Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    11-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag 11 juli
    Dag allemaal,

    We zijn alweer weekend,.............tijd om eventjes op adem te komen na een drukke week.
    Alles gaat hier rustig verder,.......we proberen het wat rustig aan te doen zodat het rugske weer op zijn plooi  geraakt.
    Donderdag ben ik naar mijn kapoentjes geweest en alles is daar ok,ze zijn nog steeds heel content en hebben genoten van het bezoekje van mama.Morgen komen ze naar huis,......want vandaag zijn ze even naar oma en opa Rollegem.
    Ondertussen ben ik vandaag met mijn ventje eens naar zee geweest,..........we zijn al eventjes gaan loeren waar we op weekend zouden kunnen gaan met de 3K 6 familie,........maar ik verklap nog niets hoor.We brachten ook nog onze vrienden een bezoek.
    En we vierden feest,want ons Annelies ,de zus van Erwin heeft het syndroom van Down en ze is jarig vandaag.Je had haar pretoogjes moeten zien toen ze haar 2 broers zag,...........het was genieten .
    Verder kijk ik uit naar mijn weekje verlof,dan kan ik een weekje mijn schattekes bij me hebben.
                                                       
                                                                   Lieve schattekes van me,
                                Weten jullie wel hoeveel ik van jullie hou?
                                Weten jullie wel hoe erg ik jullie soms mis?
                                 Robin en Anouk ,jullie zijn mijn leven
                                 Jullie zijn mijn alles.
                                 Jullie zijn mama's grootste hartedief.

                    Dikke zoen,mama

    We wensen jullie een heel fijn weekend.
    Liefs,ann

    11-07-2009 om 19:14 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    08-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woensdag 8 juli
    Dag allemaal,

    Hier ben ik dan terug,.......ik ben eigenlijk wat moe en die rug van mij laat weer van zich voelen hoor,.........
    Ja,ik heb dan ook 4 superdagen gehad met mijn schattekes ,ik heb dan zo precies een adrenalineboost,........en ja als die adrenaline wat afgewerkt is dan voelt de mama dit hé,.......Ja,ik heb echt mijn kindjes nodig,ze vullen mijn leven ,geven me een voldoening,.......
    Gelukkig is alles goed met hen,ze waren ook wat moe maarja,tis normaal hé,........
    Er was dinsdag dan ook feest in school,er was barbeque,taart en dans,......en ze hebben genoten,...........
    en hun goed humeur is niet stuk te krijgen,dus de mama is content en morgen ga ik naar hen toe om ze eten te geven.
    Zaterdag gaan ze naar oma en zondag ga ik ze een dagje halen.
    Dan moet de mama nog 1 week werken en dan 1 week congé en dan komen ze een hele week terug naar huis,...........
    Wat zie ik er uit .
    Weet je,eigenlijk voel ik me heel gelukkig voor het moment,ik heb een prachtig gezinnetje,een mooi huis en lieve schatten van kindjes.
    Door al de tegenslagen die ik al gehad heb in mijn leven heb ik zo leren relativeren,.....en te genieten van elk mooi moment.
    En in het leven is het nu éénmaal zo,...........de ene dag gaat het gemakkelijker dan de andere,.....
    Maar,we voelen ons gesteund door veel lieve mensen en dat geeft je moed om er elke dag opnieuw voor te gaan,....

    Heel veel lieve groetjes,Ann

    08-07-2009 om 21:12 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    05-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bobbejaanland
    Dag allemaal,

    Ik ben eindelijk aan mijn computer geraakt want we hadden een superdruk weekend ,maar het was gewoonweg zalig,............
    Ik had echt een super Robin en Anouk en weet je,.........nu is het wel lastig dat ze weer in school zijn ,die lieverds van me ,....
    Maarja ik moet terug werken hé.

    We zijn dus zaterdag om 08.00 uur vertrokken naar bobbejaanland met de grote 3K 6 familie,we hadden alvast ons goed humeur en heel mooi weer bij en daarbij nog een heleboel supertoffe mensen,.......
    Het was een echte "PRACHTIGE DAG" van begin tot einde.Echt waar ,ik heb genoten,en genoten en genoten van eerst en vooral een welgezinde Robin die zich echt amuseerde,hij zat op de orka,op de kingkong op de carrousel ,op de troon van de kabouter en weet je wat er me deugd deed,........het was precies een fotoshoot van mijn kapoen en weet je,het heeft me zo een fantastisch gevoel dat mijn kids er overal bijhoren.Echt waar,jullie zijn een keitoffe familie ,Dank je wel,...........
    Anoukje genoot ook met volle teugen,ze zat te glimlachen en te genieten van alle aandacht.
    Nadien zijn we nog gaan eten met de hele groep en ook daar waren ze superflink,
    Het was 22.00 uur toen we naar huis reden en nog steeds zat mijn robbedoes te gieren van het lachen ,...........
    Ik wel echt nog eens Nancy bedanken voor de super organisatie
    Ja,we voelen ons zo goed samen dat we alweer uit kijken naar het volgende evenement,en het zal een weekendje worden,........
    Wordt vervolgd,........

    Vandaag was het dan zomerfeest in de vroegere school van de kids en ja,ze waren nog steeds in topvorm,.......
    Iedereen was blij om hen eens te zien en ze werden dan ook volop geknuffeld,het was dan wel weer tijd om naar school te gaan waar ik ze nog eten gaf en een super dikke knuffel want ze waren top dit weekend en dan is afscheid nemen nog zwaarder,...........

    Heel veel liefs van een supertevreden gezinnetje













    05-07-2009 om 21:12 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (7)
    03-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijdag 3 juli
    Hallo,

    De warme week is alweer bijna voorbij,..........
    Het is vakantie  en al mijn studenten hebben een goed rapport ,dus we kunnen volop genieten,.....
    Maar toch is het warm hé,ik kan daar eigenlijk niet zo goed tegen,...........

    Gisteren ben ik mijn sloeberkes gaan halen,
    Robin is weer uitgeslapen en is weer volop in actie .Het was gisteren heel laat toen hij in slaap viel en vanmorgen was hij er al vroeg,......
    Anoukje is zoals altijd heel blij en wisselt rusten en heel veel lachen af.
    Gisteren heb ik ze dus ne keer in hun blote poep in een badje buiten gelegd en ze genoten ervan.
    Ne keer verlost zijn van die pak aan hun poepje.,en spartelen dat ze deden,daarna bleven ze nog lang buiten zitten want dan was het te doen,...........
    Ze zijn echt allebei content en zitten hier nu bij me te glimlachen en te genieten en straks gaan ze onder de douche,.....
    Verder gaan we het vandaag rustig houden,zodat we morgen volop kunnen genieten van bobbejaanland met de grote 3K 6 familie,....
    Wat kijken we er naar uit
    En zondag moeten we weer op stap,dan is er feest in hun vroegere school en we gaan er nog steeds naar toe.
    Dus,we hebben een heel druk weekend,maarja,dat is heel leuk voor me dat ik op stap kan met die schatten van me,want zij verdienen het ook om ne keer weg te gaan en verwend te worden,...........

    Ik wens jullie allemaal een heel fijne weekend toe.
    Dikke knuffel,Robin en Anouk
    Liefs,Ann

    03-07-2009 om 09:38 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    29-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veel te warm voor mijn kadetjes
    Dag allemaal,

    Hebben jullie het warm genoeg ?
    Voor Robin en Anouk is het echt wel van het goeie teveel hoor,.........
    Ze zitten zijn dan ook in hun zitschelp hé en met een pamper aan, Wat heb ik soms met hen te doen,........;
    Als het zo warm is dan zweten ze meer en zo word ook hun medicatie vlugger afgebroken en zijn ze gevoelig aan epilepsieaanvallen,....
    Robin deed vrijdagmorgen een aanval in school en moest het hele weekend bekomen,..........
    Zaterdag heeft hij de hele dag geslapen en was met geen stokken wakker te krijgen,..........Ik kon hem juist eten geven,....
    Na een aanval moet hij echt wel recuperen,............;zondag was hij ook nog niet volledig hersteld en hij wou met rust gelaten worden,......
    Mijn meisje heeft ook last van de warmte maar kan er beter tegen,..........ze was zaterdag in topvorm,ze heeft zoveel gelachen ..
    Ik wou gisteren toch met hen gaan wandelen ,maar het was te heet en ze zagen toch wel af,........
    We zijn dan rond 17.00 uur terug naar school gegaan ,ik gaf ze nog eten en een verfrissende douche en ze waren zo blij om in hun bedje te liggen,...........
    Ja,ik denk altijd dat ik hen ga tekort doen als ik niet veel weg ga met hen,maar infeite hebben ze meer deugd op zulke hete momenten van de rust,..................
    Maarja,nu ben ik weer geleerd al moet ik zeggen dat het me wel raakt,ik zie zo graag mijn kindjes hé en ben al zo beperkt,.........
    Ik wil hen gewoon niets te kort doen,..............
    Maarja,ik ga ze donderdag halen tot zondagavond en we gaan hier een badje buiten zetten,.............het wat rustig houden zodat we zaterdag kunnen genieten in bobbejaanland.

    Lieve groetjes,Ann



    29-06-2009 om 21:18 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    26-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Warm !!!!!!!!!!
    Hoi allemaal,

    Ik weet het ,het is zomer,maar het is toch wel warm hoor vooral in het ziekenhuis.
    Je gaat voort in je topje en je moet daar dan nog een dik broekpak boven aan doen ,Pffffffffffff en daardoor ben ik nu vanavond stikkapot.
    Maarja,met ne keer goed te rusten zal het wel voorbij gaan hé,........

    Amai,wat is het deze week in de BV wereld,Karel van Miert,Yasmine,Michaël Jackson,.........allemaal van ons heen gegaan.
    Daarom kom je weer bij hetzelfde terecht,...........probeer te genieten ,.........want voor je het weet is het over.

    Met mijn kapoenen gaat het allemaal goed hoor,ze komen morgen naar huis voor een gezellig weekend thuis,.....
    Ik ben woensdag naar Aartrijke gegaan met een heleboel kleertjes,.....
    Ja,ik weet het,ze hebben er veel maarja,het is dan ook het enige dat ik voor hen kan kopen.Ik heb hun kleerkast in orde gebracht,....
    ik heb graag dat ze in orde zijn,dat de kleertje bij elkaar passen,.........Het kan misschien stom klinken hé,maar ik denk daar dikwijls aan,wat hebben ze vandaag aan,...........ze zorgen dan ook altijd in school als ik erom ga ,dat het in orde is.
    Het is zo belangrijk voor mij dat ze er goed uitzien ,die schatten van me,..........
    Ze zijn verder in goede doen,zijn content en hebben al veel genoten van het mooie weer,...

    Zo,ik wens jullie allemaal een mooi weekend toe met heel veel liefde en genegenheid.
    Dikke knuf,Ann

    26-06-2009 om 19:30 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    23-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De zomer
    Dag allemaal,

    Ondertussen zijn we weer al enkele dagen verder en geraakt onze Timmy bijna aan het einde van de examens,.......
    Joepie,dan is het vakantie en die kan alvast niet meer stuk want onze Nancy heeft gezorgd voor een mooie uitstap naar Bobbejaanland op 4 juli,......Dank je wel,Nancy .

    Met mijn studenten gaat het ook goed hoor, Moest mijne Robin nu een rapportje krijgen voor een goed humeur dan scoort hij momenteel 11/10 want hij is al enkele dagen intopvorm hoor ,Zondag zijn ze thuis geweest en hij was superblij,hij zat te glunderen in zijn nieuwe zitschelp,en vertellen dat hij deed,hij was dan nog in actie in zijn loopfiets.
    In de namiddag kwamen oma en opa langs en genoten we van een wandeling,Zalig !!!!!!!!!!!
    En mijn poppemieke,ja kijk voor mij blijft ze het mooiste poppeke van de hele wereld.
    Ze is zo schattig en doet mijn hart helemaal wegsmelten .

    Verder gaat alles hier zijn gewone gangetje en in het ziekenhuis is het nogal druk,we hebben de laatste tijd heel veel nieuwe jonge mensen met dat verschrikkelijke K - monster.
    Dus daarom lieve mensen,GENIETEN ,GENIETEN EN GENIETEN,..........en nu zal het wel gaan met dit mooie zomerweer.

    Morgen ga ik dan op bezoek bij mijn sloeberkes en in het weekend komen ze weer naar huis en volgend week komen ze dan ne keer 4 dagen naar huis want ik heb een beetje congé.

    Liefs,Ann

    23-06-2009 om 16:20 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag 20 juni
    Dag allemaal,

    Hoe gaat het ermee?
    Hier gaat alles goed.Ik wil jullie alvast allemaal bedanken voor de steun die ik van jullie krijg.
    Weet je,het doet deugd en is echt hartverwarmend ,..........merci allemaal.

    Donderdag ben ik naar mijn sloeberkes geweest en ik zag alleen maar 2 heel blije gezichtjes.
    Mijne robbedoes zat buiten in zijn nieuwe stoel te genieten van het zonnetje,.......
    Hij was hele vertellingen aan het doen (allé in zijn eigen taaltje).Anoukje was nu deze keer moe,heel moe,........
    Ik liet ze eerst wat rust en daarna ben ik haar wakker gaan maken om eten te kunnen geven,.......En ja,ik wreef over de haartjes
    en haar mooie glimlach was daar weer,wat heb ik een schat van een poppemieke,.............
    En zo kwam ik welgezind met wat extra liefde weer naar huis.
    Verder moet ik mijne grote student wat helpen hé bij de examens,er zijn voor hem,wat bijsturen waar nodig,.............

    Gisteren ben ik dan met mijn zus even naar de batjes geweest in Izegem,eens gezellig onder elkaar wat bijpraten en eentje drinken,.....
    Vandaag hebben we nog een communiefeest en morgen ga ik mijn sloeberkes halen want vandaag gaat oma op bezoek om te gaan wandelen.

    Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en geniet van elkaar.
    Dikke knuf,Ann

    20-06-2009 om 11:09 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (7)
    17-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Examens
    Hallo,

    We zijn alweer woensdag,wat vliegt de tijd toch hé
    Alles gaat hier zijn gewone gangetje,..............Timmy start morgen met de examens en ja,we moeten onze student wat in de gaten houden,....
    Met mijn studenten gaat het goed,Anoukje is rustig en heel content en Robbedoes is weer beter ,in het weekend was hij moe,maar geraakt er nu weer boven op.
    Ja soms,heb ik het hier moeilijk mee,de ene keer is hij dolcontent en de andere keer is hij moe,heel moe,.......dan is het moeilijk om contact met hem te hebben,je laat hem dan beter met rust.Ik voel me dan soms schuldig tgo hem,.....
    Vorige week na de verwendag had ik het ook moeilijk en was ik doodop,.........de opvoedsters voelen en zien dat dan aan mij,....
    Ze zeggen dan jij hebt 2 x verdriet en weet je,mijn dagen zijn ook niet allemaal gelijk ,de ene dag kan ik dit beter aanvaarden dan de ander;
    Ik zie zo graag mijn kindjes,...........echt heel graag ,.......en het gemis is soms heel groot.
    Ik moet vooruit,heb geen keuze ,maar soms zou ik het dan willen uitschreeuwen : "WAAROM IK " al weet ik dat er daar geen antwoord op is en dat ik dit nooit ga krijgen.
    En ja,zo heb ik soms een dipje hé en weet ik dan met mezelf geen raad,kan ik dit alles geen plaats geven.
    Het enige waar ik dan moed uit haal is dat ik weet dat ik ze heel veel kan knuffelen en liefde geven,...........ze genieten dan tegen mama's borst,er komt een glimlach,mijn hart smelt en ik krijg weer kracht,.......
    Ik weet dat ik sterk ben,....maar ik zit voor het moment al maanden met pijn in mijn rug ,de stress heeft er ook mee te maken,maarja,ik doe voort hé,............;
    Gelukkig heb ik 2 lieve schatten van mannen die me doodgraag zien en me steunen op alle vlak en zo geraak ik er wel.
    Ik ben een gelukkig mens,die omringd word door veel vrienden,een tof gezin en 2 heel lieve speciallekes.Zo zie je,ook al heb je het soms zwaar:"Never give up" en ik weet na Regen komt Zonneschijn.
    Voila,het is weer eens van mijn hart,ik kan wanneer het even minder gaat,het eens van me afschrijven.

    Een dikke knuf,Ann

    17-06-2009 om 16:24 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    14-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vaderdag
    Dag allemaal;

    Ik wens vandaag alle papa's een mooie vaderdag toe.Hopelijks vonden jullie het allemaal fijn.
    We hadden hier weer enkele mooie dagen samen met de kindjes.
    We zijn veel op stap geweest en hebben genoten van de zon.
    Anoukje was weer een echt zonnetje en Robin was moe,heel moe ,.........en sliep dan ook veel. Ja,het ventje zat niet zo goed in zijn vel en dan is het beter om hem te laten rusten.
    Ik wil op deze vaderdag even mijn pa bedanken voor alles wat hij voor ons doet en wat hij ook gedaan heeft voor mijn 2 sloeberkes.Opa heeft jaren paraat gestaan om te gaan wandelen met Robin,de kindjes naar school te brengen.
    Pa,ik vergeet dit nooit,........Dank je wel voor alles.
    Ik wil ook mijn liefste ventje bedanken voor zijn onvoorwaardelijke liefde voor de 2 sloeberkes.Hij is een papa uit de duizend,.....
    Ik ben dan ook fier om dit hier neer te schrijven.Het is dan ook niet zo evident om plots voor 2 zulke kapoenen te zorgen,maar hij doet dit zo graag en hij ziet ze heel graag en dat doet ons deugd.
    De kindjes hadden dan ook voor papa Erwin een sleutelhangertje gemaakt in school,.....en ze hangen al aan de sleutels hoor want hij draagt Robin en Anouk diep in zijn hart.
    Lieve Erwin,dank je wel hiervoor.
    En ja,..........op deze vaderdag mochten de foto's van de papa niet ontbreken.

    Dikke zoen,Ann



    14-06-2009 om 20:14 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    11-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verwendag ,de foto's
    Hallo,

    Geniet maar mee van onze foto's van die mooie dag.

    Groetjes


































    11-06-2009 om 19:50 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verwendag
    Hallo,

    Hier ben ik dan met een verslagje van onze mooie dag samen met de kindjes in de school.
    Het was heel goed en leuk,..........
    We kwamen toe en werden verwelkomt met een kopje kofie,......daarna volgde een klankschalensessie en een bewegingstheater,......
    Anoukje was heel alert,en genoot heel veel van die prikkels,.......Robin was heel moe,maar genoot op zijn manier.
    Daarna was het tijd voor een aperitiefje  (ja,het was dus verwendag hé ) en gaven we eerst de kindjes eten.
    Daarna gingen we met de ouders samen spaghetti eten en hadden een gezellige babbel.
    Ondertussen kwam de koetsier aan met de huifkar en we installeerden al onze sloebers in de huifkar.
    Het zonnetje kwam tevoorschijn en we genoten van een mooi tochtje.
    Anoukje lag zalig te genieten,.......Robin deed over de middag een redelijke epilepsie aanval,maar was rustig en genoot dan toch nog van zijn tocht.Het was een heel mooie dag.
    Juf Gwendoline en juf Sylvie,dank je wel voor deze mooie en gezellige dag,.............en tis zeker voor herhaling vatbaar.
    Het was op en top genieten,..........; .

    Heel veel lieve groetjes,ann en een dikke knuf van mijn sloeberkes

    11-06-2009 om 19:48 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor jullie heel speciaal
                                             Dag mijn lief klein meisje,
                                             Dag mijn lieve grote vriend,
                                 
                           Wat is het hier zo stil zonder jullie,.......
                           Wat mis ik jullie,............
                           Maar wat ik wel voel en weet,...........
                           Is dat jullie het mooiste geschenk in mijn leven zijt,....
                           Ik hou van jullie met heel mijn hart,........

                          Dikke,dikke kus,jullie mama

    09-06-2009 om 20:06 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    07-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Super Robin
    Hallo,

    Hier hebben we weer enkele leuke dagen achter de rug met 2 flinke kindjes.
    Vrijdagavond hadden we bezoek van mijn zus en enkele vrienden,en we hadden hier een mini feestje ,....en Robin vond dat super hoor.Hij was in volle actie en genoot van al het lawaai terwijl mijn poppemieke al in dromenland
    was.We aten frietjes en bitterballen,.......
    Vooraf hadden de kindjes al pannekoeken met aardbeien gegeten en dat was lekker zulle.
    Gisteren was het dan de Plechtige Communie van Thomasje,ook een heel lief specialleke en het vriendje van mijn sloebers.
    Robin vond het opnieuw reuze,..........gieren en lachen.Hij was dus duidelijk in topvorm hoor,in de voormiddag had hij al een uurtje buitengestaan in zijn loopfiets bij de papa.
    Anouk was rustig ,we hadden ook een gesprek met de kinisiste die hier vroeger kwam voor de therapie van de kindjes en ze vind het dan ook altijd tof om ons ne keer terug te zien.
    Jammer maar helaas moest ik ze dan terug brengen naar school want oma Rollegem gaat vandaag wandelen.
    Maar ik onthou vooral dat ik weer super genoten heb van mijn schattekes en donderdag ga ik naar school want de juffen hebben een verwendag georganiseerd voor ons samen met de kids,..........Leuk hé.
    Vandaag hebben we dan onze plicht vervuld ,........en houden we het eens rustig.

    Geniet van jullie zondag ,..............
    Heel veel lies van ons allen





    07-06-2009 om 12:28 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    04-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag mama's lievelingen
    Dag mijn lieve Robin en Anouk,

    Hoe gaat het daar bij de kindjes op school?
    Ik was blij te horen dat jullie dinsdag zo een mooie verwendag gehad hebben.
    Het moet nogal tof geweest zijn,muziekaktiviteit,barbeque,zingen,........en knuffelen.
    Het doet mama deugd te horen dat ze daar heel goed voor jullie zorgen hé,............want ja,ik mis jullie?
    Ik ben vanmiddag jullie eerste onthaalmoeder tegengekomen,weet je het nog ? Irene,...........
    Ze vroeg me hoe het was met jullie.Ja,de eerste maanden lukte het nog bij een gewone onthaalmoeder maar we ontdekten al vlug dat jullie een meer gespecialiseerde opvang nodig hadden,
    ze wist niet goed hoe te reageren hé bij een epilepsieaanval,jullie kunnen niet zelfstandig zitten,......Weet je,alles kwam weer eventjes boven hoor ,.............
    Maar ondertussen is de mama al een heel groot stuk gevorderd in het aanvaarden van jullie handicap wat niet belet dat het soms superlastig is hoor,.......
    Maar door jullie liefde en jullie mooie glimlach weet mama dat jullie mijn dierbaarste geschenk zijn hoor.
    Lieve Robin en Anouk,ik kijk alweer uit naar morgen ,dan ga ik jullie allebei een extra grote dikke zoen geven en weetje,...........Ik heb jullie bedje ververst,het zal er zalig in wegdromen zijn,........
    Tot morgen,mijn allergrootste schatten.

    Dikke zoen,Mama

    04-06-2009 om 18:19 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    02-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 2 juni 06
    Dag allemaal,

    Hier zijn we terug.
    We hadden hier een heel leuk weekend samen,heel mooi weer en 2 schattekes dicht bij me.
    Zaterdagavond ben ik ze gaan halen en ze waren content om thuis in hun bedjes te kunnen.
    Zondag moest de papa werken ,Er was hier in Izegem een tuinbeurs in het domein en hij moest toezicht doen,we zijn dan even gaan zien en hebben genoten van een wandeling en gekeken naar de vele bloempjes en plantjes.Ja,mijne tuinman(mijn ventje dus) zal hier rond de nieuwbouw nog heel veel werk hebben zulle.
    Daarna zijn we bij mijn ma en pa geweest om te barbequen samen met mijn zus en de kindjes vinden het altijd leuk om geknuffeld te worden door hun neefje en nichtje.
    Gisteren moest de papa weer werken en ben ik met de kindjes thuis gebleven en we hebben van onze hof in wording toch wel genoten hoor.
    Alles mijn sloeberkes maar eventjes buiten kunnen.Zij kunnen uren genieten van gewoon de rust en zo af en toe een grote knuffel.
    Mijn Anoukje was weer de hele tijd in topvorm,ze krijgt er nu nochtans nog een pilletje bij voor haar spanning,we zijn aan het opbouwen en het kon zijn dat ze meer moe was,maar er is niets van te merken.Ze heeft haar geamuseerd.
    Mijne robbedoes had weer 2 gezichtjes maar allé,hij was overwegend heel content.
    Hij mocht dan ook rechtstaan in zijne nieuwe loopfiets.
    Jammer maar helaas moest ik ze dan terug brengen naar school,ik zei het nog tegen Anoukje: "Zouden we morgen niet kunnen brossen?;"Maarja de zieke mensen hebben de mama ook nodig hé.
    Verder gaat alles hier goed.

    Dikke knuf van ons allen





    02-06-2009 om 15:54 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    30-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonnig weekend
    hallokes,

    Joepie,..........Het is weekend en we hebben het gisteren alvast goed ingezet,we zijn naar een verjaardagsfuif geweest van Sharon,ze is 30 jaar en haar ventje heeft een mooie verrassingsparty voor haar georganiseerd.
    Het was super,..........;Af en toe is het toch nog eens leuk om even uit de bol te gaan en te ontstressen hé.Ik voel me weer beter dan donderdag.
    Seffens gaan we naar de opendeurdag van de school van onze timmy en dan gaan we de sloeberkes halen tot maandagavond.
    Het is schitterend weer ,dus gaan we weeral genieten van al het mooie rond ons heen,...........
    Ik wens jullie allemaal een heel mooi en zonnig weekend toe.
    Geniet van elkaar,want het is zo belangrijk dat je de liefde en de warmte om je heen voelt,ik verlang zo om mijn schattekes heel dicht bij me te hebben,............

    Heel veel liefs en tot de volgende keer,
    Ann

    30-05-2009 om 13:52 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    28-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag 28 mei 09
    Hallo,

    We zijn alweer donderdag ,wat gaat de tijd toch vlug hé. .....
    Ja en ik ben blij,dan is het vlug weer weekend en dan komen mijn matekes weer naar huis,...........
    Vandaag ben ik naar Aartrijke gegaan,..........Alles is in orde met mijn kids,...........Anoukje lag wat te rusten in haar bedje en broertje zat buiten in het zonnetje maar hij was heel moe.
    Ik had het wat moeilijk vandaag en ja dan komen de traantjes,..........Wat mis ik die soms zo erg hé,dat ik het moeilijk kan vertellen ,............
    Verdorie toch ,........Weet je,ik mag soms echt niet beginnen denken hé ,......Ik moet me soms zo sterk houden voor alles en iedereen ,als ik dan bij hen ben,dat ik het verdomd lastig krijg.
    Gelukkig heb ik dan wat kunnen buiten zitten in de schommelstoel met zusje op mijn schoot,strelend door haar haartjes ,.........;wat kan ze dan zo genieten en mooi lachen.
    Robin was heel moe,had gisteren een epilepsieaanval.Nu ,ik heb hem met rust gelaten.
    Ze zijn ook vaak moe ,maar dat komt door hun medicatie voor epilepsie,............marja ,ze hebben die nodig.
    Weetje,als ik soms al die medische zaken ter harte neem ,dan weet ik dat ik echt 2 heel zwaar gehandicapte kindjes heb,...........;
    maar mijn liefde voor hen is zooooooooooooo groot en soms wil je dat niet zien dat ze zo zwak zijn.
    En ja,dat zijn dan van die moeilijke momenten ,maar ik ga me er weer doorheen slaan;
    Ik heb dan wel hun kleerkasten in de leefgroep gesorteerd en weer hun zomerkleertjes boven gehaald en laat ons hopen dat ze die veel kunnen aandoen.
    Ik ben dan al wenend naar huis gekomen maar ondertussen gaat het weer beter,en ik trek me op aan het feit dat ik ze gauw weer bij me heb.
    Kon het leven soms niet zo ingewikkeld zijn hé,.......

    Liefs,Ann

    28-05-2009 om 20:42 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    26-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 26 mei
    Hallo,

    We zijn alweer dinsdag.We hebben het onweer van gisteren overleefd en ook een heel drukke werkdag vandaag.
    Heel veel beenmergpunkties gedaan,.......Vele mensen gezien met elk hun verhaal,vandaag waren het vooral oudere mensen en die hebben zo hun eigen verhaal,...........
    Daar kan je nog van leren.

    Ik betrap mezelf er de laatste tijd op dat het hier eigenlijk allemaal goed gaat ,.... Tof hé.
    Weet je,het heeft me zo een goed gevoel in ons nieuw huis te zijn,............en veel mijn sloeberkes te kunnen halen en ja,dan voel ik me op en top mama.
    Ik heb het voorbije weekend weer zo genoten van mijn lieverds ,dat ik er nog deugd aan heb,......
    Het klinkt misschien raar hé,.........maar nu zijn ze dus in school omdat ik werk ,maar ik zie ze nog constant voor me zitten,...........
    Ik zie mijne robbedoes genieten buiten,.......hij zit dan te roepen en te slaan met zijn handjes.Het is toch zo een lief manneke.
    En mijn poppetje dan,ze geniet zo van de rust,van keppe maken.ze zit dan op mijn schootje en er komt een glimlach te voorschijn,..........
    Ja,ik weet het ,het zijn zo van die kleine dingen maar ik kan er heel erg van genieten hoor,.........daar ik ze zoveel moet missen.
    Daarom is voor mij ieder moment er een om te koesteren zodat ik weer kracht heb om mijn week door te komen,..........
    en die houding helpt me om verder te doen,verder te genieten en verder te genieten van elke mooi moment,......
    Wat ben ik weer aan het mijmeren ,zeg ,..............

    Allé,ik ga nu genieten van een minder leuk moment,ik heb strijk,veel strijk,............
    Dikke knuf,Ann

    26-05-2009 om 17:08 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    24-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig
    Hallo,

    We zijn weer enkele mooie dagen verder.
    Wat is het toch zalig om te genieten van de zon en elkaar.
    Donderdag tot zaterdagmiddag zijn mijn schattekes thuis geweest want jammer maar helaas wilde oma Rollegem ze zaterdagnamiddag zien.
    Soms heb ik het daar wel moeilijk mee,zulle,.......Maarja,het is hun recht en ik gun ze het wel ,maar toch ik mis ze dan wel want we hadden echte superdagen gehad.
    Robin was zo content .Als mijn venteke maar kan genieten van het zonnetje ,....Dan hoor je hem niet..Dondedagavond zijn oma en opa gekomen en ook mijn zus kwam langs en we hadden een barbeque ,.....
    En een ijsje met aardbeien en slagroom,...............Heerlijk.
    Het doet me dan zo een deugd om mijn sloebers te zien genieten van het gezelschap en dan voel ik me zooooooooooooooo gelukkig
    Vrijdag hielden we het rustig maar het was supergezellig genieten van de zon.
    Zaterdag bracht ik ze dan terug naar school omdat oma en opa gingen wandelen,........
    We reden dan door naar het zeetje waar ik samen met mijn ventje genoot van een ontspannend dagje........en brachten onze vrienden daar een bezoek.
    Vandaag gaan we een fietsritje maken,..........en genieten van de zon.Vanavond komt onze Timmy dan weer thuis.Gelukkig,.....dan is er weer leven,..........
    Want weet je,hoe meer ik mijn sloeberkes thuis heb ,hoe meer ik ze wil en hoe meer ik ze mis als ze weer naar school moeten,...........
    Maar,ik trek me op dat ze volgend weekend weer naar huis komen en genieten jullie maar mee van enkele mooie foto's.
    Zalig,......................

    Een dikke zoen voor jullie allemaal.
    Liefs,Ann





    ..Sorry,mijn fot's zijn nog te groot maar ik moet nog wat oefenen met mijne laptop om de foto's aan te passen.Maarja,nu zie je goed hoe zalig wij het vonden in het zonnetje.

    24-05-2009 om 13:19 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs