Loopervaringen Renzo Vanhoorelbeke
Inhoud blog
  • nieuwe site
  • duidelijke progressie in Sluis
  • iets trager dan verwacht in Velaines
  • goeie prestatie in Kerstcorrida
  • terug aan het lopen
    Zoeken in blog

    Mijn Sites
  • Slovenië Start
  • Sportsites.be
  • InfoSlovenia.be
  • Looplinks
  • Atletiek - Sportsites.be
  • Runners Meetingpoint
  • Atletiek - Startbewijs.nl
  • Lopende Bloggers
  • Jan Van Eenoo
  • Wieteke Loots
  • Philippe Lagae
  • Marc Lenaerts
  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige

     

    27-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27 augustus 2010: even snel als vorige week
    Vanavond ben ik in de 1ste Stasegem Loop 88ste op 157 deelnemers geworden.  Ik liep de 9.92km in 47'28" ofwel een gemiddelde snelheid van 12,54km/h.  Dit was evensnel in vergelijking met 5.2km vorige week in Heule.   Ik had me voorgenomen om achteraan het peloton van start te gaan & de eerste 5 minuten zeker niet boven de 170 hartslag te gaan.  Tevens doseerde ik de eerste 2 ronden om vanaf de derde ronde maximaal te lopen.  Zo kon ik bij de aanvang van die 3de ronde een groepje van 4 lopers in de steek laten.  Slechts 1 loper kon terug aansluiten en me in de steek laten in de laatste ronde.  De laatste ronde kon ik mijn gemiddelde snelheid enigszins aanhouden kon ik nog uitlopen om mijn dichtste achtervolger.  Gezien mijn matige prestatie van vorige week ben ik te vreden met wat ik presteerde.  Daarnaast ben ik blij met mijn regelmatige ronde tijden.  Als je weet dat ik al goeie week last heb van verkoudheid en vermoeid aan de wedstrijd begon kan ik op korte tijd zeker nog verbeteren.  Uiteraard ben ik nog ver van mijn beste vorm van weleer verwijderd.  Normaal is de volgende wedstrijd voorzien volgende week zondag in het Waalse Templeuve waar er 9.3km op het programma staat.

    rondetijden:

    ronde 1:  12'00"
    ronde 2: 11'51"
    ronde 3: 11'35"
    ronde 4: 12'02

    gem. hs 174 max hs 180
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    27-08-2010, 00:00 geschreven door renzolini  
    23-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.23 augustus: Wembley loop in Heule
    Gisteren ben ik in mijn eerste loopwedstrijd in meer dan 1 jaar 32ste geworden op 74 deelnemers geworden.  In het begin was ik iets te vlug gestart en moest naar mate de wedstrijd vordert plaatsen prijsgeven.  Ook had ik het gevoel dat mijn benen vandaag niet echt mee willen.  Er waren 2 ronden dat we in en rond de Wembley moesten lopen met dus ook 2 keren een passage langs mijn huis.  De aankomst & start was op de piste van het Wembley stadion.  Ik liep de 5.2km in 24'52" een gemiddelde snelheid van 12,55km/h.  Dat is duidelijk ver boven mijn persoonlijke besttijd.  Wellicht doordat ik toch verscheidene kilo's meer weeg dan in vergelijking met toen.  Sinds enkele dagen was mijn rugpijn volledig over zodat ik me de komende weken mijn trainingen naar behoren kan afwerken.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-08-2010, 08:17 geschreven door renzolini  
    14-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.14 augustus 2010: af en toe last van hernia

    De laatste 6 weken , na de geboorte van mijn eerste dochterje Mila, kon ik in totaal zo'n 108km afhaspelen.  Normaal gezien staat volgende week mijn eerste wedstrijd op het programma de Wembleyloop in Heule.  Jammer genoeg ben ik nog niet zeker dat ik zal kunnen deelnemen door mijn aanhoudende rugklachten.  Vreemd genoeg ervaar ik tijdens het lopen dat de pijn weggaat of maar heel lichtjes terugkomt.  Dagelijks doe ik mijn buik- , rug- & bovenbeenspieroefeningen zodat mijn rugpijn zou verlichten. 
    Als het in de loop van volgende week niet beter is zal ik eens langsgaan naar mijn huisarts.  Toch hoop ik om volgende week te kunnen starten in de Wembleyloop in Heule want na meer dan 1 jaar geen wedstrijden te hebben betwist is de drang om eens voluit te kunnen lopen in een wedstrijd groot. 


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-08-2010, 23:11 geschreven door renzolini  
    15-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.15 juni 2010: Verrekking schuine buikspieren

    Uit onderzoek bij de huisarts is gebleken dat ik al een 2-tal dagen rondwandel met een verrekking aan de linker schuine buikspieren.
    De dokter gaf me een injectie zodat de pijn normaal gezien vlug zal verdwijnen.  Deze week mag ik geen looptrainingen en uiteraard buikspieroefeningen doen.  Hiermee zal in het beste geval mijn eerste wedstrijd in augustus in Heule plaatsvinden.
    Ondanks deze tegenslag verliepen de trainingen gisteren & vorige week meer dan behoren.  Conditioneel moet ik nog veel verbeteren maar er was zeker al progressie zichtbaar.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    15-06-2010, 16:25 geschreven door renzolini  
    08-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8 juni 2010: Bijna 5km

    Sinds een 6-tal weken ben ik bezig met een eigen start to run schema & liep ik in totaal een 60-tal kilometer.  Het gaat redelijk goed, vandaag kon ik 2 keren een kwartier lopen met 1 minuutje pauze.  Vanaf volgende week kan ik het schema van 5 tot 10km lopen beginnen om dan eind juli misschien mee te doen aan een eerste wedstrijd.  Met mijn hernia heb ik totaal geen last.  Maar die medicatie zorgt er wel voor dat ik soms erg vermoeid ben.  Ondanks de trainingen ben ik nog maar 1kg lichaamsgewicht kwijt.  Ik moet nog minstens 8kg afvallen als ik op mijn gewicht van vorig jaar wil geraken.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-06-2010, 18:07 geschreven door renzolini  
    28-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.28 april: Mag terug lopen

    Uit de resultaten van de MR scan is gebleken dat het om een hernia gaat ter hoogte van de onderste schakels van de ruggewervels.  De komende 2 maanden moet ik dan een geneesmiddel nemen die de druk ter hoogte van de schakels verlicht & ongedaan maakt.  Al bij al valt het nogal mee.  Om de hernia in de toekomst ter vermijden moet ik rug & buikspieroefeningen doen & letten op mijn gewicht.
    Het belangrijkste is dat ik terug mag lopen & zwemmen zodat ik, als alles goed verloopt, in de toekomst kan deelnemen aan loopwedstrijden.  Al zal het nog maanden duren vooraleer ik terug conditie heb opgebouwd.  De laatste maanden deed ik nog amper aan sport & heb ik mede daardoor extra overgewicht .


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-04-2010, 21:16 geschreven door renzolini  
    04-04-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 4 april: Wellicht Hernia oorzaak van langdurig blessureleed
    Maandag heeft een dokterbezoek uitgewezen dat ik wellicht een hernia heb.  Daardoor zou ik al lange tijd last hebben van mijn linkerhamstrings & mijn zitknobbels & doordoor verplaatst de pijn zich naar andere lichaamsdelen.  Voor de zekerheid moet ik binnen 3 weken een MR scan laten uitvoeren.  Intussen moet ik 3 maal per dag pijnstillend & ontstekingswerende geneesmiddel nemen. Wel mag ik terug fietsen & zwemmen, lopen is nog altijd uit den boze.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-04-2010, 22:01 geschreven door renzolini  
    05-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 maart 2010: 1 maand sportverbod

    Na enkele weken beterschap van mijn ontsteking aan de linkerhamstring is de pijn sinds deze week terug vermeerderd.  De Osteopaat gaf me dan ook de raad nu eens 1 maand totaal niet aan sport te doen.  Zowel zwemmen, fietsen & uiteraard lopen zal deze maand verboden zijn.  Doordat deze blessure al 10 maanden aansleept is het noodzakelijk om de blessure dmv totale rust volledig te laten genezen.  Hopelijk zal ik begin volgende maand de training pijnloos kunnen hervatten.  Dan zal ik via start to run programma het lopen langzaam hervatten.  Fietsen mag ik dan maximaal 40 minuten aan een zeer laag gemiddelde van hooguit 23km/h.
    Aan wedstrijden moet ik uiteraard de komende maanden nog niet denken, als ik tegen de maand juli al een beetje conditie heb zal ik al tevreden mogen zijn.  Binnen een 6-tal weken moet ik terug op consultatie.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-03-2010, 18:31 geschreven door renzolini  
    10-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dieet & Loopverbod

    Deze namiddag voor het eerst naar de Osteopaat geweest in verband met mijn aanhoudende blessure last.  Gedurende een maand mag ik bepaalde voedingswaren zoals melk, kaas & yoghurt niet meer eten.  Daarnaast mag ik slechtst sporadisch frisdrank drinken & snoep eten.  Mijn eetpatroon zou mede de oorzaak kunnen zijn dat mijn ontsteking aan mijn hamstrings & kwaaltjes aan mijn andere lichaamsdelen niet verdwijnt. 
    Tevens moet ik allerlei speciale strechoefeningen 3 maal per dag uitvoeren.  Tot slot mag ik een maand niet meer lopen , fietsen & zwemmen mag uiteraard wel nog. 
    Volgende week moet ik terug voor een nieuwe behandling van mijn benen.  Garanties dat mijn blessurelast vroeg of laat tot het verleden zal behoren heb ik niet maar het loont alvast de moeite om zijn instructies te volgen & wie weet is mijn blessure vlugger genezen dan ik nu denk.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    10-02-2010, 19:42 geschreven door renzolini  
    05-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 februari 2010: woensdag naar Osteopaat
    Volgende week woendag ga ik mijn blessure van de aanhechtingsspier van mijn linkhamstrings naar een Osteopaat.  Ik hoop dat hij de oorzaak & oplossing van mijn aanslepende blessure weet.
    Afgelopen maand liep ik een totale afstand van 47km overspreid over 8 looptrainingen.  Daarnaast fietste 64,5km verspreid over twee fietstochten.  Gezien mijn beperkte sportactiveiten is mijn basisconditie ten opzichte van voorlopig dan toch vorig jaar fors achteruit gegaan.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-02-2010, 21:16 geschreven door renzolini  
    14-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.soms last bij looptrainingen

    De afgelopen maanden heb ik mijn loopconditie onderhouden.  Zo liep ik ongeveer 2 keren per week gem. 5,5km per training.  De pijn aan mijn zitvlak & hamstrings komt nog soms terug.  Soms heb ik geen last bij een looptraining maar dan moet ik bij een andere training vaststellen dat de pijn, weliswaar al sterk verminderd, nog steeds niet helemaal over is.  Ik maak me voor het ogenblik nog geen plannen om het aantal trainingen te verhogen.  Wel zal ik de komende weken de afstand van 6,5km deze week naar 8km opbouwen.  Hopelijk kan ik enkele trainingen pijnvrij lopen zodat ik eindelijk eens aan mijn snelheid kan werken.
    Ik maak me nog geen plannen om wedstrijden te lopen & moest alle blessureleed gedaan zijn weet ik niet of ik veel wedstrijden zal lopen.  Misschien blijf ik dan gewoon recreatief lopen & spits ik me op enkele wedstrijden per jaar toe.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-01-2010, 21:20 geschreven door renzolini  
    05-09-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.5 september: Einde nabij?
    Na iets meer dan 2 weken na mijn inspuiting is er met mijn blessure aan de aanhechtingsspieren van mijn hamstrings nog niet veel verbeterd.  De trainingen heb ik verminderd met 2 maal per week 30 minuten lopen & 1 maal fietsen.  Mentaal kan ik het momenteel niet opbrengen om 4 keren per week te trainen als ik niet zeker weet of ik ooit nog een wedstrijd zal kunnen lope.  Want ik heb me voor genomen om geen wedstrijden te lopen zolang ik niet intensief kan trainen.  Dus eigenlijk zolang mijn blessure niet volledig gedaan is & na 1 maand geen andere bij krijg. 
    Voorlopig behandel ik mijn blessure met iedere dag minstens 15 minuten te strechen & andere speciale oefeningen uit te voeren.  Ondanks de niet merkbare verbetering blijf ik ze doen om zo de deur nog op een klein kiertje open te laten.   Terug voor de zoveelste keer naar de dokter te gaan zie ik niet zitten & na 27 kinebeurten zonder langdurig resultaat heb ik het wel gehad met deze behandelmethode.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-09-2009, 19:29 geschreven door renzolini  
    18-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ultieme geneesmiddel ?

    Doordat ik de laatste weken nog steeds last heb van de aanhechtingsspieren van mijn linkerhamstrings besloot de sportarts me door te sturen naar de fysiotherapeut.  Deze namiddag gaf hij me ter hoogte van de zitknobbel een inspuiting.  Daarmee zou mijn blessure na 5 dagen  volleidige rust genezen zijn.  Zondag mag ik terug lopen.  Daarmee moet ik verstek geven voor de Wembleyloop in Heule waar ik de 5,4km ging betwisten.
    Voorals denk ik nog niet meteen aan wedstrijden lopen.  Eerst hopen dat ik, voor het eerst na 6 maanden, intervaltrainingen & intensievere duurlopen naar behoren kan afwerken zonder blessures of andere kwaaltjes.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-08-2009, 19:57 geschreven door renzolini  
    04-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Foto Wedstrijd Wenduine 200 meter voor aankomst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    04-08-2009, 16:03 geschreven door renzolini  
    01-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.47ste op 180
    Gisterenavond ben in de lastige strand, bos -en duinenloop op 47ste plaats geëindigd op 180 lopers.  Ik legde de 9,65km af in een tijd van 45'25" met een gemiddelde hartslag van 180 & maximaal hartslag van 193.  Deze keer ging ik van start op 90 procent van mijn werkelijke loopsnelheid , na zowat 8 minuten versnelde ik een beetje zodat ik regelmatig lopers kon inhalen.  Bij de afslag aan de vlaggen in de Haan hield ik me net voor de losse zandstraat in om dan te spurten naar de dijk.  Van dan af aan kon geen enkele loper me nog inhalen & liep ik zo maximaal.  Het verdere gedeelte van het parcours viel echter een beetje tegen.  Er waren nog stroken bij van zand , veel bochten & af en toe een klimmetje of een verhoogde troittoir dat ik over moest springen.  In dat gedeelte kon ik toch een 3-tal lopers inhalen.  Laatste anderhalve kilometer kon ik nog aan een strak tempo lopen zodat ik nog 2 lopers bij de lurven kon grijpen.  Ik was tevreden met mijn prestatie.  Door het lastige parcours kan je mijn tijd niet vergelijken met mijn andere loopwedstrijden.  Van mijn blessure had ik een beetje last gedurende km 2 & 3.  Deze wedstrijd is zeker voor herhaling vatbaar.  Volgend jaar hoop ik de 10 mijl mee te kunnen doen & hopelijk dan met een betere voorbereiding.
    Later deel ik de officiële uitslag, tijd & aantal deelnemers mee.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    01-08-2009, 00:00 geschreven door renzolini  
    30-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 juli: Morgen Wenduine
    Morgen zal ik voor het eerst sinds 7 weken deelnemen aan een loopwedstrijd dit keer in Wenduine.  Vorig jaar kwamen er op de 6 mijl 200 deelnemers aan de start.  Mijn blessure aan het zitvlak is ietsje beter of enkele weken terug maar is nog niet voorbij.  Ik verwacht doordat ik nie ten volle heb kunnen trainen geen spectaculaire prestaties.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-07-2009, 22:51 geschreven door renzolini  
    12-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opnieuw naar Kine

    Maandag laatstleden ben ik naar een sportarts langgeweest voor mijn aanslepende blessure.  De diagnose was dat mijn aanhechtingsspieren van mijn linkerhamstrings ontstoken zijn.  Eén volledige week heb ik niet mogen lopen.  Nu mag ik mijn loopschoenen aantrekken voor tochtjes van een halfuur.  Daarnaast moet ik terug naar de kinesist om de blessure te laten behandelen.  Doordat ik met verlof ben fietste ik deze week in totaal 7 uren waaronder 2 tochten van 55km.  Daarnaast deed ik 2 maal aan krachttrainingen voornamelijk voor mijn armspieren.  Ook liep ik 2 keren een halfuurtje op de loopband.  Door deze diagnose ben ik genoodzaakt forfait te geven voor de 10 mijl in Wenduine & zal ik wellicht opteren voor de 5 mijl.  Mentaal zit ik nu in een dipje omdat ik vrees dat er na deze blessure terug een ander zal opduiken.  Ik heb het gevoel dat het meer de symptomen behandelen is dan de oorzaak.  Wat deze ook zou kunnen zijn.  Iemand met goeie raad mag mij altijd laten weten.


    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-07-2009, 18:04 geschreven door renzolini  
    25-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.forfait voor Kuurne
    Vanavond heb ik beslist om de wedstrijd van morgen in Kuurne aan me laten voorbij te gaan.  Mijn blessure aan de bilspier begint me terug meer last te bezorgen ondanks ik nauwelijks trainde deze week.  Daarnaast zal het morgen nog altijd tropisch warm zijn, ben ik lichtjes vermoeid & zou ik daardoor wellicht geen goeie tijd kunnen lopen.  Als de blessure blijft aanslepen zal ik volgende week of de week daarop een sportarts raadplegen.  Hopelijk loopt het zo'n vaart niet & kan ik me goed voorbereiden op de 10 mijl in Wenduine eind volgende maand.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    25-06-2009, 20:33 geschreven door renzolini  
    20-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.42ste in PB in Hulste
    Gisterenavond ben ik in de eerste Oudgemeentehuisloop in Hulste op een 42ste plaats op 71 deelnemers geëindigd.  Bij de start besloot ik om op de eerste rij te vertrekken & de eerste kilometer redelijk rustig af te leggen.  Halfweg de eerste ronde begon ik te versnellen omdat ik een grote groep lopers zag weglopen van mij.  Na één ronde was mijn tussentijd om en bij de 10'30", zo was ik al goed opweg om een PB te lopen.  Want het gevoel in mijn benen was van dan al niet bijster goed.  Daarnaast had ik op een bepaald moment ook buikpijn & pijn aan mijn bilspier.  Gelukkig was dit alles te verdragen & liep ik de 2de, 3de & 4de ronde aan een egaal tempo van 11'15" per ronde.  Toch moest ik lijdzaam toezien hoe verschillende lopers mij inhaalden. 
    Ik kwam uiteindelijk aan in een tijd van 44'24" wat op de 10 kilometer een PB is van 42'53".  Een verbetering met meer dan 1 minuut.
    Volgende wedstrijd is normaal gezien volgende vrijdag in Kuurne waar ik in de 5km een gooi doe naar mijn Persoonlijke Besttijd.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-06-2009, 13:08 geschreven door renzolini  
    18-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.morgen oud gemeentehuisloop Hulste
    Morgen doe ik mee aan een loopwedstrijd in Hulste.  De afstand bedraagt 10,3km en telt 4 ronden, de blessure aan mijn bilspier is verbeterd maar nog niet helemaal gedaan.  Ik ben benieuwd of ik pijnvrij zal kunnen lopen of als de pijn terug zal komen opzetten.
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    18-06-2009, 19:52 geschreven door renzolini  

    Persoonlijke Besttijden

    3km: 11'47" (22-6-2012) in Kuurne
    5km: 20'20"79 (28-4-2012) in Gistel
    8km: 34'40" (9-06-2012) in Ogy
    10km: 43'30" (9-06-2012) in Ogy

    Seizoens Besttijden 2012

    3 km: 11'47" gelopen op 22-6
    5 km: 20'20"79 gelopen op 28-4
    8 km: 34'40" gelopen op 9-6
    10km: 43'30" gelopen op 9-6


      Archief per week
    • 02/07-08/07 2012
    • 19/03-25/03 2012
    • 06/02-12/02 2012
    • 12/12-18/12 2011
    • 26/09-02/10 2011
    • 21/02-27/02 2011
    • 13/09-19/09 2010
    • 30/08-05/09 2010
    • 23/08-29/08 2010
    • 09/08-15/08 2010
    • 14/06-20/06 2010
    • 07/06-13/06 2010
    • 26/04-02/05 2010
    • 29/03-04/04 2010
    • 01/03-07/03 2010
    • 08/02-14/02 2010
    • 01/02-07/02 2010
    • 11/01-17/01 2010
    • 31/08-06/09 2009
    • 17/08-23/08 2009
    • 03/08-09/08 2009
    • 27/07-02/08 2009
    • 06/07-12/07 2009
    • 22/06-28/06 2009
    • 15/06-21/06 2009
    • 01/06-07/06 2009
    • 25/05-31/05 2009
    • 18/05-24/05 2009
    • 04/05-10/05 2009
    • 27/04-03/05 2009
    • 20/04-26/04 2009
    • 30/03-05/04 2009
    • 02/03-08/03 2009
    • 09/02-15/02 2009
    • 26/01-01/02 2009
    • 05/01-11/01 2009
    • 22/12-28/12 2008
    • 15/12-21/12 2008
    • 01/12-07/12 2008
    • 17/11-23/11 2008
    • 10/11-16/11 2008
    • 03/11-09/11 2008
    • 27/10-02/11 2008
    • 20/10-26/10 2008
    • 13/10-19/10 2008
    • 06/10-12/10 2008
    • 29/09-05/10 2008
      E-mail mij

      Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

      Gastenboek

      Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

      Linkpartners worden van mijn blog?  Voeg dan www.bloggen.be/renzolini toe aan uw site & email uw url naar renzolini@pandora.be .
      Archief per maand
    • 07-2012
    • 03-2012
    • 02-2012
    • 12-2011
    • 10-2011
    • 02-2011
    • 09-2010
    • 08-2010
    • 06-2010
    • 04-2010
    • 03-2010
    • 02-2010
    • 01-2010
    • 09-2009
    • 08-2009
    • 07-2009
    • 06-2009
    • 05-2009
    • 04-2009
    • 03-2009
    • 02-2009
    • 01-2009
    • 12-2008
    • 11-2008
    • 10-2008
    • 09-2008
      Blog als favoriet !

      Blog tegen de wet? Klik hier.
      Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs