Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    04-11-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.give-away 3
    na veel geploeter en gevraag aan de mannen in huis denk ik dat het me nu gaat lukken om een blogje te plaatsen met een 3-tal foto's .....duim duim dat het het lukt ......ik hoop ook dat mijn nieuwe give-away warmer zal onthaald worden dan de vorige give-away (kennelijk was het paneel toch te roze)..... ik heb een tas gemaakt naar het patroon van very purpleperson http://verypurpleperson.com/2010/04/making-reversible-bag.html  de bloem is naar een patroon van mme zsazsa http://madamezsazsa.blogspot.com/2010/09/maak-een-broche.html 

    De binnenkant van de stof is een rood bedrukt ikea-katoentje en de buitenkant is een stevige blauwe stof. Je kan een kansje wagen voor deze give-away tot en met 26 november 2011, het enige wat je moet doen is een reactie schrijven op dit blogje 








    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (8)

    22-11-2011
    Give away
    Hey beste vriendin,

    Ik ken nog wel een adres waar die tas ook welkom is: het mijne    ;-)

    Doe zo voort hoor, bezige bij !

    Gwendolyn

    22-11-2011, 12:58 geschreven door Gwendolyn


    09-11-2011
    Giveaway
    Superleuk modelletje van tas, handig dat je bent, je zou de tas ook kunnen maken in een stofje met leuke kerstmotiefjes, dan heb je direct een leuk geschenkje voor onder de kerstboom

    09-11-2011, 21:52 geschreven door Nicole


    07-11-2011
    In love ;-)

    Hallo

    Ik was onmiddellijk weg van je megatoffe tas. Daar zou ik heel graag mee pronken.
    Proficiat ook met je leuke blog! Ik heb bewondering voor je talent.

    Groetjes

    Tineke

    07-11-2011, 18:16 geschreven door Tineke


    06-11-2011
    Wat een schattige lieveheersbeestjes ben je aan het maken! En zo netjes weer.
    En wat een leuke give-away weer!

    Groetjes,

    Ellen

    06-11-2011, 07:44 geschreven door Ellen


    04-11-2011
    giveaway

    04-11-2011, 15:55 geschreven door lydia


    tas

    04-11-2011, 13:11 geschreven door mech.


    giveaway
    Leuke dingen maak je, ik loot graag mee om die mooie tas te winnen.
    succes met je stoeien met de computer, heel herkenbaar.
    groeten annet

    04-11-2011, 13:01 geschreven door annet


    Giveaway
    Leuk weblog heb je!
    Bedankt voor de kans die je geeft, om die mooie tas te winnen in de giveaway! Ik wil graag meeloten.
    Groetjes,

    Jeanneke
     
    http://dezondagssteek-jeanneke.blogspot.com

    04-11-2011, 11:01 geschreven door Jeanneke


    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008
  • 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs