Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    04-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaas

    Hallo allemaal,

    We zijn december,de feestmaand bij uitstek,..al is die toch voor vele mensen vaak heel zwaar en emotioneel,..en bij mij is dit ook zo ,we hebben eerst sinterklaas,dan de verjaardag van Robin ,Kerst ,Nieuwjaar,..In de media word alles soms zo opgefokt ,..er moeten cadeaus ,er is kerstshopping ,voor de sint ,hoe meer cadeaus ,hoe beter ,..Maar wat dan als je dit niet kan doen voor je kinderen omwille van hn toestand,..dan is het echt wel slikken ,..vandaar ,hoe vlugger dat hij weg is ,hoe liever ,..alhoewel ik heel veel van de sfeer en de gezelligheid houd hoor,..en dit hebben we gedaan in het weekend.

    Zaterdagmorgen moest ik eerst naar een bijscholing over prostaatkanker,..dan ben ik mijn schattekes gaan halen,...Dan was ik toch wel trots en blij om mijn tafel te versieren want Elke en jens kwamen hun sint halen ,..ook ma en pa kwamen langs en we aten dan met z'n allen sinterklaaskoeken met verse warme chocolade ,...En wat me zo een warm en goed gevoel gaf hé,..Dat was mijn Elke ,...ze kwam toe ,vloog Robin en Anouk rond hun halsje ,zag de guimauvekes liggen en stak direct een stukje in hun mond ,..en geloof me dat zij heel mooie momenten voor mij.Elke is nog zo klein ,maar heeft zo'n groot hart hé,..;Toen ik de snoep verzamelde om mee te geven dan zei ze ,..mémé ,ik heb genoeg,..geef het maar aan de kindjes,..Chique hé. En vanavond gaf ik een hele hoop mee naar Aartrijke ,zodat ze deze week elke dag wat lekkers kunnen eten.

    Vandaag hielden we het dan eens heel rustig en ook dit was eens fijn,..gewoon relaxen ,knuffelen ,...In de vooravond keken Robin en Anouk dan naar Studio 100 naar de grote Sinterklaasshow,..en je had die oogjes moeten zien toen ze weer al hun vriendjes hoorden,..opnieuw zo'n warm gevoel bij mama.Zo zie je maar dat ik zonder die grote cadeaus ,maar met een hart vol van liefde mijn 2 speciallekes een onvergetelijke Sint bezorgde.Het was fijn,ik heb genoten,..

    Een dikke knuf,Ann





    04-12-2011 om 21:59 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    29-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speciaal

    Hallo allemaal,

    We hadden hier alweer enkele fijne dagen achter de rug,..Zaterdag waren de kids in school en was het even wennen voor mama,zo alleen thuis,..ik kom het maar niet gewoon ,..gelukkig kon ik met zus Sophie mee naar de winkel van de Sint ,..ook even moeilijk,..je ziet daar alle mooie poppen en hebbedingetjes en dit heb ik nooit kunnen kopen voor zusje,..jammer .

    Zondagmorgen gingen we dan onze kids halen ,deden hun mooie kleertjes aan en gingen we naar ons ma,..ze had lekker konijntje klaargemaakt en van die lekkere chocomousse zoals mijn mémé kon maken ,twas heel lekker ,in de namiddag gingen we dan kijken naar een optreden van Elke en jens in de volksdans en geloof me vrij ,mijn metekindje is toch ook een specialleke hoor ,juffrouw staat daar in haar vol ornaat en volle overgave,..ja tis even slikken voor mémé Ann ,ook Anouk en Robin genoten van het spektakel.

    Maandag hadden we een dagje zee gepland want we gingen even langs bij Kris ,een vriend van mijn ventje waar ik heel veel bewondering voor heb ,Kris ziet heel weinig ,had als kind polio waardoor hij moeite heeft met stappen ,maar hij woont alleen ,is één en al optimist ,trekt zijn plan ,geniet van het leven ,daar hebben we alleen maar bewondering voor.Weet je als je zo iets ziet hé,dan krijg je een warm gevoel en zie je dat het leven de moeite waard is ,Kris gaat ook naar de baklessen en had gebakken voor ons ,twas echt lekker ,..mercie hé maatje !!!Ondertussen ben ik ook Annelies gaan halen ,jaja ,tis bijna 6 december en ook ons Anneliesje is dit niet vergeten,ze genoot zo van een namiddag bij haar broer.Ze was zo gelukkig met haar cadeautje en ook zij straalde dit uit.Ik weet niet hoe het komt ,maar mijn ventje en ik hebben het blijkbaar voor speciale mensen .Thuisgekomen was het hier nog gezellig knuffelen met de kids.

    Deze morgen sliepen we lang uit,was het even uitrusten voor de kids want deze middag hadden we weer iets speciaals te doen ,..alhoewel voor velen is dit een doodgewoon iets ,maar we moesten foto's hebben voor een paspport voor zusje en ja ,twas een evenement op zichzelf ,..met dank aan de fotografe voor het mooie resultaat en haar geduld.Zo zie je maar ,we hadden hier enkele gevulde maar o zo mooie dagen ,..

    Lieve Robin en Anouk,love you so much,..dikke knuf en tot zaterdag ,...

    xxxjes mama





    29-11-2011 om 21:29 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rustig aan,...

    Hallokes,...

    Hoe gaat het ermee? Hier gaat alles goed hoor ,we zijn nog steeds aan het nagenieten van een mooi en zalig weekend samen met onze matekes van Herenthout en Wetteren,...Nancy en Peter jullie verwenden ons weer super hoor !!! Nog eens nen dikke mercie.

    Mijn 2 schattekes die zijn er ook heel graag bij ,vrijdagavond was het myleneavond en je had zus moeten zien zitten ,één en al zonnestraal,..ja een echt meisje zeker ,..broertje ging vroeg slapen en de mama's en papa's amuseerden zich kostelijk en deden zelfs een dansje ,..Zaterdag kregen we lekker ontbijt en deden we het op tgemak ,lekker kuieren ,zaterdagavond gingen we dan samen gaan eten ,en twas llekker !!!Na nog een nachtje in de Kempen keerden we huiswaarts;

    Maandag genoot ik van de kids thuis en sorteerde ik de kleerkast thuis en in aartrijke ,maar ik genoot vooral van mijn tijd samen met hen,gewoon knuffelen en geloof me ,ze weten het maar al te goed.Dinsdag had ik nog een vrije dag en ging ik even met mijn ventje op stap.

    Verder is er hier geen speciaal nieuws ,..alles gaat goed ,de gewone dagelijkse dingen .Het weekend staat weer voor de deur en ik heb er nog 3 dagen verlof bij ,dus zal het rustig aan zijn ,met hier en daar een uitstapje en ook wat rust.

    Geniet van jullie weekend.Dikke knuf,Ann

    25-11-2011 om 13:58 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    17-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een klein lichtpuntje in een zoektocht,...

    Hallo,

    We zijn alweer aan het einde van de week,...en staan aan het begin van een fijn weekend .Hier ten onze huize staan er weer leuke dinges op het programma.We beginnen morgenvroeg met een soepwandeling in de school van Robin en Anouk.Naar aanleiding van de week van de smaak mogen wij als ouders even mee op stap met onze schatten.Leuk hé.

    Maandag gingen we ook al op stap naar het UZ Gent ,..we moesten naar het CP centrum ,deze keer gingen we alleen met zusje omdat broertje nog moest uitzieken.Het was wennen voor mama want ik moest er maar eentje op tijd klaar krijgen .Anouk vond de prime time met mama en papa heel tof.We kregen alleen maar goede punten van de neuroloog ,orthopedist ,logopedist en diëtiste; Het belangrijkste is dat ze zich goed voelen ,de neuroloog overliep nog even haar ondertussen al lijvig dossier van 12 jaar ver  en ze kon ons melden dat er een nieuwe genetische test beschikbaar is voor een bepaald syndroom ,..ze gaan dit even bekijken via een bloedname,..nu er is weinig hoop hoor want het is zoeken naar een naald in een hooiberg ,..maarja ,you never know hé,..we blijven toch iedere keer we naar Gent gaan hopen op een doorbraak,...misschien is het niet meer voor Robin en Anouk maar wel voor andere kids.

    Na alle doktersbezoeken gingen we nog even naar de Makro shoppen ,s'avonds moest mama ook even naar de dokter en na het avondeten brachten we zusje terug en ik was zo blij om Robin terug te zien en geloof het of niet ,maar hij kon me weer verwarmen met zijn stralende glimlach hé,...ja ,de enen dag ligt hij ondersteboven van de koorts en de dag erop krevelt hij weer recht,..Wat heb ik toch doorzetterkes hé;

    Weet je,ik zei het hier al zo vaak ,maar ik ben zo trots op mijn schatten,...Lieve Robin en Anouk,...Love you so much ,...

    Dikke zoen ,Ann

    17-11-2011 om 22:02 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bang zijn,....

    Hallokes allemaal,...

    Hier ben ik even weer,..eventjes om te bekomen en mijn emoties neer te schrijven,...Ik voel me een beetje moe,..wat keelpijn,hoofdpijn ,rugpijn,..Moet van de osteopaat wat rusten en dat heb ik echt proberen te doen in het weekend ook al was dit met verscheurende gevoelens hoor.Vrijdagmorgen kreeg ik telefoon dat Robin koorts had en een epilepsieaanval gedaan had ,..oma Rollegem ging wandelen ,maar is dan gewoon op bezoek geweest.Zaterdagmorgen kreeg ik weer telefoon ,.;38,9° koorts ,..oei das al wat meer ,de dokter is komen zien en startte antibiotica ,...Normaal gingen ze naar huis komen maar wij moesten zaterdagavond weg ,we hadden een etentje met de ouderpraatgroep uit Aartrijke,het was echt wel lekker en gezellig,..gewoon we hebben allemaal dezelfde moedergevoelns en begrijpen elkaar zo goed.Timmy en Stefanie gingen thuiswachten op de kids,..maar ik kon het niet maken dat hij voor een ziek broertje moest zorgen dus liet ik ze in Aartrijke,...en Pats boem ,mijn moederhart ,maar ik had mijn rust nodig en hield me dan heel rustig en sliep wat bij.

    Vanmorgen kon ik niet vlug genoeg in Aartrijke zijn ,..maar ik zag een Robin met 40° koorts,..je had hem moeten zien liggen ,tventje ,precies een vodje,kon zijn ogen niet openhouden ,..Morgen moeten we op controle naar het Uz Gent naar het CP -centrum ,maar met een ziek kind heeft dit geen zin ,en een kind met 40° koorts gaan vertrikkelen is ook niet evident ,..De opvoedsters zeiden me van Robin daar te laten en alleen zusje mee te nemen ,..;En dat hé mensen is verdomme zo hartverscheurend ,..ik wil ze allebei verzorgen ,ik wil dicht bij Robin zijn ,maar tventje slaapt alleen maar ,..ik belde een paar keer en het gaat nu gelukkig beter met hem,..Ik probeerde me rustig te houden en genoot toch wel van mijn dochter ,ze is zo gelukkig ,geniet zo van de knuffels en ik heb ze dan ook uitgebreid verwend en geknuffeld,...Maar het is niet zoals een mama wil hé,..ze wil haar kinderen allebei bij haar.

    Laat ons hopen dat het morgen beter gaat ,ik ga met een bang hartje slapen ,maar weet dat ze goed voor broer zorgen en ik zorg goed voor zusje en hoop op een goed gesprek in Gent ,want ik hou voor eeuwig en altijd zielsveel van Robin en Anouk

     

    Slaapwel ,Liefs,Ann 

    13-11-2011 om 21:00 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een heel fijn verjaardagsfeest

    Hallo allemaal,..

    Ja ,het is grijs buiten ,maar binnen in mijn hart is het zonnig en dat komt door mijn lievekes.Ze hadden weer een heel goed weekend samen thuis.Zaterdag vierden we de verjaardag van Anoukje en ook van haar 2 broers samen met de familie en twas hier weer een gezellige boel hoor,lekkere taart ,..muziek ,dansen ,..en alleen maar blije en stralende gezichtjes.

    Zondag gingen we dan samen met Nathalie en Mario naar onze matekes in Wetteren en daar vonden we het ook heel leuk en ook de kids waren in goede doen.Gisteren bleven de kids nog even bij mama zodat het knuffeltime was bij ons.Even gewoon uitblazen van het drukke weekend.

    Gisteren kreeg ik ook het krantje van de KVG  in de brievenbus en daar stond een mooie getuigenis in van een mama ,ook met een zorgenkindje .Het kindje is vorig jaar op 4 jaar overleden ,maar haar verhaal was zo herkenbaar voor me ,de tranen rolden over mijn wangen ,..Een zorgenkid is zo speciaal ,ze hebben je zo nodig voor alles dat het loslaten dan heel moeilijk is en weet je ,..ik moest dan de kids terugbrengen naar Aartrijke en twas weer even balen hé,...

    Zo zie je maar weer ,intens genieten is zo mooi ,is zo belangrijk ,..en iedere kans die je krijgt om iets leuks te doen met de kids is hartverwarmend.We zijn nu dinsdagavond en ik zie nu alle mooie momenten die ik het afgelopen weekend van de kids kreeg voor me en deze duwen me verder de week door en zo kijk ik weer uit naar het nieuwe weekend ,..eentje waar het eens gewoon luieren zal worden en dat zal ook eens goed doen zowel voor de kids als voor mama,..

    ,..Geniet van jullie week

    Liefs,Ann







    08-11-2011 om 17:21 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    03-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anouk 12 jaar

    Dag mijn mooie ,lieve prinses,...

     

    Ik wens je een HEEL GELUKKIGE VERJAARDAG ,mijn lief klein groot poppemieke.

    Ja,ik ben hier weer bezig hé met alle woorden te overtreffen ,maar Anouk ,dat verdien jij wel.

    Jij hebt al veel gevochten om te zijn wie je nu bent ,en daar ben ik zo trots op hé,...

    12 jaar geleden ,leek alles in orde ,een flinke meid van 3,750 kg en 51 cm ,..Proficiat ,zei de pediater ,je hebt een kerngezonde dochter ,maar 2 maand later waren daar jou aanvallen en het begin van jou verhaal,..

    2 jaar later ging jou leven aan een zijden draadje ,maar je bleef vechten ,je wou er zijn ,je wou leven en dat hé ,kleine meid dat geeft me zoveel kracht,

    Ik bewonder jou om wie je bent,je kroop langzaam uit je coconneke en liet vele dingen toe en vandaag ,zus ,voel je u heel goed in u vel ,je lacht ,je brabbelt ,je beweegt ,je leeft ,..;

    Anoukje ,ik hou zoveel van jou ,ik mis je vandaag ,maar ik kreeg heel veel smskes ,berichtjes ,kaartjes en zaterdag vieren we dan feest ,dan krijg jij ,jij alleen een hele dag door alle knuffels en zoentjes van de hele wereld .

    Een dikke zoen ,jou mama,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx





    03-11-2011 om 21:35 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    02-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Villa rozerood in het winterverblijf

    Hallo allemaal,

    Hier ben ik terug ,helemaal ontspannen en vervuld van mooie memories aan een schitterend verblijf in Villa Escale in de Panne ,het winterverblijf van Villa Rozerood.De buitenkant was anders ,maar vanbinnen kwam de vriendelijkheid ,de warmte helemaal tot uiting en dat hebben we 3 dagen lang gevoeld.

    Robin en Anouk hebben genoten met de grote G ,mijn venteke was in heel goede doen ,Hij vond het super en zusje ja ,je weet wel hé ,op haar relaxte manier.We hebben samen met 2 andere gezinnen superdagen gehad en veel gelachen.Zaterdag zijn we naar Plopsaland geweest met de tram ,een evenement op zichzelf met onze 4 rolstoelen ,je had die vele blikken moeten zien ,echt niet te doen ,..maar wij amuseerden ons samen met onze kids.S' Avonds was het taart voor de verjaardag van Sien en Anoukje ,jajaja ,..mijn meisje word morgen 12 jaar ,....Na nog wat na te genieten met een glaasje was het bedtijd.

    Zondagvoormiddag hebben alle kinderen samen geknutseld terwijl de mama en papa 's even alleen weggingen en als koppel van elkaar genoten ,..na alweer een heerlijk middagmaal gingen we paardje rijden ,....echt leuk en schoon om te zien hoe de paarden toenadering zochten naar die rolwagen van Robin en Anouk ,en we deden dan zelf een ritje op het paard ,..Gewoonweg zalig .Ook hier reden we met de tram en waren we weer een attractie op ons zelf.Terug in de villa aangekomen was het relaxen en even kijken naar de wandelende mensen op de zeedijk ,..ook leuk hoor ,...

    Maandagmorgen gingen we even tot aan de zee ,..samen uitwaaien ,nagenieten en plannen koesteren voor een nieuw verblijf in Villa Rozerood want met mijn zorgenkids is het daar echt "thuiskomen ".Jammer maar helaas moesten we afscheid nemen  en keerden we huiswaarts na nog even bij oma Oostduinkerke te zijn langsgeweest.

    Gisteren was het dan voor mama en papa was en werkedag en voor de kids rusten ,lachen ,brabbelen ,knuffelen ,en gewoon genieten thuis van elkaar.Wat voel ik me weer op en top gelukkig .Zo zie je maar ,ook al zijn die kids van mij zo "anders en speciaal ",zij bezorgen ons onvergetelijke momenten om te koesteren met één voor één warme mensen om ons heen ,die ons de echte vriendschap geven ,want ook zij weten wat het is om een zorgenkid te hebben en dat maakt onze band zo sterk en innig .

    Lieve Robin en Anouk ....DANK je wel ,...hiervoor .Ik hou van jullie met heel mijn hart en zoveeeel meer,

    xxxxxxxxxxxxxxxx,jullie mama













    02-11-2011 om 17:22 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mag ik even ,...

    Hallokes ,

    Hier ben ik even terug ?Mag ik even ventileren?Amai ,wat was me dat een dag zeg ,..Vanmorgen moest ik naar Brugge naar een studiedag over borstkanker ,..Eerst een file van kweet niet hoe lang trotseren,..dan was de inhoud van die dag wel leerrijk,boeiend ,maar ook wat angstaanjagend ,..1 op 9 vrouwen krijgt ooit te maken met borstkanker ,..een gigantisch getal hé ,we hadden het oa ook over de erfelijkheid,de genetica ,..en weet je met alle respect voor alle onderzoek en therape en zoveel meer dat er bestaat voor deze rotziekte ,..toch heb ik het vaak wat moeilijk met de vele aandacht die er hiervoor is terwijl er nog vele chronische aandoeningen zijn ,hartziekten ,zorgenkids ,..en ja waar moeten wij terecht voor onze steun ,..we hebben ook opvang nodig hé.Maar ja hé,...Weet je ,mat wat ik nu zeg ,kwets ik misschien mensen ,maar dit is zeker mijn bedoeling niet hoor,..maar 7 jaar geleden kreeg mijn neefje de ziekte van Hodgkin en ik vond dit verschrikkelijk ,maar weet je wat ik als antwoord kreeg van de pediater ,Ann, hij zal genezen en dat is ook zo ,maar jij hebt levenslang ,..en dat lieve mensen is soms zo zwaar om dragen ,..Gisteren kwamen ze met de prijsoffertes langs voor mijn hooglaagbedden ,tillift ,douchebrancard ,..en ja ,das verdorie zwaar ,je wilt dit niet ,maar het is een noodzaak om de zorg te kunnen doen ,..het doet echt wel pijn ,...

    Terwijl ik op de les zat ,kreeg ik telefoon uit Aartrijke, ...Anoukje had een zware epilepsie aanval gedaan ,..Het was weer verschieten en met de voetjes boem patat op de grond ,..er ligt gewoon een tijdbom aan mijn voeten hoor !!!Ik doe echt mijn best en momenteel lukt het me goed om mijn hoofd boven water te houden ,maar geloof me dat zijn van die kloppen dat je krijgt die je hart even doet sneller slaan ,..en dan denk je ...Wat als ze niet uit die aanval geraken ????

    Vanavond was er dan nog oudercontact op school,..Juf Gwendolyne is heel content over mijn lievekes ,ze doen het goed ,genieten in de klas ,maar ja ,ze had het ook moeilijk om dit aan te kaarten voor me ,...Robin moet volgend schooljaar zonnehart verlaten en ja hier moet ik weer beslissingen nemen die ik liever niet zou maken ,tis ofwel uitstel vragen van leerplicht ,ofwel naar een andere school maar dan is het een hele dag en kan Robin dit wel aan ? ofwel veranderen van school en internaat ,..en verdorie dat wil ik niet ,..ik heb nog 6 maanden tijd ,..Weet je ,je bouwt een band op met hen ,Robin voelt er zich goed en toch moet je weer een andere keuze maken ,...

    En zo waren het wat veel emoties op een dag ,..maar gelukkig kon ik nog even naar de kids toe ,zag ik dat zusje rustig was en kon ik Robin eventjes heel dicht nemen en uitgebreid knuffelen en werd ik beloond met zijn schaterlach,..En dat doet me vechten ,..Thuisgekomen had het ventje voor me gekookt en jullie lieve bloglezers zijn er allemaal voor ij.

    Een dikke mercie om te luisteren naar mijn verhaal ,...

    Liefs,Ann

    25-10-2011 om 21:53 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    24-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Halloween,...

    Hallo allemaal,

    Zalig hé ,dat mooie herfstzonnetje ,...Genietend van de laatste warmtezon,..de warmte om je heen.Dit weekend kon ik weer genieten van de warmte van mijn gezin ,waar ik zo trots op ben.Vrijdag kwam Timmy en ook zijn vriendin thuis met een "schitterend rapport ".Timmy deed het echt heel goed in school en daar ben ik ontzettend trots op ,want voor hem is het soms niet zo makkelijk ,maar het lukt hem nu echt wel.Deze week ga ik hem wel wat missen want hij is op inleefstage naar de Ardennen .

    Zaterdag was het dan personeelsfeest van de provincie West -Vlaanderen,en we mochten met ons gezinnetje een dagje naar Bellewaerde en het was zo genieten hé,..Robin vond het zo leuk en gezellig dat mijn ventje een hele dag zat te schaterlachen ,Anoukje was rustig en genoot op haar eigen zachte ingetogen manier .En wij als mama en papa straalden van geluk ,we kwamen vele mensen tegen die ons toch wel bewonderden om zo een hele dag op stap te gaan met onze sloebers ,maar waarom niet hé,..we hebben toch ook het recht om te genieten hé.

    En gisteren kreeg ik dan van Frieda een heel mooi gedichtje toegestuurd ,die ik jullie niet wil onthouden ,...Dank je wel Frieda om ook aan ons te denken ,..alvast een dikke knuf en zoen van ons .

    Weet je,ik voel elke dag meer en meer dat ik weer op dreef geraak en me weer stilaan helemaal goed voel en omringd door alleen maar positieve vibes ,..en dit mag ook eens gezegd worden toch !!!

     

         Ik hou van jou zoals je bent,

         Ik hou van jou op elk mooment

         Het leven is voor jou niet altijd makkelijk,maar elke stap die je verovert is een feest.

        Ik jubel dan,maar jij juicht nog het meest

        Zo leer jij,jij begrijpt me als ik praat.

       De kleine vreugden heb jij me geleerd,vreugden waarvan ik niets begreep

        Het leven heeft eenieder anders in zijn greep,

        en zij die zeggen"ocharme,wat is er met dit kind niet pluis"

        Wel kleintje,laat hen maar,want jij

        MIJN KIND ,jij bent voor mij geen kruis.

     

    Dikke zoen ,Ann





    24-10-2011 om 12:12 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    17-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over genieten,...

    Hallo allemaal,...

    We zijn alweer een hele week verder ,...Ik betrap mezelf erop dat ik wat minder schrijf nu,maar het komt doordat ik me echt wel wat beter voel ,ik leef weer ,ben bezig met mijn werk ,de kids ,enzo veel meer,...Maar bij deze wil ik jullie echt nog wel eens bedanken voor alle steun die ik van jullie krijg ,..het is echt hartverwarmend.

    De voorbije week waren Robin en Anouk heel content in school ,niets speciaals eigenlijk .Ik ben ze vrijdag gaan halen ,nadat ik samen met stefanie en Timmy in de namiddag gebakken had ,we maakten een dessertbuffet ,..en dit werd zaterdag met smaak van gegeten.Vrijdagavond vierden we dan met de familie de verjaardag van mijn pa ,die werd 66 jaar ,nog eens proficiat pa ,..het was heel gezellig en de kids hadden dolle pret ,...ja ,wat wil je ,we zaten in de polonaise ,..je had die gezichtjes moeten zien ,..puur genieten.

    Zaterdag kwamen dan onze matekes langs en was het weer heerlijk bijkletsen ,eten ,lachen en genieten van de zon ,..het was zalig in de zon en mijn robbedoes zat te gieren en te glunderen hé,..Anoukje was wat rustig ,..

    Gisteren was het hier dan een "laisy sunday" en ook dit deed eens deugd,..gewoon niets doen (buiten de was hé),genieten van elkaar en de zon ,nog eens de tuinzetel buiten zetten en de warmte over ons heen laten komen.Lekker knuffelen met Robin en Anouk en dan met een voldaan en goed gevoel een heel gezellig weekend afsluiten.

    Ondertussen is het alweer maandag ,een nieuwe werkweek ,..ik luister verder goed naar mijn lichaam en signalen en deed het dan ook wat rustig aan ,...ja ,ik ben goed op weg ,al zeg ik het van mezelf !!!

    Dikke kus en knuffel ,Ann







    17-10-2011 om 19:52 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    10-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een rustig weekend

    Hey schattekes van me,...

    Mama is hier weer even voor jullie.Mijn hart is nog vol van liefde voor jullie.We hadden een heel fijn weekend hé samen ,..Het was eentje van eens gezellig niets doen ,zonder verplichtingen ,gewoon genieten van elkaar.Weet je,wat bewonder ik jullie zo ,..elke keer ik naar jullie kijk zie ik hoe jullie stilletjes aan groot worden ,..lichamelijk begint er hier en daar wat te veranderen ,het is enerzijds soms slikken wanneer ik dan jullie beperkingen zie ,maar langs de andere kant kan ik nog steeds genieten van jullie ,jullie knuffelen ,jullie verwennen .Robin en Anouk jullie blijven mijn kleine ,grote kindjes ,

    Zaterdag zat jij Robin in vol ornaat in jou schommelstoel te genieten van de lichtjes ,de kaarsjes ,je had al volop gekeken naar jou vriendjes op studio 100.Ook aan jou eten zie ik dat je groot word ,je porties worden groter en ja jou humeur is soms wat wisselvallig ,maar wanneer ik jou aanspreek en zeg ,ventje dat wil mama niet ,dan kijk je naar mij en weet je ,..inderdaad mama je hebt gelijk ,..maar binnenin zal je ook wel bepaalde dingen voelen hé vent ,maar je kan het niet zeggen ,alleen uiten door te zeuren ,..maar lieve Robin ik ben heel heel trots op jou,ik hou van jou,..

    En zusje ,mijn prinses ,mijn mooie lieve meid ,ik bewonder jou zo erg ,..na wat jij al in je jonge leventje hebt meegemaakt ,zie ik jou nu alleen maar openbloeien en genieten ,..genieten van alles rond je heen ,je kijkt rond als een kwik vinkje zoals we hier zeggen ,je voelt kriebeltjes in je buik en begint zo heerlijk te lachen ,je reageert echt goed op alles wat ik je zeg ,..en vooral je bent in actie en beweging ,stilzitten op het schootje zit er niet meer in ,..maar ik zie je zo graag bezig ,zusje ,ook van jou hou ik zielsveel.

    Het deed ons deugd he ,om even te relaxen ; we kijken nu uit naar volgend weekend ,want dan komen onze matekes ,..we kregen ook nog een verlossend telefoontje uit Villa Rozerood ,..na die hevige brand daar ,..hebben ze een voorlopige andere plaats en we kunnen er in de herfstvakantie heen,..leuk hé,..dus ,we hebben alleen maar mooie vooruitzichten;

    Lieve schattekes ,dikke zoen van jullie mama ,xxxxxxxxxxxxxxxxx

    10-10-2011 om 19:31 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    05-10-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over liefde en verliefdheid
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallokes allemaal,

    Het mooie weer is gedaan en meteen ook mijn congé van 10 dagen ,maar ik heb genoten van alles om me heen.De voorbije dagen hebben we hier vooral genoten van elkaar ,de liefde voor de kids en onze verliefde puber.Ik voelde me weer de koning (of beter koningin) te rijk omdat Robin en Anouk bij me waren ,...Het was gisteren weer even slikken toen ik ze terugbracht.Grrrrrrrrrrr ,ik kan er zo moeilijk aan wennen ,mijn onvoorwaardelijke liefde en bezorgdheid is zo groot voor hen ,dat ik graag elke dag alles zou willen doen volgens de manier dat ik gewoon ben ,maar helaas is dit niet haalbaar.Vanmiddag kreeg ik bezoek van Carine (ook een mama van een specialleke) en we hadden een goed gesprek over de kids ,Het is en blijft moeilijk als mama om je zorg te delen met een ander ,..Het zit hem in vele kleine dingen ,..gewoon over welke kleertjes doen ze nu aan ,hoe eten ze ,wat eten ze ,..we willen gewoon het beste voor hen en soms heb je dit niet zelf in de hand en dat kan dan eens doorwegen ,..maar ik voel dat het me toch wel lukt ,ik heb zo genoten van de voorbije 3 dagen met hen thuis,zondag gingen we op bezoek bij mijn vriendin en genoten we van de zon,maandag was het hier bbq time met Elke en Jens ,..en dan zie ik alleen maar blije gezichtjes ,ze zaten buiten met de zon op hun snoetje ,...zo mooi om te zien hoe Robin daar van geniet ,..velen kunnen daar iets van leren ,...mijn venteke is zo beperkt maar weet wat "genieten " is van het kleine ,die mooie gele zon ,die ons warmte heeft en doet stralen ,....

    Gisteren was het dan vooral knuffeldag ,elke gelegenheid is goed voor mama om aan hun rolwagen te passeren en een knuffel te geven.Gewwoon zalig !!!

    En wat er nog zo zalig is ,..onze verliefde Timmy,...ik krijg er zelf een warm gevoel bij,..onze jongen die het met zijn autisme niet zo makkelijk heeft ,heeft een meisje gevonden en het is echt wel mooi om hun ontluikende liefde te zien ,..Voor Timmy is het allemaal wat wennen want bij hem is het ofwel alles of niets ,vandaar dat mama Ann hem wat moet bijsturen ,..En ik vind het zo mooi van hem dat hij me alles komt vertellen en mijn goede raad wil weten ,...Hij was wat bang omdat hij aan zijn liefje niet zo goed zijn verhaal kon doen over hoe hij in elkaar zit en mama Ann deed het dan even en er viel een groot pak van zijn hart en zo genoot hij van zijn weekend.Zondagavond deed hij weer zijn hele verhaal ,...en ik zei hem ,..Jongen,onthou alleen maar dat je genoten hebt van jullie liefde en het mooie weer ,..;

    Weet je,ik ben zo blij om mama te zijn van mijn 3 speciallekes ,..Lieve Timmy ,Robin en Anouk ,ik ben zo blij om er te zijn voor jullie ,...Ik hou van jullie met heel mijn hart !!!

    Dikke zoen,Ann

    05-10-2011 om 17:07 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    29-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer in de herfst,...

    Hallokes allemaal,..

    Wat een weertje hé,..en blijkbaar werkt dit ook op mijn humeur ,..Wat voel ik me zalig gelukkig en content.Ik was zondagavond weer zo'n gelukkige vrouw hé op het moment dat ik de kids weer in mijn armen kon sluiten,...Ik schreef het al zo vaak hé ,..maar dan voel ik me zo goed ,zo blij en zo voldaan.Maandagmorgen kwamen ze allebei heel blij wakker ,...na een deugddoende douche zaten ze een hele dag buiten in het zonnetje ,onder de parosol ,genietend van alles rond hen heen ,Weet je ,wanneer ik dan naar Robin en Anouk kijk dan krijg ik zo'n warm gevoel door me heen  en kan niets me nog tegenhouden om hen zo te verwennen hé.Anoukje is voor het moment al een hele tijd in een "super doen " ,ze is in actie,brabbelt hele vertellingen ,neemt oogcontact ,voelt zich blijkbaar heel gelukkig en wanneer ik dit dan aan het bekijken ben ,dan ja,...voel ik iets onbeschrijfelijks door me heen ,...En mijne robbedoes ,die word stilletjes aan een puber ,lichamelijk begint hij nu te veranderen en soms werkt dit op zijn gemoed ,ja ,hij pubert ook hé,...maar ondanks alles hé is mijn ventje nog mijn kleine hartedief en houd hij nog zo van het dicht bij mama zijn en het geknuffel.

    Ik ben nu al een maand weer aan het werk en voel dat het goed gaat ,maar momenteel ben ik 10 dagen in verlof en ik moet zeggen ,tis heerlijk genieten van de zomerse herfstdagen,....dinsdag werkte ik in de tuin terwijl zusje lag te rollebollen in het gras en ik was zo blij dat ze dicht bij me waren ,woensdagmorgen gaf ik ze nog een badje  en dan gingen ze terug naar school,..waar ze vandaag ook verwend werden met een daguitstap ,...en mama ging samen met haar ventje er even tussenuit,...we bezochten Hasselt,bleven overnachten en vandaag was Leuven aan de beurt en het was heerlijk,relax en ontspannend en ik besef nu ook dat het eens nodig is om even op mezelf  te denken want anders hou ik het niet vol ,..;

    Maar ondertussen kijk ik alweer uit naar zondag zodat ik mijn schattekes nog eens enkele dagen kan verwennen ,..en zo zal ik een congé hebben vol van afwisseling maar wel met een gelukkig voldaan gevoel zonder me schuldig te voelen ,...Oef ,ik geraak er toch nog uit hé ,...

    Weet je na regen komt zonneschijn en wanneer je lang genoeg wacht word je dan beloond !!!

    Geniet allemaal van de zon !!!

     

    Dikke zoen ,Ann

    29-09-2011 om 20:35 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    23-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hey schattekes van me,..

    Het is wat ongewoon dat mama op een vrijdagavond iets komt neerpennen voor jullie,..maarja ,ik mis jullie zo hard.Oma Rollegem komt zondag om te wandelen en zo blijven jullie morgen nog een dagje op de leefgroep ,...zondagavond komt mama jullie dan halen hoor voor 2 dagen ,..en ze beloven mooi weer ,dus gaan we nog wat genieten van het zonnetje.

    Vanavond toen ik bij jullie langskwam ,had ik het echt zo lastig om jullie daar te laten alhoewel ik weet dat jullie daar ook goed zijn ,maarja hé.Zusje jij gaat morgen kunnen slapen want je bent zo moe ,maar twas heel leuk te horen dat je het 4 dagen heel goed had gesteld,maandag ben je gaan fietsen,dinsdag ging je naar Antwerpen naar de zoo ,woensdag naar de bioscoop en gisteren naar het kippenmuseum en daarna een terraske en nu ben je zooooooooooooo moe hé.Slaap maar lekker uit ,lief poppeke van mij,ik hou oneindig veel van jou,...Dank je wel om je mooie glimlach vanavond.

    En jij ,grote broer,je bent wat stillekes,je wilt gerust gelaten worden,..Dr Bockaert zei het me dat we je wat in de gaten moeten houden met jou medicatie die verhoogd is,...je zal wat aanpassing nodig hebben hé vriend ,..maar wat me zo'n deugd deed is,dat wanneer ik aan het vertellen was tegen je ,dat die o zo mooie glimlach van je verscheen,..Jij,lieve jongen ,je bent ook mama's hartedief en ik hou van jou met heel mijn hart.

    Soms hé ,ben ik boos op mezelf dat het me zo moeilijk lukt om dit een plaats te geven,maar mijn moederhart is zo immens groot hé ,zucht,zucht ,zucht,,..ik ga nu proberen wat rustig te genieten van mijn weekend want papa moet werken en Timmy is naar zijn mama.Lieve kids van mij,met jullie foto op de kast ,jullie glimlach in mijn hart,jullie kleertjes in de kast,jullie knuffel op het bed en de geur van jullie die ik deze avond had zal ik het weekend laten passeren en uitkijken naar zondagavond !!!

    Dikke ,dikke zoen zoen en slaaplekker !!!

    Jullie mama

    23-09-2011 om 21:18 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    18-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over graag zien en vriendschap

    Hallokes allemaal,

    Hier ben ik terug op een druilige zondag ,juist wakker na mijn middagdutje en voldaan van vele mooie momenten de voorbije week,...Met mijn 2 schattekes gaat alles goed,ze gaan weer naar school ,moeten weer wat wennen aan het ritme van school,therapie ,rust ,..maar het lukt hen wel.Voor Anoukje komt er een mooie week aan,mijn poppemie mag mee voor 4 dagen op kamp met Aartrijke,..Er staan heel veel leuke dingen op haar programma ,...

    Ik had hier opnieuw met mijn gezin een heel mooi en gevuld weekend,..het voelde goed aan om vrijdagavond met 5 rond tafel te zitten ,het deed me goed weer zelf de kids te kunnen eten geven,hun pyama aan te  doen maar vooral dat geknuffel,..Hoe groot kan de liefde eigenlijk zijn hé,..Ik denk oneindeloos lang,...Enne,we genieten hier momenteel .Onze Timmy werd 17 jaar donderdag ,..Hij word groot en het komt er op aan om hem stillekes aan wat meer los te laten en ook voor mij is dat onwennig want ik hou zielsveel van hem .Timmy heeft zijn eerste liefje en dit is echt wel mooi om hen samen te zien,..zo die eerste liefde ,het elkaar vasthouden,..het geeft een warm gevoel en dit gevoel straalt hij uit en komt dan ook de mama knuffelen hé,..zo lief.

    Vrijdagavond ging ik met nathalie naar Natalia,..amai Wat een madam zeg,..Een echte vrouw met ballen aan haar lijf ,ik heb echt genoten van haar girlpower en er even tussen uit te zijn,.. Gisteren hadden we dan afspraak in Wetteren met onze matekes want we vierden de verjaardag van Wannes en Timmy en twas zoals gewoonlijk weer heel fijn,..gewoon genieten,keuvelen ,echte warme vriendschap voelen en al vooruit kijken naar volgend jaar met het nodige plezier erbij.Het is eigenlijk moeilijk onder woorden te brengen hoe we met z'n allen genieten van deze wel speciale en unieke vriendschap .Robin en Anouk voelen zich heel goed bij hen en ons Anoukje kon samen zitten met haar vriendje Jonas,..;

    Weet je,deze week was het ook de week van de Kanker en aangezienik er op mijn werkveld dagelijks mee geconfronteerd word besef ik meer dan ooit dat we moeten genieten van elke minuut,elk mooi moment dat we krijgen en daarom koester ik dit zoveel als mogelijk want het is en blijft voor mij elke dag een gevecht ,enerzijds tegen de vermoeidheid en anderzijds tegen het gemis van de kids ,maar ondanks alles heb ik het gevoel dat het me lukt ,dat het leven mooi is ,dat ik geniet en dat ik gelukkig ben en dat ik "leef" en dit hoop ik nog lang te mogen doen met iedereen die ik liefheb want niet iedereen krijgt die kans.

    Heel veel lieve groetjes ,Ann





    18-09-2011 om 16:01 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    12-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De gewone dagen,..

    Hallokes allemaal,

    We zijn alweer een nieuwe week,een week vol met uitdagingen en leuke dingen voor de boeg ,maar eerst even terugblikken op vorige week.De kids hadden een goede week op school ,voor mama is het nog steeds wennen maar ik was vrijdag zo gelukkig om ze weer te zien ,en twas dan nog op een feestje van de leefgroep ,er was bbq samen met alle personeel ,kinderen en ouders ,..een jaarlijks leuk gebeuren en mijn 2 zonnekes waren er graag bij en genoten met volle teugen,kraaien en lachen,..zo mooi om te zien ,...Het doet altijd deugd om eens te kunnen bijpraten met andere mama's en neen ,ik ben niet alleen die haar schattekes mist ,weet je,..zij voelen wat ik voel en de steunende en begrijpende woorden doen deugd.

    Ik voelde me ook wel gelukkig en opgelucht want donderdag kreeg ik te horen dat ik geslaagd was voor mijn postgraduaat oncologie en dit kunnen ze me niet meer afnemen ,ik ben blij dat ik heb doorgezet ,zo ben ik er nu voor beloond ,..trouwens iedereen die me feliciteerde ,een DIKKE MERCIE

    Zaterdag was het hier overdag rustig,gewoon genieten van het mooie weer en elkaar en s'avonds was er hier een fijn feestje met de Driessekes,ambiance verzekerd,samen bij een lekker biertje en een kaasschotel,ook Robin en Anouk waren er graag bij en ik kon fier mijn nieuwe collectie kleertjes tonen dat ik op Blue Bay had gekocht Knipogen

    .Zondag was het dan rustig aan en samen met de kids een dutje doen hé,...zo zalig en ontspannend .

    Deze week is er hier ook eentje jarig,..Onze Timmy word donderdag 17 jaar Zo zie je maar ook de gewone dagen zijn leuk en gezellig en we genieten van elk mooi moment.

    Lieve groetjes,Ann

     





    12-09-2011 om 00:00 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    07-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag mijn lievekes

    Dag broer en zus,...

    Mama is hier eens voor jullie? We zijn eindelijk weer in de gewone weken aanbeland en dat voelt goed aan,...maar ook onwennig hoor,..ik moet jullie nu weer meer missen en geloof me schattekes dat gaat zo moeilijk hé,...zondagavond kreeg ik het even lastig toen ik jullie moest klaarmaken om naar school te gaan en wou eerst niet meegaan ,papa zou jullie brengen zodat ik minder hartzeer zou hebben,..maar neen ,ik kon het niet ,ik moest en zou jullie in bedje stoppen en nog vele dikke piepezoentjes geven,..;

    Ondertussen ben ik het alweer gewoon op het werk,de eerste stamcelafnames heb ik alweer gedaan met de nodige overuren erbij,..maar het voelt goed aan om collega's tegen te komen die bezorgd om me zijn en te vragen hoe het gaat. En  het gaat eigenlijk wel goed,ik doe mijn best ,kijk voorruit en weet dat ik alles doe wat ik kan hé.

    Weet je,vanavond komt er iemand kijken voor jullie hooglaagbedden zodat het verzorgen wat vlotter zal gaan en minder lastig voor mama's rug hé.

    Lieve Robin ,ik kreeg gisteren telefoon van Dr Bockaert ,ivm jou aanvalletjes en de medicatie zal aangepast worden naar 3 keer per dag ipv 2 maal,hopelijks word je hier niet te moe van hé ,..maar gisteren hoorde ik jou kraaien door de telefoon,je had genoten van de gitaarmuziek en het snoezelen hé,..

    Lieve Anouk,ik zie keer voor keer jou mooie glimlach voor me ,..gisteren deed ik de strijk en zag ik jou kleertjes en heb ik zo graag dat je mooi bent ,ik ben al stiekem aan het dromen over jou communie.

    Ik wil jullie gewoon laten weten dat ik zielsveel van jullie hou ,..Tot vrijdag lievekes van mij

    Dikke kus,mama

    07-09-2011 om 16:18 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    04-09-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwe start

    Hallo allemaal,..

    We zijn weer begonnen met het gewone leven.Donderdag ben ik opnieuw beginnen werken en het viel heel goed mee .Ik voelde me zo gelukkig om weer te vertrekken ,al moet ik toegeven dat ik de nacht ervoor weinig had geslapen ,ik was wat nerveus en benieuwd of het ging lukken,...want 1 september blijft een moeilijke en zware dag voor mij,..de start van het nieuwe schooljaar ligt gevoelig ,..normaal ging zusje naar het middelbaar gaan ,maar tis nu anders hé,...ik was dan ook heel benieuwd naar mijn telefoontje s'avonds en dat was heel goed ,ze waren heel goed begonnen met een grote big smile ,...oef en dat maakte me weer content .Ook Timmy is goed begonnen in zijn 5° middelbaar.

    Gisterenmorgen ben ik ze dan gaan halen en genoten we van het mooie zomerweer op ons terras,...relaxen onder de parasol ,een ijsje eten en s'avonds gingen we naar de kermis samen met zus Sophie en oma en opa Izegem,..het was heel gezellig .Anoukje zat de hele tijd te lachen en te kraaien,ze genoot zo hard hé ,echt mooi om te zien en voor Robin was het wat drukjes ,..het geluid kletterde teveel in zijn oortjes met als gevolg toen hij in bedje lag ,dat het hier weer enkele epilepsie aanvalletjes waren,..Dinsdag bel ik toch even met Dr Bockaert ,de neurologe uit Gent want hij doet er toch weer wekelijks ,..Vandaag is hij wel heel content en heel alert,zit de hele tijd te kraaien en zusje is vandaag dan wat stillekes en doet het rustig aan.

    En ik geniet weer van de gewone zondag ,op het gemak voor mijn gezin zorgen ,de nodige schoolpapieren invullen ,de was en de plas ,ik voel me weer Ann ,alleen jammer dat het vandaag ook alweer een ritje naar Aartrijke word met de kids terug ,en dat is en blijft het zwaarste van het hele weekend .

    Liefs,Ann

    04-09-2011 om 16:44 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een terugblik,...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,..

    We zijn bezig met de laatste dagen van de grote vakantie.Donderdag neem ik ook mijn nieuwe start na 6 maand thuis te zijn geweest met mijn burn out.Daarom even een terugblik,...Het waren heel zware maanden,maanden van angst,pijn,moe en heel moe zijn,wanhoop,geluk,vooruitkijken,terugblikken,...Hoe moet alles verder? Na heel veel traantjes,rust ,veel goe-de gesprekken ,bemoedigende woorden ben ik stilaan uit het dal geraakt.Ik nam heel veel tijd om mezelf terug te vinden in die chaos van gevoelens ,...maar ik geef eerlijk toe ,het blijft hemels moeilijk ,...het juiste evenwicht vinden tussen mezelf ,mijn kids en mijn gezin.Ik heb Robin en Anouk zo hard nodig en wanneer mijn schatten er zijn ,kan ik niets anders doen,..dan voel ik me schuldig om mijn huishouden die soms blijft liggen,...maar wat is de juist oplossing hiervoor is mijn besluit na al die maanden,..En die is er jammergenoeg niet ,daarom vrees ik dat ik op bepaalde momenten van mijn hart een steen zal moeten maken ,..en ofwel de kids ofwel mijn gezin ,..maar met de steun van mijn schatteke geraak ik er wel uit .Want ik wil dit geen 2 keer meemaken hoor.

    Ik ben echt wel heel blij om de gewone dagdagelijkse dingen te kunnen aanvatten en me zo weer nuttig te voelen in de maatschappij,...want niets gaat boven het gewone leven hé!!!

    Ik beleefde nog op de valreep van de vakantie enkele fijne dagen,..er was een leuk straatfeest ,zondag kwamen Quirien en Ottelien langs en we hadden een heel fijne dag samen ,het wwas nog even nagenieten van oons weekje villa Rozerood en gisteren en vandaag was het gewoon rustig aan want Robin deed zondag twee zware aanvallen,..hopelijks word alles ook wat rustig in dat ventje zijn hoofd want hij heeft hier toch last van,..ik denk dat zijn medicatie zal moeten aangepast worden,ons zusje blijft een zonnebloem en onze Timmy die ziet het nieuwe schooljaar helemaal zitten.

    Ik wil iedereen nog eens bedanken die er voor me was de voorbije maanden,jullie berichtjes ,jullie reacties,jullie kaartjes ,jullie "er zijn " voor me deed me heel veel deugd.DANK JE WEL,..

     

    Heel veel liefs,ann

    30-08-2011 om 10:54 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (6)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs