Foto
Inhoud blog
  • terug !!!!
  • wij geven niet op !!
  • Oproep !!
  • wat moet een mens hier nu van denken ??
  • We gaan door !!!
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Van Hove Daniel
    Ik ben een man en woon in Mollem () en mijn beroep is bediende logistics Ternat.
    Ik ben geboren op 02/12/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: sport.
    behoort tot het comité red_logistics_ternat
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Pauwels Dirk
    Ik ben een man en woon in Ternat () en mijn beroep is Bediende logistics Ternat.
    Ik ben geboren op 01/01/1970 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Behoort tot het comité red_logistics_Ternat
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben Alex van liedekerke
    Ik ben een man en woon in Herzele () en mijn beroep is voorbereider promo.
    Ik ben geboren op 30/06/1977 en ben nu dus 46 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: voetbal , eendracht aalst.
    Over mijzelf
    Ik ben Luc hunnick
    Ik ben een man en woon in Erpe-mere () en mijn beroep is heftrukbestuurder.
    Ik ben geboren op 30/07/1964 en ben nu dus 59 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Reizen, tuinieren.
    reeds 23 jaar in dienst
    RED LOGISTICS TERNAT
    Wie redt ons ??
    04-07-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat moet een mens hier nu van denken ??

    Winkels Champion over drie jaar onder Carrefour-vlag

    zaterdag 03 jul 2010

    De Belgische winkels van Champion, eigendom van de groep Mestdagh, zullen over drie jaar omgedoopt worden tot Carrefour Market. Dat heeft supermarktketen Carrefour België gemeld naar aanleiding van een akkoord met de vakbonden over de herstructurering van zijn Belgische activiteiten. In totaal zouden 69 winkels van Champion daardoor onder de vlag van Carrefour Market komen. De naamswijziging is een gevolg van het akkoord over de overname van zestien supermarkten van Carrefour door de groep Mestdagh. Door de naamswijziging realiseert Carrefour naar eigen zeggen een versterking van zijn winkelpark. De aanwezigheid van Carrefour op de Belgische markt zou daardoor immers op 435 locaties komen. Carrefour zou in België daardoor ook 2 punten marktaandeel winnen. De huidige 69 winkels van Champion realiseren een omzet van ongeveer 500 miljoen euro. (MH)



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Foto

    Interesse mail ons !!

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Archief per week
  • 03/01-09/01 2011
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010

    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Laatste commentaren
  • hoop doet leven ! (sara)
        op wij geven niet op !!
  • Aanmoediging (Jos)
        op Wie of wat zijn we ??
  • bedrijfsbelastingen (Pieter)
        op Wie of wat zijn we ??
  • Laatste commentaren
  • hoop doet leven ! (sara)
        op wij geven niet op !!
  • Aanmoediging (Jos)
        op Wie of wat zijn we ??
  • bedrijfsbelastingen (Pieter)
        op Wie of wat zijn we ??
  • Laatste commentaren
  • hoop doet leven ! (sara)
        op wij geven niet op !!
  • Aanmoediging (Jos)
        op Wie of wat zijn we ??
  • bedrijfsbelastingen (Pieter)
        op Wie of wat zijn we ??
  • Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Freddy de bolle
    Ik ben een man en woon in Asse () en mijn beroep is Stockmanagment.
    Ik ben geboren op 07/04/1968 en ben nu dus 55 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Fietsen .
    21 jaar dienst bij logistics Ternat
    Over mijzelf
    Ik ben Daniel van hove
    Ik ben een man en woon in Mollem () en mijn beroep is Stockmanagement.
    Ik ben geboren op 02/12/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Sport in het algemeen.
    reeds 22 jaar in dienst

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs