Gastenboek
  • 先生
  • Zonnige groeten

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Inhoud blog
  • Antwerpenaar
  • Goed excuus
  • Bij de grens
  • Twie brusseleirs
  • Ontmoeting met Jesus
  • ambtenarenmopjes
  • Niet simpel....
  • Alcoholcontrole...
  • Marokaanse bedelaar
  • Molen
  • Oudstrijder....
  • Vriendendienst
  • Zo ontstaan burenruzies...
  • Moeder Overste
  • De ezel
  • Verf krabben
  • De tweede vrouw
  • Snel afvallen
  • Slippertje
  • De stewardess
  • Duitse les
  • Hoed kwijt......
  • Een uurtje extra.....
  • Op cruise met plattelandsvrouwen
  • Balleke
  • Contactadvertentie
  • Het dochterke van Bart De Wever
  • Trouwen in de hemel
  • Het zal je kat maar wezen
  • Coma
  • Lekker geurtje
  • Vrouw kwijt
  • Overval
  • Stinkdier
  • Lotto
  • Klotetechniek
  • In de file
  • Twee zeventig plussers....
  • Mannen kunnen logisch denken
  • De Gentse Politie:
  • Zangkoor
  • Verkeerde bloemen
  • Paardenhaar
  • Gedichtje over centen
  • Ezels
  • Papegaai
  • Di Rupo
  • Ziekteverlof
  • Zonder benzine
  • Balleke
  • In de les
  • WEDERZIJDS BEGRIP!!
  • 65e verjaardag....
  • Legermopke
  • Een biker en een non...
  • Eerste boerenvlucht
  • Piloot onwel.....
  • Marie vraagt opslag!!
  • Bankoverval
  • Ambtenarenlogica.
  • Goodbye
  • Drie jongetjes staan te pochen.
  • Een supersonisch brommerke.
  • Snugger Pietje
  • Verkeerd mailadres
  • Oud worden
  • Over een ei
  • Bel nooit naar huis om geld te vragen
  • Bij de dokter
  • Belgen versus Hollanders
  • Over een dronkaard
  • Gents moppeke!!!
  • Nie me mij zulle!!!!
  • Ze houden steeds meer van je
  • De politie.....uw vriend!!!
  • HOLLANDERS STRAFFER DAN BELGEN?
  • Heb vertrouwen in je partner !
  • Het sterke geslacht
  • Examen!!!
  • Een Joodse taxichauffeur
  • Ongelooflijke ervaring.
  • sex onder de douche
  • Beleggingsadvies op topniveau
  • Cadeautje voor mijn vrouw.
  • wat dat oud worden is
  • Stotteraar
  • al iets gepakt???
  • Spelenderwijs woordjes leren
  • Waarom...daarom
  • Verkeerd begrepen
  • Opmerkzame limburger
  • Astronauten
  • Rijbewijs
  • Over pascal
  • Slim dom blondje!!
  • Een goeike...
  • Escargots .een goeike
  • Een Belg,een hollander en een neger.
  • Op restaurant
  • Toilet defect
  • Moeilijke vraag
  • Tweeling
  • zwangerschapstest
  • Bij de dokter
  • over ambtenaren
  • Over koude patatjes......
  • Politieke mop.......
  • Pastoor
  • Ouderdom
  • Voetbal
  • Middel tegen echtelijke agressie
  • Gebed
  • OP VAKANTIE
  • BRIEVENBUS
  • Klein Jefke slaat weer toe
  • BIJ DE KEURINGSARTS.
  • Hoe kan ik Belg worden
  • Maroccaanse bevalling
    kluchtjes à volonté!!!!
    Een beetje humor kunnen we wel gebruiken hé!!!
    08-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Examen!!!

    Vier studenten aan de hogeschool arriveerden maar liefst twintig

     

    minuten te laat op een belangrijk schriftelijk examen.

     

    De betrokken hoogleraar,die zelf surveilleerde,

     

    deelde de studenten mee dat ze te laat waren en om die reden

     

    niet meer aan het examen konden deelnemen.

     

    De studenten probeerden de hoogleraar te vermurwen en voerden als

     

    excuus aan, dat ze gevieren met de auto waren gekomen en dat deze

     

    een lekke band had gehad.

     

    In dat geval, zo vond de hooggeleerde, verdienden de vier heren een

     

    extra kans; een schriftelijk examen bij hem thuis,

     

    de week daarop, op hetzelfde tijdstip.

     

    Vanzelfsprekend was het viertal die dag stipt op tijd..

     

    Elke student kreeg een aparte kamer toegewezen met een stoel en

     

    tafel, waarop een gesloten omslag lag met de examenvragen.

     

    Het gevreesde examen bestond uit slechts één vraag:

     

    "Welke band was lek ?".

    08-05-2012 om 00:00 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Joodse taxichauffeur

    Een dronken vrouw, sprong in New York  geheel naakt in een taxi.

    De taxichauffeur (een oude Joodse man)  zat met grote ogen naar de naakte vrouw te kijken en maakte geen aanstalten om de auto te starten.

    De naakte vrouw vroeg: "wat is er verkeerd liefje, heb je nog nooit een naakte vrouw gezien ?"

    De oude man zegt "Mevrouw Ik staar niet naar U, aangezien dat niet netjes is waar ik vandaan kom.

    De vrouw antwoord: Wel schat als je niet naar mijn borsten staart, wat ben je dan aan het doen ?

    De chauffeur antwoord daarop : Wel ik kijk en ik kijk en ik denk bij mijzelf, waar in hemelsnaam bewaart deze dame het geld om voor de rit te betalen?

    08-05-2012 om 00:00 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ongelooflijke ervaring.

    Gerard komt terug uit ziekteverlof

     

    De collega's vragen uiteraard hoe het gaat.

     

    Wel zegt Gerard: voor mij was het een ongelooflijke ervaring!

     

    "Hoe kan zo"n zware ingreep en revalidatie een ongelooflijke ervaring zijn ???"

     

    Wel zegt Gerard,nu heb ik pas begrepen,hoezeer mijn vrouw van mij houdt.

     

    Iedere keer wanneer de postbode aanbelde,kon ze het niet laten haar vreugde uit te schreeuwen:

     

    "Mijn man is thuis,mijn man is thuis..."

    08-05-2012 om 00:00 geschreven door michelleke  


    03-05-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sex onder de douche

    Marktonderzoek: sex onder de douche


    In een marktonderzoek van de firma Dove (douchecrème), 

    waren Marokkanen de grootste  groep 
    die aangaf seks in de douche te hebben gehad.

    96%  van de Marokkanen gaf toe 

    dat ze genoten hadden van seks in  de douche.

    de andere 4% had nog niet in de gevangenis gezeten
    ....

     

    03-05-2012 om 19:44 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beleggingsadvies op topniveau

    Een man stelt zijn vrouw voor aan een vriend.

    "Neem me niet kwalijk dat ik het vraag, maar waarom ben jij met zo'n lelijke vrouw getrouwd?"

    "Pff, dat is niet belangrijk. Wat telt is dat ze zeven hypotheekvrije panden bezit, drie
    fabrieken en een dikke spaarboek. Die aartslelijke vrouw is mijn kapitaal"

    De volgende dag ontmoeten de twee vrienden elkaar weer en de getrouwde man heeft nu een beeldschone jongedame aan zijn zijde. Zijn vriend neemt hem even ter zijde en vraagt:

    "Wie is die knappe meid?"
    "O, dat is mijn interest, aan mijn kapitaal raak ik niet."

    03-05-2012 om 19:40 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Cadeautje voor mijn vrouw.

     Cadeautje voor mijn vrouw.

     

    Ga ik vorige zaterdag een juwelierszaak binnen,

    kijk wat rond en zie plots een prachtige diamanten armband liggen ..  
    Wanneer ik voorover buig om het sieraad achter de toonbank van

    naderbij te bekijken, ontglipt mij plots een windje '.  
    Ik kijk schichtig om mij heen in de hoop dat niemand iets gehoord heeft..

    of geroken... want ik had juist witte bonen met tomatensaus gegeten.

    Jammer genoeg staat er net de knappe verkoopster achter mijn rug,

    ze begroet mij vriendelijk alsof er niets aan de hand is en

    geeft deskundig uitleg over het juweel.  
    Nog altijd lichtjes rood aangelopen en in verlegenheid,

    vraagt ik de dame hoeveel deze armband nu juist kost ? '  
    Flegmatiek antwoordt de verkoopster: '

    Mijnheer, als je al een scheet laat bij het bekijken van het juweel,

    ga je zeker in je broek schijten als je de prijs hoort  !!!'

      


     

    03-05-2012 om 00:00 geschreven door michelleke  


    23-01-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat dat oud worden is
    Oud mogen worden is een zegen,
    maar ‘t zijn de jaren die wegen.
    Het geheugen laat het weten,
    men begint alles te vergeten.
    ’t Gehoor, ’t gezicht is aangetast,
    en iedere beweging zorgt voor last!
    Slapen zoals voorheen,
    vergeet dit maar meteen.
    Want slapeloze nachten,
    dat staat u te wachten!
     
    En, medicijnen die worden voorgeschreven,
    dat is voor gans uw verder leven.
    Begin maar iedere morgen,
    met u goed te verzorgen!
    U mag ook niet vergeten,
    wat u niet meer mag eten.
    En voor het drinken, wat zal het zijn?
    Altijd en alleen nog vogelwijn!
     
    Over de vermoeidheid spreek ik niet,
    het volstaat dat u ons goed beziet!
    Trappen werden vroeger op en af gelopen,
    nu is het eerder op en af gekropen!
    Reizen, feesten, ‘t was een lust.
    Nu zoekt men alleen nog rust!
    Winkelen of wandelen, gaan
    of lang recht blijven staan,
    is ook al uit den boze,
    ’t zorgt voor pijn, ’t is artrose!
     
    Dit alles en nog meer
    Zorgt voor last en dat doet zeer!
    Dit noemt men de schone ouden dag…
    Laat mij even toe dat ik eens lach…

    23-01-2010 om 10:53 geschreven door michelleke  


    04-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stotteraar

    Stotteraar komt op een dag bij de Gamma, en hij zoekt een baan. 
    De baas denkt er net aan dat hij toch een gehandicapte aan moet nemen.
    Dus hij zegt de man:

    - goed, je mag een dagje in de zaak proefdraaien.

    Na een uurtje gaat de baas kijken en ziet de stotteraar bezig met een klant,
    die hij zo te zien een hengel heeft verkocht.
    De stotteraar zegt tegen de klant:

    - j.ja m.m.maar, als je g.gaat v.v.vissen, hoehoe zie je dan d.dat je beebeet hebt?
    - o ja, natuurlijk, een dobber! Geef er maar een paar.

    - en als h.het n.nou gaagaat reregenen?
    - ja natuurlijk, geef maar zo'n grote visparaplu.

    - en gaga j.je dadan m.met je kont is het gragras z.zitten?
    - je hebt gelijk, ik neem ook zo'n vouwstoel.

    - mamaar vanop het wawater vavang je h.het meemeeste!
    - doe me dan ook maar zo'n roeiboot.

    - wouwou j.je zelf gagaan roeiroeien d.dan?
    - ok, vooruit, doe me dan ook maar meteen zo'n buitenboortmotortje.

    Uiteindelijk rekent de klant voor  ¤ 1.795,25 aan spullen af en vertrekt.

    De baas gaat naar zijn nieuwe verkoper en zegt:
    - fantastisch, zoiets heb ik nog nooit gezien. Hoe doe je dat?

    - dadat w.weet ik ook nieniet. 
    Hijhij kwam eieigenlijk voor mamaandverband voor zijn vrouw, maar i.ik zei:
    "a.als je n.nou totoch n.niet kan poepoepen,
    wawaarom g.ga je d.dan niet vivissen"?

    04-12-2009 om 11:45 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.al iets gepakt???

    Een 'Belg' van Noord-Afrikaanse afkomst komt bij de dokter en zegt dat hij zich ziek voelt.
    De dokter neemt zijn temperatuur en ziet dat de man 39,5° koorts heeft.
    'Heb je deze morgen al iets "gepakt "?' vraagt de dokter.
    'Just ne velo om naar hier te komen ' zegt de patient. 
    De moraal.....fietsen op slot !

    04-12-2009 om 11:32 geschreven door michelleke  


    03-12-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spelenderwijs woordjes leren
    De juf vraagt in de klas of de leerlingen een zin kunnen maken met
    het woordje "wirwar".
    Leentje krijgt eerst het woord en zegt :"gisteren heb ik mijn mama wol helpen sorteren, het was een echte wirwar"
    Zeeeer goed zegt de juf, waarop zij Frankske het woord geeft "Als
    mijn papa 's morgens opstaat is zijn haar een echte wirwar"
    Ook een zeer goede zin stelt de juf, de derde leerling die het
    woord neemt is Ahmed, zijn zin is:"mijn broer ging foriche week een bank overfal, maar zijn gewirwar kapot ".

    03-12-2009 om 18:21 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom...daarom
    Prins Filip loopt door het bos en de hele tijd loopt er een
    eekhoorntje achter hem aan.
    "Waarom loop jij de hele tijd achter me aan?" vraagt Filip aan het
    eekhoorntje.
    "Omdat," antwoordt het eekhoorntje, "ik nog nooit zo'n grote eikel
    gezien heb!"

    03-12-2009 om 18:20 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verkeerd begrepen
    Loopt een man in Amsterdam over de Wallen, klopt op een van de
    ruiten en vraagt aan de dame erachter: "Wat kost dat nou?"
    De dame antwoordt: "Vijftig piek."
    Waarop de man zegt: "Dat is helemaal niet duur voor dubbele
    beglazing."

    03-12-2009 om 18:19 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opmerkzame limburger
    Een Limburger maakt zijn eerste zeereis.
    Na enkele dagen vraagt de kapitein hem of alles naar wens is.
    "Fantastisch!" zegt hij. "En reuze handig, die wasmachines in de
    muur. Wat daar niet allemaal in gaat..."

    03-12-2009 om 18:18 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Astronauten
    De Nederlanders gaan hun eerste raket lanceren. "En," vraagt een
    verslaggever, "waar gaat de reis naartoe?"
    "Nou," zegt een Hollandse astronaut, "wij gaan naar de zon."
    'Naar de zon?" vraagt de reporter. "Maar daar is het toch veel te
    heet. Bent u niet bang dat de raket zal smelten?"
    "Nou nee," lacht de Hollander, "wij zijn niet gek, hoor. We gaan
    natuurlijk 's nachts!"

    03-12-2009 om 18:17 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rijbewijs
    Twie blondjes zitte on den toeg in een cafeeken oep 't Kiel .
    Zei tie ien: "'k zeng zjust wer men raaiexoam gon doeng."
    "Allee", vroagt d'aander: "en, oe was't?"
    "Nie goe, zenne", zee ze, "k zeng weer geboasd!
    ik koom wer on da rongd pungt, en der stod em bord me daartig oep,
    dus 'k raaie kik daartig kier rongd da rongd pungt."
    "Ai", zee d'aander, " en verkierd geteld, of wa?"

    03-12-2009 om 18:16 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over pascal

    Pascal komt strontzat thuis.

    Hij laat zich voor dood neervallen in zijn bed naast zijn vrouw.
    Hij wordt wakker aan de poort van de hemel en St Maarten zegt :

    "Pascal, je bent gestorven in je slaap"
    Pascal, volledig uit zijn lood geslagen, antwoord :
    " Dood? Ik kan niet dood zijn! Ik hou te veel van het leven! Ik wil terug naar huis!"

    St Maarten zegt : " je kan alleen maar terugkeren als een kip."
    Pascal antwoord : "Zolang ik kan terugkeren naar een boerderij dicht bij mij thuis, is het goed!"
    Zo gezegd, zo gedaan.

    Daar staat Pascal, bedekt met pluimen en krabbend in de grond.

    Een haan komt dichterbij : "Ah, ben jij die nieuwe kip?"
     
    "Hoe is je eerste dag hier geweest?"

    "Niet slecht" zegt Pascal de kip, "maar ik voel iets raar in mijn buik, net alsof ik ga ontploffen."
     
    "Je ovuleerd" legt de haan uit, "Zeg nu niet dat je nog nooit een ei hebt gelegd? Ontspan, laat je volledig gaan, dat is heel normaal"
     
    Pascal luistert naar de haan en enkele oncomfortabele momenten later : voila, een ei !
    Pascal loopt over van emotie na zijn eerste kennismaking met het moederschap.
     
    Met volle overgave legt hij nog een tweede ei.

    Terwijl hij zich klaarmaakt om ook nog een derde ei te leggen, voelt hij een harde klap op zijn hoofd en hoort hij zijn vrouw roepen: "Pascal, word wakker, ge zijt in ons bed aan't kakken !!!!!"
     

    03-12-2009 om 17:16 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slim dom blondje!!

    niet alle blondjes zijn gelijk !
    Een blondje en een advocaat zitten in het vliegtuig. De advocaat  stelt
    voor een spelletje te spelen:
    We spelen  het als volgt: we stellen elk een vraag, en als jij het
    antwoord  niet weet geef je mij 5 euro, en als ik het antwoord niet weet
    krijg jij 500 euro".
    Oké dan" zegt het blondje en ze  speelt mee.
    De advocaat begint met een vraag: "Hoeveel bedraagt  de afstand tussen
    de maan en de aarde?"
    Het  blondje neemt spontaan haar portemonnee en geeft 5 euro aan de
    advocaat.
    Die glundert en zegt : "Nu is het uw beurt om  mij iets te vragen."
    Het blondje denkt even na en vraagt dan:  "Wat gaat met drie poten de
    berg op en komt er met vier poten  weer vanaf?"
    De advocaat denkt heel diep na, hij weet het niet.  Hij neemt zijn laptop en

    begint in een encyclopedie te neuzen maar vindt het niet.
    Het blondje is intussen in slaap gevallen. Ten langenlaatste maakt hij
    het blondje wakker, neemt hij zijn  portemonnee en geeft het blondje 500
    euro.
    Het blondje stopt het geld weg en draait zich weer om om verder te
    slapen,dan vraagt de advocaat: Wat was het antwoord op de vraag?"
    Het blondje neemt zwijgend haar portemonnee en geeft de  advocaat 5 euro.

    03-12-2009 om 17:13 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een goeike...

     
     
          Hij aan zijn vrouw:  Laten we er eens een mooi weekend van maken!
     
          Zij:  Das een fantastisch idee!!
     
          Hij:  Goed, dan zien we elkaar maandag terug!!!

    03-12-2009 om 11:39 geschreven door michelleke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Escargots .een goeike
     Er zit een man in een restaurant en hij bestelt escargots.
    'Wilt u Franse of illegale ?' vraagt de ober.
    ' Franse of illegale?' vraagt de klant,
    ' wat is hetverschil ?'
    Zegt de ober : 'In de franse zit er een slak in elk huisje, in de illegale zitten d'r tien .'

    03-12-2009 om 11:33 geschreven door michelleke  


    30-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Belg,een hollander en een neger.
    Drie mannen, een Belg, een Hollander en een neger, zitten
    gespannen te wachten in de kraamkliniek.
    Plots komt de dokter binnen: "Proficiat,alle drie een jongen!
    Er is echter een probleem, door de drukte hebben we de baby's
    verward, en ik denk dat jullie best kunnen zeggen wie je kleine is."
    Bij de drie baby's neemt de Belg onmiddellijk het kleine
    negertje.
    Zegt de dokter: "Maar meneer dat kan toch niet die van jou zijn?"
    En de Belg: "Ik weet het, maar het is de enige manier om zeker
    te zijn dat ik met geen Hollanderke naar huis ga".

    30-11-2009 om 18:58 geschreven door michelleke  




    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs