Inhoud blog
  • time-out
  • istanboel
  • 3 x amerika op 1 muur
  • breivirus
  • eerste test
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Over mijzelf
    Ik ben marina
    Ik ben een vrouw en woon in moorsele () en mijn beroep is ambtenaar .
    Ik ben geboren op 15/04/1960 en ben nu dus 64 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: .
    hallo, ik ben marina. ik quilt sinds een 10-tal jaar. ik ben gehuwd met luc (al 26 jaar!) en samen hebben wij 3 kinderen
    quiltmadam

    16-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heel erg ambitieus
    ik ben begonnen aan een groot werk : ik wil deze poncho breien ! de eerste 4 rijen zijn er al, de rest is heel wat ingewikkelder !
    na 2 sjaals in de breiles wou ik toch aan iets anders beginnen, ik hoef tenslotte geen hele kast vol sjaals en sjerpen !
    hopelijk vriest het nog niet meteen weken na mekaar want deze poncho zal niet op 1, 2,3 klaar zijn ! maar ja, volgend jaar wordt het weer winter !
    gisteren kocht ik ook het boek van de allernieuwst rage : kerstballen breien ! gelukkig is het ook ieder jaar weer kerstmis !
    tijdens de handwerkles ben ik aan het afwerken : werkjes van een paar jaar geleden die onafgewerkt in de kast zijn blijven liggen, neem ik nu onder handen ! momenteel is dat een kleedje in hardanger : ik heb mezelf voorgenomen om elke dat een hokje op te vullen met een 'maltezer-kruis', een vervelend werkje maar gisteren ben ik er in geslaagd om er 2 te doen ! ik had precies het systeem te pakken en nu moet ik volhouden natuurlijk !



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    16-11-2011
    succes
    veel succes met je poncho, maak je die ook op bestelling?

    16-11-2011 om 22:30 geschreven door inge


    .
    WAt een werk zal dat worden,succes alvast.
    En het patchen,wordt dit opzij geschoven ?

    16-11-2011 om 17:39 geschreven door katrien




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs