welkom!!
Zoeken in blog

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Gastenboek
  • FSF
  • 先生
  • ikeee
  • Heel leuk
  • morgen

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Inhoud blog
  • Marsepein maken !
  • gewonnen
  • blog
  • gewoon
  • hahahahahahahaha ik lach met jullie
  • doe mee
  • NIEUWJAAR
  • Ik mis je
  • cool
  • cece en robbe = cool
  • febe weet van niks
  • blog
  • een konijn
  • goe???????
  • ongeval
  • jommeke int raar
  • NIEWSBLAD
  • toy story
  • bla bla
  • liedjes
  • JA
  • haloween !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • jommeke
  • hallo
  • iets
  • sinterklaas
  • speel
    Welkom op mijn blog!
    Een interessant adres?
    Rondvraag / Poll
    wie vind je het beste lief voor mij
    1. polien
    2. emma
    Bekijk resultaat

    GA OOK NAAR

    www.bloggen.be/toystory
    en ook naar
    www.bloggen.be/kampioenen123
    welkom op mijn blog kijk maar even rond
    Over mijzelf
    Ik ben robbe (roberto), en gebruik soms ook wel de schuilnaam roberto.
    Ik ben een man en woon in wakken (belgiƩ) en mijn beroep is half tekenaar van pietje en drukker van stavos.
    Ik ben geboren op 08/02/2001 en ben nu dus 23 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: ik hou van tekenen ik zit op de tekenacademie in anzegem.
    soms ruzie op school maar anders valt het wel mee
    02-12-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marsepein maken !
    We leerden vandaag marsepein maken !
    250 g amandelpoeder, 250 g bloemsuiker en een beetje citroensap !
    Maar het allerbelangrijkste : een paar stevige vingers om hard te kneden !!


















    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-12-2011, 16:23 geschreven door robbe  
    25-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

     

    Bijlagen:
    http://www.youtube.com/watch?v=uSrMO79ZIYk&feature=colike   


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-11-2011, 17:35 geschreven door robbe  
    15-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gewonnen
    polien is gewonnen met 82 stemmen en emma verloren met15 stemmen
    volgende keer beter
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    15-03-2011, 16:49 geschreven door robbe  
    24-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blog
    http://www.bloggen.be/keny/
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-01-2011, 15:43 geschreven door robbe  
    06-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gewoon
    dans met bean
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=VkBSQnlJHMg


    scheelen

    http://www.youtube.com/watch?v=Gvule5zEc_8&feature=player_detailpage




    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-01-2011, 16:04 geschreven door robbe  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hahahahahahahaha ik lach met jullie
    grappige autoongeluk

    http://www.youtube.com/v/TwBXlz9gc-M?version=3"><param

    kijk maar rap
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    06-01-2011, 15:32 geschreven door robbe  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    ZIJ IER AL ZET WA BIJ GASTENBOEK
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-01-2011, 12:06 geschreven door robbe  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.doe mee

     ik start een wedstrijd ik zal met 1 iemand

    intervjouwen en iedereen zal het zien

    ben je tussen de 8 en 9 jaar en wil je mee doen

    vertel dan een beetje over jezelf en misschien kom jij op mijn blog

    zet ook een foto erbij van jezelf kun je het niet

    geen probleem maar dan zien ze niet hoe je eruit ziet

    zet alles in mijn gastenboek als er vragen zijn vraag het dan in mijn gastenboek

    met groeten robbe


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-01-2011, 11:50 geschreven door robbe  
    02-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWJAAR
    EEN GELUKKIG NIEUWJAAR


          Nieuwjaar       Nieuwjaar

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-01-2011, 15:38 geschreven door robbe  
    29-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik mis je

                                                                     

                 ik ben op polien


                                                                 ik ben superman                            












    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    29-11-2010, 17:41 geschreven door robbe  
    Blog als favoriet !
    Archief
  • Alle berichten
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Over mijzelf
    Ik ben hazeltje ik ben het konijn van robbe
    Ik ben een man en woon in wakken (belgiƩ) en mijn beroep is voetballer.
    Ik ben geboren op 14/02/2003 en ben nu dus 21 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetbal.
    dominowatson@hotmail.com
           Computers



    Hoofdpunten blog ceceenrobbe1234
  • welkom bij de cece en robbe blog
    agenda

    op 31 oktober haloween

    niet geschikt voor kinderen onder 8 jaar!
    Startpagina !
    GA OOK NAAR

    www.bloggen.be/toystory
    en ook naar
    www.bloggen.be/kampioenen123
    Zoeken in blog


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs