Inhoud blog
  • EINDPLEIDOOI: AFSCHEID....ZONDER DOLFIJN EINDE
  • FINAL UPDATE JINGLES(54)
  • FINAL UPDATE JINGLES(53)
  • FINAL UPDATE JINGLES(52)
  • FINAL UPDATE JINGLES(51)
    Foto
    Zoeken in blog

    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    WIE IS JOU FAVORIETE CONTACT STEM ALLER TIJDEN
    RUDY VAN VLAANDEREN
    WALTER BROECKX
    DANNY DE BRUYN
    DIDIER LAPORTE(VAN MALDER)
    ERIK VINCK
    DIRK MOERMAN
    LUC DE GROOT
    TON SCHIPPER
    BJORN VERHOEVEN
    MARC HUYLEBROECK
    JEROEN GORUS
    PIET DEWIN
    DIRK DE COSTER
    JO VAN BELLE
    WIET VAN BEVER
    JONATHAN SEAGULL
    LUC VAN KAPPELEN
    YVES VAN OOTEGHEM
    DAVY DE BRUYN
    PETER DECORDIER
    Bekijk resultaat

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    DE RADIO CONTACT GROEP
    contact nieuws van vroeger en nu
    10-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE VAN CLUB FM OVER LUXE-PROBLEEM


    Het feit dat het ‘luxe’-probleem waarvan melding werd gemaakt intussen is opgelost doordat de frequenties 96.2 en 93.6 in West-Vlaanderen intussen op elkaar zijn afgesteld.

                          Met dank aan Sebastien Vansever


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    25-12-2009
    reactie Thomas
    Effe een reactie op Thomas
    als je recente muziek wilt horen en een hele boel getetter luister dan naar MNM en Q-music
    Er zijn genoeg zo een zenders maar een zender zoals contact plus (was) is er niet.
    Je kon de hele dag luisteren naar goeie muziek ,was leuk om te werken met die muziek zonder je te moete ergeren aan het gekakel of domme praatjes met de luisteraars.
    We waren up to date met de nieuwsflash en meer moesten vele hier in vlaanderen niet hebben denk ik.
    Ik ben allesins niks met een hedendaagse boenke boenke praatradio maar wel gediend met een non-stop muziekradio .
    Sorry Thomas
    groetjes Indiana

    25-12-2009 om 23:17 geschreven door indiana


    16-12-2009
    vernieuwing club fm
    Ik ben volledig akkoord met de reactie van Thomas van 11-12-2009.
    Jullie muziekrepertoire is er een van 13 in een dozijn
    Wij luisteren er niet meer naar.
    Vroeger stond de zender contactplus van s'morgens tot s'avonds aan.
    Groetjes
    Guy

    16-12-2009 om 08:18 geschreven door guy.


    11-12-2009
    contact plus
    ik had liever een volwaardige 80s radio gehoord met contact djs maar het lot heeft er anders over beslist....

    11-12-2009 om 19:48 geschreven door peterke


    Vernieuwing ClubFM
    Ik vraag me echt af of ze iets van plan zijn bij Club FM!

    Een radio met een format waarvan er al 13 in een dozijn zijn (80's muziek), slechts 3 DJ's op een dag (EN DAN NOG VOICE-TRACKS IN GODSNAAM!!), met als gevolg veel non-stop, en in het weekend 24u/24u non stop... Doet me eerder denken aan een lokaal radiootje, of een radio met een paar kleine frequentietjes... Maar dit op 20 frequentie's?? En nu zelfs op maar liefst ZESTIG!??

    Als je een zender als Contact (zeg maar dé zender) overkoopt, komt een zeer zware last op je schouders terecht. Je moet namelijk een product brengen dat minstens even goed is... Daarom vraag ik me af wat er zal veranderen bij Club FM de komende weken. Ik zou het echt vreselijk vinden dat de "opvolger" van Contact een saaie 80's radio met af en toe eens (eerder zelden) een recent nummer, veel non-stop en af en toe eens een voice-track! En dit dan nog op 60 frequenties!

    Ik las hier dat er een live-studio zou komen... Hierover las ik niets op hun site...

    Ik hoop op een radio met enkel 90's muziek en recente muziek. En qua presentatie: zotte hilarische LIVE-presentatie met veel interactie (eventueel ook duopresentatie), een zotte ochtendshow, ... Maw; in de zin van Contact anno 2008 (Todays Best Music).

    Ik zou zeggen: dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening, maar ik merk toch dat veel mensen op zo'n radio hopen... Hopelijk houdt ClubFM rekening met de mening van de luisteraars, zeker omdat je nu bijna verplicht bent om naar Club FM te luisteren (op 1 plek Club fm ontvangen op 4 verschillende frequenties of meer... Wat daar ook de bedoeling mag van zijn... Waarom eigenlijk de 104,5 FM in Gent? Club FM had toch al de 104,9 (OOK IN GENT!!) die 2x zo ver te ontvangen is??)

    Iemand met dezelfde mening of een andere? Of iemand die meer weet over de toekomst van ClubFM?

    Groetjes van een depressieve Contact-freak! Man wat mis ik het om wakker te worden met Wim en zijn vrouwtjes... Nu val ik terug in slaap! Zeker als ik op Club FM sta... Dan maar City-Music Of Crazy FM Of Mi Amigo at night

    Met vriendelijke groeten!

    PS: ik wil Club FM niet afbreken, ik geef gewoon mijn mening. Ik vind het een saaie radio die het niet waard is om een zender als Contact over te nemen. Maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dit wel een goede radio vinden... Hopelijk komt er verandering, zodat ook mijn mening kan veranderen Dit als opbouwende kritiek bedoelt!

    11-12-2009 om 00:35 geschreven door Thomas




    CONTACT GESCHIEDENIS
     (klik op afbeelding)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 1976

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Boon Firmin
    Ik ben een man en woon in Dworp (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 21/12/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Het zal ergens het najaar van 1980 geweest hebben....of ik al eens geluisterd had naar die radio contact uit Brussel...i
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    This is your place to be

    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs