Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    30-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het gaat beter,...

    Hallokes allemaal,

    Wat een zalig weertje hé,...het laadt helemaal de batterijen op ,...en dat heb ik nodig hé,..maar het begint te lukken,..Ik ben heel content over de voorbije week,ik voel dat het stillekes aan de goede kant opgaat,...vooral fysiek dan ,mentaal is het nog een beetje een rollercoaster in mijn hoofd ,..en dit omdat ik nu echt al een beetje de kracht gevonden heb om alles op een rijtje te zetten,stilletjes aan begin ik door het bos de bomen weer te zien en begin ik mijn werkpunten te zien ,..

    De voorbije week had ik veel fijne momenten,dinsdag hadden we een etentje voor onze vriend Hugo die jarig was en we hebben hem verrast ,echt wel spannend om te doen,..Wanneer ik naar school belde hoorde ik ook wel telkens goed nieuws over genieten van mijn kids,..en dat zijn geloof me ,heel fijne dingen om te horen,..Zaterdag hadden we dan het communiefeest van Kyano en dit was ook weer heel fijn om samen te genieten met onze vrienden en mijn schattekes want mijn robbedoesje was in topvorm en moest heel de feestzaal bij elkaar kraaien en zus ja,die zat daar weer te glunderen,...Gisteren was het dan schoolfeest in Aartrijke en er was er een optreden van Davy Gilles en Laura lynn,..dus dat was ambiance en zo kon mama even haar laten gaan en genieten in het bijzijn van haar kids,..Gisterenavond stak ik dan ook 2 blije kids moe maar voldaan in hun bedje in school;Ik kon gisterenavond in lange tijd weer eens zeggen dat ik echt een fijn en goed weekend had,...Wat een opluchting,...

    Ik voel wel nog steeds dat de oude Ann nog niet terug is,..mijn geheugen laat me serieus in de steek,..concentreren lukt me nog niet ,..daarjuist had ik enkele foto's op mijn pc gezet en ja,ik vind ze niet direct terug,..Aan die dingen voel ik dat er nog wat werk is,..maar het komt hé ,...Ik voel me echt een ander mens worden en dit is zo fijn dat ik weer wat meer ademruimte heb ,want ik voelde me verstikt in mezelf en alles,...ik voel ook dat ik echt de odige rust moet nemen,..s'Middags heb ik nog mijn dutje nodig ,maar erna kan ik toch weer iets doen,..Zie me hier nu schrijven,..ben precies trots op mezelf ,maar op zoek gaan naar jezelf ,jezelf terugvinden in deze moeilijke situatie die er nu éénmaal is met de kids is niet zo evident ,maar toch doe ik mijn best en dat vind ik alle positief  want zelfkennis is het begin van alle wijsheid zeggen ze toch,..

    Weet je,zaterdag op het communiefeest was er daar telkens een klein meisje die rond Robin kwam draaien,dit kindje vroeg zich echt wel af waarom Robintje daar stilzit ,maar met haar onbezorgdheid was dit eigenlijk wel genieten want zo zie je maar dat er toch nog vrolijke speelsheid is en dat een kind dit toch probeert te plaatsen,..

    En o ja ,ik heb nog een heel vroege primeur,...mijn poppemieke doet volgend jaar haar Plechtige communie en mijn metekindje haar eerste communie en dit feest gaan we vieren op 20 mei 2012.En zo heb ik weeral een mooi moment om naar uit te kijken,..om zo te zorgen voor een stralende dag voor mijn schattekes.Deze week ga ik ze niet zo lang moeten missen want het is een verlengd weekend en ik ga ze 3 dagen naar huis halen ,..Joepie !!!

    Heel veel zonnige groetjes,Ann

    30-05-2011 om 00:00 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We ploeteren verder,...

    Hallokes allemaal,...

    Alweer een week voorbij,...de dagen gaan precies open en toe,...vooral wanneer het je moeilijk afgaat en wanneer je meer wil doen of je lichaam wilt,...Maar we doen gewoon verder met de nodige ups en downs ,de nodige tranen en de bijhorende extreme vermoeidheid.Alhoewel ik niet mag klagen en het toch wel beter gaat hoor ,..maar tis nog niet zoals ik zo willen,...maar het zal tijd nodig hebben vrees ik.

    Mijn ventje vertelde me vorige week elke morgen dat ik nogal bezig ben hoor in mijn slaap,het is roepen ,met de voetjes bewegen,bezig zijn,..mijn onderbewustzijn is duidelijk bezig met mijn verwerkingsproces.En tis verdorie niet simpel ,..Ik was dus nogal moe vorige week want ik was wat bezig met mijn ventje die het terras rond ons huis gelegd heeft,..af en toe wou ik me bewijzen en een klein (heel klein handje )toesteken.Op aanraden van de dokter ,...moet ik dus op mezelf denken,tijd nemen voor mezelf en had ik besloten om de kids pas zondagmorgen te halen zodat ik zaterdag want extra kon rusten,...maar zaterdagmorgen zat ik hier te wenen ,..ik miste o zo hard mijn 2 schatten.Weet je,het is makkelijk gezegd tijd nemen voor jezelf ,maar mijn sterke moedergevoelens kan ik niet aan de kant zetten,..het is gewoon veel te sterk ,...Ik probeerde toch op adem te komen ,ging dan even zwemmen met mijn metekindje en genoot dan samen met mijn ventje van een barbeque ,een glaasje wijn en elkaar ,..en dit is ook belangrijk.

    Maar ik was zo blij dat ik ze gisterenmorgen kon halen en ze in mijn armen sluiten,..wat een opluchting !!! Na het middageten en een dutje gingen we even naar de floralux,..graszaad halen en nog wat bloemekes om de tuin op te fleuren,..ik was de koningin te rijk om met mijn kids even op stap te kunnen en ze te zien glimlachen tussen de bloemekes in.We gingen dan nog eens naar mijn schoonbroer en zus want die was jarig ,..en we genoten van een gezellig samenzijn.

    De kids gingen moe maar voldaan slapen ,..maar wat er is met Robin weet ik niet,..hij deed 2 epilepsie aanvalllen ,..maar vandaag is hij rustig,kijkt heel alert naar mama en geniet van de strelingen door zijn haartjes,aan zijn wangetjes,..terwijl zusje weer één en al zonneschijn is,..die kleine meid van mij is de laatste tijd echt wel heel alert en volop bezig met haar poepke omhoog te smijten,..heel koddig om te zien en dan al haar brabbelingskes.

    Ik wil even alle mensen die naar mijn verhaal luisteren,mijn blog lezen ,mij aanmoedigen,mij bewonderen echt wel bedanken .Weet je,een goed gesprek ,een fijne babbel doet heel veel deugd .Het geeft me de nodige kracht om verder te werken aan mijn aanvaardingsproces en ook genezingsproces ,want toen ik vorige week bij de dokter was ,kreeg ik nog steeds geen groen licht om te werken ,ik kreeg nog een maand bij,..ik hoop dat het me tegen dan zal lukken,..Ik wens echt niemand toe wat ik nu meemaak want tis echt lastig (ook al weet ik dat er nog heel veel mensen die erge dingen te verwerken hebben ).Ik zit in een rouwproces ,een proces om 2 gezonde kids die in mijn geval een ander leven hebben,..maar het is een even intens en mooi leven ,..alleen is het in de maatschappij niet zo simpel om dit te willen zien en aanvaarden en ook dit doet heel veel pijn,..Ja,ik geef jullie hier weer een hle boterham om te lezen ,maar die korreltjes die jullie lezen zijn mijn therapie ,mijn uitlaatklep om alles een plaats te geven.,...

    En nu ga ik samen met mijn schattekes een beetje slapen,...Een dikke ,welgemeende knuffel voor jullie allemaal.

    Liefs,Ann

    23-05-2011 om 13:31 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    17-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een deugddoend weekend ,...

    Dag allemaal,

    We zijn alweer enkele dagen verder,..dagen waar het redelijk goed ging,dagen waarvan ik heb genoten,...We hadden hier een rustig weekend.Zaterdagmorgen ben ik mijn schattekes gaan halen en ik werd bedolven onder hun glimlach,..Ik liet ze eerst nog buiten een beetje genieten van de wind in hun snoetje en het zonnetje.Na het middageten deden ze eerst hun dutje,...Robin had niet veel slaap nodig en dan ben ik samen met hen naar de winkel geweest ,...Robin en ik samen terwijl zusje sliep.Weet je,dit was nu eens zo zalig hé voor mij.Hij zat te gieren van het lachen en te wapperen met zijn handjes,..ja ,hij was in zijn nopjes.s'Avonds aten ze lekkere croque Hawaii en dan genoten we samen in onze nieuwe longchair van het knuffelen,zalig gewoon,...Het deed me zo goed om eindelijk weer eens een gewone dag te hebben met hen,...ik deed alles op het gemak en het ging goed .

    Zondagmorgen kwam ik wakker en hoorde door de babyfoon alweer  blije kindjes en toen ik hun deur openschoof werd ik verwelkomd door een gelukzalige glimlach,..kan je geloven dat ik dan de tranen in mijn ogen krijg,...dit is genieten ten top voor mij !!! Ze werden dan verwend met een heerlijke douche en dan was het aperitief time met tante Sophie en Elke en jens.

    In de namiddag moesten we naar een receptie van de plechtige communie van onze buurjongen,..maar we hadden weer wat pech ,..Robin had nogal een serieuze epilepsie -aanval voor we vertrokken en het was echt wel lastig voor hem ,hij was wat ontroostbaar,Na een tijdje kon Timmy hem wel tot rust brengen en eeft hij toch nog wat genoten op het feest en zusje ,..ja lachen en genieten hé ,..mooi om te zien.

    Gisteren waren ze nog een dagje bij mama,...het was rustig aan en ze keken door het venster terwijl papa en opa bezig waren met het leggen van het terras,..Robin en zusje zaten duidelijk te genieten van de rust.Af en toe passeer ik dan hun rolwagen,neem ik ze vast ,geef ze een knuffel en doe een praatje en dan spreken hun ogen boekdelen !!! Die moment zijn van onschatbare waarde voor mij ,want ze geven me zo'n voldoening hé om er te zijn voor hen;In de namiddag sliepen ze hun tukske uit ,terwijl ik ook zo'n paar de kamer in en uit loop om naar hen te zien.Jammer moest ik ze gisterenavond terug in Aartrijke in hun bedje steken want mama was doodop maar wel gelukkig en voldaan.

    Toen ik vanavond belde ,hoorde ik dat ze opnieuw een fijne dag gehad hebben,ze zijn naar de meifoor in Brugge geweest en ze vonden het leuk ,..en morgen gaan oma en opa gaan wandelen en tegen dan zijn we alweer bijna weekend en ze beloven mooi weer....En dan word het genieten op ons nieuw terras !!!.

    Heel veel lieve groetjes en een dikke knuf van een gelukzalige mama

    17-05-2011 om 21:23 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We doen verder,...

    Dag allemaal,...

    Ik wou nog even iets neerpennen voor het weekend begint,...eigenlijk is er niet zoveel speciaals te vertellen.Het is hier nog steeds heel,heel rustig want ik kan gewoon niet anders of mijn lichaam blokkeert,...Pffffffffff,het is echt soms zo lastig hé.Ik wil echt voorruit kijken en er weer zijn ,maar mijn lichaam houd me nog steeds zo tegen;In het begin van de week lukte het me redelijk goed en ik was zo blij ,...maar nu de laatste 2 dagen is het alleen weer mijn bed en mijn zetel dat ik aankan,...Aangezien ik niet veel kan doen ,dan ben ik wat gaan opzoeken op de computer over burn -out ,...En ja ,tis niet simpel en overal gaat het over hetzelfde ,...verander iets bij jezelf !!!! En dat probeer ik wel te doen ,ik weet dat ik nu even alle aandacht op mezelf moet focussen en dat is even wennen,...want ik ben gewoon om er te zijn voor anderen....

    Woensdag had ik een goede dag en het zonnetje scheen en ik ben naar de kids gegaan en ze waren echt zo blij hé,...ze zaten te lachen en te kraaien met hun gezichtje in de zon,..twas heel mooi om ze te zien,..ik nam Robin uit zijn rolwagen en nam hem tegen mijn borst en mijn venteke vond het zo zalig hé en mama ook,...na een tijdje legde ik hem neer op een matras en hij deed turnoefeningen ,wel 100 sit -ups ,(hij heeft een betere conditie dan mama voor het mement).Ondertussen zat zusje met haar mooie glimlach bij me.Ik praatte wat met de opvoedster omdat ze me vroeg hoe het ging en ik zei ,..ja ,het lukt me wel ,...ik zie en weet dat ze hier eigenlijk ook wel gelukkig zijn ....Ik had woensdag dan ook een voldaan gevoel dat ik weet dat ik de zorg kan delen,..maar toch hé,...Als ik hier aandenk en weet dat ik dat zal moeten leren plaatsen overvalt me toch af en toe dat verdomde schuldgevoel,...en nu vraag ik me vandaag af ,,...vraagt dit werkelijk zoveel energie van me,...en jammer maar helaas is ja hierop een antwoord.Maar ik doe mijn best en kijk verder voorruit !!!

    Morgen haal ik mijn schattekes en blijven we rustig samen thuis en doen we alles op het gemak.Zondag in de late namiddag gaan we dan weer naar een communiefeest,...even alle sleur loslaten en maandag hou ik de kids nog even bij me om samen te kunnen knuffelen en te genieten van elkaar ,want ik heb dit o zo nodig hé....

    Ik wens jullie allemaal een heel fijn en zorgeloos weekend toe.Geniet van elkaar !!!

    Liefs,Ann

    P.S. Dank je wel allemaal voor jullie steun,want die is echt hartverwarmend hoor !!!

    13-05-2011 om 12:29 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moederdag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,

    Hier ben ik even terug,..want vandaag is het heel relax voor mij na een heel fijn weekend...Ik voel nog steeds de zwakte van mijn krachten ,maar mijn hart is vervuld van warmte en vriendschap en een gelukzalig gevoel.

    Gisteren was het moederdag !!! Voor mij is dit een heel speciale en gevoelige dag !!!! Ja,ik ben mama van 2 speciallekes ,die dag doet me toch nog een stilstaan dat het niet voor elke mama even simpel is....maar die dag doet me ook beseffen dat mama zijn een speciale verbintenis is met jou kind.

    Zaterdag ging ik Robin en Anouk halen en ze hadden in de leefgroep een geschenkje voor me gemaakt ,ik kreeg van hen een mooi hartje met een mooie tekst erop "Mama,ik ben in jou hart ,en jij in het mijne ..." en dat is ook zo elke minuut van de dag ,ieder dag van de week.We gingen dan naar het feest van Jonas en het was er opnieuw heel fijn en super.Jonas ,die straalde gewoon en mijn schattekes die waren erbij,..mijn Robintje was stil ,maar genoot en mijn poppeke die sliep ook eerst wat ,maar keek dan naarstig in het rond en smulde vooral van de lekkere barbeque....Ik ontmoette veel nieuwe mensen met wie ik een praatje deed,..het was gezellig !!! Nancy en peter ,dank je wel voor alles ,We hadden geluk na,het feest mochten we blijven logeren ,...samen met Hugo en marianne,..we hadden samen nog een hele fijne babbel,...Lieve matekes ,jullie gaven ons weer een heel goed gevoel !!! jullie zzitten diep in ons hart.

    We hadden het oa ook over mama zijn,...Weet je,ik heb het nog steeds niet makkelijk om de kids tijdens de week op internaat te laten,..maar ik kan niet anders ,...nu ben ik thuis om dit alles proberen te plaatsen en ik denk dat ik vordering maak alhoewel het ,geloof me ,...heell veel pijn doet,...Gisteren moesten we dan ook nog naar een verjaardagsfeest van onze buurman,...Robin en Anouk waren doodmoe gisteren en ze meenemen naar dit feest had absoluut geen zin,..ze zouden er niets aan gehad hebben,..dus brachten we ze eerst terug naar Aartrijke,...ze waren zo blij om in hun bedje te liggen,...ik kreeg zo'n mooie gelukzalige glimlach ,..maar geloof me ,..het was zo moeilijk om ze opnieuw achter te laten,...maar ik hield me sterk,..ik had ze bij me gehad en we hadden een mooi feest,...en ik ben op moederdag,hun mama geweest,...Mijn allerliefste robin en anouk,...ik hou zoveel van jullie ,...!!!ik hoop dat ik nog heel lang jullie mama mag zijn,..jullie nog heel lang mag knuffelen,...nog heel veel fijne momenten mag beleven;

    Langs deze weg wil ik ook mijn eigen ,lieve mama nog eens bedanken voor alles !!! mama ,ook al zeg ik het niet vaak,...Weet dat ik zielsveel van je hou !!! je betekent alles voor me  !!!

    Ondertussen rollen de tranen hier over mijn wangen,..en weet ik dat ik alles weer even moet laten bezinken,maar toch voel ik intens geluk,..het geluk van een trotse mama van alle even trotse kids,..TIMMY,ROBIN,ANOUK IK ben voor altijd jullie mama !!!

    Liefs,ann

    09-05-2011 om 12:57 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    06-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn lieve Robin en Anouk

    Dag mijn allergrootste lieve schattekes,

    Hoe gaat het met jullie ? Leuk hé ,dat zonnetje !!! Ik weet dat jullie daar zo kunnen van genieten,groot gelijk hebben jullie.Ik kom jullie even vertellen dat het wat beter gaat met mama,alles komt wat duidelijker in haar hoofd en ze voelt nu ook aan waarom ze zo moe is,...wanneer ik naar jullie kijk  ,en ook naar de andere kindjes in de leefgroep dan zie ik dat jullie zo groot worden,..en weet ik ook dat het meer en meer energie vraagt hé.Maarja,onze liefde voor elkaar is zo groot hé,tis precies hoe groter jullie worden,hoe meer ik jullie ga bewonderen en ga bekijken,...jullie zijn zo speciaal voor mama.Dat is met geen woorden te beschrijven.

    Mama kreeg deze week alweer heel veel bemoedigende woordjes,ze helpen me allemaal om dt alles te verwerken ,want die mensen kennen jullie en ook mij en weten als geen ander hoe zwaar het is hé.maar mijn lieve robbedoes en mijn kleine poppemie ,we komen er wel samen uit hé.alleeen al wanneer ik naar jullie kijk weet ik waarom ik verder moet ,jullie ongelooflijke wilskracht en jullie optimisme sleuren me door de moeilijke tijd .Ik ben hier nog steeds aan het nagenieten van mijn bezoekje op woensdag ,jullie vonden het zo zalig om met mama op het springkasteel te zitten,wanneer ik jullie kleine fijne handjes in de mijne voel dan weet ik dat we samen horen,dat we een superteam zijn ,dat we gewoon bij elkaar horen voor eeuwig en altijd .

    We zijn al vrijdagmiddag en morgen kom ik jullie halen met jullie mooiste outfit mee,dan broer steken we je haartjes in de gel en jij zus ,jou mooie strikjes en dan gaan we samen feest vieren,het feest van Jonas ,..en ook daar zal het weer heerlijk genieten worden met fijne mensen om ons heen.

    Lieve Robin en Anouk ,ik hou van jullie met heel mijn hart en zoveel meer.Tot morgen !!! Dikke zoen,mama





    06-05-2011 om 11:48 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opgelucht

    Hallo allemaal,

    Hoe gaat het met jullie ? Ik kan eindelijk zeggen dat het al wat beter gaat,...Ik voel me precies opgelucht,voel dat ik meer adem krijg,dat ik alles wat kan plaatsen en dat mijn hartslag wat rustiger word,...deze morgen ben ik wel naar de dokter geweest en die wist me te zeggen,dat het heel belangrijk is om tijd voor mezelf te nemen en te rusten.Hij zei ook dat het tijd nodig heeft,...hoeveel ? dat gaan we zien ?,...maar het belangrijkste is dat de oorzaak gekend is ,dat we er aan kunnen werken en dat het in orde komt.

    We hebben hier weer met z'n allen genoten van een fijn weekend.Anoukje had een heel goed weekend en Robin die was wat moe,...Zaterdag was het de Plechtige communie van Cedric,...onze communicant zag er stralend uit en mijn poppemieke die zat te glimlachen,genoot duidelijk van de aandacht dat ze kreeg van het vele volk.Het was heel leuk om te horen dat iedereen zei dat zusje toch wel veranderd was,...en idd ,ze zat rond te kijken als een vinkje,...o ,wat zie ik mijn meisje zo graag.Robin was in zijn slaperkesdagen,..hij sliep heel veel maar was rustig en keek naar de lichtjes.het feest was pas s'avonds en zo zaten ze laat in hun bedje.

    Gisteren moesten we weer naar een ander feest,naar de Plechtige communie van Arjen,..Opnieuw was het heel aangenaam om wat te praten met de mensen en te zien dat er toch wel mensen die ik niet ken ,even naar me en de kids toekomen om ons te bewonderen,...Weet je,dat doet heel veel voor mij,...te horen dat ik moedig ben,dat de kids er prachtig uit zien,..te voelen dat ik gesteund ben,...

    En ook vandaag was ik aangenaam verrast,..ik kreeg 2 onverwachte bezoekjes ,..Hartverwarmend is dit !!!Ik ben echt zo blij om weer even een positief bericht op mijn blogje te plaatsen,..wanneer ik zo terugblik waren de berichtjes van de voorbije 2 maand niet zo positief,...maar ook dit hoort bij mijn leven met mijn 2 speciallekes ,...Maar ,eindelijk kan ik weer neerpennen dat in opwaartse lijn gaat en geloof me dit is een hele opluchting voor mij....We gaan ervoor !!!

    Samen met de zon en de nodige rust ga ik mijn batterijen verder opladen zodat ik ezr weer helemaal zal staan voor Robin,Anouk,Erwin en Timmy en jullie allemaal die er zijn voor mij....Dank je wel !!!

    Dikke zoen,Ann

    02-05-2011 om 20:31 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs