Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    06-03-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.opdracht voor maart
    ......de nieuwe opdracht heb ik klaar ..deze keer is het een stitcherieblok en drie blokken .....en ik heb onlangs ook nieuwe stofjes gekocht voor deze quilt ; ik denk dat ik nu voldoende rode stofjes heb en dat ik enkel nog ecru en wit zal moeten kopen .....en DMC-garen:-D

    ......even een "huishoudelijke mededeling" ......bij reacties zijn er een paar dames die meer uitleg willen over deze quilt , sturen jullie me dan even een mailtje, want ik heb geen emailadres van jullie .......

















    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    07-03-2010
    Mooi!
    Alleen al die lapjes stof bij elkaar doet er voor zorgen dat ik zin zou hebben om te leren quilten. Maar ben bang dat het erg moeilijk is....
    Maar je maakt prachtige dingen Evelyn.
    Lieve groeten van Erika

    07-03-2010, 18:15 geschreven door Erika


    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs