Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    14-01-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een tasje voor mijn meisje .....
    .....mette-marit vond jullie reacties op mijn vorig blogje heel leuk ( ik ook hoor :wink: )......ze heeft al ijverig verder gewerkt aan haar dekentje ..dus binnenkort ongetwijfeld nieuwe foto's ......maar mette-marit en tasjes das ook iets bijzonders .....ze heeft verschillende tasjes en als ze aan het spelen gaat met haar poppen zeult ze vaak met drie babies .....een 7-tal tassen ....en ja hoor de jonge dame heeft echt alles nodig :wink: , in het ene tasje zitten de kleertjes , in de andere de pampertjes in nog een andere de schoentjes en ga zo maar door ...ze liggen vaak ook her en der in huis verspreid .....dus voor kerst ging ik aan de slag en maakte dit tasje .....het ontwerp is van deze australische dame http://rosaliequinlandesigns.typepad.com/  ..... ik kocht het patroon hier http://www.buttonberry.com/ ..... het onwijs gave stofje kocht ik hier http://home.scarlet.be/~ld287379/vermiljoenshop/    ..... en de monchihi kreeg de jongedame van de kerstman ( puur jeugdsentiment van de mama) ......maar gelukkig vind mette-marit de monchihi ook heel leuk en spaart ze nu met haar zakcentjes voor een jongetjesmonchihi ......











    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    29-02-2012
    stevigheid
    Zo schoon ook weeral, magniefiek gedaan. 
    Vraagje : er zit veel stevigheid in die tas precies. de tas en de handvaten blijven mooi rechtop. Hoe heb je dat bekomen? Welke tussenvoering heb je hiervoor gebruikt? 
    Clementine

    29-02-2012, 09:48 geschreven door clementine


    14-01-2011
    mooi
    Amai. Dat is echt mooi hoor. Ze is vast heel erg blij.

    14-01-2011, 19:41 geschreven door Sandra


    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs