Inhoud blog
  • Roel het fotomodel
  • Roeltje en Ricky
  • Ricky
  • Ik en mijn broertje
  • Daan het duiveltje
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Quinten en Daan's place

    16-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik en mijn mama
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dat ben ik (Quinten) met mijn mama, zij was toen zwanger van mijn broertje.

    16-09-2007 om 21:52 geschreven door Brenda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quinten de playboy
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zeg nu zelf: "Ben ik geen schoon ventje?"
    Foto is genomen op vakantie in Frankrijk 2007

    16-09-2007 om 21:48 geschreven door Brenda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quinten de rallypiloot
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik ga later rallypiloot worden!!! Ik ben nu volop aan het oefenen,...

    16-09-2007 om 21:44 geschreven door Brenda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nelson en spot
    Links zie je Nelson. Een goede trouwe vriend!! Tot op de dag dat hij Quinten heeft gebeten, mama heeft toen een hele moeilijke beslissing moeten nemen, ze heeft hem laten inslapen. Hij was toen 11 jaar en had suikerziekte. De dierenarts vertelde mama dat hij toch niet zo lang meer ging leven. Toch missen we hem nog elke dag.

    Rechts zie je Spot. Hij had de kennelhoest toen mama hem adopteerde. Mama is toen veel bij de dierenarts geweest.

    16-09-2007 om 21:42 geschreven door Brenda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Daan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Hallo,

    Mijn naam is Daan en ik ben geboren op 2 februari 2006. Ik heb mama en papa niet zo doen schrikken als Quinten maar ik ben maar 14 dagen te vroeg geboren. Weliswaar terug met keizersnede zoals mijn broer. gewicht: 3100 kg  lengte: 47 cm

    16-09-2007 om 21:32 geschreven door Brenda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quinten
    Mijn naam is Quinten. Ik ben geboren op 21 november 2003, twee maand vroeger dan verwacht!!
    Ik was toen nog een heel klein ventje gewicht: 1190 kg  lengte: 42 cm
    Ik moest nog even in het ziekenhuis blijven maar eens thuis zette ik meteen de boel op stelten.

    16-09-2007 om 21:29 geschreven door Brenda  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)

    Archief per week
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007

    Gastenboek

    Quinten en Daan vinden het leuk als je een boodschap achter laat!


    Blog als favoriet !


    Het zijn zo'n schatjes Roeltje en Ricky

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs