor. Ik zou ze het liefst van al héél dicht bij me hebben ,.....

    Maar nu gaat alles goed,ik heb mijn werk dat ik heel graag doe,het is soms heel zwaar,al die mensen met die stomme kl*te ziekte,zowel jong als oud ,...een mens verdient dit toch niet hé,...maar ik ben blij dat ik hen kan helpen ,..het helpt me te relativeren en te beseffen dat we moeten genieten .Ik ben blij dat dit me overkomt want het zijn de kleine dingen in het leven die het leven mooi maakt ,...en ik zeg zo vaak aan de mensen ,..Blijven doorgaan ,na Regen komt zonneschijn ,ook al is dit niet voor iedereen ,..maar weet je ,een goede babbel doet wonderen en jullie reacties en steun via fb of mijn blogje zijn hartverwarmend.Een dikke DANK JE WEL ,...

    Heel veel liefs,Ann

    06-02-2012 om 20:20 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    31-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een weekendje weg
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo allemaal,...

    Koud hé,...jaja ,de winter is in het land,..dus moeten we het binnen wat gezellig houden en dicht tegen elkaar kruipen met een fleeceke op ons ,een warme chocomelk en een warm hart vol van mooie dingen.

    Vorig weekendje waren we even alleen weg zonder de kids,..het heeft me veel hartpijn gekost om toch eens "alleen" er even tussenuit te gaan ,maar het heeft mijn ventje en mij heel goed gedaan,even onze batterijen opladen en genieten van elkaar.Robin en Anouk bleven in Aartrijke en ze stelden het goed en dat was een geruststelling,..Het is me al zo vaak gezegd dat zelfzorg belangrijk is en mijn verstand weet dit maar al te goed hoor ,maar mijn hart hé,..maar allé ,tis goed gegaan en vrijdag komen ze weer mee met mama,...

    Nu ,even over het weekend,...Het was zalig aan zee,..lekker uiteten ,uitwaaien ,winkeltje in ,winkeltje uit,..luisteren naar de golven van de zee,...want ja ,de zee die heeft me een eindeloos gevoel van vrijheid,oneindigheid,dromen ,rust,..s'Avonds was ik doodmoe ,maar het was zo'n gezonde vermoeidheid,..en na een nachtje slapen waren we weer fris.

    En zondag was het dan hoogdag voor mij,..ja jullie weten het al hé,ik ben een grote Sven Nijs fan,...ik kan er ook niets aan doen ,maar ik heb het voor hem ,hij is een toonbeeld van zelfdiscipline en is een echt top sportman,...dus wou ik het WK cyclocross niet missen ,..en of ik heb genoten ,..het was een heel UNIEKE  en toffe DAG,...Niet te doen ,die ééndrachtigheid voor al onze Belgen,..het was een echt ,tof volksfeest en ook al heeft mijn Svenneke niet gewonnen,..ik ben trots op alle belgische cyclocrossers ,heb alleen maar respect voor hun geploeter .Zondagavond kwam ik dan ook met een goed ,en voldaan gevoel thuis.

    Nu is het weer werken geblazen de hele week ,morgen ga ik naar mijn schattekes en ondertussen bereid ik me voor op vrijdag want dan is het weer de jaarlijkse evolutiebespreking van de kids,..en dat is een zwaar emotioneel moment voor mij ,dan word ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt,zie ik op papier hoe zwak ze wel zijn,(en dat wil ik liever niet) want voor mij zijn ze veel meer waard dan een cijfer op papier,...ze zijn mijn leven ,mijn alles ,mijn kracht en hun kracht houden me recht en doen me uitkijken naar een zalig weekend met hen samen.

    Een dikke zoen,Ann

    31-01-2012 om 20:44 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs