Inhoud blog
  • EINDPLEIDOOI: AFSCHEID....ZONDER DOLFIJN EINDE
  • FINAL UPDATE JINGLES(54)
  • FINAL UPDATE JINGLES(53)
  • FINAL UPDATE JINGLES(52)
  • FINAL UPDATE JINGLES(51)
    Foto
    Zoeken in blog

    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    WIE IS JOU FAVORIETE CONTACT STEM ALLER TIJDEN
    RUDY VAN VLAANDEREN
    WALTER BROECKX
    DANNY DE BRUYN
    DIDIER LAPORTE(VAN MALDER)
    ERIK VINCK
    DIRK MOERMAN
    LUC DE GROOT
    TON SCHIPPER
    BJORN VERHOEVEN
    MARC HUYLEBROECK
    JEROEN GORUS
    PIET DEWIN
    DIRK DE COSTER
    JO VAN BELLE
    WIET VAN BEVER
    JONATHAN SEAGULL
    LUC VAN KAPPELEN
    YVES VAN OOTEGHEM
    DAVY DE BRUYN
    PETER DECORDIER
    Bekijk resultaat

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    DE RADIO CONTACT GROEP
    contact nieuws van vroeger en nu
    21-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE VAN DANNY DE BRUYN

    In het verleden schreef ik dikwijls wel eens een brief aan de directeur-manager van contact Vlaanderen Danny De Bruyn.Dikwijls dan om mijn ongenoegen te laten blijken over het wat er allemaal gebeurde bij radio contact.Nooit kreeg ik hier reactie op.Maar hoe moest hij reageren!Waarschijnlijk waren ook zijn handen gebonden.
     
    Het is al te makkelijk om alle fouten op Danny af te schijven.Ik denk dat hij ook veel liever zou gehad hebben moest contact nog steeds de populaire radio zijn uit de beginperiode uitgegroeid tot een professioneel landelijk station.Laten we niet vergeten hoe hij het netwerk mee opbouwde vanaf midden jaren 80'.
    Maar we zijn vooral blij dat Danny(De Bruyn) Verhulst zelf kort even reageerde en denken dan ook dat hij het ons niet kwalijk neemt dit even te publiceren.Er werd in het verleden al heel veel kritiek geschreven en vooral De Bruyn was hier vooral kop van jut.Maar uit deze reactie blijkt dat de beslissingen maar bij één man lagen....


    Dat het moeilijk was, daar kan je (en ga ik misschien) een boek over schrijven. Niks creatief, enkel afbouwen was het moto, kosten besparen. Ben tevreden dat dat hoofdstuk na 20 jaar (bijna) is afgesloten.
     
    Mvg Danny



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    26-01-2009
    Reactie Danny De Bruyn
    Graag wil ik hier even reageren op wat er allemaal op de rug van DDB wordt geschoven. Zelf heb ik het plezier gehad met Danny te mogen samenwerken tussen 1985 en 1995, ik heb zelden zo een gedreven radiomaker mogen ervaren. Danny is iemand met een duidelijke visie en staat wel terdegen open voor de mening van anderen. Als manager moet je zoals in elk gezond bedrijf de aandeelhouders overtuigenen er kan maar een kapitein op het schip staan. In die top periode 85-95 toen het marktaandeel van Contact met dubbele cijfers geschreven werd, was Danny nota bene de man die de koers uitstippelde, zelden kritiek gehoord hoor in die dagen... Ik vind het vrij "simpel" om wat er de afgelopen jaren gebeurd is met de Dolfijn af te wimpelen met een eenvoudige vinger in de richting van Danny. Ooit al eens stilgestaan bij het juridisch kader in Vlaanderen? De middelen die ter beschikking werden gesteld? Met een dafje win je geen formule 1 wedstrijd, gelukkig reden we wel mee... Als je geen gas mag geven van de overheid hoe wil je dan dat een aandeelhouder flink gaat investeren? De kip en het ei verhaal. Vertel me eens welk project vandaag winstgevend is in Vlaanderen? Zelfs de "grote" jongens met nationale dekking hebben het moeilijk... Dus sorry vertel me niet dat het ter ziele gaan van de Dolfijn te wijten is aan Danny... Ik zou zelfs durven stellen dat zonder Danny het wellicht al vroeger " licht uit " zou kunnen geweest zijn. Het is makkelijk "schieten", er zijn echter maar een paar mensen die de ware toedracht van dit debacle kennen, en daarvoor moet een "insider" zijn, wat ik niet ben en velen met mij op dit forum. Verschil is dat ik niet accepteer dat op basis van het rezultaat de manager wordt afgerekend zomaar, zonder de details en de volle achtergrond te kennen. Een ding weet ik zeker, Danny kan je niet zomaar de "zwarte piet" toeschuiven... Met vriendelijke groeten Mark Vande Voorde

    26-01-2009 om 15:07 geschreven door Mark Vande Voorde




    CONTACT GESCHIEDENIS
     (klik op afbeelding)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 1976

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Boon Firmin
    Ik ben een man en woon in Dworp (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 21/12/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Het zal ergens het najaar van 1980 geweest hebben....of ik al eens geluisterd had naar die radio contact uit Brussel...i
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    This is your place to be

    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs