Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    07-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PIF
    ...op deze blog http://avmitten.over-blog.com/article-24047658.html  heb ik me ingeschreven voor de PIF-challenge ( = pay it forward challenge) .....wat houdt dit in ...de eerste drie die reageren op dit blogje krijgen binnen de 365 dagen van mij een zelfgemaakt kadootje  MAAR alvorens te reageren lees eerst de voorwaarden .....je moet zelf ook een blog hebben EN op je blog ook beloven om aan de eerste drie die reageren ook een zelfgemaakt kadootje te sturen .....wanneer je bij de eerste drie bent en ook het zelfde belooft op jou blog zal ik je contacteren voor je adres en zal ik je blog uitgebreid bestuderen om te weten te komen wat je leuk zou vinden als kadootje....

    ...on this blog http://avmitten.over-blog.com/article-24047658.html I have joined the PIF-Challenge ( pay it forward challenge ) the first three people who wrote an reaction on this item get from me within the first 365 days a little handmade present......BUT  for you react read the rules ...you have to got a blog AND promise on your blog that you will make a gift for the first 3 people that react.....so when yo're one of the first three people that react and you've made the same promise on your blog I'll contact you for your adress and I'll visit your blog often so that I'll know what will be a perfect gift for you!

    07-11-2008, 14:37 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    03-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABC-quilt -blok E
    .....het is maandag en na een onderbreking van 2 weken lukt het me weer om een nieuw blokje te plaatsen van mijn abc-quilt.....het is de E= electric fan .......ook toon ik jullie nog 2 foto's van ons midweekje centerparcs .....we hebben het heel gezellig gehad .....zo'n paar daagjes samen relaxen met ons gezinnetje heeft ons echt deugd gedaan

    ...today I show you the E block of my abc-quilt ...it's the E from electric fan .....and I show you two pictures of our midweek in centerparcs .....It was so relaxing those 4 days ....





    03-11-2008, 19:26 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    01-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.angels gifts
    ...toen ik terugkwam van een ontspannend midweekje centerparcs kreeg ik een mailtje dat mijn pakketje is aangekomen in amerika bij debbie ......ze is er heel blij mee ......en nu kan ik jullie laten zien wat ik heb gemaakt

    ...I received an email that my gifts has arrived in the USA ....debbie mailed me that she was very pleased with the gifts ...so now I can show you what I've made









    01-11-2008, 18:57 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    25-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.halloween vakantie
    ......maandag vertrekken we voor een midweekje centerparcs dus dit weekend staat in het teken van inpakken,opruimen,poetsen.....dus even geen nieuwe blogjes voor een weekje ...na halloween ben ik er terug!

    ....monday we will leave for a few days at centerparcs ...so there will be no new messages for a week ...I'll be back after halloween





    25-10-2008, 11:50 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    23-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorbeeldige huisdieren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...onlangs zag ik bij mijn moeder een poes heerlijk slapen op een poezendekentje in de zetel ........ik zei nog " goh mama dat is toch gemakkelijk dat jou katten dat doen, mijn katten lopen gewoon voorbij hun poezendekentje ".......een paar dagen later zag in de poezendeken bij mij thuis in de kast liggen nadat ik weer overal poezenhaar had weggestofzuigd .....;en kijk nu eens hoe lief de poezen op hun dekentje liggen te slapen ...waar ze slapen als ik niet thuis ben daar durf ik geen antwoord op te geven

    23-10-2008, 13:34 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    22-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.....angels gift
    ......ik ben bij de stitchers angels en gisteren is mijn pakketje vertrokken .....richting ......ver weg .....en vandaag enkele foto's om een tipje van de sluier te lichten

    .....I'm a stitchers angel ...and yesterday my gift left my home ...and it's gone to .......far away ...today a picture so yoe can get an idea of what I made .....







    22-10-2008, 11:08 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    20-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en nog een t-shirtje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..ja ja ik schaam me een beetje maar mijn blokje is niet klaar van de abc-quilt ...ik bezig met andere dingen die ik nog op mijn blog kan plaatsen dus vandaag een t-shirtje dat ik maakte voor het dochtertje van de buren

    ...my new block for the abc-quilt is not finished so I show you today a t-shirt I made for the babygirl of our neighbours

    20-10-2008, 10:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    16-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog een t-shirtje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen onlangs maakt ik dit voor de kleindochter van brigitte ..haar weblog vind je hier http://www.bloggen.be/bibilies/

    a while ago I made this for the granddaughter of brigitte ..you find her weblog here http://www.bloggen.be/bibilies/

    16-10-2008, 20:01 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    14-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.blokje D- ABC-quilt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..."ha "zei de echtgenoot gisteren "je bent het aan het afwerken"en dan kwam er een goedkeurend "mmmmmmm" .....nu afwerken is een groot woord ...;de draad oppikken is misschien beter want ik zit nog maar aan de letterd D en tot X is nog een heel eind .....dus vandaag toon ik jullie blok D = double X

    .....my husband is very happy that I work on this project again ...ahum ahum I started it 8 years ago .....so today I show block D = double x but there is still a long way to X

    14-10-2008, 14:15 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    12-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.heb echt een zakje tijd nodig......
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...;de laatste weken ben ik met van alles en nog wat bezig ,maar ik kan nu nog niets tonen want het is allemaal nog een beetje een verrassing en ook als helpertje van sinterklaas en de kerstman heb je nu eenmaal zwijgplicht ...maar goed ik wil jullie dus eigenlijk maar vertellen dat ik wel heel creatief ben maar het niet kan tonen .......maar deze zomer heb ik een heel mooi kerstboek gekocht en zwijmel zwijmel daar staan zo'n mooi dingen in ......ik heb echt een zakje tijd nodig wil ik voor kerst uit dit boek nog iets willen maken ........

    ...the last few weeks I'm very busy but I can't show you anything ......it are all secrets that I make ........but one thing I can show you a very pretty christmasbook ......but I really need a bag of time to make something for christmas out of this book ....

    12-10-2008, 13:12 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    09-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stitchers angel!!!!
    ...vandaag voelde ik me heel speciaal , de postbode bracht een pakje en ik wist totaal niet van wie het kwam ...toen ik het opendeed kwamen de mooiste dingen tevoorschijn ......mijn stitchers angel heeft de prachtigste dingen gemaakt ....ik ben er heel blij mee ........

    .....today I felt very special ...I received a package from my stitcher angel ......what a beatiful things that I've received .....i'm so happy with my gift ...Deb, thank you you're a wonderful stitching angel!



















    09-10-2008, 18:48 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    07-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.....nog een blokje voor de abc-quilt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...gisteren was het hier een drukte van jewelste voor een bijna-jarige in de familie ..dus ik was uit het oog verloren dat ik nog een blokje van de abc-quilt moest plaatsen .....maar hier is hij dan ....deze keer de c= calico puzzle..en nu terug naar de orde van de dag ......namelijk een berg strijk wegwerken .....

    en here is the c-block from my abc-quilt c=calico puzzle

    07-10-2008, 11:02 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    06-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en ja hoor nog een tas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..dit vind ik persoonlijk een heel mooie en past bij het seizoen want de stof noemt "autumn flower"

    ..this bag I like very much ...the fabric hast the pretty name " autumn flower"

    06-10-2008, 00:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    05-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.en nog maar eens een tildatas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..nog maar eens een tas een nu zwarte stof met witte stippen

    ...another bag and this time with polkadots

    05-10-2008, 00:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    04-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nog een tildatas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...ik heb nog een tildatas gemaakt deze keer met een "krantenstofje'

    I made another "tildabag' this time with a newspaperfabric

    04-10-2008, 13:53 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    01-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.quiltwedstrijd
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...dit quiltje heb ik gemaakt voor een wedstrijd van ellie's quiltplace .....vandaag is de uitslag bekend ...ik val niet in de prijzen maar ik laat jullie toch een foto zien van mijn quiltje op deze link http://elliesquiltplace.fateback.com/Wedstrijd.html  vind je de winnende quiltjes......

    this is a quilt I made for a contest ...I didn't won but her you see the winning quilts http://elliesquiltplace.fateback.com/Wedstrijd.html

    01-10-2008, 10:30 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    29-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABC-quilt/blokje B
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...het is maandag dus vandaag een blokje van de abc-quilt vandaag is het de b=beginnersdelight

    ..today its monday so I show a block of my abc-quilt today its b=beginners delight

    29-09-2008, 13:46 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    25-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.woorden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..al surfend op het internet kom je wel eens leuke dingen tegen ...zoals bvb op de site http://wordle.net/ kan je "word clouds" maken .....ik heb er eentje gemaakt gewoon door het internetadres van mijn blog in te geven .......ik vind het wel leuk geworden .....

    ...on the internet you can find wonderful things ....on this site http://wordle.net/ you van make "word clouds"......

    25-09-2008, 10:47 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    23-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kadootje
    ...enige tijd geleden vertelde ik dat ik" readerguest " was in cross stitcher ....van het tijdschrift kreeg ik een aankoopbon bij deze internetwinkel http://www.superstitcher.com/  en ik heb dit pakketje gekozen ..."row of cats" van bothy threads .....ik vind het een heel leuk pakketje nu nog ergens een zakje tijd op de kop tikken

    ps ...hebben jullie de gouden naald gezien ..het is echt een bling bling dingetje ....;

    ...a while ago I wrote that I was a "readerguest" in cross stitcher ..;from that magazine I 've got a voucher for this internetstore http://www.superstitcher.com/ and I chose this kit ....."row of cats" from bothy threads ......the only thing I've still got to find is a bag with time

    ps . did you've seen the golden needle?.....it "glitters"



    23-09-2008, 19:37 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    22-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.abc-quilt/blokje A
    .....ik heb zoveel handwerkjes liggen en nog zoveel quilts om te maken ...als ik eraan denk word ik verlegen ....aan mijn prikbord hangt al een poosje " ik koop niks meer totdat alle handwerken zijn afgewerkt" ......maar ik heb toch al weer wat nieuws gekocht .......maar ik zet door ...bij deze toon ik jullie iets wat dreigt een 10-jarenplan te worden .....een abc-quilt .....een pakket van de calico house in Antwerpen .....en ( verschiet niet) een kerstkado van mijn ventje van 1999 .....erg hè ? ....ik heb dus besloten dat ik eens werk moet maken van deze quilt en vanaf nu toon ik elke maandag een blokje ( zal dus nu wel in gang moet schieten ) ...dus deze week toon ik blokje A = Album

    ...I have so many fabric,patterns, kits so I've decided ( an it hangs on my fridge) ..;I don't buy anything new until everything is finished .....but I have to admit I already bought something new ...This kit was a christmasgift from my husband in 1999....so it's time to start working on this quilt ......so every monday I'll show a block .....this week it's block A = album





    22-09-2008, 14:57 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (6 Stemmen)
    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs