Inhoud blog
  • Examen blog
  • Afscheid
  • Einde schooljaar
  • Nog enkele foto's van het autosalon van Frankfurt
  • Foto's
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Laatste commentaren
  • Hmmm...waar is dat vervolg naar toe??? (Magda)
        op Examen blog
  • fietsverhalen (magda)
        op Examen blog
  • examen!!!! (aquarelleke)
        op Examen blog
  • succes!!! (magda)
        op Afscheid
  • Straffe kerel (magda)
        op Einde schooljaar
  • Enirac's blog

    29-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Examen blog
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Carla ik heb teveel tijd verloren met de picassa die niet werkte . De sepia kleur hou ik ook voor bekeken want ik wou dit doen via Picassa maar hij opent de foto niet om te bewerken

    Bedankt voor alles
    Robert

    29-05-2008 om 11:21 geschreven door enirac  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Beste Carla en alle medezwoegers

    Morgen is het dus zover. We worden nog eens op onze kennis getest. Zij die ijverig gestudeerd hebben (ik noem geen namen maar ken ze wel) zullen hun vruchten daarvan kunnen plukken. Andere, waaronder ik, die er te weinig tijd voor gemaakt hebben, of voor hadden, zullen het effect er eveneens van ondervinden.

    Niettegenstaande dat hebben we toch heel heel veel bijgeleerd bij ons aller Carla en is het spijtig dat de cursus ten einde is. Maar hij staat bij mij toch netjes op een externe harde schijf, en in boekvorm. Dus kan er verder aan gestudeerd worden. Dat voornemen neem ik tenminste toch.

    Hierboven nog een foto van onze zaterdag rit nml. de Flandrien Briek Schotte, dewelke plaats vond in de Vlaamse heuveltjes en exact 149 km. bedroeg. (Je kan ook kleinere afstanden zoals km.120 of 70 km. doen hoor)

    Hiernaast nog eentje van onze rit verleden jaar naar Praag op het moment dat we Praag  (na 1100km) binnen reden

    Dus nogmaals mijn beste groetjes aan allen en hopelijk tot weerziens in één van de volgende cursussen

    Roberto - Enirac




    28-05-2008 om 14:50 geschreven door enirac  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Einde schooljaar

    Beste lerares, medestudenten en studentinnen,


    Bloggen kan wel een interessant gegeven zijn, maar men moet wel oppassen om zich niet teveel bloot (figuurlijk) te geven.
    Verder moet men over een massa tijd beschikken om je blog regelmatig bij te werken, en voor mij zijn er interessantere bezigheden, zoals fietstochten met de fietskameraden. De woensdag maken we gewoonlijk tochten tussen de 130 en de 150 km.
    Komende zaterdag gaan we naar Oedelem de Briek Schotte tocht. Dit zal rond de 140 km zijn met enkel vlaamse hellingen erin.
    Zondag gaan we dan naar de omgeving van Brussel voor Fabricom pijl. Dit is op uitnodiging van werknemers. Toch weer een tochtje van rond de 110 km.
    Dus je ziet men moet ergens voorkeuren in het leven geven.
    Niettegenstaande dat vind ik cursus volgen niet alleen interessant, maar men is wel verplicht wil men wat op de hoogte blijven en niet aftakalen op computergebied.

    Ik vond in elk geval jullie allemaal zeer aangename medeleerlingen en dito lerares uiteraard.

    Hopelijk komen we elkaar nog wel eens tegen in de één of andere cursus

    Groetjes,  

                    Robert











    21-05-2008 om 00:00 geschreven door enirac  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog enkele foto's van het autosalon van Frankfurt
    In Franfurt waren niet alleen mooie auto's te zien, maar zoals steeds op zulke evenementen ook de bijhorende schoonheden.






    17-04-2008 om 11:30 geschreven door enirac  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto's
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hierbij een mooie actiefoto van een formule één auto.

    17-04-2008 om 10:43 geschreven door enirac  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Welkomsbericht
    Beste interimlerares Joke, Carla en medestudenten.

    Met dit eerste berichtje wens ik jullie allen van harte welkom op mijn blog

    Enirac

    17-04-2008 om 10:26 geschreven door enirac  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)

    Archief per week
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 14/04-20/04 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs