Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    12-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEWONNEN!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ....ik heb gewonnen !!!!!!!.......ik lees vaak de blog van Ellen ..  http://elliesquiltplace.web-log.nl/    1 jaar en om dat te vieren verloot ze in de maand juni op de even dagen een patroon.....en kijk vandaag heb ik geluk ...ik heb een heel mooi patroon gewonnen ......nl. " a walk through the garden"....

      I've won  .....I often read the blog from Ellen ...  http://elliesquiltplace.web-log.nl/   ...this month her blog exist one year ...and today is my lucky day ..i've won the pattern " a walk through the garden"

    12-06-2008, 13:17 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    10-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.assepoester
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..dit is een lapje dat ik heb geborduurd voor http://www.troostquilts.nl/   ik ben de quilt nu aan het quilten ( de foto toon ik morgen) ....de mannen in huis vinden het allemaal nogal zoetig en meisjesachtig ...maar Mette-Marit vindt het prachtig ....

    this cinderella I made for http://www.troostquilts.nl/  ....I'm now quilting the quilt ( I'll show the picture tommorrow ..the man in house think it's all to "girly" but Mette-Marit just loves it ....

    10-06-2008, 11:41 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    09-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kado vaderdag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mijn kadootje voor vaderdag kon ik pas vandaag gaan halen bij de de Hema...dus herwin kreeg zijn kadootje 1 dagje te laat ...maar hij is er heel blij mee ...het hangt al te pronken in de veranda .......

    today I could get the present for fathersday ...one day too late ...but Herwin is very happy with the present...

    09-06-2008, 20:48 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    08-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vaderdag
    ....als je zelf iets niet hebt hoop je vaak dat je kinderen dit wel zullen hebben en daarom ben ik heel gelukkig dat mijn kinderen gezegend zijn met de beste papa die er is .........lieve schat , vanwege mij,sebastiaan,jonathan en mette-marit wens ik je een hele leuke en gezellige vaderdag toe!

    when you don't have something in life you hope that you're children will have it .....and that's why I'm so happy that my children are blessed with the best daddy!



    08-06-2008, 11:02 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    06-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.confituur
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...vandaag eens een andere creativiteit...ik heb deze week confituur gemaakt ..aardbeien-rabarber confituur ....en ik moet zeggen ik eet heel graag zelfgemaakte confituur maar het maken ervan ....... tja hoe zou ik het zeggen ik ben niet echt een natuurtalent in confituur maken .......ik vind het nogal moeilijk om te weten wanneer de confituur goed is ...en het gieten in de potjes is nogal een kliederboel bij mij ......je kan niet alles kunnen hè ...maar em de confituur smaakt wel hoor ..en morgenavond maak ik nog eens confittur .....en wie weet gaat het dan al een stuk makkelijker ......

    ...this week I made strawberry-rhubarb jam...;

    06-06-2008, 18:39 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    04-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kleine hartjesquilt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen .....vandaag een klein quiltje die ik in december 2004 hab gemaakt als huwelijkskado voor Liesbeth en David ......ik vond het een heel leuk werkje ...de hartjes zijn geappliceerd met freezerpaper ...dit quiltjes wil ik ook eens voor mezelf gaan maken .......

    ..today a little quilt that I made in december 2004 for the wedding of Liesbeth and David ...I used freezerpaper ....this is a quilt that I want to make also for myself

    04-06-2008, 08:07 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    03-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bruno beer 3 en 4
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..hier beer 3 en 4 die ik heb gemaakt ....de rechtse beer maakte ik tijdens de cursus en ik vond deze beer zo leuk om te maken dat ik hem zelf thuis ook nog eens heb gemaakt en dat werd dan de beer links .......

    ...today you see bear 3 and 4 that I've made ...I made one during the lessons ( that's the bear on the right) and this bear was so  fun to make that I also made one at home ( and that's than the bear on the left side)....

    03-06-2008, 21:03 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    02-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kuifje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...vandaag ga ik eens pronken met een werkje dat mijn moeder heeft gemaakt ......ze maakte dit voor mijn man zijn 28e verjaardag .....dit jaar is hij 39 geworden dus het is al enige tijd geleden ...mijn man is een grote kuifjesfan vandaar dat mijn moeder aan het borduren ging ....en hoe kwam mijn moeder aan het patroon???.... wel ...ik denk dat dit kuifje oorspronkelijk een breipatroon was in een phildar en dat mijn moeder er 4 verschillende leuke achtergrondjes bij heeft bedacht.....een mooi werkje hè? ...mijn ventje is er heel blij mee en het heeft in huis een mooi plekje aan de muur....

    ..today I show something that my mother has made .....she made it voor my husband his 28th birthday .....he's now 39 so it's a while ago ...My husband is a fan of Tintin ......I think that my mother made this from a knitting pattern and than she made for each Tintin a different background .....it's beautiful hè?

    02-06-2008, 09:36 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (7 Stemmen)
    01-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uitwisseling blok 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...opnieuw een blogje ...de kleine meid voelt zich weer helemaal goed en is volop aan het eten om haar schade van de afgelopen dagen in te halen ...wat natuurlijk een heel goed teken is ...maar als je om 10 na 5 's morgens ( of nacht) een heel luid stemmetje hoort roepen " maaaammmaaaa ik wil melkje drinken !!!! ik heb honger !!!!!!) is dat toch wat minder ......
    ...in de maand mei heb ik een uitwisselingsblok gemaakt voor monique ..ze wou een blok in crazy ...nu is dat iets wat ik eigenlijk nooit maak ....;dus ik heb zelf iets getekend en ben aan slag gegaan op hoop van zeggen , heb het opgestuurd en afgelopen vrijdag kreeg ik het verlossende telefoontje van monique dat ze heel blij is met de blok ...oef!!!..


    ..here I am again ....;my little girl is feeling much better...and she's started to eat again ...that's very good ...but this morning at five o'clock she jelled " I'm hungry..I want milk!!!!!!!" .....so my sunday will be a very long day!
    ..today I show you a block that I made for an exchange ...Monique wanted a crazy block ..I never made such a block ....so It was new to me ..;I drawn something and I'm very happy that monique called me and said that she was very happy with the block!

    01-06-2008, 08:53 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stilletjes.....
    ..het blijft nog even stilletjes op mijn blog .....kleine meid  is nog steeds ziek ......de hoge koorts was weg ...maar nu heeft ze weer hoge koorts ...onze kleine meid heeft weer last van een urineweginfectie en ze is hangerig en wil schootje zitten, verhaaltjes horen ...dus dit heeft even voorrang .....)

    ...it's a little bit quiet on my blog ..our little girl is still sick ...so she is now my first priority ..as soon as she is beter I 'll show some new things .......

    28-05-2008, 19:10 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    27-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mysterie borduurpaleis -deel1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ....bij de yahoogroep "borduurpaleis" zijn we momenteel bezig met een mysterie ......de meeste dames zijn al bezig aan deel5...ik heb net deel1 klaar .....maar goed 't is een begin en dat ik een beetje later ben is een beetje door het feit dat ik als huisvrouw met 1 man, 3 kinderen , 2 katten en een heleboel huishoudelijke klusjes mijn vrije tijd soms veeels te postitief inschat ........

    ..this is part 1 of a mysterie organised by the yahoogroup "borduurpaleis"...I'm a little behind ....the other ladies are busy making part5 , while I'm just finished part 1 ...I'm a fultime mom with 1husband,3 kids, 2 cats and a lot of work in the house and sometimes I'm foolish enough to think I have lots of time to cross stitch or quilt

    27-05-2008, 15:24 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    26-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pat sloans A sunday drive -blok1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...enige blogjes geleden zagen jullie mijn moederdagkadoo dat ik van mijn ventje heb gekregen ...en dit weekend had ik heel veel tijd om eraan te werken ...Mette-Marit had nogal hoge koorts dus voor haar geen schoolfeestje, geen straataperitief .....dus terwijl de mannen in huis vanalles deden hebben wij meisjes binnen leuke dingen gedaan .......ons Mette-Marit heeft ure naar dora gekeken en ik heb zalig kunnen doorwerken aan mijn eerste blok van " a sunday drive" ...op www.quiltershome.com  kan je veel patronen zien van Pat Sloan en je kan ook zien hoe de quilt er uiteindelijk zal uitzien ......en ik wil mijn mannetje ook bedanken dat hij zaterdag naar het quilthuys isgeweest om een biaismakertje te gaan halen .....( smak, smak)..;want zonder dit kleinood was dit blok niet af geweest en kon ik niet meedoen aan de "monday challenge" van Pat sloans website ......

    .some weeks ago I showed you what I've got from my husband for mothersday ..;and this weekend a sick but very sweet little girl gave me plenty of time to make the first block ....for us girls there was no schooldance ( it would be the first performance of our little girl) ..;there was no drink with all the neigbours...instead we had hours of Dora on TV and I could work for hours on my block ....I did it completely by hand ...I love doing the button hole stitch .....on www.quiltershome.com you can see the completed " A sunday drive quilt " and other beautiful things ......and I want to thank my sweet darling husband because he went to quilthuys to get me " a biaismaker" ( kiss,kiss)... because without that amazing little thing I couldn't have finished the block ......so know I can participate with the monday challenge van pat Sloan ......

    26-05-2008, 12:15 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    23-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pinguin
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..voor de regenboogkussens heb ik een pinguin geborduurd ......het is mijn laatste lapje voor de regenboogkussens, want Carin die het allemaal organiseert heeft beslist om er mee te stoppen .......wie weet start ze ooit weer opnieuw ........het patroontje was een freebie in een nieuwsbrief van http://dehandwerkboetiek.tripod.com/ het patroontje heet chilly's gift en is van http://www.stitchykitty.com/


    ..this is the last hing I made for "regenboogkussens" , the pattern was a freebie from a newsletter from  http://dehandwerkboetiek.tripod.com/ , the pattern is called chilly's gift and is from http://www.stitchykitty.com/


    23-05-2008, 09:54 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    22-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stitcherie "winter"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen tararata.......'t is waarschijnlijk niet echt een verrassing maar vandaag toon ik jullie de stitcherie "winter"

    tararatata...I think it's not a big surprise bur today I show the stitcherie "winter"

    22-05-2008, 09:18 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stitcherie " autumn"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...ja 't is waarschijnlijk geen verrassing dat ik jullie vandaag de herfst toon

    ......today I show " Autumn"...and I think that's no surprise

    21-05-2008, 08:17 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    20-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stitcherie "summer"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...gisteren de lente dus vandaag komt de zomer aan de beurt ....

    ..yesterday "spring" and today it's "summer".....

    20-05-2008, 11:23 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    19-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stitcherie "spring"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ....ik heb een zwak voor handwerkjes met als thema " maanden van het jaar" of "seizoenen van het jaar"...dit werkje maakte ik een aantal jaar geleden als verjaardagskado voor mijn schoonmoeder ......de stof voor nog zo'n 4 andere setjes liggen al jaren klaar in de kast ( ik wil ze dus ook nog voor mezelf en anderen gaan maken maar het komt er maar niet van ......) zo'n sticherie is een heel leuk werkje voor 's avond en je kan ondertussen ook nog met een half oog naar de TV kijken ( mij hoor je niet klagen over de vele herhalingen op de TV want ik heb het vaak nodig om iets voor de tweede keer te zien)

    ....I'm a big fan of works with theme "months of the year" or " seasons of the year" ..this stitcherie I made several years ago as a birthdaygift for my mother-in-law ...I have the fabric for 4 more sets but Ididn't found the time to make them .....

    19-05-2008, 14:01 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    18-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit is het dan met stiksteekjes
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..en zo ziet het er dan uit met stiksteekjes..;toch wel een groot verschil hè?

    ...and this is how it looks with backstitches ...a big difference hè?

    18-05-2008, 09:06 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wat is dit?
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..een poosje gelden las ik op een ander  blogje dat iemand van mening was dat er vroeger veel minder stiksteekjes in borduurwerkjes waren , ze had iets geborduurd uit een oude ariadne en het viel haar op hoe weinig stiksteekjes ze maar moest borduren ......en weet je ik ben gek op de borduurtjes van margaret sherry ....en één ding is zeker zonder stiksteekjes is het niet echt duidelijk wat je geborduurd hebt ..kijk maar ...morgen toon ik hoe het eruit ziet met stiksteekjes

    ....the importance of backstitches .....can you see what this is? tomorrow I'll show you this work with backstitches....

    17-05-2008, 08:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gewonnen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..;gewoonlijk heb ik meer geluk in de liefde dan geluk in het spel ....maar ....begin mei heb ik een pakketje gewonnen van www.nennedesign.nl  en ik ben er heel blij ....je kan er een kaart mee maken maar ik ben er iets anders mee van plan ...wat ? hoor ik jullie vragen ....mmmmm ik hou het nog even lekker voor mezelf en ik zal dan in een later blogje tonen wat ik heb gemaakt ( ik moet er toch voor zorgen dat jullie mijn blogje blijven bezoeken )

    In the beginning of this month I won something from www.nennedesign.nl 
    You can make a greeting card with it but I have another plan ....and no I'm not gonna say it now ...it will be a secret ......I want that you'll visit my blog often . ....so in another blog I'll show you what I've made with it .....

    16-05-2008, 19:20 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs