Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    24-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zalig
    Hallo,

    We zijn weer enkele mooie dagen verder.
    Wat is het toch zalig om te genieten van de zon en elkaar.
    Donderdag tot zaterdagmiddag zijn mijn schattekes thuis geweest want jammer maar helaas wilde oma Rollegem ze zaterdagnamiddag zien.
    Soms heb ik het daar wel moeilijk mee,zulle,.......Maarja,het is hun recht en ik gun ze het wel ,maar toch ik mis ze dan wel want we hadden echte superdagen gehad.
    Robin was zo content .Als mijn venteke maar kan genieten van het zonnetje ,....Dan hoor je hem niet..Dondedagavond zijn oma en opa gekomen en ook mijn zus kwam langs en we hadden een barbeque ,.....
    En een ijsje met aardbeien en slagroom,...............Heerlijk.
    Het doet me dan zo een deugd om mijn sloebers te zien genieten van het gezelschap en dan voel ik me zooooooooooooooo gelukkig
    Vrijdag hielden we het rustig maar het was supergezellig genieten van de zon.
    Zaterdag bracht ik ze dan terug naar school omdat oma en opa gingen wandelen,........
    We reden dan door naar het zeetje waar ik samen met mijn ventje genoot van een ontspannend dagje........en brachten onze vrienden daar een bezoek.
    Vandaag gaan we een fietsritje maken,..........en genieten van de zon.Vanavond komt onze Timmy dan weer thuis.Gelukkig,.....dan is er weer leven,..........
    Want weet je,hoe meer ik mijn sloeberkes thuis heb ,hoe meer ik ze wil en hoe meer ik ze mis als ze weer naar school moeten,...........
    Maar,ik trek me op dat ze volgend weekend weer naar huis komen en genieten jullie maar mee van enkele mooie foto's.
    Zalig,......................

    Een dikke zoen voor jullie allemaal.
    Liefs,Ann





    ..Sorry,mijn fot's zijn nog te groot maar ik moet nog wat oefenen met mijne laptop om de foto's aan te passen.Maarja,nu zie je goed hoe zalig wij het vonden in het zonnetje.

    24-05-2009 om 13:19 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    21-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genieten maar !!!!
    Dag allemaal,

    Hebben jullie het al gezien,het zonnetje schijnt volop
    We hebben een verlengd weekend,dus we hebben tijd om te genieten !!!!!!!!!!!
    Deze morgen ben ik om de kids gegaan ,zodat ze kunnen genieten thuis bij de mama .Ze hebben in ieder geval al buiten gezeten zijn nu een dutje aan het doen .
    Vanavond maken we het heel gezellig;oma en opa komen barbequen.Wat is het nu toch zalig om in ons nieuw huis te vertoefen.
    Wat heeft een mens meer nodig,dan gewoon even te kunnen relaxen en te genieten van alles om zich heen.
    Het leven kan toch mooi zijn hé

    Verder gaat alles hier goed.Onze puber heeft een maatje gevonden in de buurjongen en ja,die gaan deze namiddag samen naar de cinema.
    En ik,............ga vlug wat genieten van de rust en het zonnetje.
    We wensen jullie een heel mooi en lang weekend toe.

    Dikke zoen van ons allemaal

    21-05-2009 om 14:26 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    19-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag mijn allergrootste schatjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dag lieve Robin en Anouk,

    Mama heeft vandaag een vrije dag en heeft heel veel last van die verdomde rug,maar weet je,........
    Ik denk aan jullie en hou van jullie,..........Ik heb zo van die dagen dat ik aan het mijmeren ben en dat ik jullie zoveel wil vertellen.
    Ik heb daarjuist ne keer in de foto's zitten bladeren,dat doe ik heel vaak hoor en kijk wat ik gevonden heb,.........
    Een foto van aan het zeetje.

    Lieve Robbedoes,Wat kan jij toch genieten van de wind in jou snoetje,Daar kunnen veel mensen wat van leren hé Ik denk daar zo vaak aan ,hoe content jij bent met iets piepklein.Voor vele mensen is het soms moilijk te begrijpen ,hoe dat wij zo kunnen genieten van zo iets klein hé,.
    Maar ,dat lieve jongen heb jij me geleerd.,.........Dank je wel ,lieve schat van me.,..............

    Mijn klein poppemieke,Jij vind die wind niet zo leuk hé,......Maar toch kan je al beter tegen,dat heb jij leren toestaan hé,......
    Vroeger mochten we je niet aanraken in je gezichtje want het is zo gevoelig hé,..........Maar stillekes aan ben jij aan het openbloeien en laat je het toe dat we door jou haartjes strelen ,over je wangetjes strelen en dan die kleine piepezoentjes,dat is nu reuze hé,........

    Weet je,ik ben zo blij jullie mama te zijn.Ook al zijn jullie niet zoals de andere kids,.........Jullie zijn het mooiste dat me overkwam,
    Ik heb door jullie al zoveel geleerd,zoveel heel toffe vrienden,.........en een onvoorwaardelijke en oprechte liefde gekregen.
    Dank je wel,lieve schattekes.

    Een dikke zoen,jullie mama

    19-05-2009 om 10:29 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    17-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 17 mei
    Hallo,

    Wat heeft het eens deugd gedaan van eens een weekendje thuis tee zijn en gewoon ..........te relaxen,Het was een eeuwigheid geleden
    Gisteren sliepen we eerst lang uit want mijn schattekes moesten nog bekomen van hun vorige nacht.Ze waren de hele tijd content en genoten dan ook van het rollebollen op hun
    speeltapijt dat ik voor het grote raam had gelegd.In de namiddag sliepen ze eerst wat en keken dan naar Studio 100 TV  terwijl papa de fotokaders ophing met de foto's van de kids en zo zie ik ze nu
    weer altijd voor me............Ondertussen deed ik wat de was en de plas.s'Avonds kwamen mijn geburen van vroeger en we kletsten wat bij.

    Vanmorgen sliepen ze alweer lang en dan kwam tante Sophie met Elke en Jens op bezoek en ze hielpen me wat met de kids te wassen en speelden met de muziekdoos.
    Anoukje vond het heel tof en mijn Robbedoes is vandaag wat humeurig.Hij kan heel goed de ene minuut lachen en de andere minuut wenen .........Doe het maar eens na...........
    we keken wat samen T.V en knuffelden er op los en zo hebben we ne keer genoten van wat rust.Zaaaaaaaaaaaaalig.
    Vanavond slapen de kindjes ook nog thuis want ze kunnen in Aartrijke nog niet in hun kamertje door de brand,......Gelukkig kon ik bellen naar de hoofdverpleegster en mag ik morgen later beginnen.
    Dank je wel,...........

    We wensen jullie nog een fijne zondagavond.
    Dikke knuffel van ons allen

    17-05-2009 om 17:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    15-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Prettig Weekend
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo,

    Het is alweer weekend en voor ons gaat het ne keer een rustig weekend worden.
    Eens gewoon thuis zijn,...........genieten van de sloeberkes bij ons want ze zijn content hoor .

    We zijn vandaag nogal verschoten zeg,ik kreeg telefoon uit Aartrijke;het heeft de vorige nacht gebrand op de leefgroep,de droogkast is in brand gevlogen........Gelukkig is alles in orde met alle kindjes uit de leefgroep.
    Weet je,toen ik vanmiddag die telefoon kreeg drong het nog niet goed tot me door ,maar toen ik in Aartrijke toekwam begon ik toch te beseffen hoeveel geluk ze gehad hebben,de hele badkamer is zwart gerookt,.........heel raar om te zien.De kindjes zitten nu in een andere leefgroep zodat het daar weer in orde gebracht kan worden........
    Ik ben zo blij dat mijn sloeberkes nu bij mij thuis zijn,zodat ze een rustig weekend gaan hebben dicht bij de mama want verdorie voor hetzelfde geld was er iets met hen,........

    Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
    Dikke zoen,Ann,Erwin en de sloeberkes

    15-05-2009 om 21:16 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    14-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.donderdag 14 mei
    Hallo,

    De week is alweer snel aan het vorderen en ja,ook wij denken nog op zondag.Het was echt tof en gezellig.
    Met ons gaat alles goed ,alles zijn gewone gangetje,.....
    Ik kijk alweer uit naar morgenavond w.ant dan komen mijn lieve schattekes alweer naar huis....... Deze week is voor hen ook al goed verlopen.
    Toen ik dinsdagavond belde om te vragen hoe het ging kreeg ik alweer te horen dat broertje geweend heeft als we hem daar achterlieten......
    Ocharme,......Zou hij dan toch misschien wat meer beginnen te beseffen want het is nu al een paar keer na elkaar,.....
    Geloof me dat raakt me hoor,.....Wat zie ik toch die kindjes graag,ze zijn mijn hele leven,........
    Weet je,als je dan zoiets hoort aan de telefoon dan zou ik direct in mijn auto kunnen springen om te gaan,.....
    Ik heb hiervoor al zo dikwijls gevloekt hé,waarom moest me dat toch overkomen?....
    Er blijven over piekeren heeft geen zin,gelukkig heb ik onze Timmy nog die me dan wat knuffelt en ja ,onze puber had gisteren ook een offday,....
    Na een goed gesprek met me was hij weer opgelucht en na een knuffel was het weer allemaal zonneschijn.
    Het doet me toch wat dat ik dit ook eens kan doen want jammer en helaas mijn sloeberkes zeggen niets terug,......
    Alhoewel hun blij gezichtje betekent genoeg voor me.,........
    Verder is alles goed deze week met de kadetjes,toen ik vanavond belde hadden ze allebei een goede dag.
    Allé,dat het maar gauw morgen is ,dan heb ik mijn schattekes weer dicht bij me,......en wordt het genieten,........

    Liefs,Ann

    14-05-2009 om 20:27 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 12 mei
    Hallo;

    Ik ben hier dan met enkele foto's van voor mij een heel mooie moederdag met heel veel lieve mensen rond me heen.

                                                            SUPER

    Liefs,Ann









    12-05-2009 om 21:23 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    11-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een super moederdag
    Goedemorgen allemaal,

    Hier ben ik dan weer op mijn splinternieuwe laptop.
    Heb ik gisteren gekregen van mijn ventje voor mijn moederdag.Tof hé.
    We hadden gisteren dus een echte SUPER DAG met de 3K 6 familie.
    Wat zijn we content om al die mensen ontmoet te hebben,het zijn allemaal heel prachtige mensen en die geven je een vriendschap voor het leven.
    Ik heb genoeten van 06.00 uur tot 22.00 uur ,echt waar.
    Ik had 2 heel flinke kindjes.Robin was in topvorm ,hij heeft een hele dag gelachen,alleen het eten lukte niet maarja,we hebben een beertje met sondevoeding hé.
    Anoukje was moe,maar ze had dan ook gisterenmorgen een epilepsieaanval gedaan,maar ze genoot op haar manier.
    Na een dagje Planckendael gingen we nog eten in Mc Donalds en keerden we moe maar tevreden naar huis.
    Robin was nog steeds in actie tot 22.00 uur.
    De mama en papa genoten nog van een badje en gingen slapen.
    Deze morgen opnieuw 2 super kids.Anoukje is er weer helemaal door na haar aanval en broertje is nog steeds in topvorm.
    Vandaag ga ik nog wat genieten van hen want ze moeten helaas weer naar school want de mama moet werken.
    Maarja,gisteren deed ik weer mijn energie op .
    Ik ga vanavond nog wat foto's bijvoegen maar ga het eerst eens uitzoeken.

    Liefs,Ann

    P.S. we hebben ook heel veel gedacht aan degene die er niet bij konden zijn,Jullie zitten diep in ons hart

    11-05-2009 om 11:41 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    09-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moederdag
    Dag allemaal,

    We zijn alweer weekend,en voor alle mama's een speciaal weekend.Ik wens alvast alle lieve mama's een HEEL FIJNE MOEDERDAG  TOE
    Geniet ervan .
    Gisteren ben ik dus met Anoukje naar het ziekenhuis geweest voor haar foto's en alles is normaal.Gelukkig
    De dokter toonde me mooi de foto's op de computer,ik was toch wel wat verschoten want doordat de kids niet stappen hebben ze wel heel poreus bot hoor en ze hebben niet veel nodig om te breken vandaar dat er soms spontane breukjes kunnen optreden maar gelukkig is het bij mijn poppemie in orde.Ik liet terwijl ik in het ziekenhuis was ook een volledige bloedname doen want het was lang geleden dat ze bij Anouk bloed genomen hadden.
    Mama en anouk waren allebei moe en ik zag het niet zitten om ze terug naar school te voeren en zo liet ik ze thuis en konden we samen wat knuffelen.Papa heeft ze nu terug gebracht omdat oma Rollegem deze namiddag op bezoek gaat naar school en dat kan ik ze niet afnemen hé.
    Vanavond ga ik ze dan weer halen want morgen gaan we op stap naar Planckendael met de big 3K6 familie ,wat zie ik er naar uit om al die lieve mensen te ontmoeten.

    Geniet allen van een mooi weekend.
    Liefs,Ann

    09-05-2009 om 11:36 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    07-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoi,
    Dag allemaal,

    Hier ben ik dan teug,ik heb 2 drukke werkdagen achter de rug,........
    Gisteren ben ik naar de osteopaat geweest voor mijn rug,...........Want ja,die doet nog pijn hoor maar ik kan er niet elke dag over zagen,....
    Ze zeggen dan ,je moet ermee leren leven.
    Mijn rug zat vast van aan mijn hals tot aan het staartbeen,het is nu weer wat losser ,maar na een hele dag rond te lopen op het werk ben ik s'avonds stikkapot.Ik had ook nog een goed gesprek met hem,hij volgt ook mijn blogje en voelt toch ook dat ik nog veel verdriet heb om mijn sloebers ,.....Ik zei hem,ik  ben hun mama en ik heb geen knopje hé om aan en af te zetten en natuurlijk zet dat verdriet zich wat op mijn rug hé.
    Ik voel me nochtans anders heel goed hoor,ik geef alles een plaatsje(of probeer het toch zoveel mogelijk,de ene periode gaat het dan beter dan de ander hé).Het komt ook door dat ik vroeger voor alles alleen stond en ja,ik ben heel fel over mijn grenzen gegaan en daar betaal ik nu de tol voor.Maar allé,het zal wel beteren want ik ben nu heel gelukkig met mijn ventje en mijn 3 schattekes van kinderen en ja,als je moe bent dan moet je rusten en ik luister nu meer naar mijn lichaam en rust dan wat meer.
    Er was dan ook nog vergadering van de ouderrraad in Aartrijke ,ik ging nog even mijn sloebers knuffelen en ze waren content.
    Robin is in supervorm!!!!!!!!!!!!!Joepie,....
    De directeur zei ook dat de website van het internaat klaar is,ik heb een linkje geplaatst op mijn blog,....
    Morgen ben ik vrij,ik ga dan zusje halen voor de foto's van haar voetje,we zien wel,....want nu is ze weer rustig en kan het goed bewegen,we willen toch zeker zijn hé.
    Verder is alles hier ok.

    Lieve groetjes,Ann

    07-05-2009 om 19:28 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voetje Anouk
    Hallo,

    Ik ben hier nog met wat nieuws van mijn sloeberkes.
    Gisterenavond  toen ik naar Aartrijke belde vertelde de opvoeder dat Robin zondag erg geweend heeft toen ik juist was vertrokken.
    Hij zei; "Je was nog maar aan je auto en hij begon te wenen en was ontroostbaar".
    Ocharme ,mijn robbedoesje. Zou hij het dan beginnen beseffen wanneer mama hem achterlaat???
    Langs de ene kant is dat goe nieuws omdat hij misschien iets meer beseft,Maar wie gaat het zeggen hé.Pffffffff,dat is soms lastig hoor.
    En langs de andere kant,mijn hartje hé .
    Hij is dan toch rustig geworden.

    Vanavond rond 16.00 uur kreeg ik telefoon uit Aartrijke.
    De pediater was geweest,....
    Blijkbaar had zusje weer pijn aan haar voetje,maar veel is er niet te zien,Hij wou toch nog eens een controle RX foto.
    Dus,ik mijn auto in ( tis toch een 1/2 uurke rijden) en gaan zien.
    Toen ik toekwam zat zusje rustig in haar rolwagen,ik belde toch nog eens naar de dokter om te vragen of het wel dringend moest die foto en hij zei me dat ik mocht wachten,....
    Vrijdag ga ik het dan doen,dan moet ik niet werken,ik kan dan in de voormiddag gaan en als het moest nodig zijn ,dan is er nog volk aanwezig in het ziekenhuis om het nodige te doen hé.Ik ken dat in een ziekenhuis,....
    Ik heb dan mijn sloeberkes eten gegeven en eens goed geknuffeld,.........dat doet deugd hoor en zo zag ik ze onverwachts nog eens extra.
    En wat me veel deugd deed was,........mijne Robin zat terug te gieren van het lachen.Oef,.........
    Nu hopen dat zijn humeur goed blijft tot en met zondag hé,....

    Ik ga jullie nu laten,want ik heb nog een heel drukke week,..........
    Slaapwel,Ann

    05-05-2009 om 22:00 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    04-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo,....
    Dag allemaal,

    Het is alweer maandag,....Alles gaat weer zijn gewone gang.
    Papa is gaan werken,de kindjes naar school,.....en ik ga straks ook werken.
    Ik heb alvast genoten van een mooi weekend ,we hebben veel gefeest en onze Célien zag er stralend uit,ze kreeg van ons een GSm cadeau en wat was ze blij,de tante kreeg al veel smske hoor .
    Mijn kindjes waren ook tevreden.,....maar ze waren gisteren doodop want voor hen is het toch wel een hele inspanning hoor om op stap te gaan.
    Anoukje deed zaterdagnamiddag een epilepsie - aanval en achteraf was ze toch wat lastig,.....maar het moet waarschijnlijk wel een ambetant gevoel geven bij haar.Ze was dan ook blij dat ze in haar bedje lag.Ze gaf mama nog een heel mooie glimlach en een diepe zucht en ze sliep gauw in.
    Broertje was opnieuw wat in zichzelf gekeerd maar genoot op zijn manier,Wat wil je ,hij zat tussen de mensen,kreeg veel aandacht en wat knuffels en toch heeft hij het beseft hoor dat hij mee was op het feest.
    De mensen op het feest moesten toch kijken hoe de sloebers veranderd waren en ja,het doet dan deugd te horen dat ze zeggen dat ze positief geevolueerd zijn en voila ,mama heeft weer wat moed.
    Weet je,ik ben blij met elk stapje vooruit ook al is die superklein.

    Lieve groetjes en geniet van jullie week.
    Knufs,Ann



    04-05-2009 om 10:46 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    02-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plechtige communie
    Dag allemaal,

    Vandaag is het een grote dag voor mijn nichtje Célien,ze doet haar plechtige communie en ja ,dan kunnen we feest vieren hé en we gaan het 2 keer doen.Vandaag om 15.00 u is het de mis en daar achter gaan we bij mijn zus voor een glaasje en morgen is dan het echte feest.
    Leuk hé,.........
    En voor mij is het leukste dat mijn sloeberkes  er ook bij kunnen zijn..
    Daarom houden we het van,morgen en vanmiddag wat rustig zodat ze lang kunnen opblijven vanavond.

    Gisteren hebben we genoten van een mooie wandeling in het Sterrebos,want ja de papa is er boswachter en hij moest werken tot 16.00 uur.We gingen eens kijken en Timmy vond het heel tof dat papa hem over elk plaatsje wat uitleg kon geven en fier dat hij is op zijn papa.
    Robin en Anouk genoten dan ook volop van de wandeling en het zonnetje.Anoukje had heel veel te vertellen en Robin is heel rustig maar kijkt naarstig in het rond..
    Zo,ik wens jullie allemaal een mooi weekend toe en genieten hé

    Liefs,Ann en co
    Een dikke zoen van Robin en Anouk







    02-05-2009 om 10:15 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    30-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag 30 april
    Goedenavond allemaal,

    Wat is het toch zalig om te genieten van het mooie weer hé.je krijgt er energie van ,..........
    Wat zijn we toch gelukkig in ons nieuw huisje.
    Vandaag ben ik gaan werken  en was het heel druk voor het verlengde weekend.
    We praatten wat onder elkaar op het werk en een collega had een paar mooie schoenen gezien in een winkel,ze vroeg me:"Zou ik ze kopen?"
    En weet je ,wat ik zei:"Doe het maar " ,want je moet vandaag genieten en jezelf een plezier doen,want morgen kan het gedaan zijn?
    We hoorden het weer van de dokter  ,dat er enkele patienten hervallen zijn en daar sta je eens bij stil.,.....Ook de handicap van robin en Anouk hebben me doen beseffen dat je maar één keer leeft,dus lieve mensen "Geniet vandaag".
    Ik ga het alvast doen hoor,ik ga morgen mijn schattekes halen voor een mooi verlengd weekend...........

    Alvast veel zonnige groetjes ,Ann

    30-04-2009 om 22:00 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    28-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 28 april
    Hallo allemaal,

    Gisteren heb ik genoten van een superdag met mijn sloeberkes.Wat is dit toch zalig ,........
    Robin was supercontent en dat doet dan zo een deugd hoor,ik heb wel sondevoeding moeten geven want als hij blij is,lukt het eten niet,hij moet dan teveel lachen.
    Anouk was rustig en sliep redelijk veel;maarja dan is ze al wat aan het rusten want in het weekend is er feest ,Célien  haar nichtje doet haar Plechtige Communie..

    Vandaag ben ik terug gaan werken en het was druk,veel beenmergpunkties gedaan.
    Na het werk kreeg ik bezoek van thuishulp ,want ja,ik heb poetshulp gevraagd en vanaf volgende week ga ik er krijgen,.....
    Ik heb echt geen andere keuze meer hoor met die rug van mij.
    Het meisje moest nogal luisteren naar mijn verhaal met mijn sloebers en was één en al bewondering voor mij en vind het dus heel terecht en nodig dat ik hulp vraag,want ja,die verdomde rug laat zich weer voelen,.........
    En ,ik wil echt het genieten met mijn sloebers niet meer missen door die rug ,het is veel te belangrijk voor me want ik heb de kindjes nodig ,zij geven me echt wel energie,.........
    Verder gaat alles hier zijn gewone gangetje.

    Heel veel liefs,Ann

    28-04-2009 om 19:42 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 26 april
    Hallo,

    Het weekend is alweer voorbij en wat voor één.
    Zaterdag zijn we ons huurappartement gaan opkuisen,ik ben ook nog naar de begrafenis van de pa van onze buurvrouw geweest .Lieselotte en Koen ,veel sterkte.
    s'Avonds zijn onze vrienden van aan zee gekomen en zijn we dan samen met mijn ouders naar het toneel geweest waar er een nichtje van mij mee deed.
    Het was echt heel schoon ,we hebben gelachen en Kathy,Wat heb jij een prachtige stem zeg .
    Onze vrienden bleven logeren en vandaag zijn we eens naar Brugge gegaan en rond 15;00 uur zijn we dan om de kindjes gegaan.
    Weet je,..........Mijne Robbedoes is echt in topvorm hoor,schateren dat hij doet en in ons nieuw huis klinkt het nogal hoor;
    Het doet deugd mijn venteke zo te zien.Hij voelt hem blijkbaar weer goed en ja,......Kon hij dit nu maar zeggen waarom hij blij is,dan zouden we voor hem altijd zorgen dat hij zich super voelt
    Mijn klein poppetje had honger en ze at een groot stuk chocoladetaart en dat heeft gesmaakt,dat gezichtje zat helemaal onder de chocolade.
    Ze was moe,........na een grote knuffel was het bedtijd en wat was ze content en ik kreeg haar supermooie en warme glimlach cadeau.
    Zo,mijn week kan alvast niet meer stuk want morgen ga ik genieten van mijn sloebers.

    Lieve groetjes van een fiere mama

    26-04-2009 om 21:49 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    24-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speciaal voor jullie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo allemaal,

    Ik kom jullie nog allemaal een heel fijn en leuk weekend toewensen.
    Geniet van al de leuke dingen om jullie heen.
    Ik heb voor jullie nog allemaal een heel klein ,en lief gedichtje
    met natuurlijk een extra knuffel erbij voor mijn ..........allerliefste Robin en Anouk...........
    Dank je wel allemaal voor de hele fijne reacties

                                          Ik heb geen hartje van zilver
                                         Ik heb geen hartje van goud
                                         Maar ik heb wel een hartje dat heel veel van jullie houdt

    Een dikke zoen,Ann



    24-04-2009 om 22:21 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    23-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Donderdag 23 april
    Hoi,

    Ja,als je weer gaat werken dan heb je soms wat tijd te kort hé,maar ik ben al blij dat het goed gaat op het werk.
    Ik heb al 2 dagen veel werk gehad.
    Al die zieke mensen ,waar komen ze toch van daan?
    Vanmiddag moest ik alle info geven aan iemand over stamcelafname en die mensen hadden het heel moeilijk,ze hadden al veel meegemaakt  en ja,ze krijgen  dan nog zo een dobber en soms word het dan wat veel voor hen?
    Ze vroegen me dan,Mevrouw ,hoe ga jij om met al die miserie?Kan je daar mee overweg?
    Ik zei hen dan:" Na regen komt zonneschijn"en probeer altijd positief te blijven!!!!
    Weet je,doordat ik zelf ook al mijn deel gehad heb ,probeer ik veel te relativeren maar zoals je wellicht al gelezen hebt ,krijg ik ook af en toe mijne klop.
    Weet je,dan denk ik aan de bloggenootjes en weet ik hoe zwaar het voor velen is.

    Vananvond ben ik dan naar mijn sloeberkes gegaan.
    Mijn meisje zat te genieten op het terras van het zonnetje ,........en ja,ik kreeg alweer haar snoezige glimlach
    Broertje was redelijk content ,vandaag was hij al flink geweest en had therapie gehad met klankschalen en heeft ervan genoten.
    Ik gaf ze dan hun eten op mijn schootje (ja,dan kan ik knuffelen)en ze aten alles helemaal op.
    Wat heb ik toch schatjes,.....
    Ik kreeg gisteren telefoon van Oma Rollagem en zij gaan zaterdag op bezoek,ik ga ze dan zondag halen tot maandagavond.
    Joepie,.....

    Liefs,ann

    23-04-2009 om 19:51 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    21-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dinsdag 21 april
    Hallo mama"s lieve schatjes,

    De vakantie is voorbij,........Grote broer is.weer naar school,papa is gaan werken en ja,morgen begin ik dan ook weer te werken....
    Gisteren was ik nog thuis en ja,ik had een hele berg was en strijken daar zaten ook jullie kleertjes bij en mama was weer aan het denken op jullie,.......
    Anoukje,wat heb jij zo een mooie glimlach,zulke mooie krulletjes in je haar,.........Je bent al 9 jaar en toch blijf je nog klein,je hebt van die snoezilige handjes en je wijsvingertjes zijn wat dikker omdat je er zo graag op sabbelt als je het wat lastig hebt.
    Weetje,ik ken elk plekje van je kleine lijfje omdat ik het al zoveel heb gewassen,het was leuk hé zondag in je snoezelbadje en dan al die piepezoentjes dat je gekregen hebt,........
    Mijn liefste poppemieke,ik hou zielsveel van je............;Je bent voor mij,het "mooiste meisje van de wereld".
    Love you.

    Dag mijn robbedoesje,
    Ja,wat ging er dit weekend in je hoofdje om,..........Je was zo in jezelf gekeerd,......Voelde jij nu dat je ergens elders was?...........
    maar,wat ik wel voelde toen jij op mijn schoot zat om je eten te geven ,dat je zo genoot  van die warmte die ik je gaf,lieve jongen ,......
    Jij hebt zoveel liefde nodig hé ,ventje.Weetje,ondanks dat je anders bent dan andere,jij bent zo uniek en je hebt zo van die trekjes dat mama direct voelt aan je ,hoe het met je gaat?Jij kan er toch ook niets aan doen hé dat je het soms wat moeilijk hebt hé,vriend.
    Maar weet ,lieve jongen,voor mama ben jij "de allergrootste schat van de wereld"
    Love you

    Een hele grote knuffel,jullie mama xxx

    21-04-2009 om 11:04 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    19-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hun eerste weekend in het nieuwe huis
    Hallo,

    Wat hebben we genoten van het eerste weekend in ons nieuwe huis,Het was wel druk maar heel leuk.
    Zaterdagnamiddag ben ik samen met de kids en met mijn ma om nieuwe schoentjes gegaan.
    Amai,....Dat was een zoektocht hoor,Anoukje heeft heel veel spanning in haar voetjes en probeer dan maar een schoentje aan te doen,tijdens de week hebben ze in school spalkjes aan,maar in het weekend als ze thuis zijn en vooral als we weggaan wil ik dat ze schoentjes aanheeft en liefst dan nog van die schattige schoentjes hé,.......
    Maar we hebben er gevonden ,we zijn dan ook nog om een zomerjasje gegaan en ze zien er heel goed uit in hun nieuwe garderobe.
    Vanmorgen deed Robin om 05.30 uur een epilepsieaanval ,maar hij sliep dan vlug weer in.
    Ze genoten dan ook allebei van ....ons bad met lichtjes,...
    Ja,ik kan hier geen naaktfoto's publiceren hé ,maar ik heb er nog deugd van,het was genieten hoor voor alletwee met hun oogjes wijd open,glimlachen en zelfs indommelen.En ja,de paashaas is her nog gepasseerd,..
    Anouk was echt in supervorm en heel alert in het weekend terwijl broertje wat afwezig was ,maar toch kon hij genieten ,al is het dan op zijn manier.
    Deze namiddag kwam tante Sophie en oma en opa nog eens langs ,we maakten eerst wat muziek en zus vond dit super,genoten nog van het zonnetje,........En aten nog een groot stuk aardbeientaart,hmmmmm lekker.
    Dan was het weer tijd om naar Aartrijke te gaan .

    Weet je,na de euforie en geluk om ons nieuw huis ,dan sta je toch weer in de realiteit en die is soms hard hoor.neem nu gisteren,je moet eens door een drukke winkelstraat lopen met 2 rolstoeltjes,Amai ,...het bekijks dat je dan hebt ,hou je niet voor mogelijk,alhoewel ,ik me er niets van aantrek hoor,maar toch,het snijdt door je hart,...
    Daarom weet ik dat het zo belangrijk is om van elk mooi moment te genieten en het te koesteren en dat heb ik gedaan.

    Liefs,Ann







    19-04-2009 om 22:20 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (5)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs