Inhoud blog
  • yessss
  • het is lastig
  • Hem vergeten, gaat ontzettend moeilijk
  • het is moeilijk
  • De saaiste dag uit mijn hele leven
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Truth or Deare

    29-09-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.het is moeilijk
    ik snap mezelf echt niet, ik denk steeds dat het mijn schuld is dat het uit is, maar dat is niet zo en ik heb spijt van alles... maar ik wil hem...
    Alles wat ik met hem mee heb gemaakt mis ik, ontzettend... Maar hij is een echte player, eerst mij toen een ander is naar een paar weken weer uit gegaan, en hij heeft nu al een ander. Hoe gestoord is hij wel niet! Maar kijk mij dan, een meisje die haar ex maar niet kan vergeten, en dat ze hem ontzettend mist.. ligt het dan aan mij of ben ik gewoon gestoord geworden. Hij heeft gewoon die lach, die ogen, zijn liefde... ik ben nog nooit zo erg in de steek gelaten. Als ik een happy koppel zie dan denk ik: dat was ik paar weken geleden nog, en nu loop ik alleen.. Ik mis hem zo ontzettend erg, ik heb zijn foto's nog niet verwijderd, ik kan het niet, ik denk dat ik er spijt van ga krijgen!... 
    Ik begin gewoon met eentje en dan zie ik wel..


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 15/10-21/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs