Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    16-07-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dear prudence dress
    ..... een poosje geleden mocht ik een patroon uittesten ........ de dear prudence dress van sew pony http://www.sewponyblog.com/  .... het is een jurkje die me doet denken aan jurkjes die ik vroeger droeg ... daarom zocht ik bij stoffen christine http://www.stoffenchristine.be/  een vintagestofje ...... Mette-Marit moest even wennen aan het kleur maar ik vind dat het haar beeldig staat .......... het patroon is zeer goed uitgelegd en de foto's leiden je door elke fase van het maken van de jurk ....... smockwerk had ik nog nooit gedaan en het is aardig gelukt ..... nu ligt er op de kniptafel een mouwloze versie van deze jurk ...... dus foto's zullen volgen ..... wil je ook dit patroontje kopen? momenteel is er bij aankoop van het patroon een korting van 15% met de code PRUDENCE15 op de site van sewpony 

    .... a while ago I hade the chance to test a new pattern from sewpony .... the dear prudence dress http://www.sewponyblog.com/ ..... I've chosen a vintage fabric for the dress ..... my daughter Mette-Marit looks lovely with the orange/green fabric ...... but this is for her a totally new colour for clothes .......... she was not sure about the colour but friends at school told it looks lovely ....... so yess! se wear the dress ;-)
    ..... when you want to buy this pattern it is currently 15% off with the code PRUDENCE15 ....... I 've also cut a sleeveless version of this dress so new photos will follow within a few days .....














    16-07-2015, 06:36 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    29-06-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stitchery klaar en ingekaderd
    ..... onlangs heb ik een stitchery afgewerkt en een bijpassende kader gevonden , stitcheries maken vind ik heel rustgevend en toen ik deze zag was ik meteen "verkocht"





    29-06-2015, 06:17 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    24-04-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.start to run
    ...... deze zomer gaan we op vakantie naar het zwarte woud in Duitsland ..... en ik denk dat als ik even kijk naar mijn conditie dat ik daar nog niet te veel bergen zal beklimmen ......... dus ik wil iets aan mijn conditie doen ....... ook was ik op zoek naar een nieuw badpak voor deze zomer en een moment in de paskamer met een badpak dat totaal niet pastte deden me dromen van enkele kilootjes minder ....... vandaar dat ik ben begonnen met start to run ......... heb nu al een 3-tal lessen achter de rug ...... en het gaat ...... maar ook niet meer dan dat ..... voel dat mijn conditie verschrikkelijk is ( ik die dacht dat ik met al dat fietsen toch nog een goed conditie had ) .........maar ik ben vastberaden om mijn conditie te verbeteren ....... woensdag had ik al een loopmaatje en dat was heel aangenaam ...... 



    24-04-2015, 13:14 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    10-03-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.40 dagen zonder vlees
    ..... ik doe mee aan de 40 dagen zonder vlees ..... we zitten nu net over de helft en tot nu toe heb ik 2 dagen vlees gegeten ......soms krijg ik de vraag : " waarom doe je mee met 40 dagen zonder vlees?" ..... omdat de ecologische gedachte mij wel aanspreekt .... omdat ik eigenlijk wel vaker eens vegetarisch wil eten maar dat ik dat dan niet doe omdat mijn huisgenoten liever vlees eten en ik me dan op de moeite steek om 2 verschillende dingen te koken ...maar ik doe ook mee omdat ik me zelf wel eens wil uitdagen om nieuwe dingen te proeven ..... ik ben dus eigenlijk echt wel een zeut als het gaat om dingen eten die ik niet ken ...... maar de afgelopen 20 dagen heb ik dus vaak al iets voor de eerste keer gegeten en tot nu toe bevalt het me wel...... alleen de harde schapenkaas beviel me echt niet ........ maar dan heeft herwin de rest van de schapenkaas gegeten ( dat vond ik dus ontzettend lief )...... voor de rest heb ik al verschillende vleesvervangers gegeten , vegetarisch broodbeleg, bietenhumus ........ en ja ik vond het allemaal lekker ...... alleen de spinazieburger kon me weinig bekoren .... en de consistentie van gebakken tofu maakt me ook niet helemaal gelukkig ...... maar voor de rest bevalt het vegetarisch eten me wel ..... en wat ik mis ? gebakken gehakt ..... man , man ..... nooit gedacht dat ik dat ging missen ...... maar goed ..... op naar de volgende 20 dagen zonder vlees ......





    10-03-2015, 16:50 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    27-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.superzachte sjaals
    .... bij http://www.julijasshop.be/Webwinkel-Category-2096829/Brei-en-haak-pakketjes.html  verkopen ze heel mooie breipakketten om een superzachte oversized sjaal te breien ...... de roze heb ik voor mezelf gemaakt en de grijze voor de vriendin van mijn oudste zoon ....... het is een zalige sjaal om te dragen ...... superzacht en lekker warm ...... en was leuk om te maken ..... ribbelsteek en dikke naalden dus lekker simpel en vlug klaar







    27-02-2015, 06:30 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (4 Stemmen)
    25-02-2015
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterknutsels
    het is heel lang geleden dat ik een blogje heb geschreven ....... ik heb het druk gehad ...... heb 3 modules van de opleiding verpleegkunde doorlopen .... maar nu is er even rust ingelast ...... studeren met 3 kids en man in ploegen ..... het is meer dan een fulltime job ...... en nu is onlangs mijn man veranderd van job en dat is nu even het allerbelangrijkste ..... dus in september doe ik weer verder met de opleiding verpleegkunde en tot dan kan ik lekker terug creatief zijn ......... in de kerstvakantie kwam er een klasvriendinnetje spelen en van een sok maakten we olaf en van een lege melkfles een sneeuwman ...... lang leve pinterest voor de leuke ideetjes



    25-02-2015, 06:37 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs