Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    23-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lieve Robin en Anouk

    Dag mijn grootste schattekes,...

    Mama is hier weer aan het denken aan jullie,...aan jullie mooie glimlach,...aan jullie optimisme

     

    Weet je,zondag was het zo fijn om samen met jullie thuis te zijn,we hadden hier verdriet om opa ,...we kwamen jullie halen en jij Robbedoesje zat zo te lachen ,te kraaien,...te roepen,...je was zo blij.    Mijn klein poppeke,...jou o zo mooie glimlach hé,...jou bezig zien met je mini handjes en vingertjes,jou poepke omhoog smijten in jou stoeleke,...weten jullie wel hoe gelukkig jullie me daar mee maken,...Ik ben zo trots op jullie en op mijn gezinneke,...ik zie jullie zitten op het schootje van papa Erwin en die was bezig aan het skypen met oma Izegem ,...en ik stond te kijken naar jullie,hoe je daar knus te samen zat,...ik zag in papa's ogen dat ook hij genoot van jullie zo heel dicht te voelen,...Wat kan een mama dan nog meer wensen hé,....

    Mijn hartje is weer vol van jullie,en na die moeilijke week geraken we hier weer op onze plooi ,doen we weer verder met de dagelijkse taken en het lukt ons wel,....In het leven zijn er donkere dagen,maar ook zoveel mooie dagen en het zijn die dagen die je weer kracht geven om verder te doen,die je doen beseffen dat we vandaag moeten genieten,...en die kracht broertje en zusje ,die geven jullie me,...ik kwam gisteren naar jullie toe,...en ik voelde me blij,ik kon jullie vastpakken,knuffelen,...gewoon even jullie mama zijn .Ik ben jullie zo dankbaar om alles wat jullie me geven,...en ik zit dan wanneer ik aan het denken ben te kijken naar mijn foto's en zie dan dat jullie gelukkig zijn,...en dan weet ik waarom ik elke dag vecht,...en lieve schattekes,,die lieve mensen die ons verhaal lezen mogen ook eens kijken naar onze mooie foto's en zien dat wij een ONGELOOFLIJK TEAM zijn SAMEN,....Love you !!!!

    Een grote dikke knuffel,jullie mama





    23-09-2010 om 22:28 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    18-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emoties,...

    Dag allemaal,...

    Pfffffffffffff,wat een week was dit hier,...Weet je,ik moet het even van me afschrijven,....en ik wil eerst en vooral al onze vrienden bedanken voor de steun van de voorbije week en voor vandaag,...het voelt zo goed aan om vrienden en familie dicht bij ons te hebben.Een oprechte Dank je Wel.

    Waar moet ik beginnen,...bij het begin zekers,...Eerst en vooral was er vorige zondag ,een fijne dag waar we onze vrienden terugzagen en echt een fijne dag hadden tot het telefoontje van onze pa zijn overlijden,...Als dit ergens anders gebeurt ,dan sta je daar niet zo bij stil en denk je jammer,....maar als het in jou gezin gebeurt is dit even iets anders,...en dan voelt het goed aan om je hart te kunnen luchten,...en te voelen dat er mensen om je geven,...Maandag was het dan het regelen van de begrafenis,naar ma gaan,pa gaan groeten,...dit doet pijn,...Dinsdag gingen we een dagje werken

    Woensdag was het dan onze Timmy zijn verjaardag,...ook voor onze jongen was dit niet simpel,hij is 16 jaar ,zit tussen al die meisjes in de klas,voelt zich gesteund maar ook verdrietig voor zijn opa want hij wou naar het funerarium,...Als mama probeer je dan je kind op te vangen en alles duidelijk voor hem te maken,...Hij had verdriet en gelukkig kon ik hem wat troosten,we gingen nog eens op bezoek bij oma en hadden een fijne babbel met nonkel Frank.

    Ook het gewone leven gaat verder ,al voel je u wat verdwaasd maar toch deden we het huishouden en de was en de plas,...Ik probeer er ook te zijn voor mijn ventje,...hij is stil ,heeft ook verdriet voor zijn pa,ik vraag wat ik voor hem kan doen,...er gewoon zijn voor mij,meisje ,...zegt hij dan,...Zoeteke ,weet dat ik er ALTIJD ben voor jou,...Het is een zware week want ook op zo'n momenten mis ik mijn schattekes,ik moet er nu zijn voor mijn 2 mannen maar voel dan dat ik mijn kids tekort doe,en ja dan zijn daar mijn "moedertraantjes,"Ik ging hen donderdagavond eten geven en Robintje was niet in zijn doen,had woensdagavond een grote aanval gedaan en was wat moe,wou met rust gelaten worden,...ik nam hem toch op mijn schootje ,gaf hem eten en een extra grote dikke knuf en dat had hij nodig ,mijn klein venteke ,...en zusje die was weer het zonneke,content,goedlachs,...Het was weer een terugrit van Aartrijke met de radio heel luid om alles te laten waaien,..Pfffffffff

    Gisteren liep ik wat verloren,was aan het denken op vandaag,op het afscheid nemen,...En vandaag was en dag vol emoties want ja een uitvaart is echt wel het hele laatste,...Timmy had zo' n verdriet voor zijn opa ,ook dan breekt je moederhart en wil je jou kind helpen maar ook Timmy weet dat ik er ben voor hem,...De familie van Erwin woont allemaal ver van ons vandaan ,en vandaag zagen we iedereen tesamen en dat gaf dan toch echt wel een gevoel van verbondenheid en voel je dat ze elkaar graag mogen.En ja ik als familiemens heb het nu toch wel wat moeilijk om dit allemaal te plaatsen,...Ik mis pa ook al heb ik hem maar 5 jaar gekend....

    Ik hoop dat het me morgen wat beter afgaat,...en morgen haal ik de kids en zal het heel erg genieten worden van hen!!!Want zij zijn mijn kracht en energie.

    Lieve mensen,dank je wel om naar me te luisteren en er te zijn voor me,...

    Een dikke knuf,Ann

    18-09-2010 om 21:57 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    15-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkige verjaardag Timmy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag Lieve Timmy,

    We wensen jou een heel gelukkige verjaardag toe !!!

    Geniet wat van je dag !!!

    En weet lieve jongen,dat we ontzettend veel van je houden.

    Dikke zoen,mama Ann,papa,Robin en Anouk

    15-09-2010 om 12:16 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vreugde en verdriet

    Dag allemaal,

    We zijn  hier alweer enkele dagen verder,...dagen van vreugde en verdriet ,want die liggen soms heel dicht bij elkaar.Het ging al enkele maanden minder goed met de papa van Erwin,....we voelden het naderbij komen en gisterenavond is hij dan rustjes ingeslapen,....Wanneer de telefoon gaat dan is het toch verschieten en denk je ,...neen,nu niet,...

    Gelukkig waren er hier vrienden die ons wat steun konden bieden en er zijn voor ons,...Dank je wel matekes.Gisteren vierden we de verjaardag van onze Timmy en ook die van Wannes,onze jongens verjaren enkele dagen na elkaar.Timmy word woensdag 16 jaar en Wannes zondag 14 jaar.Na onze reis in de ardennen vonden we het tijd om echt wel weer eens samen te komen en nog wat na te kaarten.het was een heel fijne namiddag.Ook mijn schattekes waren er graag bij,...Robintje voelde al de hele week het weekend naderen en ja ,hij was idd heel content hoor,...wat wil je,als je lekkere taart kan smullen en ons zusje zag haar vriendje Jonas terug.In een volgend berichtje vertel ik jullie wat meer en toon ik de nodige foto's.

    Weet je,het is nu echt wel wat verwarrend in mijn hoofd,je pa verliezen is echt wel heel dichtbij,...je koestert de herrinneringen,ook al heb ik hem maar 5 jaar gekend ,ik zag hem graag,hij was zo'n lieve man en genoot als hij Robin en Anouk zag zitten,...Pa,we gaan je missen.

    Heel veel liefs,Ann

    13-09-2010 om 20:56 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    08-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een gelukkige mama

    Hallo allemaal,...

    Hier ben ik dan terug,kom juist van bij Robin en Anouk,...en ik voel me weer heel gelukkig.Ik zag 2 heel blije kindjes,..Goed hé.Robintje is er weer door na zijn aanval  van vorige week.Gisteren heeft Dr Bockaert ,de neurologe in Aartrijke naar me gebeld en we hebben de rivotril aangepast zodat hij wat meer beschermt word,...Ze is eigenlijk heel content van broertje ,hij heeft al een goed jaar achter de rug ,daarom moeten we het zo houden want tis zowel voor Robin als voor mama niet leuk als hij zich niet comfortabel voelt.Maar,vanavond was hj weer de oude Robin !!!

    En dan mijn klein meisje,...ongelooflijk schattig is dat poppemieke,ik los nog maar de sluiting van haar stoeltje en ze begint zo hartelijk te lachen,...ja ,daar krijg ik dan zo 'n warm gevoel van .Wat genieten wij dan samen van het heel dicht zijn bij elkaar,ze at dan heel goed en deed nog een hele vertelling aan mama.De kinderarts keek gisteren ook naar zusje en haar gewicht is goed bijgekomen en zo mogen we de sondevoeding weer gaan afbouwen om dan uiteindelijk weer te stoppen,...dus ook dat is toch fantastisch nieuws hé.

    Gisteren ben ik dan naar het gon overleg geweest van Timmy ,en ook daar zijn ze heel ccontent over zijn start in de nieuwe school.Ze zijn vol lof over onze jongen,heeft een goede inzet ,is heel lief en begripvol en ook de nieuwe vakken lopen vlot voor hem.Gisteren had hij zij eerste kookles,...aardbeienroomijs !!!!!

    Ja ,wat wil je ,met al dit leuke nieuws voelt een mens zich goed en gelukkig hé,...ik ging gisteren naar de diëtiste en ook daar was het goed nieuws ,ik ben 3 maand stabiel gebleven,..goed hé na een leuke vakantie,..we gaan nu nog eens een inspanning leveren om nog eens 5 kg kwijt te spelen.

    Heel veel liefs,Ann

    08-09-2010 om 19:32 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    05-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste schooldagen,..

    Dag allemaal,..

    Het is alweer zondag en de eerste halve schoolweek zit erop en ja,tis hier te zien hoor,...mijn schattekes zijn doodop .Het is voor hen weer een hele aanpassing en ander ritme .Gisteren sliepen ze bijna de hele dag.Robintje deed dondernamiddag nogal een serieuze epilepsie aanval en de week ervoor ook al,...ik denk dat zijn medicatie op punt zal moeten gezet worden want mijn ventje is veel verzwaard en zijn dosage zal niet meer juist zijn.We gingen toch naar oma Izegem gisteren samen met de hele familie en het was gezellig genieten van een lekkere cöte a l'os op de bbq.T'was lekker hoor pa !!!Maar voor Robin was het te druk,hij zat de hele tijd over zijn hoofdje te wrijven,hij had hoofdpijn,...ik gaf hem dan een dafalgan en hij viel in slaap,...Anoukje genoot wel van de drukte maar tegen 20.00 uur vielen de oogjes dicht en was mijn meisje ook in slaap gevallen,...Ja ,en zo was het voor mij weer met beide voetjes op de grond want we gingen met z'n allen naar de kermis gaan want broertje geniet van de lichtjes,...Nu ,we zijn toch gegaan maar zonder Robin en Anouk,opa bleef thuiswachten.Het is dus een hele tijd goed gegaan met mijn ventje  en nu heeft hij even een dipje ,maarja het zal wel weer overgaan hé,...Hopelijks is hij er tegen het volgende weekend bovenop want dan vieren we feest voor de verjaardag van grote broer.

    Vandaag gaan we even wandelen naar zee,de laatste warmte en de zon gaat ons allen goed doen.

    Heel veel liefs,Ann

    05-09-2010 om 11:13 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    01-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 september

    Dag allemaal,

    Ben hier vandaag al enkele keren komen piepen en aan het denken zou ik iets schrijven of niets want de eerste schooldag blijft moeilijk voor me.....

    Vanmorgen was ik wat nerveus en vroeg me af hoe het zou gaan met mijn studenten,nu ja ,Robin en Anouk gaan opnieuw naar Juf Gwendolyne,dus ze zijn het al gewoon en voelen zich daar ook goed ,...maarja het kon ook anders zijn hé.Ik weet het,ik mag hier niet teveel bij stilstaan maar op zo'n dag komt het toch even boven,...Toen ik vanavond belde naar de leefgroep hoorde ik alleen maar positief nieuws over "mijne student " (dit alleen al kunnen zeggen ,heeft me een goed gevoel),hij was heel content en ze hadden hem in zijn mooie kleren gestopt en gel in zijn haar gedaan zodat hij er stoer uit zag (ik was heel blij dat te horen) want ik ben zo apetrots op mijn ventje.Hij is in grote topvorm en dat stelt me gerust .Anoukje gaat morgen pas naar school omdat zij in de namiddag naar het klasje gaat.

    En dan onze Timmy,daar was ik nog het meest mee bezig,hij moest naar een andere school,...Ja met zijn ASS is dit niet zo evident maar ook op hem ben ik trots,hij voelde hem direct thuis en goed opgevangen ,...Oefffffffffff.Toen ik thuiskwam van mijn werk kwam ik precies een spraakwaterval tegen,...zo'n enthousiasme,...hij ziet het echt helemaal zitten.Wat ben ik zo blij voor hem want een mama wil alleen het beste voor haar kind.

    Zo,nu is het toch van mijn hart en eigenlijk ben ik blij dat mijn kids het goed doen,mijn lieve schatten ,mama loves you.

    Heel veel liefs,Ann

    01-09-2010 om 21:12 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    30-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandag 30 augustus

    Dag allemaal,..

    Hier zijn alweer enkele heel fijne dagen gepasseerd,...Als je verlof hebt dan is alles heel leuk hé.Donderdagnamiddag ben ik naar de klas van de kids gewweest en broer en zus zitten opnieuw bij Juf Gwendolyne,...Robin gaat in de voormiddag naar de klas en Anoukje in de namiddag.Ik nam Robin mee naar de school en het had zijn oogjes moeten zien,...Van als de lift open ging begon hij te lachen,..Hij herkent zo goed de klas.Ze kwamen dan mee naar huis en we hielden het nog wat gezellig.

    Vrijdagnamiddag ging ik dan samen met de 3 kids naar Aviflorapark in Ingelmunster samen met 2 vriendinnen en hun kids en het was REUZEGEZELLIG hoor,...Robin vond de clowns de max ,hij had oogjes tekort om naar al het lichtspel te zien,...Mathias en Arjen vonden het heel leuk om samen met Robin naar alles te kijken,..Bedankt lieve ventjes,...Anoukje zat er rustig bij en genoot met haar glimlach van alles en de mama's lieten hun gaan aan een verwenkoffie ,........Hmmm.

    Zaterdagmiddag bracht ik ze dan oma Rollegem waar ze mochten slapen want mama en papa moesten naar een wijkbarbeque en ook dit was heel gezellig en tof,...Ja ,als de mama maar kan dansen hé,...tis trouwens goed voor de conditie.De kids stelden het goed bij oma,ik ben ze dan gisterenavond terug gaan halen en dan was het hier echt wel knuffeltime,..niets is leuker om dan eens samen met het gezinnetje te cocoonen,...Anouk kan daar zo van genieten hé.

    Vandaag is het alweer de laatste dag samen,...jammer hé,...deze morgen kwamen oma en opa Izegem dan nog een langs om hun lievelingen te knuffelen.Weet je wat ik ook zo leuk vind,...gewoon te zien hoe de kids genieten,Anoukje zit hier haar poepje omhoog te gooien en te bewegen en dan weet ik ,ze voelt haar goed en broer is hele vertellingen aan het doen,...Straks word het hier heel stil,...maar kan ik mijn mini congééke weer heel goed afronden en ook dat maakt me gelukkig,...

    Lieve Robin en Anouk,mama loves you !!!

    Een dikke zoen,Ann

     







    30-08-2010 om 14:16 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    26-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het nieuwe schooljaar,...

    Dag allemaal,...

    Ja ,we kunnen er niet naast kijken hé,..het nieuwe schooljaar staat voor de deur,..de brievenbus zit vol reclame,de winkels liggen overvol en de ouders kunnen betalen hé,....Kon ik eigenlijk ook maar mee doe met mijn schatjes,...Zou Anoukje kiezen voor Hello Kitty,of Mega Mindy,K3,...en zou Robbedoes een spiderman zijn ??? Voor mij zijn het dus wel niet de gemakkelijkste dagen van het jaar hoor,gelukkig is er nog Timmy en zo kan ik toch nog gaan schoppen,...Ik weet het ,het zit in die kleine dingen ,maar toch voel ik het dan dat mijn schattekes "anders " zijn.Gisteren ben ik om Timmy's boeken naar school gegaan .Hij neemt een nieuwe start in een andere school maar ziet het helemaal zitten,..de directeur van de school herkende me nog en vroeg me hoe onze vakantie was met de kids,...Het gaf me een goed gevoel dat die man nog ons verhaal kende,...Vandaag is het dan oudercontact in Aartrijke,...straks ga ik er naar toe en ben benieuwd wie hun nieuwe juf word?....Toch voel ik me een fiere mama hoor want dank zij het bijzondere onderwijs kunnen de kids toch genieten van wat afwisseling in hun dagelijks patroon.

    Straks breng ik dan de kindjes mee naar huis zodat we samen kunnen genieten van de laatste daagjes van de vakantie want ik ben nu ook nog in een mini congééke tot maandag,..Leuk hé.Ik heb zonet mijn huisje aan de kant gedaan ,ga dan naar de kapper en dan is het tijd om samen met de kids fijne dingen te doen,...Morgen gaan we op uitstap en in het weekend gaan ze van zaterdagavond tot zondagmiddag nog even naar oma Rollegem en ook zij kijken er naar uit,...maandag zal het nog een dagje knuffelen worden,....

    Zo zie je maar alles gaat hier nog steeds goed,de kids zijn content en dan voelen de ouders het ook hé en weet je wat ook fijn is,...lieve vrienden om je heen,...ze vullen je leven en geven je weer de kracht om verder te doen en te genieten.

    LIFE IS BEAUTIFUL !!!!! Dikke zoen,Ann

    26-08-2010 om 12:55 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    21-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nagenieten en opnieuw genieten,...

    Dag allemaal,...

    Ik weet het ,het is eventjes geleden maar het was hier nogal druk en eigenlijk had ik geen groot speciaal nieuws,.De kindjes hadden een goede week in school,...woensdag ging ik ze bezoeken en Robin is nog steeds zotjes en ook de glimlach van zusje is paraat.De opvoedsters hadden ons verhaal gelezen in het heen en weer schriftje en waren zo blij te horen en te zien dat het met de kids heel goed was gegaan,..Robin is zeker ook nog aan het nagenieten van onze mooie vakantie,...hij ziet er zo goed en relaxt uit hé,...wat heb ik toch schatten van kinnekes.Maar de mama en de papa genieten ook nog na,..het is echt zo goed meegevallen en zo komen hier de hele tijd van die flashbacks terug en Timmy die had wat heimwee naar zijn maten hé,...Ondertussen ben ik de hele week al aan het werk en daar gaat ook alles goed,...alleen zijn er soms triestige verhalen en dat doet je nog meer nadenken en beseffen dat we nu vandaag als het enigzins kan moeten genieten,...

    Gisteren was er dan weer voor mij een heerlijk moment.Het was Clouseau op de markt van Izegem ,...Ik ben er heengegaan met onze timmy ,mijn nichtje en een vriendin ,...en weet je,dat gaf me ook zo'n echt moedergevoel,..samen op stap met mijne puber,...de wereld gaat voor hem open ,..hij kijkt rond hem heen hoe alles er op festivals en optredens er aan toe gaat,...en ook dat heeft hij eens nodig en dan de broertjes Wauters hé,...ja kijk ,ik ben hevige fan en ze kunnen me nog steeds heel erg bekoren met hun optredens,dan ga ik helemaal uit de bol,heb ik nergens geen pijn en stroomt de adrenaline door mijn lijf,...echt genieten voor mij en ook Timmy en zo kwamen er weer 2 gelukkige mensen naar huis,...Maar ik was al vroeg wakker want mijn hart verlangde naar de kids en ik ben ze dan ook gaan halen,...ze zijn nog steeds in topvorm,het kan niet op,...leuk hé,...Deze namiddag ben ik dan samen met mijn ma,mijn nichtje en de kids even gaan shoppen naar Roeselare,...en dat zonneke was hemels,...en opnieuw was ik content,want ik kocht voor Anoukje reeds haar winterlaarsjes (goed gek gaan jullie zeggen,maar mijn prutsemie kan niet gelijk welk schoentje aandoen door haar spanning in de beentjes) en ik vond er nu wel zeker vanmiddag,..dus daar hoef ik me geen zorgen in te maken alleen hoop ik dat het nog heel lang blijft zomeren want het zonnetje is hemels en doet zo'n deugd.

    Ja,je ziet het alles gaat hier nog steeds goed,..en laat ons dit zo maar houden,...

    Een dikke zoen va ons allen

    21-08-2010 om 21:02 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    16-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze heerlijke vakantie

    Hallo allemaal

    Hier ben ik dan terug met een verslagje van een mooie week in de Ardennen.Het was gewoon zalig voor iedereen van jong naar oud.We waren echt met een fijne groep mensen samen en het klikte heel goed.We kwamen goed overeen en alles lukte van het zelfs.De eerste dag was het de valiezen uitpakken en het grote huis bewonderen en twas de moeite ,we vonden elkaar bijna niet terug,...dan hadden we dorst en was het apreitief time en zo was dit elke dag voor het middag en avondeten,...Ja dat is vakantie !!! En mijn kleine schattekes die waren zo flink hé de hele week,...Weet je mijn hartje is overvuld van mijn liefde voor hen en als je dan samen op vakantie kan gaan ,dan is dit echt wel GENIETEN,...Je ziet zoveel mooie plekjes die op het netvlies gebrand staan (ik heb ook al een paar keer de foto's bekeken want het zijn allemaal blije gezichten). Op zaterdag bezochten we St-Vith en deden we een terrasje,Op zondag zijn we naar de leisteengroeffe in Recht geweest,heel mooi om te zien maar wel wat frisje ,we stopten nog eens in Malmédy om iets te drinken maar daar was het in de regen te doen ,maar we lieten het niet aan ons hart komen.Maandag bezochten we Monschau,...heel mooi en idylisch en vooral heel leuk,de kids hielden er rolstoelrace en we genoten van een lekker ijsje en een pizza,...en s'avonds was het Sangriatime,... Dinsdag hielden we het even rustig zodat de kids wat konden uitrusten van de vele trips,mama en papa genoten van een sauna en stoomdouche,...heerlijk relaxen !!! Woensdag bezochten we Fantasialand,een heel mooi park maar wel niet rolstoelvriendelijk ,onze kleintjes konden nergens op,...dan kregen we een stortbui op ons hoofd (Robin vond dit de max)en keerden we naar huis waar het spaghettiavond was met het nodige plezier,...Donderdag was onze laatste volle dag in Ferme d'Amel,de vermoeidheid stapelde zich op bij iedereen ,dus hielden we het bij kuieren en genieten van het zonnetje en de tuin rond het huis en s'avonds alweer feest want Jonas was vrijdag 11 jaar en onze vriend verdiende een feestje hé,...Het was een bbq vooraf gegaan door een aperitief en gevolgd door een heel gezellig kampvuurmoment,...Weet je,dit was zalig,Robin was nog goed wakker en mijn ventje zat te gieren van het lachen.Vrijdagmorgen moesten we met pijn in ons hart afscheid nemen van elkaar maar met een hart vol superfijne herrinneringen en een heel mooie vriendschap,...Hugo,Marianne,Eline,Peter,Nancy ,Sien ,Wannes en Jonas ,...Dank je wel voor de mooie vakantie en tot heel gauw.Dank je wel omdat jullie zo goed meehielpen met de kids en voor ze te nemen zoals ze zijn,want dank zij jullie beleefden we een onvergetelijke week. Ondertussen geraakt de was stilaan op zijn plooi en zijn de kindjes weer naar school,..Morgen is het weer werken geblazen. Een dikke zoen ,Ann en co

    16-08-2010 om 13:03 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een weekje vakantie

    Hallokes allemaal,

    Hier zijn we weer terug van een SUPER vakantie in de Ardennen samen met het hele gezin,...Het was gewoon zalig genieten voor het hele gezin en onze vrienden,...Weet je,ik heb zoveel te vertellen over die mooie week maar dit komt wel hoor want nu willen we eerst bekomen en de berg was proberen weg te krijgen Knipogen.Ik kan al vertellen dat Robin en Anouk heel flink waren en zich heel goed geamuseerd hebben,we zijn veel op stap geweest,veel gegegeten en veel getetterd,en heel veel de heuvels van de Ardennen getrotseerd en dat is geen lachertje voor de arm en de rug met zo'n rolstoelen ,maar dat nemen we er maar bij hé.

    En ja ?Anoukje heeft een liefje,...Den Jonas ,heel schattig om deze speciallekes samen bezig te zien,...Het leven kan mooi zijn hé,als ouders kunnen genieten van de schattekes en dit heeft me nu echt wel weer de nodige energie gegeven,...Robin en Anouk ,ik ben blij jullie mama te zijn en te kunnen genieten en op reis gaan met jullie,...

    Tot gauw,Ann

    13-08-2010 om 17:02 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    03-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ee goed gevoel,...

    Dag allemaal,...

    Wat ben ik in een goede bui,...ik voel me goed en heb zo'n zomers gevoel en plots kwam dit liedje in mijn gedachten,...Laat de zon in je hart,geniet van het leven,....Weet je,ik heb me wat down gevoeld maar in het weekend waren mijn lieve schattekes weer bij me en dan is het voor mij GENIETEN,...ja het lijkt misschien zo gewoon voor velen maar voor mij is het niet elke dag zo.Robin en Anouk geven me de nodige energie en zonneschijn en laten me toe om eens alles los te laten,...Ik heb ze gewoon nodig.En het rare is ,ik heb soms wel die dipjes nodig om achteraf te beseffen dat ik me eigenlijk gelukkig mag prijzen en weet dat ik omringd en gesteund ben door veel lieve mensen die me veel vragen en hoe gaat het met de kindjes ?...en nu mag ik al de hele week zeggen,goed,..we hebben bijna vakantie en gaan op reis naar de Ardennen,...We hebben een hele week samen om van alles leuk te doen.

    Langs de andere kant ben ik ook de hele tijd aan het denken,..gaat alles goed gaan,ga ik alles mee hebben ,want het zal ne kleine volksverhuis worden hoor,kleertjes,pampers,sondevoeding,medicatie,perfusiestaander,slabbetjes,...zie je het al voor jullie,...maar ik heb dit over voor hen want dan voel ik me compleet en kan ik met mijn speciallekes ook gewoon doen en op vakantie gaan want wees gerust,dat doen ze graag ,...even in een andere omgeving.Op zo'n momenten voel ik me op en top mama en iedereen mag me dan nagapen,daar trek ik me dan niets van aan want we zijn met vakantie en wij zijn vooral allemaal SAMEN,..Dus ik heb alleen maar mooie vooruitzichten,nog eventjes doorbijten en we kunnen vertrekken.Morgen ga ik nog eens naar Aartrijke om te checken of alles goed is met hen,...

    Onze Timmy is ook weer thuis en die kwam daarjuist rond mijn hals hangen en zeggen "love you ,Ann".Ja,die is wat aan het puberen en is soms wat tegendraads en dan moeten wij wat "zagen " hé.Hij weet dat we het doen voor zijn best wil.Maar ondanks alles is hij dankbaar en dwz wij zijn goed bezig,...

    Lieve mensen,...Dank je wel voor het lezen van mijn blogje ,...en luister maar ne keer goe naar dit liedje en GENIET,dat gaan wij ook doen,...

    Heel veel liefs,Ann en co

    03-08-2010 om 20:48 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    31-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robin is weer beter

    Dag allemaal,...

    We zijn alweer weekend,...dwz genieten van het samen zijn met z'n allen.Gisteren ben ik de kids gaan halen en ja ,mijn Robbedoesje is weer beter,hij vertelt terug,de dokter zag hem nog eens na maar alles bleek in orde en hij is goedgekeurd om op reis te gaan !!!Ze genoten hier gisteren van een mooie avond op het terras,als ze maar buiten kunnen.Mama zorgde ook voor suikerbroodje en dat was lekker smullen.

    Vanmorgen is het hier gezellig druk want Elke en jens zijn hier en betuttelen wat Robin en Anouk met studio 100 op de achtergrond.Deze namiddag gaan we even shoppen naar Roeselare.Morgen krijgen we dan bezoek en zo is ons weekend goed gevuld en tellen we dan maar af naar Vrijdag ,....Maar eerst nog enkele dagen werken

    Gelukkig voel ik me weer beter ,het dipje is wat over,lukt het me weer om alles een plaats te geven en ik weet dat ik goed bezig ben ,maarja soms gaat het toch even minder goed.De glimlach van de kids en de aankomende vakantie geven me weer kracht en wees gerust we gaan SAMEN genieten,...

    Ik wens jullie allen een heel fijn weekend toe.

    31-07-2010 om 11:15 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    27-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag mijn lieve schattekes

    Dag lieve Robin en Anouk,...

    Hier ben ik dan even voor jullie speciaal,...ik was aan jullie aan het denken hoor,ik heb net jullie bedje ververst met een heel nieuw dekbedovertrek,lekker zomers ,...Robin jou hondje zit mooi te wachten op jou ,...Anoukje jou zonnebloemkussen ligt te glimlachen net zoals jij.Mama moest weer wennen zondag,ik liep hier wat verloren rond in huis,ik mis jullie aanwezigheid hier dicht bij me,...maar weet dat er ook in Aartrijke goed voor jullie gezorgd word.Om zondagavond even onze zinnen te verzetten hadden we een feestje bij de buren ,het was heel gezellig hoor met alle kids erbij ,maarja,...ik voelde me niet compleet ,...ook al waren jullie ook in onze gedachten bij,...

    Maandag is mama weer gaan werken en daar gaat alles goed hoor,..mijn collega's vroegen hoe ons weekje samen was en ik zei hen,...ik heb zo genoten van mijn kids.Grote broer en lief zusje,ik hou zoveel van jullie,...Ik belde al weer elke dag naar de leefgroep en hoor dat alles goed met jullie gaat en dat stelt me gerust,...Vandaag ben ik ook even naar het grafje van jullie vriendje Thomasje gegaan,...ik moest er even naartoe,...ik vertelde hem hoe sterk hij wel was en hoe jullie nog steeds aan hem denken hé,...Donderdag denken we er nog eens heel speciaal aan want dan is hij jarig,...

    Morgen kom ik even naar jullie toe hoor om jullie te knuffelen en eten te geven,om gezellig op mama's schootje te zitten,...jullie voelen dat het goed is maar ook mama hé,...Ondertussen naderen we 6 augustus ,..dan zijn we weer een hele week samen en gaan we samen op reis,...Kijken jullie er al naar uit ??,...Dat zal wel hé want het word heel leuk met onze vrienden erbij,....

    Lieve Robin en Anouk,ik schreef het hier al zo vaak,maar dit heb ik nodig,...jullie zijn mijn alles en mijn hele leven,ik hou zielsveel van jullie elke dag opnieuw,...

    Een hele grote dikke zoen en knuffel van mama

    Tot morgen,XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    27-07-2010 om 21:23 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Helaas,...het einde van de vakantie samen

    Dag allemaal,...

    We zijn alweer zaterdag en ons eerste deel van de vakantie zit erop,...maandag is het weer werken en zelfs mijn ventje is nu al aan het werk,...

    We hadden hier nog 2 fijne dagen samen.Donderdag kwam mijn beste vriendin Sonia met Jonas en Joost.Jonas heeft ook zware epilepsie en helaas deed het ventje een aanval,...dus hielden wij het rustig met de kids terwijl de mannen verder deden met de omheining,...We hadden een fijne babbel samen en we begrijpen elkaar maar al te goed ,want wij moeten echt leven in functie van de kids,hebben ze een goede dag dan kunnen ze heel veel aan,maar is het minder dan hebben ze hun rust nodig.Anoukje is nog steeds een zonnetje in huis,ik heb ze nu de hele week niet gehoord,..Robintje was heel rustig en wat aanvalachtig,...en donderdagavond deed hij dan een aanval,...Het doet echt deugd om te kunnen praten met iemand die echt wel hetzelfde meemaakt ,..

    Gisteren stond ik dan op met een dipje,...en ja de traantjes waren er bij me,...Er overkwam me een schuldgevoel tgo mijn schattekes,...Ze zijn nu de hele week bij me geweest en gewoon het gedacht en het gevoel van ze seffens weer te moeten missen was gewoon te sterk,..ik voel me ook soms schuldig dat ik dan niet veel op stap ben geweest terwijl ze wel genieten van het gewoon bij mama zijn,...Gelukkig begrijpen mijn venten me dan en zijn we gisteren met z'n vijven even gaan wandelen naar Nieuwpoort,...ik kon even samen met hen uitwaaien en het deed me heel veel deugd,...Vandaag is het dan weer over,...maar ja,soms moeten die traantjes er eens uit,...ik zei het nog deze morgen tegen de verpleegster,...Niemand kan voelen wat ik voel ,..ik hou zo veel van Robin en Anouk,...ik weet dat ik goed doe voor hen,...maarja na 1 week samen thuis is het afscheid nemen dan extra lastig,...ze liggen nu nog te dutten in hun bedje,en straks breng ik ze dan terug want morgen gaat oma wandelen en moet mama nog even relaxen en wat rust inhalen...Gisterenavond heb ik zowel 10 keer gaan kijken in hun kamertje ,ik zet me dan neer bij hen,geef ze kusjes,streel door hun haartjes,bewonder ik ze om wie ze zijn,....

    Lieve schattekes,dank je wel om de fijne week samen,...mama loves you !!!

    Heel veel liefs en een fijn weekend





    24-07-2010 om 13:57 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    21-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dat is vakantie

    Hallokes,...

    Wat voelt het heerlijk aan om samen thuis te zijn met ons gezinnetje,...We genieten hier echt eens van het thuis zijn en het vakantiegevoel,...Gisteren was het rusten geblazen want het was veel te warm,...we deden s'avonds een barbeque samen met vrienden en genoten van een glaasje,het eten en wat gezellig tetteren,...Wat me vooral een fijn gevoel gaf was de glimlach van mijn klein meisje,...ze is zo content en opgewekt hé en zit naarstig rond te kijken en reageert zo schoon wanneer je tegen haar praat.Robin is al 2 dagen wat in zichzelf gekeerd,hij is heel rustig,weent niet ,maar vertelt of kraait ook niet ,hij zit niet te slapen,...en dan denk ik wat gaat er om in je hoofdje ,ventje,...Heb je het nu wel naar je zin,wanneer ik hem dan beknuffel dan stralen zijn oogjes,en toont hij mama dat het in orde is,...ja,ik laat hem gewoon met rust en het ventje zit buiten rond te kijken en vangt alles op,...

    Gisteren kregen we ook nieuwe buren en ja mijn ventje trakteerde hen een pintje en zo zaten we gezellig tot na middernacht te kletsen,..das toch wel vakantie hé,...Ook zij hebben heel veel respect voor de kids en een grote bewondering voor ons,...

    Vandaag is mijn ventje weer naarstig bezig met de omheinng te zetten en zo geraakt het steeds een beetje verder op zijn plooi,..Ik geniet van mijn kids,deed deze middag een tukske in de zon,...Ik was aan het lezen in mijn boek en plots vielen de oogjes dicht en ik voelde me precies ergens op een zuiderse bestemming,...Ik besef meer en meer dat gewoon eens relaxen zo'n deugd kan doen en me doet inzien dat ik me eigenlijk gelukkig mag prijzen met iedereen om me heen.

    Ja,we zijn in vakantie,...zo ik ga verder genieten,mijn kids eten geven op het terras ,...ze knuffelen,...

    Heel veel liefs van ons allen







    21-07-2010 om 17:55 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    19-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste dagen verlof,...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,

    We hebben hier al wat fijne momenten achter de rug,...Zaterdag was het heel gezellig bij mémé Els,we genoten van elkaar en heel lekker eten,..Ze hadden gezorgd voor koud buffet en heel lekkere taart,...Ja,zelfs gemixt smaakte het heerlijk want Robin en Anouk smulden nogal hoor,...Het was ook grote pret samen op de mat met alle neefjes en nichtjes,ze voelen toch wel de lichamen en de warmte van hen,...

    Gisteren hielden we dan eens een halte in onze EIGEN TUIN ,...want dit was al veel te lang geleden,we zijn altijd maar weg en weet je,de rust thuis kan ook eens deugd doen,...alles op zijn gemak,gewoon relaxen en genieten van elkaar.In de namiddag deden de kids en ook mama een tukske en wat hadden we daar deugd van,...In de vooravond kwamen Nathalie en Mario nog even langs met een stukje taart,...en die was heel lekker,...Mercikes é,...En rond 20. oouur kwam Timmy thuis,en zo voel ik me weer compleet,...

    Vandaaag is onze papa bezig met de tuinomheining te plaatsen,...deed mama de was en de plas en zijn de kids op hun gemak,...Robin is wat aanvalachtig en daarom is het beter om hem wat te laten rusten,..Hij genoot al van een verfrissend zwembadje terwijl zusje wat sliep want ja,ze heeft s'morgens vroegdienst ons madam zodat ze s'middags wat moet bijslapen.

    Zo,nu weten jullie al wat meer ,hoe wij genieten van de kleine dingen en zie maar eens de foto van Anouk met papa Erwin,..schattig hé,...Wat ben ik een gelukkige vrouw,...

    Tot gauw en een dikke zoen van ons allen

    19-07-2010 om 17:05 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    17-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 weekje vakantie

    Dag allemaal,...

    Het is weer zover,de congé is gearriveerd voor velen onder ons,...en ook wij zijn een weekje samen thuis,...Timmy komt morgen naar huis en straks haal ik Robin en Anouk voor een hele week,..... Eindelijk zijn we weer compleet en ik ben zo blij want ik miste wel onze kids hier,....We hebben nu maar 1 week ,maar in augusts volgt er dan nog eentje,...Weet je,voor ons is dit beter,zo kan ik de kids voor meerdere keren naar huis halen,...3 weken zou heel lang zijn voor hen,ze zouden hun structuur kwijt geraken,...vandaar dat we het wat opsplitsen zodat we maximaal kunnen genieten,....

    Ze zijn nog steeds allebei in topvorm,...genieten van het zonnetje en eten en slapen goed,...dus als de kids blij zijn,dan is mama ook content.,...en deze week beloofd ook heel gezellig te worden,...We beginnen vanmiddag met een verjaardagsfeest bij de meter van Anoukje met de hele familie,dus dat word alweer genieten,....ja,we hebben hier de smaak te pakken hoor,...donderdag gingen we één drinken voor de verjaardag van Mario en gisteren dronken we ééntje met de geburen om de congé in te zetten,...(amai ,mijn dieet,maar dit is onder controle hoor en nu gaan we het wat laten rusten en in september doen we nog wat verder). En ook de rest van de week staan er nog wat leuke dingen op het programma.,...

    Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie toe en geniet van elkaar,...Een dikke kus van ons allemaal,...

    Liefs,Ann en co

    17-07-2010 om 10:33 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    13-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag Robin en Anouk

    Dag mijn lieve schattekes,...

    Weet je,mama is zo gelukkig met jullie,...Ik hou van jullie ,...en daarom heb ik hier nu een fimpje gemaakt over onze mooie dag in Bellewaerde,...Het was een dolfijne dag hé,...

    Lieve Robbedoes wat heb jij je geamuseerd en genoten van alles om je heen,ik heb wel al verschillende keren de foto's bekeken en telkens zie ik dat je geniet en ook al ben je nu niet thuis,...ik voel je dicht bij me.

    Mijn klein poppemieke,...met je mooie strikjes in je haar,...je bent om op te eten ,...weet je dat,...jou intense warme glimlach doet me smelten,...ook al was het heel warm ,je liet alles op je afkomen ,...Om 22 uur zat je nog te genieten op het terras,...anders lig je al lang in dromenland ,maar ik voelde gewoon dat het genieten was voor jou,...Ik hoop dat ik hier op jullie blogje nog heel veel van deze mooie berichtjes mag plaatsen,want ik wil genieten samen met jullie en papa Erwin want die deed het weer super hé,overal de rolwagen duwen,mooie kiekjes maken ,...

    Mijn liefste schattekes,het is bijna een weekje verlof voor mama en dan gaan we het hier samen heel leuk maken en genieten van elkaar.Ik hou van jullie met heel mijn hart tot over alle grenzen heen,..

    Een dikke zoen,jullie mama

    P.S ik maak ook nog voor degenen die mee waren op onze mooie dag een ander filmpje hoor !!

    13-07-2010 om 17:37 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs