Inhoud blog
  • Vakantie
  • Pneumonie
  • Verdwalen in emoties
  • Fijne dagen
  • Een tijdje geleden
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Ann Vanmoen
    Ik ben een vrouw en woon in Izegem (België) en mijn beroep is gegradueerde verpleegkundige.
    Ik ben geboren op 28/03/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Hallo, Als mama van 2 gehandicapte kindjes wil ik jullie heel graag mijn verhaal vertellen. Geniet van het leven !!!
    WELKOM OP MIJN BLOG
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn lieve Robbedoes,
    Wat ben jij lief
    Wat ben jij stoer
    Ik heb je lief
    Je mama ,xxx
    lotgenootjes
  • Kyano
  • jonas
  • Ella
  • Darleen
  • Eline
  • Juliette
  • Phara
  • Sander
  • Sterretjes aan de hemel
  • äaron *
  • Seppe *
  • Lotteke*
  • Thibo*
  • Dorien*
  • Rytse*
  • Emily-Grace*
  • Jens *
  • Bijzondere blogs
  • Stefaan Vanpeteghem*
  • 365 dagen jullie mama
  • Slaapkopje
  • Bijzondere mensen
  • Anny
  • Joke
  • Tricky
  • Ines
  • Frisco
  • kamiel
  • Jij,

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene aan wie ik denk
    Elke minuut van de dag

    Jij,
    Jij bent degene
    Degene van wie ik hou
    met heel mijn hart,........

    Jij,
    Jij bent degene die ik wil
    die ik wil in mijn leven

    Jij,
    Jij ben uniek

    Jij,
    Jij bent mijn zonnestraal
    Jij,ik hou van jou

    Lieve Robin en Anouk,
    mama houdt van jullie
    Dikke zoen,
    Mama
    Het leven met 2 gehandicapte kindjes
    mijn verhaal
    21-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Robin 13 jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag mijn grote vriend,

    Mama loopt hier zowat verloren rond in huis ,is met van alles en nog wat bezig,...want het zijn een beetje emotionele dagen voor mij want morgen ben jij al 13 JAAR . Een heel gelukkige verjaardag ,mijn lieve jongen !!!!!

    13 jaar geleden zag alles er zo mooi en rooskleurig uit,je was een gezond kereltje van 3,2ookg met alles er op en er aan ,en ik zat uren naar jou te kijken,zo eindeloos mooi was en ben je nog steeds voor mij !!

    Je hebt in je jonge leven al heel hard moeten vechten om te zijn wie je nu bent,je hebt al heel veel zware epilepsie -aanvallen achter de rug die heel veel energie van je vragen,maar telkens vocht je weer terug want je wilt er zijn,je wilt genieten van de vele mooie dingen in het leven  en dat doe je nu hé samen met je zusje en ons allemaal om je heen .Mijn lief venteke ,ik ben zo trots op wie je bent,...je bent gewoon Robin ,mijn fiere zoon !!!Je bent niet zoals een andere jongen van 13 jaar ,...so what,  JIJ geeft me alles wat ik nodig heb ,...Je heeft me zoveel liefde,vreugde ,knuffelmomenten en nog zoveel ontelbare mooie glimlachjes ,en dit zijn de dingen die mijn leven zo mooi maken.

    Ik zat hier juist nog eens rond te kijken op mijn blogje en in mijn foto's en in 2010 had jij toch  wel een heel speciale dag hé,..JOU communie,je straalde en telkens ik die foto bekijk dan geniet ik jou dag weer opnieuw,het was zo'n fantastisch moment hé ,jongen !!!

    Lieve Robin,

    Ik wens je morgen een heel fijne dag toe,we komen je halen en vieren dan feest ,en dit doen we vrijdagavond en dit doen we zaterdag,want JIJ verdient het gewoon,ik ben zo trots op jou !!!

    Ik hou van jou met heel mijn hart en nog zoveel meer .Een dikke ,dikke zoen !!! jou mama

    21-12-2010 om 20:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    19-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een rustig weekend

    Hallokes allemaal,

    Hier ben ik nog even terug,...ik wou het nog eens van me afschrijven,...we hebben hier zojuist een helse autorit achter de rug want mijn lievekes moesten weer in aartrijke geraken hé,...maar ze liggen nu veilig en warm in hun bedje en wij zijn veilig thuis geraakt.Wat een weer,...de sneeuw is mooi ,maar is niet voor mij bestemd want met de rolstoelen is het geen pretje,...

    Mijn lieve robbedoes,het was jou weekend niet hé,...toen we je vrijdag kwamen halen zag je lijkbleek,en was je heel moe,ik stak je maar direct in jou bedje,....en je was direct vertrokken,je had lichte temperatuur,...zatermorgen om 03.00uur was je wakker en je weende ,daaraan wist ik dat je ergens pijn had hé ,lieve vriend want anders slaap je het klokje rond,...ik gaf je wat junifen en je viel weer in slaap,...je genoot dan van jou douche maar viel erna weer in slaap,...maar het is omdat je het nodg had hé ,ventje.s'Avonds kwamen Nathalie en Kyano en co langs maar je was wat afwezig en was weer content om in jou bedje te liggen,...Vanmorgen had je al wat meer kleur en je was toch wat meer wakker,je at goed en dronk goed ,alhoewel je waarschijnlijk wat keelpijn hebt,..Ik was zo blij om je vanavond wat meer wakker te zien en jou lieve glimlach,dwz dat het weer beter met je gaat,...en hopelijks gaat het weer elke dag wat beter,...want woensdag vent ,is het jou feest,..jij word 13 jaar !! en dat gaan we dan ook vieren hé samen met onze matekes en lekkere taart,..Hou je flink hé,lieve jongen,...mama loves you !!!

    En jij ,mijn mooi klein poppemieke,jij was vrijdagavond heel content ,je kon dan ook wat genieten van mama's schootje hé en ons knuffelmoment samen,...zaternamiddag ging het jou ook wat minder af,je deed een epilepsie -aanval en was daarna wat ontroostbaar,..je zal ook wat aan het broeden zijn zeker,...maar vanmorgen was je daar alweer met die mooie glimlach,en had je een rustige dag,...tegen de avond aan voelde je ook wat warm aan ,en had je ook een lichte temperatuursstijging,..maar je blijft lachen,het zal wel niet zo erg zijn hé,...morgen worden jullie aan de dokter getoond,het zou toch wel heel uitzonderlijk zijn als jullie geen last zouden hebben van een infectie,...zusje doe het maar wat rustig aan zodat je vlug weer beter word want we hebben een mooie week voor de boeg hé,..papa komt jullie woensdag halen en jullie blijven dan een weekje bij mama,...wat zie ik er naar uit ,...en jullie ook hé,...

    En jullie grote broer die is aan het studeren hé,...en het lukt hem wel,nog 2 daagjes doorbijten voor hem en hij kan genieten van een grote 2 weken vakantie,...

    Het was hier dus vrij rustig aan,...maar ook dit kan eens deugd doen met de komende drukte van deze week,...

    Geniet van elkaar,...Liefs,Ann

    19-12-2010 om 22:31 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Getuigenis

    Dag mijn lieve schattekes,

    Wat is mama blij dat ze jullie daarnet gezien heeft,...jullie gevoeld heeft,jullie eten gegeven heeft.Weet je,ik was best wel wat nerveus hoor vanmiddag want ze hadden me gevraagd of ik even mijn verhaal kon doen over het leven met jullie aan de studenten pediatrische verpleging,...en dan komt mijn hele levensverhaal wat naar boven,...en ja we hebben toch al heel veel watertjes doorzwommen hé samen.Maar ,ik ben blij dat ik dit gedaan heb,zo heb ik die jonge mensen kunnen meegeven dat het heel belangrijk is om met evenveel liefde voor jullie te zorgen en jullie te zien als de "gewone kinderen " maar dan met heel veel zorgen.Ook jullie verdienen een evenwaardige behandeling en een gelukkig leven net als jullie leeftijdsgenoten,ook al is dit bij ons op een andere en rustige manier maar niet minder plezant en avontuurlijk .

    Ik liet hen ook weten dat we samen EEN  zijn en dat het toch wel vaak moeilijk te zeggen hoe groot mijn liefde voor jullie is,het is gewoon heel speciaal.

    Anoukje ik kwam jou kamertje binnen want je lag wat te rusten na school,en ja ,je herkende mama en je begon zo hartelijk te lachen,och schatteke ,het deed zo'n deugd.

    En jij ,grote sloeber ,was wat neutraal hé,het ene moment is alles goed en dan weer minder,je was het moe in je schommelstoel en vond het dan heel fijn om even op jou voetjes te staan,..en na goed gegeten te hebben dicht bij mama was je weer voldaan en tevree.

    Lieve Robin en Anouk,...nu liggen jullie al in bedje en daarom stuur ik nog een hele ,dikke ,dikke zoen toe en wens ik jullie een mooie nacht toe. En morgen komen we jullie dan weer halen voor een fijn weekend samen want zaterdagavond is er al een pre  verjaardagsfeestje voor jou lieve Robin.

    Dikke zoen,jullie trotse mama

    16-12-2010 om 19:30 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De glimlach van mijn poppemie

    Hallokes allemaal,

    Wat heb ik een dag achter de rug,..heel druk op het werk,...alweer enkele overuren ,...en daarna nog een feestje voor ons ma haar verjaardag !!!Lieve mams,...Een heel gelukkige verjaardag !!!

    De dagen worden korter en korter en buiten is alles grijs,...maar hier binnen was het in het weekend weer allemaal zonneschijn,mijn klein lief poppeke was weer zo content hé,...twas echt zo zalig,wat voelt Anoukje haar goed voor het moment,het is echt een plezier om haar bezig te zien,...Het geeft me zoveel warmte hé,..mijn hartje is er vol van,...

    Mijn robbedoesje was wat stil,hij was heel moe en sliep zaterdag dan ook heel veel,...ja,hij is aan het uitrusten zeker tegen volgende week,zijn verjaardag en de feestdagen,...ik liet hem zijn ding doen ,ook dit moest eens kunnen.

    En onze grote jongen die moet studeren voor de examens ,...het word weer stress deze week,...Lieve Timmy ,veel succes jongen !!!

    Weet je,de kerstdagen zijn best wel gezellig en doet je meer dan ooit beseffen dat je moet genieten van de warmte van je gezin,gewoon samen zijn met elkaar is zo hemels,..allé ,voor mij toch hé,...ik moet zo vaak de kids missen dat het voor mij elk weekend feest is,...Zaterdag was ik de hele dag in de weer voor de was en de plas (want vrijdag ben ik gaan shoppen met ons ma,...ja,ik moest toch wel de nieuwe filoe collectie gaan zien en er ook een deeltje van kopen hé,...Goed gek gaan jullie zeggen met dit weer,maar ik wil gewoon dat mijn schattekes stralen )

    Zaterdagavond was het hier heel relax met een glaasje Proseco,...gewoon wat knuffeltime allemaal samen en gistern zijn we naar het toneel geweest "de nonnen van Naverone ",een heel mooi stuk en echt ontspannend.Zo,mijn batterijtjes zijn weeropgeladen om een drukke week tekeer te gaan,...

    Heel veel warme groetjes,Ann

    13-12-2010 om 21:36 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dromen,...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dag allemaal,

    Vandaag is het 2 jaar geleden dat ik mijn blogje ben begonnen,...Wanneer ik hier zo af en toe in rondkijk,dan zie ik dat wij en ons gezinnetje al heel veel mooie momenten hebben meegemaakt,...en nu is dit ook niet anders,...

    Alles gaat hier echt wel goed met die sloebers van mij,...ze genoten weer van een heel fijn weekend thuis en ze werden ook verwend door de Sint met wat lekkers en leuke hebbedingskes,alles het maar lichtjes en muziek heeft hé,...Ondertussen hebben we hier ook onze kerstboom gezet en dwz dat we toch wel heel vlug Kerstmis naderen hé,...hoe gezellig ,...

    Maandagavond kreeg ik ook een telefoon van Make a Wish ,dat de papieren waren toegekomen en dat we alvast al positief nieuws hebben voor Anouk,...wat vind ik dit echt een heel leuk moment,...we kunnen beginnen dromen voor onze poppemie want dit verdient mijn klein meisje wel ,...Nathalie heel erg bedankt om die papieren op te sturen !!!!.Weet je,het voelt zo goed aan om omringd te worden door heel veel lieve mensen om me heen,...

    Daarom wil ik alle lezers van mijn blog ,al onze matekes ,mijn heel lieve familie en iedereen die ons door dik en dun steunt van harte bedanken om in ons te geloven want geloof me ,ook jullie geven me de kracht om elke dag opnieuw verder te doen,...LOVE YOU ALL,....

    Een grote dikke zoen ,Ann en Erwin

    Een dikke knuffel ,Timmy,Robin en Anouk

    08-12-2010 om 13:21 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    04-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuwpret

    Hallokes allemaal,...

    Wat een weertje hé,...het mag stilaan wat gaan beteren hoor,...want overal in en uit moeten met een rolwagen is geen pretje,..alles word nat en vuil,...en ja,hoe moet je met een rolstoel door de sneeuw hé,...en mijn robbedoesje die geniet zo van even buiten te zijn,...en zo waren we deze week op een lumineus idee gekomen,...we hadden hier nog een oude zitschelp staan en hebben die dan gemonteerd op een slede,...en zo kunnen de kids ook even genieten van het buiten zijn en de sneeuwpret,...alhoewel het maar voor eventjes was hoor want het is toch wel bitterkoud voor hen om stil te zitten,...maar enfin,...mijn ventje kreeg het toch weer voor elkaar,...dank u schatteke .

    Ondertussen zette ik deze namiddag ook onze kerstboom want voor Robin komt er een fijne tijd aan,overal lichtjes,...en dat vind hij toch super,...daarna gingen we langs bij oma izegem en genoten we met z'n allen van lekkere klaaskoeken en chocolademelk !!!! Dank je wel ma en pa.

    We gaan hier dan nog maar vlug ons schoentje zetten,...en wie weet komt de Sint vannacht nog eens langs,...want ik heb hier 2 zo'n flinke sloebers hé en die verdien dan ook wel iets leuks,...Robin en Anouk ,mama is supertrots op jullie,...

    Heel veel liefs,Ann





    04-12-2010 om 21:19 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    01-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaas en de sneeuw,...

    Hallokes allemaal,...

    Hier ben ik eventjes terug,...nog steeds aan het nagenieten van vorige zaterdag ,maar ook alweer aan het vooruit kijken naar het komende weekend.

    Het is nu toch echt wel winter hé,...en sneeuw is mooi ,maar geef mij maar de zomer hoor,...ik haat die koude,....Ik was me aan het afvragen of ik vandaag wel naar de kids zou gaan want ja ,het is toch een half uurtje rijden en ik wou geen risico's nemen,...maarja ,dan is er ook dat moederhart van mij en ook normaal zal oma rollegem zaterdag gaan wandelen en dat betekent dat ik ze maar zondag kan halen ,...en een week ze niet zien is vééééééééééél te lang voor mij.Dus,na mijn werk ben ik toch naar Aartrijke gereden want de wegen waren vrij,...Daar zag ik 2 heel flinke kids en plots werd op de deur geklopt en wie was er daar,...Ja,Sinterklaas en zijn zwarte pieten,...Het was voor mama en de kids heel leuk ,...en zo heb ik nog een mooie foto kunnen nemen van hen,want dit is o zo belangrijk voor mijn archieven hé,...De opvoedster had lekkere quiche gemaakt en ze aten allebei hun bordje leeg,...

    Maar dan moest ik nog thuis geraken ook hé,...ja en dit had ik toch nog nooit meegemaakt ,het was stapsgewijs en heel gevaarlijk rijden hoor,...maar ik ben er veilig geraakt .En ik ben voldaan dat ik mijn kids zag ,ook al besef ik dat ik toch wel een risico had genomen om zover te gaan,...maarja,ondertussen kennen jullie me al een beetje en weten jullie dat er niets of niemand mij kan tegenhouden voor een kus en een glimlach van mijn schattekes.

    Heel veel liefs,Ann





    01-12-2010 om 20:23 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    28-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De grote Sinterklaasshow,...

    Hallokes allemaal,

    Genieten jullie ook van een rustige zondag,...wij zijn hier zojuist verwend geworden,Timmy heeft dinsdag examen van koken en daarom heeft hij het nu eens voor ons klaargemaakt en t'was heel lekker !!!Gehaktbroodje met gestoofde wortelen en aardappelpuree en een lekkere groentesoep !!!

    Gisteren beleefde ik samen met mijn zus en onze kids een onvergetelijke middag in het Sportpaleis,...Het was gewoonweg super !!! Studio 100 deed dit supergoed.Ik was razend benieuwd hoe mijn kids dat gingen doen,...zouden ze wel kijken,zouden ze 1,5 uur hun aandacht kunnen geven zonder in slaap te vallen,...en ja hoor,...ze keken de hele tijd rond en Robin zat te gieren van het lachen en te kijken naar het lichtspektakel,...hij vond de muziek ook heel tof en zijn beste vriendjes zijn toch wel Plop en Samson en Gert.Weet je,ik ben zo trots op hen hé,...zo zie je maar dat ze toch iets bijleren en kunnen genieten van de gewone dingen.Ook al zouden ze maar de helft van de show gezien hebben,ik zou content zijn.Voor mij is het ook zo belangrijk dat ik hen laat genieten van heel veel dingen zodat ze wat wereldkennis opdoen en zoodat ik ze andere aktiviteiten kan  aanbieden.

    Mijn zus Sophie en ook Elke en Jens vonden het de max en Elke vroeg direct aan mémé Ann of we volgend jaar opnieuw zouden gaan !!!Ik ben ook zo trots op Elke en jens hé,die kids zijn zo zorgzaam voor Robin en Anouk en tis heel schattig om te zien hoe ze rond hen draaien en hen de aandacht geven.

    Weet je,ik was zo gelukkig en voldaan hé na de show ,we hadden (Sophie ook)zo genoten van een namiddag met de kids samen en voelden ons trots op de kinderen dat die zo meeleefden met het hele verhaal.Ja,tis hier allemaal lof hé ,maarja,ik kan er ook niet aandoen dat het me zo'n diepe indruk heeft nagelaten.En by the way,het was voor mij de eerste keer dat ik alleen naar het Sportpaleis reed met de wagen en ook dit was vlekkeloos verlopen (dubbele dikke duim zou Dobus  zeggen )!!!!voor mezelf.Op de terugweg was het dan ook heel stil want er waren er al 3 in slaap gevallen en mijne robbedoes die zat nog te glunderen.

    Vanmorgen sliepen ze dan lang uit en is het wat rusten alhoewel broertje nog steeds in vorm is,...En zo is er alweer een week voorbij,een week waar ik zo heb uitgekeken naar een dag samen  met de kids naar Antwerpen en ik heb die dan in schoonheid kunnen eindigen,...dusja,...ik voel me echt Happy !!!

    Nog een heel fijne zondag en heel veel liefs van ons allen !!!







    28-11-2010 om 14:00 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (5)
    22-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De kracht van Clouseau,...

    Hallokes allemaal,

    Ja,we zijn in de herfst ,...en dan ben je aan het mijmeren ,gaat het even wat moeilijker,...maar dan heb ik mijn theapie :CLOUSEAU,....Deze morgen stond ik op en deed het overal pijn ,mijn nek en mijn schouders,...maarja,ik zei Ann,niet trunten en voorop met de geit,...Ik moest eerst naar de diëtiste en ze was heel tevreden,mijn gewicht blijft stabiel,ik ben er nu dus 10 kwijt en ben daar heel gelukkig mee,...

    Thuisgekomen kreeg ik plots weer de zin om hier ons huisje in orde te maken,ik haalde mijn strijkplank boven en mijn CD 's van Clouseau,de radio vollen bak en je moest me zien staan al swingend met mijn strijkijzer.En vooruit dat het ging,...Weet je,Koentje bezorgt me steeds een speciaal gevoel en bepaalde liedjes laten me zo'n indruk na hé en dan denk ik aan mijn ventje,...oa,de nobelprijs,da vind ik een pracht van een tekst en dat is helemaal voor mijn ventje geschreven,want de nobelprijs verdient hij wel,...hij is zo'n schatje die me altijd vooruit helpt,die me troost ,die me opvangt,...En zo was ik aan het mijmeren dat ik toch wel gelukkig ben,ik heb een schat van een ventje en 2 lieve kids,het was weer zo genieten hé in het weekend,hun glimlach is zo hartverwarmend,...En zo zie je maar wat een beetje muziek kan teweeg brengen,...na mijne strijk nog even het huisje gedweild,en ik was weer content,...Dan heb ik even tijd gemaakt om mezelf te verwennen en heb me een nieuw tenueke en nieuwe lingerie gekocht,...dan heeft de osteopaat mijn rug weer los gemaakt en zo kon ik mijn vrije dag heel content afsluiten,...

    Daarjuist zat ik wat rond te kijken op you tube,en zag mezelf staan samen met Timmy en nathalie,want we zaten op de eerste rij en koentje stond daar voor onze neus wel de salsa te dansen,...Ja,kijk ,ik voel me weer helemaal top en zo kan ik er tegenaan voor een hele week werken,...

    Ik wens jullie allen een fijne week toe.Een dikke zoen,ann

     

    22-11-2010 om 20:06 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    19-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Druk,druk,Druk,...;

    Hallo allemaal,

    Wanneer ik mijn blogje open ,dan zie ik dat het alweer 5 dagen geleden is,wat vliegt die tijd toch,...waar gaat hij naar toe.Hoe ouder ik word ,hoe vlugger precies hé,...

    Mijn sloeberkes hadden deze week een fijne week op school,...Het is de week van de smaak hé ,...dinsdag hadden ze een volledig Spaans getinte dag en was het een groot Fiësta waar ze enorm hebben genoten,...woensdag avond ging ik ze eten geven en aten ze allebei hééééééééééél veel pannekoeken ,gisteren hadden ze een verwendag op de leefgroep en vandaag was er een soepwandeling en we mochten mee,...twas heel gezellig en de soep die smaakte hoor.En normaal gaat oma Rollegem op zaterdag wandelen ,maar nu gaat ze pas zondag en zo kon ik mijn schattekes meebrengen naar huis en kunnen we even samen relaxen en genieten van de rust,....en dat zal zo'n deugd doen hé.

    Ik ben hier nu aan het tokkelen terwijl Robin aan het vertellen is en zusje die in aan het slapen ,wat voelen die goed aan dat ze thuis zijn ,...ik werd deze week ook gevraagd of ik even aan de studenten kinderverpleging een getuigenis wil geven ,hoe ik mijn leven zie met mijn schattekes en dat wil ik dan ook met heel veel plezier doen,...dan kan ik ze allemaal vertellen hoe gelukkig ik me voel en hoe speciaal  het is om mama te zijn van zorgenkindjes en wil ik ze vooral bij brengen dat ook een gewoon leven mogelijk is mits de nodige aanpassingen,...

    Nu gaan we het hier rustig aan doen,lekker eten en heel veel knuffelen want volgend weekend ga ik er weer op uit ,dan ga ik samen met mijn metekindje en de kids naar het sportpaleis,naar de sinterklaasshow,...ik ben zo benieuwd,die gaan nogal opkijken zeker,...

    We wensen jullie allemaal een heel fijn weekend toe.Een dikke knuf ;Ann .

    19-11-2010 om 14:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    14-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele mooie foto's












    14-11-2010 om 14:15 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een heel gezellige week

    Dag allemaal,

    Terwijl het buiten kletternat is en hadden wij hier een heel gezellige week vol warmte en genegenheid binnen,...Het was zo genieten van mijn schattekes ,dat het vandaag weer afkicken is voor mama want de kids zijn terug in Aartrijke,...ze hebben nu al 2 weken gespijbeld en dat mag ook niet teveel zijn héKnipogen.Maar ,ik ben zo voldaan en zo gelukkig door al hun liefde en hun vechtlust hé.Ik wil het zo uitschreeuwen dat ik apetrots ben op hen want ik heb ze nu van een hele week niet gehoord,ze waren gewoon in topvorm en genoten met volle teugen,...maar dit kwam ook doordat we hier heel veel fijne momenten gehad hebben.Woensdag gingen we naar oma Izegem en dat vonden ze fijn omdat ze gewoon eens genieten van in de auto te zitten,...En donderdag hadden we hier allemaal samen een KEITOFFE dag met onze matekes uit Wetteren en Herenthout.Mama Marianne zorgde voor heel lekker eten en lekkere bubbels en of we gelachen hebben en gevierd hebben want we hadden heel veel redenen oa,de verjaardag van Sien en Anoukje en Nancy ,...maar vooral de goede resultaten van al onze kids ,...want dat is voor elk van ons nog steeds het allerbelangrijkste,...en als het goed gaat ,dan mag je ook eens uit de bol gaan hé en gewoon GENIETEN,...

    Vrijdag hadden we opnieuw bezoek en was het weer genieten voor de kids,ze vinden het zo fijn om even in het gezelschap te zijn,...ondanks dat we donderdg lang opwaren was mijn ventje in topvorm en reed zo heerlijk rond in zijn loopfiets,..en dan is hij trots hé en ik ook hoor !!!

    Gisteren was het nog wat nagenieten en uitrusten na die drukke dagen terwijl mama haar huishouden deed,...s'Avonds bracht ik ze dan terug naar Aartrijke want mama en papa gingen eten met de ouderpraatgroep uit Aartrijke,het was heel gezellig want hier verstaan we elkaar maar al te goed ,we hebben allemaal zorgenkindjes  en onder lotgenoten kan je wel eens goed je hart luchten want we voelen allemaal hetzelfde,...het evenwicht zoeken tussen thuis en internaat,...niet zo makkelijk maar ik ben eigenlijk wel trots op mezelf dat het me toch redelijk lukt alhoewel mijn moederhart het soms anders wil,...

    Ik ben nu zo gelukkig en voldaan na een weekje thuis met mijn lieverds dat ik er weer tegenaan kan,...

    Heel veel liefs van een supergelukkige mama,Dikke zoen

    14-11-2010 om 14:09 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Controle UZ Gent

    Dag allemaal,

    Wat doet het deugd om eens een weekje thuis te zijn,samen met mijn schattekes,...dat smaakt naar meer hoor,...We hebben het hier heel gezellig samen met z'n drietjes want onze 2 andere mannen zijn weg,dan is het hier stil en dan lig ik te luisteren naar het geroezemoes van Robin,die is nu aan het swatelen en het vertellen,maar wat dat is een raadsel hoor !!!

    Gisteren moesten we naar het CP Referentiecenrum in het Uz Gent,na veel kunst en vliegwerk kwamen we aan in Gent en geraak daar maar je wagen kwijt ,...Pfffffffffff.We moesten oa bij de logopedie,de neuroloog,de orthopedist,de ergotherapeute,...en onze balans is dus heel goed.Hun epilepsie is momenteel onder controle en laten we dit zo houden want met hun epilepsie valt hun humeur hoor,...Bij de logopedie hadden we een gesprek over zusje,...Het bebeurt dat ze in Aartrijke minder goed eet en dat het huis wel goed lukt,maarja,ons madam voelt gewoon dat het mama is die haar thuis eten heeft en dan ziet Anouk dit als een gevoel van voldoening en vandaar dat het thuis soms beter gaat,ze voelt de warmte van mama hé (jammer dat ik geen helikopterke heb om ze dagelijks eten te gaan geven in school).Ze gaf ook wat info over eventueel spelmateriaal voor Robin,...Bij de orthopedist was ook alles goed,alle spieren doen het goed en mits hun spalkjes en hun dagelijkse kini en aangepaste rolwagen is alles onder controle te houden zodat er geen verkortingen optreden,...alleen zal zusje weer in het gips moeten voor 2x2 weken met haar onderbeentjes,anouk heeft wel wat meer last van de spanning in de voetjes ,we gaan dit regelen voor na de feestdagen zodat ze vrij is met Kerst en Nieuwjaar,...Al bij al hebben we met de kids al een lange weg afgelegd en doen ze het toch wel goed hoor en laat ons hopen dat dit nog heel lang zo mag blijven,...Zoals ik ook hier al meermaals neerschreef is het echt een weg met ups en downs ,een weg vol emotie ,maar vooral een weg vol met mooie momenten voor ons samen en daar trek ik me aan op ,...ook al is het soms met een lach en een traan ,maar nu is het genieten,genieten voor mama,broer en zus,..en together we are strong !!.

    Ik wens jullie ook allemaal een heel fijne week toe en wij gaan het hier nog deze week heel gezellig houden !!!

    Een dikke zoen,Ann en een grote knuffel Robin en Anouk

    09-11-2010 om 13:17 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    06-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag lieve Robin en Anouk

    Dag schattekes,...

    Mama is hier nog even voor jullie,...ik weet ,ik kom jullie morgen halen voor een hele week samen thuis,...wat zie ik hier naar uit,...jullie ook hé,...

    Mama had het dinsdagavond moeilijk hoor toen ze naar huis kwam,...de traantjes waren er,...wat is het lastig om jullie achter te laten en vooral dan omdat het jou verjaardag was hé zus,...maar de opvoedsters hadden gezorgd dat je een fijne dag had woensdag,...aan je deur hingen er ballonnen en een kroontje en toen ik woensdag belde hadden ze je extra verwend,...en zo kon mama het weer stilletjes aan een plaats geven .Ook aan iedereen die een kaartje of een smsje of via mijn blogje reageerden,...Dank je  wel,....

    Vandaag kwam oma Rollegem wandelen met jullie,hopelijk hebben jullie genoten,...ondertussen ben ik met oma Izegem eens gaan zien in de winkel van de sint,..want ook jullie verdienen iets leuks hé,...ja ,voor de sint is het ook niet altijd makkelijk om te kiezen ,Robin ,je bent 13 jaar en ja ,een andere jongen van 13 zit op de Pc of playstation en jij ,je speelt met baby gerief ,maar je geniet er zo van ,al die geluidjes en muziekjes ,...Weet je,dit zijn van die momenten dat het voor mama vaak wat moeilijker gaat ,maar ik trek me dan op aan het feit dat er voor jou een fijne periode aankomt,alles komt onder de lichtjes en daar kan jij eindeloos van genieten,...en ook daar geniet ik mee ,...

    Weet je,ik verlang zo tot morgen hé,...dan heb ik jullie een hele week voor mij en kunnen we lekker onze zin doen,...Schattekes,ik hou ontzettend veel van jullie met mijn hele hart en zoveel meer,...

    Dikke zoen,mama

    06-11-2010 om 20:40 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    02-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkige verjaardag poppemie

    Dag mijn klein poppemieke,

    Mama is hier eens heel speciaal voor jou,...want morgen ben jij al 11 jaar,...en ik ben zo blij dat ik al 11 jaar jou mama kan zijn,..want zusje ,ik hou zoveel van jou,...jij bent mijn alles ,mijn hele leven,...en omdat mama morgen een drukke dag heeft en jij je verjaardag in school mag vieren met jou vriendjes ,wil ik dit hier vandaag voor jou neerschrijven,...

    Wat hebben we hier genoten van 4 fijne dagen samen,...ze waren opnieuw onvergetelijk hé voor ons samen,...Zaterdag genoten we van het zonnetje en we knuffelden heerlijk ,en wat zie ik je graag bezig,je bent zo content en opgewekt de laatste tijd,...dwz dat je u goed voelt hé meisje,..en Zondag vierden we hier dan feest met de hele familie voor jou,...al die lieve mensen kwamen voor jou ,zus,...omdat jij ook voor hen belangrijk bent,...je werd bedolven onder de knuffels en onder de cadeautjes,...wat zal je weer schitteren,..en wat smulde je van jou lekkere taart,speciaal in Halloweenstijl,...Kortom ,het was hier een gezellige drukte,..

    Gisteren gingen we wandelen naar Oostende,...wat was er volk op de been,..maar jij genoot van het buiten zijn,...samen met Robin,die was ook voor jou heel content hé ,de hele tijd,...daarna hielden we het nog wat rustig samen op de mat en ook daar geniet je van,..

    En vandaag zus,was het wat werken en rusten hé voor mama,maar jij zat te kijken hoe we alles deden en vanmiddag mocht je bij papa Erwin liggen soezen in de zetel,...zalig hé hadden jullie het,..het was zo mooi om jullie te zien liggen,...zo puur en zo mooi dicht bij elkaar en daar voel ik me goed bij,...

    Lieve,lieve kleine meid,...we wensen jou voor morgen een heel fijne dag toe en volgende week dan vieren we wat verder hé samen met onze vrienden,..want we kunnen niet genoeg vieren,we zijn gewoon zo trots op jou,op wat jij al hebt doorstaan in je jonge leventje,maar je wil er zijn en vechten voor elke dag en dat siert jou wel,...Anouk,ik hou van jou !!!

    Een dikke zoen,mama  

     

    laatste

     

    02-11-2010 om 17:29 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (6)
    30-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vakantie,...

    Hallokes allemaal,...

    Hier ben ik even voor jullie,..wat was dit hier heel druk voor mij,...van het ene naar het andere rennen,...maar nu eindelijk wat rust (alhoewel !!!)Ben vandaag de hele dag in de weer voor de was en plas,boodschappen doen,opruimen,...genieten van de kids,...want morgen is het hier feest hoor,...

    Mijn klein poppemieke word woensdag 11 jaar,...en voor mij zijn verjaardagen heel belangrijk,...ik wil dit echt wel vieren samen met hen,...Het zal een fijne dag worden samen met de familie en veel lekkere dingen en het gewoon samenzijn,...Het verslagje volgt dan later hoor,...

    Ondertussen hebben we gisteren de vakantie goed ingezet,...Timmy kwam thuis met een goed rapport en daar zijn we terecht trots op,...we zijn dan naar de barbeque geweest op de leefgroep van de kids en het was een heel gezellige avond,...Lieve mensen van onyx,...Dank je wel voor de fijne avond en het elke dag opnieuw zorgen voor de kids.En of ze genoten hebben,...Robin vond het super en zat de hele tijd te lachen en te kraaien en zusje ,ja die geniet met haar mooi lachje hé,...en mama die is nu weer zo blij dat ze even kan genieten van 4 dagen thuis te zijn met haar hele gezin,...Quality time voor ons samen,...

    Maandag gaan we dan samen even naar zee en dinsdag zal het wat rustig aan zijn,want dat zal mama kunnen gebruiken en de kids ook ,...zo zie je maar alles gaat hier goed en wij gaan hier genieten van een fijne tijd samen en dat wens ik jullie van harte ook toe.

     

    Heel veel liefs en een dikke knuf,Ann en co





    30-10-2010 om 16:45 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een zalig weekend,...

    Hoi allemaal,

    Wat kan een weekend toch zalig zijn hé,...even gewoon relaxen en doen waar je zin in hebt.Vrijdagavond hielden we het gezellig met een filmpke en een glaasje wijn,....Zaterdag sliepen we eerst lang uit en gingen op boodschappen ,in de namiddag was het eens gezellig niets doen (moet ook kunnen hé) .Weet je ,vroeger voelde ik me daar schuldig om maar nu trek ik me dit niet aan,...In de vooravond gingen we ma bezoeken en daarna genoten mijn ventje en ik van een lekker etentje en de film "zot van A".Ja,Timmy was naar zijn mama en de kids in school omdat oma ging wandelen,...en dan gaat het mij soms moeilijk af en wil ik gewoon eens weg zodat ik niet teveel zit te piekeren en ,...genieten van qualitytime met het ventje kan ook wonderen doen hoor,...

    Gisterenmorgen ging ik dan mijn schattekes halen,...en die waren zoooooooooooooooooooooo content hé,het was echt een heel gezellige dag voor mij,....ze genoten zo van de vele knuffels en moesten zo lachen hé,wat voelen ze mama toch goed aan.Ze waren zelfs goed wakker,...Robin moest niet slapen en was de hele tijd aan het kraaien ,hij reed wat rond in zijn fietsje en wat was hij trots,in zijn fietsje is hij vrij hé en dat moet hem toch een heerlijk gevoel geven ,...en zusje had genoeg aan een uurtje slaap en ze zat dan wat op mijn schootje en we keken naar de cyclocross,...ze was echt aan het genieten,...Ja,ze voelden hen echt goed ,...en s'avonds is het dan balen voor me en eens vloeken van ,..verdorie waarom moeten ze nu terug,...Maar langs de andere kant hebben ze me weer de nodige energie gegeven om de hele druk week van mama te overbruggen en het leukste is dan,...we hebben dan samen wat congé,...ze komen van vrijdagavond tot dinsdagavond naar huis,...Iets om naar uit te kijken hé,...

    En morgen is het oudercontact in school,...we zijn benieuwd wat juf Gwendolyne ons te vertellen heeft,...

    Lieve ,ontspannende groetjes van een heel gelukkige mama,...

    25-10-2010 om 19:09 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een geschenk voor jou,...

    Hallokes allemaal,...

    De week is alweer voorbij,...en nu is het weer tijd om te genieten,..om er te zijn voor elkaar,..Ik heb zo precies de indruk dat iedereen zich een beetje down voelt,...het zal de tijd van het jaar zijn zeker,...Maar toch moeten we voorruit,...

    2 weken geleden had onze Timmy het ook wat moeilijk en hebben we veel gepraat,..ik ging op stap en kocht een klein geschenkje om hem op te beuren,..Het was heel klein,...een boekje met als titel,...Een geschenk voor jou,...omdat jij voor mij belangrijk bent,...en zojuist zat ik hier even in te lezen ,...was wat aan het wegdromen en filosoferen (kan soms een deugd doen hoor) en ik vond hier zo'n mooi gedichtje dat ik jullie graag wil meegeven,...Timmy was hier zo blij mee,...

          Het allermooiste geschenk is er een dat je kunt geven wanneer je maar wilt

          Het allermooiste geschenk is er een dat je kunt geven aan wie je maar wilt

         En je kunt het krijgen op welk moment dan ook en van wie dan ook

         Het heeft een dubbele naam,maar dat komt op het zelfde neer Het gaat om LIEFDE en VRIENDSCHAP

    mooi hé,....Weet je,ik vertelde hier al zoveel over genieten,over genieten van de kleine dingen zoals ik doe met mijn kids,het was voor mij ook een proces van leren,aanvaarden,...een plaats geven .Maar wat ik nu weet ,ik ben zo blij,voel me zo gelukkig met alles wat ik heb,...Want Robin en Anouk geven me massa's liefde,...

    En lieve mensen allemaal,ik wil jullie echt wel bedanken voor het lezen van mijn blogje,ik vind het heel fijn dat jullie mijn verhaal een beetje volgen,...het heeft me echt de kracht om verder te doen waarmee ik bezig ben,...Dat is genieten van Robin,Anouk en onze Timmy en vooral mijn ventje ,die er altijd voor me is,...

    Ik wens jullie allemaal een heel mooi en gezellig weekend toe,...

    Een dikke knuf,Ann

       

       

    22-10-2010 om 19:58 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    18-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een fijn weekend

    Hallokes allemaal,...

    Oef,3°keer,goede keer zeggen ze altijd hé,...Awel,het is nu de 3°keer dat ik mijn blogje schrijf,...Had het gisteren 2 maal geprobeerd ,maar het lukte me maar niet om het te verzenden,...een technisch mankement,...ja ,dat gebeurt hé met een computer ,...

    En ik wou het jullie zo graag laten weten dat we een heel fijn weekend gehad hebben hier allemaal samen,...Ik heb er nog deugd van,...Vrijdagavond ben ik de kindjes gaan halen en ze waren content en na wat geknuffel was het bedjestijd,...en of ze moe waren,ze sliepen zaterdagmorgen lang uit en stonden weer één en al enthousiasme op,...leuk hoor,...Anouk rustte goed uit en deed een dutje s'middags ,terwijl broertje moest turnen,hij lag zich te amuseren op de mat met zijn gezichtje in de zon,...zalig hoor en de beentjes gingen flink de lucht in,...en dan hadden we een mama en zoon moment samen,..we gingen nieuwe winterschoentjes kopen,..het was best gezellig eens wij 2 samen op stap en even alle tijd voor Robin en mij samen,...zusje zat bij papa TV te kijken.

    Gisteren was het dan party-time,want opa Izegem is vorige donderdag 65 jaar geworden en is nu officieel op pensioen en dat moet je toch vieren hé,...we gingen met de hele familie naar de bowling waar we eerst stone grill aten en dan een partijtje bowling deden met de nodige sfeer erbij (hihihi),...Maar een verjaardag zonder cadeautjes dat gaat niet hé ,...en we zorgden voor een surprise ,...we deden dan een fotoshoot met het hele gezin,echt tof,...en Robin en Anouk zagen het ook helemaal zitten,...we zijn al benieuwd naar het resultaat,...

    Vandaag was het dan weer werkedag,..er was stamcelafname met mijn nieuw toestel(een complex ding hoor) maar het is me wel gelukt wat een hele geruststelling is,...en toen ik naar Aartrijke belde hoorde ik dat de kids heel content waren,...En zo is de mama ook weer gelukkig en kan ze er een hele week tegen aan,...

    Heel veel liefs,Ann







    18-10-2010 om 19:43 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    12-10-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dag mijn schattekes,...

    Dag mijn allerliefste grootste matekes,

    Mama is hier nog even voor jullie hoor,....Ben zojuist gaan zwemmen met grote broer,...en wat heeft dat deugd gedaan,....Toen ik thuiskwam van mijn werk had ik heel veel rugpijn,alle spieren waren gespannen,...en ik zag het eigenlijk niet zitten om nog te vertrekken ,maar toch heeft het me heel goed gedaan,...

    Ja,mama is soms wat gespannen hé,dat komt omdat ik zoveel bezig ben met jullie,...Robin jij bent de laatste tjd niet echt in je gewone doen,...de ene dag slaap je voortdurend en de andere dag is het al zot doen wat de klok slaat om daarna weer een dipje te hebben,...Kon je het mij maar één keer zeggen ,lief venteke wat er in je hoofdje omgaat,...zou het ook jou puberteit zijn die je het even wat moeilijk maakt,..Ja,jullie grote broer ligt ook wat in de knoop hoor,...maar mama was er veel tegen bezig en nu lukt het wel,...Morgen,lieve Robin kom ik naar je toe,dan geef ik jou héééééééééél véééééééééééél zoentjes want dit heb je zo graag ,dat heb ik zondag gezien,tussen je slaapkes door,kwam ik naar je toe en aaide ik jou hoofdje en verscheen jou lieve glimlach,...dan weet ik dat je mama voelt,...

    En jij,mijn poppeke,...je bent helemaal je grote broer ,maar dan in een jongere versie,...vroeger weende je broer om op het schootje te zitten en nu doe jij dit ook,...dan neemt papa Erwin je uit je rolwagen en begin jij te lachen,..zijn alle spiertjes los en zitten jullie gelukzalig samen,...zo mooi is dit om te zien,...mijn klein meisje die haar willetje,haar karaktertje toont,...zus,jij bent een vechter hé,een echte flinke meid ,...

    Ik ben zo trots op jullie !!!! Mama  heeft een nieuwe collega op het werk en zo vertel ik haar wat over jullie,en flitsen er weer zoveel dingen door mijn hoofd over de vaak moeilijke momenten die we al gehad hebben ,maar ook de zoveel mooie dingen die ik samen met jullie mag delen.En uit dit alles ,lieve Robin en Anouk hebben wij samen al een hele weg afgelegd,één met vallen en opstaan ,...en zo gaan wij verder doen,...

    En weet je,zondag vieren we feest ,want Robin,jou peter word 65 jaar en dit kunnen we niet zo laten voorbij gaan hé,...weet je het nog ,..hoeveel keren hij jullie naar zonnebloem bracht,...uren met jou is gaan wandelen,...er altijd is voor jou !!!Zorg je ,lieve vriend dat je goed uitgerust bent zodat het een fijne dag word samen met jou neefjes en nichtjes,...

    Schattekes,mama gaat nu slapen ,maar eerst geef ik jullie nog een hele grote dikke zoen en tot morgen,....

    Love you !!!!,mama

    12-10-2010 om 22:07 geschreven door mama robin en anouk  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)


    Hallo,
    Mijn verhaal gaat over Robin en Anouk,dit zijn mijn 2 allergrootste schatten,Robin  en Anouk hebben allebei een heel zware fysische en mentale handicap.
    Maar wat de oorzaak is van dit alles ,is nog steeds een groot vraagteken.Vele onderzoeken en tests en jaren later is het nog steeds niet geweten;
    Ze hebben allebei epilepsie,maar die is met medicatie redelijk onder controle;In het begin was het echt heel moeilijk om alles te aanvaarden,je wilt weten hoe hun toekomst zal zijn,......Na verloop van tijd probeer je alles een plaats te geven en te genieten van elke dag dat ze bij je zijn.Mijn kapoenen hebben me al zoveel geleerd,hoe mooi het leven is? Wat genieten is van de kleine dingen in het leven? Wat echte liefde is? Gewoon ik ben ze heel dankbaar dat ik hun mama mag zijn.
    Soms heb ik het heel moeilijk,maar ik kan heel goed mijn gevoelens neerschrijven ,vandaar dat ik mijn blogje heb aangemaakt..
    Liefs,Ann
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Mijn klein poppemieke,
    Mijn hartedief,
    Wat ben jij lief
    Wat hou ik van jou,
    Je mama,xxx
    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 08-2017
  • 06-2017
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 01-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 02-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 11-2015
  • 10-2015
  • 09-2015
  • 08-2015
  • 07-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 01-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 08-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
  • 03-2014
  • 02-2014
  • 01-2014
  • 12-2013
  • 11-2013
  • 10-2013
  • 09-2013
  • 08-2013
  • 07-2013
  • 06-2013
  • 05-2013
  • 04-2013
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012
  • 10-2012
  • 09-2012
  • 08-2012
  • 07-2012
  • 06-2012
  • 05-2012
  • 04-2012
  • 03-2012
  • 02-2012
  • 01-2012
  • 12-2011
  • 11-2011
  • 10-2011
  • 09-2011
  • 08-2011
  • 07-2011
  • 06-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 10-2010
  • 09-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 03-2010
  • 02-2010
  • 01-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009
  • 12-2008

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • onze school
  • mama's werk
  • autismespectrumstoornis
  • hier verblijven we tijdens de week



  • Twee beertjes hand in hand houden elkaar lekker warm.
    Net als die twee beertjes heb ik het nooit koud,
    want jullie zijn degene die mijn hartje warm houdt!!!

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs