Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    30-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Barcelona 2011

    Hallo allemaal,..

    Hier ben ik terug,..en langzaam gaat het de goede kant uit met mij,...Ik ben aan het recuperen,...Ik wist niet dat ik echt zo moe was,...Maandag was het mijn verjaardag en 6 maanden geleden hadden we al een citytrip naar barcelona geboekt ,ik ging het eerst aflassen ,maar ik mocht niet van de dokter,..Hij zei me ,Ann,je moet gaan en jezelf de tijd geven om te genieten ,...en zo zijn mijn ventje en ik vrijdag vertrokken tot maandagavond,...En ik heb genoten ,echt genoten van mijn ventje en van Barcelona,...Het was echt eens broodnodig voor ons,...Natuurlijk heb je veel tijd om te praten en te genieten,en zo heb ik vele dingen op een rijtje gezet ,...eigenlijk mogen we heel gelukkig zijn dat we werk hebben ,een mooi nieuw huis ,elkaar en 3 schatten van kinderen,...een gewoon gezin dus ,alleen is dit van mij soms heel zwaar,Robin en Anouk vragen heel veel energie om hen te verzorgen en hen de basisbehoeften van het leven te geven,..maar je krijgt zo ONGELOOFLIJK  veel terug .

    Ik kom nu ook tot het besef dat ik mezelf eigenlijk niets te verwijten heb en me schuldig hoef te voelen dat ik eventjes perte total ben , want ik zou het velen me eens willen zien nadoen,...Donderdag ging ik eerst nog eens naar Aartrijke en zag dat mijn 2 schattekes heel blij waren en er heel goed uitzagen ,..en gisteren ging ik terug en kreeg weer hun warme glimlach,..Ik had een gesprek met de opvoedsters over mijn gevoelens tgo Robin en Anouk ,..en ook zij drukten het nog eens goed in mijn oren dat ik ook aan mezelf moet denken !!!

    En nu over Barcelona,...lieve mensen allemaal als je het nog niet gezien heb ,daar moet je zeker heen,..zo mooi,zo veel cultuur,shoppen ,zee ,haven ,fantastische natuur ,lekker eten,...je komt gewoon ogen te kort en aangezien mijn fysieke conditie van het moment hielden wij het heel rustig met de nodige breaks maar het was in één woord SUPERFORMIDASTISCH  !!! Ik ben zo blij dat ik dit even gezien heb en ooit wil ik nog eens terug .

    Ik kijk nu met groot verlangen uit naar vrijdag ,dan ga ik de kids weer halen voor een weekendje thuis en gaan we het gewoon heel rustig houden zodat we met z'n allen kunnen genieten van het gewone leven.Ondertussen ga ik hier nog heel veel uitrusten en wat bijslapen (alhoewel ik nog niet anders gedaan heb)en zo hopen dat we maandag weer back to work kunnen ,want ook dit doe ik heel graag ,...Ben ik geen gelukkig mens !!! En ook via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de vele verjaardagswensen,..ik had een ongelooflijke dag ,al die sms jes ,kaartjes ,...ja,ik voel dat ik weer de oude Ann aan het geraken ben.

    Een dikke zoen ,Ann

    30-03-2011 om 11:51 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    23-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dromen,...

    Dromen

    Dromen zijn mooi om de werkelijkheid te doen vergeten.

    Ze geven je de kans om de dingen te zien zoals jij wilt.

    Een droom is een wens die je hart maakt.

     

    Dromen kunnen wensen in je gedachten in vervulling laten gaan.

    Al zijn dromen en wensen die nooit werkelijkheid worden

    Er nooit uit zullen komen

    In je droom kun je ze altijd blijven dromen,....

     

    Lieve mensen,...

    Dank je wel voor jullie steun en jullie lieve berichtjes,..ze geven me de kracht om verder mijn energie te doen opbouwen,...

    Ik krijg nu ook ijzerpillen erbij want mijn ijzer en ijzerreserve staan veel te laag,..moe zijn is zo lastig en je kan er niets aan doen,...maar het lukt me wel,ik doe mijn best.

    Heel veel liefs,Ann

     

     

     

    23-03-2011 om 11:03 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    18-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOE zijn,...

    Hallokes allemaal,

    Hier ben ik dan weer ,al wenend,....Ik ben moe,zo moe,zo op,...Geen enkele spier aan mijn lijf wil nog mee,mijn hoofd is loodzwaar,...Ik ben deze week 2 dagen gaan werken en toen ik na mijn eerste werkdag naar de winkel ging kon ik niet meer,ik kwam stokstijf thuis alsof mijn lichaam 150 kg woog,...Er stond een berg strijk te wachten,maar die staat er nog,..het enige wat ik kon doen is me in de zetel leggen en hopen dat het beter werd,...ik donderdagmorgen uit mijn bed en opnieuw gaan werken,maar de klieren in mijn keel zijn helemaal opgezwollen ,ik zie er niet uit als ik in de spiegel kijk,...ik moest van de hoofdverpleegster terug naar de dokter,...die heeft dan bloed getrokken,...en die schreef me rust voor,...Ik vraag me dan af ,van waar komt dit dat op mij?????Ik kan zo boos zijn hé,...ik wil verdorie vooruit en mijn lichaam niet,...dat is zo lastig !!!! Maar ik heb geen andere optie dan te luisteren naar mijn lichaam zeker wil ik er nog lang zijn voor Robin en Anouk.

    Dinsdag zijn we dus naar het UZ Gent geweest,...ze doen het goed ,..maar ik werd nog eens gezegd hoe zwak mijn kids wel zijn,...ik vroeg nog eens naar de oorzaak maar die is er nog niet ,...en dan op de vraag over hun levensverwachting is het ook koffiedik kijken,...ik ben soms zo bang hé ,...Hoeveel tijd krijg ik nog met hen ??? Mijn moederhart moet dit allemaal een plaats geven ,...Hoe ik het soms doe is me een raadsel,maar ik ga ervoor en ik wil vooruit !!!

    Ik heb nu geen andere keuze dan te rusten,..en zo heb ik weer mijn grenzen moeten verleggen om de kids dit weekend in school te laten zodat ik kan slapen,...Weten jullie wel hoe moeilijk dit is voor mij,...en zo is dit jaar in ,jaar uit ,elke dag opnieuw dat ik keuzes moet maken en daar word je moe van,...

    Ik mis mijn kids zo,ze zijn mijn energie,mijn alles ,...Gelukkig worden ze goed opgevangen zodat mama weer haar batterijen kan opladen,...Kon het soms toch maar wat simpelder zijn ,...maar ik sla me er wel door,...

    Ik kruip in mijn zetel en hoop dat ik weer slaap,...en soms droom ik,..kon alles maar voorbij zijn,...en kan ik net als elke mama spelen,dansen en een gewoon leventje hebben,...Maar toch ben ik content met wat Robin en Anouk geven ,heel veel liefde,vriendschap en vooral realiteit en het besef dat we moeten genieten ,...

    Een dikke knuffel,Ann

    18-03-2011 om 10:28 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    14-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We zijn terug,...

    Hallokes allemaal,

    We zijn terug na een weekje rust,...en het was volledige rust ,...Ik ben een hele week niet uit het huis gekomen,...zo moe en ziek was ik,...De batterijen waren heel plat ,maar dank zij de zon en een week time out voel ik dat het me weer gaat lukken,...Natuurlijk als je thuis bent en niets kan doen ,dan ben je aan het denken ,aan het terugblikken ,aan het vooruitkijken en dan voel ik gewoon de liefde voor mijn kids,...Wanneer ik dan naar mezelf kijk en voel wat ik elke dag moet verwerken ,dan weet ik dat het logisch is dat het even niet gaat en dan met een infectie erboven op ,dan is het hek helemaal van de dam,...

    Zaterdag ging ik op bezoek bij Sonia,mijn hartsvriendin die zelf een gehandicapte zoon heeft,...en we waren even op wandel met Jonas ,haar zoon ,...de lente kriebelde wat en het deed me zo'n deugd om mijn hart eens te luchten en een gesprek te hebben met haar over hoe ons leven eigenlijk wel in elkaar zit,...alles staat gewoon in het teken van onze speciallekes,...en ik heb er hier 2 stuks ,maar allebei zo uniek,...Alsik dan even mijn dagtaak met hen overloop dan zie ik dat ik zo ongeveer 3 uur per dag bezig ben met eten geven,...reken dan nog een 1/2 uur medicatie geven ,de verzorging want een verse pamper aandoen bij een puber is ook niet evident,..en dan moet ik ook nog zorgen voor de rest van het gezin en nog gaan werken,..dan is het toch wel eens logisch dat ik perte total ben hé,...Maar wat me het meest energie vraagt is het emotioneel verwerken van het feit dat ik de kids niet elke dag zie,...dit is lieve mensen vaak zo lastig en gewoon zoveel sterker dan gelijk wat,ook dit is iets dat ik aan niemand kan uitleggen en dat ik op mijn eigen manier probeer een plaats te geven en meestal gaat het goed maar soms stapelt zich dit op tot er een bommetje in mij springt,...en wie of wat kan er dit tegen houden,...ja ,als mens zitten we nu eenmaal emotioneel in elkaar,...Maar misschien heb ik die ontploffingen nodig om me te doen beseffen dat ik echt moeten genieten en af en toe eens heel diep ademen om mezelf niet voorbij te lopen ,...

    Gisteren gingen we dan bij onze vrienden op visite en ook daar hadden we heel fijne gesprekken over de dinges des levens en over vriendschap ,...en ook vriendschap is belangrijk en dat voel ik gewoon,ook dit helpt om alles te dragen ,..we deden een wandeling en mijn anoukje zat te glimlachen en voelde gewoon de aandacht,..Mijn robbedoesje was niet 100% en plots was daar weer een epilepsie aanval,maar van waar en waarom doet hij er een,daar hebben we het raden naar,..en ik ben iemand die graag voor alles een oorzaak en oplossing wil,maar die is er niet altijd,...

    Vandaag ga ik genieten van Robin en Anouk,we zijn met ons drietjes gezellig thuis ,...ook spookt er nu al van alles door mijn hoofd want morgen moeten we op controle naar het UZ Gent naar de neuroloog,..en dan heb ik zo van die vragen? Wat is de oorzaak toch ,maar na meer dan 10 jaar en heel veel onderzoeken weten we nog niets,..en dan de grote vraag wat is hun levensverwachting ?,...daar is er ook geen pasklaar antwoord,..maar iedere keer krijg ik een pluim op mijn hoed voor de mnier waarop ik alles probeer te plaatsen,..en met een positief antwoord ben ik dan weer vooruit met de geit,..

    Lieve zon ga je verder je best doen zodat mijn batterijtjes verder opladen zodat ik verder kan genieten van mijn mooiste geschenk ter wereld,...Mijn lieve Robin en Anouk.

     

    Een dikke knuf ,Ann

    14-03-2011 om 09:46 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    07-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eventjes bekomen,...

    Hallokes allemaal,...

    Hier ben ik eventjes terug,...en ik vrees een beetje gesneuveld,..keelpijn,hoofdpijn,buikpijn,...en dat zal de dokter worden !!! Het kan ook niet anders want vorige week had ik hier 2 zieke kindjes,..Anoukje wat buikgriep en Robin die deed donderdag ook hoge koorts en staat onder antibiotica,...Gelukkig gaat het veel beter  met hen,..ze konden 3 daagjes genieten bij mama en we hadden dit weekend een super gevulde dagen samen met onze matekes uit Wetteren en Herenthout,...Het was weer echt gezellig en hartverwarmend om met allen samen te zijn,..Zaterdag gingen we even naar K in Kortrijk ,dan aten we lasagne en zelfgemaakte taart die onze Timmy gebakken had en die was echt heel lekker,..Goed gedaan ,man !!!Daarna was een nog wat gezellig babbelen ,..Zondagmorgen verwende ik dan de gasten met een lekker ontbijt en in de namiddag trokken we naar Nieuwpoort waar we met z'n allen genoten van het zonnetje,..ook al was het koud ,we hadden er allemaal deugd van,..En onze robbesoes die at een lekker ijsje en dit ging heel vlot binnen ,...Thuisgekomen hadden we nog een gezellig diner en konden we na een glaasje en een fijne babbel weer afscheid nemen van elkaar maar we waren weer voldaan,...Lieve matekes ,...Dank U wel voor het fijne weekend.

    Vanmorgen sliepen we hier languit en was het wat opruimen,..Ik nam al dafalgan ,maar voel dat ik slechter en slechter word,..dus ga ik maar even in mijn bedje kruipen,...straks breng ik dan mijn lievekes terug naar school ,...Laat ons hopen dat het vlug over gaat zodat ik er weer tegenaan kan,..zodat we volgend weekend er weer tegen kunnen,...

    Geniet van het zonnetje,...

    Dikke knuffel,Ann









    07-03-2011 om 15:06 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    02-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Houden van,...

    Dag mijn lieve Robin en Anouk,...

    Daarjuist ben ik bij jullie geweest,...jullie voelen het wel een beetje hé,...Mama haar batterij is een beetje plat,...Het gaat me niet zo goed af,...

    Weet je,ik denk en denk en blijf maar denken,...Maar ik weet met heel mijn hart en nog zoveel meer dat ik jullie heel graag zie,...en daar trek ik me aan op en weet dat het weer beter zal gaan.

    Ik stuur jullie een hele grote dikke zoen en massa's veel knuffels,...

     

    Liefs,Jullie mama





    02-03-2011 om 20:56 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Evolutiebespreking

    Hallokes allemaal,

    Hier ben ik dan weer om even wat te vertellen,...vandaag was er de jaarlijkse evolutiebespreking van Robin en Anouk in Aartrijke,...voor mij is dit best wel een heel emotionele dag hoor,...Maar ze hebben allebei toch wel een goed rapport over de ganse lijn,...ze doen hun best,...Langs de ene kant is het fijn om te horen dat ze hun best doen,dat ze toch wel vooruitgang boeken op het een of ander vlak,...en soms doet het ook wat pijn,...

    Sinds dat Robin zijn rivotril is verhoogd is mijn ventje toch wel weer beter hoor,het doet deugd om te horen dat de periodes van humeurig zijn toch veel verminderd zijn en dat hij zich meestal goed voelt ,...Er word ook aangebracht van wat hij vooral geniet,...en dat zijn ook wel heel veel dingen ook al is het op basaal niveau,...

    Mijn Anoukje doet het ook heel goed,laat veel meer prikkels toe en kan zo mooi lachen en brabbelen ,..alleen wat haar voeding betreft is het wat confronterend voor mij maar ook voor het personeel,..Thuis eet ons madam vlot alles op wanneer ze op mijn schootje zit  ,...in school zit ze in haar rolwagen en gaat het soms moeilijk,...Het is nu al jaren dat de logopedie hierover zoekt naar de beste oplossing ,maar het is al jaren dat ons madam dicht bij mij heel vlot eet .Ja,veel is er daar niet aan te veranderen hé,...Zou er geen vliegtuigje bestaan die me soms meermaals kan over en weer vliegen ????

    Weet je ,de traantjes waren er bij mij,...ik zie gewoon zo graag mijn schattekes en wil het beste voor hen,...Ik probeer echt heel goed mijn best te doen om het juiste evenwicht te vinden tussen internaat en thuis en ik merk bij mezelf dat het verdorie niet makkelijk is,..de aantrekkingskracht naar de kids toe is zo sterk hé,..ik voel me juist een siamese tweeling met hen,...Hoe ouder ze worden,hoe meer ik besef en weet dat de zorg alleen maar groter word en soms denk ik dan te ver van hoe zal het gaan binnen 10 jaar,...ik weet ik mag dit niet doen,...maar er zit gewoon iets binnen in mij die dit in me losmaakt en ga dit maar tegen hé,...Ik ben zo blij dat alle personeel goed naar mijn verhaal luistert en me ook steunt en in helpt waar het nodig is,...Ik probeer me de meeste tijd goed te houden ,een paardebril op te zetten zodat ik recht voor me kijk en er het beste van maak ,maar soms is die bril er niet en word ik met alles echt geconfronteerd en daar zijn dan mijn tranen,...die tranen zijn er dan voor enkele dagen en dan gaat het weer beter ...Het moeilijkste hierin is dat ik heel goed de realiteit besef maar dat ik die soms wil ontvluchten,ik wil genieten,ik wil alles doen met de kids zolang het gaat voor mij ,want binnen 5 jaar zal het nog heel moeilijk lukken om bvb met Robin op een bootje te zitten ,hij zal te veel wegen,...Ik voel soms aan mezelf dat ik echt zoveel mogelijk samen met hen van alles wil doen ,zodat ik me niet schuldig moet voelen voor als er iets gebeurt,...Ja,probeer maar wegwijs te geraen hé in dat koppeke van mij,...

    Robin en Anouk hebben om dit alles niets gevraagd en wij ook niet ,alleen kunnen we met z'n allen goed voor hen zorgen en zo goed mogelijk hun lichaamstaal te begrijpen en daar slaag ik als mama toch wel goed in ,want het was fijn te horen dat ze heel goed reageren op mama"s stem en aanwezigheid,dit maakt me trots,...

    Ik bracht ze dan mee naar huis voor een fijn en gezellig weekend samen want dit geeft me de nodige kracht om verder te doen,...ze zijn content ,genieten van thuis te zijn en te knuffelen en als de kids gelukkig zijn ,dan ben ik dit ook.

    Langs deze weg wil ik toch wel even alle mensen van zonnehart en rozenweelde bedanken voor hun inzet bij de verzorging van mijn lieve kabouterkes,..Dankzij jullie is alles dragelijk en houden we het samen vol.Ook een dikke dank je wel voor mijn ventje die er altijd is voor mij ,..Dank je wel lieve familie en vrienden ,...en Dank je wel allemaal om mijn blogje te lezen,...ook jullie doen me geloven in mezelf en in mijn kracht.

    Ik wens jullie een fantastisch weekend toe.

    Een dikke zoen ,Ann xxxx

    25-02-2011 om 20:46 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    20-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een klein beetje lentegevoel,...

    Hallokes allemaal,

    We zijn hier op ons zondags,...lekker op het gemak ,mijn lievekes liggen zalig te soezen in hun bedje,grote broer is aan het studeren en papa is gaan werken ,...en ik kan hier wat neerpennen,...

    Ik verlang zo naar de lente,...zodat ik even alle ramen kan opengooien,de lenteschoonmaak doen,..en vooral genieten van het zonnetje,..we konden deze week even proeven ,..maar helaas zitten we nu weer met de wintertrui aan,...Gelukkig heb ik hier mijn 2 zonnetjes bij me,...wat geven ze me toch een heerlijk gevoel,...het is zo gezellig om ze bezig te zien,..Anoukje is zo veranderd hé,...het komt precies een jongedame,...en weet je,..er komen dan van die vragen bij me op ,...Hoe zou zus nu zijn moest ze geen specialleke zijn ? Ik denk dat het vooral een madam met pit en haar eigen willetje zou zijn hoor !!!ze weet wat ze wil ,maar ze heeft gelijk hé? Eigenlijk wil ik daar niet teveel bij stilstaan,...maarja hé,..het komt doordat je dagelijks geconfronteerd word met de vooroordelen van onze maatschappij,....vorige week ging ik wandelen in stad en bekijks dat ik weer had,we gingen graag een koffie drinken ,maarja geen plaats voor mijn rolstoelen,..daar baal je dan van hé,...en dan komt er zo iets in mij op,...Hallo mensen,wij zijn ook gelukkig en wij willen net als jullie ook genieten hoor  !!!!We leven nu in een wereld waarin alles moet perfect zijn,...Maar wat is perfectie ???? Het is niet omdat je kind "anders " is dat het niet evenwaardig is en dat het moet bekeken worden als een sukkelaartje ,want dat zijn ze niet,..ze zijn heel gelukkig en worden heel goed verzorgd,..ze leren me om te genieten en even stil te staan bij de allersimpelste dingen in het leven,..het gewoon een glimlach geven wanneer ze content zijn,...Robin en Anouk kunnen niet zeuren en zagen om die zak chips,of die pop of die gadget,..neen ze vragen niets alleen heel veel liefde ,..ik denk dat er daar velen een voorbeeld kunnen aan nemen,... Weet je,soms heb je dan idd van die momenten dat je even de heisa in de wereld niet goed kan begrijpen en dat je heel hard wil roepen,...Hallo,wij zijn hier ook nog ,ook al is het niet in het gewone plaatje,...

    Ik denk dat ik echt zon nodig heb,zodat ik alles in mijn hoofd weer wat kan ordenen en er weer even vrolijk,net als Robin en Anouk tegenaan kan gaan,..Lieve zon en lente wil je ons wat helpen,..we hebben het broodnodig,...want weet je,ik hou van het leven samen met mijn speciallekes en hun kracht,..zij leren me om PERFECT  gelukkig te zijn in een ONPERFECTE situatie ,...

    Een dikke zoen,Ann

    20-02-2011 om 14:55 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    15-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn,....
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallokes allemaal,

    Ik hoop dat jullie allemaal wat genoten hebt van de liefde gisteren,....Ja,het is een cliché hé,...Valentijn,...maar ik vind dit zo mooi en zo warm.Alhoewel het belangrijk is om elkaar 365 dagen op een jaar graag te zien,toch doet het deugd om eens iets speciaals te doen voor het ventje en de kids,...Zondag ging ik samen met Timmy,Annelies en Erwin gezellig eten,...Ons Annelies heeft dus het syndroom van Down,maar ze is zo'n schatje en ziet heel graag haar broer en zo mocht ze even mee,...en weet je,het deed zo'n deugd om haar te zien genieten hé,...Dat heet dan gelukkig zijn,...blij zijn om iets te kunnen doen voor een ander,...Zondagmorgen werden we eerst verwend door Timmy,hij was voor ons naar de bakker gegaan en had de tafel mooi versierd,...Dank je wel ,jongen !!!

    Gisterenmorgen werd ik wakker door het gebrabbel van Robin en Anouk door de babyfoon,...zalig hoor en dan die warme glimlach wanneer ik hun kamer binnenkwam ,...zo was heel mijn dag al heel goed begonnen, want dit was voor mij het mooiste geschenk ,te weten dat mijn lieverds dicht bij mij waren,...geen enkel cadeau kan daar tegenop.We knuffelden dan ook heel veel ,..;en s'middags belde een vriendin en ze stelde me voor om samen met de kids even te gaan wandelen,...tof hé,...Is dit ook geen liefde ? Mijn ventje kwam dan thuis met een boeketje bloemen,...en ik verwende hem met een taartje,...en dan zaten we met ons vijven heel knus bij elkaar,...En zo hadden we een fijne Valentijnsdag ,..gewoon op het gemakske,...meer moet diit niet zijn,...Want erwin en ik staan op Valentijn even stil bij onze eerste ontmoeting,nu al 5,5 jaar geleden,...en gisteren vertelde ik hem nog,hoe speciaal die was ,..Ik vind dit zo moedig en super van hem dat hij mij en mijn kids heel graag ziet,..Elke dag sta ik hier nog bij stil dat zijn liefde zo groot is voor mij en mijn speciallekes want geef toe ,ook voor Erwin is dit een hele opgave om er net als ik te zijn voor de kids,...maar hij doet dit vol overgave en liefde,...dit is VALENTIJN  365 dagen op een jaar,...Schatteke ,ik hou van jou !!!

    Heel veel liefs ,Ann en een dikke zoen van Robin en Anouk

    15-02-2011 om 15:14 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn moederhart,...

    Hallokes allemaal,

    Het is alweer weekend,...normaal komen de kids naar huis maar nu gaat het even niet door omstandigheden,...morgen moeten we de ganse dag naar de begrafenis van klein omaatje en zondag moeten we even tijd maken voor Annelies ,...we hadden haar beloofd om even samen iets te gaan doen en zo gaan we zondag naar zee gaan eten en even ontspannen,...Het gaat niet om Robin en Anouk mee te nemen,...en ja ,dan zit ik hier weer,...en voel ik me wat schuldig tgo Robin en Anouk dat ik ze even moet in school laten,...Wanneer ga ik dit voor mezelf eens afleren hé,...Gelukkig heb ik mijn eerste mini congééke van het jaar en ben ik maandag en dinsdag thuis en kan ik ze zondagavond dan naar huis halen,....

    Maandag is het Valentijn en zal het hier een verwendagje worden voor de kids,...wat kijk ik er naar uit !!! Langs de andere kant moet ik ook even stilstaan dat ik een pracht van een ventje heb en in een relatie is het ook belangrijk om even tijd te hebben voor elkaar ,en Erwin verdient dit wel hé,...Maarja ,mijn moederhart hé,...dit is zoveel sterker dan al de rest,..

    De wereld stond deze week even stil bij het overlijden van Marie Rose Morel,..een heel moedige mama die zo gevochten heeft,dit is toch gewoon niet eerlijk dat ze moet gaan,..net als zoveel andere jonge mensen,...en weet je,het heeft me doen stilstaan hoe belangrijk het is om te genieten van je leven en als mama vooral van je kinderen,..de hele tijd ben ik aan die kinderen aan het denken,...en ook aan Marie Rose zelf,...dat moet heel erg zijn om je kinderen te verliezen,...en soms heb ik ook een beetje dit gevoel,...Ik geraak maar niet gewoon aan dit internaat,...en weet je,dit heeft soms zoveel macht op mij,...je voelt je dan zo machteloos en je voelt je versmacht,...ook al weet mijn verstand 200% dat ik goed doe voor mijn schattekes,..Moest ik Anoukje elke dag laten op en neer rijden dan was mijn meisje er misschien niet meer want ze heeft haar rust nodig,....Op die momenten kan ik dan wel mijn egoïsme om de kids bij me te hebben aan de kant schuiven en besef ik dat ik ze elk weekend kan halen en zoveel mooie intense tijd kan geven,....Maar soms hé,is dit een echte rollercoaster in dit kopke van mij,...en ik geef eerlijk toe ,ik heb echt zon nodig want mijn batterijtjes zijn plat,...al dit gepeins en dit een plaats geven dat vraagt dagelijks zoveel energe van me,...Maar ik mag content zijn,..ik leef en behalve die vermoeidheid en het grote gemis van mijn kids ben ik gezond en geef toe ,dit is een grote rijkdom en daar mag ik God heel dankbaar voor zijn,...dankzij een goede gezondheid kan ik voor mijn schattekes ,mijn gezin en alle patienten op oncologie zorgen,...want niet iedereen krijgt een kans om te genezen,....

    Weet je moesten vele mensen eens een weekje bij mij komen werken of een weekje voor de kids zorgen dan denk ik dat veel mensen een andere kijk zouden krijgen op het leven.Ik ben Robin en Anouk zo dankbaar dat ik hun mama kan zijn,...

    En nu ga ik naar mijn lieverds toe want zusje mag uit haar gipsjes,..en ze krijgt dan van mij een lekkere verwenmassage van die beentjes,...

    Ik wens jullie allemaal een fijn en warm ,liefdevol Valentijnsweekend toe.

    Een dikke zoen,Ann

    11-02-2011 om 13:35 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robin is back,...

    Hallo allemaal,

    De tijd die vliegt vorbij hé,....misschien komt het doordat het hier goed gaat met ons en we steeds in de weer zijn met alles .Robin en Anouk zijn weer helemaal genezen en zo was het weer een fijn weekend.

    Wat deed het deugd te zien en te horen dat mijn robbedoes weer in vorm was ,want eerlijk gezegd ,ik begon me zorgen te maken en voor alle zekerheiid hebben ze een bloedname gedaan vorige donderdag en ik heb nog niets gehoord,..dus het zal wel goed zijn hé,..anders hadden ze al lang aan de alarmbel getrokken.Robin genoot enorm van zijn weekend,...zaterdag reed hij wat rond in zijn loopfiets en keek naar studio 100 Tv,...en vooral hij zat te kraaien en at heel goed.Zondag gingen we dan naar de babyborrel van Laure ,een meisje uit de straat ,...en mijn ventje vond het super,hij zat te gieren en te kraaien,...weet je,ik had zo'n goed gevoel wanneer ik hem gisterenavond weer afzette,...ik voelde me zo gelukkig dat alles toch goed is met mijn schatteke.

    En zusje ,die is aan haar laatste week gipsjes toe en ik denk dat ze blij zal zijn als die klompen van haar voetjes zijn,...in het weekend zal dit verwennerij worden van haar beentjes,...Ze was wel wakker zaterdagnacht en wanneer ik dan aan haar bedje komt ,dan begint ons madam te lachen,..die wil gewoon de mama horen zeker,...Nu ja ,dat neem ik er dan maar bij want ik voel me nu eenmaal zo goed wanneer ik ze bij me heb,ze voel ,ze ruik,ze kan knuffelen.,....

    Vrijdag kregen we spijtig genoeg ook minder goed nieuws van de oma van mijn schoonbroer,ze is gestorven,..het was verschieten hoor,..want ik heb omaatje zo goed gekend,het was zo'n lief moederke,ze luisterde zo vaak naar me,ze belde naar me,...en afscheid nemen doet dan pijn,...lief klein omaatje,...slaap nu maar zacht ,..we gaan je missen.Zo zie je maar,vreugde en verdriet staan vaak dicht bij elkaar,...maar wat omaatje me leerde,..dat was van te genieten,...en dat is waar,...we leven maar één keer en daarom moeten we er elke dag het beste van maken.

    De laatste tijd voel ik me eigenlijk ook niet zo goed,..last van opgezwollen klieren in de keel,wat rugpijn,...ik voel dat mijn lichaam wat zon en rust nodig heeft ,maar voorlopig doen we verder want op het werk is het ook druk,...er zijn voortdurend stamcelafnames en daar kruipt veel energie in,...en doet me meer dan ooit beseffen hoe belangrijk een goede gezondheid is,...

    Lieve mensen,geniet van elkaar,...Een warme knuf,Ann

    07-02-2011 om 16:29 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    02-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn metekind is 6 jaar vandaag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallokes allemaal, Naast mijn lieve schattekes heb ik ook nog een heel lief metekindje,...En ons Elke is vandaag 6 jaar,...en ja een verjaardag zonder taart ,dat gaat toch niet hé,...daarom ben ik ze vanmiddag gaan verrassen met lekkere taart.En blij dat ze was,... Liefste Elke,mémé Ann wenst jou een heel fijne dag toe.....Ik hou van jou !!!

    02-02-2011 om 16:22 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    31-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn leven,mijn alles,...

    Hey schattekes,...

    mama is hier aan het wachten op een telefoon om te weten wanneer ik moet werken vandaag en ja,zo kan ik niet veel anders gaan plannen,...en ja,jullie spoken hier weer door mijn hoofd hé,...jullie weten dat ik zo heel veel van je hou dat ik het hier nog eens aan alle mensen wil zeggen hoor !!!

    Jij Robin was weer niet in uiterste vorm hé,..het was weer veel slapen bij jou ,maar dat zal de tijd van het jaar zijn denk ik en ook een of andere virale infectie ,maar je kan het niet zeggen hé jongen,...toch genoot je in je nieuwe rolwagen van het zonnetje van achter het glas,...

    En jij zussemie,jij hebt jou nieuwe gipsjes aan en was weer superflink in het ziekenhuis ,ook al zaten we daar 3 uur in de wachtzaal,.Pfffffffffff.Jou buikgriep is over en ja ,je kon weer lachen en in actie zijn,...Het was genieten van jou .

    Gisterenavond had mama hier weer last van haar zondagavondsyndroom hoor,...ja ,jullie weten wel waarom hé,...Gelukkig is onze papa hier om mama wat te troosten en weet je wat,...we kunnen alweer aftellen naar een volgend weekend en woensdag kom ik naar julie toe.Lieve schattekes,doe het goed deze week,...

    Een dikke knuf,jullie mama.





    31-01-2011 om 09:52 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    28-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emoties,...

    Hallo allemaal,

    De week is weer voorbij gevlogen,...soms heb ik 30 uren per dag nodig ipv 24,..Maarja ,dit gaat niet zeker.Het begin van de week was best wel spannend voor mij met mijn ziek poppemieke,...het neemt toch een groot deel van je hart in beslag,...ze is ziek,maar ik moet werken en dan moet ik ze in Aartrijke laten terwijl ik ze dan het liefst dicht bij me heb ,maarja hé,...gelukkig bestaan er telefoons en dan bel ik eens extra naar de leefgroep want ik wil gewoon weten hoe het gaat ,maar gelukkig is het weer voorbij en zit het weer te lachen hoor.Woensdag ben ik dan gaan zien,en ze at goed en was content ,net als grote broer.Straks ga ik ze halen maar eerst moeten we nog naar Brugge voor nieuwe gipsjes aan Anoukjes beentjes,...Weet je,als het even niet goed gaat met de kids dan ben ik ook veel gevoeliger en dan word ik weer op de feiten gedrukt dat ik zorgenkids heb ,...en als je dan naar "Hart voor elkaar " kijkt ,...ja ,dan is het hek helemaal van de dam,...de tranen rolden hier bij me,...want mama zijn van een zorgenkind is iets speciaals en uniek en je voelt precies wat zij voelen ,maar we hebben allemaal dezelfde boodschap ,..en dat is GENIETEN  en je kind graag zien op zijn manier en geloof me dat is heel mooi,...Als mama doe je gewoon elke dag verder,soms gaat het moeilijk en dan weer beter maar ik heb toch een grote bewondering voor die mama van Michiel,ze doet het maar hé,...echt bewonderingswaardig ,...

    en dan Jorden,...ja een autistische jongen,en ook hier hebben we met onze Timmy zo iemand in huis,..maar hun liefde en respect dat je krijgt is onbetaalbaar en één ding is zeker ,ze gaan voor hun doel en dat bewonder ik zo aan hen,...ook al vraagt het soms veel energie ,je krijgt er immens veel van terug.Ook Timmy zat in met Anoukje toe ze hoge koorts had,..Er gaat toch niets erg gebeuren hé,Ann vroeg hij me,...en deze woorden doen je ook deugd ,te weten dat er iemand bezorgd is om jou,...Zo zie je maar,..soms zijn die tranen er,..maar het zijn tranen van geluk en emotie ,omdat ik maar al te goed besef hoe gelukkig ik ben om mama te zijn van Robin,Anouk en Timmy,...Dank je wel lieverds ,dat jullie mij elke dag doen beseffen hoe mooi het leven is ,...

    Een heel fijn weekend allemaal,...

    Dikke knuf,Ann

    28-01-2011 om 12:33 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    23-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een week,...

    Hallokes allemaal,

    Ik zit hier nu op een zondagavond om 19 uur mijn blogje aan te vullen,..tis eigenlijk wat ongewoon op dit uur omdat ik normaal gezien op weg ben naar Aartrijke met mijn kids,...Waarom zijn die weekends dan toch zo kort hé,...Maar nu ben ik nog thuis met hen,want mijn klein meisje heeft de buikgriep en 39° koorts en ik kon het niet over mijn hart krijgen om met haar naar buiten te gaan ,ik wil er zelf zijn voor haar ,..gelukkig kan ik op begrip van mijn hoofdverpleegster rekenen en mag ik morgen wat later beginnen zodat ik ze vannacht nog goed kan in de gaten houden,..want weet je,ik ben toch wat bang hoor van die hoge koorts,...Na 8 jaar (toen is ze heel ziek geweest) zit die schrik er nog steeds in en daarom belde ik vanmorgen maar de dokter van wacht ,ik wou geen risico's nemen.Gelukkig valt het mee en zit mijn meisje hier te lachen naast mij ,maar ziet ze ook roodgloeiend !!!

    Langs de andere kant van mij zit mijn robbedoes in volle glorie ,hij is er weer helemaal na een paar mindere weekends,...Gelukkig maar ,want ik begon me al zorgen te maken,..Ja en met een zieke in huis was het hier een rustig weekend,maar daar was ik ook wel blij voor want het was een heel drukke week geweest voor mij,veel uren gedaan,nog een vergadering en 2 nieuwjaarsrecepties erbij,...dat kan tellen hé,...eerlijk gezegd mijn batterijtejs zijn ook wat low hoor,maar we doen voort,...

    Gisteren schreef ik op mijn facebook neer,..."ik voel me gelukkig " en dit is ook wel zo hoor,...we hebben deze week een reisje geboekt naar Villa rozerood in de Panne,...dit is een vakantieparadijs voor zorgenkindjes,...weet je,ik kijk er naar uit om weer samen een week te kunnen genieten met mijn schattekes,...Vrijdagavond was er ook nieuwjaarsreceptie in Aartrijke en ook dit voelt goed aan om veel te kunnen praten en te vertellen over Robin en Anouk,...Ik had het ook over het feit dat het internaat na 7 jaar nog steeds heel zwaar is voor me,...Weet je,en dan komen alle gevoelens weer naar boven ,...ik weet dat ik het goed doe voor hen maarja mijn hart ,ook al probeer ik me daar tegen te verzetten,lukken doet het voorlopig niet want weet je,een uurtje geleden zat ik hier echt met een bonkend hart te denken ,..neen,dat kan toch niet dat ik hen nu zo moet terugbrengen naar school,...en dan ben je soms echt wel machteloos,...En wees nu eerlijk,...ik denk dat er velen zouden reageren als mij,....maar soms heb ik geen andere keuze en is dit verdomd zwaar voor mij ,deze zaken kan ik gewoon niet voorkomen hé,...Maar al bij al ,ik voel me goed in mijn vel ,heb een heel mooie relatie met een pracht van een ventje en drie schitterend kids elk met hun verhaal en problematiek,...En voor deze mensen doe ik elke dag voort,zij geven me de kracht ,...Ik hou van hen !!!!

    Een dikke zoen,Ann

    23-01-2011 om 19:16 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    18-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor mijn powergirl

    http://www.youtube.com/watch?v=DM-gd9-Q-Qg

     

    Voor mijn Anoukje,...

    Hey zusje,..mama was hier aan het denken aan jou,....Ik vroeg me af hoe het met jou gipsjes is aan jou beentjes,je moet het maar weer ondergaan hé,...gelukkig heb je er niet veel last van ,...Vrijdag deed je dit weer supergoed in het ziekenhuis,..je kon er zelf meelachen,...en op den duur vond je het leuk dat de verpleger jou voetjes wat masseerde,...wat ben jij toch echt een sterke meid,...ik vertelde het de verpleger hoe moedig jij al gevochten hebt in jou jonge leven en dat ik daardoor ook elke dag vecht voor jou en jou broer hé .

    Zaterdag kwamen 3 lieve mensen van Make a Wish om eens te horen wat jou droomwensen zijn,...en ja ,jij kan het zelf niet zeggen hé zusje,gelukkig ken ik je maar al te goed en weet ik wat je graag wil,...Ze stelden een heleboel vragen en vroegen hoe ik jou kon omschrijven,...en daar heb ik echt wel geen moeite mee hoor,...jij bent lief ,het zonnetje in huis,een vechter,een jonge dame met pit,...en dan moet ik altijd denken aan de zangeres Anouk,dat is ook zo'n vrouw met ballen aan haar lijf. Weet je,ik ben zo trots op jou hé ,...jij doet me beseffen dat we voor elke dag moeten vechten en genieten,jou lieve glimlach geeft me zoveel energie hé ,dat dit echt wel onbetaalbaar is,....Lieve Anouk,ik stuur je dan ook wel heel veel kusjes toe hoor,...en ga jij het vertellen aan jou broer dat ik ook heel veel van hem hou,...

    Weetje,terwijl ik dit hier neertyp zie ik jullie echt wel voor mij hoor,ik zie jou zusje liggen met jou p'tit filou knuffel in jou armen en broertje jij ligt waarschijnlijk voorover geplooid in jou bedje,je kijkt dan naar het kleine lampje en je hoort jou zusje vertellen,...ik ben zo blij dat jullie daar samen zijn,dan weet ik dat jullie niet alleen zijn,en dat jullie elkaar maar al te goed aanvoelen,...Jullie zijn mijn trots.

    Genieten jullie maar van het liedje van Anouk.mama houd van jullie hé,...Dikke zoen

    18-01-2011 om 20:54 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    14-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kracht van vriendschap,...

    Hallokes allemaal,

    Terwijl het buiten nog steeds heel triestig is,dat het voor veel mensen eigenlijk wel genoeg geweest is,..dat de moed en de vermoeidheid hen parten speelt,...voel ik me eigenlijk wel een beetje beter en opgelucht....

    Ik weet het van mezelf ook,het is vaak een gevecht van doorzetten en proberen verder te doen en soms gaat het goed soms wat minder,...Het voorbije weekend zijn we dus bij onze vrienden geweest en het was er zo gezellig en goed ,het heeft me echt deugd gedaan om te kunnen praten,lachen,luisteren ,vreugde en verdriet te delen met elkaar.,...Weet je,we zijn allemaal ouders van speciallekes en weten en voelen als geen ander hoe zwaar het soms is,...maar als je dan dit alles wat kan delen is het allemaal wat makkelijker om te dragen,....

    Weet je,het voelt voor mij en de kids zo goed aan om graag gezien te worden,...vooral te voelen dat er bij anderen ook plaats en respect is voor de noden van de kids,want geloof me tis niet altijd evident om ergens naar toe te gaan,...

    Robin had het vorig weekend wat moeilijk,wou met rust gelaten ,maar nu is het weer beter en deze avond mag ik hem weer in mijn armen sluiten en heel veel genieten.Lieve robbedoes,mama loves you hé,...tot seffens.

    En jij ,mijn kleine poppemie,...straks is het weer zover voor jou,..het worden weer 2 x 2 weken gips voor jou,..gelukkig laat jij dit allemaal toe hé,...ik bewonder jou zo omdat je mama altijd blijft plezieren met jou o zo mooie glimlach,...Ik hou van jou !!!

    Lieve mensen en vrienden allemaal,...ik wil jullie echt nog wel eens bedanken voor alles ,voor het lezen van mijn blogje,om er te zijn voor ons,...we voelen dit gewoon en dit is hartverwarmend.De kracht van vriendschap is echt heilzaam,....Ik stuur jullie allemaal een heel fijne knuffel toe ,..geniet van elkaar en van een fijn en gezellig weekend.En is de zon buiten niet van de partij,laat die scijnen in jullie hart,...

    Dikke zoen,Ann

    14-01-2011 om 10:20 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    10-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een heel fijn weekend

    Hallokes allemaal,

    Hier ben ik terug ,...helemaal opnieuw verrezen ,..en dat is dankzij een GEWELDIG, MOOI,en zo INTENS weekend met onze beste vrienden.

    Momenteel zijn we hier nog aan het bekomen van alles,het was echt helemaal af ,...

    Liefs,Ann

    Deze foto's zeggen meer dan genoeg,...





    10-01-2011 om 20:56 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mama mist jullie,...

    Dag mijn allerliefste Robin en Anouk,...

    Hoe gaat het met jullie? Mama mist jullie zo deze week,ik wil jullie kunnen knuffelen,voelen,verwennen ,in mijn armen sluiten,...Schattekes kon het soms maar anders hé,...jullie weten wel waarom mama het eventjes moeilijk heeft hé,....

    Toen ik daarjuist belde naar jullie vertelden ze me dat jij zusje niet jou dagje had,je bent verkouden en staat onder antibiotica,en het ging je blijkbaar niet zo goed af,...en op die momenten hé zusje ,dan is het echt wel balen en dan wou ik dat je hier thuis bij me was,maarja ,...

    Broertje,met jou gaat het redelijk goed hé,je bent content ,maar je ziet wel wat bleekjes en je bent wat moe,...je hebt duidelijk wat meer zonlicht nodig hé ,vriend ,maarja tis winter,...En weet je,na zo'n telefoon dan staat het wenen me nader dan het lachen,gelukkig zijn we morgen vrijdag en kan ik jullie komen halen,...we gaan het alledrie zonodig hebben ,...

    Weet je,ik ben zo blij dat die feestdagen weg zijn,dat alles weer gewoon zijn gangetje kan gaan,door die feestdagen ga ik dieper nadenken en is het dan al wat moeilijker hoor om alles een plaats te geven,alles is zo opgefokt en met jullie gaat dit niet en dan heb ik zo'n gevoel ,we moeten voorruit ,maar het gaat dan ook weer niet zo goed,...Pffffffff.

    Lieve,lieve schattekes,mijn liefde is voor jullie zo groot hé en ik voel me nu een beetje schuldig dat ik deze week niet bij jullie geraakt ben,..gisteren ging ik met grote broer shoppen en heb mezelf ook eens in heet nieuw gezet,...en vandaag zijn broer en ik naar de kapper gegaan,..maar nu ik thuisgekomen ben komt me nu echt weer zo een onbehaaglijk gevoel boven hé,..ik weet dat jullie me dit niet kwalijk nemen ,maar het is mijn moederhart hé,...

    Robbedoesje en poppemie,ik kijk uit naar morgen,wens jullie een goede nacht toe en gooi jullie ontelbaar vele zoentjes toe,..En het weekend word heel leuk hoor,dan gaan we er op uit naar onze beste matekes,...

    Dikke zoen en tot morgen,...jullie mama

    06-01-2011 om 19:24 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkig Nieuwjaar !!!!

    Hallokes allemaal,...

    We wensen jullie een Heel Fijn,Spetterend,Fantastisch,zorgeloos en vreugdevol 2011 toe.We wensen jullie nog het meest van al een goede gezondheid toe,..want geef toe dit is toch het meest belangrijke hé,...

    Wat ben ik blij dat de feestdagen weer achter de rug zijn,alhoewel er komen nog feestjes aan hoor deze maand,te beginnen met nu een fijn weekend,....Gisterenmorgen ben ik dan de kids gaan halen want het oudjaar vieren ging voor hen veel te zwaar zijn en ze hebben hun nachtrust meer dan nodig,..Toen ik ze gisterenmorgen zag,...waren ze zo blij hé,...en daarvoor leef ik nu elke dag opnieuw,...Vanmorgen nam mijn ventje me heel dicht vast en wenste me nog heel veel mooie dagen toe samen met hem en onze kids,...en geloof me best dat is voor mij het allermooiste geschenk,...de glimlach en de tevredenheid van Robin en Anouk,...

    Ze zijn alvast het jaar heel goed ingezet,ze zijn heel content en vonden het gisteren superfijn om een feestje te bouwen bij oma Izegem en het feestje was zo leuk dat Robin alweer teveel prikkels kreeg en meteen ook zijn eerste epilepsie -aanval van 2011,...Gelukkig ging het vlug over en blijft mijn kapoen heel content,..maar ondertussen besef ik maar weer al te goed ,dat het zo belangrijk is om te luisteren naar de kids hé,...daarom is het hier vandaag wat rustig aan,...lekker dicht bij elkaar met heel wat lekkers,...want vanaf morgen gaan we nog eens een efforke doen voor die lijn hé,...

    Ik wens jullie allemaal 365 dagen vol geluk,veel blogplezier en heel veel vriendschap want ook jullie allemaal die mijn blog lezen zijn belangrijk voor mij,door jullie voel ik me ook gesteund en gedragen elke dag opnieuw,....

    Heel veel liefs en een warme Nieuwjaarsknuffel van ons allemaal

    02-01-2011 om 14:00 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs