Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    15-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag 15 maart
    Hallokes,

    Het zonnetje schijnt,...het is hier stil,de kindjes liggen te rusten,...en mama heeft wat tijd om haar blogje aan te vullen.
    Gisteren hebben we ons EERSTE wandelingske gedaan van het jaar,het was nog koude wind maar het deed ons goed.
    Anouk had weer heel veel te vertellen en broertje lag te slapen,....
    Weet je,een mens heeft toch eens wat frisse lucht nodig hé,dan kan je zoveel meer aan,...
    We kregen dan nog bezoek van tante Sophie en de kids en ze had lekkere kriekentaart gebakken en mijn sloebers hebben die goed opgegeten.

    Na een goede nachtrust was mijn meisje alweer vroeg wakker en ze was wat boos,...ze had honger,...ze at 2 grote boterhammen maar daarna bleef ze wat pruttelen tot de verpleegster geweest is,ze had blijkbaar nood aan haar douche en dan lag ze turnen op de mat.
    Robintje is al 2 dagen aan het slapen !!! Ik vraag me dan af of hij echt wel zo moe is,...hij eet heel goed,weent niet,gewoon slapen en nog eens slapen,...Morgen ga ik dit toch eens navragen aan de dokter hoor,...waarschijnlijk komt het van de medicatie,...maarja,het is in periodes hé.
    Weet je,op zo'n momenten zou ik zo graag eens weten wat er in hun hoofdje omgaat,...wat zouden ze voelen,waarom zijn ze zo moe,.....
    Soms is dit toch wel lastig hoor voor me,je zou het anders willen ,maarja het kan gewoon niet.Ik moet echt soms kijken met een paardenbril ,...gewoon recht voor me uit,zonder veel na te denken en de ene dag gaat dit beter dan de andere,maar we doen vooruit.
    Toch iedere keer dat ik naar UZ Gent moet ben ik wat nerveus,...dan denk ik zou de Prof iets gevonden hebben die hen kan helpen,...en zou het dan wel een verschil maken,...
    Het enige dat ik weet dat ik nu en vandaag moet genieten van hun liefde en aanwezigheid en niet denken aan de toekomst,...
    Nu zijn Robin en Anouk gelukkig en dan ben ik dit ook,...

    Heel veel liefs,Ann

    15-03-2010 om 13:43 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    12-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrijdag 12 maart

    Dag allemaal,...

    Tis weeral bijna weekend,....en zo gaat de tijd vliegensvlug hé,....
    Hier gaat alles nog steeds goed,....
    Ik heb nog steeds 2 heel flinke kids,...ze voelen zich goed in hun sas en zijn op stap geweest deze week met de leefgroep,...ze mochten gisteren gaan uit eten (en dit midden in de week hé ) en gingen daarna ijsschaatsen,...ze vonden het allebei heel tof zo te horen,...
    Woensdag ben ik naar hen toe geweest en ik zag alleen maar blije gezichtjes,...wat een opsteker voor mama zeg,...
    Weet je,wanneer ik zo iets zie hé,dan voel ik me nog zo goed,...ik voel precies wat Robin en Anouk voelen,...en dat is iets wat ik niet kan uitleggen,....
    Kijken jullie ook zo uit naar de eerst mooie en zachte lentedagen,...ze mogen nu toch wel komen hoor,...ik wil naar buiten,ik wil gaan wandelen met mijn lieverds ,maar allé als we de weerberichten mogen geloven,gaat het beteren,....

    Vandaag ben ik eens gaan shoppen en heb me een nieuwe jeans gekocht,één maatje minder,.....Yes,I feel Good,....Er zijn er nu al 7,5 kg af ,...
    We naderen ons doel,....
    zo,ik wens jullie allemaal een fijn weekend,...
    Zondag komen de kindjes naar huis tot dinsdagavond want we moeten dinsdag naar UZ Gent naar Prof Van Coster om hun epilepsie op te volgen,...maar ik denk dat hij tevreden zal zijn want ze doen het echt wel goed momenteel en daar kunnen we alleen maar blij om zijn,....

    Dikke zoen,Ann

    12-03-2010 om 16:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blije kindjes

    Dag allemaal,...

    Hoe gaat het met jullie?
    Wat genoten van het zonnetje van achter het glas want tis toch nog koud hé,...eigenlijk nog te koud om met de kids te gaan wandelen want ze zitten stil in hun stoeltje en vangen heel veel wind.
    Maar binnenshuis was het hier ook heel leuk.
    Ze waren weer alletwee SUPER content ,...heel leuk hoor.
    Zaterdag zijn we naar mijn hartsvriendin geweest en hebben we een heel fijne namiddag beleefd,...Echt waar,Sonja is er altijd voor me,luistert naar me als ik het moeilijk heb,...wat hebben we er weer deugd van gehad.
    De kids genoten van de lekkere taart en het eten,....

    Zondag had ik hier opnieuw 2 blije kindjes en zusje was weer aan het vertellen,...ik kan daar dan uren naar kijken hé en dan krijg ik een warm gevoel ,...ook al vraag ik me dan af,...zusje wat wil je nu eigenlijk zeggen,...ik praat dan tegen haar en ze begint te lachen,...net of ze me verstaat,...
    We verstaan ook elkaar hé,wanneer ze op mijn schoot zit,dan kan ze me aankijken en dan voelt ze dat het goed is dicht bij mama.
    Mijn robbedoesje was ook weer heel uitbundig ,het was toch een 2 a 3 weken geleden,...ook Robin voelt zich weer super in zijn vel ,...lachen en brabbelen en als hij op mama's schoot zit dan komt hij aan de borstjes hé,...een echte man zeg ik dan ,hij gaat dan op zoek met zijn handje en dan krijg ik een warm gevoel want dan weet ik dat hij voelt dat hij op z'n gemak is bij mama.
    Zo zie je maar hoe gelukkig ik kan zijn met mijn 2 heel lieve speciallekes.
    Ik wens jullie alvast een fijne werkweek toe.

    Een dikke knuf,Ann

    08-03-2010 om 18:30 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    04-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Timmy

    Hallo,

    Hier gaat alles verder goed,de kindjes zijn nog steeds content en Anouk heeft nog altijd heel veel te vertellen,..
    Het voelt echt goed aan om s'avonds te bellen,...gisteren hadden ze genoten van een namiddag snoezelen en dat is één van hun favoriete bezigheden,...Ja,ik voel me dan ook opgewekt en we zijn alweer donderdagavond en morgen komen ze dan weer naar huis ,....Joepie,..

    Vroeger vertelde ik al over Timmy en zijn autisme hé,...weet je,het is ook niet altijd evident.Als ouder probeer je dat ook een plaats te geven,zo normaal mogelijk mee om te gaan,maar soms is dit moeilijk zowel voor ons als voor Timmy.
    Hij heeft heel veel nood aan zijn structuur,...en ook moet alles opgeschreven staan ,anders gaat hij het niet doen,..
    Timmy zit nu in het derde jaar elektrotechnieken,hij heeft echt wel zijn eigen capaciteiten hoor en iets wat hij heel graag doet lukt hem heel goed,..alleen jammer dat hij echt geen tijdsbesef heeft,zo zit hij 3 keer zolang aan een bepaalde taak of zijn klasgenootjes,...
    Natuurlijk hoe ouder hij wordt,hoe duidelijker dat dit naar voor komt,...ik vind dit echt wel jammer ,want hij kan het wel,...
    In school houden ze daar wel rekening mee ,maar ze gaan dit niet kunnen blijven doen hé,...Timmy moet aan de bepaalde normen voldoen om zijn diploma te halen,..we proberen hem dat dan ook duidelijk te maken,hij doet zijn best maar tis moeilijk.
    Eigenlijk wil ik hem ook wel eens bedanken om al hetgene hij doet voor mij en voor de kids.
    Ik vind hem zo lief hé,...hij komt dan thuis van school en vliegt me rond de hals en zegt dan,..."Love You,Ann " en ja ook dat heeft me een heel goed gevoel te weten dat hij zich gelukkig voelt,te weten dat hij altijd bij me terecht kan.
    Voor mij is het toch ook wel een droom om een zoon te hebben die kan stappen en praten zoals een ander,...Het verzacht een beetje de pijn om Robin en Anouk en wat me ook vooral deugd doet is,..Timmy zegt ,als jij er niet meer bent dan zal ik altijd voor de kindjes zorgen,...
    Wat heeft hij een heel groot hart hé,...
    En zo kan ik alweer eindigen met een gelukzalig gevoel,...te weten dat er altijd iemand voor me is,...

    Dikke knuf,Ann

    04-03-2010 om 16:24 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    01-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallokes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,...

    We zijn alweer maandag en een nieuwe maand,...Hopelijks word het een maand vol zonneschijn,...
    Hier zitten alvast nog 2 zonnetjes bij me. Vandaag moest ik niet werken en zo kon ik mijn schattekes weer een dagje langer thuis houden hé.
    Deze morgen is mijn ma even komen thuiswachten want ik moest naar de diëtiste,...en ja het gaat goed ,...in 6 weken  ben ik 6kg 700 g kwijt.
    Ikzelf en de diëtiste zijn heel content.Ik moet zeggen ,ik voel me al veel energieker,...ik ben al de hele tijd kasten aan het uitkuisen,....

    Gisteren ging ik normaal mijn kids terugbrengen naar school,maar weet je,ik had daar geen zin,wou niet door dit snertweer gaan,..
    Ik belde dan naar de leefgroep dat ik ze ging thuishouden,...en daarna hebben we nog zo genoten hé,...ik heb ze boven in het bad met lichtjes gelegd en het was zo zalig en mooi om te zien hé,...wat voel ik me gelukkig als ik hen kan verwennen,eens zelf alles kan doen,...Daarna hebben ze nog wat gekuierd in de relaxzetel en konden ze dan heel ontspannend gaan slapen.
    Deze morgen werd ik wakker gemaakt door een vertellend poppemieke,...opnieuw heel leuk hé,...ze is in haar goede doen en doet hele vertellingen waar ik niets van versta.Dan verschijnt haar glimlach en weet ik dat ze haar goed en gelukkig voelt.
    Robintje was de hele week in school heel content ,maar is nu wat aan het rusten,...ook hij voelt de warmte van mama en is zo graag thuis in zijn bedje bij zijn hondje.
    Ja en zo zie je maar,ik heb alleen maar goed nieuws hé,...en ik hoop dat dit nog heel lang zo mag blijven,...

    Een dikke zoen

    01-03-2010 om 11:05 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    24-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijne dagen
    Hallo allemaal,...

    Hier zijn we terug,...en ja de lente begint heel eventjes te kriebelen,...Lang leve het zonnetje.
    Ik heb hier enkele heel fijne dagen gehad samen met mijn kapoentjes,...ze waren nog wat stillekes en broertje voelde zich niet zo in zijn nopjes,maar toch vonden we het leuk,...
    Het word dringend tijd dat ik even naar buiten kan met Robin,het ventje heeft net zoals wij daar zo'n grote nood aan hé,...Maarja.
    Ondertussen hielden we het hier binnen dan maar gezellig,...zondag kwamen de ouders en het broertje van Thomasje*,het was een heel fijne namiddag,..we hebben heel veel gepraat over Thomas en voor Tom en Kristien was het ook wel tof dat ze even konden genieten en knuffelen met Robin en Anouk en ook dat vonden de kids aangenaam hé,..als ze maar op het schootje kunnen zitten.
    Maandag kwam de mama van Arjen dan langs en we hielden wat koffieklets,...ja daarvoor dient de congé hé.
    Gisteren waren de kids dan wat beter en kon zusje al weer heel mooi lachen,...en zo heeft mama weer wat nieuwe energie gekregen hé,..kben nu nog aan het nagenieten,...weet je,ik zie dit dan steeds voor me en zo heb ik de kracht om verder te doen ,elke dag opnieuw met hen heel dicht bij me.
    Robin kon ook alweer wat lachen alhoewel hij toch wat last had van een rode keel,..Oeps alweer een nieuwe virale infectie zeker,...
    Gisternavond heb ik ze dan terug gebracht naar school en was het hier dan weer heel stilletjes,...dan kom ik thuis en laat ik alles onaangeroerd in hun kamer,...vandaag gaat het dan weer beter en zo kan ik nu alles in orde doen,hun kleertjes opbergen en hun knuffeltjes klaarzetten op hun bedje .

    Een hele lieve knuffel ,Ann



    24-02-2010 om 16:32 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    20-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantie !!!!

    Hallo allemaal,

    Voor velen is de vakantie al bijna om,...maar voor mij en de kids is die nog maar begonnen,...
    Ik heb de hele week moeten werken en ben nu even 5 dagen thuis,...
    Ik heb juist mijn schattekes gaan halen en ze blijven nu bij mama tot dinsdagavond,...Goed hé,...
    Nu zijn ze nog wat moe ,..ze zijn nog wat herstellende van hun buikgriep en zo slapen ze nog wat ,...maar geen nood we hebben nog 4 hele dagen samen,....Het zal genieten worden hoor,...
    Weet je,wanneer ik hen in de auto kan steken om naar huis te komen dan overkomt me een heel goed gevoel,...een gevoel van ze zijn eigenlijk weer van mij alleen,...ik kan eventjes alles zelf beslissen,..wat ik ze te eten geef,wat een kleertjes ik  ze aan doe,hoelang ze opblijven,...
    Voor velen onder jullie is dit misschien een dagelijkse sleur maar wees zo blij dat jullie dit elke dag opnieuw kunnen doen terwijl het van mij niet het geval is,...daarom weet ik wat genieten is van de kleine dingen,...Echt waar .
    We hebben hier ook een druk programma hoor,...vanvond een glaasje gaan drinken bij de buren,...morgen komen de ouders van Thomasje* en maandag hou ik met een vriendin koffieklets en dit allemaal met Robin en Anouk heel dicht bij me.
    ohhh,...wat kan het leven toch soms heel mooi zijn hé,...vooral wanneer het zonnetje schijnt,.....

    Verder gaat alles hier goed,...we doen verder met ons dieet en ja,de mensen en ook ikzelf beginnen resultaat te zien,....en ja dat maakt me toch wel goedgezind.Ik voel me eigenlijk wel goed in mijn vel,ik voel me weer zelfzekerder en vooral een vrouw en bovenop een supertrotse mama van een lieve puber en 2 heel unieke en o zo mooie kids,...

    Heel veel liefs,Ann

    20-02-2010 om 16:34 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    16-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 16 februari

    Hallokes allemaal,

    Hier zijn we terug,en nu eens met de zonneschijn buiten,...wat doet dit deugd,...Wat voelt dit zalig !!!
    Hebben julllie ook genoten van een fijn weekend samen thuis,...
    Weet je,ik ben niet aan al het commerciële rond Valentijn ,maar ik vind het toch iets hebben,...de magie er rond.
    Weet je,ik ben zo dankbaar dat ik mag genieten van ons fijn gezinnetje,...mijn liefste ventje die ik nu toch wel eens wil bedanken hoor,..Hij is er elke dag voor mij ,maar ook voor Timmy en ook voor Robin en Anouk,...Lieve schat,ik zie je graag !!!!
    We hebben hier genoten van elkaar,want mijn mooiste geschenk is toch Robin en Anouk dicht bij me hebben,ze kunnen omarmen,kunnen knuffelen,kunnen eten geven,....
    En wat kreeg ik van mijn ventje,een broebelmatje voor in mijn badje,...gewoon helemaal zalig en ontspannend.Dit ga ik zeker eens uitproberen met de kids heel dicht bij me in het water,...

    Telkens als ik hier zo zit te typen over het genieten ,dan denk ik soms ,wat zouden de mensen hiervan vinden????
    Robin en Anouk hebben me het gewoon geleerd,...We zijn nu dinsdag en toen ik gisteren belde dan zeiden ze me dat de kids allebei diarree hadden en ze hebben aan Robin ORS gegeven zodat zijn darmpjes en maagske eens konden rusten,...maar dan komt er iets in me op,...Ocharme broertje,nu kan je niets eten en je kan niet zeggen dat je honger hebt,...het liefst van al wil ik dan in mijn auto springen en hem halen,...
    Ik hoop dat jullie me verstaan dat het soms zo lastig is voor me,ik ben hun mama ,maar toch moet ik de zorg delen,...en dat is niet evident hoor,...
    Het is nu vakantie en ja ik moet werken,...maar volgende week ben ik 2 dagen thuis en dan hou ik ze enkele dagen thuis ,zodat we toch samen een beetje vakantie hebben want dit heb ik zo hard nodig ....

    Mijn lief Robbedoesje,mijn klein poppemieke ,mijn lieve Timmy ,ik hou van jullie !!!!
    Lieve erwin,dank je wel voor alles ,voor jou steun en voor je liefde,...Ik hou van je !!!!

    Heel veel liefs,ann

    16-02-2010 om 16:54 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    12-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag 12 februari

    Hallo allemaal,....

    Joepie,.....!!!!! We zijn al bijna weekend en wat kijken we er hier naar uit,...Morgen komen we weer samen met onze vrienden..
    Al hoop ik dat we allemaal genezen zijn morgen,...want zo te horen waren ze overal wat gesneuveld door verkoudheden,buikgriep,...Maarja ons gezellig samenzijn zal wel ons genezen, .
    Nu de kindjes weer genezen zijn is het hier deze week nog steeds aan de groten onder ons om ziek te zijn,...
    In het begin van de week zaten Erwin en Timmy hier allebei met de buikgriep,..ik heb nog steeds een verkoudheid die maar niet wil overgaan en ja gisteren had ik het ook zitten,...normaal was ik thuis van mijn werk ,...en plots ging de telefoon en ik moest stamcelafname gaan doen,...Het was eventjes panikeren want ik voelde me echt wel mottig,....maar allé we hebben het overleefd en in plaats van gisteren ben ik dan vandaag thuis,....

    Met Robin en Anouk gaat het nog steeds heel goed,ze hadden een drukke week op school,...heel veel karnavalsfeestjes,....Leuk hé.
    Blijkbaar vonden ze het heel fijn,....
    Dinsdagavond ben ik naar school geweest voor de voorbereiding van het Vormsel van Robin,...Het was een samenzijn met de ouders en leerkrachten die alles voor de kids mooi in elkaar gaan steken.
    Ze gaan werken rond 4 thema's : licht,water,vuur en olie,....Het is de bedoeling dat ze zes weken voor het Vormsel alle vormelingen wat extra aandacht gaan geven en werken met die 4 thema's,...Vb;ze gaan eens indien het gaat naar zee gaan,verwennen met een broebelbadje,massage met olie,...enz.....Het klinkt heel leuk hé,...Weet je,ik ben wel trots hoor op mijn ventje Robin,...ik vind het wel speciaal dat ze toch voor hem er een mooie dag van kunnen maken  waar hij zeker van zal genieten want hij geniet zo van de aandacht,...

    Straks ga ik ze halen zodat we weer een fijn weekend kunnen hebben,een weekend vol liefde,warmte en genegenheid want het is tenslotte Valentijn hé en zeg nu zelf,...Jullie kennen me ondertussen al wat,...je weet dat dit voor mij genieten is,....Lieve Robin en Anouk ,ik hou van jullie,....tot strakjes,....

    Een heel fijn warm valentijnsweekend voor jullie allemaal.
    Dikke knuf,Ann

    12-02-2010 om 12:48 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn metekindje 5 jaar
    Dag allemaal,...

    Hier zijn we terug,...Het blijft maar koud en winteren,...je geraakt het moe hé.
    De tandpijn is beter,maar ondertussen heb ik ook de grote verkoudheid van mijn kapoentjes gekregen,..het was mama die wat koorts deed in het weekend.
    Met Robin en Anouk gaat het ondertussen wel goed hoor,Anoukje heeft nog een vuil neusje en broertje die is in orde.
    Zaterdag ging oma wandelen en zondag waren ze thuis want ja,we moesten weer feest vieren,...Mijn metekindje Elke en ook mijn oogappel was op 02/02 5 jaar en dat moeten we vieren hé,...Er was lekkere prinsessentaart,...en ook nog heerlijke stoofcarbonaden,.........Hmmmmmmmmmmm.
    En weet je wat er vooral veel deugd doet,...dat die 2 kleine kids van mijn zus zo graag onze kindjes zien,...ik vind dit zo hartverwarmend hé,ze knuffelen er dan op los en vinden het zo jammer van hun handicap ,...maarja,ze genieten dan op een andere manier.
    Robin was weer helemaal in zijn nopjes en at heel goed en heel veel en kon uitbundig genieten van tante Sophie en tussen die 2 is het al vanaf dag 1 grote liefde hoor,...ze voelen elkaar perfect aan,...heel mooi om te zien.
    En mijn klein meisje zat ook weer stilletjes te genieten en te lachen,...
    zo had ik weer helemaal een goed gevoel gisterenavond.
    Vandaag vierden ze carnaval in school en ze vonden het allebei keitof,...
    Morgen moet mama naar school voor een voorbereiding naar de communie toe,...Ik ben benieuwd,...

    Verder kijken we hier uit naar het volgende weekend want dan is het weer party time met onze vriendenbende ,....Nathalie hou jullie maar klaar hoor,...
    Geniet van elkaar,...
    Een dikke warme knuffel,Ann



    08-02-2010 om 18:42 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    03-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Alles weer beter
    Hallo allemaal,...

    We ziijn hier eventjes terug,....het waren enkele spannende dagen voor mama.
    Anoukje had ook heel veel koorts gedurende 2 dagen en dan ben ik altijd een beetje bang,dan krijg ik altijd hartkloppingen en hoop ik dat er niets erg zal gebeuren want ze heeft al zo gevochten,...maar ik ben gewoon supertrots op haar,...doe het maar na,...ze was zo ziek en bleef lachen ,bleef eten,..dwz ,,,ik ga vechten,mama tegen die vuile beestjes,...Gelukkig is alles nu weer onder controle.
    En nu maar hopen dat we vlug wat beter weer krijgen,zodat we eens buiten kunnen ,wat zonne-energie op doen.
    We hebben dit toch allemaal broodnodig hé

    Verder gaat alles hier goed.
    Gisteren was ik uitgenodigd door mijn metekindje ,ze was 5 jaar,...en toen ik belde nodigde ze me uit om te aperitieven en dat kon ik toch niet afslaan hé,...Het is zo'n lieve meid hé,ze is mijn hartedief hoor.Zondag gaan we dan taart eten,...

    Met mijn dieet gaat het goed,ik ben in 2 weken tijd 3,100kg kwijt,de diëtiste is heel content en ik ook natuurlijk.
    Ik ben daarjuist ook nog dringend naar de tandarts geweest,want ik had al 3 dagen barstende tandpijn,en ik zit met een zware ontsteking,dat wordt enkele dagen antibiotica en pijnstilling en maar hopen dat het vlug verdwijnt want dit is geen lachertje hé,...

    Lieve groetjes ,Ann

    03-02-2010 om 14:10 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    31-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ziekjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    De vuile beestjes blijven hier maar in de lucht hangen,...Nu Robin geen koorts meer heeft  is het aan zusje,...ja,als het ne keer in huis zit hé,...
    Vrijdag ben ik dus naar de evolutiebesprekeing geweest en ik had alleen maar positieve opmerkingen over de kids,...
    Anoukje is een heel zonnetje in de leefgroep en ook in school,...het valt heel goed op dat ze de laatste tijd heel veel lacht en ook veel meer toelaat,...Goed hé Wat doet dit deugd om te horen,...echt waar,ik ben heel trots op mijn klein meisje,(alhoewel ze is in het voorbije jaar toch 5 cm gegroeid),...maar ze blijft mijn kleinste en liefste poppemieke en we genieten zo van elkaar,...
    Alleen is ze nu toch ook wat ziekjes,...ze zit vol met slijmpjes in haar neusje en is hier precies een knorrend varkentje,...ocharme,tis lastig voor haar,...gelukkig heb ik hier fysiologisch om het neusje te spoelen,ze had gisterenmorgen 38,5 ° en ik ben maar naar de dokter gegaan,ze heeft nu ook antibiotica en de koorts die schommelt wat ,maar ze blijft content en zit er zelfs bij te lachen,...hartverwarmend.

    En mijne Robbedoes die had ook alleen maar goed punten,...vorig jaar had hij nog veel mindere periodes ,maar nu bijna nooit meer,en als hij het eens lastig heeft gaat het vlug over,...zijn favoriete bezigheid is toch wel op zijn voetjes staan ,daar fleurt hij helemaal van op,...
    Robintje heeft nu geen koorts meer ,maar toch nog een heel vuile neus ,...de kleenex zakdoekjes gaan hier nogal een beetje hoor,....

    Aangezien het nog steeds winterweer is hebben we hier binnen genoten van elkaar en de rust,...gisteren kwamen er vrienden langs en was het best gezellig om wat te kletsen bij een glasje wijn en lekker eten,...
    En vandaag was het WK veldrijden,...ja mijne Sven deed het heel goed ,...maar Stybar was de beste en ook verdiende winnaar,...Chapeau mannen,...

    Lieve groetjes van Ann en 2 snotterende kindjes,...

    31-01-2010 om 17:00 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    28-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robintje is weer beter,...
    Hallo,

    Ondertussen is de week alweer bijna voorbij,...
    Alles gaat hier zijn gewoon gangetje,...mama en papa gaan werken en de kindjes naar school,...
    Dinsdag was mijn vrije dag van de week en dan moest ik naar de diëtiste,...in 1 week tijd ben ik 2,6 kg kwijt,...Goed hé,...
    We doen verder en gaan voor ons doel,...ik wil gewoon naast Robin stralen op zijn Plechtige Communie,...

    Ja,Robin is wat ziekjes hoor,....Hij had dus zondagavond wat koorts 38,7 ,...ik zei het door in school en maandag is de dokter geweest,...Hij had een grote verkoudheid,wat bronchitis  en er is antibiotica gestart,...
    Weet je,dan is het altijd bang afwachten voor mama,...mijn venteke zit daar zover  van me,...Grrrrrrrrrrrrr,...
    Gelukkig weet ik dat hij goed verzorgd word,maar toch hé,....kon het maar anders,....Ik belde 2 keer per dag en gisteren ben ik dan toch gaan zien of het wel ok was,...
    En ja,hij zat daar heel content,te gieren van het lachen,....Wat is hij toch dapper,....Ondertussen is de koorts nu toch gedaald,....Gelukkig,...
    Mijn klein prinsesje zat alweer te glimlachen,...en zo was ik weer gerustgesteld,...

    Morgennamiddag is er dan evolutiebespreking in Aartrijke,...dat is dan best een heel zware namiddag voor me,....
    Weet je,ze overlopen dan alles ,...en natuurlijk is de orthopedagogo er ook en dan zijn er soms tabellen ,...en dan zie ik dat ze o zo zwak zijn hé,...en dat hoor ik niet graag.Ik weet dat ze een heel grote achterstand hebben op elk gebied maar voor mij telt dit niet,...ze zijn wie ze "zijn",en zijn de allerliefste kindjes van de hele wereld,...ze proberen hun best te doen de kids en voor mij is het allerbelangrijkste dat ze zich goed voelen in hun vel ,...dat we samen kunnen genieten,...Ik begrijp ook wel dat dit moet gebeuren en wil langs deze weg dan ook iedereen bedanken die alles voor Robin en Anouk doen,...Jullie zijn "prachtmensen",...Merciekes,...

    Na de bespreking komen de kids mee naar huis voor een gezellig weekend dicht bij elkaar,...
    Liefs,Ann


    28-01-2010 om 16:51 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag mijn lieve Robin en Anouk
    Hey lieve kapoentjes,...

    Mama wou jullie nog eens iets schrijven,...
    Weet je,ik wil jullie echt wel ne keer bedanken voor die mooie fijne dag gisteren,...Wat voelt dit toch zo fantastisch goed aan,...
    Zeg Anoukje,wat ben jij toch een zonnetje in huis,jou aanstekelijke glimlach maakt me zo blij hé,...Weet je,dat ik uren naar jou kan kijken,dat het mij een super gevoel heeft wanneer ik je op mijn schootje neem om jou eten te geven,je begint dan zo te lachen hé ,...dat ik zelf ook zit te lachen,...wat is dit een heel fijn moment hé van ons samen,...oh,zussemie .
    Ik hoor vandaag nog je brabbeltaaltje,...wat wil je me vertellen,...kon je het maar één keer,...maar ik denk dat je mama nu wel wil zeggen dat alles goed met je gaat,...en dat is toch alles wat ik wil hé.Schatteke,ik hou ontzettend veel van jou elke minuut van de dag,iedere dag van de week.
    Dank je wel om jou mama te zijn,...

    Hey stoere Robbedoes,
    mama is aan het denken hoor aan jou want je bent nu een beetje ziekjes hé,je hebt 39° koorts en een grote verkoudheid,...nochtans was je zo superblij hé vriend,...dat bewijst dat je toch wel een echte vechter bent hé,...je kunt het niet zeggen en je doet maar verder ook al voel je misschien wel de koorts.
    Na je middagdutje stond je in jou loopfiets en het was zo leuk ,...je at heel veel,...
    Weet je,ik ben zo trots op jou hé,...ik hou ontzettend veel van je dat weet je wel hé,...Jou lieve glimlach zegt genoeg.
    Dat is toch ons geheim hé,wijvoelen elkaar perfect aan,...Ook al ben je nu niet bij mama ik voelde het gewoon dat je nog wat ziekjes bent vandaag,maar met jou antibiotica zal het vlug beteren.
    Slaap maar lekker veel ,mijn venteke ,dat je er vlug bovenop bent zodat we vrijdag weer kunnen knuffelen en genieten van elkaar.
    Love you,robbedoesje.

    Dikke zoen,jullie mama

    25-01-2010 om 19:50 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    22-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag 22 januari 2010
    Hallokes allemaal,

    Hier is alles in orde hoor met ons,we hebben nog wat nagenoten van het fijne weekend samen,....
    Maandag waren de kids nog thuis en dan is het gewoon zalig voor mama ,....en dan doet het pijn om ze weer te brengen,...
    Maar ze hebben alweer een heel goede week gehad op school,nog steeds content,...
    Anoukje heeft wat last van een virale neusverkoudheid,maar blijft content en broertje voelt zich super,kon mee doen aan Karaoke,...

    Mama is begonnen met haar dieet en het lukt me wel hoor,we gaan ervoor,ik wil echt wel naar een gezondere levensstijl zodat ik me nog heel lang fit en goed kan voelen om er te zijn voor mijn kapoentjes,....die schattekes van mij.
    Verder is alles hier rustig hoor,en dan is het eigenlijk ne keer geen nieuws = goed nieuws hé,....
    Ja,ik voel me eigenlijk goed voor het moment en dat komt ook doordat alles goed gaat met de kindjes,,...we zijn nu éénmaal met elkaar verbonden hé.
    Vanavond is het dan nieuwjaarsreceptie in Aartrijke,..maar eerst nog even de kids uitvoerig gaan knuffelen,morgen gaat oma langs en zondag komen ze dan naar huis ,....

    Geniet allemaal van jullie weekend en van elkaar,...
    Dikke knuf,Ann

    22-01-2010 om 16:20 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    17-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Super weekend,....
    Dag allemaal,....

    Wat voel ik me goed ,wat voel ik me gelukkig,....
    En nu zijn jullie benieuwd hé?
    Vrijdag had ik een vrije dag en ben ik eerst naar Brugge geweest naar de filoe winkel want ik had nog een kleedje nodig voor anoukje en hier in alle kinderwinkels was het al uitverkocht ,...en gelukkig hadden ze het daar nog,....Ondertussen had ik donderdagavond nog in Roeselare gekeken of ze het kleedje daar niet hadden,....neen,...en ik vroeg naar de communiecollectie want ja mijne Robbedoes doet dus op 8/05 zijn Plechtige communie,....ik zag daar zo iets mooi en was helemaal verkocht maarja ik moest mijn ventje meehebben hé,....
    Weet je,ik had er zefs van gedroomd?,....dus ik moest het kopen hé,....vinden jullie dat ook?
    Dus vrijdag ben ik de kids gaan ophalen en zijn we direct naar de winkel gereden,....en ik deed het Robin aan ,....en het staat hem perfect hé,....
    ja kijk,ik ben daarom nu zo blij,.....Misschien denken jullie dat ik wat zotjes ben hé,...maar voor mij is het zo belangrijk dat ik dit kan doen voor hen,....ze zijn zo "anders" en verdienen dan ook iets moois,....
    Ondertussen kreeg ik dan van mijn zusje telefoon en zij hebben dus ook nog voor een verrassing gezorgd voor z'n feest,....
    Goh ,...het deed me wel wat hoor,....Vandaar mijn gelukzalig gevoel,...........

    Gisteren hadden we dan onze afspraak in Herenthout bij onze vrolijke vriendenbende,....en het was weer helemaal af,....Dank je wel hiervoor,....
    Jullie zijn allemaal top,....en dat voelen ook mijn schattekes want ze waren weer helemaal in topvorm en super content,....
    Blijkbaar genieten ze ook van het op stap gaan en onder de mensen te zijn,....
    Weet je,ik heb nu echt zo'n topweekend gehad hé met mijn kids,....het geeft me zo'n echt mamagevoel ,....
    Wat zie ik ze graag ,....morgen moet ik ook niet werken en daarom blijven ze nog een dagje thuis bij mama zodat wij heel veel kunnen knuffelen,...

    Heel veel gelukzalige groetjes van ons allen





    17-01-2010 om 16:54 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    13-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woensdag 13 januari
    Dag mama's lieve schattekes,...

    Wat ben ik blij te weten dat het allemaal goed gaat met jullie deze week,....
    Dit voelt zo ongelooflijk goed aan hé,...dat stelt me wat gerust.
    De drukte van de feestdagen is weg,het is koud en nat buiten en ja ,dan heb ik wat tijd over om te denken,...soms wat te piekeren hé.
    Gisteren ben ik nog even naar Zonnebloem geweest,je weet wel hé,jullie eerste opvang,...Het voelde allemaal wat raar aan,...
    Weet je,als ik daar die deur binnenstap krijg ik een beklemmend gevoel,...maar ook een warm gevoel,...
    Daar hebben ze veel naar mama geluisterd,hebben ze jullie goed opgevangen toen het wat moeilijker werd voor mij en jullie papa,....
    In zonnebloem leerden we meer en meer aanvaarden en beseffen wat een kindje met een handicap is,wat het betekent,...
    In het begin zaten we vol ontkenning hé,...wilden we het niet zien,....maar toch stap voor stap gingen onze ogen open,...
    Dag na dag ben ik jullie nog liever dan liever beginnen zien,...jullie zijn gewoon zo uniek en speciaal,...Ik schreef het hier al zoveel keer neer maar wil dit telkens opnieuw doen...
    Soms is dit zo moeilijk uit te leggen,zou ik eens willen dat iemand anders in mijn vel kroop,...dan vraag ik me af,...zouden ze jullie ook zo graag zien,...ook zoveel doen,....Ik denk het wel hé want jullie zijn tenslotte zo lief en zo schoon,...zo eerlijk en oprecht,....dat tonen jullie me met jullie glimlach als het goed gaat en als het wat minder is dan wenen jullie,....
    Och ,mijn lieve schattekes,...ik ben gewoon zo trots op wat jullie me geven,...zoveel voldoening en zoveel verrijking van ons leven,....
    Mama ziet jullie zo ontzettend graag dat ik jullie een heleboel dikke knuffels stuur,....dat zeg ik toch elke avond aan de telefoon hé en dan geven ze jullie dit,...
    Lieve Robin en Anouk,...hou jullie goed deze week in school ,dan komt mama jullie vrijdag halen,...
    Dikke zoen,love you,....

    13-01-2010 om 20:35 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag 11 januari 2010
    Hallokes,...

    Hoe gaat het met jullie allemaal? Zijn jullie het gewone leven alweer gewoon ?Hebben jullie ook zo koud,Brrrrrrrrrrr,...
    Geef me maar gauw de zomer hoor,...dan kunnen we buiten ,kan mijn robbedoesje genieten buiten want dat doet hij zo graag,....

    Hier gaat alles goed hoor,...zaterdag ging oma Rollegem op bezoek bij de kids en ze waren content,....
    Ja,mama loopt hier dan wat verloren hé,...Gelukkig kwam mijn zusje langs met Elke en Jens,...dat brengt me dan wat verstrooiing,...
    We gingen wat shoppen en zo heb ik nog 2 tenuekes voor mijn poppeke meegebracht om in school aan te doen,...
    En die nieuwe collectie hangt daar alweer,...wat moet ik me dan inhouden of ik zou wat doen hoor?
    Maarja,ik kan ze alleen maar mooi kleden hé want speelgoed moet ik niet kopen,....

    Zondag ben ik ze dan gaan halen en wat waren ze in hun opperbeste doen,...Het is dan 200% genieten hoor,...
    Robin was echt in topvorm,lachen en kraaien,...heel goed en flink eten,...
    We keken dan samen naar de cyclocross ,....want ja de mama is grote supporter van de Sven Nijs hoor,....en roepen dat ik gedaan heb en mijn ventje vind het dan superleuk ,...daarna keken ze naar een Plopfilm,...
    We hadden weer een heel fijne dag samen,....
    En nu kijken we uit naar het volgende weekend,dan ben ik 4 dagen thuis en dan ga ik ze eens goed verwennen en zaterdag gaan we dan richting Herenthout,...We zien het helemaal zitten,....

    Oja,2010 is een nieuw jaar en dan hebben we ook nieuwe voornemens,...
    Ik word 40 jaar en het is nu tijd om aan mijn "lijn " ietske te doen ,dus we hebben een afspraak gemaakt bij de diëtiste,...
    Gaan jullie mee supporteren dat het me wat lukt,...vrijdag is mijn afspraak,...

    Lieve groetjes,Ann

    11-01-2010 om 17:24 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    07-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het gewone leven,...
    Hallokes,...

    De eerst week van het jaar is alweer bijna voorbij,...
    Na al het feesten gaat het gewone leventje weer zijn gangetje,....
    Deze week weer gaan werken,...tis trouwens heel druk,zoveel zieke mensen allemaal met die K ...ziekte,...
    Ja voor sommige mensen start het jaar dan ook niet zo goed hé,....en daar denk ik dan wel eens op en besef meer dan ooit dat we echt moeten genieten van elke dag dat we krijgen,....
    Robin en Anouk zijn ook weer gestart op school en zijn nog steeds heel blij,....
    Vanavond ben ik op bezoek geweest  en ik zag alleen maar blije gezichtjes maar ook kindjes die heel moe waren,...
    Ja,tis weer wennen,school ,therapie,vroeger uit bedje,weg van mama,....
    En ja,dat was ook voor mama weer wat lastig hoor,....Ik haat eigenlijk zondagavonden hé,....ik voel me telkens zo leeg als ik thuiskom,...
    dan moet ik alles laten bezinken,dan laat ik hun kamertje onaangeroerd achter tot de maandag,dan pas vind ik de kracht om het op te ruimen,....
    Ik ben zo blij dat ik ze vandaag weer gezien heb,ze gevoeld heb,gewoon zelf gezien heb dat alles goed gaat met hen,...
    Weet je,we zijn nu een nieuw jaar en telkens hoop ik en verwacht ik eigenlijk van mezelf dat ik dit alles een beter plaats zou kunnen geven,...maar het is gewoon sterker dan mezelf,....
    en ja,ook vanavond was het weer lastig om naar huis te komen,....gelukkig heb ik mijne radio in de auto en mijne CD van Clouseau,....en dan zet ik de volumeknop heel hoog en zing ik ,....ZIJ AAN ZIJ,.....en dan weet ik als ik thuiskom dat ik een schat van een ventje heb die me opvangt en er is voor mij,....
    Weet ik ook,dat het bijna weekend is en dat ik mijn schattekes dan terug zie,....

    Een dikke en hartverwarmende knuffel,Ann

    07-01-2010 om 20:13 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    03-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkig Nieuwjaar !!!
    Dag allemaal,...

    Hier zijn we dan weer voor de eerste maal in 2010,....
    Ik wens jullie eerst en vooral een Heel Gelukkig en Gezond 2010 toe.
    Ik wens dat al jullie dromen werkelijkheid mogen worden,....dat jullie genieten 365 dagen lang,...
    Hier hebben we dat alvast al gedaan hoor met 2 heel flinke kindjes,...
    Op oudejaar hadden ze het hier erg naar hun zin met al de familie om hen heen,....en vooral zij kregen nog al hun cadeautjes hé,...
    Ze gaan er deze zomer weer heel mooi uitzien,....ze hebben al een hele nieuwe garderobe,....
    Echt waar,we hebben hier al mooie momenten gehad met mijn schattekes dicht bij ons,....
    Weet je,...meer heb ik echt niet nodig dan gewoon samen te kunnen genieten,...
    Op nieuwjaar gingen we dan naar oma en ook daar vonden ze het super,....Wat voelt het toch goed aan om te kunnen genieten van gezelligheid rond je heen,....Ook de vele sms jes van onze vrolijke vriendenbende doet heel goed,...Dank je wel allemaal,....
    Verder hebben we het wat rustig gehouden,lekker in de warmte bij elkaar,...
    Robin vind het de max om te genieten van het zonnetje voor het vensterraam,uren kan mijn ventje daar vertoefen ,....Ja,hij heeft het jaar heel goed ingezet,...
    En mijn Anoukje heeft nog steeds die o zo mooie glimlach,....ik krijg het daar helemaal warm van,....
    Weet je,ik hoop dat ik nog heel veel kan genieten van hen,....en ik wens dat jullie dit ook kunnen doen,gewoon je ding doen in het leven,...
    Jammer zijn we alweer zondag en moeten ze deze avond terug naar school,....Kon ik maar eens wakker worden uit een droom ,dat mijn kids elke dag thuis konden zijn hé,....

    Een hele dikke knuf ,Ann



    03-01-2010 om 14:40 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (6)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs