Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    13-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 13 oktober
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo allemaal,

    Het is hier een tijdje stil geweest hé,...
    Maar ik moest het allemaal wat laten bezinken ,want we hadden toch wel een emotionele week achter de rug,...eerst ons feest,...het krantenartikel,...
    Het doet ons wel wat om zo graag gezien te worden en geapprecieerd te worden,...
    Een welgemeende dank je wel,allemaal.
    Voor al degenen die het graag eens zouden lezen,ik ga het doorsturen naar jullie emailadres zodat je het kan lezen want op mijn blog zetten lukt niet,de letterkes zijn echt wel te klein,...

    Ik ben vrijdagavond op bezoek geweest naar de kids in school omdat zaterdag oma Rollegem ging wandelen,....Zondag ging ik ze normaal halen ,...Maar ,ik kon niet,...ik had alweer enkele nachten niet geslapen en ben zondagmorgen wenend wakker geworden,ik kon mijn benen nauwelijks bewegen of ik had kramp,...kon moeilijk op een stoel zitten,...en ja ,de traantjes waren r hé en de reactie van ...Waarom alweer die domme rug,?.....Erwin moest wwerken en Timmy was bij zijn mama ,....dus ik kon niets doen met de kindjes alleen thuis want ik kon niet heffen ,...Ik heb dan de hele dag gerust en het ging wat beter,....

    Gisterenmorgen ben ik toch weer gaan werken met heel veel pijn en zinderingen en na het werk reed ik naar Robin en Anouk,....
    Ik zag 2 heel blije gezichtjes en ik nam Anoukje even bij me om fruitpap te geven,...ze had zoveel te vertellen hé tegen mama dat ze zowat een half uurtje dicht bij me zat,....en ja,daar zat ik weer,...ik kon niet meer recht,...De opvoeder zei me nu toch wel dat ik me moet laat verzorgen ,...
    Thuisgekomen zag Timmy ook dat ik veel pijn had,ik ben naar de dokter gegaan en deed mijn hele verhaal,...
    Ik vertelde over mijn facetinfiltraties en die zouden moeten helpen,zei hij,....maar als je niet rust kan de medicatie zijn werk niet doen,....daarom ben ik nu opnieuw 2 weken thuis om wat te rusten en HOPELIJKS doet de medicatie dan zijn werk ,want maandag moet ik nog één hebben en kan ik dan EINDELIJK eens een PAAR MAANDEN een comfortabelder leven hebben met draagelijke pijn .

    Lieve groetjes ,Ann

    13-10-2009 om 11:40 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    08-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emotioneel moment,...
    Hallo allemaal,

    We geraken hier stilaan weer op onze plooi na een heel mooi weekend,....
    We zijn weer aan het werk,...vandaag ben ik naar Antwerpen geweest naar een bijscholing over het aferesetoestel(het toestel waarmee we stamcellen afnemen) .Chapeau voor alle pendelaars die dagelijks de trein moeten nemen,....Het is toch lastig hoor.

    Toen ik thuiskwam had mijn ventje al de weekbode gehaald (editie Izegem) waarin een heel artikel over ons staat,...We staan dan nog op de eerste pagina,...Het was toch wel even slikken hoor,....
    Weet je,je bent dagelijks bezig met die speciallekes met zoveel liefde en zorg en dan is er plots een journalist die mijn blog gelezen heeft en het zo moedig van ons vond ,dat hij graag een artikel wou schrijven,...
    Het doet heel veel deugd ,maar het raakt je wel,...
    Ik hoop dat we met dit artikel vele mensen wat goede moed kunnen geven en hen doen inzien dat het leven ondanks vele tegenslagen toch zo mooi kan zijn,...Zoals nu ,...
    Ik ben Robin en Anouk zo dankbaar om alles wat ze ons geven,...omdat ze ervoor zorgen dat wij heel veel lieve mensen leerden kennen,...
    Omdat ze mijn leven vullen met zoveel genegenheid en liefde,...
    Ze zijn gewoon mijn alles,....mijn hele leven,....

    Dank je wel allemaal voor jullie steun en jullie geloof in ons,....
    We blijven ervoor gaan,....

    Heel veel liefs,Ann

    08-10-2009 om 21:01 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (8)
    06-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Erwin 40 jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo allemaal,

    Ik ben hier alweer ,maar dan ook met een bijzondere goede reden hé.
    Papa Erwin is 40 jaar  vandaag.

    Een heel dikke knuf van je vrouwke en onze 3 schatten.


     

    06-10-2009 om 13:55 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag 5 oktober
    Hallo allemaal,

    We geraken stilletjes aan weer op onze plooi en zijn nu aan het nagenieten ,...
    Samen met de kindjes kijken we naar de foto's,knuffelen we wat en genieten,...
    Deze voormiddag is de journalist van de Weekbode hier geweest om ons te intervieuwen,...Het was heel gezellig,...
    Hij was toch wel onder de indruk hoe dat wij dat hier samen klaarspelen,...maar we doen ons ding en genieten van onze kids op onze manier.
    Voor degenen die het nog niet wisten,we komen dus vrijdag in de krant van Izegem en Roeselare,...
    De journalist heeft per toeval op mijn blogje geraakt en is onder de indruk van hoe wij dit doen met onze kids en vind het super dat wij zoveel leuke dingen samen doen,...
    Ik was volledig in mijn sas dat ik zo van mijn speciallekes kon vertellen want ik zei het hem : "Robin en Anouk zijn gewoon mijn alles en we proberen van elke dag te genieten".
    Zo,nu laat ik jullie nog wat meegenieten van enkele sfeerfoto's ,....

    Dikke knuf van ons allen,...











    05-10-2009 om 12:43 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    04-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geslaagd Feest
    Dag allemaal,

    Ja,the day after the party kan zwaar zijn hé,...
    Maar we hebben 3 dagen SUPER GENOTEN voor ons prachtig feest van gisteren.
    We hadden eigenlijk best wat stress,zo je huis vol met 50 volwassenen en 20 kinderen,...
    Het is toch wel 2 dagen werken om alles in orde te krijgen hé,tent,drank en tafels,je huis in orde doen,...maar het is de moeite waard,..;
    Want mijn ventje en ik straalden van geluk op ons feest,....Wat zijn we gelukkig samen en dan doet het deugd om zoveel mensen bij je te hebben die je waarderen om wie je bent,....
    Erwin was echt wel het feestvarken,...ik had dan nog voor een surprise gezorgd,...een hele grote taart,je had hem moeten zien glunderen,...
    Maar hij heeft het dan ook dubbel en dik verdient hé,....zo altijd in de weer zijn voor mijn kids.
    De rest ga ik morgen vertellen want nu zijn we moe,...en willen we genieten van de kids en elkaar,...
    Morgen volgen de foto's,...

    Nog een heel fijne zondag en tot morgen,...
    Dikke knuf van ons allen

    04-10-2009 om 15:53 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    01-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag 1 oktober
    Hallo allemaal,

    De week gaat hier vlug voorbij ,... en dan zie ik dat ik mijn blogje moet aanvullen,...
    We zijn hier volop aan het voorbereiden voor een groot feest op zaterdag,...we houden een instuif voor familie en enkele van onze vrienden,...
    We zullen met zo'n 70 mensen zijn,.....Dus,we hebben wat werk maar we zien het allemaal zitten hoor,....
    We hebben eigenlijk nog 2 redenen om te feesten,...Vandaag op 1/10 zijn mijn ventje en ik 4 jaar samen,...
    4 jaar waarin we elkaar goed leren kennen
    4 jaar waarin we supergelukkig zijn
    4 jaar dat we samen de zorg kunnen dragen voor mijn lievekes
    4 jaar waarin we zo veel mooie momenten gehad hebben,....
    4 jaar om nooit te vergeten,...Want Liefste erwin,ik hou  heel veel van je,....

    En op 6 oktober word mijn ventje 40 jaar !!!!
     Dus,als wij geen redenen hebben om te feesten dan weet ik het niet meer .

    Toen ik vanavond mijn mailtjes aan het controleren was,...ben ik aangenaam verrast geworden ,...want er was een mailtje bij van een  redacteur van de weekbode,...hij zei me dat hij mijn blogje aan het volgen was ,...en vond het heel goed dat ik het doe want hij zei me dat er nog heel veel taboes zijn rond kindjes met een handicap en hij vroeg me of ik eens een getuigenis wilde doen,...
    Weet je,...dat deed eens deugd,.... Ik wil hem zo graag vertellen hoe gelukkig ik wel ben met hen,hoe gewoontjes wij toch proberen te leven met die speciallekes,...Ik denk dat vele mensen daar toch een verkeerde kijk op hebben en daarom ben ik blij dat ik het eens kan vertellen ,...
    Niet voor mij,...maar voor Robin en Anouk ,...en voor alle speciallekes,...wat ze zijn allemaal zo lief en hebben recht op een mooi en  zorgeloos leven in een gezonde maatschappij,....

    En met de kids gaat alles goed,ze zijn al de heel de week heel content en laat onze hopen dat het zo blijft want zaterdag moeten ze meefeesten hé,die schatten van me,....

    Slaapwel en heel veel liefs,Ann

    01-10-2009 om 22:33 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    28-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Clouseau
    Hallo,

    Na zaterdag een dolfijne dag ,hadden we gisteren nog een fijne dag hoor,...
    Doordat Celien in Anoukjes bedje sliep,lag ons meisje bij ons op de slaapkamer en zo had ik nog eens de kans om met Anoukje te soezen dicht tegen elkaar in bed,...en we vonden dit zo fijn hé,....
    Opnieuw stonden ze allebei heel content op,...Robin direct weer met de bigsmile,....
    Wat heeft hij goede dagen,...ze genoten van de knuffels,de douche,lekker eten en dicht bij mama te zijn,...
    In de namiddag bracht ik ze terug naar school want oma Rollegem ging wandelen en zo waren ze alweer op stap,...

    En ik mocht dan s'avonds samen met timmy en mijn zus en neef en nichtje naar CLOUSEAU,...
    Het was een concert tvv Make a Wish,ja want Kris wauters is de peter hé,...
    Het was echt de max,een heel mooie show,het was de hele avond genieten,...
    Er was ook een heel emotioneel moment,...de ouders van Soetkin* hadden een vlag mee van hun dochter en Koen kwam direct de zaal in en nam haar ouders stevig vast,...een echt kippevelmoment en een staande ovatie,...
    Ik was al grote fan ,maar nu nog meer,...
    Ze hebben het hart op de juiste plaats,...en als toemaatje bleven ze nog enkele nummers extra zingen,..
    Ik heb zo genoten hé en de volgende keer neem ik Robin mee want ik denk dat hij zal genieten van de show,ze waren heel diep in mijn hartje hoor,...

    Liefs,ann





    28-09-2009 om 13:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bellewaerde
    Hallo allemaal,

    Het was hier een gezellige drukte tijdens het weekend.Vrijdag ben ik mijn kids gaan halen,ze waren allebei heel blij,....
    Wat komen ze toch graag naar huis,...van als de voordeur opengaat,...weten ze direct waar ze zijn.
    Celien kwam dan ook nog om te slapen want ja,ze ging ook mee naar Bellewaerde,....
    Zaterdagmorgen was het hier heel druk,want mijn ventje en ik zijn met 6 kids richting Bellewaerde gegaan,maar het was gewoonweg super,...
    Elke en Jens konden ook mee met mémé Ann en dat is toch leuk hé.
    Robin was in topvorm,het was alweer een hele dag leute maken,genieten van het zonnetje,met papa Erwin op de carroussel,de dansende koetsen,...Ook mijn klein poppeke genoot,ze zat zo te lachen en rond te kijken hé,...
    Ik heb echt wel de indruk dat ze meer en meer beginnen te genieten van op stap te gaan,...en geef toe,het doet ons allemaal deugd hé om te genieten van die laatste zonnestraaltjes,...
    s'Avonds had oma Izegem voor de hele bende frietjes met kipfilets klaargemaakt,Hmmmmmmm
    Rond 20.30 waren mijn kindjes heel blij om in hun bedje te liggen.
    Geniet maar mee van de foto's







    28-09-2009 om 13:07 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    24-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dank je wel
    Dag allemaal,

    Mijn blogje bestaat vandaag 290 dagen en ik heb al meer dan 25 ooo bezoekers, .
    Dank je wel ,voor jullie steun,jullie lieve woorden en jullie interesse in mijn verhaal met mijn sloeberkes,...
    Het is echt hartverwarmend hoor,.....
    Toen ik hiermee begon had ik dit echt wel niet verwacht,ik wou gewoon mijn gevoelens neerschrijven en toch wel duidelijk maken aan de buitenwereld dat het leven met "mijn  speciallekes" toch wel heel mooi is.
    Ik heb van die moeilijke dagen ,maar toch overheersen de superdagen bij me hoor,...
    Alleen heel jammer van die rug,constant pijn hebben is niet zo aangenaam en dan kan je ook tegen minder,...
    Laat ons hopen dat dit toch ooit nog beter word,....morgen weer een infiltratie in de pijnkliniek.

    Vandaag was ik thuis,deze morgen kwam mijn poetshulp en ik hielp wat mee,beddekes verversen,tafelkleedjes verversen,...alles op zijn plaats leggen,...Wat hou ik toch van orde en netheid,het is soms sterker dan mezelf,..;
    Maar deze namiddag heb ik nu wel op mezelf gedacht en ben eens gaan shoppen ,ik heb me 2 nieuwe tenuekes gekocht en een paar laarsen,...
    Daar kick je nu eens van op,...

    En ondertussen gaat het weer beter met mijn lievekes,Robin geraakt stilaan er weer bovenop en met dit mooie weer zijn ze deze week al veel op stap geweest,naar de kermis,gaan wandelen in het bos en het was weer lachen en kraaien bij mijn venteke.
    Anoukje doet het ook goed,ze geniet met volle teugen,...
    Morgen word het nog beter,dan ga ik ze halen ,...want zaterdag gaan we er op uit naar Bellewaerde en ze beloven goed weer,...Tof hé
    ja,morgen gaan de batterijtjes weer opgeladen worden door die kids van me,...
    We zijn precies een siamese tweeling,ik heb hen nodig,...en zij de mama.
    Wat is dit toch mooi,...

    Geniet met z'n allen van het goede weer en vooral van elkaar,...

    Heel veel liefs,Ann

    24-09-2009 om 19:55 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een dipje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo allemaal,

    De tijd gaat zo snel voorbij,.....en ja,ook de weekends hé.
    Ja,hier voelden we ons niet 100% in ons sas hoor,....
    Vrijdagavond was ik echt niet goed toen ik van mijn werk kwam,heel veel pijn in mijn rug,wat grieperig,ik kon me bijna niet bewegen,...
    Ik ging normaal naar de kids gaan maar het ging niet,...ja voila,weeral iets dat ik niet kon doen,....maar ik had geen keuze,....even rusten,....
    Zaterdag rustte ik wat uit want oma ging wandelen,....
    Zondag zijn we dan om de kindjes geweest,...maar Robin was doodop,....heel moe,....en wou gerust gelaten worden .
    Ocharme ,mijn klein manneke,hij moet het weer bekopen van eens zo enthousiast geweest te zijn op kamp.Maar ,ik kreeg weer de goede moed van heel mooie foto's te zien,....
    Anoukje was beter,ze was wat ziekjes geweest en moest ook nog wat rusten,....Maarja,op mama's schootje kon ze weer lachen,...
    Met mij gaat het ondertussen beter,...
    In de namiddag gingen we even wandelen met oma en Elke en Jens en we hebben genoten,....eenmaal thuis viel broertje direct weer in slaap.

    Vandaag ben ik dan weer naar de kids gegaan want ik moest naar Dr Plasschaert,de orthopedist,hij kwam zien naar de kids,...
    Ze hebben alletwee heel veel spanning in hun beentjes,....en ja,het gevolg is dat ze nu alletwee voor 2x2 weken in het gips moeten met hun onderbeentjes om zo de spanning wat tegen te gaan,...Het was even slikken hoor,van Anouk had ik het verwacht maar niet van broertje,...hoewel ik toch wel merkte dat het staan moeilijker ging,...
    Ja,en daar waren mijn traantjes,...hoe gaan we dit weer practisch regelen hé,...2 kindjes in het gips en ik met mijn rug die me nauwelijks kan bewegen,...
    Gelukkig kon ik mijn verhaal eens doen in de leefgroep,...Dank je wel en met een glimlach van mijn poppeke kon ik er weer tegenaan,...
    Robin is nog steeds wat humeurig en moe,...het zal zijn tijd nodig hebben hé.
    En ik met een klein hartje naar huis ,ik slaakte een diepe zucht,...en mijn ventje vroeg wat er scheelde,....ik deed de vertelling,...en ja,hij heeft altijd een oplossing,...Meisje zei hij; "ik ga toch gewoon mee en we maken er een uitstap van ,...ik heb toch een schat van een ventje hé".
    En voila,ik voelde me weer helemaal opgelucht,....
    Vanavond eens goed slapen,...morgen een nieuwe dag en nieuwe frisse moed,....en we kunnen er weer tegenaan,...

    Heel veel liefs,Ann

    21-09-2009 om 20:18 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    17-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag 17 september
    Dag allemaal,

    We zijn alweer donderdag,....en voor mijn Robbedoesje was het een superweek .
    Ik belde daarjuist naar school en ze hadden Robin nog nooit 4 dagen zo enthousiast gezien,....Goed hé
    Dat doet nu eens deugd hoor,...Hij vond het 4 dagen heel leuk en heeft volop genoten  van zijn kamp en vanavond was hij wel wat moe,...
    Maar het belangrijkste is dat mijn ventje hem geamuseerd heeft hé,....Ik ga er morgen zeker naar toe ,ze hadden veel foto' genomen.
    Ik ben super benieuwd

    Anouk heeft een minder goede week,ze had dinsdag wat koorts,ze zat met een ontsteking rond haar opening van de maagsonde,...
    Ze heeft antibiotica,....gisteren ben ik eens gaan kijken naar zusje,ze was rustig en kon toch lachen hoor naar mama,...en de koorts was weg.
    Toen ik vanavond belde zeiden me ze dat ze wat diarree had en ze gaven haar wat ORS ,ze is wel content,...
    Ja,de zomer is voorbij en de virale infecties komen eraan,....

    En ik moest jullie allemaal bedanken van Timmy voor de fijne wensen,...Gisteren kwam oma en opa langs(net terug van Turkije) en tante Sophie en we aten lekkere aardbeientaart en flan breselienne,.............Hmmmmmmmmmmm.
    Hij vind het super om 15 te zijn en voelt zich keigoed in zijn vel.
    Het heeft toch een zalig gevoel hé als de kids tevreden zijn,....

    Verder gaat alles hier zijn gewone gangetje,alleen voor mij slapeloze nachten door die rugpijn,....Maarja,vandaag was het de dag van de Vlaamse Kankerliga,...de patiënten kregen een koffie,een babbeltje met een vrijwilliger om hem een hart onder de riem te steken.
    Dat is pas erg als je of een familielid getroffen worden door die vreselijke ziekte,...,dan mag ik niet klagen over mijn rug .

    Heel veel liefs,Ann

    17-09-2009 om 20:40 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    14-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Timmy 15 jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    Hier ben ik nog even terug want morgen is er een speciale dag,....
    Onze timmy is jarig,.... Joepie.
    Geniet van alles om je heen,maak er een fijne dag van,....

    Lieve jongen,ik wil je gewoon zeggen dat we heel veel van je houden.
    Dank je wel van al je liefde voor Robin en Anouk,voor alles wat je voor me doet.

    Dikke knuf,mama Ann
    Dikke zoen,jou vriendjes Robin en Anouk

                          Happy Birthday,Timmy

    14-09-2009 om 22:27 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    13-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Leuk weekend
    Hoi allemaal,

    We zijn alweer zondagavond,....de tijd vliegt gewoon voorbij als je veel te doen hebt hé
    Vrijdagavond had ik 2 logés ,mijn metekindje Elke en haar broertje Jens kwamen slapen en het was leuk hoor bij mémé Ann.
    Wat wil,ze waren verwend met pizza en pannekoeken en zaterdagmorgen was het dolle waterpret in het bad met de lichtjes ;
    Ondertussen ging mijn ventje mijn sloeberkes halen,....allebei waren ze weer heel content,....en dat doet nu eens deugd hoor,....
    Weet je,ik haal daar zoveel energie uit hé,gewoon te zien dat ze zitten te lachen en te genieten ,...

    In de namiddag zijn we naar Wetteren geweest naar de familiedag van het KKF,waar we al veel mensen hebben leren kennen,....
    Het zijn allemaal mensen die jammer genoeg getroffen zijn met kindjes met het grote K- monster,....
    Ik heb alleen maar heel veel bewondering voor hen want het is heel zwaar wat ze moeten meemaken,sommigen zijn hun kindje verloren,....
    Weet je wat zo speciaal is,ze hebben allemaal zo een fijne band samen dat niemand dit stuk kan krijgen ,....
    Voor ons is dit ook heel speciaal dat wij daar infeite wat mogen bijhoren,......Dank je wel allemaal ,het doet deugd om ons zo gesteund te voelen.
    Er was een tocht met oldtimers en dank je wel Carine en Patrick dat we mee mochten met jullie,we hebben genoten en zijn blij jullie te leren kennen.Dank je wel voor de fijne namiddag.Robin en anouk vonden het super in de wagen
    Nadien genoten ze nog van een pannekoek,....

    Vandaag hielden we het wat rustig thuis want mama moest de kleertjes klaarleggen en strijken om mee te doen naar school,....
    Het was ook gezellig hoor want ze waren weer zo blij hé,....het heeft me zo een goed gevoel dat ze zich hier goed thuisvoelen hé,....
    en dan denk ik ,....als ik ze moet terugbrengen;Waarom toch hé,....
    Morgen is een speciale dag voor Robin ,dan gaat hij voor 4 dagen op kamp.
    Ik kreeg het programma wat hij zoal gaat doen,....Genieten jullie mee
               op maandag : wandelen in het bos
               op dinsdag : huifkarrentocht en s'avonds barbeque en animatie gebracht door de begeleiders
               op woensdag : Bezoek aan Sluis met een pic-nic en s'avonds muzikaal pak
               op donderdag :Fietsen met aangepaste fietsen langs de Schelde
    Het ziet er toch wat leuk uit hé ?

    En zo was het weekend weer goed gevuld maar we waren samen en het was fijn.

    Heel veel liefs,Ann en een dikke knuf van de kids

    13-09-2009 om 20:49 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pijnkliniek

    Hallo,

    We zijn alweer donderdagavond,een week is zo voorbij.,....
    Een mens is zo druk bezig hé met van alles,....

    Vandaag heb ik een heel drukke dag gehad,eerst gaan werken en dan vanmiddag naar de pijnkliniek voor mijn rug,...
    Ja,ik vertel er niet veel meer over,maar het is nog steeds hetzelfde,....veel pijn,met moeite recht geraken,maarja,ik moet vooruit hé.
    Deze namiddag heb ik dan een infiltratie gekregen in de facetten van mijn rugwervels en hopelijks gaat het nu wat beteren,...
    Weet je,ik moest dus ook in een bed ,werd een perfusie geplaatst en zo was ik overgegeven aan de verpleging en weet je,het doet verdorie raar om aan de andere zijde van het bed te staan,....
    Laat me maar mijn werk doen,.....Gelukkig blijf ik verder werken en probeer ik als ik thuis ben mijn krachten wat te sparen voor zover het lukt,....

    Ik had dan nog mijn kindjes niet gezien deze week en wilde er zeker naar toe,....
    Anoukje zat te glunderen in haar nieuwe zitschelp,in heel mooie roze,....ze was zo content hé mijn poppetje en at dan ook heel flink alles op.
    Robin was ook superblij en genoot van de piepezoentjes,....Ik heb het jullie nog niet verteld maar Robin gaat volgende week voor 4 dagen op kamp ,....Het zal slikken worden voor mama alhoewel hij begeleid word door een opvoedster toch voelt het raar,....

    Zo zijn we alweer bijna weekend en gaan we genieten van elkaar,....

    Liefs,ann

    10-09-2009 om 19:38 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    06-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kermis
    Hallo,

    Ik kom jullie graag vertellen dat wij hier samen een fijn weekend gehad hebben.
    Vrijdagavond was er de barbeque op de leefgroep,het was heel lekker en gezellig en de kids vonden het fijn op het feest te zijn.

    Zaterdagmorgen deed Robin een aanvalletje rond 06.00 uur.Hij was dan de zaterdag de hele dag doodmoe,het was slapen ,slapen en nog eens slapen.Ja,hij kan zelfs eten terwijl hij slaapt.
    Rond 17.00 uur heb ik hem dan uitgehaald en mijn zus belde om te vragen of we goesting hadden om naar de kermis te gaan en mijn kapoen had het precies gehoord,....
    Je had dat moeten zien,het was weer grote pret hoor,de oogjes wijd open,lachen en kraaien van plezier.Wat was het genieten voor ons allemaal.,mijn ventje is zeker een nachtvlinder .
    Mijn poppeke was wel goed wakker overdag en zat heerlijk te genieten bij mama ,ja en op de kermis was het ook leuk om samen met Elke en Jens op stap te zijn..
    Dus ,ze zaten 2 dagen laat in bedje en de eerste schoolweek geweest,vandaag zijn ze moe en was het rusten.
    Ik heb ze zojuist naar school gebracht omdat oma en opa gingen wandelen ,maar ik denk dat het een wandeling met 2 slaperkes zal zijn.

    Maarja,de mama heeft echt genoten hoor van de kids en zo zijn we weer allemaal gelukkig.
    Ik wens jullie nog een fijne zondagavond toe,....

    Liezfs,Ann







    06-09-2009 om 16:45 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    04-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag 4 september 2009
    Hallo,

    De eerste week van het nieuwe schooljaar zit er al bijna op,...
    Alles geraakt weer in zijn gewone plooi,...
    Onze Timmy is nog steeds even enthousiast.Hij kwam gisteren fier als een gieter thuis zijn met zijn werkmateriaal.
    Wat zal papa er nu door zijn,met zo'n hulp,...
    En mijn studenten die hadden ook een goede start.
    Robin vind het super in de klas.Ja,als hij maar afwisseling krijgt.Anoukje is s'avonds doodop ,voor mijn meisje is het weer wennen en best vermoeiend.
    Woensdag ben ik naar de leefgroep gegaan,....en dat was nu eens genieten van mijn kids.
    Ze waren zoooooooooooo blij hé en zaten de hele tijd te lachen en ja dat had ik nu wel wat nodig hoor ,want 1 september is steeds moeilijk,...
    Maar weet je,als ik dit dan zie dan vergeet ik even alle zorgen en weet ik dat mijn kids SUPERGELUKKIG zijn .
    En zeg nu zelf,dat is alles want een ouder maar verlangt van zijn kind.
    Vanavond is er in de leefgroep een barbeque samen met de ouders en alle kindjes,...Leuk hé en dan brengen we de kids mee voor een leuk weekend thuis,....
    Zo,ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe.
    Liefs,ann en co

                                                                      Aan mijn lieve kabouterkes,

                                          Weten jullie wel hoeveel ik van jullie hou?
                                           Weten jullie wel hoe speciaal jullie voor me zijn?
                                              Weten jullie wel dat jullie het mooiste geschenk uit mijn leven zijt?
                                                 Jullie hebben me geleerd te houden van de kleine dingen in het leven,....
                                                  Jullie hebben me geleerd om gelukkig te zijn ,....
                                             
                                        Dank je wel Robin en anouk,voor gewoon "alles" dat jullie me geven.
                                                        
                                                        Dikke knuf,jullie mama

    04-09-2009 om 12:21 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    01-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1 september
    Hallo,

    Ja,vandaag is het 1 september . De start van een nieuw schooljaar.
    Een dag waar er traantjes vloeien bij groot en klein,............

    Weet je,voor mij is dit best een heel zware dag.
    Robin zou in normale omstandigheden vandaag starten in het eerste middeljaar,een stap in de grote school,........maar helaas is dit niet zo.
    je hoort iedereen bezig over hun kinderen en de start maar mijn Robbedoesje gaat al 5 jaar naar hetzelfde klasje bij dezelfde juf.
    Bij deze wil ik echter juf Gwendoline en haar collega juf Sylvie eens hartelijk bedanken voor hun fijne inzet.
    Zo is het voor mij wat minder moeilijk,....ik weet dat hij er zo goed word opgevangen.
    Anoukje zou naar het vierde leerjaar gaan,....een meisje van 10 die zo trots zou zijn op haar mooie boekentas en fijne hebbedingetjes.
    Maarja,hier kan ik maar van dromen,........
    Maar wat me kracht heeft,....is hun lieve glimlach en hun groot doorzettingsvermogen om te zijn wie ze nu zijn en daar kan geen enkele leerkracht aan tippen.

    Onze Timmy is zojuist heel fier thuis gekomen,hij zit nu in het 3°jaar elektriciteitstechnieken,........Hij ziet het helemaal zitten en had vandaag al praktijk,Hij had een super goede dag.
    En zo maakt onze sloeber mijn dag wat goed want ik ben best fier op hem hoor

    Liefs,ann

    01-09-2009 om 17:45 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zondag 30 augustus
    Hallo,

    We zijn alweer zondagavond,het einde van de vakntie,........Morgen is het back to work,.........
    Maar we hebben hier nog enkele fijne dagen gehad met onze sloeberkes thuis,........
    Weet je,ik ben zo blij dat ik weer thuis ben,dat ik hen weer dicht bij me heb,kan knuffelen,....
    Alhoewel dat ik super genoten heb hoor in Turkije,we moeten hier duidelijk aklimatiseren,wat hebben we al koud gehad.

    Donderdagavond ben ik de kids gaan halen nadat ik een bezoekje bracht aan hun klasje,ze zitten allebei bij Juf Gwendoline,...
    Wat gaan ze weer verwend worden,....

    Vrijdag waren ze allebei wat moe,in de voormiddag kwam tante Sophie langs met Elke en Jens en werden ze geknuffeld,ikn de namiddag deed mama haar strijk.

    Zaterdag stonden ze heel welgezind op ,genoten van het zonnetje,al was het achter het glas,Robin in zijn loopfiets en zusje in de schommelstoel.
    In de namiddag gingen we naar een nieuw winkelcentrum die hier pas is geopend in Izegem en dat vond broertje super,......
    Ja het kan ook niet anders,al die lichtjes,er waren ook ballons,mijn ventje zat te kraaien van plezier,.....
    Wat had ik hier deugd van.
    s' Avonds kwamen onze buren iets drinken en keken we naar de foto's van Turkije.

    Vandaag was het echt genieten van 2 heel flinke kindjes,Robin had hele vertellingen te doen en Anoukje was zo aan het glimlachen.
    Weet je,ik kan dan uren naar hen kijken,ik zie ze zo graag bezig hé.In de namiddag ging we een wandelingetje maken en helaas was het dan weer tijd om ze terug te brengen,........
    En zo heb ik mijn vakantie in schoonheid geëindigd,we hebben genoten en kunnen er weer tegenaan.

    Heel veel liefs en slaapwel,Ann

    30-08-2009 om 21:13 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    26-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele foto's
    Hallo,
    Mijn ventje heeft zojuist de foto's op de computer gezet.
    Geniet maar mee,..........

    Liefs,Ann









    26-08-2009 om 18:50 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We zijn terug
    Hallo allemaal,

    Hier zijn we dan terug,........Ik heb samen met Timmy en mijn ventje genoten van een weekje Turkije,..........
    Het was echt super,heel goed hotel,snikheet,..........heel lekker eten ,heel mooi zwembad.
    Het heeft ons echt heel veel deugd gedaan hoor,.........er eventjes tussen uit,......relaxen,gediend worden,.....
    Ja,een mens heeft het eens nodig om de batterijen op te laden,gewoon eens weg zijn van de dagelijkse sleur,...........;
    Alhoewel dat ik er 2 heel hard gemist heb hoor ,vandaar mijn vorig berichtje.
    Weet je ,voor ik vertrok,terwijl ze hier nog thuis waren kreeg ik het heel moeilijk,.......;heb een hele nacht gehuild omdat ik hen ging missen,....
    Mijn hartedieven laten me dan ook nooit los en gewapend met hun foto dicht bij me en mijn gsm was ik de hele tijd op de hoogte.
    We hadden nochtans deze morgen een nachtvlucht en hebben amper 3 uurtjes geslapen,maar het eerste wat ik gedaan heb is naar hen toe geweest om te zien of alles in orde was,want Anoukje is gisteren naar het ziekenhuis gemoeten,ze zat met een gezwollen elleboog en de dokter wou foto's,........
    Gelukkig is alles in orde en is het niets. ergs en ben ik weer gerust,.........Oef,.........
    Morgen ga ik ze dan halen tot zondagavond,maar nu ga ik eerst mijn was proberen rond te krijgen en eens goed uit te slapen zodat ik morgen weer fris en monter ben,........;
    En ja,de foto's volgen ook nog,............

    Dikke knuf,Ann

    26-08-2009 om 17:21 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs