Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    30-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.maandag 30 augustus

    Dag allemaal,..

    Hier zijn alweer enkele heel fijne dagen gepasseerd,...Als je verlof hebt dan is alles heel leuk hé.Donderdagnamiddag ben ik naar de klas van de kids gewweest en broer en zus zitten opnieuw bij Juf Gwendolyne,...Robin gaat in de voormiddag naar de klas en Anoukje in de namiddag.Ik nam Robin mee naar de school en het had zijn oogjes moeten zien,...Van als de lift open ging begon hij te lachen,..Hij herkent zo goed de klas.Ze kwamen dan mee naar huis en we hielden het nog wat gezellig.

    Vrijdagnamiddag ging ik dan samen met de 3 kids naar Aviflorapark in Ingelmunster samen met 2 vriendinnen en hun kids en het was REUZEGEZELLIG hoor,...Robin vond de clowns de max ,hij had oogjes tekort om naar al het lichtspel te zien,...Mathias en Arjen vonden het heel leuk om samen met Robin naar alles te kijken,..Bedankt lieve ventjes,...Anoukje zat er rustig bij en genoot met haar glimlach van alles en de mama's lieten hun gaan aan een verwenkoffie ,........Hmmm.

    Zaterdagmiddag bracht ik ze dan oma Rollegem waar ze mochten slapen want mama en papa moesten naar een wijkbarbeque en ook dit was heel gezellig en tof,...Ja ,als de mama maar kan dansen hé,...tis trouwens goed voor de conditie.De kids stelden het goed bij oma,ik ben ze dan gisterenavond terug gaan halen en dan was het hier echt wel knuffeltime,..niets is leuker om dan eens samen met het gezinnetje te cocoonen,...Anouk kan daar zo van genieten hé.

    Vandaag is het alweer de laatste dag samen,...jammer hé,...deze morgen kwamen oma en opa Izegem dan nog een langs om hun lievelingen te knuffelen.Weet je wat ik ook zo leuk vind,...gewoon te zien hoe de kids genieten,Anoukje zit hier haar poepje omhoog te gooien en te bewegen en dan weet ik ,ze voelt haar goed en broer is hele vertellingen aan het doen,...Straks word het hier heel stil,...maar kan ik mijn mini congééke weer heel goed afronden en ook dat maakt me gelukkig,...

    Lieve Robin en Anouk,mama loves you !!!

    Een dikke zoen,Ann

     







    30-08-2010 om 14:16 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    26-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het nieuwe schooljaar,...

    Dag allemaal,...

    Ja ,we kunnen er niet naast kijken hé,..het nieuwe schooljaar staat voor de deur,..de brievenbus zit vol reclame,de winkels liggen overvol en de ouders kunnen betalen hé,....Kon ik eigenlijk ook maar mee doe met mijn schatjes,...Zou Anoukje kiezen voor Hello Kitty,of Mega Mindy,K3,...en zou Robbedoes een spiderman zijn ??? Voor mij zijn het dus wel niet de gemakkelijkste dagen van het jaar hoor,gelukkig is er nog Timmy en zo kan ik toch nog gaan schoppen,...Ik weet het ,het zit in die kleine dingen ,maar toch voel ik het dan dat mijn schattekes "anders " zijn.Gisteren ben ik om Timmy's boeken naar school gegaan .Hij neemt een nieuwe start in een andere school maar ziet het helemaal zitten,..de directeur van de school herkende me nog en vroeg me hoe onze vakantie was met de kids,...Het gaf me een goed gevoel dat die man nog ons verhaal kende,...Vandaag is het dan oudercontact in Aartrijke,...straks ga ik er naar toe en ben benieuwd wie hun nieuwe juf word?....Toch voel ik me een fiere mama hoor want dank zij het bijzondere onderwijs kunnen de kids toch genieten van wat afwisseling in hun dagelijks patroon.

    Straks breng ik dan de kindjes mee naar huis zodat we samen kunnen genieten van de laatste daagjes van de vakantie want ik ben nu ook nog in een mini congééke tot maandag,..Leuk hé.Ik heb zonet mijn huisje aan de kant gedaan ,ga dan naar de kapper en dan is het tijd om samen met de kids fijne dingen te doen,...Morgen gaan we op uitstap en in het weekend gaan ze van zaterdagavond tot zondagmiddag nog even naar oma Rollegem en ook zij kijken er naar uit,...maandag zal het nog een dagje knuffelen worden,....

    Zo zie je maar alles gaat hier nog steeds goed,de kids zijn content en dan voelen de ouders het ook hé en weet je wat ook fijn is,...lieve vrienden om je heen,...ze vullen je leven en geven je weer de kracht om verder te doen en te genieten.

    LIFE IS BEAUTIFUL !!!!! Dikke zoen,Ann

    26-08-2010 om 12:55 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    21-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nagenieten en opnieuw genieten,...

    Dag allemaal,...

    Ik weet het ,het is eventjes geleden maar het was hier nogal druk en eigenlijk had ik geen groot speciaal nieuws,.De kindjes hadden een goede week in school,...woensdag ging ik ze bezoeken en Robin is nog steeds zotjes en ook de glimlach van zusje is paraat.De opvoedsters hadden ons verhaal gelezen in het heen en weer schriftje en waren zo blij te horen en te zien dat het met de kids heel goed was gegaan,..Robin is zeker ook nog aan het nagenieten van onze mooie vakantie,...hij ziet er zo goed en relaxt uit hé,...wat heb ik toch schatten van kinnekes.Maar de mama en de papa genieten ook nog na,..het is echt zo goed meegevallen en zo komen hier de hele tijd van die flashbacks terug en Timmy die had wat heimwee naar zijn maten hé,...Ondertussen ben ik de hele week al aan het werk en daar gaat ook alles goed,...alleen zijn er soms triestige verhalen en dat doet je nog meer nadenken en beseffen dat we nu vandaag als het enigzins kan moeten genieten,...

    Gisteren was er dan weer voor mij een heerlijk moment.Het was Clouseau op de markt van Izegem ,...Ik ben er heengegaan met onze timmy ,mijn nichtje en een vriendin ,...en weet je,dat gaf me ook zo'n echt moedergevoel,..samen op stap met mijne puber,...de wereld gaat voor hem open ,..hij kijkt rond hem heen hoe alles er op festivals en optredens er aan toe gaat,...en ook dat heeft hij eens nodig en dan de broertjes Wauters hé,...ja kijk ,ik ben hevige fan en ze kunnen me nog steeds heel erg bekoren met hun optredens,dan ga ik helemaal uit de bol,heb ik nergens geen pijn en stroomt de adrenaline door mijn lijf,...echt genieten voor mij en ook Timmy en zo kwamen er weer 2 gelukkige mensen naar huis,...Maar ik was al vroeg wakker want mijn hart verlangde naar de kids en ik ben ze dan ook gaan halen,...ze zijn nog steeds in topvorm,het kan niet op,...leuk hé,...Deze namiddag ben ik dan samen met mijn ma,mijn nichtje en de kids even gaan shoppen naar Roeselare,...en dat zonneke was hemels,...en opnieuw was ik content,want ik kocht voor Anoukje reeds haar winterlaarsjes (goed gek gaan jullie zeggen,maar mijn prutsemie kan niet gelijk welk schoentje aandoen door haar spanning in de beentjes) en ik vond er nu wel zeker vanmiddag,..dus daar hoef ik me geen zorgen in te maken alleen hoop ik dat het nog heel lang blijft zomeren want het zonnetje is hemels en doet zo'n deugd.

    Ja,je ziet het alles gaat hier nog steeds goed,..en laat ons dit zo maar houden,...

    Een dikke zoen va ons allen

    21-08-2010 om 21:02 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    16-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze heerlijke vakantie

    Hallo allemaal

    Hier ben ik dan terug met een verslagje van een mooie week in de Ardennen.Het was gewoon zalig voor iedereen van jong naar oud.We waren echt met een fijne groep mensen samen en het klikte heel goed.We kwamen goed overeen en alles lukte van het zelfs.De eerste dag was het de valiezen uitpakken en het grote huis bewonderen en twas de moeite ,we vonden elkaar bijna niet terug,...dan hadden we dorst en was het apreitief time en zo was dit elke dag voor het middag en avondeten,...Ja dat is vakantie !!! En mijn kleine schattekes die waren zo flink hé de hele week,...Weet je mijn hartje is overvuld van mijn liefde voor hen en als je dan samen op vakantie kan gaan ,dan is dit echt wel GENIETEN,...Je ziet zoveel mooie plekjes die op het netvlies gebrand staan (ik heb ook al een paar keer de foto's bekeken want het zijn allemaal blije gezichten). Op zaterdag bezochten we St-Vith en deden we een terrasje,Op zondag zijn we naar de leisteengroeffe in Recht geweest,heel mooi om te zien maar wel wat frisje ,we stopten nog eens in Malmédy om iets te drinken maar daar was het in de regen te doen ,maar we lieten het niet aan ons hart komen.Maandag bezochten we Monschau,...heel mooi en idylisch en vooral heel leuk,de kids hielden er rolstoelrace en we genoten van een lekker ijsje en een pizza,...en s'avonds was het Sangriatime,... Dinsdag hielden we het even rustig zodat de kids wat konden uitrusten van de vele trips,mama en papa genoten van een sauna en stoomdouche,...heerlijk relaxen !!! Woensdag bezochten we Fantasialand,een heel mooi park maar wel niet rolstoelvriendelijk ,onze kleintjes konden nergens op,...dan kregen we een stortbui op ons hoofd (Robin vond dit de max)en keerden we naar huis waar het spaghettiavond was met het nodige plezier,...Donderdag was onze laatste volle dag in Ferme d'Amel,de vermoeidheid stapelde zich op bij iedereen ,dus hielden we het bij kuieren en genieten van het zonnetje en de tuin rond het huis en s'avonds alweer feest want Jonas was vrijdag 11 jaar en onze vriend verdiende een feestje hé,...Het was een bbq vooraf gegaan door een aperitief en gevolgd door een heel gezellig kampvuurmoment,...Weet je,dit was zalig,Robin was nog goed wakker en mijn ventje zat te gieren van het lachen.Vrijdagmorgen moesten we met pijn in ons hart afscheid nemen van elkaar maar met een hart vol superfijne herrinneringen en een heel mooie vriendschap,...Hugo,Marianne,Eline,Peter,Nancy ,Sien ,Wannes en Jonas ,...Dank je wel voor de mooie vakantie en tot heel gauw.Dank je wel omdat jullie zo goed meehielpen met de kids en voor ze te nemen zoals ze zijn,want dank zij jullie beleefden we een onvergetelijke week. Ondertussen geraakt de was stilaan op zijn plooi en zijn de kindjes weer naar school,..Morgen is het weer werken geblazen. Een dikke zoen ,Ann en co

    16-08-2010 om 13:03 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een weekje vakantie

    Hallokes allemaal,

    Hier zijn we weer terug van een SUPER vakantie in de Ardennen samen met het hele gezin,...Het was gewoon zalig genieten voor het hele gezin en onze vrienden,...Weet je,ik heb zoveel te vertellen over die mooie week maar dit komt wel hoor want nu willen we eerst bekomen en de berg was proberen weg te krijgen Knipogen.Ik kan al vertellen dat Robin en Anouk heel flink waren en zich heel goed geamuseerd hebben,we zijn veel op stap geweest,veel gegegeten en veel getetterd,en heel veel de heuvels van de Ardennen getrotseerd en dat is geen lachertje voor de arm en de rug met zo'n rolstoelen ,maar dat nemen we er maar bij hé.

    En ja ?Anoukje heeft een liefje,...Den Jonas ,heel schattig om deze speciallekes samen bezig te zien,...Het leven kan mooi zijn hé,als ouders kunnen genieten van de schattekes en dit heeft me nu echt wel weer de nodige energie gegeven,...Robin en Anouk ,ik ben blij jullie mama te zijn en te kunnen genieten en op reis gaan met jullie,...

    Tot gauw,Ann

    13-08-2010 om 17:02 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    03-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ee goed gevoel,...

    Dag allemaal,...

    Wat ben ik in een goede bui,...ik voel me goed en heb zo'n zomers gevoel en plots kwam dit liedje in mijn gedachten,...Laat de zon in je hart,geniet van het leven,....Weet je,ik heb me wat down gevoeld maar in het weekend waren mijn lieve schattekes weer bij me en dan is het voor mij GENIETEN,...ja het lijkt misschien zo gewoon voor velen maar voor mij is het niet elke dag zo.Robin en Anouk geven me de nodige energie en zonneschijn en laten me toe om eens alles los te laten,...Ik heb ze gewoon nodig.En het rare is ,ik heb soms wel die dipjes nodig om achteraf te beseffen dat ik me eigenlijk gelukkig mag prijzen en weet dat ik omringd en gesteund ben door veel lieve mensen die me veel vragen en hoe gaat het met de kindjes ?...en nu mag ik al de hele week zeggen,goed,..we hebben bijna vakantie en gaan op reis naar de Ardennen,...We hebben een hele week samen om van alles leuk te doen.

    Langs de andere kant ben ik ook de hele tijd aan het denken,..gaat alles goed gaan,ga ik alles mee hebben ,want het zal ne kleine volksverhuis worden hoor,kleertjes,pampers,sondevoeding,medicatie,perfusiestaander,slabbetjes,...zie je het al voor jullie,...maar ik heb dit over voor hen want dan voel ik me compleet en kan ik met mijn speciallekes ook gewoon doen en op vakantie gaan want wees gerust,dat doen ze graag ,...even in een andere omgeving.Op zo'n momenten voel ik me op en top mama en iedereen mag me dan nagapen,daar trek ik me dan niets van aan want we zijn met vakantie en wij zijn vooral allemaal SAMEN,..Dus ik heb alleen maar mooie vooruitzichten,nog eventjes doorbijten en we kunnen vertrekken.Morgen ga ik nog eens naar Aartrijke om te checken of alles goed is met hen,...

    Onze Timmy is ook weer thuis en die kwam daarjuist rond mijn hals hangen en zeggen "love you ,Ann".Ja,die is wat aan het puberen en is soms wat tegendraads en dan moeten wij wat "zagen " hé.Hij weet dat we het doen voor zijn best wil.Maar ondanks alles is hij dankbaar en dwz wij zijn goed bezig,...

    Lieve mensen,...Dank je wel voor het lezen van mijn blogje ,...en luister maar ne keer goe naar dit liedje en GENIET,dat gaan wij ook doen,...

    Heel veel liefs,Ann en co

    03-08-2010 om 20:48 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    31-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robin is weer beter

    Dag allemaal,...

    We zijn alweer weekend,...dwz genieten van het samen zijn met z'n allen.Gisteren ben ik de kids gaan halen en ja ,mijn Robbedoesje is weer beter,hij vertelt terug,de dokter zag hem nog eens na maar alles bleek in orde en hij is goedgekeurd om op reis te gaan !!!Ze genoten hier gisteren van een mooie avond op het terras,als ze maar buiten kunnen.Mama zorgde ook voor suikerbroodje en dat was lekker smullen.

    Vanmorgen is het hier gezellig druk want Elke en jens zijn hier en betuttelen wat Robin en Anouk met studio 100 op de achtergrond.Deze namiddag gaan we even shoppen naar Roeselare.Morgen krijgen we dan bezoek en zo is ons weekend goed gevuld en tellen we dan maar af naar Vrijdag ,....Maar eerst nog enkele dagen werken

    Gelukkig voel ik me weer beter ,het dipje is wat over,lukt het me weer om alles een plaats te geven en ik weet dat ik goed bezig ben ,maarja soms gaat het toch even minder goed.De glimlach van de kids en de aankomende vakantie geven me weer kracht en wees gerust we gaan SAMEN genieten,...

    Ik wens jullie allen een heel fijn weekend toe.

    31-07-2010 om 11:15 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    27-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag mijn lieve schattekes

    Dag lieve Robin en Anouk,...

    Hier ben ik dan even voor jullie speciaal,...ik was aan jullie aan het denken hoor,ik heb net jullie bedje ververst met een heel nieuw dekbedovertrek,lekker zomers ,...Robin jou hondje zit mooi te wachten op jou ,...Anoukje jou zonnebloemkussen ligt te glimlachen net zoals jij.Mama moest weer wennen zondag,ik liep hier wat verloren rond in huis,ik mis jullie aanwezigheid hier dicht bij me,...maar weet dat er ook in Aartrijke goed voor jullie gezorgd word.Om zondagavond even onze zinnen te verzetten hadden we een feestje bij de buren ,het was heel gezellig hoor met alle kids erbij ,maarja,...ik voelde me niet compleet ,...ook al waren jullie ook in onze gedachten bij,...

    Maandag is mama weer gaan werken en daar gaat alles goed hoor,..mijn collega's vroegen hoe ons weekje samen was en ik zei hen,...ik heb zo genoten van mijn kids.Grote broer en lief zusje,ik hou zoveel van jullie,...Ik belde al weer elke dag naar de leefgroep en hoor dat alles goed met jullie gaat en dat stelt me gerust,...Vandaag ben ik ook even naar het grafje van jullie vriendje Thomasje gegaan,...ik moest er even naartoe,...ik vertelde hem hoe sterk hij wel was en hoe jullie nog steeds aan hem denken hé,...Donderdag denken we er nog eens heel speciaal aan want dan is hij jarig,...

    Morgen kom ik even naar jullie toe hoor om jullie te knuffelen en eten te geven,om gezellig op mama's schootje te zitten,...jullie voelen dat het goed is maar ook mama hé,...Ondertussen naderen we 6 augustus ,..dan zijn we weer een hele week samen en gaan we samen op reis,...Kijken jullie er al naar uit ??,...Dat zal wel hé want het word heel leuk met onze vrienden erbij,....

    Lieve Robin en Anouk,ik schreef het hier al zo vaak,maar dit heb ik nodig,...jullie zijn mijn alles en mijn hele leven,ik hou zielsveel van jullie elke dag opnieuw,...

    Een hele grote dikke zoen en knuffel van mama

    Tot morgen,XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    27-07-2010 om 21:23 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Helaas,...het einde van de vakantie samen

    Dag allemaal,...

    We zijn alweer zaterdag en ons eerste deel van de vakantie zit erop,...maandag is het weer werken en zelfs mijn ventje is nu al aan het werk,...

    We hadden hier nog 2 fijne dagen samen.Donderdag kwam mijn beste vriendin Sonia met Jonas en Joost.Jonas heeft ook zware epilepsie en helaas deed het ventje een aanval,...dus hielden wij het rustig met de kids terwijl de mannen verder deden met de omheining,...We hadden een fijne babbel samen en we begrijpen elkaar maar al te goed ,want wij moeten echt leven in functie van de kids,hebben ze een goede dag dan kunnen ze heel veel aan,maar is het minder dan hebben ze hun rust nodig.Anoukje is nog steeds een zonnetje in huis,ik heb ze nu de hele week niet gehoord,..Robintje was heel rustig en wat aanvalachtig,...en donderdagavond deed hij dan een aanval,...Het doet echt deugd om te kunnen praten met iemand die echt wel hetzelfde meemaakt ,..

    Gisteren stond ik dan op met een dipje,...en ja de traantjes waren er bij me,...Er overkwam me een schuldgevoel tgo mijn schattekes,...Ze zijn nu de hele week bij me geweest en gewoon het gedacht en het gevoel van ze seffens weer te moeten missen was gewoon te sterk,..ik voel me ook soms schuldig dat ik dan niet veel op stap ben geweest terwijl ze wel genieten van het gewoon bij mama zijn,...Gelukkig begrijpen mijn venten me dan en zijn we gisteren met z'n vijven even gaan wandelen naar Nieuwpoort,...ik kon even samen met hen uitwaaien en het deed me heel veel deugd,...Vandaag is het dan weer over,...maar ja,soms moeten die traantjes er eens uit,...ik zei het nog deze morgen tegen de verpleegster,...Niemand kan voelen wat ik voel ,..ik hou zo veel van Robin en Anouk,...ik weet dat ik goed doe voor hen,...maarja na 1 week samen thuis is het afscheid nemen dan extra lastig,...ze liggen nu nog te dutten in hun bedje,en straks breng ik ze dan terug want morgen gaat oma wandelen en moet mama nog even relaxen en wat rust inhalen...Gisterenavond heb ik zowel 10 keer gaan kijken in hun kamertje ,ik zet me dan neer bij hen,geef ze kusjes,streel door hun haartjes,bewonder ik ze om wie ze zijn,....

    Lieve schattekes,dank je wel om de fijne week samen,...mama loves you !!!

    Heel veel liefs en een fijn weekend





    24-07-2010 om 13:57 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    21-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dat is vakantie

    Hallokes,...

    Wat voelt het heerlijk aan om samen thuis te zijn met ons gezinnetje,...We genieten hier echt eens van het thuis zijn en het vakantiegevoel,...Gisteren was het rusten geblazen want het was veel te warm,...we deden s'avonds een barbeque samen met vrienden en genoten van een glaasje,het eten en wat gezellig tetteren,...Wat me vooral een fijn gevoel gaf was de glimlach van mijn klein meisje,...ze is zo content en opgewekt hé en zit naarstig rond te kijken en reageert zo schoon wanneer je tegen haar praat.Robin is al 2 dagen wat in zichzelf gekeerd,hij is heel rustig,weent niet ,maar vertelt of kraait ook niet ,hij zit niet te slapen,...en dan denk ik wat gaat er om in je hoofdje ,ventje,...Heb je het nu wel naar je zin,wanneer ik hem dan beknuffel dan stralen zijn oogjes,en toont hij mama dat het in orde is,...ja,ik laat hem gewoon met rust en het ventje zit buiten rond te kijken en vangt alles op,...

    Gisteren kregen we ook nieuwe buren en ja mijn ventje trakteerde hen een pintje en zo zaten we gezellig tot na middernacht te kletsen,..das toch wel vakantie hé,...Ook zij hebben heel veel respect voor de kids en een grote bewondering voor ons,...

    Vandaag is mijn ventje weer naarstig bezig met de omheinng te zetten en zo geraakt het steeds een beetje verder op zijn plooi,..Ik geniet van mijn kids,deed deze middag een tukske in de zon,...Ik was aan het lezen in mijn boek en plots vielen de oogjes dicht en ik voelde me precies ergens op een zuiderse bestemming,...Ik besef meer en meer dat gewoon eens relaxen zo'n deugd kan doen en me doet inzien dat ik me eigenlijk gelukkig mag prijzen met iedereen om me heen.

    Ja,we zijn in vakantie,...zo ik ga verder genieten,mijn kids eten geven op het terras ,...ze knuffelen,...

    Heel veel liefs van ons allen







    21-07-2010 om 17:55 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    19-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste dagen verlof,...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,

    We hebben hier al wat fijne momenten achter de rug,...Zaterdag was het heel gezellig bij mémé Els,we genoten van elkaar en heel lekker eten,..Ze hadden gezorgd voor koud buffet en heel lekkere taart,...Ja,zelfs gemixt smaakte het heerlijk want Robin en Anouk smulden nogal hoor,...Het was ook grote pret samen op de mat met alle neefjes en nichtjes,ze voelen toch wel de lichamen en de warmte van hen,...

    Gisteren hielden we dan eens een halte in onze EIGEN TUIN ,...want dit was al veel te lang geleden,we zijn altijd maar weg en weet je,de rust thuis kan ook eens deugd doen,...alles op zijn gemak,gewoon relaxen en genieten van elkaar.In de namiddag deden de kids en ook mama een tukske en wat hadden we daar deugd van,...In de vooravond kwamen Nathalie en Mario nog even langs met een stukje taart,...en die was heel lekker,...Mercikes é,...En rond 20. oouur kwam Timmy thuis,en zo voel ik me weer compleet,...

    Vandaaag is onze papa bezig met de tuinomheining te plaatsen,...deed mama de was en de plas en zijn de kids op hun gemak,...Robin is wat aanvalachtig en daarom is het beter om hem wat te laten rusten,..Hij genoot al van een verfrissend zwembadje terwijl zusje wat sliep want ja,ze heeft s'morgens vroegdienst ons madam zodat ze s'middags wat moet bijslapen.

    Zo,nu weten jullie al wat meer ,hoe wij genieten van de kleine dingen en zie maar eens de foto van Anouk met papa Erwin,..schattig hé,...Wat ben ik een gelukkige vrouw,...

    Tot gauw en een dikke zoen van ons allen

    19-07-2010 om 17:05 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    17-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 weekje vakantie

    Dag allemaal,...

    Het is weer zover,de congé is gearriveerd voor velen onder ons,...en ook wij zijn een weekje samen thuis,...Timmy komt morgen naar huis en straks haal ik Robin en Anouk voor een hele week,..... Eindelijk zijn we weer compleet en ik ben zo blij want ik miste wel onze kids hier,....We hebben nu maar 1 week ,maar in augusts volgt er dan nog eentje,...Weet je,voor ons is dit beter,zo kan ik de kids voor meerdere keren naar huis halen,...3 weken zou heel lang zijn voor hen,ze zouden hun structuur kwijt geraken,...vandaar dat we het wat opsplitsen zodat we maximaal kunnen genieten,....

    Ze zijn nog steeds allebei in topvorm,...genieten van het zonnetje en eten en slapen goed,...dus als de kids blij zijn,dan is mama ook content.,...en deze week beloofd ook heel gezellig te worden,...We beginnen vanmiddag met een verjaardagsfeest bij de meter van Anoukje met de hele familie,dus dat word alweer genieten,....ja,we hebben hier de smaak te pakken hoor,...donderdag gingen we één drinken voor de verjaardag van Mario en gisteren dronken we ééntje met de geburen om de congé in te zetten,...(amai ,mijn dieet,maar dit is onder controle hoor en nu gaan we het wat laten rusten en in september doen we nog wat verder). En ook de rest van de week staan er nog wat leuke dingen op het programma.,...

    Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie toe en geniet van elkaar,...Een dikke kus van ons allemaal,...

    Liefs,Ann en co

    17-07-2010 om 10:33 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    13-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag Robin en Anouk

    Dag mijn lieve schattekes,...

    Weet je,mama is zo gelukkig met jullie,...Ik hou van jullie ,...en daarom heb ik hier nu een fimpje gemaakt over onze mooie dag in Bellewaerde,...Het was een dolfijne dag hé,...

    Lieve Robbedoes wat heb jij je geamuseerd en genoten van alles om je heen,ik heb wel al verschillende keren de foto's bekeken en telkens zie ik dat je geniet en ook al ben je nu niet thuis,...ik voel je dicht bij me.

    Mijn klein poppemieke,...met je mooie strikjes in je haar,...je bent om op te eten ,...weet je dat,...jou intense warme glimlach doet me smelten,...ook al was het heel warm ,je liet alles op je afkomen ,...Om 22 uur zat je nog te genieten op het terras,...anders lig je al lang in dromenland ,maar ik voelde gewoon dat het genieten was voor jou,...Ik hoop dat ik hier op jullie blogje nog heel veel van deze mooie berichtjes mag plaatsen,want ik wil genieten samen met jullie en papa Erwin want die deed het weer super hé,overal de rolwagen duwen,mooie kiekjes maken ,...

    Mijn liefste schattekes,het is bijna een weekje verlof voor mama en dan gaan we het hier samen heel leuk maken en genieten van elkaar.Ik hou van jullie met heel mijn hart tot over alle grenzen heen,..

    Een dikke zoen,jullie mama

    P.S ik maak ook nog voor degenen die mee waren op onze mooie dag een ander filmpje hoor !!

    13-07-2010 om 17:37 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    11-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een heel gezellige dag

    Hallo allemaal,

    Wat hebben wij hier gisteren een SUPER dag gehad met Robin en Anouk in Bellewaerde.Ze waren van 7 uur s'morgens tot 23 uur s'avonds in vorm,...En voor mama is dat puur genieten,dat heeft me zoveel kracht hé,te zien dat de kids zich goed voelen.Vrijdagavond zaten ze trouwens ook al laat in besd want we deden een terraske bij de buren.

    Gisteren was het dus oze afspraak met de grote 3K 6 familie in Bellewaerde,...we hadden in elk geval het mooie weer aan onze zijde ,behalve een paar lichte regendruppels genoten we van de zon,elkaar ,en alles om ons heen.Robin was echt in zijn nopjes en zat dan ook op vele attracties waar het grote fun was,...ik wil in elk geval alle papa's bedanken voor de logistieke steun en hulp om overal op te geraken met mijne sloeber want die begint te wegen,...weet je,we zijn al gezinnen met zorgenkindjes en beseffen als geen één dat we elkaar moeten helpen en vandaar dat het zo fijn is om op stap te gaan,we zijn samen één.Anouk genoot duidelijk ook en at heel goed hoor,zat veelvuldig te lachen en rond te kijken,ze deed zelfs geen dutje,ze was in topvorm,...Ja,ik kan alleen maar iedereen bedanken die mee was voor de fijne dag en het gezelschap,...de foto's volgen nog !!!

    Vandaag was het dan wel voor Robin en Anouk rusten geblazen,...ze waren wel vroeg wakker ,...maar na de douche deden ze nog een tukske,...na het middageten brachten we ze tegen 14 uur 30 terug naar Aartrijke want we moesten nog naar Veurne om de verjaardag van Annelies(zus van Erwin met syndroom van Down) te vieren (voor de kids ging dit veel te lastig zijn ,ze hadden hun slaap wel nodig) .

    Annelies genoot samen met haar broers Erwin en Steven van een fijne verjaardag,we deden een terrasje met haar,aten chocoladetaart,...en Annelies was blij met al haar cadeautjes.Zo na een alweer mooi weekend ,ben ik nu wel moe,en ga ik eventjes vroeg slapen,dan nog 1 weekje werken en dan een week congé,een week samen met Robin en Anouk en daar kijk ik naar uit.

    Heel veel liefs en een dikke knuf,Ann

    11-07-2010 om 20:53 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    09-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag 9 juli 2010

    Dag allemaal,...

    Wat is het heet !!!!Maar we mogen niet klagen ,het is zomer en we moeten genieten hé,...Deze week is het hier heel stil,..de kids in school en Timmy bij zijn mama.Ondertussen ben ik terug beginnen werken en het lukt me goed,alleen tis heel warm in de kliniek .Pfffffffffffff .Robin en Anouk stelden het deze week heel goed in school,...ze genoten van de zon en het buiten zijn,...En gisteren zijn Erwin en ik naar het Koning Boudewijnstadion geweest naar de match van Kim Clijsters tegen Serena Williams,...het was de moeite,maar ook kokend heet,we voelden ons precies in het buitenland op een zomerse bestemming !!!.

    Verder is er geen speciaal nieuws,....en geen nieuws is goed nieuws hé.Ik ga seffens de kids halen en morgen word het alweer een fijne dag ,dan gaan we samen met de 3K6 familie naar Bellewaerde,...Genieten maar !!!

    Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en ik wil jullie nog wel eens bedanken voor het lezen van mijn blog,...het doet me echt heel veel deugd.Dank je wel allemaal.

    Een dikke(hete) knuffel van ons allen

    09-07-2010 om 16:21 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer,...

    Hallo,...

    Wat is het toch zalig weer hé,de laatste tijd,...Mooi weer om mijn batterijen te laden en te genieten,....We hadden hier enkele fijne dagen samen met de kids,...Weet je,het is zalig om buiten te vertoefen,gewoon relax in je t-shirt en topje en fijne mensen om je heen.

    Woesdagavond gingen we bbq bij mijn zus en zaten te kletsen,...donderdag ben ik Timmy gaan inschrijven in zijn nieuwe school en hij ziet het al helemaal zitten,..en hij begon meteen met me te helpen om croque monsieurs te maken,..ik ga binnen een korte tijd gemakkelijk wordenKnipogen.Vrijdag had ik hier dan een mylène demonstratie en was het een gezellige drukte.Ondertussen had ik vrijdagmiddag mijn schattekes gaan halen en had ik ook een verfrissend zwembadje klaargezet en leuk dat het was,...Na de waterpret begon het hier te donderen en te regenen,...Maar Robin liet het niet aan zijn hart komen en zat hier boven alle dames te kraaien,....

    Zaterdag gingen we dan naar Wetteren bij Hugo en marianne waar we genoten van fijn gezelschap en lekker eten,...Merciekes hoor ,Het was heel lekker en heel fijn,...en een leuke voorbereiding voor onze vakantie,...Ook hier was mijn Robbedoesje nog steeds in topvorm en het was middernacht tegen dat ze in hun bedje lagen ,maarja ze hadden zich geamuseerd en dat is het belangrijkste hé,...Anouk vond het ook heel gezellig,...

    Gisteren was het dan zomerfeest in MPI Zonnebloem,de school waar ze vroeger verbleven en het is altijd leuk om nog eens een bezoekje te brengen want dan kan ik heerlijk bijkletsen en worden de kids bedolven onder de knuffels van alle opvoedsters ,...Het blijft toch iets speciaals om daar terug te keren,...Ze waren wel wat moe en deden dat ook een grote tuk en ja s'avonds was Robin weer in topvorm en kon hij weer lang opblijven (maarja ,daarom is het vakantie hé).

    Vandaag sliepen we samen lang uit en gaan we het hier rustig houden,...gewoon wat knuffelen en rollebollen,mama gaat de strijk doen ,...en morgen gaat ze terug werken,...ik kijk er naar uit,...want ik doe graag mijn werk en ben zo blij weer onder de mensen te zijn,...

    Verder zal het hier heel stil zijn,..Timmy is voor 2 weekjes naar zijn mama en de kids terug naar Aartrijke vanavond,...maar het zal gauw weer weekend zijn en dan gaan we alweer op stap met de 3K 6 familie richting Bellewaerde,...

    Heel veel liefs,Ann en een knuffel van de kids

    05-07-2010 om 10:09 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    30-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde van het schooljaar

    Hallokes,

    Hier ben ik dan terug,...de punten zijn verdeeld en alle ouders zijn trots op hun kids en hun studenten,tenminste als die hun best hebben gedaan.

    En weet je,dat ben ik ook op mijn lieverds,ja kon ik ooit maar eens een rapportje van hen in mijn handen hebben,al was het maar met 50% erop,ik zou een gat in de lucht springen,tis maar voor degenen die misschien niet zo content zijn over hun kids ,dat ze dit misschien een beetje kunnen relativeren.Daarom heb ik een filmpje gemaakt met al de leuke dingen die ze het voorbije schooljaar hebben gedaan,ik krijg dan van Juf Gwendolyne een CD - rom met al de leuke momenten en die heb ik nu toch al meermaals bekeken en weet je,ik ben ook TROTS op mijn "speciale studenten",want zij hebben geleerd wat genieten is van de kleine dingen,van de massages,de lichtjes ,het knutselen,enz...dus tis ook wel een heel pakket hé voor hen.Het volet wel goed aan voor mama te zien dat ze hebben genoten,dat de juf leuke dingen gedaan heeft,dat de kids zich goed voelen,...Nogmaals dank je wel,Juf Gwen,...

    Onze Timmy,daar ben ik toch ook wel trots op,..ondanks zijn ASS is hij geslaagd voor zijn 3° jaar en de leerkrachten en de gon -begeleiding zijn super content over zijn inzet.Deze morgen ben ik dan naar het CLB  gegaan om voor Timmy een andere richting te zoeken want dit was de voorwaarde om overgaan naar het 4° jaar,en onze jongen gaat volgend schooljaar starten met voeding en verzorging,en ook hier kan hij alle kanten uit en wie weet volgt hij mama Ann op als verpleger,...Timmy,jongen geniet nu maar van de vakantie !!!!.

    En ondertussen gaat het steeds beter met me,rust ik verder wat uit,geniet van de zon,...Ik wens jullie allemaal een heel fijne en zonnige vakantie toe.

    Liefs van ons allen

    30-06-2010 om 18:18 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    28-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De zon,...

    Dag allemaal,...

    Wat is het toch zalig hé,de zomer en de warmte ,mijn batterijtjes laden verder langzaam maar zeker ôp.Ik heb zo'n deugd (maar jullie waarschijnlijk ook)van buiten te zijn en heel goed in te ademen en zo maar te genieten van de rust en de kalmte om me heen.

    Met Robin en Anouk gaat alles goed,...Robin is nog steeds in topvorm ,maar ja hij is van s'morgens tot s'avonds buiten .Anoukje is zoals altijd een echt zonnetje.Gisteren zijn we ze gaan halen en zijn dan naar zee geweest naar de ouders van Erwin,want ja ,zijn pa is na maanden in de KEI opnieuw thuis,...we genoten van de zon en lekkere aardbeientaart.We gingen ook een kijkje nemen naar de garnaalstoet,is echt wel leuk om te zien vooral dat mijn ventje en ik ook enkele keren zijn meegelopen,...nu konden we supporteren van aan de zijlijn en mijn kapoenen vonden het SUPER,het was de hele tijd kraaien van plezier,natuurlijk mochten het ijsje en een wandeling op de zeedijk niet ontbreken,...

    Vandaag was het dan opnieuw rusten voor mama en ook voor de kids,deze morgen was het rollebollen op de mat en na een goed tukske van de kids en mama ook zaten we buiten onder de parasol.Oma en opa kwamen nog eens langs,we hadden een babbel met de buren en dan was het helaas tijd om terug naar school te gaan,...

    Morgen is het de laatste schooldag en bij deze wil ik juf Gwendolyne en al de collega's bedanken voor de vele mooie momenten van het voorbije schooljaar en bij deze wens ik ze een schitterende en zonnige zomervakantie toe.En woensdag komy het rapport van Timmy,we zijn benieuwd !!!!

    Geniet met z'n allen verder van de zon en alles wat je lief is,...en ik ben zo blij dat ik me weer beter voel !!!!

    Liefs,Ann en een dikke zoen van de kids







    28-06-2010 om 21:47 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De weldaad van de zon,de glimlach van mijn kids,....

    Dag allemaal,

    Heerlijk is dat hé die zon en die warmte,...aangezien dat het rusten is voor mij,geniet ik van de zon,ik laat de zon en de warmte door mijn lichaam glijden en ik moet zeggen,de batterijtejes laden stilaan op ,alhoewel het nog niet over is ,maar allé,ik voel me toch al wat beter,eindelijk !!!wat moe zijn dat is niets voor mij.Nu besef ik meer dan ooit dat het voor onze onco patiënten soms verschrikkelijk moet zijn om zo moe te zijn,...Je kan daar behalve slapen niets aan doen,tenzij het ondergaan.En ja,als je lichaam het nodig heeft ,dan mag je zoveel verzetten als je wil,...het gaat gewoon niet.

    maar we gaan de goede kant uit en doen mooi wat de dokter zegt,zo geraken we er weer,...de andere batterijoplader dat zijn mijn schattekes hé,gisteren ging ik er naar toe en ze zaten te zonnen op het terras van de leefgroep,zusje lag te snoezelen op de mat en broer had het juist gedaan en zat te genieten in zijn stoel en zat heel veel te vertellen,ik vleide me bij zusje op de mat en wat is dat dan genieten,ik bedolf Anoukje onder de zoentjes ,...wat ik dan terug krijg is voor mij zo mooi hé,die echte oprechte glimlach,...daarvoor doe je het elke dag hé,...weet je,dat de opvoedster dan zelf zitten mee te glimlachen als ze zien hoe dat Robin en Anouk reageren op de prikkels van mama.Ja,wij zijn verbonden met elkaar en niets of niemand kan daar tussen hé,...Ik hou van hen.

    Robin mag vandaag met de communicantjes naar Plopsaland,...dat zal plezier worden met dit mooie weer,ik gun het hem van harte ,ik wou dat ik meekon,maar het zou me nu niet lukken ,...Ik ga het hier verder heel rustig houden en de kids van zondag tot maandagavond halen,ik mag niet overdrijven zodat ik echt wel genoeg en voldoende rust !!!!

    Volgende week is het dan vakantie en dan komen ze voor een dag of 4 naar huis,we hebben nog veel mooie vooruitzichten en hopen op een vakantie vol zonneschijn en een mama met opgeladen batterijtjes,...

    Liefs,Ann

    24-06-2010 om 14:18 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    22-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over mijn grenzen heen,...

    Dag allemaal,

     Hier ben ik dan eventjes weer en tis nog steeds uitgeteld,....zondag heb ik mijn 2 lievelingskes gehaald en ze waren zo flink,ze genoten zo samen op hun nieuwe plaid,...het was heel ontroerend om ze samen te zien liggen,Robin was Anoukje van kop tot teen aan het bezien,...zou hij ook een pubertje worden en kijken naar het vrouwelijk schoon!!!!Ik genoot van hun knuffels ,we kropen wat dicht tegen elkaar en ik voelde zo hun kleine handjes over mijn gezicht,mijn armen,mijn lichaam,...wat is dit toch zalig hé,...Ik deed ook nog even hun strijk en ging dan met mijn wasmand naar boven ,...en toen kwam ik slecht,verdorie hé,ik had hartkloppingen,een heel raar warm gevoel,heb me eventjes neergelegd en heel diep ingeademd,....het ging wat over,....ik was dus alleen met de kids en timmy want Erwin moest werken,ik me weer verzichtjes in de zetel komen zetten ,het ging over,...Ik voelde dat ik dus duidelijk nog niet weer de sterke Ann was,maarja opgeven staat niet in mijn woordenboek en Ann dus gisteren weer gaan werken,...In de voormiddag lukte het nog net want er was les over "pijn" en ik ben voor onze dienst referentieverpleegkundige,we kregen les over de fysieke pijn ,maar ook rond het pschologisch aspect van pijn,wat dan niet zo eenvoudig is want pijn is subjectief en is dus bij iedereen anders hé.Na het middageten hielp ik mee op dienst en wat voelde ik me raar,de naalden trilden in mijn hand,het draaide als een tol in mijn hoofd en wat was ik blij dat het tijd was om me dan weer neer te leggen,...ik ben dan weer naar de dokter gegaan en ja ,ik moet verder rusten,...

     Ik ben dan zo boos op mezelf hé,...waarom blokkeert dat verdomde lijf van me !!!,dat komt zegt de dokter omdat ik steeds maar mijn grenzen verleg en steeds maar meer wil doen,...maar dat is toch normaal zeg ik voor een jonge vrouw,...ja Ann,maar kijk eens wat jij moet meedragen elke dag en dat vraagt zoveel energie van jou,dus meiske nu moet je rusten en de batterijen opladen,...ik ben nu thuis tot 5 juli !!!Laat ons hopen dat ik weer de nodige energie krijg ,...dus zonnetje ga je veel schijnen zodat mijn batterijtjes weer helemaal geladen zijn,...

     Heel veel liefs,Ann

    22-06-2010 om 10:34 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs