Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    16-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.......triest bericht.....
    ...in mijn vorige blog liet ik jullie trots de zwangerschapsquilt zien die ik voor mijn zus heb gemaakt ........maar enkele dagen nadat ze het quiltje heeft gekregen ging het helemaal mis ....voor de 2e maal in 11 maanden verloor ze een babietje .......ik vind het zo erg en ik kan niet in woorden uitdrukken hoe ik me voel .....we kunnen alleen maar haar en haar man troost bieden en er zijn ......en ik ben een mooi Little quilt of love aan het maken .....ik laat jullie al iets zien van het quiltje ...vanmiddag geef ik aan mijn zus het quiltje en één van de komende dagen zal ik een foto van het quiltje op mijn blog plaatsen ....;





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (3)

    17-08-2009
    sterkte
    Dag Evelyne,
    met pijn in het hart lees ik het trieste nieuws over de zwangerschap jouw zus. Een LQoL zal zeker wel wat troost kunnen brengen,veel moed bij het maken ervan.Sterkte aan jullie allen.
    groetjes
    Trees L.

    17-08-2009, 13:00 geschreven door trees lecluyse


    !

    Wat een triest nieuws!

    Sterkte voor iedereen!

    17-08-2009, 00:37 geschreven door Yvonne aka sommeke


    16-08-2009
    little quilt of love
    Hallo Evelyne
    Wat zal de little quilt of love troost bieden, helemaal als deze gemaakt is door je eigen zuster.
    Het leven is helaas vaak oneerlijk. En dan ook nog twee keer in zo'n korte periode.

    groetjes Elly

    16-08-2009, 09:43 geschreven door Elly


    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs