Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    18-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nijntjesquilt/deel 4
    ....'tis gelukt ...de quilttop is klaar!

    ....quilttop is finished!





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (7)

    28-04-2009
    nijntjes-quilt
    Ik vind je nijntjes-quilt geweldig mooi ,maar ook mooi gedaan .Ik ben voor het eerst op je weblog  ik vind dat je een leuke weblog hebt.
    Heb je de nijtjes patronen uit een nijtjes boek of zelf zo leuk bedacht.Ik kom zeker weer terug bij je.
    Gr Willie

    28-04-2009, 22:50 geschreven door Willie


    PRACHTIG
    Deze quilt ziet erg erg leuk uit. Nijntje blijft altijd leuk voor de kleintjes.

    Groetjes Hennie.

    28-04-2009, 17:33 geschreven door Hennie


    21-04-2009
    bloos bloos
    lieve dames , bedankt voor de lieve complimentjes, nijntjeis een heel dankbaar onderwerp .en zelf ben ik ook best wel trots op deze quilt ......mijn volgende project is een breiproject ...vestjes voor het lentefeest en het vestje voor Mette-marit is met nld 2.5 dus dat wordt pittig doorbreien ..........

    21-04-2009, 11:43 geschreven door evelyne


    19-04-2009
    Bravo,bravo!!
    Hallo dochter,

    Wat is je baby-quiltje mooi geworden!! Ik weet dat je er veel werk aan gehad hebt, maar het resultaat is er weer naar.Dat kleine babietje zal er heel lekker onder kunnen slapen...en wat is nu je volgende 'project', er zit zeker nog wat in je 'projectendoos'...

    19-04-2009, 21:05 geschreven door Omalies


    Lief
    Hij is heel lief geworden. Onze DD's van 24 en 19 waren en zijn nog steeds Nijntje-gek.

    Groetjes Anita

    19-04-2009, 12:58 geschreven door Anita (Sniet)


    !
    Prachtige Nijntjes-top!!!

    19-04-2009, 02:55 geschreven door Yvonne aka sommeke


    18-04-2009
    mooi!
    hei, je nijntjes-quilt ziet er al heel mooi uit, leuke kleur heb je uitgezocht!
    groetjes marleen

    18-04-2009, 20:43 geschreven door marleen


    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs