Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    14-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele mooie foto's












    14-11-2010 om 14:15 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een heel gezellige week

    Dag allemaal,

    Terwijl het buiten kletternat is en hadden wij hier een heel gezellige week vol warmte en genegenheid binnen,...Het was zo genieten van mijn schattekes ,dat het vandaag weer afkicken is voor mama want de kids zijn terug in Aartrijke,...ze hebben nu al 2 weken gespijbeld en dat mag ook niet teveel zijn héKnipogen.Maar ,ik ben zo voldaan en zo gelukkig door al hun liefde en hun vechtlust hé.Ik wil het zo uitschreeuwen dat ik apetrots ben op hen want ik heb ze nu van een hele week niet gehoord,ze waren gewoon in topvorm en genoten met volle teugen,...maar dit kwam ook doordat we hier heel veel fijne momenten gehad hebben.Woensdag gingen we naar oma Izegem en dat vonden ze fijn omdat ze gewoon eens genieten van in de auto te zitten,...En donderdag hadden we hier allemaal samen een KEITOFFE dag met onze matekes uit Wetteren en Herenthout.Mama Marianne zorgde voor heel lekker eten en lekkere bubbels en of we gelachen hebben en gevierd hebben want we hadden heel veel redenen oa,de verjaardag van Sien en Anoukje en Nancy ,...maar vooral de goede resultaten van al onze kids ,...want dat is voor elk van ons nog steeds het allerbelangrijkste,...en als het goed gaat ,dan mag je ook eens uit de bol gaan hé en gewoon GENIETEN,...

    Vrijdag hadden we opnieuw bezoek en was het weer genieten voor de kids,ze vinden het zo fijn om even in het gezelschap te zijn,...ondanks dat we donderdg lang opwaren was mijn ventje in topvorm en reed zo heerlijk rond in zijn loopfiets,..en dan is hij trots hé en ik ook hoor !!!

    Gisteren was het nog wat nagenieten en uitrusten na die drukke dagen terwijl mama haar huishouden deed,...s'Avonds bracht ik ze dan terug naar Aartrijke want mama en papa gingen eten met de ouderpraatgroep uit Aartrijke,het was heel gezellig want hier verstaan we elkaar maar al te goed ,we hebben allemaal zorgenkindjes  en onder lotgenoten kan je wel eens goed je hart luchten want we voelen allemaal hetzelfde,...het evenwicht zoeken tussen thuis en internaat,...niet zo makkelijk maar ik ben eigenlijk wel trots op mezelf dat het me toch redelijk lukt alhoewel mijn moederhart het soms anders wil,...

    Ik ben nu zo gelukkig en voldaan na een weekje thuis met mijn lieverds dat ik er weer tegenaan kan,...

    Heel veel liefs van een supergelukkige mama,Dikke zoen

    14-11-2010 om 14:09 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Controle UZ Gent

    Dag allemaal,

    Wat doet het deugd om eens een weekje thuis te zijn,samen met mijn schattekes,...dat smaakt naar meer hoor,...We hebben het hier heel gezellig samen met z'n drietjes want onze 2 andere mannen zijn weg,dan is het hier stil en dan lig ik te luisteren naar het geroezemoes van Robin,die is nu aan het swatelen en het vertellen,maar wat dat is een raadsel hoor !!!

    Gisteren moesten we naar het CP Referentiecenrum in het Uz Gent,na veel kunst en vliegwerk kwamen we aan in Gent en geraak daar maar je wagen kwijt ,...Pfffffffffff.We moesten oa bij de logopedie,de neuroloog,de orthopedist,de ergotherapeute,...en onze balans is dus heel goed.Hun epilepsie is momenteel onder controle en laten we dit zo houden want met hun epilepsie valt hun humeur hoor,...Bij de logopedie hadden we een gesprek over zusje,...Het bebeurt dat ze in Aartrijke minder goed eet en dat het huis wel goed lukt,maarja,ons madam voelt gewoon dat het mama is die haar thuis eten heeft en dan ziet Anouk dit als een gevoel van voldoening en vandaar dat het thuis soms beter gaat,ze voelt de warmte van mama hé (jammer dat ik geen helikopterke heb om ze dagelijks eten te gaan geven in school).Ze gaf ook wat info over eventueel spelmateriaal voor Robin,...Bij de orthopedist was ook alles goed,alle spieren doen het goed en mits hun spalkjes en hun dagelijkse kini en aangepaste rolwagen is alles onder controle te houden zodat er geen verkortingen optreden,...alleen zal zusje weer in het gips moeten voor 2x2 weken met haar onderbeentjes,anouk heeft wel wat meer last van de spanning in de voetjes ,we gaan dit regelen voor na de feestdagen zodat ze vrij is met Kerst en Nieuwjaar,...Al bij al hebben we met de kids al een lange weg afgelegd en doen ze het toch wel goed hoor en laat ons hopen dat dit nog heel lang zo mag blijven,...Zoals ik ook hier al meermaals neerschreef is het echt een weg met ups en downs ,een weg vol emotie ,maar vooral een weg vol met mooie momenten voor ons samen en daar trek ik me aan op ,...ook al is het soms met een lach en een traan ,maar nu is het genieten,genieten voor mama,broer en zus,..en together we are strong !!.

    Ik wens jullie ook allemaal een heel fijne week toe en wij gaan het hier nog deze week heel gezellig houden !!!

    Een dikke zoen,Ann en een grote knuffel Robin en Anouk

    09-11-2010 om 13:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    06-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag lieve Robin en Anouk

    Dag schattekes,...

    Mama is hier nog even voor jullie,...ik weet ,ik kom jullie morgen halen voor een hele week samen thuis,...wat zie ik hier naar uit,...jullie ook hé,...

    Mama had het dinsdagavond moeilijk hoor toen ze naar huis kwam,...de traantjes waren er,...wat is het lastig om jullie achter te laten en vooral dan omdat het jou verjaardag was hé zus,...maar de opvoedsters hadden gezorgd dat je een fijne dag had woensdag,...aan je deur hingen er ballonnen en een kroontje en toen ik woensdag belde hadden ze je extra verwend,...en zo kon mama het weer stilletjes aan een plaats geven .Ook aan iedereen die een kaartje of een smsje of via mijn blogje reageerden,...Dank je  wel,....

    Vandaag kwam oma Rollegem wandelen met jullie,hopelijk hebben jullie genoten,...ondertussen ben ik met oma Izegem eens gaan zien in de winkel van de sint,..want ook jullie verdienen iets leuks hé,...ja ,voor de sint is het ook niet altijd makkelijk om te kiezen ,Robin ,je bent 13 jaar en ja ,een andere jongen van 13 zit op de Pc of playstation en jij ,je speelt met baby gerief ,maar je geniet er zo van ,al die geluidjes en muziekjes ,...Weet je,dit zijn van die momenten dat het voor mama vaak wat moeilijker gaat ,maar ik trek me dan op aan het feit dat er voor jou een fijne periode aankomt,alles komt onder de lichtjes en daar kan jij eindeloos van genieten,...en ook daar geniet ik mee ,...

    Weet je,ik verlang zo tot morgen hé,...dan heb ik jullie een hele week voor mij en kunnen we lekker onze zin doen,...Schattekes,ik hou ontzettend veel van jullie met mijn hele hart en zoveel meer,...

    Dikke zoen,mama

    06-11-2010 om 20:40 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkige verjaardag poppemie

    Dag mijn klein poppemieke,

    Mama is hier eens heel speciaal voor jou,...want morgen ben jij al 11 jaar,...en ik ben zo blij dat ik al 11 jaar jou mama kan zijn,..want zusje ,ik hou zoveel van jou,...jij bent mijn alles ,mijn hele leven,...en omdat mama morgen een drukke dag heeft en jij je verjaardag in school mag vieren met jou vriendjes ,wil ik dit hier vandaag voor jou neerschrijven,...

    Wat hebben we hier genoten van 4 fijne dagen samen,...ze waren opnieuw onvergetelijk hé voor ons samen,...Zaterdag genoten we van het zonnetje en we knuffelden heerlijk ,en wat zie ik je graag bezig,je bent zo content en opgewekt de laatste tijd,...dwz dat je u goed voelt hé meisje,..en Zondag vierden we hier dan feest met de hele familie voor jou,...al die lieve mensen kwamen voor jou ,zus,...omdat jij ook voor hen belangrijk bent,...je werd bedolven onder de knuffels en onder de cadeautjes,...wat zal je weer schitteren,..en wat smulde je van jou lekkere taart,speciaal in Halloweenstijl,...Kortom ,het was hier een gezellige drukte,..

    Gisteren gingen we wandelen naar Oostende,...wat was er volk op de been,..maar jij genoot van het buiten zijn,...samen met Robin,die was ook voor jou heel content hé ,de hele tijd,...daarna hielden we het nog wat rustig samen op de mat en ook daar geniet je van,..

    En vandaag zus,was het wat werken en rusten hé voor mama,maar jij zat te kijken hoe we alles deden en vanmiddag mocht je bij papa Erwin liggen soezen in de zetel,...zalig hé hadden jullie het,..het was zo mooi om jullie te zien liggen,...zo puur en zo mooi dicht bij elkaar en daar voel ik me goed bij,...

    Lieve,lieve kleine meid,...we wensen jou voor morgen een heel fijne dag toe en volgende week dan vieren we wat verder hé samen met onze vrienden,..want we kunnen niet genoeg vieren,we zijn gewoon zo trots op jou,op wat jij al hebt doorstaan in je jonge leventje,maar je wil er zijn en vechten voor elke dag en dat siert jou wel,...Anouk,ik hou van jou !!!

    Een dikke zoen,mama  

     

    laatste

     

    02-11-2010 om 17:29 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    30-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantie,...

    Hallokes allemaal,...

    Hier ben ik even voor jullie,..wat was dit hier heel druk voor mij,...van het ene naar het andere rennen,...maar nu eindelijk wat rust (alhoewel !!!)Ben vandaag de hele dag in de weer voor de was en plas,boodschappen doen,opruimen,...genieten van de kids,...want morgen is het hier feest hoor,...

    Mijn klein poppemieke word woensdag 11 jaar,...en voor mij zijn verjaardagen heel belangrijk,...ik wil dit echt wel vieren samen met hen,...Het zal een fijne dag worden samen met de familie en veel lekkere dingen en het gewoon samenzijn,...Het verslagje volgt dan later hoor,...

    Ondertussen hebben we gisteren de vakantie goed ingezet,...Timmy kwam thuis met een goed rapport en daar zijn we terecht trots op,...we zijn dan naar de barbeque geweest op de leefgroep van de kids en het was een heel gezellige avond,...Lieve mensen van onyx,...Dank je wel voor de fijne avond en het elke dag opnieuw zorgen voor de kids.En of ze genoten hebben,...Robin vond het super en zat de hele tijd te lachen en te kraaien en zusje ,ja die geniet met haar mooi lachje hé,...en mama die is nu weer zo blij dat ze even kan genieten van 4 dagen thuis te zijn met haar hele gezin,...Quality time voor ons samen,...

    Maandag gaan we dan samen even naar zee en dinsdag zal het wat rustig aan zijn,want dat zal mama kunnen gebruiken en de kids ook ,...zo zie je maar alles gaat hier goed en wij gaan hier genieten van een fijne tijd samen en dat wens ik jullie van harte ook toe.

     

    Heel veel liefs en een dikke knuf,Ann en co





    30-10-2010 om 16:45 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een zalig weekend,...

    Hoi allemaal,

    Wat kan een weekend toch zalig zijn hé,...even gewoon relaxen en doen waar je zin in hebt.Vrijdagavond hielden we het gezellig met een filmpke en een glaasje wijn,....Zaterdag sliepen we eerst lang uit en gingen op boodschappen ,in de namiddag was het eens gezellig niets doen (moet ook kunnen hé) .Weet je ,vroeger voelde ik me daar schuldig om maar nu trek ik me dit niet aan,...In de vooravond gingen we ma bezoeken en daarna genoten mijn ventje en ik van een lekker etentje en de film "zot van A".Ja,Timmy was naar zijn mama en de kids in school omdat oma ging wandelen,...en dan gaat het mij soms moeilijk af en wil ik gewoon eens weg zodat ik niet teveel zit te piekeren en ,...genieten van qualitytime met het ventje kan ook wonderen doen hoor,...

    Gisterenmorgen ging ik dan mijn schattekes halen,...en die waren zoooooooooooooooooooooo content hé,het was echt een heel gezellige dag voor mij,....ze genoten zo van de vele knuffels en moesten zo lachen hé,wat voelen ze mama toch goed aan.Ze waren zelfs goed wakker,...Robin moest niet slapen en was de hele tijd aan het kraaien ,hij reed wat rond in zijn fietsje en wat was hij trots,in zijn fietsje is hij vrij hé en dat moet hem toch een heerlijk gevoel geven ,...en zusje had genoeg aan een uurtje slaap en ze zat dan wat op mijn schootje en we keken naar de cyclocross,...ze was echt aan het genieten,...Ja,ze voelden hen echt goed ,...en s'avonds is het dan balen voor me en eens vloeken van ,..verdorie waarom moeten ze nu terug,...Maar langs de andere kant hebben ze me weer de nodige energie gegeven om de hele druk week van mama te overbruggen en het leukste is dan,...we hebben dan samen wat congé,...ze komen van vrijdagavond tot dinsdagavond naar huis,...Iets om naar uit te kijken hé,...

    En morgen is het oudercontact in school,...we zijn benieuwd wat juf Gwendolyne ons te vertellen heeft,...

    Lieve ,ontspannende groetjes van een heel gelukkige mama,...

    25-10-2010 om 19:09 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een geschenk voor jou,...

    Hallokes allemaal,...

    De week is alweer voorbij,...en nu is het weer tijd om te genieten,..om er te zijn voor elkaar,..Ik heb zo precies de indruk dat iedereen zich een beetje down voelt,...het zal de tijd van het jaar zijn zeker,...Maar toch moeten we voorruit,...

    2 weken geleden had onze Timmy het ook wat moeilijk en hebben we veel gepraat,..ik ging op stap en kocht een klein geschenkje om hem op te beuren,..Het was heel klein,...een boekje met als titel,...Een geschenk voor jou,...omdat jij voor mij belangrijk bent,...en zojuist zat ik hier even in te lezen ,...was wat aan het wegdromen en filosoferen (kan soms een deugd doen hoor) en ik vond hier zo'n mooi gedichtje dat ik jullie graag wil meegeven,...Timmy was hier zo blij mee,...

          Het allermooiste geschenk is er een dat je kunt geven wanneer je maar wilt

          Het allermooiste geschenk is er een dat je kunt geven aan wie je maar wilt

         En je kunt het krijgen op welk moment dan ook en van wie dan ook

         Het heeft een dubbele naam,maar dat komt op het zelfde neer Het gaat om LIEFDE en VRIENDSCHAP

    mooi hé,....Weet je,ik vertelde hier al zoveel over genieten,over genieten van de kleine dingen zoals ik doe met mijn kids,het was voor mij ook een proces van leren,aanvaarden,...een plaats geven .Maar wat ik nu weet ,ik ben zo blij,voel me zo gelukkig met alles wat ik heb,...Want Robin en Anouk geven me massa's liefde,...

    En lieve mensen allemaal,ik wil jullie echt wel bedanken voor het lezen van mijn blogje,ik vind het heel fijn dat jullie mijn verhaal een beetje volgen,...het heeft me echt de kracht om verder te doen waarmee ik bezig ben,...Dat is genieten van Robin,Anouk en onze Timmy en vooral mijn ventje ,die er altijd voor me is,...

    Ik wens jullie allemaal een heel mooi en gezellig weekend toe,...

    Een dikke knuf,Ann

       

       

    22-10-2010 om 19:58 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    18-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een fijn weekend

    Hallokes allemaal,...

    Oef,3°keer,goede keer zeggen ze altijd hé,...Awel,het is nu de 3°keer dat ik mijn blogje schrijf,...Had het gisteren 2 maal geprobeerd ,maar het lukte me maar niet om het te verzenden,...een technisch mankement,...ja ,dat gebeurt hé met een computer ,...

    En ik wou het jullie zo graag laten weten dat we een heel fijn weekend gehad hebben hier allemaal samen,...Ik heb er nog deugd van,...Vrijdagavond ben ik de kindjes gaan halen en ze waren content en na wat geknuffel was het bedjestijd,...en of ze moe waren,ze sliepen zaterdagmorgen lang uit en stonden weer één en al enthousiasme op,...leuk hoor,...Anouk rustte goed uit en deed een dutje s'middags ,terwijl broertje moest turnen,hij lag zich te amuseren op de mat met zijn gezichtje in de zon,...zalig hoor en de beentjes gingen flink de lucht in,...en dan hadden we een mama en zoon moment samen,..we gingen nieuwe winterschoentjes kopen,..het was best gezellig eens wij 2 samen op stap en even alle tijd voor Robin en mij samen,...zusje zat bij papa TV te kijken.

    Gisteren was het dan party-time,want opa Izegem is vorige donderdag 65 jaar geworden en is nu officieel op pensioen en dat moet je toch vieren hé,...we gingen met de hele familie naar de bowling waar we eerst stone grill aten en dan een partijtje bowling deden met de nodige sfeer erbij (hihihi),...Maar een verjaardag zonder cadeautjes dat gaat niet hé ,...en we zorgden voor een surprise ,...we deden dan een fotoshoot met het hele gezin,echt tof,...en Robin en Anouk zagen het ook helemaal zitten,...we zijn al benieuwd naar het resultaat,...

    Vandaag was het dan weer werkedag,..er was stamcelafname met mijn nieuw toestel(een complex ding hoor) maar het is me wel gelukt wat een hele geruststelling is,...en toen ik naar Aartrijke belde hoorde ik dat de kids heel content waren,...En zo is de mama ook weer gelukkig en kan ze er een hele week tegen aan,...

    Heel veel liefs,Ann







    18-10-2010 om 19:43 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    12-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag mijn schattekes,...

    Dag mijn allerliefste grootste matekes,

    Mama is hier nog even voor jullie hoor,....Ben zojuist gaan zwemmen met grote broer,...en wat heeft dat deugd gedaan,....Toen ik thuiskwam van mijn werk had ik heel veel rugpijn,alle spieren waren gespannen,...en ik zag het eigenlijk niet zitten om nog te vertrekken ,maar toch heeft het me heel goed gedaan,...

    Ja,mama is soms wat gespannen hé,dat komt omdat ik zoveel bezig ben met jullie,...Robin jij bent de laatste tjd niet echt in je gewone doen,...de ene dag slaap je voortdurend en de andere dag is het al zot doen wat de klok slaat om daarna weer een dipje te hebben,...Kon je het mij maar één keer zeggen ,lief venteke wat er in je hoofdje omgaat,...zou het ook jou puberteit zijn die je het even wat moeilijk maakt,..Ja,jullie grote broer ligt ook wat in de knoop hoor,...maar mama was er veel tegen bezig en nu lukt het wel,...Morgen,lieve Robin kom ik naar je toe,dan geef ik jou héééééééééél véééééééééééél zoentjes want dit heb je zo graag ,dat heb ik zondag gezien,tussen je slaapkes door,kwam ik naar je toe en aaide ik jou hoofdje en verscheen jou lieve glimlach,...dan weet ik dat je mama voelt,...

    En jij,mijn poppeke,...je bent helemaal je grote broer ,maar dan in een jongere versie,...vroeger weende je broer om op het schootje te zitten en nu doe jij dit ook,...dan neemt papa Erwin je uit je rolwagen en begin jij te lachen,..zijn alle spiertjes los en zitten jullie gelukzalig samen,...zo mooi is dit om te zien,...mijn klein meisje die haar willetje,haar karaktertje toont,...zus,jij bent een vechter hé,een echte flinke meid ,...

    Ik ben zo trots op jullie !!!! Mama  heeft een nieuwe collega op het werk en zo vertel ik haar wat over jullie,en flitsen er weer zoveel dingen door mijn hoofd over de vaak moeilijke momenten die we al gehad hebben ,maar ook de zoveel mooie dingen die ik samen met jullie mag delen.En uit dit alles ,lieve Robin en Anouk hebben wij samen al een hele weg afgelegd,één met vallen en opstaan ,...en zo gaan wij verder doen,...

    En weet je,zondag vieren we feest ,want Robin,jou peter word 65 jaar en dit kunnen we niet zo laten voorbij gaan hé,...weet je het nog ,..hoeveel keren hij jullie naar zonnebloem bracht,...uren met jou is gaan wandelen,...er altijd is voor jou !!!Zorg je ,lieve vriend dat je goed uitgerust bent zodat het een fijne dag word samen met jou neefjes en nichtjes,...

    Schattekes,mama gaat nu slapen ,maar eerst geef ik jullie nog een hele grote dikke zoen en tot morgen,....

    Love you !!!!,mama

    12-10-2010 om 22:07 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    09-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkig zijn,...

    Dag allemaal,...

    Dat heet dan gelukkig zijn,....Een deur die plots opengaat,...Ja,zo voel ik me nu,...En waarom ????

    Gewoon omdat het zonnetje schijnt,...

    Gewoon omdat ik me goed voel,...

    Gewoon omdat ik weet dat alles goed gaat met de kids,...

    Gewoon omdat ik een goed gesprek had met onze Timmy,want die had het wat moeilijk deze week,...Ik had een goed gesprek met onze puber en die ziet het weer helemaal zitten ,...Gewoon omdat hij vanavond zijn armen om me heen sloeg en zei ,Ann,...love you !!!

    Gewoon omdat we woensdag de verjaardag van mijn ventje vierden en omdat hij gelukkig was met familie om zich heen en heel lekkere taart,...Zijn glimlach en stralende ogen geven me kracht,...

    Gewoon omdat ik morgen weer kan genieten van mijn 2 schattekes,...

    Gewoon omdat ik gelukkig ben met alles wat ik heb,...Ik ben gezond en voel me vrij,voel me goed met alles wat ik heb,want ik ben RIJK,(ik bedoel dan wel gevoelsmatig héKnipogen.Wat is het leven mooi !!!!

    Gewoon omdat we hier juist spontaan met onze buren een herfstfeestje creëerden en samen genoten van het gezellig samenzijn,...

    Heel veel liefs,Ann

    09-10-2010 om 22:48 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    04-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het gaat weer beter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallokes allemaal,

    Het zonnetje schijnt hier boven Izegem,...zalig hoor ,...en ik ben aan het genieten van Robin die daar op de mat ligt te rollebollen,...hartverwarmend.De kids zijn weer helemaal terug,..vorige week waren ze echt wel heel moe en naar het einde van de week begon het te beteren,.....Oef !!!want ja ,je begint je dan zorgen te maken over van alles en nog wat en ja als verpleegster denk je nog wat verder,maar allé,het gaat nu weer goed,...

    Gisteren hadden we bezoek van Karen en haar familie en twas een gezellige namiddag waar we veel hebben bijgepraat en genoten hebben van de kids en ja,ook van buiten te zitten .Robin vond het weer zalig om de wind in zijn gezichtje te voelen en ook zus zat te glimlachen,..en wat moet ik kijken naar Anouk,die is echt in vorm,ze is constant in actie en maar draaien en wroetelen,...Ik legde ze dan eens samen op de mat en kroop er heel dicht bij en wat was dit zo fijn voor ons samen,...ze kennen zo goed mama hé en weten dat ze thuis zijn en dat we dan samen kunnen relaxen.Ik liet dan ook broertje en zusje samen bezig zijn en tis tof om te zien hoe ze op zoek gaan naar elkaar en elkaars handje vasthouden,...en dan zitten de mama en de papa hier te glimlachen !!!

    Weet je,het leven kan zo mooi zijn ,...het gewoon genieten van de simpele dingen kan een mens weer energie geven,...en die momenten dat ik samen met Robin en Anouk hebben zijn voor mij echt quality time,....Ik weet het,ik val soms in herhaling maar als ik dan andere blogjes lees over sterrekindjes * en voel hoe hun mama de kids mis,dan voel ik toch ook wel een klein beetje wat zij voelen,...want je kind moeten missen is hartverscheurend en niet iedereen verstaat dit.Het is voor mij elke week weer afscheid nemen voor enkele dagen en soms lukt het wel ,maar soms is het ook van "nee,dat wil ik niet " ,maar toch moet een mens vooruit en weten dat ze het beste wil voor de kids en ook voor zichzelf.

    Maar nu voel ik me blij,voel ik me gelukkig want Robin en Anouk zijn nu nog bij me tot dinsdagavond en ik kan ze nu elk moment knuffelen en geloof me ze hebben al wat piepezoentjes gekregen,....

    Heel veel liefs,Ann en een dikke knuf van Robin en Anouk

    04-10-2010 om 20:36 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    29-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De realiteit,...

    Hallo allemaal,...

    De dagen vliegen voorbij en worden weer korter en korter hé,...en dat vind ik zo jammer,de zon is weg en precies ook de energie ,...zowel een beetje bij mama als bij de kids,...

    In het weekend heb ik samen met mijn ventje genoten van een citytrip naar Antwerpen,...dit hadden we nog tegoed via een bongobon (is toch wel een leuk cadeau !!!).Ook mijn ouders hadden dezelfde gekregen en zo gingen we met onze vier.We logeerden in een goed hotel ,die voorzien was van een zwembad,sauna ,brobbelbadje,...dat hoeft geen verdere uitleg zeker,...Het was gewoon zalig om eens te kunnen relaxen in het water na een hele dag te wandelen op de Meir en ook een klein beetje ons geld te verdoen (een nieuwe jeans en trui )Zondag bezochten we dan het oude stadsgedeelte,...amai wat heeft ons land toch schone gebouwen,dat fascineert me toch wel een beetje,...En natuurlijk deden we ons tegoed aan vele lekkere dingen,...Zondagavond keerden we moe maar voldaan terug huiswaarts,...Want het begon al te kietelen hé voor mama,ze wou naar huis,ze wou haar schattekes zien,...

    Maandagmorgen ben ik ze dan gaan halen,...maar zowel Robin en Anouk zijn voor het moment héééééééééél moe,...zou het de tijd van het jaar zijn,...en weet je,ik liet ze dan ook maar slapen en stond te kijken aan hun bedje ,...en dan overkwam me weer de realiteit,..ik heb 2 grote zorgenkindjes,...Het ene moment ben je aan het genieten en denk je dat je de hele wereld aankan ,maar de dag erop sta je toch weer met de voetjes op de grond,...en dan denk je,...verdorie en vraag je u af,..wat zouden de mensen denken van me,...Soms heb ik het dan wel moeilijk en zeg ik bij mezelf,...niemand kan voelen wat ik voel,hoe het soms een rollercoaster is in mijn koppeke,...want lieve mensen als je hetzelf niet meemaakt dan weet je het ook niet,...Maar ik hou zovéééééééééééél van hen hé dat het gemis soms heel zwaar is,...en toch weet ik dat ik samen met mijn ventje er even tussenuit moet want ook hij houd me recht en doet me beseffen dat ik moet genieten en dat ik het zo vol hou om er telkens weer te zijn voor Robin en Anouk.En weet je,...vrijdag ben ik 5 jaar samen met mijn schatteke,...en ik hou nog steeds zielsveel van hem,...Dank je wel zoeteke ,voor alles !!!!.

    Gisteren was het dan een strijkdagje voor mama want de kids waren nog steeds aan het slapen,ondertussen naamtekende ik al hun winterkleertjes ,zodat ze er in school ook weer piekfijn gaan uitzien deze winter,...En ja,ik heb me wat geforceerd ,de rug stond geblokkeerd,gelukkig kon ik vandaag naar de osteopaat en die zette hem weer recht,...

    Robin mocht vandaag met enkele opvoedsters mee naar Plopsaland ,maar helaas sliep hij ook veel ,...en morgen gaan ze dan met alle kindjes en de leefgroep naar De Engelenhoeve op daguitstap,...hopelijks zijn ze wat uitgerust en kunnen ze wat genieten,..

    Verder gaat alles hier goed,we gaan het wat rustig aan te doen en wie weet volgende week zijn we allemaal weer uitgerust,want we geven niet op hé,...een slecht week is géén slecht leven !!!....

    Een dikke knuf,Ann

    29-09-2010 om 19:32 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    23-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lieve Robin en Anouk

    Dag mijn grootste schattekes,...

    Mama is hier weer aan het denken aan jullie,...aan jullie mooie glimlach,...aan jullie optimisme

     

    Weet je,zondag was het zo fijn om samen met jullie thuis te zijn,we hadden hier verdriet om opa ,...we kwamen jullie halen en jij Robbedoesje zat zo te lachen ,te kraaien,...te roepen,...je was zo blij.    Mijn klein poppeke,...jou o zo mooie glimlach hé,...jou bezig zien met je mini handjes en vingertjes,jou poepke omhoog smijten in jou stoeleke,...weten jullie wel hoe gelukkig jullie me daar mee maken,...Ik ben zo trots op jullie en op mijn gezinneke,...ik zie jullie zitten op het schootje van papa Erwin en die was bezig aan het skypen met oma Izegem ,...en ik stond te kijken naar jullie,hoe je daar knus te samen zat,...ik zag in papa's ogen dat ook hij genoot van jullie zo heel dicht te voelen,...Wat kan een mama dan nog meer wensen hé,....

    Mijn hartje is weer vol van jullie,en na die moeilijke week geraken we hier weer op onze plooi ,doen we weer verder met de dagelijkse taken en het lukt ons wel,....In het leven zijn er donkere dagen,maar ook zoveel mooie dagen en het zijn die dagen die je weer kracht geven om verder te doen,die je doen beseffen dat we vandaag moeten genieten,...en die kracht broertje en zusje ,die geven jullie me,...ik kwam gisteren naar jullie toe,...en ik voelde me blij,ik kon jullie vastpakken,knuffelen,...gewoon even jullie mama zijn .Ik ben jullie zo dankbaar om alles wat jullie me geven,...en ik zit dan wanneer ik aan het denken ben te kijken naar mijn foto's en zie dan dat jullie gelukkig zijn,...en dan weet ik waarom ik elke dag vecht,...en lieve schattekes,,die lieve mensen die ons verhaal lezen mogen ook eens kijken naar onze mooie foto's en zien dat wij een ONGELOOFLIJK TEAM zijn SAMEN,....Love you !!!!

    Een grote dikke knuffel,jullie mama





    23-09-2010 om 22:28 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    18-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emoties,...

    Dag allemaal,...

    Pfffffffffffff,wat een week was dit hier,...Weet je,ik moet het even van me afschrijven,....en ik wil eerst en vooral al onze vrienden bedanken voor de steun van de voorbije week en voor vandaag,...het voelt zo goed aan om vrienden en familie dicht bij ons te hebben.Een oprechte Dank je Wel.

    Waar moet ik beginnen,...bij het begin zekers,...Eerst en vooral was er vorige zondag ,een fijne dag waar we onze vrienden terugzagen en echt een fijne dag hadden tot het telefoontje van onze pa zijn overlijden,...Als dit ergens anders gebeurt ,dan sta je daar niet zo bij stil en denk je jammer,....maar als het in jou gezin gebeurt is dit even iets anders,...en dan voelt het goed aan om je hart te kunnen luchten,...en te voelen dat er mensen om je geven,...Maandag was het dan het regelen van de begrafenis,naar ma gaan,pa gaan groeten,...dit doet pijn,...Dinsdag gingen we een dagje werken

    Woensdag was het dan onze Timmy zijn verjaardag,...ook voor onze jongen was dit niet simpel,hij is 16 jaar ,zit tussen al die meisjes in de klas,voelt zich gesteund maar ook verdrietig voor zijn opa want hij wou naar het funerarium,...Als mama probeer je dan je kind op te vangen en alles duidelijk voor hem te maken,...Hij had verdriet en gelukkig kon ik hem wat troosten,we gingen nog eens op bezoek bij oma en hadden een fijne babbel met nonkel Frank.

    Ook het gewone leven gaat verder ,al voel je u wat verdwaasd maar toch deden we het huishouden en de was en de plas,...Ik probeer er ook te zijn voor mijn ventje,...hij is stil ,heeft ook verdriet voor zijn pa,ik vraag wat ik voor hem kan doen,...er gewoon zijn voor mij,meisje ,...zegt hij dan,...Zoeteke ,weet dat ik er ALTIJD ben voor jou,...Het is een zware week want ook op zo'n momenten mis ik mijn schattekes,ik moet er nu zijn voor mijn 2 mannen maar voel dan dat ik mijn kids tekort doe,en ja dan zijn daar mijn "moedertraantjes,"Ik ging hen donderdagavond eten geven en Robintje was niet in zijn doen,had woensdagavond een grote aanval gedaan en was wat moe,wou met rust gelaten worden,...ik nam hem toch op mijn schootje ,gaf hem eten en een extra grote dikke knuf en dat had hij nodig ,mijn klein venteke ,...en zusje die was weer het zonneke,content,goedlachs,...Het was weer een terugrit van Aartrijke met de radio heel luid om alles te laten waaien,..Pfffffffff

    Gisteren liep ik wat verloren,was aan het denken op vandaag,op het afscheid nemen,...En vandaag was en dag vol emoties want ja een uitvaart is echt wel het hele laatste,...Timmy had zo' n verdriet voor zijn opa ,ook dan breekt je moederhart en wil je jou kind helpen maar ook Timmy weet dat ik er ben voor hem,...De familie van Erwin woont allemaal ver van ons vandaan ,en vandaag zagen we iedereen tesamen en dat gaf dan toch echt wel een gevoel van verbondenheid en voel je dat ze elkaar graag mogen.En ja ik als familiemens heb het nu toch wel wat moeilijk om dit allemaal te plaatsen,...Ik mis pa ook al heb ik hem maar 5 jaar gekend....

    Ik hoop dat het me morgen wat beter afgaat,...en morgen haal ik de kids en zal het heel erg genieten worden van hen!!!Want zij zijn mijn kracht en energie.

    Lieve mensen,dank je wel om naar me te luisteren en er te zijn voor me,...

    Een dikke knuf,Ann

    18-09-2010 om 21:57 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    15-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkige verjaardag Timmy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag Lieve Timmy,

    We wensen jou een heel gelukkige verjaardag toe !!!

    Geniet wat van je dag !!!

    En weet lieve jongen,dat we ontzettend veel van je houden.

    Dikke zoen,mama Ann,papa,Robin en Anouk

    15-09-2010 om 12:16 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vreugde en verdriet

    Dag allemaal,

    We zijn  hier alweer enkele dagen verder,...dagen van vreugde en verdriet ,want die liggen soms heel dicht bij elkaar.Het ging al enkele maanden minder goed met de papa van Erwin,....we voelden het naderbij komen en gisterenavond is hij dan rustjes ingeslapen,....Wanneer de telefoon gaat dan is het toch verschieten en denk je ,...neen,nu niet,...

    Gelukkig waren er hier vrienden die ons wat steun konden bieden en er zijn voor ons,...Dank je wel matekes.Gisteren vierden we de verjaardag van onze Timmy en ook die van Wannes,onze jongens verjaren enkele dagen na elkaar.Timmy word woensdag 16 jaar en Wannes zondag 14 jaar.Na onze reis in de ardennen vonden we het tijd om echt wel weer eens samen te komen en nog wat na te kaarten.het was een heel fijne namiddag.Ook mijn schattekes waren er graag bij,...Robintje voelde al de hele week het weekend naderen en ja ,hij was idd heel content hoor,...wat wil je,als je lekkere taart kan smullen en ons zusje zag haar vriendje Jonas terug.In een volgend berichtje vertel ik jullie wat meer en toon ik de nodige foto's.

    Weet je,het is nu echt wel wat verwarrend in mijn hoofd,je pa verliezen is echt wel heel dichtbij,...je koestert de herrinneringen,ook al heb ik hem maar 5 jaar gekend ,ik zag hem graag,hij was zo'n lieve man en genoot als hij Robin en Anouk zag zitten,...Pa,we gaan je missen.

    Heel veel liefs,Ann

    13-09-2010 om 20:56 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    08-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een gelukkige mama

    Hallo allemaal,...

    Hier ben ik dan terug,kom juist van bij Robin en Anouk,...en ik voel me weer heel gelukkig.Ik zag 2 heel blije kindjes,..Goed hé.Robintje is er weer door na zijn aanval  van vorige week.Gisteren heeft Dr Bockaert ,de neurologe in Aartrijke naar me gebeld en we hebben de rivotril aangepast zodat hij wat meer beschermt word,...Ze is eigenlijk heel content van broertje ,hij heeft al een goed jaar achter de rug ,daarom moeten we het zo houden want tis zowel voor Robin als voor mama niet leuk als hij zich niet comfortabel voelt.Maar,vanavond was hj weer de oude Robin !!!

    En dan mijn klein meisje,...ongelooflijk schattig is dat poppemieke,ik los nog maar de sluiting van haar stoeltje en ze begint zo hartelijk te lachen,...ja ,daar krijg ik dan zo 'n warm gevoel van .Wat genieten wij dan samen van het heel dicht zijn bij elkaar,ze at dan heel goed en deed nog een hele vertelling aan mama.De kinderarts keek gisteren ook naar zusje en haar gewicht is goed bijgekomen en zo mogen we de sondevoeding weer gaan afbouwen om dan uiteindelijk weer te stoppen,...dus ook dat is toch fantastisch nieuws hé.

    Gisteren ben ik dan naar het gon overleg geweest van Timmy ,en ook daar zijn ze heel ccontent over zijn start in de nieuwe school.Ze zijn vol lof over onze jongen,heeft een goede inzet ,is heel lief en begripvol en ook de nieuwe vakken lopen vlot voor hem.Gisteren had hij zij eerste kookles,...aardbeienroomijs !!!!!

    Ja ,wat wil je ,met al dit leuke nieuws voelt een mens zich goed en gelukkig hé,...ik ging gisteren naar de diëtiste en ook daar was het goed nieuws ,ik ben 3 maand stabiel gebleven,..goed hé na een leuke vakantie,..we gaan nu nog eens een inspanning leveren om nog eens 5 kg kwijt te spelen.

    Heel veel liefs,Ann

    08-09-2010 om 19:32 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    05-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste schooldagen,..

    Dag allemaal,..

    Het is alweer zondag en de eerste halve schoolweek zit erop en ja,tis hier te zien hoor,...mijn schattekes zijn doodop .Het is voor hen weer een hele aanpassing en ander ritme .Gisteren sliepen ze bijna de hele dag.Robintje deed dondernamiddag nogal een serieuze epilepsie aanval en de week ervoor ook al,...ik denk dat zijn medicatie op punt zal moeten gezet worden want mijn ventje is veel verzwaard en zijn dosage zal niet meer juist zijn.We gingen toch naar oma Izegem gisteren samen met de hele familie en het was gezellig genieten van een lekkere cöte a l'os op de bbq.T'was lekker hoor pa !!!Maar voor Robin was het te druk,hij zat de hele tijd over zijn hoofdje te wrijven,hij had hoofdpijn,...ik gaf hem dan een dafalgan en hij viel in slaap,...Anoukje genoot wel van de drukte maar tegen 20.00 uur vielen de oogjes dicht en was mijn meisje ook in slaap gevallen,...Ja ,en zo was het voor mij weer met beide voetjes op de grond want we gingen met z'n allen naar de kermis gaan want broertje geniet van de lichtjes,...Nu ,we zijn toch gegaan maar zonder Robin en Anouk,opa bleef thuiswachten.Het is dus een hele tijd goed gegaan met mijn ventje  en nu heeft hij even een dipje ,maarja het zal wel weer overgaan hé,...Hopelijks is hij er tegen het volgende weekend bovenop want dan vieren we feest voor de verjaardag van grote broer.

    Vandaag gaan we even wandelen naar zee,de laatste warmte en de zon gaat ons allen goed doen.

    Heel veel liefs,Ann

    05-09-2010 om 11:13 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    01-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 september

    Dag allemaal,

    Ben hier vandaag al enkele keren komen piepen en aan het denken zou ik iets schrijven of niets want de eerste schooldag blijft moeilijk voor me.....

    Vanmorgen was ik wat nerveus en vroeg me af hoe het zou gaan met mijn studenten,nu ja ,Robin en Anouk gaan opnieuw naar Juf Gwendolyne,dus ze zijn het al gewoon en voelen zich daar ook goed ,...maarja het kon ook anders zijn hé.Ik weet het,ik mag hier niet teveel bij stilstaan maar op zo'n dag komt het toch even boven,...Toen ik vanavond belde naar de leefgroep hoorde ik alleen maar positief nieuws over "mijne student " (dit alleen al kunnen zeggen ,heeft me een goed gevoel),hij was heel content en ze hadden hem in zijn mooie kleren gestopt en gel in zijn haar gedaan zodat hij er stoer uit zag (ik was heel blij dat te horen) want ik ben zo apetrots op mijn ventje.Hij is in grote topvorm en dat stelt me gerust .Anoukje gaat morgen pas naar school omdat zij in de namiddag naar het klasje gaat.

    En dan onze Timmy,daar was ik nog het meest mee bezig,hij moest naar een andere school,...Ja met zijn ASS is dit niet zo evident maar ook op hem ben ik trots,hij voelde hem direct thuis en goed opgevangen ,...Oefffffffffff.Toen ik thuiskwam van mijn werk kwam ik precies een spraakwaterval tegen,...zo'n enthousiasme,...hij ziet het echt helemaal zitten.Wat ben ik zo blij voor hem want een mama wil alleen het beste voor haar kind.

    Zo,nu is het toch van mijn hart en eigenlijk ben ik blij dat mijn kids het goed doen,mijn lieve schatten ,mama loves you.

    Heel veel liefs,Ann

    01-09-2010 om 21:12 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs