Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    07-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Proficiat Robin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dag allemaal,

    Het is bijna zover,...
    De zenuwen gieren door mijn keel,...ik ben zo trots op mijn klein ventje,...
    Hij is nog altijd heel content,....dus dat beloofd voor morgen,...
    Aangezien ik morgen heel druk zal bezig zijn wil ik langs deze weg mijn liefste,grootste vriendje,...mijn lieve Robin
    vandaag al feliciteren,....
    Robin geniet van jou heel mooie dag,....
    Ik ben supertrots op jou,...

    Dikke zoen,jou zusje,mama ,papa Erwin en Timmy

    07-05-2010 om 19:16 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    05-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog 3 dagen,...

    Hallokes allemaal,

    Jaja,nog 3 dagen,....en wat voel ik me nerveuser worden,...
    Hoe zal mijn ventje zijn,...gaat hij een goede dag hebben of zal het een moeilijke dag zijn,...
    Maar hij is nog steeds heel blij en content,...hij voelt gewoon dat hij nu even belangrijk is,dat er naar zijn dag word toegeleefd.
    Dank je wel alvast aan juf Gwendolyne en aan Maxime,...aan de leefgroep voor het meehelpen aan zijn mooie dag.
    Het gaat hem nu niet alleen om zijn communie hé,...bij een ander kind is het een stap naar de volwassenheid,maar bij mijn Robintje niet,...
    Maar toch vind ik dat hij recht heeft op een feest,om eens helemaal in de belangstelling te staan,...want voor mij betekent hij zoveel,...
    Ik hou zielsveel van mijn schattekes en ik schreef het hier al zo vaak,...maar zal het nog heel vaak schrijven,....
    Weet je,...mama zijn van een specialleke is zo uniek en zo speciaal,...er is een onbeschrijfelijke verbondenheid met jou kind,...ze hebben nu éénmaal veel zorgen nodig,....zijn afhankelijk van alles en van mij,............het loslaten is voor mij extra moeilijk,............
    Maar we slaan er ons wel door.
    Hun mooie glimlach maakt hem zo bijzonder,...en ik voel me dan een bijzonder mama .

    Lieve Robin en lieve Anouk,...ik hou van jullie,...
    De mooie kleertjes hangen klaar,
    De foto's liggen te blinken in de kast.
    en mijn hartje verlangt naar jullie.
    Jullie zijn mijn leven,mijn alles,..
    Laat het nu maar gauw zaterdag zijn,...
    dan wordt het een fijne dag voor jullie en voor mij.

    Dikke zoen,mama

    05-05-2010 om 19:37 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    02-05-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog 6 dagen,...

    Dag allemaal,...

    We zijn aan het aftellen hé,...en dat met een heel welgezinde Robin en een actieve Anouk,...
    Wat hebben we hier genoten van een heel fijn en mooi weekend,....eentje om te koesteren ,...
    Vrijdagavond ben ik de kids gaan halen en ze waren al heel blij,....
    Zaterdagmorgen was mijn ventje om 06.00 uur al aan het kraaien van plezier,.....Joepie !!!!
    Ik was hier heel content mee want we moesten s'Avonds naar de Plechtige Communie van Elien en het was een heel mooi en gezellig feest,...Ik wil echt nog eens Wim en Myriam hiervoor bedanken ,...het was super en heel lekker,...En ook dank je wel aan jullie familie voor de fijne gesprekken en de interesse in de kids,...het deed me wel iets dat iedereen bezig was met hen,...Robin heeft met volle teugen genoten hoor,...Weet je,ze hoorden erbij,....Dank je wel ,...en een dikke zoen van de kids   .

    Vandaag hadden we alweer 2 blije kindjes maar we hielden het rustig thuis,...want ik zou heel graag hebben dat Robin volgende week zaterdag ook zo'n dag heeft,...maar het zal wel,hij voelt het gewoon dat we bezig zijn met hem en zijn feest,....
    Mijn poppeke zat vandaag weer zo te lachen,...één en al zonneschijn (want ja die buiten laat ons in de steek hé:wink)   .
    Deze namiddag kwamen oma en opa langs en smulden we van zelf gebakken kriekentaart,...Hmmmmmmmmmmmm.Terwijl oma wat thuiswachtte gingen wij samen met Timmy naar een opendeurdag van een school met kinderen met autisme,...dit is een school met een speciale aanpak ,....en tegen dat we buiten kwamen hadden we al een opgewekte Timmy mee,...hij voelde zich begrepen en gewardeerd,....wat een opluchting,...en zo zie je wel,...voor elk probleem is er een oplossing,...
    Ik kan alleen maar afsluiten met een heel fijn gevoel,...en toeleven naar toch wel één van de mooiste dagen van het jaar voor mij,...
    En morgen zijn ze nog een extra dagje thuis bij mama en dan gaan wij heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel knuffelen.

    Een dikke zoen,Ann en een lieve knuffel,Robin en Anouk    





    02-05-2010 om 21:10 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    29-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog 9 dagen,....

    hallokes allemaal,

    Wat een zalig weertje hé,....gisteren ben ik naar Aartrijke geweest om hun zomergarderobe in de kasten te hangen zodat ze er elke dag piekfijn uit zien,...
    En toen ik toekwam zag ik 2 heel blije kindjes die aan het genieten waren buiten op het terras,....
    Weet je,de wereld ziet er toch mooi uit als de zon schijnt hé en voor Robin zijn dit dan hoogdagen want hij leeft zo graag buiten,....
    Het was weer zalig om even met hen bezig te zijn,...ze op mijn schootje te hebben en te knuffelen,...
    Als ik naar hen kijk voel ik me de gelukkigste vrouw ter wereld,....ze zijn mijn alles hé,....

    Ondertussen ben ik nog bezig met de voorbereiding van het feest voor mijn ventje,want het nadert met rasse schreden,...nog 9 dagen,...voor een heel belangrijke en mooie dag,....Ja,ik ben er echt wel mee bezig,...want ik wil een mooie dag voor Robin want een huwelijk zal er nooit zijn,...ik wil hem laten genieten en voelen dat het ZIJN dag is,een dag waar hij in het middelpunt staat,een dag om NOOIT te vergeten,een dag waar we met vrienden en familie samen zijn heel speciaal voor mijn speciaal maar o zo mooi ventje,.....
    Als Robin dan op mijn schoot zit en zo heerlijk geniet dan vergeet ik even alle zorgen en zie ik niet dat er problemen zijn,...dan wil ik dit voor eeuwig op mijn netvlies branden,...
    Jullie kunnen niet geloven hoe belangrijk die momenten voor me zijn,...dan spookt er van alles door mijn hoofd,...dan begin ik soms te denken,..en dan word ik duizelig als ik denk wat er me misschien nog te wachten staat,...daarom is elke minuut dicht bij hem en ook bij zusje zo mooi voor mij,...
    ja,aan hetgene ik hier nu neerschrijf voelen je waarschijnlijk dat ik me nu wel gelukkig voel,...dat ik blij ben om hun mama te zijn,...

    Heel veel liefs,Ann

    29-04-2010 om 16:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    26-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genieten !!!

    Dag allemaal,

    Hier ben ik dan terug,....
    Ik ben even aan het uitblazen na een heeeeeeeeeeeeeel druk maar o zo mooi weekend,...
    Vrijdagavond startte ik goed,...ik ging samen met mijn ventje mijn kleren kopen voor Robins feest,...;
    Zaterdag gingen we dan de schoenen en de handtas kopen,...Tegen 14 uur moesten we in Aartrijke zijn voor de feestelijke opening van de zintuigtuin,...een echt heel mooi project waar onze kindjes heel veel plezier aan zullen beleven,...we hebben een speciale meter van de tuin,...met name Laura Lynn.Na een speech van onze voorzitter van de ouderraad was het tijd om te genieten van een hapje en een drankje,...ondertussen ging oma Rollegem wandelen met de kids,...we hielpen dan ook wat mee om de mensen te serveren van de lekkere dingen,....
    s'Avonds gingen we dan naar de Rousselaerse Revue waar mijn nichtje in mee speelt,...het was Hilarisch en wat kan een mens deugd hebben van te lachen hé. . Weet je,...soms heb ik dit eens nodig om alles een plaats te geven want de opening is toch wel iets speciaals,...ik ben eigenlijk wel trots dat er zich nog mensen inzetten om zo'n project op poten te zetten voor onze kindjes,....
    Zondag ginen we dan de kids halen,...ik had zaterdag al een mooie kleertjes meegedaan zodat ik dan zondagmorgen mijn schattekes heel mooi zag zitten,...Anoukje was heel content en Robin heeft na een hele goede week een wat mindere periode,...als hij maar weer terug zijn goed humeur krijgt op 8 mei is voor mij het belangrijkste ,...
    Weet je,Robin kan zo moeilijk zijn krachten doseren hé en de ene week is hij dan dolenthousiast en de week erna is het niets,....maarja ,we kunnen daar weinig aan doen,...en ik neem mijn ventje zoals hij is,...

    In de namiddag gingen we dan naar Kachtem feest,...waar we een fijne namiddag hadden met Nathalie ,mario en de kids,...Er was een optreden van papa Chico,en die clown deed het geweldig ,...Het was heel fijn en anoukje vond het zalig op mama's schootje,....
    s'Avonds genoot ik dan samen met Nathalie van een shlageravond met Sam Gooris en Christoph en Lyndsay,...en eens uit de bol gaan kan deugd doen hoor ,...Het was fijn om een goede babbel te hebben met Nathalie,eens stoom kunnen aflaten want Robin en Anoukje zijn altijd in mijn gedachten,en de ene dag gaat het me beter af dan de andere,...
    Maar ik kroop na een deugddoende douche in mijn bedje en stond deze morgen met een fijn gevoel op,...al uitkijkend naar woensdag want dan ga ik naar de kids en ga ik hun zomergarderobe in Aartrijke installeren zodat ze op elk moment gaan schitteren want dat wil ik wel,...
    Lieve broer en zus,mama loves you,....dikke zoen

    Liefs,ann







    26-04-2010 om 20:02 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    22-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.donderdag 22 april

    Hallo allemaal,

    Ik ben hier alleen maar met zonnig nieuws hoor !!!
    Gisteren ben ik naar de kids gegaan en alles is nog steeds in orde !!! Robin blijft in topvorm,blijft genieten ,...
    Ja als mijn ventje maar de zon ziet en buiten kan,...en vandaag is hj op stap geweest met Aartrijke,...
    Hij mocht mee naar dranouterbad,een festival hé ,...daar ben ik dus nog nooit naar toe geweest en mijn venteke dus wel,...maar dat verdient hij toch wel,hij kon vandaag genieten van het snoezelen,bodypainten,lekkere hapjes en drankjes en vooral verwend worden door een lieve opvoedster,...Weet je,ik voel me zo blij hiervoor,ik ben zo content dat Robin dat kan meemaken,dat hij al die prikkels mag krijgen !!!!
    Mijn klein prinsesje is zoals altijd een zonnetje en gisteren keuvelden we wat samen,kon ze op mijn schootje zitten,....
    Ja,dan ben en voel ik me echt hun mama hé,....Dan kan ik naar huis komen met een goed gevoel.

    Vandaag ben ik dan naar het GON overleg van Timmy gegaan,zoals jullie al weten heeft Timmy ASS,een autismespectrum stoornis,...
    daarom heeft hij begeleiding nodig en nu is Timmy 15 jaar en word er al wat meer verwacht van hem ,en soms is dit moeilijk voor hem,...er word verwacht dat hij meer zelfstandiger kan werken,alleen iets tot een goed einde brengen maar voor Tmmy is dit moeilijk,nu zit hij in elektriciteit en dit zal heel moeilijk worden,maarja,...wat wil hij dan wel doen hé,...Timmy zelf kan hierin moeilijk beslissen,dus moeten we hem helpen en zorgen dat hij volgend schooljaar een richting kiest waar hij zich goed voelt in zijn vel en waar hij ook zijn toekomst inziet,...
    Door zijn ASS heeft timmy problemen met tijd,in alle aspecten van het woord,...Maar we gaan er wel geraken,...
    Ze zijn wel heel fier dat hij zo beleefd en dankbaar is,wat niet altijd evident is voor een puber,...Misschien gaat hij voor verzorging want hij zorgt graag voor kinderen,...ziet heel graag Robin en Anouk en helpt me daarbij.De tijd brengt raad,...

    Met mij gaat het ook goed,..het is nu al - 10 kg ,....Joepie
    En dit heeft zo ook zijn voordelen,dan kan ik kiezen voor een nieuwe garderobe hé,...

    Wij gaan alvast genieten van een zonnig weekend en dat wens ik jullie ook van harte toe,...
    Een dikke zoen,Ann

    22-04-2010 om 20:57 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fotosessie is gelukt !!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dag allemaal,

    Hier ben ik dan terug,...vandaag heb ik mijn vrije dag en ben ik druk in de weer met de was en de plas,....
    Daarnet heb ik de communiekleertjes van Robin mooi gestreken en ja,ze hangen nu te wachten tot 8 mei !!!!
    Weet je,in het weekend waren de kids super flink en Robin was in TOPVORM ,....het was stralend weer en we hebben heel mooi foto's kunnen nemen van hem,...ik ben zo content hé,....het laat me gewoon niet los,...ja,jullie kunnen misschien denken met wat is die nu bezig,...maar voor mij is het gewoon heel belangrijk en een heel gevoelig moment.
    Ik hou zoveel van mijn kids en moet ze zo vaak missen hé,...
    Zondagavond toen ik ze terug bracht had ik het toch even moeilijk ,....maarja,we moeten vooruit en kijken uit naar het volgende weekend hé.
    Zaterdag namen we dus de foto's aan zee en deden dan nog een hele wandeling op de zeedijk van Nieuwpoort,...........gewoon super zalig.Robin zat te gieren en te kraaien,...wat voel ik me dan super en zusje vond het even leuk te genieten van het zonnetje in haar gezicht,...
    Ja,jullie zien het hé,...gewoon genieten van de kleine dingen in het leven !!!!

    Zondag hielden we het dan rustig in onze tuin en genoten van het niets doen,.....
    Zo kunnen we er weer tegengaan voor de hele werkweek .

    Lieve groetjes,Ann

    20-04-2010 om 12:25 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    16-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag 16 april

    Dag allemaal,

    Het weekend staat alweer voor de deur en ik heb nog geen tijd gehad om mijn blogje aan te vullen,...dwz dat het hier goed gaat en dat we het druk hebben.
    Robin en Anouk zijn thuis geweest van zondagavond tot woensdagavond en we hielden het eigenlijk wat rustig omdat broertje moest bekomen van zijn epilepsieaanval,...
    Dinsdag stak ik hem in zijn communiekleren(hij ziet er prachtig uit ,maarja,jullie moeten nog even wachten op het resultaat) en we vertrokken naar de zee,...maar daar aangekomen had Robin het niet naar zijn zin,het was te koud en teveel wind met als gevolg dat de fotosessie mislukt was,...dus ja,morgen ga ik ze terug halen en doen we een nieuwe poging,ondertussen is hij weer content,...Ik ben benieuwd,...
    Woensdag kregen we dan bezoek van nathalie en Athena en hielden we een koffiekletske en Athena was ondertussen in de weer met Erwin en Timmy die heel naarstig bezig geweest zijn in de tuin om drainage te leggen,...ik ben supertrots op mijn 2 mannen  !!!!

    Gisteren moest ik dan werken en om 17 uur ben ik samen met mijn collega naar Den Haag vertrokken voor een congres vandaag ivm aferese(stamcelafname).We trotseerden dan ook vanavond een helse file in Rotterdam en ook in Antwerpen,maarja ,we hebben veel bijgeleerd.
    Nu ga ik genieten van een warm badje ,....en ja in het weekend weeral genieten van mijn schattekes,...het zal weer wennen worden volgende week wanneer ik ze weer wat langer moet missen,....

    Geniet van elkaar,...
    Dikke zoen,Ann

    16-04-2010 om 21:28 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    12-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.goed gefeest,...

    Dag allemaal,

    Hier ben ik terug,...wat bekomen van alle drukte en emoties,...
    Wat hebben we genoten van een super weekend,...Echt waar,...
    Wat kan het leven toch mooi zijn,...wat is het heerlijk om eens uit de bol te gaan,...
    Wat is het fijn om leuke geschenkjes te krijgen,....
    Wat is het fijn om te horen dat je er goed uit ziet,....
    Ja,mijn zusje en ik hebben ons reuze geamuseerd met de voorbereidingen en het organiseren van onze verjaardag.
    En nu hebben we alleen maar goede herrinneringen aan een fijne dag,...ik beloof jullie dan  wat foto's te tonen ,maar ik ga er een filmpje van maken.
    Gisteren zijn we dan alles gaan opruimen en dan s'avonds om mijn schattekes gegaan,want het was nodig hoor voor mama,...
    Weet je,door al die drukte was ik niet in school geraakt en ze dan 5 dagen niet zien ,is superlang voor me,....
    Robin en Anouk zijn steeds overal in mijn gedachten en alhoewel ik goed weet dat een fuif niets voor hen is,en dat ze beter zijn in hun bedje ,...toch mis ik ze dan op zo'n momenten,...gelukkig bestaat de telefoon en kon ik voor we vertrokken eens checken hoe alles ging,....

    Robin had gisteren een grote aanval gedaan  en was er moeilijk uitgeraakt en daardoor hebben ze hem een temesta expidit SL moet geven ,...
    de aanval is nu over ,...maar nu is hij heel moe mijn ventje,dus vandaag is het slaapdag voor hem,....
    Laat ons hopen dat het morgen beter gaat ,want ik zou graag zijn foto's gaan nemen,...we zien wel.
    En zo zie je maar,dat je na de vreugde direct weer in de realiteit komt,...waar het niet altijd even makkelijk is,...
    Het belangrijkste is dat we kunnen genieten van die mooie feestjes,dat we er kracht uit halen ,dat we gewaardeerd worden om wie we zijn,...
    zo hou ik het vol om er elke dag weer te zijn voor mijn grootste schattekes.

    Wij gaan nu genieten van elkaar,...
    Liefs,Ann en co

    12-04-2010 om 14:22 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Party time !!!

    Dag allemaal,

    Hoe gaat het met jullie ?
    Genoten van het zonnetje en de eerste warmte,...zalig hé.
    Hier was het nog een drukke week,heel veel werken en zelfs gisteren extra lang,ik heb een marathon gewerkt,....
    Vanmorgen moest ik nog werken en nu ben ik thuis tot donderdag,...Goed hé.Dat zal eens deugd doen en zal ook nodig zijn ,want ik had het deze week best zwaar,heel moe ,overal pijn,...en het gemis van mijn schattekes,...
    Met hen gaat alles heel goed ,ze zijn heel content,zijn veel buiten geweest en ook op stap en zondagavond komen ze voor 3 dagen naar huis,...Wat zie ik er naar uit,...Dat wordt weeral genieten ,en ze beloven mooi weer dus gaan we onze foto's gaan nemen van de communicant,...

    Vandaag zijn we dan hevig in de weer geweest voor onze party van morgen,....jajaja ,we vieren feest voor mijn 40 ste verjaardag en de 30° verjaardag van zusje lief.
    Tis toch wel uniek hé,...we zien het helemaal zitten ,maar het vraagt toch wat werk,maarja de adrenaline doet ons fleuren van van energie,...

    Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend en tot gauw,...

    Liefs,ann

    09-04-2010 om 20:58 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    05-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezellig samen
    Hallokes allemaal,

    Hier ben ik dan met wat nieuws en enkele foto's van een gezellig paasweekend,...
    Het was hier vooral heel erg genieten van 2 flinke kindjes,...alleen had Robin elke middag zijn dipje,...raar hoor.
    Hij is een hele voormiddag superblij,actief,staat in zijn loopfiets en s'middags word het hem teveel,...hij wil niet slapen,...trunt er maar op los en plots is hij dan weer blij,...
    Ja,kon ik maar eens zijn gedachten lezen hé,dan zou het voor me makkelijker zijn,...
    Mijn poppemieke was de hele tijd content.
    Ze hebben alvast de hele tijd heel goed gegeten en vooral chocolade gesmuld,daar hadden ze een problemen mee hoor.
    Gisterenavond zijn we dan naar mijn ouders geweest en vonden ze het heel gezellig met alle neefjes en nichtjes en ook op de schootjes van hun tantes.
    Weet je,ik heb er weer zo'n deugd van gehad om ze enkele dagen bij me gehad te hebben,...we kunnen er weer tegen,...alleen ik voel me een beetje moe en geraak er niet bovenop,...
    Ik denk dat ik een beetje teveel met alles bezig ben,..ons verjaardagsfeest en de communie,...maarja ,het zal wel beteren,ik heb warmte en buitenlucht nodig,...
    voila,zo weten jullie weer hoe het met ons gaat,..deze week word het alweer druk om alles in gereedheid te brengen voor ons feestje en dat zien we helemaal zitten,...

    Heel veel liefs,Ann





    05-04-2010 om 15:52 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    03-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijk Pasen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,

    We zijn weer weekend,...en dan nog eeen Paasweekend,...dwz weer veel genieten en gezellig samenzijn ,...
    Het was hier een drukke week voor ons en ook voor de kids,...ik ben ze juist gaan halen en als ik in hun heen en weer schriftje kijk,dan zie ik dat ze heel veel op stap zijn geweest en vooral veel hebben genoten en superflink zijn geweest,...daarom is het nu rustpauze hier,...ze zijn wat aan het rusten,...je voelt dit hoor op zaterdag,dan moeten ze hun rust wat inhalen,maarja,daar zijn weekends voor hé,...
    Verder hadden ze een mooi knutselwerkje mee gevuld met lekkere paaseiren,...waar we morgen samen gaan van smullen,...

    Het rapport van onze Timmy was niet al te best,...ja zijn autisme beperkt hem toch wel goed hoor,voor sommige vakken is het echt moeilijk,..?
    Nu zit hij in elektriciteit,maar het lukt niet zo goed,hij kan heel moeilijk de theorie omzetten in de praktijk en bovendien heeft hij nog zo veel fantasie wat het voor hem heel ingewikkeld maakt,..
    We denken dat het volgend jaar een andere richting gaat worden,eventueel verzorging ofzo want eigenlijk gaat hij heel goed om met Robin en Anouk en dat zijn dingen waar hij niet moet over nadenken,...nu,we zien het wel wat het word,...Hij zal er wel geraken hoor,...

    Donderdag zijn we een dagje naar zee geweest,we brachten Annelies een bezoekje met een paasmandje voor haar en ze was zo blij hé om ons te zien ,net als alle andere bewoners van haar leefgroep,...weet je,mensen met een mentale handicap zijn zo lief hé,ze waarderen jou,omhelzen jou en zijn heel dankbaar,..Telkens heb ik een heel goed gevoel wanneer ik daar vertrek,..
    Dan gingen we nog naar de pa van Erwin,maar dat is niet zo goed,hij is nu echt wel heel terminaal,...daarom zijn het hier wel wat moeilijke dagen voor ons,...we wachten af.

    We proberen er hier een rustig paasweekend van te maken,want papa moet werken,Timmy is naar zijn mama en ik ga heel veel knuffelen met mijn schattekes,...

    Ik wens jullie allen een heel mooi Paasweekend,...
    Dikke knuf ,Ann

    03-04-2010 om 15:01 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    30-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dinsdag 30 maart
    Hallokes allemaal,

    Hier ben ik dan terug,...nog steeds aan het nagenieten van een fijne verjaardag.
    Dank je wel allemaal voor de kaartjes,sms'jes,berichtjes op facebook,telefoontjes,...
    Het doet heel veel deugd dat de mensen aan je denken,...echt waar !!!!
    Het was in elk geval een hele fijne dag,in de voormiddag is mijn ventje om de kids gegaan en die waren speciaal voor mama heel content,...dan kwam mijn metekindje en die verzorgde een privé optreden van K3  voor mij,...gewoon te gek en ook ondertussen zaten mijn schattekes te genieten,....dan at ik met heel veel smaak frietjes met gyros en sla,hmmmmmmmmmmmmmm lekker,...
    In de namiddag kwamen mijn ouders en aten we lekkere taart en dan was het nog tijd om heel veel te knuffelen met de kids,...Zalig hoor !!!
    Weet je,ik voel me echt heel gelukkig op het moment,....s'Avonds moesten de kids terug naar school en genoot ik samen met het ventje van een glaasje witte wijn,...
    Ik had een superdag,...Op 10 april volgt dan nog een party ,want mijn zusje word dan 30 ,...en geef toe,dat moeten we toch vieren hé,....

    Gisteren heb ik dan de uitnodigingen voor Robin's communie verstuurd,....ja het nadert stilaan,....
    Weet je,als je dan bezig bent met iets speciaals,dan denk je weer veel na,...over alles en nog wat rond de kids,....Maar het belangrijkste is dat alles goed gaat en dat het heel spoedig wat warmer en droger word,want wij willen samen kunnen genieten van de vogeltjes die fluiten,de bloemetjes die ontluiken,de lammetjes in de wei,...
    Ja ,als je het even moeilijk hebt dan heeft de natuur ons kracht en doet ons beseffen wat genieten is hé,...

    Een dikke knuf,Ann



    30-03-2010 om 16:26 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    27-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.40 jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,...

    Hier ben ik dan voor de laatste keer als dertiger,...
    Het voelt wat raar aan hoor,...alhoewel ik morgen maar 1 dag ouder zal zijn,...
    Weet je,ik heb al heel veel meegemaakt in de jaren dat ik 30 was,...maar nu gaat het heel goed met me,...
    Ik voel me beter en gelukkiger dan ooit en ik hoop dat dit zo mag blijven,...Ik hou zielsveel van mijn ventje ,van mijn lieve kids ,ben heel content met ons nieuw huis,heb een mooie job,...heb nog zoveel moois om naar uit te kijken,...

    Jullie vroegen al eens om een foto van me ,met enkele kilo's eraf,..Het zijn er nu al negen!!!!
    Ja,ik ben hier aan het stoefen maar ben ongelooflijk trots op mezelf,...dat dit me lukt,....
    Ik voel me beter dan ooit en daarom kan ik ook zoveel genieten en durf ik eens opkomen voor mezelf,...
    En dit komt alleen maar ten goede voor Robin en Anouk.
    We gaan hier morgen genieten van een gezellig samenzijn,...en morgen mag ik eens zondigen en zal ik samen met Robin en Anouk genieten van een lekkere aardbeientaart,...

    Lieve groetjes,Ann

    27-03-2010 om 20:27 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    24-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lieve Robin
    Dag lieve Robin,

    Hier ben ik eens heel speciaal voor jou,...
    Vanmorgen ben ik met oma bezig geweest voor jou uitnodigingen
    van "JOU FEEST",...
    Weet je,...
    Telkens ik naar jou mooie foto kijk,...
    besef ik meer dan ooit ,hoe gelukkig jij me maakt,..
    hoeveel liefde ik van je krijg,...
    hoeveel ik van je hou,...
    Weet je,mijn robbedoesje,...
    ik krijg nu al hartkloppingen omdat ik weet,...
    dat deze dag voor mij een dag zal zijn met een lach en met een traan,...
    een dag vol emotie,
    een dag waarop ik fier zal schitteren naast jou,...
    want weet,je mama is APETROTS OP jou,...
    Ik hou van jou,...

    Dikke zoen,je mama

    24-03-2010 om 15:47 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    22-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag 22 maart

    Dag allemaal,

    Hier zijn we dan terug,....de eerste werkdag van de week zit er alweer op en het was behoorlijk druk,...Amai,...
    We hebben hier wel genoten van een fijn weekend.
    Zaterdagmorgen ben ik samen met mijn ventje naar de verkoop van tintin kledij geweest ,...en ja ik kon het niet laten ik heb mijn lieverds nog eens in het nieuw gezet.
    S'Middags zijn we ze dan gaan halen want we moesten nog schoentjes hebben,...ze vonden het fijn om mee te gaan want ja,als broertje maar lichtjes ziet en in de winkels heb je er meer dan genoeg,...
    Dan hebben we ook nog papa in het nieuw gezet,...en zo was ik heel veel euroootjes kwijt hé,...Maar mijn gezinnetje zal schitteren op het feest,...tis nu juist nog de mama,...maar ik wacht nog eventjes want wie weet vallen er nog enkele kilootjes af,....
    Ze waren dan moe na een drukke winkeldag,...
    Gisteren heb ik dan geprobeerd om Robin te fotograferen voor de uitnodigingingen van zijn communie en ja ,ik heb er enkele mooie kunnen nemen,...nu nog vragen aan mijn ma om ze te bewerken en dan kunnen die weg,...

    En ja,vanaf morgen is het hier weer examensstress,....onze Timmy begint er dan aan,...maar ik denk dat mama en papa meer stress hebben dan onze student,...dat beloofd hier weer.

    Verder ga ik nog genieten van mijn laatste week als dertiger,....want zondag krijg ik een nieuwe voordeur,...zoals ze hier in Izegem zeggen,...
    Geniet met z'n allen van het lentezonnetje dat gaan we hier ook doen,....

    Lieve groetjes,Ann

    22-03-2010 om 16:05 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    18-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alles goed met de kids

    Dag allemaal,

    Hebben jullie wat kunnen genieten deze week van de eerste lentedagen,...
    Wat voelt het toch heerlijk om wat warmte te voelen,...
    Wat nog meer deugd doet is de warmte en de liefde van mijn lieve kids,...
    Dinsdag zijn we dus op controle geweest naar het UZ Gent bij de neuroloog,...De dokter was heel content dat het goed gaat met hen,...
    Hij zei dat de medicatie momenteel in orde is en dat we dit zo gaan laten,....Prof Van Coster is een heel vriendelijke dokter,hij heeft oog voor het ziektebeeld van de kindjes maar luistert ook naar het verhaal van de ouders ,...of het voor ons wel allemaal haalbaar is,...
    Weet je telkens ik in het UZ Gent kom ,dan krijg ik nog iedere keer hartkloppingen,daar word je toch wel geconfronteerd met heel serieus zieke kindjes of kindjes met multipele problemen en zie je dat je toch wel een hele last te dragen hebt,...
    Maar het is nu al 12 jaar dat wij naar gent gaan en na verloop van tijd geraak je het wat gewoon,je hebt dan stap per stap proberen alles een plaats te geven en wat te relativeren maar toch blijft het moeilijk.
    Langs de andere kant zie ik dan dat alles goed gaat met broer en zus en dan voel ik me ook heel gelukkig,...want dat is het allerbelangrijkste.

    Toen ik vanavond belde naar school ,vertelden ze me dat alles goed was,een lachende zus en broer was ook tevree,ze zijn natuurlijk op stap geweest met dit mooie weer,...Goed hé en ondertussen zijn we alweer bijna weekend en dan komen ze alweer naar huis,...dan moet ik dringend foto's nemen van Robin want ja ,we moeten zien voor de uitnodiging van zijn feest hé,...we moeten ook nog de schoentjes halen ,dus we hebben het druk,...
    Ondertussen hebben we ook minder goed nieuws,...de pa van Erwin is heel ziek ,ligt in het ziekenhuis,...Misschien kan hij niet meer naar huis,...
    Hij ligt in Veurne in het ziekenhuis en zo moeten we heen en weer naar Veurne,...maar je doet dit met plezier.

    Alvast lieve groetjes,Ann en co

    18-03-2010 om 20:57 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    15-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag 15 maart
    Hallokes,

    Het zonnetje schijnt,...het is hier stil,de kindjes liggen te rusten,...en mama heeft wat tijd om haar blogje aan te vullen.
    Gisteren hebben we ons EERSTE wandelingske gedaan van het jaar,het was nog koude wind maar het deed ons goed.
    Anouk had weer heel veel te vertellen en broertje lag te slapen,....
    Weet je,een mens heeft toch eens wat frisse lucht nodig hé,dan kan je zoveel meer aan,...
    We kregen dan nog bezoek van tante Sophie en de kids en ze had lekkere kriekentaart gebakken en mijn sloebers hebben die goed opgegeten.

    Na een goede nachtrust was mijn meisje alweer vroeg wakker en ze was wat boos,...ze had honger,...ze at 2 grote boterhammen maar daarna bleef ze wat pruttelen tot de verpleegster geweest is,ze had blijkbaar nood aan haar douche en dan lag ze turnen op de mat.
    Robintje is al 2 dagen aan het slapen !!! Ik vraag me dan af of hij echt wel zo moe is,...hij eet heel goed,weent niet,gewoon slapen en nog eens slapen,...Morgen ga ik dit toch eens navragen aan de dokter hoor,...waarschijnlijk komt het van de medicatie,...maarja,het is in periodes hé.
    Weet je,op zo'n momenten zou ik zo graag eens weten wat er in hun hoofdje omgaat,...wat zouden ze voelen,waarom zijn ze zo moe,.....
    Soms is dit toch wel lastig hoor voor me,je zou het anders willen ,maarja het kan gewoon niet.Ik moet echt soms kijken met een paardenbril ,...gewoon recht voor me uit,zonder veel na te denken en de ene dag gaat dit beter dan de andere,maar we doen vooruit.
    Toch iedere keer dat ik naar UZ Gent moet ben ik wat nerveus,...dan denk ik zou de Prof iets gevonden hebben die hen kan helpen,...en zou het dan wel een verschil maken,...
    Het enige dat ik weet dat ik nu en vandaag moet genieten van hun liefde en aanwezigheid en niet denken aan de toekomst,...
    Nu zijn Robin en Anouk gelukkig en dan ben ik dit ook,...

    Heel veel liefs,Ann

    15-03-2010 om 13:43 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    12-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag 12 maart

    Dag allemaal,...

    Tis weeral bijna weekend,....en zo gaat de tijd vliegensvlug hé,....
    Hier gaat alles nog steeds goed,....
    Ik heb nog steeds 2 heel flinke kids,...ze voelen zich goed in hun sas en zijn op stap geweest deze week met de leefgroep,...ze mochten gisteren gaan uit eten (en dit midden in de week hé ) en gingen daarna ijsschaatsen,...ze vonden het allebei heel tof zo te horen,...
    Woensdag ben ik naar hen toe geweest en ik zag alleen maar blije gezichtjes,...wat een opsteker voor mama zeg,...
    Weet je,wanneer ik zo iets zie hé,dan voel ik me nog zo goed,...ik voel precies wat Robin en Anouk voelen,...en dat is iets wat ik niet kan uitleggen,....
    Kijken jullie ook zo uit naar de eerst mooie en zachte lentedagen,...ze mogen nu toch wel komen hoor,...ik wil naar buiten,ik wil gaan wandelen met mijn lieverds ,maar allé als we de weerberichten mogen geloven,gaat het beteren,....

    Vandaag ben ik eens gaan shoppen en heb me een nieuwe jeans gekocht,één maatje minder,.....Yes,I feel Good,....Er zijn er nu al 7,5 kg af ,...
    We naderen ons doel,....
    zo,ik wens jullie allemaal een fijn weekend,...
    Zondag komen de kindjes naar huis tot dinsdagavond want we moeten dinsdag naar UZ Gent naar Prof Van Coster om hun epilepsie op te volgen,...maar ik denk dat hij tevreden zal zijn want ze doen het echt wel goed momenteel en daar kunnen we alleen maar blij om zijn,....

    Dikke zoen,Ann

    12-03-2010 om 16:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blije kindjes

    Dag allemaal,...

    Hoe gaat het met jullie?
    Wat genoten van het zonnetje van achter het glas want tis toch nog koud hé,...eigenlijk nog te koud om met de kids te gaan wandelen want ze zitten stil in hun stoeltje en vangen heel veel wind.
    Maar binnenshuis was het hier ook heel leuk.
    Ze waren weer alletwee SUPER content ,...heel leuk hoor.
    Zaterdag zijn we naar mijn hartsvriendin geweest en hebben we een heel fijne namiddag beleefd,...Echt waar,Sonja is er altijd voor me,luistert naar me als ik het moeilijk heb,...wat hebben we er weer deugd van gehad.
    De kids genoten van de lekkere taart en het eten,....

    Zondag had ik hier opnieuw 2 blije kindjes en zusje was weer aan het vertellen,...ik kan daar dan uren naar kijken hé en dan krijg ik een warm gevoel ,...ook al vraag ik me dan af,...zusje wat wil je nu eigenlijk zeggen,...ik praat dan tegen haar en ze begint te lachen,...net of ze me verstaat,...
    We verstaan ook elkaar hé,wanneer ze op mijn schoot zit,dan kan ze me aankijken en dan voelt ze dat het goed is dicht bij mama.
    Mijn robbedoesje was ook weer heel uitbundig ,het was toch een 2 a 3 weken geleden,...ook Robin voelt zich weer super in zijn vel ,...lachen en brabbelen en als hij op mama's schoot zit dan komt hij aan de borstjes hé,...een echte man zeg ik dan ,hij gaat dan op zoek met zijn handje en dan krijg ik een warm gevoel want dan weet ik dat hij voelt dat hij op z'n gemak is bij mama.
    Zo zie je maar hoe gelukkig ik kan zijn met mijn 2 heel lieve speciallekes.
    Ik wens jullie alvast een fijne werkweek toe.

    Een dikke knuf,Ann

    08-03-2010 om 18:30 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs