Inhoud blog
  • EINDPLEIDOOI: AFSCHEID....ZONDER DOLFIJN EINDE
  • FINAL UPDATE JINGLES(54)
  • FINAL UPDATE JINGLES(53)
  • FINAL UPDATE JINGLES(52)
  • FINAL UPDATE JINGLES(51)
    Foto
    Zoeken in blog

    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    WIE IS JOU FAVORIETE CONTACT STEM ALLER TIJDEN
    RUDY VAN VLAANDEREN
    WALTER BROECKX
    DANNY DE BRUYN
    DIDIER LAPORTE(VAN MALDER)
    ERIK VINCK
    DIRK MOERMAN
    LUC DE GROOT
    TON SCHIPPER
    BJORN VERHOEVEN
    MARC HUYLEBROECK
    JEROEN GORUS
    PIET DEWIN
    DIRK DE COSTER
    JO VAN BELLE
    WIET VAN BEVER
    JONATHAN SEAGULL
    LUC VAN KAPPELEN
    YVES VAN OOTEGHEM
    DAVY DE BRUYN
    PETER DECORDIER
    Bekijk resultaat

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    DE RADIO CONTACT GROEP
    contact nieuws van vroeger en nu
    31-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET IS OVER


    Vanavond om precies 18u hebben Mathieu De Blauwe,Jan Thans en Jimmy Verrijt afscheid genomen van de luisteraars.
    Samen maakten ze de laatste uurtjes vol met muziek en het aflezen van talloze sms-jes.Eerder op de dag namen ook al Jo van Belle en Wim Corneillie afscheid.
    Hiemee komt een einde aan één van de pioniers van de vrije radio's(Al mag dat niet gezegd worden door Francis Lemaire).Nu volgt er dus normalitair 3 maand non-stop muziek en daarna wordt er overgeschakeld naar contact +.
    Al zat het er al een tijdje aan te komen toch zal het voor vele luisteraars even slikken geweest hebben vandaag.Dit had nooit mogen gebeuren maar in dit apelandje kan dat dus wel.We danken hiervoor mensen uit het verleden zoals Eric Van Rompuy,de mensen achter de oorspronkelijke 4FM en natuurlijk het Vlaamse Commissariaat voor de Media (VCM)


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (9)

    02-01-2009
    Einde Contact

    Sinds 1 januari 2009 is er een einde gekomen aan een lange en fijne traditie in radioland : radio Contact is gestopt met gepresenteerde programma's en vanaf 1 maart zal het helemaal gedaan zijn met de blauwe dolfijn !

    De laatste jaren was de aandacht voor deze radio al veel minder en dat om verschillende redenen.
    Voor mij persoonlijk is het toch een kleine ramp, omdat ik luisteraar was sinds 1987 en in Turnhout locale medewerker van 1987 tot 1994.

    Het was een te gekke tijd, eerst even in de Vredestraat, later in de Victoriestraat onder de vleugels van Impakt Reklame van Jeroen Straeter.
    We hebben veel gelachen, onnozel gedaan, veel geld (vooral van Jeroen dan) opgebrast, maar vooral veel goeie muziek gedraait. Ik heb daar ook veel leuke mensen ontmoet.
    Jeroen zelf heeft me een hele tijd geleden nog verzekerd dat Contact niet zou verdwijnen en dat ze eens keihard zouden terugslaan !
    NIET DUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Jammer dat Contact nu in alle stilte verdwijnt...eeuwige zonde, in Contact + moeten ze hun tijd en geld niet steken, er is al Nostalgie - met veel beter bereik nota bene !
    Doe de lichten maar helemaal uit in Brussel, ********************* !

    Alé, nog een website die uit mijn favorieten kan, bedankt voor steeds de verste info Firmin !

    02-01-2009 om 20:51 geschreven door TomdeBruyn


    Bedankt!

    Bedankt inderdaad voor alle steun! Het was fijn om voor Contact te werken, maar nu is het tijd om een nieuw hoofdstuk te beginnen. En gelukkig zal dat voor mij alvast niet te lang duren. Nu enkele dagen genieten van vakantie (wat een zeldzaamheid was geworden), om er dan terug helemaal in te vliegen.

    Bedankt iedereen!

    Mathieu De Blauwe

    02-01-2009 om 18:18 geschreven door Mathieu De Blauwe


    @michael
    thx michael!

    grtz,
    Jimmy Verrijt

    02-01-2009 om 16:33 geschreven door Jimmy Verrijt


    Spijtig
    Radio Contact gedaan... moeilijk te geloven.. Bijna elke dag was contact hier van de partij, spijtig dat het zo moet lopen.

    Contact+ gaat een flop worden, dat zie ik al van ver aankomen.

    Bedankt Contact voor de voorbije jaren, kga jullie missen :( sterkte aan de presentatoren, jullie hadden het moeilijk. Hopelijk horen we jullie nog!

    Grtz

     


    02-01-2009 om 15:05 geschreven door Michael


    Het is over
    Jongens, allemaal veel sterkte!

    Het is inderdaad jammer genoeg gedaan met Contact. Ik ben 8 maanden geleden overgestapt naar Be One, omdat ik de bui al voelde hangen, en ik heb nu gelijk gekregen. Maar ondanks dat vind ik het toch raar dat het gedaan is met de gepresenteerde programma's van Contact.

    Ik heb in totaal 5 jaar voor Contact gewerkt (3 jaar lokaal, 2 jaar nationaal) en dan is het toch altijd jammer als zoiets gebeurd.

    Ik wil vooral de presentatoren die er nu nog werkten bedanken voor de leuke samenwerking van de voorbije jaren, en hopelijk vinden ze snel een nieuwe job, want het is erg dat de gepresenteerde programma's stoppen voor de luisteraars, maar volgens mij minstens even erg voor de presentatoren. Zij zijn immers hun werk kwijt...

    Groeten,

    Steven

    02-01-2009 om 13:13 geschreven door Steven Leemans


    01-01-2009
    Einde

    Kijk, je kan er over verder praten zo veel als je wil, maar het is gedaan.

    Ik heb het gisteren vermeld in een mailtje dat Contact weer enorm goed klonk gisteren tijdens die laatste uren. Het waren bijna allemaal aangevraagde nummers die gedraaid werden. Als ik dan even vergeleek met de "normale" playlist van bijvoorbeeld een dag voordien, dan denk ik dat de muziekkeuze van Contact toch niet echt geslaagd te noemen was de laatste tijd. Er werd heel veel uit de jaren '90 aangevraagd en ik dacht dat het Matthieu was, maar iemand zei zelf dat er nummers aangevraagd werden die echt nergens nog gedraaid worden.

    Als men nu eens afstapt van die Contact+ toestanden en gewoon verdergaat zoals men gisteren gestopt is denk ik wel dat men er zal komen met de nodige investeringen.
    Het is mij jaren geleden al opgevallen dat er van Contact geen enkele compilatie CD uitgebracht of gesponsord werd. Andere stations deden dit wel. Neem nu bijvoorbeeld Hit Box, jaren geleden een compilatie CD uitgegeven door een platenfirma. Jim TV werd opgericht en ineens werd het logo van Jim op de CD-hoes geplaatst en werd het een programma op de zender.
    Contact had De Super 50 en dat was toen in samenwerking met VTM. Nooit is daar een CD van op de markt gekomen terwijl De Super 50 toch wel een goed bekeken en beluisterd programma was. Dat is een gemiste kans geweest volgens mij.

    Maar kom, ik zeg het zelf. Je kan blijven verder praten erover, maar het is gedaan.
    Matthieu, Jan en Jimmy, jullie waren niet mijn favoriete presentatoren, maar jullie zijn er wel in geslaagd om een lach op mijn gezicht te laten verschijnen tijdens het laatste programma. Jullie hebben dat gisteren wel goed gedaan en daarvoor zeg ik Bedankt.

    Trouwens, ook bedankt om Pearl nog eens boven te halen.

    Ah ja, het mooiste moment dat er ooit geweest is was eigenlijk dankzij Eddy De Mey. Op VTM heeft hij tijdens zijn weerpraatje ooit eens verkondigd dat hij alleen maar een weerbericht wou geven op echte radio. Dat is ook uitgezonden geweest op VTM. Hij deed die uitspraak nadat VTM verbood aan "zijn" BV's om nog langer voor Contact te werken en vroeg om over te stappen naar Topradio. Dit was een heel mooi compliment voor Contact.

    Jurgen Van Geel

    01-01-2009 om 14:13 geschreven door Jurgen


    the end
    Ik ben het volledig eens met Jan. 't Is echt jammer dat het nu voorgoed gedaan is. Vooral de laatste maanden kwam er steeds meer en meer reactie binnen. En zeker gisteren, het was echt immens, Contact wordt beter beluisterd dan iedereen denkt...

    Enja Contact +. Dat product zal volgens mij een regelrechte flop worden. Maarja, da's mijn mening en niet de mening van de bazen.

    Happy new year allemaal, en hopelijk tot nog is, ofwel bij Contact als Francis binnen 2 maanden beslist er terug in te investeren, ofwel ergens helemaal anders

    Jimmy Verrijt

    01-01-2009 om 12:50 geschreven door Jimmy Verrijt


    Contact Waasland
    Ik meld even dat Contact Waasland (Stekene 107.5) nog steeds van de partij is...
    En om het half uur hoor ik nog nieuws... Niet volledig non-stop dus :)

    01-01-2009 om 12:35 geschreven door Matthias


    Einde
    Het is en blijft een raar gevoel als je weet dat het gedaan is met Contact...
    Ik kan en wil nog steeds niet geloven dat er geen volk luisterde naar Contact, de laatste tijd kwam er meer en meer reactie.
    Het is zoals altijd en overal, een product zonder marketing kán niet werken, en dat zal met Contact + evenmin zo zijn...

    Ik wil bij deze de luisteraars en de mensen achter Contact nog eens bedanken voor de leuke tijd!

    01-01-2009 om 12:29 geschreven door Jan Thans




    CONTACT GESCHIEDENIS
     (klik op afbeelding)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Foto

    Foto

    Archief per jaar
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2007
  • 2006
  • 1976

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Boon Firmin
    Ik ben een man en woon in Dworp (Belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 21/12/1963 en ben nu dus 60 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    Het zal ergens het najaar van 1980 geweest hebben....of ik al eens geluisterd had naar die radio contact uit Brussel...i
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    This is your place to be

    Blog als favoriet !

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs