Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    15-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.....lang geleden......
    ik weet het het is lang geleden dat ik een berichtje heb geschreven , maar ik had het zo druk en had niet de inspiratie voor een nieuw blogje maar nu ga ik er weer met frisse moed tegenaan ........in juni heeft onze jongste zoon Jonathan zijn diploma behaald van het lager onderwijs , hij trots, wij trots....en ik heb ook voor de juf van mette-marit en de juf van jonathan een afscheidskadootje gemaakt!....het patroontje van het hartje is een freebee van http://www.elliesquiltplace.com/NLFreebies.html

    ...I know its a while that I wrote something on my blog ...but today I have refound my inspiritian .......my youngest son finished elementary school and for the teacher of my youngest son and daughter I made a present ......the heartpattern is a freebee from this site http://www.elliesquiltplace.com/NLFreebies.html





    15-07-2009, 16:35 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    11-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nogmaals verjaardagskadootje en
    ..;de afgelopen dagen was mijn ventje thuis en hij had last van "opruimkriebels" ...dus de zolder is opgeruimd en we zijn dus ettelijke keren naar de kringloopwinkel gereden om gerief te gaan afgeven ...ook hebben de kinderen eens goed opruiming gehouden in hun speelgoed ( bij het ene kind ging dit al vlotter dan bij het andere) ...maar mijn mannen hadden ook de computer te goed opgeruimd en daardoor ging het foto plaatsen niet zo goed bij mijn vorig blogje dus daarom nog eens foto's van het kadootje en een leuke foto van een schilderij die mette-marit op schhol heeft gemaakt

    ..;en ook nog een foto van de prinsessenquilt ( ik heb al 4 banen aan elkaar)








    11-06-2009, 09:41 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    07-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verjaardagskadootje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...deze week was Mette-Marit uitgenodigd op een verjaardagsfeestje van een vriendinnetje van haar klas ......en dit was het kadootje .......het viel erg in de smaak .......Mette-Marit krijgt ook zo'n schort maar omdat ze zo'n lange naam heeft zijn haar lettertjes een beetje kleiner van formaat

    07-06-2009, 17:21 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    30-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nijntje vr een regenboogkussen en prinsessenquilt deel 3
    ...;ik heb een nijntje geborduurd voor een regenboogkussen , ik vond het met al dat wit nogal een saai werkje en zonder stiksteekjes zag nijntje er niet echt nijntjesachtig uit.....stiksteekjes vind ik niet leuk om doen maar vaak zijn ze wel hard nodig .....en kijk ik heb al 3 boorden voor de prinsessenquilt .....nu vlug blokjes knippen zodat ik boord 4 snel klaar heb

    ...I cross stitched miffy voor www.regenboogkussens.nl   and I'm a little bit further with the princesquilt for mette-marit







    30-05-2009, 13:38 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.prinsessenquilt deel 2 en bloemenpracht
    ...vandaag toon ik jullie de eerste 2 stroken van de prinsessenquilt .....zelf vind ik het nogal zoeterig met al dat roze maar Mette-Marit vind het prachtig en dat is de bedoeling hè.....nu de kleine meid is wel ideaal om van elke begonnen werk een affo te maken ..als ik nu aan iets anders aan het naaien ben dan hoor ik " mama, moet jij niet aan mijn prinsessendeken werken?" mamaaaaaa het moet wel af zijn voor mijn verjaardag hè !" ...of " is mijn deken al klaar ?????????"



    ...ook wil ik jullie vandaag een mooi werk van mijn ventje tonen .....sinds we de veranda hebben was onze tuin een beetje "woest en wild" en was ons terras "verdwenen " .....en kijk nu hoe mooi onze tuin is ....een mooi houten terras en een gemetste bloembak , de bloembak is gemaakt uit grote keien .....ik had dat eens gezien in één of ander woonprogramma .....en dan heb ik al mijn charmes moeten gebruiken bij mijn ventje om zo'n bloembak te krijgen .......maar na weken "zagen" vond hij dat het er toch wel italiaans zou uitzien dus hij is overstag gegaan , nu de meelijwekkende blik van de man die ons de keien verkocht sprak wel boekdelen ...de man zei droogjes tegen mij " ik heb ook al wel eens op tv gezien dat ze keien gewoonweg ergens leggen !"...maar ik ben dolblij dat mijn ventje de bloembak heeft gemaakt







    24-05-2009, 13:43 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.prinsessenquilt / deel 1
    ...Mette-Marit wordt op 25 juni 4 jaar!.......ze wil heel graag een "roze bureau" en een een prinsessenquilt ...de jongedame wil ook een gsm en een hond ...maar dat we hebben we niet zo goed verstaan .......dus ik heb prinsessenstof gezocht en heb een tekeningetje gemaakt van hoe de quilt er moet uitzien ......

    ..Mette-Marit wants for her birthday in june a " quilt with princesses".......so last week I've started this quilt





    12-05-2009, 08:15 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    10-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.moederdag
    ...vandaag is het moederdag...wat mijn kinderen van plan zijn dat weet ik nog niet ... ...maar zelf heb ik voor mijn mama een naaldenmapje gemaakt ...ik heb hiervoor 2 patronen gecombineerd ...de "mother"stitcherie is een freebie van deze site http://elefantz.blogspot.com/search?updated-max=2009-04-26T22%3A27%3A00-07%3A00&max-results=15 en het patroon van het naaldenmapje heb ik hier gekocht http://www.elliesquiltplace.com/NLPatronen2.html   ......mijn mama vond het heel mooi ......ze heeft het gisteren al gekregen omdat ze vandaag op reis vertrekt

    ...today its mothersday ....I don't know yet what my 3 children are going to do ...But I've made a neeldcase for my mother ..the "mother"stitcherie is a freebie from this site http://elefantz.blogspot.com/search?updated-max=2009-04-26T22%3A27%3A00-07%3A00&max-results=15 and the pattern of the needlecase I've bought here http://www.elliesquiltplace.com/EPatronen2.html ...my mother found it lovely ..she received it yesterday because today she's going on a holiday ....





    10-05-2009, 08:18 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    06-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lieve vriendin
    ...de laatste dagen ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor het lentefeest van onze Jonathan en met het moederdagkadootje voor mijn mama ...dus ik kan niks tonen want mijn mama leest mijn blog .......maar vandaag toon ik jullie een foto van een lieve vriendin die met met mij de nijntjesquilt heeft gedriegd .......het was een mooie warme zaterdag en het was heerlijk zitten op mijn terras kijk maar ........





    06-05-2009, 08:38 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    29-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nijntjequilt klaar!
    ....eindelijk is het me deze week gelukt om de nijntjesquilt af te werken ......maandagavond ben ik op kraambezoek geweest en kleine Iben ligt nu lekker onder zijn quiltje te slapen .....

    ..finally the quilt for Iben is finished





    29-04-2009, 11:40 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    21-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sterrekindje voor regenboogkussen
    ...dit lapje heb ik geborduurd voor een regenboogkussen









    21-04-2009, 11:37 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    18-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nijntjesquilt/deel 4
    ....'tis gelukt ...de quilttop is klaar!

    ....quilttop is finished!



    18-04-2009, 18:47 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (11 Stemmen)
    16-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nijntjesquilt/deel3
    ...nog een beetje verder met de nijntjesquilt ......

    ..a little bit further with the babyquilt





    16-04-2009, 08:54 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    08-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nijntjesquilt/deel2
    ......na de stitcheries is het tijd om het quiltje in elkaar te steken ......het wiegje heeft een rood/wit geruit stofje , daarom heb ik allerlei rood met wit stofjes gekozen en zo'n 300 blokjes geknipt van 4x4 cm , en dan ja .....effe in elkaar naaien .......kruipt meer tijd in dan ik had geadacht ......maar tis wel een leuk werkje

    ...after the stitcheris its to make the quilt ...the fabric of the babycrib wi/red checked ...so I choose red/whote fabrics .....the I cut 300 pieces of 4x4 cm ...and then its time to stich



    08-04-2009, 09:11 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    07-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nijntjesquilt/deel1
    ...een hele poos geleden beloofde ik een lieve vriendin om voor haar toekomstige baby een quiltje te maken ...vrijdag is de baby geboren maar quiltje is nog niet klaar .......maar vandaag kan ik jullie wel al de stitcheries maken die ik maakte voor het quiltje

    ...I promise a dear friend to make a quilt for her baby ....the baby was bordn last friday but the quilt isn't finished...today I show you the stitcheries I've made for the quilt





    07-04-2009, 13:28 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (13 Stemmen)
    29-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kikker.....
    ..dit lapje maakte ik voor een regenboogkussen... http://www.regenboogkussens.nl/

    ...this frog I've made for http://www.regenboogkussens.nl/





    29-03-2009, 08:46 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    27-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....een kadootje...
    ....ik moest nog een kadootje maken voor iemand van de verjaardagslijst van een yahoogroep .....de dame houdt van lieveheersbeestje , vandaar mijn keuze .....en werken in de keuken is toch iets leuker met een mooie schort?

    ..I had to make a birthdaygift for someone from a yahoogroup ,the birthdaylady loves lovebugs....









    27-03-2009, 08:29 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    23-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eindeliijk klaar
    ...vorige week maandag heb ik eindelijk het naaiduiveltje op de post kunnen doen ....

    ...finally finished



    23-03-2009, 10:15 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    11-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....een klein beetje verder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ......een klein beetje verder met het borduurwerkje

    ...a little bit further with the cross stitching

    11-03-2009, 13:35 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    10-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.borduren......borduren....
    ...dit werkje moest eigenlijk al verstuurd ...maar de afgelopen weken had ik het druk ......druk met wat vraag jeje af ?????...tja ...met zowat alles een beetje .......en het organiseren van alles ging niet zo vlotjes ......dus de borduur-en handwerktijd was schaars ...zien jullie al wat het wordt?







    10-03-2009, 10:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zwemwedstrijd jonathan
    ...vorige week zaterdag heeft jonathan meegedaan aan een zwemwedstrijd ......het was die dag huize claus nogal hectisch.....auto in panne gevallen , werd weggesleept , vervangwagen , inschrijving voor sportkamp, boodschappen .......dus we hadden er niet aan gedacht om iets luchtigs aan te trekken om de zwemwedstrijd te kunnen volgen ......dus ik kan je vertellen....we hebben wat afgezweet als toeschouwer ......en jonathan .....die vond het wedstrijdzwemmen heel leuk en aangenaam......

    last saterday Jonathan participate a swimcompetition....





    23-02-2009, 10:30 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs