Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    11-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn moederhart,...

    Hallokes allemaal,

    Het is alweer weekend,...normaal komen de kids naar huis maar nu gaat het even niet door omstandigheden,...morgen moeten we de ganse dag naar de begrafenis van klein omaatje en zondag moeten we even tijd maken voor Annelies ,...we hadden haar beloofd om even samen iets te gaan doen en zo gaan we zondag naar zee gaan eten en even ontspannen,...Het gaat niet om Robin en Anouk mee te nemen,...en ja ,dan zit ik hier weer,...en voel ik me wat schuldig tgo Robin en Anouk dat ik ze even moet in school laten,...Wanneer ga ik dit voor mezelf eens afleren hé,...Gelukkig heb ik mijn eerste mini congééke van het jaar en ben ik maandag en dinsdag thuis en kan ik ze zondagavond dan naar huis halen,....

    Maandag is het Valentijn en zal het hier een verwendagje worden voor de kids,...wat kijk ik er naar uit !!! Langs de andere kant moet ik ook even stilstaan dat ik een pracht van een ventje heb en in een relatie is het ook belangrijk om even tijd te hebben voor elkaar ,en Erwin verdient dit wel hé,...Maarja ,mijn moederhart hé,...dit is zoveel sterker dan al de rest,..

    De wereld stond deze week even stil bij het overlijden van Marie Rose Morel,..een heel moedige mama die zo gevochten heeft,dit is toch gewoon niet eerlijk dat ze moet gaan,..net als zoveel andere jonge mensen,...en weet je,het heeft me doen stilstaan hoe belangrijk het is om te genieten van je leven en als mama vooral van je kinderen,..de hele tijd ben ik aan die kinderen aan het denken,...en ook aan Marie Rose zelf,...dat moet heel erg zijn om je kinderen te verliezen,...en soms heb ik ook een beetje dit gevoel,...Ik geraak maar niet gewoon aan dit internaat,...en weet je,dit heeft soms zoveel macht op mij,...je voelt je dan zo machteloos en je voelt je versmacht,...ook al weet mijn verstand 200% dat ik goed doe voor mijn schattekes,..Moest ik Anoukje elke dag laten op en neer rijden dan was mijn meisje er misschien niet meer want ze heeft haar rust nodig,....Op die momenten kan ik dan wel mijn egoïsme om de kids bij me te hebben aan de kant schuiven en besef ik dat ik ze elk weekend kan halen en zoveel mooie intense tijd kan geven,....Maar soms hé,is dit een echte rollercoaster in dit kopke van mij,...en ik geef eerlijk toe ,ik heb echt zon nodig want mijn batterijtjes zijn plat,...al dit gepeins en dit een plaats geven dat vraagt dagelijks zoveel energe van me,...Maar ik mag content zijn,..ik leef en behalve die vermoeidheid en het grote gemis van mijn kids ben ik gezond en geef toe ,dit is een grote rijkdom en daar mag ik God heel dankbaar voor zijn,...dankzij een goede gezondheid kan ik voor mijn schattekes ,mijn gezin en alle patienten op oncologie zorgen,...want niet iedereen krijgt een kans om te genezen,....

    Weet je moesten vele mensen eens een weekje bij mij komen werken of een weekje voor de kids zorgen dan denk ik dat veel mensen een andere kijk zouden krijgen op het leven.Ik ben Robin en Anouk zo dankbaar dat ik hun mama kan zijn,...

    En nu ga ik naar mijn lieverds toe want zusje mag uit haar gipsjes,..en ze krijgt dan van mij een lekkere verwenmassage van die beentjes,...

    Ik wens jullie allemaal een fijn en warm ,liefdevol Valentijnsweekend toe.

    Een dikke zoen,Ann

    11-02-2011 om 13:35 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    07-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robin is back,...

    Hallo allemaal,

    De tijd die vliegt vorbij hé,....misschien komt het doordat het hier goed gaat met ons en we steeds in de weer zijn met alles .Robin en Anouk zijn weer helemaal genezen en zo was het weer een fijn weekend.

    Wat deed het deugd te zien en te horen dat mijn robbedoes weer in vorm was ,want eerlijk gezegd ,ik begon me zorgen te maken en voor alle zekerheiid hebben ze een bloedname gedaan vorige donderdag en ik heb nog niets gehoord,..dus het zal wel goed zijn hé,..anders hadden ze al lang aan de alarmbel getrokken.Robin genoot enorm van zijn weekend,...zaterdag reed hij wat rond in zijn loopfiets en keek naar studio 100 Tv,...en vooral hij zat te kraaien en at heel goed.Zondag gingen we dan naar de babyborrel van Laure ,een meisje uit de straat ,...en mijn ventje vond het super,hij zat te gieren en te kraaien,...weet je,ik had zo'n goed gevoel wanneer ik hem gisterenavond weer afzette,...ik voelde me zo gelukkig dat alles toch goed is met mijn schatteke.

    En zusje ,die is aan haar laatste week gipsjes toe en ik denk dat ze blij zal zijn als die klompen van haar voetjes zijn,...in het weekend zal dit verwennerij worden van haar beentjes,...Ze was wel wakker zaterdagnacht en wanneer ik dan aan haar bedje komt ,dan begint ons madam te lachen,..die wil gewoon de mama horen zeker,...Nu ja ,dat neem ik er dan maar bij want ik voel me nu eenmaal zo goed wanneer ik ze bij me heb,ze voel ,ze ruik,ze kan knuffelen.,....

    Vrijdag kregen we spijtig genoeg ook minder goed nieuws van de oma van mijn schoonbroer,ze is gestorven,..het was verschieten hoor,..want ik heb omaatje zo goed gekend,het was zo'n lief moederke,ze luisterde zo vaak naar me,ze belde naar me,...en afscheid nemen doet dan pijn,...lief klein omaatje,...slaap nu maar zacht ,..we gaan je missen.Zo zie je maar,vreugde en verdriet staan vaak dicht bij elkaar,...maar wat omaatje me leerde,..dat was van te genieten,...en dat is waar,...we leven maar één keer en daarom moeten we er elke dag het beste van maken.

    De laatste tijd voel ik me eigenlijk ook niet zo goed,..last van opgezwollen klieren in de keel,wat rugpijn,...ik voel dat mijn lichaam wat zon en rust nodig heeft ,maar voorlopig doen we verder want op het werk is het ook druk,...er zijn voortdurend stamcelafnames en daar kruipt veel energie in,...en doet me meer dan ooit beseffen hoe belangrijk een goede gezondheid is,...

    Lieve mensen,geniet van elkaar,...Een warme knuf,Ann

    07-02-2011 om 16:29 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    02-02-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn metekind is 6 jaar vandaag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallokes allemaal, Naast mijn lieve schattekes heb ik ook nog een heel lief metekindje,...En ons Elke is vandaag 6 jaar,...en ja een verjaardag zonder taart ,dat gaat toch niet hé,...daarom ben ik ze vanmiddag gaan verrassen met lekkere taart.En blij dat ze was,... Liefste Elke,mémé Ann wenst jou een heel fijne dag toe.....Ik hou van jou !!!

    02-02-2011 om 16:22 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    31-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn leven,mijn alles,...

    Hey schattekes,...

    mama is hier aan het wachten op een telefoon om te weten wanneer ik moet werken vandaag en ja,zo kan ik niet veel anders gaan plannen,...en ja,jullie spoken hier weer door mijn hoofd hé,...jullie weten dat ik zo heel veel van je hou dat ik het hier nog eens aan alle mensen wil zeggen hoor !!!

    Jij Robin was weer niet in uiterste vorm hé,..het was weer veel slapen bij jou ,maar dat zal de tijd van het jaar zijn denk ik en ook een of andere virale infectie ,maar je kan het niet zeggen hé jongen,...toch genoot je in je nieuwe rolwagen van het zonnetje van achter het glas,...

    En jij zussemie,jij hebt jou nieuwe gipsjes aan en was weer superflink in het ziekenhuis ,ook al zaten we daar 3 uur in de wachtzaal,.Pfffffffffff.Jou buikgriep is over en ja ,je kon weer lachen en in actie zijn,...Het was genieten van jou .

    Gisterenavond had mama hier weer last van haar zondagavondsyndroom hoor,...ja ,jullie weten wel waarom hé,...Gelukkig is onze papa hier om mama wat te troosten en weet je wat,...we kunnen alweer aftellen naar een volgend weekend en woensdag kom ik naar julie toe.Lieve schattekes,doe het goed deze week,...

    Een dikke knuf,jullie mama.





    31-01-2011 om 09:52 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    28-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Emoties,...

    Hallo allemaal,

    De week is weer voorbij gevlogen,...soms heb ik 30 uren per dag nodig ipv 24,..Maarja ,dit gaat niet zeker.Het begin van de week was best wel spannend voor mij met mijn ziek poppemieke,...het neemt toch een groot deel van je hart in beslag,...ze is ziek,maar ik moet werken en dan moet ik ze in Aartrijke laten terwijl ik ze dan het liefst dicht bij me heb ,maarja hé,...gelukkig bestaan er telefoons en dan bel ik eens extra naar de leefgroep want ik wil gewoon weten hoe het gaat ,maar gelukkig is het weer voorbij en zit het weer te lachen hoor.Woensdag ben ik dan gaan zien,en ze at goed en was content ,net als grote broer.Straks ga ik ze halen maar eerst moeten we nog naar Brugge voor nieuwe gipsjes aan Anoukjes beentjes,...Weet je,als het even niet goed gaat met de kids dan ben ik ook veel gevoeliger en dan word ik weer op de feiten gedrukt dat ik zorgenkids heb ,...en als je dan naar "Hart voor elkaar " kijkt ,...ja ,dan is het hek helemaal van de dam,...de tranen rolden hier bij me,...want mama zijn van een zorgenkind is iets speciaals en uniek en je voelt precies wat zij voelen ,maar we hebben allemaal dezelfde boodschap ,..en dat is GENIETEN  en je kind graag zien op zijn manier en geloof me dat is heel mooi,...Als mama doe je gewoon elke dag verder,soms gaat het moeilijk en dan weer beter maar ik heb toch een grote bewondering voor die mama van Michiel,ze doet het maar hé,...echt bewonderingswaardig ,...

    en dan Jorden,...ja een autistische jongen,en ook hier hebben we met onze Timmy zo iemand in huis,..maar hun liefde en respect dat je krijgt is onbetaalbaar en één ding is zeker ,ze gaan voor hun doel en dat bewonder ik zo aan hen,...ook al vraagt het soms veel energie ,je krijgt er immens veel van terug.Ook Timmy zat in met Anoukje toe ze hoge koorts had,..Er gaat toch niets erg gebeuren hé,Ann vroeg hij me,...en deze woorden doen je ook deugd ,te weten dat er iemand bezorgd is om jou,...Zo zie je maar,..soms zijn die tranen er,..maar het zijn tranen van geluk en emotie ,omdat ik maar al te goed besef hoe gelukkig ik ben om mama te zijn van Robin,Anouk en Timmy,...Dank je wel lieverds ,dat jullie mij elke dag doen beseffen hoe mooi het leven is ,...

    Een heel fijn weekend allemaal,...

    Dikke knuf,Ann

    28-01-2011 om 12:33 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    23-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat een week,...

    Hallokes allemaal,

    Ik zit hier nu op een zondagavond om 19 uur mijn blogje aan te vullen,..tis eigenlijk wat ongewoon op dit uur omdat ik normaal gezien op weg ben naar Aartrijke met mijn kids,...Waarom zijn die weekends dan toch zo kort hé,...Maar nu ben ik nog thuis met hen,want mijn klein meisje heeft de buikgriep en 39° koorts en ik kon het niet over mijn hart krijgen om met haar naar buiten te gaan ,ik wil er zelf zijn voor haar ,..gelukkig kan ik op begrip van mijn hoofdverpleegster rekenen en mag ik morgen wat later beginnen zodat ik ze vannacht nog goed kan in de gaten houden,..want weet je,ik ben toch wat bang hoor van die hoge koorts,...Na 8 jaar (toen is ze heel ziek geweest) zit die schrik er nog steeds in en daarom belde ik vanmorgen maar de dokter van wacht ,ik wou geen risico's nemen.Gelukkig valt het mee en zit mijn meisje hier te lachen naast mij ,maar ziet ze ook roodgloeiend !!!

    Langs de andere kant van mij zit mijn robbedoes in volle glorie ,hij is er weer helemaal na een paar mindere weekends,...Gelukkig maar ,want ik begon me al zorgen te maken,..Ja en met een zieke in huis was het hier een rustig weekend,maar daar was ik ook wel blij voor want het was een heel drukke week geweest voor mij,veel uren gedaan,nog een vergadering en 2 nieuwjaarsrecepties erbij,...dat kan tellen hé,...eerlijk gezegd mijn batterijtejs zijn ook wat low hoor,maar we doen voort,...

    Gisteren schreef ik op mijn facebook neer,..."ik voel me gelukkig " en dit is ook wel zo hoor,...we hebben deze week een reisje geboekt naar Villa rozerood in de Panne,...dit is een vakantieparadijs voor zorgenkindjes,...weet je,ik kijk er naar uit om weer samen een week te kunnen genieten met mijn schattekes,...Vrijdagavond was er ook nieuwjaarsreceptie in Aartrijke en ook dit voelt goed aan om veel te kunnen praten en te vertellen over Robin en Anouk,...Ik had het ook over het feit dat het internaat na 7 jaar nog steeds heel zwaar is voor me,...Weet je,en dan komen alle gevoelens weer naar boven ,...ik weet dat ik het goed doe voor hen maarja mijn hart ,ook al probeer ik me daar tegen te verzetten,lukken doet het voorlopig niet want weet je,een uurtje geleden zat ik hier echt met een bonkend hart te denken ,..neen,dat kan toch niet dat ik hen nu zo moet terugbrengen naar school,...en dan ben je soms echt wel machteloos,...En wees nu eerlijk,...ik denk dat er velen zouden reageren als mij,....maar soms heb ik geen andere keuze en is dit verdomd zwaar voor mij ,deze zaken kan ik gewoon niet voorkomen hé,...Maar al bij al ,ik voel me goed in mijn vel ,heb een heel mooie relatie met een pracht van een ventje en drie schitterend kids elk met hun verhaal en problematiek,...En voor deze mensen doe ik elke dag voort,zij geven me de kracht ,...Ik hou van hen !!!!

    Een dikke zoen,Ann

    23-01-2011 om 19:16 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    18-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor mijn powergirl

    http://www.youtube.com/watch?v=DM-gd9-Q-Qg

     

    Voor mijn Anoukje,...

    Hey zusje,..mama was hier aan het denken aan jou,....Ik vroeg me af hoe het met jou gipsjes is aan jou beentjes,je moet het maar weer ondergaan hé,...gelukkig heb je er niet veel last van ,...Vrijdag deed je dit weer supergoed in het ziekenhuis,..je kon er zelf meelachen,...en op den duur vond je het leuk dat de verpleger jou voetjes wat masseerde,...wat ben jij toch echt een sterke meid,...ik vertelde het de verpleger hoe moedig jij al gevochten hebt in jou jonge leven en dat ik daardoor ook elke dag vecht voor jou en jou broer hé .

    Zaterdag kwamen 3 lieve mensen van Make a Wish om eens te horen wat jou droomwensen zijn,...en ja ,jij kan het zelf niet zeggen hé zusje,gelukkig ken ik je maar al te goed en weet ik wat je graag wil,...Ze stelden een heleboel vragen en vroegen hoe ik jou kon omschrijven,...en daar heb ik echt wel geen moeite mee hoor,...jij bent lief ,het zonnetje in huis,een vechter,een jonge dame met pit,...en dan moet ik altijd denken aan de zangeres Anouk,dat is ook zo'n vrouw met ballen aan haar lijf. Weet je,ik ben zo trots op jou hé ,...jij doet me beseffen dat we voor elke dag moeten vechten en genieten,jou lieve glimlach geeft me zoveel energie hé ,dat dit echt wel onbetaalbaar is,....Lieve Anouk,ik stuur je dan ook wel heel veel kusjes toe hoor,...en ga jij het vertellen aan jou broer dat ik ook heel veel van hem hou,...

    Weetje,terwijl ik dit hier neertyp zie ik jullie echt wel voor mij hoor,ik zie jou zusje liggen met jou p'tit filou knuffel in jou armen en broertje jij ligt waarschijnlijk voorover geplooid in jou bedje,je kijkt dan naar het kleine lampje en je hoort jou zusje vertellen,...ik ben zo blij dat jullie daar samen zijn,dan weet ik dat jullie niet alleen zijn,en dat jullie elkaar maar al te goed aanvoelen,...Jullie zijn mijn trots.

    Genieten jullie maar van het liedje van Anouk.mama houd van jullie hé,...Dikke zoen

    18-01-2011 om 20:54 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    14-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kracht van vriendschap,...

    Hallokes allemaal,

    Terwijl het buiten nog steeds heel triestig is,dat het voor veel mensen eigenlijk wel genoeg geweest is,..dat de moed en de vermoeidheid hen parten speelt,...voel ik me eigenlijk wel een beetje beter en opgelucht....

    Ik weet het van mezelf ook,het is vaak een gevecht van doorzetten en proberen verder te doen en soms gaat het goed soms wat minder,...Het voorbije weekend zijn we dus bij onze vrienden geweest en het was er zo gezellig en goed ,het heeft me echt deugd gedaan om te kunnen praten,lachen,luisteren ,vreugde en verdriet te delen met elkaar.,...Weet je,we zijn allemaal ouders van speciallekes en weten en voelen als geen ander hoe zwaar het soms is,...maar als je dan dit alles wat kan delen is het allemaal wat makkelijker om te dragen,....

    Weet je,het voelt voor mij en de kids zo goed aan om graag gezien te worden,...vooral te voelen dat er bij anderen ook plaats en respect is voor de noden van de kids,want geloof me tis niet altijd evident om ergens naar toe te gaan,...

    Robin had het vorig weekend wat moeilijk,wou met rust gelaten ,maar nu is het weer beter en deze avond mag ik hem weer in mijn armen sluiten en heel veel genieten.Lieve robbedoes,mama loves you hé,...tot seffens.

    En jij ,mijn kleine poppemie,...straks is het weer zover voor jou,..het worden weer 2 x 2 weken gips voor jou,..gelukkig laat jij dit allemaal toe hé,...ik bewonder jou zo omdat je mama altijd blijft plezieren met jou o zo mooie glimlach,...Ik hou van jou !!!

    Lieve mensen en vrienden allemaal,...ik wil jullie echt nog wel eens bedanken voor alles ,voor het lezen van mijn blogje,om er te zijn voor ons,...we voelen dit gewoon en dit is hartverwarmend.De kracht van vriendschap is echt heilzaam,....Ik stuur jullie allemaal een heel fijne knuffel toe ,..geniet van elkaar en van een fijn en gezellig weekend.En is de zon buiten niet van de partij,laat die scijnen in jullie hart,...

    Dikke zoen,Ann

    14-01-2011 om 10:20 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    10-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een heel fijn weekend

    Hallokes allemaal,

    Hier ben ik terug ,...helemaal opnieuw verrezen ,..en dat is dankzij een GEWELDIG, MOOI,en zo INTENS weekend met onze beste vrienden.

    Momenteel zijn we hier nog aan het bekomen van alles,het was echt helemaal af ,...

    Liefs,Ann

    Deze foto's zeggen meer dan genoeg,...





    10-01-2011 om 20:56 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mama mist jullie,...

    Dag mijn allerliefste Robin en Anouk,...

    Hoe gaat het met jullie? Mama mist jullie zo deze week,ik wil jullie kunnen knuffelen,voelen,verwennen ,in mijn armen sluiten,...Schattekes kon het soms maar anders hé,...jullie weten wel waarom mama het eventjes moeilijk heeft hé,....

    Toen ik daarjuist belde naar jullie vertelden ze me dat jij zusje niet jou dagje had,je bent verkouden en staat onder antibiotica,en het ging je blijkbaar niet zo goed af,...en op die momenten hé zusje ,dan is het echt wel balen en dan wou ik dat je hier thuis bij me was,maarja ,...

    Broertje,met jou gaat het redelijk goed hé,je bent content ,maar je ziet wel wat bleekjes en je bent wat moe,...je hebt duidelijk wat meer zonlicht nodig hé ,vriend ,maarja tis winter,...En weet je,na zo'n telefoon dan staat het wenen me nader dan het lachen,gelukkig zijn we morgen vrijdag en kan ik jullie komen halen,...we gaan het alledrie zonodig hebben ,...

    Weet je,ik ben zo blij dat die feestdagen weg zijn,dat alles weer gewoon zijn gangetje kan gaan,door die feestdagen ga ik dieper nadenken en is het dan al wat moeilijker hoor om alles een plaats te geven,alles is zo opgefokt en met jullie gaat dit niet en dan heb ik zo'n gevoel ,we moeten voorruit ,maar het gaat dan ook weer niet zo goed,...Pffffffff.

    Lieve,lieve schattekes,mijn liefde is voor jullie zo groot hé en ik voel me nu een beetje schuldig dat ik deze week niet bij jullie geraakt ben,..gisteren ging ik met grote broer shoppen en heb mezelf ook eens in heet nieuw gezet,...en vandaag zijn broer en ik naar de kapper gegaan,..maar nu ik thuisgekomen ben komt me nu echt weer zo een onbehaaglijk gevoel boven hé,..ik weet dat jullie me dit niet kwalijk nemen ,maar het is mijn moederhart hé,...

    Robbedoesje en poppemie,ik kijk uit naar morgen,wens jullie een goede nacht toe en gooi jullie ontelbaar vele zoentjes toe,..En het weekend word heel leuk hoor,dan gaan we er op uit naar onze beste matekes,...

    Dikke zoen en tot morgen,...jullie mama

    06-01-2011 om 19:24 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkig Nieuwjaar !!!!

    Hallokes allemaal,...

    We wensen jullie een Heel Fijn,Spetterend,Fantastisch,zorgeloos en vreugdevol 2011 toe.We wensen jullie nog het meest van al een goede gezondheid toe,..want geef toe dit is toch het meest belangrijke hé,...

    Wat ben ik blij dat de feestdagen weer achter de rug zijn,alhoewel er komen nog feestjes aan hoor deze maand,te beginnen met nu een fijn weekend,....Gisterenmorgen ben ik dan de kids gaan halen want het oudjaar vieren ging voor hen veel te zwaar zijn en ze hebben hun nachtrust meer dan nodig,..Toen ik ze gisterenmorgen zag,...waren ze zo blij hé,...en daarvoor leef ik nu elke dag opnieuw,...Vanmorgen nam mijn ventje me heel dicht vast en wenste me nog heel veel mooie dagen toe samen met hem en onze kids,...en geloof me best dat is voor mij het allermooiste geschenk,...de glimlach en de tevredenheid van Robin en Anouk,...

    Ze zijn alvast het jaar heel goed ingezet,ze zijn heel content en vonden het gisteren superfijn om een feestje te bouwen bij oma Izegem en het feestje was zo leuk dat Robin alweer teveel prikkels kreeg en meteen ook zijn eerste epilepsie -aanval van 2011,...Gelukkig ging het vlug over en blijft mijn kapoen heel content,..maar ondertussen besef ik maar weer al te goed ,dat het zo belangrijk is om te luisteren naar de kids hé,...daarom is het hier vandaag wat rustig aan,...lekker dicht bij elkaar met heel wat lekkers,...want vanaf morgen gaan we nog eens een efforke doen voor die lijn hé,...

    Ik wens jullie allemaal 365 dagen vol geluk,veel blogplezier en heel veel vriendschap want ook jullie allemaal die mijn blog lezen zijn belangrijk voor mij,door jullie voel ik me ook gesteund en gedragen elke dag opnieuw,....

    Heel veel liefs en een warme Nieuwjaarsknuffel van ons allemaal

    02-01-2011 om 14:00 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele foto's






    02-01-2011 om 13:57 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat hadden we hier een fijne tijd samen,...

    Dag allemaal,

    Hier ben ik terug,...rustig aan het nagenieten van en zo'n fijne week samen met mijn kids,...Dank je wel broer en zus !!!We hadden hier echt heel drukke en gevulde dagen maar ze waren zo mooi en vol van liefde en vriendschap en gezelligheid ,...en dat is wel zo belangrijk in het leven hé,...Robin en Anouk doen me dit maar al te goed beseffen ,net zoals al onze patiënten op het werk !!!

    Woensdag vierden we de verjaardag van Robin,hij kwam samen met zusje heel content thuis,...We kregen bezoek van onze matekes uit Herenthout,..Ze kwamen speciaal eens zien naar mijne jarige,...Leuk hé,dat apprecieer ik enorm hoor,...Dank je wel voor de heel gezellige avond ,...twas echt tof,..Ook zijn lieve tante Sophie kwam hem knuffelen want dit zijn toch wel de grootste vrienden hoor  en natuurlijk mocht oma en opa niet ontbreken !!!

    Donderdag was het vooral knuffelen en voor mama boodschappen doen ,ik mocht ook het rapport van onze Timmy halen en dit was supergoed !!!Lieve Timmy,we zijn trots op jou !!! Geniet maar van jou vakantie !!!

    Op Kerstavond kwamen dan Nathalie en Mario en de kids ,en ook dan was het heel fijn ,...lekker eten en eentje drinken,...Genieten noemen ze dat hé,..en ook hier waren Robin en Anouk heel alert en vonden ze het fijn om erbij te zijn !!!Dank je wel matekes voor de heel mooie avond.

    Op Kerstdag was het familiefeest ,heel gezellig en vol van leuke momenten en heel goed eten,...Bij deze wil ik mijn ouders,mijn zussen en co bedanken voor de liefde die de kids van jullie krijgen,dit is heel speciaal voor mij en dat is echt gelukkig zijn voor mij !!!

    Op zondag was het nog niet gedaan met feesten,dan gingen we richting Koksijde naar de ma van Erwin en onze vrienden,ook daar werden we onthaald met een hapje en een drankje en voor de kids een oase van lichtjes,...Kris en Chantale,..ook jullie van harte mercie !!!

    En ja ,maandag waren de duracellekes van robbedoesje wat plat hé,...hij was weer zo enthousiast en blij dat het hem wat teveel werd en dat hij moest bekomen van 3 aanvalletjes,...zusje deed het ook rustig aan bij papa Erwin want ik ging samen met Timmy naar mijn matekes Clouseau in Antwerpen,...man wat was dit weer de max,...Wat maken die jongens mij zo blij en geven me die een boost, ...!!!

    Gisteren brachten we na de middag de kids terug naar school want ik moest terug gaan werken en ook de kids hebben weer wat nood aan hun structuur zodat ze tegen het weekend er weer tegenaan kunnen om opnieuw te feesten !!! Ondertussen hielden we wafelbak voor alle kids in Aartrijke,heel gezellig om te doen en vooral ie kids te zien smullen ,...en s'Avonds was het weer party time want dan was het kerstdrink bij de buren !!!

    Vandaag was het weer werken en is het toch wel even bekomen van een mooie tijd hier met ons allen samen !!!Ik ben zo dankbaar om alle fijne momenten samen met Robin,Anouk ,Erwin en Timmy,...ze zijn mijn leven,ik ben ze zo dankbaar om alles,...Ik HOU VAN JULLIE !!! want voor mij zijn de feestdagen best wel emotioneel ,liefst zou ik er over vliegen zonder al te veel heisa er rond,maar toch besef ik dat ik moet genieten van die mooie ,intense momenten samen met mijn gezin,famile en vrienden,...

    Ik wens jullie allemaal nog een heel mooi eind van het jaar toe,.. Een dikke knuf ,Ann

    29-12-2010 om 20:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrolijk kerstfeest
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,

    We wensen jullie allemaal een leuke kerstavond en een heel FIJNE KERSTDAG !!!

    Geniet van elkaar vol van liefde en vriendschap

    Liefs,Erwin,Ann,Timmy ,Robin en Anouk !!!!

     

    24-12-2010 om 15:54 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    21-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robin 13 jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag mijn grote vriend,

    Mama loopt hier zowat verloren rond in huis ,is met van alles en nog wat bezig,...want het zijn een beetje emotionele dagen voor mij want morgen ben jij al 13 JAAR . Een heel gelukkige verjaardag ,mijn lieve jongen !!!!!

    13 jaar geleden zag alles er zo mooi en rooskleurig uit,je was een gezond kereltje van 3,2ookg met alles er op en er aan ,en ik zat uren naar jou te kijken,zo eindeloos mooi was en ben je nog steeds voor mij !!

    Je hebt in je jonge leven al heel hard moeten vechten om te zijn wie je nu bent,je hebt al heel veel zware epilepsie -aanvallen achter de rug die heel veel energie van je vragen,maar telkens vocht je weer terug want je wilt er zijn,je wilt genieten van de vele mooie dingen in het leven  en dat doe je nu hé samen met je zusje en ons allemaal om je heen .Mijn lief venteke ,ik ben zo trots op wie je bent,...je bent gewoon Robin ,mijn fiere zoon !!!Je bent niet zoals een andere jongen van 13 jaar ,...so what,  JIJ geeft me alles wat ik nodig heb ,...Je heeft me zoveel liefde,vreugde ,knuffelmomenten en nog zoveel ontelbare mooie glimlachjes ,en dit zijn de dingen die mijn leven zo mooi maken.

    Ik zat hier juist nog eens rond te kijken op mijn blogje en in mijn foto's en in 2010 had jij toch  wel een heel speciale dag hé,..JOU communie,je straalde en telkens ik die foto bekijk dan geniet ik jou dag weer opnieuw,het was zo'n fantastisch moment hé ,jongen !!!

    Lieve Robin,

    Ik wens je morgen een heel fijne dag toe,we komen je halen en vieren dan feest ,en dit doen we vrijdagavond en dit doen we zaterdag,want JIJ verdient het gewoon,ik ben zo trots op jou !!!

    Ik hou van jou met heel mijn hart en nog zoveel meer .Een dikke ,dikke zoen !!! jou mama

    21-12-2010 om 20:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    19-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een rustig weekend

    Hallokes allemaal,

    Hier ben ik nog even terug,...ik wou het nog eens van me afschrijven,...we hebben hier zojuist een helse autorit achter de rug want mijn lievekes moesten weer in aartrijke geraken hé,...maar ze liggen nu veilig en warm in hun bedje en wij zijn veilig thuis geraakt.Wat een weer,...de sneeuw is mooi ,maar is niet voor mij bestemd want met de rolstoelen is het geen pretje,...

    Mijn lieve robbedoes,het was jou weekend niet hé,...toen we je vrijdag kwamen halen zag je lijkbleek,en was je heel moe,ik stak je maar direct in jou bedje,....en je was direct vertrokken,je had lichte temperatuur,...zatermorgen om 03.00uur was je wakker en je weende ,daaraan wist ik dat je ergens pijn had hé ,lieve vriend want anders slaap je het klokje rond,...ik gaf je wat junifen en je viel weer in slaap,...je genoot dan van jou douche maar viel erna weer in slaap,...maar het is omdat je het nodg had hé ,ventje.s'Avonds kwamen Nathalie en Kyano en co langs maar je was wat afwezig en was weer content om in jou bedje te liggen,...Vanmorgen had je al wat meer kleur en je was toch wat meer wakker,je at goed en dronk goed ,alhoewel je waarschijnlijk wat keelpijn hebt,..Ik was zo blij om je vanavond wat meer wakker te zien en jou lieve glimlach,dwz dat het weer beter met je gaat,...en hopelijks gaat het weer elke dag wat beter,...want woensdag vent ,is het jou feest,..jij word 13 jaar !! en dat gaan we dan ook vieren hé samen met onze matekes en lekkere taart,..Hou je flink hé,lieve jongen,...mama loves you !!!

    En jij ,mijn mooi klein poppemieke,jij was vrijdagavond heel content ,je kon dan ook wat genieten van mama's schootje hé en ons knuffelmoment samen,...zaternamiddag ging het jou ook wat minder af,je deed een epilepsie -aanval en was daarna wat ontroostbaar,..je zal ook wat aan het broeden zijn zeker,...maar vanmorgen was je daar alweer met die mooie glimlach,en had je een rustige dag,...tegen de avond aan voelde je ook wat warm aan ,en had je ook een lichte temperatuursstijging,..maar je blijft lachen,het zal wel niet zo erg zijn hé,...morgen worden jullie aan de dokter getoond,het zou toch wel heel uitzonderlijk zijn als jullie geen last zouden hebben van een infectie,...zusje doe het maar wat rustig aan zodat je vlug weer beter word want we hebben een mooie week voor de boeg hé,..papa komt jullie woensdag halen en jullie blijven dan een weekje bij mama,...wat zie ik er naar uit ,...en jullie ook hé,...

    En jullie grote broer die is aan het studeren hé,...en het lukt hem wel,nog 2 daagjes doorbijten voor hem en hij kan genieten van een grote 2 weken vakantie,...

    Het was hier dus vrij rustig aan,...maar ook dit kan eens deugd doen met de komende drukte van deze week,...

    Geniet van elkaar,...Liefs,Ann

    19-12-2010 om 22:31 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Getuigenis

    Dag mijn lieve schattekes,

    Wat is mama blij dat ze jullie daarnet gezien heeft,...jullie gevoeld heeft,jullie eten gegeven heeft.Weet je,ik was best wel wat nerveus hoor vanmiddag want ze hadden me gevraagd of ik even mijn verhaal kon doen over het leven met jullie aan de studenten pediatrische verpleging,...en dan komt mijn hele levensverhaal wat naar boven,...en ja we hebben toch al heel veel watertjes doorzwommen hé samen.Maar ,ik ben blij dat ik dit gedaan heb,zo heb ik die jonge mensen kunnen meegeven dat het heel belangrijk is om met evenveel liefde voor jullie te zorgen en jullie te zien als de "gewone kinderen " maar dan met heel veel zorgen.Ook jullie verdienen een evenwaardige behandeling en een gelukkig leven net als jullie leeftijdsgenoten,ook al is dit bij ons op een andere en rustige manier maar niet minder plezant en avontuurlijk .

    Ik liet hen ook weten dat we samen EEN  zijn en dat het toch wel vaak moeilijk te zeggen hoe groot mijn liefde voor jullie is,het is gewoon heel speciaal.

    Anoukje ik kwam jou kamertje binnen want je lag wat te rusten na school,en ja ,je herkende mama en je begon zo hartelijk te lachen,och schatteke ,het deed zo'n deugd.

    En jij ,grote sloeber ,was wat neutraal hé,het ene moment is alles goed en dan weer minder,je was het moe in je schommelstoel en vond het dan heel fijn om even op jou voetjes te staan,..en na goed gegeten te hebben dicht bij mama was je weer voldaan en tevree.

    Lieve Robin en Anouk,...nu liggen jullie al in bedje en daarom stuur ik nog een hele ,dikke ,dikke zoen toe en wens ik jullie een mooie nacht toe. En morgen komen we jullie dan weer halen voor een fijn weekend samen want zaterdagavond is er al een pre  verjaardagsfeestje voor jou lieve Robin.

    Dikke zoen,jullie trotse mama

    16-12-2010 om 19:30 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De glimlach van mijn poppemie

    Hallokes allemaal,

    Wat heb ik een dag achter de rug,..heel druk op het werk,...alweer enkele overuren ,...en daarna nog een feestje voor ons ma haar verjaardag !!!Lieve mams,...Een heel gelukkige verjaardag !!!

    De dagen worden korter en korter en buiten is alles grijs,...maar hier binnen was het in het weekend weer allemaal zonneschijn,mijn klein lief poppeke was weer zo content hé,...twas echt zo zalig,wat voelt Anoukje haar goed voor het moment,het is echt een plezier om haar bezig te zien,...Het geeft me zoveel warmte hé,..mijn hartje is er vol van,...

    Mijn robbedoesje was wat stil,hij was heel moe en sliep zaterdag dan ook heel veel,...ja,hij is aan het uitrusten zeker tegen volgende week,zijn verjaardag en de feestdagen,...ik liet hem zijn ding doen ,ook dit moest eens kunnen.

    En onze grote jongen die moet studeren voor de examens ,...het word weer stress deze week,...Lieve Timmy ,veel succes jongen !!!

    Weet je,de kerstdagen zijn best wel gezellig en doet je meer dan ooit beseffen dat je moet genieten van de warmte van je gezin,gewoon samen zijn met elkaar is zo hemels,..allé ,voor mij toch hé,...ik moet zo vaak de kids missen dat het voor mij elk weekend feest is,...Zaterdag was ik de hele dag in de weer voor de was en de plas (want vrijdag ben ik gaan shoppen met ons ma,...ja,ik moest toch wel de nieuwe filoe collectie gaan zien en er ook een deeltje van kopen hé,...Goed gek gaan jullie zeggen met dit weer,maar ik wil gewoon dat mijn schattekes stralen )

    Zaterdagavond was het hier heel relax met een glaasje Proseco,...gewoon wat knuffeltime allemaal samen en gistern zijn we naar het toneel geweest "de nonnen van Naverone ",een heel mooi stuk en echt ontspannend.Zo,mijn batterijtjes zijn weeropgeladen om een drukke week tekeer te gaan,...

    Heel veel warme groetjes,Ann

    13-12-2010 om 21:36 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dromen,...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,

    Vandaag is het 2 jaar geleden dat ik mijn blogje ben begonnen,...Wanneer ik hier zo af en toe in rondkijk,dan zie ik dat wij en ons gezinnetje al heel veel mooie momenten hebben meegemaakt,...en nu is dit ook niet anders,...

    Alles gaat hier echt wel goed met die sloebers van mij,...ze genoten weer van een heel fijn weekend thuis en ze werden ook verwend door de Sint met wat lekkers en leuke hebbedingskes,alles het maar lichtjes en muziek heeft hé,...Ondertussen hebben we hier ook onze kerstboom gezet en dwz dat we toch wel heel vlug Kerstmis naderen hé,...hoe gezellig ,...

    Maandagavond kreeg ik ook een telefoon van Make a Wish ,dat de papieren waren toegekomen en dat we alvast al positief nieuws hebben voor Anouk,...wat vind ik dit echt een heel leuk moment,...we kunnen beginnen dromen voor onze poppemie want dit verdient mijn klein meisje wel ,...Nathalie heel erg bedankt om die papieren op te sturen !!!!.Weet je,het voelt zo goed aan om omringd te worden door heel veel lieve mensen om me heen,...

    Daarom wil ik alle lezers van mijn blog ,al onze matekes ,mijn heel lieve familie en iedereen die ons door dik en dun steunt van harte bedanken om in ons te geloven want geloof me ,ook jullie geven me de kracht om elke dag opnieuw verder te doen,...LOVE YOU ALL,....

    Een grote dikke zoen ,Ann en Erwin

    Een dikke knuffel ,Timmy,Robin en Anouk

    08-12-2010 om 13:21 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    04-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuwpret

    Hallokes allemaal,...

    Wat een weertje hé,...het mag stilaan wat gaan beteren hoor,...want overal in en uit moeten met een rolwagen is geen pretje,..alles word nat en vuil,...en ja,hoe moet je met een rolstoel door de sneeuw hé,...en mijn robbedoesje die geniet zo van even buiten te zijn,...en zo waren we deze week op een lumineus idee gekomen,...we hadden hier nog een oude zitschelp staan en hebben die dan gemonteerd op een slede,...en zo kunnen de kids ook even genieten van het buiten zijn en de sneeuwpret,...alhoewel het maar voor eventjes was hoor want het is toch wel bitterkoud voor hen om stil te zitten,...maar enfin,...mijn ventje kreeg het toch weer voor elkaar,...dank u schatteke .

    Ondertussen zette ik deze namiddag ook onze kerstboom want voor Robin komt er een fijne tijd aan,overal lichtjes,...en dat vind hij toch super,...daarna gingen we langs bij oma izegem en genoten we met z'n allen van lekkere klaaskoeken en chocolademelk !!!! Dank je wel ma en pa.

    We gaan hier dan nog maar vlug ons schoentje zetten,...en wie weet komt de Sint vannacht nog eens langs,...want ik heb hier 2 zo'n flinke sloebers hé en die verdien dan ook wel iets leuks,...Robin en Anouk ,mama is supertrots op jullie,...

    Heel veel liefs,Ann





    04-12-2010 om 21:19 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs