Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    23-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De gewone dagen,...

    Hoi allemaal,

    Hier ben ik even terug,...met alleen maar rustig en goed nieuws,...We zijn 2012 alweer gewoon,de kids naar school ,wij gaan werken en af en toe genieten van de mooie kleine dingen in het leven.

    Robin en Anouk zijn weer goed gestart op school en genieten nu van de wat rustiger periode,...ze doen precies een beetje hun winter en schoonheidsslaapje,...en tussenin eten ze hun buikje rond en genieten van de knuffels en de aandacht.En ik voel me elke dag nog sterker worden ,..ben juist terug naar de dokter geweest en ze is heel content van me,..ik was ook blij om te kunnen zeggen dat ik voel dat mijn krachten beter worden ,dat de zin er weer is om wat extra's te doen,...en dat ik ,denk ik het juiste evenwicht heb gevonden tussen actie en rust.

    Ik voel ook dat ik zo kan genieten van mijn schattekes ,ik kan precies alle zorgen beter aan,...en ook dit komt doordat ik alles heb proberen een plaats te geven,..en besef en weet dat ik een goede mama voor hen ben,ook al ben ik niet elke dag fysiek bij hen ,..in mijn binnenste van mijn hart staat hun naam wel 10 ooo keer gegrift,..ze zitten daar voor eeuwig en altijd .Ik voel dat ik rustig ben en dat ik die rust over hen uitstraal en dit beantwoorden ze dan met hun gelukzalig gevoel en hun hartverwarmende glimlach,..en dit betekent meer dan een hele boek vol woorden.Robin en Anouk,...Ik hou oneindig veel van jullie !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ondertussen blijf ik verder dromen over Anoukjes Plechtige communie en over Elkes eerste communie,...Ik mocht als fiere meter zaterdag mee met haar om haar communiekleertjes ,..een Superdagje voor mij.

    Zo zie je maar,elke gewone dag kan ook zo mooi en speciaal zijn ,..Het is wat je er zelf van maakt hé,...

    Een dikke zoen,Ann





    23-01-2012 om 20:23 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    15-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En of ze zal stralen !!!

    Hoi allemaal,

    En of ze zal stralen ,...Ik ben de gelukkigste mama van de wereld !!!!!! en ik kreeg op facebook heel veel reacties ,vind ik leuk.Dank je wel allemaal !!!! Het geeft me zo een heel goed gevoel hé ,te weten en te voelen dat jullie ook blij zijn voor mij en anoukje.

    Op 12 mei doet mijn prinses dus haar Plechtige communie,nog 4 maanden te gaan ,...en ja het is nu eenmaal zo in de wereld ,de economie draait en we moeten mee hé,ook al is het nu koud ,we moeten nu als we een heel mooi kleedje willen er nu al bij zijn om onze keuze te maken ,...nu ik vind dat heel leuk hoor.Ik voelde me gisteren de koningin te rijk dat ook ik ,net als de andere mama's van de communicanten met mijn meisje op stap kon gaan,...In de winkel maakten ze een plaatsje vrij zodat ik zus op een comfortabele manier haar droomjurkje kon passen ,..en geloof me ,er stroomde een kweet nie wa een goed gevoel door mijn aderen .Ik kon en mocht mijn prinses ook een mooi kleed passen ,...ook kwam het in me op dat ze 10 jaar geleden heel ziek was ,haar leven aan een heel fijn zijden draadje hing ,maar dat ze heeft gevochten ,..dat ze nu is opengebloeid tot een pracht van een jongedame ,geniet ,lacht en blij is en dat ze meer dan ooit ook een pracht van een kleed en een feest verdient en daarom voel en ben ik zo GELUKKIG.

    Ik ben nu eenmaal zo trots op mijn speciallekes want het was hier een rustig weekend en er was volop tijd om te genieten en te knuffeln ,we probeerden ook iets uit met Robin ,we zetten hem bij aan tafel tijdens het ontbijt en in plaats van gemixte voeding gaven we hem stukjes boterham en melk met wat koffie en hij at met smaak hoor,...ook was het voor Robin een weekend waar hij zich niet zo goed en optimaal voelde ,hij was af en toe wat zeurderig ,..maarja vanmorgen was er daar dan een epilepsie - aanval,ik voelde gewoon dat er iets zat te broeden ,..en die aanvalletjes moeten er dan uit hé.

    Maar nu liggen ze rustig in hun warme bedje ,Robin was hier heel blij voor en hij toverde een mooie glimlach op zijn gezichtje en mijn prinses die genoot nog wat op mijn schootje.

    Wat kan het toch fijn zijn om gewoon eens mama te zijn en er te zijn voor wat je het liefste ziet op de hele wereld ,...jou kinderen

    Een warme ,lieve voldane moederknuf,Ann

    15-01-2012 om 20:55 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (7 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over warme vriendschap

    Een vriend is als een bloem ,
    als een roos om exact te zijn.
    Of misschien wel als een poort ,
    die altijd open staat.
    Een vriend is als een uil ,
    mooi , wijs en zonder haat.
    Of misschien is een vriend wel als een spook ,
    wiens geest nooit op zal gaan in rook.
    Een vriend is als die hoge grassprieten
    die je niet kunt maaien ,
    die trots rechtop staan en altijd standvastig ,
    omdat zij zichzelf weer uitzaaien.
    Een vriend is als een heel sterk hart
    dat tot aan het einde klopt ,
    Waar zouden we in deze wereld zijn
    als vriendschap stopt ?

    004-149-geddes53

     

    Hallokes allemaal,...

    Wat ben ik een gelukkige vrouw,...We hadden hier een mega TOF ,WARM EN HEEL GEZELLIG weekend.

    Het was er eentje van mooie ,warme vriendschap en gezelligheid.En geef toe,..we hebben dit toch allemaal nodig hé.Zaterdag kwamen onze vrienden uit Wetteren en Herenthout en die band hé die is zo uniek en onbeschrijfbaar,..Onze vriendschap is eigenlijk ontstaan door onze "zorgenkids".We weten allemaal als geen ander dat het niet altijd evident is om met hen ergens naar toe te gaan ,maar bij Hugo,Marianne ,Peter en nancy lukt dit wel,..Mijn Robin en Anouk horen er altijd bij,..er word steeds gezorgd dat ze het comfortabel hebben ,dat de voeding kan aangepast worden ,dat er rekening word gehouden met hun rust ...en dat maakt het zo mooi.We kunnen luisteren naar ieder zijn verhaal ,soms met een traan ,maar vooral met heel veel plezier.Dank je wel matekes.

    Ook zondag was het een fijne dag samen met de buren,..ook daar werd er bij een hapje en een drankje over van alles en nog wat gepraat ,maar ook over mijn sloebers,..ze waren in hun nopjes,waren heel flink ,zaten te lachen,...Er wonen hier nog veel kleine bengeltjes en hunouders vinden het super dat hun kids Robin en Anouk nemen zoals ze zijn,..

    Begrijp je mijn warm gevoel,...Vriendschap is zo mooi,zo belangrijk en geeft je zoveel voldoening en doorzetting,je word gesteund en gedragen.Daarom DANK JE WEL !!!!lieve vrienden jong en oud voor alles wat je ons geeft en wat je voor ons doet....love you ALL.

    Een dikke knuffel,Ann

    10-01-2012 om 20:29 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-01-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.En we zijn weer vertrokken

    Hallo allemaal,..

    2012 is begonnen ,een nieuw jaar met nieuwe voornemens ,nieuwe leuke momenten.Maar met het besef dat we moeten GENIETEN  van ELKE  nieuwe dag of die nu leuk is of niet.Op 1 januari ben ik de kids weer gaan halen en ze waren zo blij hé,ze lachten de hele dag ,waren heel flink en genoten mee van die fijne dag samen bij oma en opa.Ikzelf was ook heel gelukkig met de nieuwjaarsbrief van mijn metekindje,..ik geef het eerlijk toe,..het doet je toch iets hé ..en zo waren we het jaar goed begonnen.

    Maandag was ik dan alleen thuis met de kids,..en plots overkwam me het besef dat ik ook in 2012 voor een grote opgave sta,..Mijn liefde voor Robin en Anouk is zo groot ,maar hun zorg word wel degelijk zwaarder en dit vraagt veel van mijn krachten onbewust.Ik wil gewoon elke dag voor hen kunnen zorgen ,hun knuffelen ,hun verwennen maar ik besef wel dat dit niet kan en ja,..dan is er daar weer mijn down gevoel hé.Ik ben opgestaan om 8 uur en tegen dat ik ze hun medicatie ,hun boterhammekes gegeven had waren we een uur verder en zo ben ik 3 keer per dag bezig zonder dat ik iets anders kan doen ,...maar ik doe het o zo graag hé.Weet je,het is soms zo moeilijk te beschrijven hoe ik me voel,maar 2012 word voor mij hierin een uitdaging!!!! Ik had even een dipje en ben dan in het werk gevlogen en het ging me beter af want ik zag mijn 2 blije gezichtejes.Maandagavond bracht ik ze dan terug want dinsdag was het weer werkedag ,ook in de leefgroep had ik hierover een gesprek en het luchtte me op.Och,wat zit ik hier eigenlijk te pennen zeg,..maar ik moest het even kwijt en wou jullie duidelijk maken dat het leven met zorgenkids niet altijd even makkelijk is,maar o zo boeiend en uniek en vol met bergen en dalen

    Op het werk gaat alles goed maar ook daar is het niet altijd even makkelijk ,het is nieuwjaar en wat wens je dan een onco patïent toe,.;een goede gezondheid en dat wensen we inderdaad iedereen toe ,maar voor hen is het soms dubbel en weet je wanneer ik dit allemaal zie en er mijn eigen verhaal bijneem dat mag ik me gelukkig prijzen met wie en hoe ik ben ,..Ik ben een mama die er zoveel als het kan is voor haar kinderen ,die haar werk met plezier doet en die meer dan ooit beseft hoe we moeten genieten van elke dag die we krijgen.

    Daarom wens ik jullie allemaal een heel mooie tocht door 2012 ,..Pluk de dag en Geniet !!!

     

    De nieuwjaarsbrief van Elke,...

    Lieve mémé Ann,

    wat ben ik blij vandaag,nieuwjaar vieren doe ik graag

    Ik zeg je kort maar blij,Vrolijk Nieuwjaar !

    Een kusje hier,een kusje daar

    Ik zal mijn best doen het hele jaar

     

    Je kapoen Elke

    En bij deze stuur ik jullie een kusje allemaal ,liefs Ann

    05-01-2012 om 20:28 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkig Nieuwjaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag lieve mensen allemaal,...

    2011 is bijna voorbij,....2012 staat te popelen om binnen te komen,...Bij deze wens ik iedereen die mijn blogje volgt en leest ,die ons steunt ,die ons begrijpt een HEEL GELUKKIG FIJN GEZOND WARM VREUGDEVOL FANTASTISCH SPETTEREND EN LIEFDEVOL NIEUWJAAR toe .Dank je wel voor ook in 2011 mijn perikelen te volgen ,zowel onze mooie als minder mooie momenten.

    Wanneer ik zelf mijn balans op maak en mijn jaar overloop dat was het ééntje van ups en downs ,..uit mijn burnout heb ik heel veel geleerd ,vooral over mijn eigen grenzen en mijn eigen kunnen,en 2012 word dan voor mij ook een grote uitdaging voor mezelf met één groot werkpunt  ,en dat is DOSEREN .Maarja ,dat is makkelijk gezegd hé,..je wil gewoon voorruit of je lichaam nu soms eens tegensparteld of niet ,maar we gaan er voor ,..ik word omringd door een schat van een ventje ,3 heel bijzondere kids ,een fijne familie ,toffe buren en fantastische vrienden,..ik woon goed ,heb een job en heb niets te kort dus dan ben ik toch een heel gelukkige vrouw.En weet je ,wanneer je content bent met alles wat je hebt dan ben je een rijk persoon .

    Robin en Anouk maakten ook van 2011 een mooi jaar ,ze deden het heel goed ,ze groeien en bloeien ,zijn gelukkig ,amuseren zich,voelen zich goed en hun ziekte blijft stabiel en dat is toch wat we willen ,we willen ze comfortabel en lachend zien en geloof me ,ze hebben dit zoveel getoond aan mama en wanneer ik dan hun mooie glimlach zie dan kan mijn dag niet meer stuk.Lieve schattekes ,ik hou van jullie !!!!

    2012 word alvast een speciaal jaar ,..een jaar vol leuke vooruitzichten ,..een jaar met een SUPER feest voor Anoukje ,want op 12 mei doet ze haar Plechtige communie en op diezelfde dag doet Elke mijn metekindje haar eerste communie.

    Lieve mensen ,

    DANK JE WEL VOOR JULLIE VRIENDSCHAP

    DANK JE WEL OM ONS VERHAAL TE WILLEN LEZEN

    DANK JE WEL VOOR JULLIE LUISTEREND OOR

    DANK JE WEL OM ER GEWOON TE ZIJN

    GENIET VAN ELKE DAG ,

    ELKE DAG IS ZO MOOI EN BIJZONDER

    DAAROM MAAK VAN 2012 EEN HEEL BIJZONDER JAAR

     

    DIKKE ZOEN, Ann,Erwin ,Timmy,Robin en Anouk

    31-12-2011 om 17:10 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    29-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Warme intense dagen

    Hallo allemaal,

    Hier ben ik even terug ,..eingelijk een beetje verweesd ,bracht net met mijn 2 lievekes voor 2 dagen terug naar school zodat mama weer even op haar plooi kan komen MAAR we hadden zo'n heel mooie ,warme en intense kerstdagen,...Het was zo heerlijk hé,..Ik durf zeggen dat het één van de mooiste kerst geweest is sinds jaren,...Vrijdag kwamen ze de hooglaag bedjes van de kids en hun douchebrancard leveren en papa was de hele dag in de weer om alles te installeren ,.;Dank je wel zoeteke !!!we gingen dan nog eentje drinken met de buren ,...zatermorgen zijn we de kids gaan halen ,ze waren in goede doen en s'avonds hadden we het hier gezellig samen met Nathalie ,Mario en de kids.Op Kerst gingen we met z'n allen naar ons ma en daar werden er leuke pakjes uitgedeeld en opnieuw een superblije Robin ,...Zalig hoor.Op 2° Kerst kwamen de broers en zussen van mijn ventje langs en opnieuw was het een feestje ten  huize Coosemans.Annelies ,de zus van Erwin bleef een nachtje slapen en ook Stefanie ,het vriendinneke van Timmy is hier de hele week ,..Dus was het hier dinsdag gezellige drukte hoor ,maar het was zo gezellig.Het geeft me zo'n warm gevoel om mensen gelukkig te zien en geloof me Annelies was één en al zonnestraal en ook Timmyboy is overgelukkig deze week ...en ikke ook want ik heb 2 SUPER FLINKE kids gehad de hele tijd ,.ze bleven content ,lachen ,brabbelen ,ik kon ze knuffelen ,op het gemak eten geven en eens mijn zin doen ,..gewoon hun mama zijn ,ongestoord .Vandaag gingen we dan met ons gezinnetje eens op wandel naar Kortrijk ,even de kerstsfeer opsnuiven en voor Robbedoes genieten van de vele lichtjes ;

    Weet je,ik durf echt te zeggen dat ik weer op het juiste spoor zit,ik voel me gelukkig ,ik ben dankbaar om mijn fijne familie,mijn goede vrienden ,mijn toffe buren en vooral een keitof gezinnetje.

    Ik wens jullie allemaal nog een heel goed einde van 2011 toe ,...Geniet met volle teugen,..

    Dikke zoen van een gelukkige mama

    29-12-2011 om 21:23 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijk Kerstfeest

    We wensen jullie van harte Spetterende Feestdagen toe.

    Een vrolijk Kerstfeest en Heel fijne ,warme momenten met iedereen die jullie lief hebben.

     

     

    Dikke zoen,Ann ,Erwin ,Timmy,Robin en Anouk





    24-12-2011 om 14:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robin 14 jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag mijn allergrootste liefste jongen van de hele wereld,...

     Morgen 22 december ben jij 14 jaar !!!!!!!!!

    Mama is hier als allereerste om je een GEWELDIGE, FORMIDABELE EN GEZELLIGE VERJAARDAG toe te wensen.

    Ik ben zo trots om al 14 jaar jou mama te zijn

    ik ben zo gelukkig om je al 14 jaar te verzorgen

    Ik ben zo blij voor jou hartverwarmende glimlach !!!

    Ik ben je zo dankbaar om alles wat je me geleerd hebt ,geleerd om te houden van de kleine dingen in het leven

    Jij ,lieve Robin ,jij weet wat genieten is van de simpele ,maar o zo mooie dingen.

    Lieve ,Lieve schattebout ,Geniet van jou dagje en weet je ,mama komt langs om jou te verwennen .

    Robin ,ik hou van jou met heel mijn hart ,ik hou van jou zoals je bent .

    Robin ,Dank je wel ,dat ik jou mama mag zijn.

     

    Dikke ,Dikke zoen ,

    Jou mama

    21-12-2011 om 21:01 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    16-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fijne momenten,...om te koesteren

    Hallo allemaal,

    Wat een weertje hé,..regen en wind,..bah ,ik haat het ,geef me maar de zon.Gelukkig kunnen we de warmte en gezelligheid binnen opzoeken en dat hebben we wel gehad hoor.Vorig weekend was mijn lieve mama 65 jaar en dat hebben we met de hele familie gevierd en het was reuze gezellig en fijn.Robin en Anouk waren heel content en waren er heel graag bij.Op maandag bleven ze nog een dagje bij mama en dan was het uitgebreide knuffeltime bij de kerstboom.Zalig hoor.

    Op donderdag ging ik terug naar de kids ,want ik mocht een getuigenis geven aan de studenten pediatrische verpleging uit Brugge,best wel leuk en ook wel emotioneel om het te doen ,..weet je ,ik kan en heb zoveel te vertellen over mijn schattekes hé ,dat ik uren kan doorgaan ,de studenten waren echt wel geboeid aan het luisteren want ik wou ze ook zelf als verpleegkundige meegeven dat een luisterend oor o zo belangrijk is.Het was ook wel emotioneel want ik heb dit jaar toch wel in een heel diep dal gezeten en besef dat ik toch af en toe aan zelfzorg moet doen ,..mijn verstand weet dit hoor ,maar mijn moederhart ,..en draai het of keer het ,dit haalt heel dikwijls ,om niet te zeggen ALTIJD de bovenhand.Ik was zo blij om dan terug in de leefgroep te komen waar ik verwend werd door een super contente broer ,ik nam hem uit zijn rolwagen en gaf hem eten ,kon knuffelen ,genieten ,hem voelen en dit hé doet zo'n deugd voor mij en ook voor Robin.Na broer was het aan mijn poppeke Anouk ,ik zou ze zoentjes kunnen geven tot in het oneindige hé,ze zat zo te stralen en te genieten en op die momenten droom ik soms en wou ik dat ik daar kon blijven en ze blijven vasthouden.Ik heb het best ook wat lastig voor het weekend ,ik voel dat ik wat moe ben en heb besloten om de kids eens een weekend in school te laten en gewoon op bezoek te gaan want volgend weekend is het kerst en dan komen ze voor een hele week naar huis ,dus is het nu eventjes nodig om te rusten zodat we dan samen kunnen genieten hé,..maar geloof me ,das niet simpel ,maar we slaan er ons wel door en het zal alleen maar iedereen ten goede komen.

    Vandaag was het ook een heel fijne middag en het kerstgevoel komt nu heel dichtbij,..we gingen naar Annelies in Havenzate en we zagen daar alleen maar heel gelukkige mensen ,..Annelies die straalde ,was zo blij om haar broers te zien en vooral om cadeautjes uit te pakken ,..ik zei haar plagerig ,.;en ik ,ik heb nu geen cadeautje en ik werd bedolven onder een dikke zoen ,..Lief hé en dat is een cadeau van onbetaalbare waarde.Daarna brachten we nog een bezoekje aan Villa Rozerood ,we werden er door Danielle en Chantal heel hartelijk ontvangen ,we hadden een klein geschenkje mee voor de kinderen en hadden er nog een fijne babbel.Dit hé ,dat zijn zo'n warme mensen ,ja ,.;mijn ventje en ik hebben er ons hart verloren.

    Zo,ik wens jullie een fijn weekend,..geniet van het kerstshoppen ,.

    Dikke zoen ,Ann







    16-12-2011 om 21:34 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    10-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor jou lieve Robin en Anouk

    Een wereld zo mooi...

    Mijn lieve schat,
    Hoe moet jouw wereld zijn ?
    Is die zoveel anders als de mijne ?
    Zie jij het gras ook zo groen ?
    Fluiten de vogeltjes ook zo fijn ?
    Of zingen ze voor jou een heel ander refrein ?

    Mijn lieve schat,
    Hoe moet jouw wereld zijn ?
    We lopen, zingen, praten en spelen
    Iets waarin jij het geluk niet in mee kan delen.
    Doet het je erg veel pijn omdat wij toch
    iets anders dan jou zijn ?

    Mijn lieve schat,
    Hoe moet jouw wereld zijn ?
    Soms ben je boos, soms ben je blij.
    Soms gaan er dingen je zomaar voorbij.
    Toch blijf je lachen en ben je blij.
    De kracht die jij bezit is sterker dan die van mij.

    Mijn lieve schat,
    Hoe moet jouw wereld zijn ?
    Het is toch moeilijk om gehandicapt te zijn ?
    Soms is het moeilijk ook voor mij.
    Maar dan kijk je naar mij.
    En lach je met je liefste lach.

    Ja, elke wereld is mooi,
    zolang je hem op je eigen manier beleven mag !!!

    10-12-2011 om 21:25 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    04-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaas

    Hallo allemaal,

    We zijn december,de feestmaand bij uitstek,..al is die toch voor vele mensen vaak heel zwaar en emotioneel,..en bij mij is dit ook zo ,we hebben eerst sinterklaas,dan de verjaardag van Robin ,Kerst ,Nieuwjaar,..In de media word alles soms zo opgefokt ,..er moeten cadeaus ,er is kerstshopping ,voor de sint ,hoe meer cadeaus ,hoe beter ,..Maar wat dan als je dit niet kan doen voor je kinderen omwille van hn toestand,..dan is het echt wel slikken ,..vandaar ,hoe vlugger dat hij weg is ,hoe liever ,..alhoewel ik heel veel van de sfeer en de gezelligheid houd hoor,..en dit hebben we gedaan in het weekend.

    Zaterdagmorgen moest ik eerst naar een bijscholing over prostaatkanker,..dan ben ik mijn schattekes gaan halen,...Dan was ik toch wel trots en blij om mijn tafel te versieren want Elke en jens kwamen hun sint halen ,..ook ma en pa kwamen langs en we aten dan met z'n allen sinterklaaskoeken met verse warme chocolade ,...En wat me zo een warm en goed gevoel gaf hé,..Dat was mijn Elke ,...ze kwam toe ,vloog Robin en Anouk rond hun halsje ,zag de guimauvekes liggen en stak direct een stukje in hun mond ,..en geloof me dat zij heel mooie momenten voor mij.Elke is nog zo klein ,maar heeft zo'n groot hart hé,..;Toen ik de snoep verzamelde om mee te geven dan zei ze ,..mémé ,ik heb genoeg,..geef het maar aan de kindjes,..Chique hé. En vanavond gaf ik een hele hoop mee naar Aartrijke ,zodat ze deze week elke dag wat lekkers kunnen eten.

    Vandaag hielden we het dan eens heel rustig en ook dit was eens fijn,..gewoon relaxen ,knuffelen ,...In de vooravond keken Robin en Anouk dan naar Studio 100 naar de grote Sinterklaasshow,..en je had die oogjes moeten zien toen ze weer al hun vriendjes hoorden,..opnieuw zo'n warm gevoel bij mama.Zo zie je maar dat ik zonder die grote cadeaus ,maar met een hart vol van liefde mijn 2 speciallekes een onvergetelijke Sint bezorgde.Het was fijn,ik heb genoten,..

    Een dikke knuf,Ann





    04-12-2011 om 21:59 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    29-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speciaal

    Hallo allemaal,

    We hadden hier alweer enkele fijne dagen achter de rug,..Zaterdag waren de kids in school en was het even wennen voor mama,zo alleen thuis,..ik kom het maar niet gewoon ,..gelukkig kon ik met zus Sophie mee naar de winkel van de Sint ,..ook even moeilijk,..je ziet daar alle mooie poppen en hebbedingetjes en dit heb ik nooit kunnen kopen voor zusje,..jammer .

    Zondagmorgen gingen we dan onze kids halen ,deden hun mooie kleertjes aan en gingen we naar ons ma,..ze had lekker konijntje klaargemaakt en van die lekkere chocomousse zoals mijn mémé kon maken ,twas heel lekker ,in de namiddag gingen we dan kijken naar een optreden van Elke en jens in de volksdans en geloof me vrij ,mijn metekindje is toch ook een specialleke hoor ,juffrouw staat daar in haar vol ornaat en volle overgave,..ja tis even slikken voor mémé Ann ,ook Anouk en Robin genoten van het spektakel.

    Maandag hadden we een dagje zee gepland want we gingen even langs bij Kris ,een vriend van mijn ventje waar ik heel veel bewondering voor heb ,Kris ziet heel weinig ,had als kind polio waardoor hij moeite heeft met stappen ,maar hij woont alleen ,is één en al optimist ,trekt zijn plan ,geniet van het leven ,daar hebben we alleen maar bewondering voor.Weet je als je zo iets ziet hé,dan krijg je een warm gevoel en zie je dat het leven de moeite waard is ,Kris gaat ook naar de baklessen en had gebakken voor ons ,twas echt lekker ,..mercie hé maatje !!!Ondertussen ben ik ook Annelies gaan halen ,jaja ,tis bijna 6 december en ook ons Anneliesje is dit niet vergeten,ze genoot zo van een namiddag bij haar broer.Ze was zo gelukkig met haar cadeautje en ook zij straalde dit uit.Ik weet niet hoe het komt ,maar mijn ventje en ik hebben het blijkbaar voor speciale mensen .Thuisgekomen was het hier nog gezellig knuffelen met de kids.

    Deze morgen sliepen we lang uit,was het even uitrusten voor de kids want deze middag hadden we weer iets speciaals te doen ,..alhoewel voor velen is dit een doodgewoon iets ,maar we moesten foto's hebben voor een paspport voor zusje en ja ,twas een evenement op zichzelf ,..met dank aan de fotografe voor het mooie resultaat en haar geduld.Zo zie je maar ,we hadden hier enkele gevulde maar o zo mooie dagen ,..

    Lieve Robin en Anouk,love you so much,..dikke knuf en tot zaterdag ,...

    xxxjes mama





    29-11-2011 om 21:29 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rustig aan,...

    Hallokes,...

    Hoe gaat het ermee? Hier gaat alles goed hoor ,we zijn nog steeds aan het nagenieten van een mooi en zalig weekend samen met onze matekes van Herenthout en Wetteren,...Nancy en Peter jullie verwenden ons weer super hoor !!! Nog eens nen dikke mercie.

    Mijn 2 schattekes die zijn er ook heel graag bij ,vrijdagavond was het myleneavond en je had zus moeten zien zitten ,één en al zonnestraal,..ja een echt meisje zeker ,..broertje ging vroeg slapen en de mama's en papa's amuseerden zich kostelijk en deden zelfs een dansje ,..Zaterdag kregen we lekker ontbijt en deden we het op tgemak ,lekker kuieren ,zaterdagavond gingen we dan samen gaan eten ,en twas llekker !!!Na nog een nachtje in de Kempen keerden we huiswaarts;

    Maandag genoot ik van de kids thuis en sorteerde ik de kleerkast thuis en in aartrijke ,maar ik genoot vooral van mijn tijd samen met hen,gewoon knuffelen en geloof me ,ze weten het maar al te goed.Dinsdag had ik nog een vrije dag en ging ik even met mijn ventje op stap.

    Verder is er hier geen speciaal nieuws ,..alles gaat goed ,de gewone dagelijkse dingen .Het weekend staat weer voor de deur en ik heb er nog 3 dagen verlof bij ,dus zal het rustig aan zijn ,met hier en daar een uitstapje en ook wat rust.

    Geniet van jullie weekend.Dikke knuf,Ann

    25-11-2011 om 13:58 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    17-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een klein lichtpuntje in een zoektocht,...

    Hallo,

    We zijn alweer aan het einde van de week,...en staan aan het begin van een fijn weekend .Hier ten onze huize staan er weer leuke dinges op het programma.We beginnen morgenvroeg met een soepwandeling in de school van Robin en Anouk.Naar aanleiding van de week van de smaak mogen wij als ouders even mee op stap met onze schatten.Leuk hé.

    Maandag gingen we ook al op stap naar het UZ Gent ,..we moesten naar het CP centrum ,deze keer gingen we alleen met zusje omdat broertje nog moest uitzieken.Het was wennen voor mama want ik moest er maar eentje op tijd klaar krijgen .Anouk vond de prime time met mama en papa heel tof.We kregen alleen maar goede punten van de neuroloog ,orthopedist ,logopedist en diëtiste; Het belangrijkste is dat ze zich goed voelen ,de neuroloog overliep nog even haar ondertussen al lijvig dossier van 12 jaar ver  en ze kon ons melden dat er een nieuwe genetische test beschikbaar is voor een bepaald syndroom ,..ze gaan dit even bekijken via een bloedname,..nu er is weinig hoop hoor want het is zoeken naar een naald in een hooiberg ,..maarja ,you never know hé,..we blijven toch iedere keer we naar Gent gaan hopen op een doorbraak,...misschien is het niet meer voor Robin en Anouk maar wel voor andere kids.

    Na alle doktersbezoeken gingen we nog even naar de Makro shoppen ,s'avonds moest mama ook even naar de dokter en na het avondeten brachten we zusje terug en ik was zo blij om Robin terug te zien en geloof het of niet ,maar hij kon me weer verwarmen met zijn stralende glimlach hé,...ja ,de enen dag ligt hij ondersteboven van de koorts en de dag erop krevelt hij weer recht,..Wat heb ik toch doorzetterkes hé;

    Weet je,ik zei het hier al zo vaak ,maar ik ben zo trots op mijn schatten,...Lieve Robin en Anouk,...Love you so much ,...

    Dikke zoen ,Ann

    17-11-2011 om 22:02 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bang zijn,....

    Hallokes allemaal,...

    Hier ben ik even weer,..eventjes om te bekomen en mijn emoties neer te schrijven,...Ik voel me een beetje moe,..wat keelpijn,hoofdpijn ,rugpijn,..Moet van de osteopaat wat rusten en dat heb ik echt proberen te doen in het weekend ook al was dit met verscheurende gevoelens hoor.Vrijdagmorgen kreeg ik telefoon dat Robin koorts had en een epilepsieaanval gedaan had ,..oma Rollegem ging wandelen ,maar is dan gewoon op bezoek geweest.Zaterdagmorgen kreeg ik weer telefoon ,.;38,9° koorts ,..oei das al wat meer ,de dokter is komen zien en startte antibiotica ,...Normaal gingen ze naar huis komen maar wij moesten zaterdagavond weg ,we hadden een etentje met de ouderpraatgroep uit Aartrijke,het was echt wel lekker en gezellig,..gewoon we hebben allemaal dezelfde moedergevoelns en begrijpen elkaar zo goed.Timmy en Stefanie gingen thuiswachten op de kids,..maar ik kon het niet maken dat hij voor een ziek broertje moest zorgen dus liet ik ze in Aartrijke,...en Pats boem ,mijn moederhart ,maar ik had mijn rust nodig en hield me dan heel rustig en sliep wat bij.

    Vanmorgen kon ik niet vlug genoeg in Aartrijke zijn ,..maar ik zag een Robin met 40° koorts,..je had hem moeten zien liggen ,tventje ,precies een vodje,kon zijn ogen niet openhouden ,..Morgen moeten we op controle naar het Uz Gent naar het CP -centrum ,maar met een ziek kind heeft dit geen zin ,en een kind met 40° koorts gaan vertrikkelen is ook niet evident ,..De opvoedsters zeiden me van Robin daar te laten en alleen zusje mee te nemen ,..;En dat hé mensen is verdomme zo hartverscheurend ,..ik wil ze allebei verzorgen ,ik wil dicht bij Robin zijn ,maar tventje slaapt alleen maar ,..ik belde een paar keer en het gaat nu gelukkig beter met hem,..Ik probeerde me rustig te houden en genoot toch wel van mijn dochter ,ze is zo gelukkig ,geniet zo van de knuffels en ik heb ze dan ook uitgebreid verwend en geknuffeld,...Maar het is niet zoals een mama wil hé,..ze wil haar kinderen allebei bij haar.

    Laat ons hopen dat het morgen beter gaat ,ik ga met een bang hartje slapen ,maar weet dat ze goed voor broer zorgen en ik zorg goed voor zusje en hoop op een goed gesprek in Gent ,want ik hou voor eeuwig en altijd zielsveel van Robin en Anouk

     

    Slaapwel ,Liefs,Ann 

    13-11-2011 om 21:00 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een heel fijn verjaardagsfeest

    Hallo allemaal,..

    Ja ,het is grijs buiten ,maar binnen in mijn hart is het zonnig en dat komt door mijn lievekes.Ze hadden weer een heel goed weekend samen thuis.Zaterdag vierden we de verjaardag van Anoukje en ook van haar 2 broers samen met de familie en twas hier weer een gezellige boel hoor,lekkere taart ,..muziek ,dansen ,..en alleen maar blije en stralende gezichtjes.

    Zondag gingen we dan samen met Nathalie en Mario naar onze matekes in Wetteren en daar vonden we het ook heel leuk en ook de kids waren in goede doen.Gisteren bleven de kids nog even bij mama zodat het knuffeltime was bij ons.Even gewoon uitblazen van het drukke weekend.

    Gisteren kreeg ik ook het krantje van de KVG  in de brievenbus en daar stond een mooie getuigenis in van een mama ,ook met een zorgenkindje .Het kindje is vorig jaar op 4 jaar overleden ,maar haar verhaal was zo herkenbaar voor me ,de tranen rolden over mijn wangen ,..Een zorgenkid is zo speciaal ,ze hebben je zo nodig voor alles dat het loslaten dan heel moeilijk is en weet je ,..ik moest dan de kids terugbrengen naar Aartrijke en twas weer even balen hé,...

    Zo zie je maar weer ,intens genieten is zo mooi ,is zo belangrijk ,..en iedere kans die je krijgt om iets leuks te doen met de kids is hartverwarmend.We zijn nu dinsdagavond en ik zie nu alle mooie momenten die ik het afgelopen weekend van de kids kreeg voor me en deze duwen me verder de week door en zo kijk ik weer uit naar het nieuwe weekend ,..eentje waar het eens gewoon luieren zal worden en dat zal ook eens goed doen zowel voor de kids als voor mama,..

    ,..Geniet van jullie week

    Liefs,Ann







    08-11-2011 om 17:21 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    03-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anouk 12 jaar

    Dag mijn mooie ,lieve prinses,...

     

    Ik wens je een HEEL GELUKKIGE VERJAARDAG ,mijn lief klein groot poppemieke.

    Ja,ik ben hier weer bezig hé met alle woorden te overtreffen ,maar Anouk ,dat verdien jij wel.

    Jij hebt al veel gevochten om te zijn wie je nu bent ,en daar ben ik zo trots op hé,...

    12 jaar geleden ,leek alles in orde ,een flinke meid van 3,750 kg en 51 cm ,..Proficiat ,zei de pediater ,je hebt een kerngezonde dochter ,maar 2 maand later waren daar jou aanvallen en het begin van jou verhaal,..

    2 jaar later ging jou leven aan een zijden draadje ,maar je bleef vechten ,je wou er zijn ,je wou leven en dat hé ,kleine meid dat geeft me zoveel kracht,

    Ik bewonder jou om wie je bent,je kroop langzaam uit je coconneke en liet vele dingen toe en vandaag ,zus ,voel je u heel goed in u vel ,je lacht ,je brabbelt ,je beweegt ,je leeft ,..;

    Anoukje ,ik hou zoveel van jou ,ik mis je vandaag ,maar ik kreeg heel veel smskes ,berichtjes ,kaartjes en zaterdag vieren we dan feest ,dan krijg jij ,jij alleen een hele dag door alle knuffels en zoentjes van de hele wereld .

    Een dikke zoen ,jou mama,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx





    03-11-2011 om 21:35 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    02-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Villa rozerood in het winterverblijf

    Hallo allemaal,

    Hier ben ik terug ,helemaal ontspannen en vervuld van mooie memories aan een schitterend verblijf in Villa Escale in de Panne ,het winterverblijf van Villa Rozerood.De buitenkant was anders ,maar vanbinnen kwam de vriendelijkheid ,de warmte helemaal tot uiting en dat hebben we 3 dagen lang gevoeld.

    Robin en Anouk hebben genoten met de grote G ,mijn venteke was in heel goede doen ,Hij vond het super en zusje ja ,je weet wel hé ,op haar relaxte manier.We hebben samen met 2 andere gezinnen superdagen gehad en veel gelachen.Zaterdag zijn we naar Plopsaland geweest met de tram ,een evenement op zichzelf met onze 4 rolstoelen ,je had die vele blikken moeten zien ,echt niet te doen ,..maar wij amuseerden ons samen met onze kids.S' Avonds was het taart voor de verjaardag van Sien en Anoukje ,jajaja ,..mijn meisje word morgen 12 jaar ,....Na nog wat na te genieten met een glaasje was het bedtijd.

    Zondagvoormiddag hebben alle kinderen samen geknutseld terwijl de mama en papa 's even alleen weggingen en als koppel van elkaar genoten ,..na alweer een heerlijk middagmaal gingen we paardje rijden ,....echt leuk en schoon om te zien hoe de paarden toenadering zochten naar die rolwagen van Robin en Anouk ,en we deden dan zelf een ritje op het paard ,..Gewoonweg zalig .Ook hier reden we met de tram en waren we weer een attractie op ons zelf.Terug in de villa aangekomen was het relaxen en even kijken naar de wandelende mensen op de zeedijk ,..ook leuk hoor ,...

    Maandagmorgen gingen we even tot aan de zee ,..samen uitwaaien ,nagenieten en plannen koesteren voor een nieuw verblijf in Villa Rozerood want met mijn zorgenkids is het daar echt "thuiskomen ".Jammer maar helaas moesten we afscheid nemen  en keerden we huiswaarts na nog even bij oma Oostduinkerke te zijn langsgeweest.

    Gisteren was het dan voor mama en papa was en werkedag en voor de kids rusten ,lachen ,brabbelen ,knuffelen ,en gewoon genieten thuis van elkaar.Wat voel ik me weer op en top gelukkig .Zo zie je maar ,ook al zijn die kids van mij zo "anders en speciaal ",zij bezorgen ons onvergetelijke momenten om te koesteren met één voor één warme mensen om ons heen ,die ons de echte vriendschap geven ,want ook zij weten wat het is om een zorgenkid te hebben en dat maakt onze band zo sterk en innig .

    Lieve Robin en Anouk ....DANK je wel ,...hiervoor .Ik hou van jullie met heel mijn hart en zoveeeel meer,

    xxxxxxxxxxxxxxxx,jullie mama













    02-11-2011 om 17:22 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mag ik even ,...

    Hallokes ,

    Hier ben ik even terug ?Mag ik even ventileren?Amai ,wat was me dat een dag zeg ,..Vanmorgen moest ik naar Brugge naar een studiedag over borstkanker ,..Eerst een file van kweet niet hoe lang trotseren,..dan was de inhoud van die dag wel leerrijk,boeiend ,maar ook wat angstaanjagend ,..1 op 9 vrouwen krijgt ooit te maken met borstkanker ,..een gigantisch getal hé ,we hadden het oa ook over de erfelijkheid,de genetica ,..en weet je met alle respect voor alle onderzoek en therape en zoveel meer dat er bestaat voor deze rotziekte ,..toch heb ik het vaak wat moeilijk met de vele aandacht die er hiervoor is terwijl er nog vele chronische aandoeningen zijn ,hartziekten ,zorgenkids ,..en ja waar moeten wij terecht voor onze steun ,..we hebben ook opvang nodig hé.Maar ja hé,...Weet je ,mat wat ik nu zeg ,kwets ik misschien mensen ,maar dit is zeker mijn bedoeling niet hoor,..maar 7 jaar geleden kreeg mijn neefje de ziekte van Hodgkin en ik vond dit verschrikkelijk ,maar weet je wat ik als antwoord kreeg van de pediater ,Ann, hij zal genezen en dat is ook zo ,maar jij hebt levenslang ,..en dat lieve mensen is soms zo zwaar om dragen ,..Gisteren kwamen ze met de prijsoffertes langs voor mijn hooglaagbedden ,tillift ,douchebrancard ,..en ja ,das verdorie zwaar ,je wilt dit niet ,maar het is een noodzaak om de zorg te kunnen doen ,..het doet echt wel pijn ,...

    Terwijl ik op de les zat ,kreeg ik telefoon uit Aartrijke, ...Anoukje had een zware epilepsie aanval gedaan ,..Het was weer verschieten en met de voetjes boem patat op de grond ,..er ligt gewoon een tijdbom aan mijn voeten hoor !!!Ik doe echt mijn best en momenteel lukt het me goed om mijn hoofd boven water te houden ,maar geloof me dat zijn van die kloppen dat je krijgt die je hart even doet sneller slaan ,..en dan denk je ...Wat als ze niet uit die aanval geraken ????

    Vanavond was er dan nog oudercontact op school,..Juf Gwendolyne is heel content over mijn lievekes ,ze doen het goed ,genieten in de klas ,maar ja ,ze had het ook moeilijk om dit aan te kaarten voor me ,...Robin moet volgend schooljaar zonnehart verlaten en ja hier moet ik weer beslissingen nemen die ik liever niet zou maken ,tis ofwel uitstel vragen van leerplicht ,ofwel naar een andere school maar dan is het een hele dag en kan Robin dit wel aan ? ofwel veranderen van school en internaat ,..en verdorie dat wil ik niet ,..ik heb nog 6 maanden tijd ,..Weet je ,je bouwt een band op met hen ,Robin voelt er zich goed en toch moet je weer een andere keuze maken ,...

    En zo waren het wat veel emoties op een dag ,..maar gelukkig kon ik nog even naar de kids toe ,zag ik dat zusje rustig was en kon ik Robin eventjes heel dicht nemen en uitgebreid knuffelen en werd ik beloond met zijn schaterlach,..En dat doet me vechten ,..Thuisgekomen had het ventje voor me gekookt en jullie lieve bloglezers zijn er allemaal voor ij.

    Een dikke mercie om te luisteren naar mijn verhaal ,...

    Liefs,Ann

    25-10-2011 om 21:53 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    24-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Halloween,...

    Hallo allemaal,

    Zalig hé ,dat mooie herfstzonnetje ,...Genietend van de laatste warmtezon,..de warmte om je heen.Dit weekend kon ik weer genieten van de warmte van mijn gezin ,waar ik zo trots op ben.Vrijdag kwam Timmy en ook zijn vriendin thuis met een "schitterend rapport ".Timmy deed het echt heel goed in school en daar ben ik ontzettend trots op ,want voor hem is het soms niet zo makkelijk ,maar het lukt hem nu echt wel.Deze week ga ik hem wel wat missen want hij is op inleefstage naar de Ardennen .

    Zaterdag was het dan personeelsfeest van de provincie West -Vlaanderen,en we mochten met ons gezinnetje een dagje naar Bellewaerde en het was zo genieten hé,..Robin vond het zo leuk en gezellig dat mijn ventje een hele dag zat te schaterlachen ,Anoukje was rustig en genoot op haar eigen zachte ingetogen manier .En wij als mama en papa straalden van geluk ,we kwamen vele mensen tegen die ons toch wel bewonderden om zo een hele dag op stap te gaan met onze sloebers ,maar waarom niet hé,..we hebben toch ook het recht om te genieten hé.

    En gisteren kreeg ik dan van Frieda een heel mooi gedichtje toegestuurd ,die ik jullie niet wil onthouden ,...Dank je wel Frieda om ook aan ons te denken ,..alvast een dikke knuf en zoen van ons .

    Weet je,ik voel elke dag meer en meer dat ik weer op dreef geraak en me weer stilaan helemaal goed voel en omringd door alleen maar positieve vibes ,..en dit mag ook eens gezegd worden toch !!!

     

         Ik hou van jou zoals je bent,

         Ik hou van jou op elk mooment

         Het leven is voor jou niet altijd makkelijk,maar elke stap die je verovert is een feest.

        Ik jubel dan,maar jij juicht nog het meest

        Zo leer jij,jij begrijpt me als ik praat.

       De kleine vreugden heb jij me geleerd,vreugden waarvan ik niets begreep

        Het leven heeft eenieder anders in zijn greep,

        en zij die zeggen"ocharme,wat is er met dit kind niet pluis"

        Wel kleintje,laat hen maar,want jij

        MIJN KIND ,jij bent voor mij geen kruis.

     

    Dikke zoen ,Ann





    24-10-2011 om 12:12 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs