Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    09-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag 9 juli 2010

    Dag allemaal,...

    Wat is het heet !!!!Maar we mogen niet klagen ,het is zomer en we moeten genieten hé,...Deze week is het hier heel stil,..de kids in school en Timmy bij zijn mama.Ondertussen ben ik terug beginnen werken en het lukt me goed,alleen tis heel warm in de kliniek .Pfffffffffffff .Robin en Anouk stelden het deze week heel goed in school,...ze genoten van de zon en het buiten zijn,...En gisteren zijn Erwin en ik naar het Koning Boudewijnstadion geweest naar de match van Kim Clijsters tegen Serena Williams,...het was de moeite,maar ook kokend heet,we voelden ons precies in het buitenland op een zomerse bestemming !!!.

    Verder is er geen speciaal nieuws,....en geen nieuws is goed nieuws hé.Ik ga seffens de kids halen en morgen word het alweer een fijne dag ,dan gaan we samen met de 3K6 familie naar Bellewaerde,...Genieten maar !!!

    Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en ik wil jullie nog wel eens bedanken voor het lezen van mijn blog,...het doet me echt heel veel deugd.Dank je wel allemaal.

    Een dikke(hete) knuffel van ons allen

    09-07-2010 om 16:21 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer,...

    Hallo,...

    Wat is het toch zalig weer hé,de laatste tijd,...Mooi weer om mijn batterijen te laden en te genieten,....We hadden hier enkele fijne dagen samen met de kids,...Weet je,het is zalig om buiten te vertoefen,gewoon relax in je t-shirt en topje en fijne mensen om je heen.

    Woesdagavond gingen we bbq bij mijn zus en zaten te kletsen,...donderdag ben ik Timmy gaan inschrijven in zijn nieuwe school en hij ziet het al helemaal zitten,..en hij begon meteen met me te helpen om croque monsieurs te maken,..ik ga binnen een korte tijd gemakkelijk wordenKnipogen.Vrijdag had ik hier dan een mylène demonstratie en was het een gezellige drukte.Ondertussen had ik vrijdagmiddag mijn schattekes gaan halen en had ik ook een verfrissend zwembadje klaargezet en leuk dat het was,...Na de waterpret begon het hier te donderen en te regenen,...Maar Robin liet het niet aan zijn hart komen en zat hier boven alle dames te kraaien,....

    Zaterdag gingen we dan naar Wetteren bij Hugo en marianne waar we genoten van fijn gezelschap en lekker eten,...Merciekes hoor ,Het was heel lekker en heel fijn,...en een leuke voorbereiding voor onze vakantie,...Ook hier was mijn Robbedoesje nog steeds in topvorm en het was middernacht tegen dat ze in hun bedje lagen ,maarja ze hadden zich geamuseerd en dat is het belangrijkste hé,...Anouk vond het ook heel gezellig,...

    Gisteren was het dan zomerfeest in MPI Zonnebloem,de school waar ze vroeger verbleven en het is altijd leuk om nog eens een bezoekje te brengen want dan kan ik heerlijk bijkletsen en worden de kids bedolven onder de knuffels van alle opvoedsters ,...Het blijft toch iets speciaals om daar terug te keren,...Ze waren wel wat moe en deden dat ook een grote tuk en ja s'avonds was Robin weer in topvorm en kon hij weer lang opblijven (maarja ,daarom is het vakantie hé).

    Vandaag sliepen we samen lang uit en gaan we het hier rustig houden,...gewoon wat knuffelen en rollebollen,mama gaat de strijk doen ,...en morgen gaat ze terug werken,...ik kijk er naar uit,...want ik doe graag mijn werk en ben zo blij weer onder de mensen te zijn,...

    Verder zal het hier heel stil zijn,..Timmy is voor 2 weekjes naar zijn mama en de kids terug naar Aartrijke vanavond,...maar het zal gauw weer weekend zijn en dan gaan we alweer op stap met de 3K 6 familie richting Bellewaerde,...

    Heel veel liefs,Ann en een knuffel van de kids

    05-07-2010 om 10:09 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    30-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde van het schooljaar

    Hallokes,

    Hier ben ik dan terug,...de punten zijn verdeeld en alle ouders zijn trots op hun kids en hun studenten,tenminste als die hun best hebben gedaan.

    En weet je,dat ben ik ook op mijn lieverds,ja kon ik ooit maar eens een rapportje van hen in mijn handen hebben,al was het maar met 50% erop,ik zou een gat in de lucht springen,tis maar voor degenen die misschien niet zo content zijn over hun kids ,dat ze dit misschien een beetje kunnen relativeren.Daarom heb ik een filmpje gemaakt met al de leuke dingen die ze het voorbije schooljaar hebben gedaan,ik krijg dan van Juf Gwendolyne een CD - rom met al de leuke momenten en die heb ik nu toch al meermaals bekeken en weet je,ik ben ook TROTS op mijn "speciale studenten",want zij hebben geleerd wat genieten is van de kleine dingen,van de massages,de lichtjes ,het knutselen,enz...dus tis ook wel een heel pakket hé voor hen.Het volet wel goed aan voor mama te zien dat ze hebben genoten,dat de juf leuke dingen gedaan heeft,dat de kids zich goed voelen,...Nogmaals dank je wel,Juf Gwen,...

    Onze Timmy,daar ben ik toch ook wel trots op,..ondanks zijn ASS is hij geslaagd voor zijn 3° jaar en de leerkrachten en de gon -begeleiding zijn super content over zijn inzet.Deze morgen ben ik dan naar het CLB  gegaan om voor Timmy een andere richting te zoeken want dit was de voorwaarde om overgaan naar het 4° jaar,en onze jongen gaat volgend schooljaar starten met voeding en verzorging,en ook hier kan hij alle kanten uit en wie weet volgt hij mama Ann op als verpleger,...Timmy,jongen geniet nu maar van de vakantie !!!!.

    En ondertussen gaat het steeds beter met me,rust ik verder wat uit,geniet van de zon,...Ik wens jullie allemaal een heel fijne en zonnige vakantie toe.

    Liefs van ons allen

    30-06-2010 om 18:18 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    28-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De zon,...

    Dag allemaal,...

    Wat is het toch zalig hé,de zomer en de warmte ,mijn batterijtjes laden verder langzaam maar zeker ôp.Ik heb zo'n deugd (maar jullie waarschijnlijk ook)van buiten te zijn en heel goed in te ademen en zo maar te genieten van de rust en de kalmte om me heen.

    Met Robin en Anouk gaat alles goed,...Robin is nog steeds in topvorm ,maar ja hij is van s'morgens tot s'avonds buiten .Anoukje is zoals altijd een echt zonnetje.Gisteren zijn we ze gaan halen en zijn dan naar zee geweest naar de ouders van Erwin,want ja ,zijn pa is na maanden in de KEI opnieuw thuis,...we genoten van de zon en lekkere aardbeientaart.We gingen ook een kijkje nemen naar de garnaalstoet,is echt wel leuk om te zien vooral dat mijn ventje en ik ook enkele keren zijn meegelopen,...nu konden we supporteren van aan de zijlijn en mijn kapoenen vonden het SUPER,het was de hele tijd kraaien van plezier,natuurlijk mochten het ijsje en een wandeling op de zeedijk niet ontbreken,...

    Vandaag was het dan opnieuw rusten voor mama en ook voor de kids,deze morgen was het rollebollen op de mat en na een goed tukske van de kids en mama ook zaten we buiten onder de parasol.Oma en opa kwamen nog eens langs,we hadden een babbel met de buren en dan was het helaas tijd om terug naar school te gaan,...

    Morgen is het de laatste schooldag en bij deze wil ik juf Gwendolyne en al de collega's bedanken voor de vele mooie momenten van het voorbije schooljaar en bij deze wens ik ze een schitterende en zonnige zomervakantie toe.En woensdag komy het rapport van Timmy,we zijn benieuwd !!!!

    Geniet met z'n allen verder van de zon en alles wat je lief is,...en ik ben zo blij dat ik me weer beter voel !!!!

    Liefs,Ann en een dikke zoen van de kids







    28-06-2010 om 21:47 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De weldaad van de zon,de glimlach van mijn kids,....

    Dag allemaal,

    Heerlijk is dat hé die zon en die warmte,...aangezien dat het rusten is voor mij,geniet ik van de zon,ik laat de zon en de warmte door mijn lichaam glijden en ik moet zeggen,de batterijtejes laden stilaan op ,alhoewel het nog niet over is ,maar allé,ik voel me toch al wat beter,eindelijk !!!wat moe zijn dat is niets voor mij.Nu besef ik meer dan ooit dat het voor onze onco patiënten soms verschrikkelijk moet zijn om zo moe te zijn,...Je kan daar behalve slapen niets aan doen,tenzij het ondergaan.En ja,als je lichaam het nodig heeft ,dan mag je zoveel verzetten als je wil,...het gaat gewoon niet.

    maar we gaan de goede kant uit en doen mooi wat de dokter zegt,zo geraken we er weer,...de andere batterijoplader dat zijn mijn schattekes hé,gisteren ging ik er naar toe en ze zaten te zonnen op het terras van de leefgroep,zusje lag te snoezelen op de mat en broer had het juist gedaan en zat te genieten in zijn stoel en zat heel veel te vertellen,ik vleide me bij zusje op de mat en wat is dat dan genieten,ik bedolf Anoukje onder de zoentjes ,...wat ik dan terug krijg is voor mij zo mooi hé,die echte oprechte glimlach,...daarvoor doe je het elke dag hé,...weet je,dat de opvoedster dan zelf zitten mee te glimlachen als ze zien hoe dat Robin en Anouk reageren op de prikkels van mama.Ja,wij zijn verbonden met elkaar en niets of niemand kan daar tussen hé,...Ik hou van hen.

    Robin mag vandaag met de communicantjes naar Plopsaland,...dat zal plezier worden met dit mooie weer,ik gun het hem van harte ,ik wou dat ik meekon,maar het zou me nu niet lukken ,...Ik ga het hier verder heel rustig houden en de kids van zondag tot maandagavond halen,ik mag niet overdrijven zodat ik echt wel genoeg en voldoende rust !!!!

    Volgende week is het dan vakantie en dan komen ze voor een dag of 4 naar huis,we hebben nog veel mooie vooruitzichten en hopen op een vakantie vol zonneschijn en een mama met opgeladen batterijtjes,...

    Liefs,Ann

    24-06-2010 om 14:18 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    22-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over mijn grenzen heen,...

    Dag allemaal,

     Hier ben ik dan eventjes weer en tis nog steeds uitgeteld,....zondag heb ik mijn 2 lievelingskes gehaald en ze waren zo flink,ze genoten zo samen op hun nieuwe plaid,...het was heel ontroerend om ze samen te zien liggen,Robin was Anoukje van kop tot teen aan het bezien,...zou hij ook een pubertje worden en kijken naar het vrouwelijk schoon!!!!Ik genoot van hun knuffels ,we kropen wat dicht tegen elkaar en ik voelde zo hun kleine handjes over mijn gezicht,mijn armen,mijn lichaam,...wat is dit toch zalig hé,...Ik deed ook nog even hun strijk en ging dan met mijn wasmand naar boven ,...en toen kwam ik slecht,verdorie hé,ik had hartkloppingen,een heel raar warm gevoel,heb me eventjes neergelegd en heel diep ingeademd,....het ging wat over,....ik was dus alleen met de kids en timmy want Erwin moest werken,ik me weer verzichtjes in de zetel komen zetten ,het ging over,...Ik voelde dat ik dus duidelijk nog niet weer de sterke Ann was,maarja opgeven staat niet in mijn woordenboek en Ann dus gisteren weer gaan werken,...In de voormiddag lukte het nog net want er was les over "pijn" en ik ben voor onze dienst referentieverpleegkundige,we kregen les over de fysieke pijn ,maar ook rond het pschologisch aspect van pijn,wat dan niet zo eenvoudig is want pijn is subjectief en is dus bij iedereen anders hé.Na het middageten hielp ik mee op dienst en wat voelde ik me raar,de naalden trilden in mijn hand,het draaide als een tol in mijn hoofd en wat was ik blij dat het tijd was om me dan weer neer te leggen,...ik ben dan weer naar de dokter gegaan en ja ,ik moet verder rusten,...

     Ik ben dan zo boos op mezelf hé,...waarom blokkeert dat verdomde lijf van me !!!,dat komt zegt de dokter omdat ik steeds maar mijn grenzen verleg en steeds maar meer wil doen,...maar dat is toch normaal zeg ik voor een jonge vrouw,...ja Ann,maar kijk eens wat jij moet meedragen elke dag en dat vraagt zoveel energie van jou,dus meiske nu moet je rusten en de batterijen opladen,...ik ben nu thuis tot 5 juli !!!Laat ons hopen dat ik weer de nodige energie krijg ,...dus zonnetje ga je veel schijnen zodat mijn batterijtjes weer helemaal geladen zijn,...

     Heel veel liefs,Ann

    22-06-2010 om 10:34 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    19-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een aangename verrassing

    Hallokes allemaal,...

    Dank je wel allemaal voor jullie bemoedigende woorden,die doen me echt heel veel deugd.Ondertussen gaat het wel wat beter met me,ben ik wat meer uitgerust en maandag ga ik terug werken,...want de verstrooiing heb ik ook nodig.Laat ons hopen dat de zon weer gauw tevoorschijn komt zodat ik de batterijtjes kan opladen met heel veel zonne-energie.

    Vanmorgen kreeg ik uit onverwachte hoek een heel leuke opkikker,...ik was eventjes stil,...Een lieve mevrouw had bij mijn ma een cadeautje voor me achtergelaten,...en ik was benieuwd,...en ging het vlug halen.Vol verbazing deed ik het geschenkje open en ik zag" een prachtige knuffelquilt",die was gemaakt met heel veel liefde door personen met het hart op de juiste plaats.Het knuffelquiltteam is een groep van vrijwilligers die heel graag quilts maakt voor zieke of gehandicapte kinderen en ze dan ook met heel veel liefde uitdelen.Die mensen waren op mijn blog geraakt en ze vonden dat ik dit toch ook wel eens verdiende ,....Weet je,dat was even slikken voor me  ,maar het geeft me ook een heel gelukkig gevoel,...weten dat er toch nog heel veel lieve mensen zijn die zich echt wel inzetten voor het goede doel,ik ben echt die mensen heel dankbaar.Het is een heel mooie quilt die nu al ligt te blinken op de kids hun matras,...morgen gaan we daar alvast samen op snoezelen ,en genieten van elkaar want ja,ik verlang er naar,...

    Genieten jullie maar mee van die mooie quilt,...

    Liefs,Ann en voor het quiltknuffelteam nog eens een dikke mercie en een grote knuffel van Robin en Anouk





    19-06-2010 om 19:39 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    17-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Hallo allemaal,

    Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het nog steeds heel,heel rustig hoor.De rust heb ik meer dan nodig,mijn lichaam wil nog steeds niet mee,maarja,....

    Door veel in mijn bed te liggen heb ik deze week al veel gelezen,veel nagedacht wat ik bij mezelf zou kunnen veranderen om dit niet tegen te komen ,maar hoe veel ik het ook draai en keer ,ik vrees dat ik hier nooit uit geraak,...Robin en Anouk blijven mijn kids,blijven degenen die ik heel graag zie,blijven de personen waar ik alles voor zal blijven doen ook al is het soms heel zwaar,...De congé komt eraan en ik hoop dat de zon en de rust me dan weer de nodige energie heeft om verder te doen,want opgeven staat niet in mijn woordenboek.

    Dank je wel aan de mensen die me steunen,die naar me luisteren,dit doet heel veel deugd om je niet alleen te voelen,...Gisteren ben ik naar de kids gegaan,ik moest ze zien en gelukkig gaat het met hen goed en waren ze heel blij.Hoe moe ik me ook voelde,wanneer die schattekes op mijn arm zaten dan kan je de wereld weer aan,...Er was nog een mama op bezoek en zo hadden we een gesprek over hoe het leven is met je lieveling op internaat,en ook zij voelt wat ik voel en weet je,...dan voel je u begrepen en weet je dat je er eigenlijk niets kan aandoen,...ons moederhart is gewoon heel groot en ze zeggen hier ,waar het hart van vol is,loopt de mond van over,...Weet je,ik was heel blij dat ik ze weer kon vastnemen en weer kon knuffelen ,en tergelijk dan ook weer kwam de vraag ,...Waarom toch ????.

    Ja,als een mens zich niet goed voelt,dan heb je niet veel nodig om de traantjes te laten vloeien,...ik stapte in mijn auto en ze draaiden het liedje van Liquido en ik zette die dan heel hard zodat ik alles over me heen kon laten waaien en ja dat kan je hart ook eens luchten.En zo heb ik het hier ook eens gedaan,...

    Lieve mensen,ik voel me momenteel zo raar,zo moe en zou het zo graag anders willen ,ik wil vooruit,....Maar een slechte week is geen slecht leven hé,..Ik ben heel gelukkig met mijn schattekes en mijn gezin maar vandaag vroeg ik me ook weer af,...Hoe zouden de andere mensen dit doen in mijn plaats??? Weet je wat,zet maar de boxen eens luid en laat jullie meeslepen door dit lied,...

    Heel veel liefs,Ann

    17-06-2010 om 16:18 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    14-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een platte batterij

    Dag allemaal,...

    Waar moet ik beginnen vandaag,...Ik voelde het al een tijdje aankomen,ik ben al 3 a 4 weken heel moe,duizelig in mijn hoofd,...Elke morgen was er de vraag of ik eerst naar de dokter of naar mijn werk zou gaan,maar ik hield vol want ik wil niet trunten,ik wil sterk zijn en niet falen,...Vrijdamorgen en ook zaterdag brak het zweet me uit bij de minste inspanning,ik had vrijdag een vrije dag en ging even shoppen met mijn zus,maar ik voelde na een uur bijna mijn benen niet meer,...en ik dacht,"Ann,kalmer aan ,meid".Maar ik wou me niet laten kennen want ik wou de kids halen voor het weekend,dus zweeg ik tegen iedereen en hield me weer sterk.Robin en Anouk waren dit weekend ook al niet in hun opperste doen,...Robintje was heel moe en wou echt gerust gelaten worden,je mocht zijn stoel niet aanraken of hij weende,dus ja,we lieten hem maar slapen,...Anoukje had ook last van krampjes en was ook niet zoals anders,...Zaterdagavond moesten we naar een receptie van een eerste communie en gelukkig hadden ze er voor de kids een luchtmatras gelegd ,zodat ze konden rusten,...Gisterenmorgen waren ze alweer verdrietig en dan...breekt mijn hart,want in de namiddag gingen we naar zee ,naar de pa en zus van Erwin,ik ging de kids meedoen,maar dat had geen zin,...dus bracht ik ze eerst terug naar school vooraleer we doorgingen naar zee....En dat zijn heel moeilijke momenten voor me.....

    Zo'n momenten vreten al mijn energie onbewust op,in alles en overal waar ik ga zijn de kids altijd in mijn gedachten,...ik moet steeds maar mijn grenzen verleggen,...ik weet dat ik goed doe voor de kids ,maar mijn moederhart dan,...Zo ,moet ik al meer dan 12 jaar het evenwicht hier in proberen te vinden en dat is met vallen en opstaan en geloof me ,die downs wil ik niet,ik vecht hier tegen,maar mijn lichaam beslist daar af en toe anders over,...en dan mag je verstand het anders willen ,voorruit geraak je niet,...Dus ,deze morgen was ik heel geblokkeerd,barstende koppijn,misselijk,draaierig ,...dus ben ik naar de dokter gweest,...ik zit met een overslag van mijn hart,...dwz Stop  Ann, ...even wat gas terug nemen en VERPLICHTE RUST zodat de batterijen weer kunnen opladen,...ik ga me deze week heel rustig moeten houden en vooral heel veel slapen ,zodat we tegen volgende week weer beter zijn,...

    Alvast ,heel veel liefs,Ann

    14-06-2010 om 13:40 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    11-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaderdag

    Hallokes,...

    Hier gaat alles goed hoor,...de kids zijn content,Robintje had wel dinsdag een aanval gedaan en heeft daardoor deze week wat moeten bekomen.Maar de rust heeft hem deugd gedaan,...Met mijn poppeke is alles ok,ze genoten woensdag van de knuffels van de mama,...en nu liggen ze hier thuis in hun nieuwe pyama al heerlijk te slapen na een drukke week op school.Wat voelt dit weer goed voor de mama,ik kan weer knuffelen,hen verzorgen,gewoon mama zijn want weet je,...vorig weekend zijn ze niet thuis geweest en het was precies een eeuwigheid voor me,ik voelde me wat moe en verloren deze week,...

    Het is een speciaal weekend,..want het is vaderdag zondag en daarom wil ik nog eens mijn ventje in de bloemekes zetten want dit verdient hij nu wel hé,...Ik heb zoveel bewondering voor Erwin want hij is een fantastische papa voor Robin en Anouk en de grootste soulmate van Timmy.Ik sta nog heel vaak vol verbazing te kijken hoe hij dit alles een plaats heeft,hoe hij me helpt en steunt,..een schouder geeft om op te huilen en me op te vangen als het even moeilijk is voor me.Hij kan ongelooflijk goed robbedoesje aanpakken wanneer hij het moelijk heeft,dan neemt hij hen op zijn heupen en verschijnt er weer een glimlach,..Robin voelt gewoon de rustigheid van papa Erwin.Geen taak is hem teveel,hij helpt me heel vaak om te heffen,ze te verversen,ze in de auto te steken,eten te geven,...en hij doet dit allemaal op een even blije en opgewekte manier,...Ook Anoukje is zijn lieveling,zusje houd van de rustige aanpak,van een knuffel,van stillekes tegen haar te praten,en weet je,het is zo mooi om papa Erwin en Anoukje dit samen te zien doen,...Na 5jaar als ik dit zie,krijg ik nog steeds een warm gevoel want zonder Erwin zou het niet gaan om zoveel op stap te gaan,zoveel te doen met hem,...Ik ben mijn ventje héél dankbaar om dit alles,om het feit dat hij zijn leven met mij en mijn kids wil delen,...Ik hou ontzettend veel van Erwin,...Schatteke ,DANK JE WEL,voor alles en voor jou liefde.

    Wat me ook een fijn gevoel heeft is gewoon Erwin en Timmy samen bezig te zien als mannen onder elkaar,als 2 handen op 1 buik,...Ik ben zo trots op mijn venten,..en geef toe dat is toch heerlijk voor me om in de watten gelegd te worden door hun,..Zij verrijken het leven van de kids en mij,...Wat ben ik heel gelukkig met mijn tof gezin en daarom gaan we hier weer genieten,..Morgen gaan we naar een communiefeest,...zondag word papa verwend met een surprise en gaan we naar de zee,..Ik hou van het leven  en iedereen die me lief is !!!!

    Dikke zoen en een fijn weekend van ons allen

    11-06-2010 om 20:39 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    07-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewoon genieten !!!!

    Dag allemaal,....

    Gisteren had ik gewoon een heel fijne dag met mijn schattekes heel dicht bij me.Het was schoolfeest in Aartrijke ,....Robin had een superdag,toen we toekwamen zat mijn schattekes alweer te lachen en ook zusje was zo blij.Oma en opa Izegem en ook tante Sophie met Elke en jens kwamen smullen van de lekkere beenhesp.Wat voelt dit toch zo super aan om gewoon te genieten van Robin en Anouk en vandaar dan ook 3 mooie foto's,...die heb ik gisterenavond toch een paar keer bekeken hoor,want ik ben zo trots en fier op hen.Ik wil het van de daken schreeuwen zodat iedereen het hoort hoe heel veel ik van hen hou,...LIEVE ROBIN EN ANOUK,...........LOVE YOU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     







    07-06-2010 om 16:09 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    04-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Flashback

    Dag allemaal,

    Heer lijk hé dat zomerzonnetje ,...Wat is dat toch genieten,...Mijn Robbedoesje is er weer bovenop hoor,woensdag mocht hij alweer gaan paardrijden met school en donderdag is hij gaan wandelen bij de paterkes van Zevekerke en hij mocht taart eten ,..Vandaag zat hij op het terras van de leefgoep te genieten van het zonnetje.

    Mama voelt zich wat onwennig nu,want ze komen dit weekend niet naar huis,morgen gaat oma Rollegem wandelen en zondag is het feest in Aartrijke en dan gaan wij er naartoe ,...Met Anoukje is alles heel goed ,een echt zonnetje in huis !!!

    Woensdagavond reed ik op de rijksweg rond 19 uur 30 ,en plots kreeg ik een flashback en zag ik Anoukje voor me.Op 6 juni is het 7 jaar geleden dat ik mijn klein poppeke bijna kwijt was,..Het was ook een zonnige avond toen ik voor de zoveelste keer met haar naar het ziekenhuis moest,..ze had de windpokken en plots kreeg ze het moeilijk,...tegen middernacht lag ze beademd op de intensieve zorgen,haar longen zaten zo goed als dicht,...ik kreeeg het verdict van de anaesthesist,.."Mama ,het moet hier in de eerste 24 uur keren of ze haalt het niet ",...en dat ,dat zie ik nu nog steeds voor me,zo hartverscheurend,..Anouk reageerde wel goed op de medicatie en de volgende dag was het beter,...Maar door hun spierzwakte geraakte ze moeilijk van de beademing,ze deed er nog een infectie bij,haar nieren blokkeerden,ze was opgezwollen,het vocht liep uit haar beentjes,...verschrikkelijk,haar bloed was aan het afbreken ,geen bloeddruk meer,...daar zit je dan,(en zelf verpleegster zijn,dan weet je goed genoeg hoe ernstig alles is)Maar mijn klein meisje heeft zo gevochten hé,..ik heb er uren tegen gepraat en gezegd zusje laat mama niet in de steek aub,..Op den duur had ze ook een canule,..ze kreeg dan nog sandoglobulines (humane antistoffen) en de dokter zei,Anoukje nu is het aan jou om te vechten ,..en ja ze deed het ,elke dag ging het dan toch beter,...Ze geraakte terug op pediatrie en had zelfs op een dag met haar klein vingerke de canule verwijderd en het ademen lukte goed en de zuurstof in haar bloed bleef ook super goed.,...Ze kon revalideren en weer naar huis komen,...

    En nu ,7 jaar later doet mijn prinsesje het super,haar longen zijn redelijk sterk,aerosol heeft ze al 6 jaar niet meer nodig,...Weet je,het is een echt medisch wonder,..daarom ben ik zo TROTS op haar,ZIE ik haar zo graag en BLIJF IK VECHTEN elke dag opnieuw want dat verdient ze meer dan ook ,net als haar broertje.

    Ik heb 2 zorgenkindjes,dat besef ik meer dan ooit maar mijn liefde voor hen is ondoorgrondelijk,en ja soms heb ik dan van die moeilijke momenten en komt alles boven,dat is heel raar maar dat komt telkens opnieuw ...

    Ik wens jullie allemaal een super zonnig en gezellig weekend.

    Dikke knuf,Ann

    04-06-2010 om 21:08 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    01-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De engelenhoeve

    Dag allemaal,...

    Wat hadden we hier een bewogen dag,...Gisteren is Robin tijdens de kini op zijn tandjes gevallen en er is een stukje van zijn tandje af en er zit ook een melktandje los,dus zijn we deze morgen dan eerst naar de tandarts geweest om te kijken hoe groot de schade was,...maar allé dit valt mee,...de tand is niet gebroken en de zenuwen zijn nog niet beschadigd en het tandje kan esthetisch hersteld worden,...wat een opluchting !!!

    Dan vertrokken we richting Sint-Denijs Zwevegem naar de engelenhoeve,...dit is ECHT PRACHTIG,...Dit is een hoeve dit helemaal gemaakt is voor onze schattekes,...de eigenaar heeft zelf ook een zwaar gehandicapt kindje en wou het thuis verzorgen,hij is op zoek gegaan naar idéen om het zo mooi mogelijk te maken en ik moet zeggen het is een juweeltje,hij heeft een snoezelruimte,...een snoezeltuin(heel mooi),en ook paardjes en een huifkar.

    We deden eerst een wandeling in de tuin en ontdekten heel fijne dingen die zelfs met simpel materiaal kunnen gemaakt worden,daarna deden we een ritje op een paardje ,wat was dit zalig voor mama en de kids,...ze genoten hoor,dan was het tijd voor de lunch ,we hielden het daar gezellig met alle ouders samen,na een verse pamper en eventjes rust in de snoezelruimte deden we nog een ritje met de huifkar,...

    Dan was het helaas tijd om naar huis te keren,we waren moe maar hadden een fijne dag en het voornaamste is dat de kids hebben genoten en dat Robintje toch weer beter is,..tegen het einde van de week komt de zon erdoor en dan zal hij weer volop kunnen buiten zijn en zullen de batterijtjes opgeladen zijn,...

    Een dikke knuffel en geniet maar van onzze mooie dag

    Liefs,Ann

    01-06-2010 om 19:59 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    30-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aanvalletjes bij Robin

    Dag allemaal,...

    De laatste tijd ging alles hier heel goed,...en ja nu is het dipje er bij Robin.Gisteren ben ik ze gaan halen en Robin was heel rustig,at heel goed ,maar heeft dan de hele ,echt de hele namiddag geslapen en hij was met geen stokken wakker te krijgen,...hij ziet wat bleekjes,...dus het enige ik kon doen is mijn ventje laten rusten,we moesten weg naar mijn vroeger buurvrouw maar papa Erwin is dan thuis gebleven bij de kids zodat ik mijn ventje in zijn bedje kon steken,...want hem meenemen is totaal zinloos,...Ik kon wat bijkletsen met Kathleen en het deed me deugd ,maar toch miste ik de rest van mijn gezin ,maarja,zo is dit nu éénmaal bij epilepsie,je kan niets voorspellen,...Anoukje supporterde samen nog met papa voor onze Tom Dice die het super deed,...Zusje is wel heel content.Om 23.30 deed Robin dan in zijn slaap een lichte epilepsie-aanval.

    Deze morgen was Robin rustig,at alles op maar na zijn douche is hij weer in slaap gevallen en hij slaapt  nog steeds verder,...zojuist deed hij nog een aanval,...Hij is waarschijnlijk iets aan het broeden,hij heeft geen koorts ofwel heeft hij nu echt wel rust nodig en moet ik hem laten bekomen,...we gingen normaal paardrijden deze middag ,maar ook dat heb ik moeten schrappen,...Timmy is er wel naartoe.

    Weet je,dit is echt wel moeilijk voor mij,ik wou hem zo een mooie namiddag bezorgen ,maar nu gaat het niet en moet ik op hen denken,..en als mijn ventje hem niet goed voelt ,dan heeft mama het ook wel moeilijk en zitten de traantjes dichtbij en komt de vraag,...Waarom Robin en Anouk,ik zie hen zo graag,...

    Het is verdorie niet eerlijk,...maarja !!!!We slaan er ons wel weer doorheen,...Hopelijks is het dinsdag beter en kunnen we met z'n vieren genieten van de schoolreis.

    Groetjes,Ann

    30-05-2010 om 15:58 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    28-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geloven

    Dag allemaal,

    Woensdag zijn we bij Carine op de koffie geweest,...dank je wel hiervoor en we gingen dan te voet naar de basiliek,...Een kerk heeft voor mij altijd iets speciaals en iets mystieks,...Ik wil nu niet zeggen dat ik heel diepgelovig ben ,maar ik geloof wel dat er hier boven iets of iemand mij kracht heeft,...wanneer ik dan in een kerk kom bekruipt me een emotioneel gevoel omdat dit voor mij een plaats is waar je tot rust komt en jezelf kan bezinnen,ook waar je stilstaat bij al hetgene dat jezelf moeten dragen ,....en ja,ik heb wel een kruis voort te slepen,...

    Ook voor Robin is een kerk iets apart,mijn ventje is dus gefascineerd door de lichtjes,de echo die weerhalmt,de ruimte,..Hij moest dan ook veel rondkijken en de oogjes waren wijd open,...we staken een kaarsje aan voor hen,maar ook voor vele andere kindjes met een handicap,of die ziek zijn,en voor alle sterretjes *,...

    Weet je,in het leven moet je u ergens aan vasthalmen,ik doe dit vooral in het leven ,ook in mezelf en ook door de kracht en de steun die ik krijg van mijn naasten,vrienden en familie,...maar toch heeft de kerk me ook ergens een duwke al kan ik niet zeggen wat.

    Ja en dan waren we woensdagavond en moesten de kids terug naar Aartrijke,...das dan weer zo'n rotmoment voor me,...Ik vertelde alles in geuren en kleuren aan de opvoedsters hoe fijn we het samen hadden thuis,...

    Gelukkig zijn we al vrijdagavond en ga ik ze morgen weer halen,...morgen doen we een bezoek aan onze vroegere buren en zondag gaan we paardrijden,...en dinsdag gaan we dan op schoolreis,...Als wij geen mooie vooruitzichten hebben voor het weekend.

    Geniet van jullie weekend en tot gauw,....

    28-05-2010 om 17:10 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    25-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mama zijn

    Dag allemaal,

    Hebben jullie ook genoten van de zon en de warmte,...het voelde eens goed aan om buiten te vertoeven en even de pc dicht te laten,....

    Zaterdag bracht ik dus Robin en Anouk naar oma Rollegem,het was eventjes wennen voor me,....Ik moest mijn schattekes achterlaten voor 2 dagen en het was niet in Aartrijke,...opa is 78 jaar en oma is 74 jaar,ze zien heel graag hun kleinkinderen,maar het was een hele tijd geleden dat ze daar nog geweest waren en de kids verzwaren alleen maar en hebben meer en meer hun aangepast materiaal nodig vandaar dat ik ze bracht en alles goed uitlegde aan opa hoe het zit met hun medicatie en ook met de maagsonde,...maar ze hebben het heel goed gedaan ,ik heb een paar keer gebeld en hen ook duidelijk gezegd dat ze me altijd konden bellen gelijk wanneer.Het voelde raar aan om met een lege auto terug te keren,gelukkig konden we bij mijn ouders langs waar mijn ventje bezig is met de tuin te vernieuwen en op te frissen en genoten we van een barbeque,....

    Zondag konden we met ons tweetjes genieten van een ontbijt in onze tuin,zalig en rustgevend en dan gingen we naar zee samen met mijn metekindje en haar broertje omdat hun ouders weg moesten,...Het was echt tof en ik was apetrots om met hen op stap te kunnen,ze waren heel flink ,speelden op het strand,aten een ijsje,een ritje met de go-cart,...gewoon genieten van zon en zee en strand,...Thuisgekomen dronken we nog een glaasje bij de buren en hadden een gezellige babbel over "mama zijn ".Ja ,lieve mensen voor mij is dit niet zoals bij jullie hé,we wonen hier in een nieuwe wijk vol met kleine kids die vrolijk rondhuppelen ,...en mijn kids doen dit niet,...de buurvrouw is daar wel soms mee bezig en denkt dat het voor mij niet evident is om dit alles te zien,...maar weet je,ik geniet daar wel van hoor om al die kleintjes bezig te zien,...ik geniet gewoon op een andere manier van mijn kids,..dit is echt wel moeilijk uit te leggen hé.

    Maandag gingen we dan naar de opendeurdag in het VTI waar onze Timmy moest werken,fier legde hij alles uit over schakelaars,enz...Rond 16 uur ging ik dan terug om de kids en dit deed me deugd hoor,ze terug te zien en vooral van zodra ze mama's stem horen verschijnt een hele mooie glimlach en daar doe ik het voor,elke dag op nieuw,dit is zo hartverwarmend en dankbaar voor me.Oma wou ze nog eten geven en dan keerdee ik huiswaarts waar we nog wat genoten van het zonnetje en ik ze moe maar tevreden in hun bedje stak.

    Vandaag gingen we dan naar oma Izegem want mijn ventje werkte verder in de tuin,de kids moesten wat rusten en bekomen van de eerste warmte en sliepen wat over de middag en ondertussen ging ik naar de winkel om 2 pyama's van Woody voor elk van hen,...We deden dan nog een wandeling met de kids en vanavond was het knuffeltime,...

    Morgen zijn ze nog een dagje bij mama en gaan we naar Dadizele bij Carine en ook naar de basiliek om een kaarsje aan te steken,...weet je,ergens haal ik hier toch wat sterkte uit,...er is iemand of iets hierboven die me toch wat steunt om dit alles te dragen,...

    Lieve groetjes,Ann

    25-05-2010 om 20:41 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    21-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opening zintuigtuin voor de kids

    Dag allemaal,

    Hier ben ik dan terug,...alles verliep hier heel vlot deze week,..de kindjes waren in school en wij moesten werken,..Maar nu word het genieten voor ons allemaal want mama is 6 dagen thuis,...leuk hé en ze beloven mooi weer dus zal dit genieten worden,...Het zal voor mama ook even wennen worden want de kindjes gaan voor 2 dagen naar oma Rollegem,...ik ga ze morgennamiddag brengen tot maandagnamiddag,...en dan hou ik ze nog wat thuis bij me tot woensdagnamiddag,zodat ik mijn schade weer kan inhalen.Vanmorgen ben ik al naar de kids geweest ,er was de opening voor de kids van de tuin en het was heel leuk,...er kwam een clown optreden,dan ook nog een optreden van Erik en Sanne (2 opvoedsters) die een heel mooie versie brachten van "veel te mooi",heel knap gedaan .en dan was het aperitief time voor de kids,...

    Ik wil bij deze toch ook wel eens VOC Rozenweelde en BO Zonnehart bedanken voor hun goede zorgen en het toch wel verzorgen van fijne aktiviteiten voor al deze speciallekes?Robin en Anouk hadden deze week ook al een uitstap met de leefgroep,zo maakt het voor mij ook al wat makkelijker dat ik weet en voel dat ze daar de beste zorgen krijgen en goed verwend worden,...

    Op de foto's zie je ook nog eens al de kaartjes van Robintjes communie hangen zo ziet mijn ventje nog steeds dat we met heel veel mensen om hem geven en weet je,...Robin is nog altijd in grote topvorm ,gieren en kraaien ,na hun middagdutje gaan we hier samen genieten van de zon en van elkaar,...

    We wensen jullie allemaal een heel fijn en gezellig weekend.

    Heel veel liefs,Ann en een dikke zoen van Robin en Anouk

    21-05-2010 om 15:11 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    16-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een emotionele week

    Dag allemaal,

    Hier ben ik dan terug na een heel emotionele week,...na een week vol herrinneringen van een mooi feest met mijn ventje,...Wat heb ik serieus moeten bekomen van alles om me heen,...het vraagt wat tijd om dit alles te plaatsen,...gewoon omdat mijn ventje nu veronderstelt wordt ,zelfstandiger te worden,klaargemaakt word om in de wereld van de grote mensen te stappen,...weet je,voor mij is dit zo niet hé,...hij blijft mijn klein ventje waar ik zoveel van hou,...

    Geloof me ,er zijn hier traantjes gevloeid,...ik had hartkloppingen ,was vermoeid,...en ik moest mijn lichaam laten op zijn positieven komen,...maar nu gaat het beter hoor,...ik kan nog steeds genieten van de mooie foto's om me heen en de positieve reacties van het feest.Ik kan dit alles alleen maar koesteren,...Ons huisje is weer op zijn plooi,de mooie kleertjes hangen in de kast en mijn schattekes zijn wie ze zijn,...en ik heb hier 2 superblije kindjes bij me.

    Gisteren ben ik samen met oma en de kids gaan wandelen aan zee,...en het was genieten ,Robin kraaide de hele zeedijk van Nieuwpoort bij elkaar,zat te schaterlachen,...at een pannekoek,...Lekker!!!!!! en zusje zat rustig te genieten .Toen we thuiskwamen aten ze nog een rozijnenboterham en was het knuffeltime,...zo gezellig samen met mama en papa Erwin,...Anoukje vind het zo tof dat we tegen haar praten,ze voelt dat we met haar bezig zijn,...dat ze thuis zijn,...

    Vandaag hielden we het rustig zodat mama nog wat kon rusten en terwijl dat papa Erwin moest werken in het weekend.Weet je,...ik ben zo blij dat ik mama ben van mijn 2 speciallekes ,ik hou van hen,...ze zijn mijn hele leven en dit is gevuld met heel veel liefde en warmte en dankzij deze momenten kom ik de moeilijke momenten zoals deze week te boven,...

    Robin en Anouk,love you,....

    Dikke zoen,mama

     

     

    16-05-2010 om 16:45 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    13-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De beloofde foto's van een prachtige dag

    Zoals beloofd de foto's van Robin zijn plechtige communie , geniet er maar van.

    Groetjes Ann en co

    Ps. Met dank aan Nathalie voor de logistieke steun.

    13-05-2010 om 16:11 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    11-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moederdag !!!

    Dag allemaal,...

    Dank je wel voor de massale reacties op mijn blog,...dit is echt hartverwarmend,...dit doet deugd !!!!
    We zijn nu dinsdag en ik begin stillekes aan wat te bekomen van een heel mooi en feestelijk weekend.
    Hier thuis heb ik al erg genoten van mijn foto's,ook van de geschenkjes,de vele bloemen,....echt dank je wel en ik beloof jullie ,er komt hier nog een filmpje maar ik verzamel eerst alle foto's van iedereen,....
    Naast de communie was het zondag ook moederdag,....een heel mooie dag voor alle mama's !!!! Een dag om te koesteren ,om de cadeautjes of gewoon een glimlach te krijgen van onze lieve kids,...
    Zondag was dan ook een heel emotionele dag voor mij,...ik hou zo van mijn kids en moest denken aan de woorden van Priester Toon tijdens de communieviering,...
    Het ging over de vormelingen,ze worden nu eigenlijk ook groot,zo is dit toch bij een vormsel,...maar mijn grote Robin blijft voor altijd mijn klein ventje,zal altijd mama's zorgen en liefde nodig hebben,zal speciaal blijven ,elke moederdag en elke dag opnieuw,....
    Dus toen ik zondagavond mijn schattekes terug bracht naar Aartrijke,...en we met een lege auto terug keerden ,dan had ik het toch wel heel moeilijk en waren de traantjes er,...
    Het waren vooral traantjes van geluk,van vermoeidheid ,van mijn grote liefde voor Robin,Anouk en, ook voor Timmy,...want die vertelde me zaterdag na het feest,...Ann,jij bent de beste moeder van de hele wereld  !!!ja,dan moet je slikken,...

    Weet je,terwijl ik dit hier allemaal aan het schrijven ben dan mag ik wel zeggen dat ik toch een heel gelukkige mama ben,...die ook nog nageniet van de mooie ontbijtmand van haar liefste ventje,want zonder zijn liefde en steun zou ik nu ook niet zijn ,wie ik ben ,....Dank je wel,zoeteke voor alles !!!!

    Dikke zoen,Ann







    11-05-2010 om 15:31 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs