Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    07-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.borduurwerk
    eindelijk heb ik het vorige zondag kunnen afgeven ......veel te laat ....tja dat zie je wel duidelijk aan de datum dat het het feest al een hele poos geleden was ....ik kocht het borduurpakket bij http://www.historicalsamplercompany.co.uk/home.php  , het pakket was heel verzorgd en ik had meer dan genoeg borduurgaren ......het borduurwerk heeft mooie antieke kleuren en het was een leuk werk maar ik heb het wel onderschat, ik heb er veel langer aan geborduurd dan dat ik dacht toen ik eraan begon 





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    10-12-2012
    Super!!
    Waw, supermooi resultaat!!  Om fier op te zijn....

    10-12-2012, 17:44 geschreven door Isabelle


    blij dat je terug bent. Was lang geleden dat we iets gezien hebben van jou.Je maakt mooie dingen. Dat mag gezien worden. groetjes

    10-12-2012, 10:40 geschreven door tante sonja


    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs