Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    25-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn eerste quilt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen .....deze quilt maakte ik zo'n 13 jaar geleden ......in de lessen werden ik overdonderd door allerlei nieuwe begrippen en we moesten donker, medium en licht gebruiken in de quilt .....daarom deze combinatie van geel /blauw ..( nu vind ik dat echt niet meer zo geslaagd ,maar al doende leert men)....als ik nu een quilt maak doe ik het helemaal anders ik kies mijn kleuren vanuit een soort buikgevoel ....ik bedoel daarmee als ik voel dat die stofjes bij mekaar passen en bij mij passen dan neem ik die ...ik zie dan vanzelf of er nog een bepaalde kleurnuance moet bijkomen ............de quilt blaast nogal dus je ziet dat het quilten nog niet goed in de vingers zat .......maar deze quilt heeft me wel geleerd dat het naaien van lapjes voor mij een heel ontspannende en aangename bezigheid is...deze quilt was de aanzet tot een hele mooie hobby die me heel veel geeft ...ik geniet van het bedenken,het naaien en met lapjes bezig zijn en van het contact met andere quilters....dus alleen al voor al die dingen verdient deze quilt een medaille!

    ..13 years ago I made this quilt..it is my first quilt that I have ever made.....the colour choice is a little bit wrong ..;I didn't understand what they meant with the idea of using dark,medium and light fabrics .....but this quilt is very special to me ...the quilt learned me that quilting was the ideal hobbie for me ....and for that the quilt deserves a golden medal!

    25-04-2008, 10:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.pinguingordijntje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...onze jongste zoon is gek op pinguins en voor zijn kamer heb ik een "pinguingordijn" gemaakt ......;de gordijntjes kun je in ecru zo aan de lopende meter kopen , ik heb het blauw geverfd en pinguins op geappliceerd .........het moeilijkste om te vinden waren de piepkleine zwarte knoopjes ....maar Jonathan vind het  gordijntje best wel cool .....en het mag van hem gerust nog een tijdje blijven hangen ........

    ....our youngest son love penguins...so for his room I made him a "penguincurtain"...the curtains have I bought in a store ...but the fabric was white so I dyed it bleu...the penguins were very easy to make ( I used the buttonhole stitch) ......finding the little black buttons was the hardest part ..but my son Jonathan thinks his curtain is very cool

    24-04-2008, 12:31 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    23-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geboortelapje Mette-Marit
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...onze dochter wordt op 25 juni 3 jaar en jullie weten reeds dat ik haar dan graag haar nijntjesquilt wil geven ,maar eigenlijk zou ik tegen dan ook haar geboortelapje willen afgeven .........ik borduurde dit lapje vorig jaar tijdens onze zomervakantie in centerparcs ......het is een patroontje van margaret sherry in de reeks Charlie'n Friends .......ik ben niet zo'n langslaper dus als 's morgens iedereen nog sliep kon ik al vaak met een lekker kopje koffie een uurtje borduren ......en 's middags tijdens het middagdutje van Mette-Marit kon ik vaak ook nog een uurtje borduren .........Achter het borduurlapje liggen 2 stofjes, het zijn hele romantische stofjes ( gevonden bij het quilthuys zie www.quilthuys.be ) en daarmee ga ik van het lapje een klein quiltje maken ......ik hoop jullie dus in juni een afgewerkt quiltje te kunnen tonen

    ..our little girl will celebrate her third birthday on 25th of june ....this cross-stitch is from margaret sherry from Charlie'n friends ......I made it during our holiday last summer ..You can see the two pieces of fabric under the linnen .....I want to make a little quilt and I want to have it finished in June .....

    23-04-2008, 11:09 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    22-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.konijnquilt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ....deze keer een quilt die ik een aantal jaren geleden heb gemaakt ...... appliceren met festonsteek vind ik heel leuk en ontspannend ......ik had een heel leuk stofje met kippetjes erop .....wou een quiltje voor pasen ,maar eentje dat na pasen ook nog kon blijven hangen ...dus dit konijn leek me ideaal ......een leuk lentequiltje dus ..en nu het weer eindelijk wat minder "herfstig" is en wat meer "lenteachtig" wordt leek me dit een ideaal moment om dit quiltje te tonen

    this time a little quilt that I made several years ago .....I wanted not only a quilt for easter but also a quilt for spring ..so the fabric with the little chickens and the bunny were the perfect match

    22-04-2008, 08:52 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    21-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tilda tas 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...hier een foto van de tilda tas die ik heb gemaakt op "bestelling"...mijn schoonzusje had voor haar verjaardag een tilda tas gehad en ze vroeg of ik voor haar mama ook een tas wilde maken .......nu Isolde ( = mijn schoonzusje) vroeg een bruin-beige stof of een etnische print...dus toen ik met mijn mama op het stoffenspektakel rondliep keken we bijna bij elk kraampje naar een mogelijk geschikt stofje .....ik vind het steeds moeilijk om voor een ander een stofje te kiezen.....dit stofje zagen bij verschillende kraampjes en ik en mijn mama vonden het een mooi stofje...maar ik twijfelde omwille van het blauw ...maar gisteren overhandigde ik de tas en Isolde vond het prachtig ( ik was best wel trots ) ..nu nog effe afwachten wat de mama van Isolde ervan vindt ..........ondertussen blijf ik dus maar bamboehandvatten bestellen ...want ik wil nu ook wel eens een tas voor mezelf maken

    here another picture of a tilda bag I made.....It is a bag on order.....My sister-in-law received for her birthday a tilda bag from me ( I haven't made a picture of the bag)..;and she asked me to make a bag for her mother ....she asked for a fabric with etnic print or a fabric with brown-beige in it ......but I love this fabric ...I wasn't  a 100% sure because of the blue in the fabric ........ But I gave the bag yesterday to Isolde (=sister-in-law) and she just loved it ( I was a proud woman)

    21-04-2008, 10:49 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (5 Stemmen)
    19-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.tilda tas 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ......vandaag is mijn vriendin Gwendolyn jarig ...ze kwam met haar gezinnetje om haar verjaardag en de verjaardag van mijn mannetje te vieren .......als kado kreeg ze een tas die ik heb gemaakt naar een patroon uit het boek "tildas hus" ........het boek is in het Noors .....en ik dacht aanvankelijk dat de prenten in het boek wel duidelijk genoeg waren om alles te kunnen snappen .....dat was dus niet het geval .......ik heb hulp gevraagd  op het prikbord van http://quilten.startpagina.nl/  een lieve dame heeft me uit het nederlandse boek van tilda  ( ja,ja lach maar het mag ..ik koop dus een boek in het Noors terwijl het in het Nederlands bestaat) de beschrijving van de tas toegestuurd ......;en ik zal maar eerlijk bekennen dat ik zelfs met de nederlandse beschrijving ook nog enige tijd nodig had om helemaal te snappen hoe het moet ....maar eenmaal ik iets snap vergeet ik het nooit meer! ( trouwens dit is eigenlijk al de 3e tilda tas die ik heb gemaakt maar van de tas1 en tas2 ben ik vergeten foto's te maken

    today it is Gwendolyns( =a very good friend of mine) birthday ......and the photo shows her present ...it is a pattern of the book "tildas Hus".The explanation of the pattern was in Norwegian and that was for me totally unintelligible....;so I was very happy dat a lady from the http://quilten.startpagina.nl/  helped with a explanation in Dutch of the pattern.......and even then I need some time to understand how the bag is made

    19-04-2008, 00:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    18-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.beertje 1
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ....op onze huwelijksdag ( deze zomer zal dat 12 jaar geleden zijn) kreeg ik van de dames waarmee ik cursus volgde in een hobbywinkeltje echte "steiff"mohair kado ......enige maanden later heb ik dan dit beertje met die stof gemaakt ......ik vind beren maken heel leuk om te doen ....ik naai ze volledig met de hand omdat ik dat heel ontspannend vindt en ook omdat ik niet zo'n goeie vriendjes met mijn naaimachine ben ......het enige wat ik moeilijk vindt aan beren maken is het snoetje van de beer .....de reden waarom ik al zolang geen beren niet meer maak is omdat het hobbywinkeltje niet meer bestaat en ik dus nu helemaal alleen een beer moet maken ......en dat schrikt me een beetje af ......maar ik heb al hele mooie stof om een nieuwe  beer te maken dus wat denken jullie ....zou ik gewoon aan een nieuwe beginnen??????


    On our weddingday ( this summer we'll be married for 12 years) I've got real "steiff" fabric from the ladies with whom I took lessons with in our hobbieshop.....a few months later I made this bear ....it is made completely by hand ..I love sewing by hand and I must admit that I'm not very good friends with my sewingmachine ........the only thing that is very difficult is makening the " face" of the bear......It has been several years since I made a new bear because the shop where I took lessons  doesn't exist anymore and now I have to make a bear completely alone and that scares me a little bit off ......but perhaps I just have to be brave and start making a new one ...what do you think???????

    18-04-2008, 11:58 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (11 Stemmen)
    17-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kikkerquiltje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...dit quilt heb ik meer dan 10 jaar geleden gemaakt ......mijn mama spaart kikkers en ik maakte dit voor haar ( weet alleen niet meer voor welke gelegenheid ) ......het kikkertje komt van een piepklein tekeningetje op één of ander kaartje .....;ik heb het doorgetekend op kalkpapier en dan vergroot ( die papieren heb ik nog steeds bewaard ) ......verder is het een leuk quiltje maar er zitten wel enkele beginnersfoutjes in ......ik zou nu mijn festonneersteekjes in de kleurtjes van de stofjes doen ..en niet alles met wit garen zoals ik toen heb gedaan .......ook de manier waarop ik de boord eraan heb gezet kan tellen ...ik heb namelijk de achterkant groter uitgeknipt dan de voorkant...en dan de achterkant omgeplooid naar de voorkant zodat ik dan een soort boord kreeg ( kennelijk was mij nog niet uitgelegd dat je gewoon met een strook stof een hele deftige boord rond een quiltje kan maken )...vervolgens heb ik dan de boord vastgenaaid met een wel zeer zichtbaar "onzichtbaar" steekje...hihi alle begin is moeilijk en al doende leert men ....en bij mijn mama hangt dit quiltje nog steeds aan de muur .......maar sinds ikzelf mama ben weet ik dat je als mama zowiezo zelfgemaakte kadootjes van je kinderen prachtig vindt en dat "foutjes" in een werkje  het vaak juist nog mooier maken .....maar mama ik weet dat je trouw mijn blogje leest er komt nog wel eens een quiltje naar jou met iets minder " foutjes"


    More than 10 years ago I made this little "frogquilt"...my mother collect frogs so I made this for her .....( I don't remember for which occasion ) .....the drawing is from a little card and I made the drawing bigger so it was a better format for the quilt .......the quilt has lot of little mistakes ...I used only white thread for my buttonhole stitch ( now I would use thread in the color of the fabric)  ......and the binding is also a little bit wrong ....I cut out the back a little bit bigger than the front of the quilt and than fold the fabric to front of the quilt and I used a very visible "invisible" stitch ......but the quilt is still hanging on a wall in my mothers home .......but I now ( that's since I have children of my own) that as a mother you love selfmade gifts of your children and little mistakes in it give it even more value ...but mummy ( I know you read my blog ) someday you'll receive a quilt with less mistakes

    17-04-2008, 09:45 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    16-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quilt "katten in 't vierkant"
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...dit patroontje kreeg ik van Betty en ik maakte de quilt in April 2003...Ik had een poosje ervoor in een uitverkoop van een quiltwinkel een meter stof met poesjes gekocht ......dus ik zocht een leuk patroon met poezen om dit poezenstofje van debby mumm in te verwerken .......eigenlijk maak je de patroontjes met paperpiecing ,maar op dat moment had ik dat nog niet gedaan dus heb ik malletjes gemaakt .....;het ene stukje was al kleiner dan het andere ...zou ik de quilt nu nog eens maken ik zou het wel met paperpiecing doen het zou een heleboel gepriegel minder zijn

    %%%FOTO1%%%


    this quilt is named "Cats in a square"...I made this quilt in april 2003 and I got the pattern from Betty ......I bought the fabric with the cats in a clearance sale of a quiltshop and I was looking for a suitable " catpattern".........normally you should make this pattern with paperpiecing ...but at that time I couldn't paperpiece ..so I made for each little part a piece in template plastic ...it were very little pieces .....so if I should remake the quilt I would do it with paperpiecing.....

    16-04-2008, 09:15 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    15-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.a sunday drive
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...;kijk eens naar de foto ...allemaal prachtige stofjes om een hele mooie quilt met te maken ...nl. a sunday drive van Pat Sloan ( http://www.quiltershome.com/) .....de stofjes zijn prachtig en ik heb ze alleen nog maar geaaid want voorlopig heb ik nog geen tijd om eraan te beginnen .......het is eigenlijk mijn moederdagkado ...maar ik heb het nu al gekregen ....ik ben er echt heel blij mee ....'t lijkt me een heel leuk werkje voor deze zomer .......maar nu effe nog tijd nemen om te stofjes te aaien ........


    I know from the emails I receive that I have a lot of English-speaking readers, so from today I'll try to write also in English ........as you can see I received very beautiful fabric and a pattern . It's a sunday drive from Pat Sloan (http://www.quiltershome.com/) ......I'm so happy with it ...in fact this is my mothersday present ....but I've received it already ...I don't have the time to already start with the quilt .....so the only thing I'm doing is caress the fabric .......

    15-04-2008, 00:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    14-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.scrapbag
    .....dit is een tas die ik enige geleden heb gemaakt ...het is gemaakt ahv een patroon van http://www.bobbin.nl/ ....Ik had het roze stofje aan de buitenkant gekregen van marja voor mijn verjaardag en de stof met stipjes van de binnenkant had ik nog ( ik had dit stofje gebruikt voor de doopsuikertjes van ons Mette-Marit) .......vervolgens heb ik bij www.quilthuys.be  hele leuke felle stofjes uitgezocht zodat de tas heel vrolijk werd ......ik vond dit heel leuk om te maken ...ik wou al lang zo'n tas maar wist niet goed hoe eraan te beginnen dus ik was heel blij met dit patroontje .........



    14-04-2008, 08:21 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (7 Stemmen)
    13-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kussen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ....ik ben lid van het forum van de "borduursite" ...en voor één van de lieve dames op dat forum die het laatste tijd niet gemakkelijk heeft gehad hebben we zelf een "troostkussen" gemaakt........4 dames en 1 heer borduurden een lapje en mijn taak was om er een kussen van te maken ......en ziehier het resultaat ...de ontvangster was er heel blij mee!

    13-04-2008, 08:29 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jarig!
    ..laatst was er iemand van de verjaardagslijst van het borduurpaleis jarig en ze wou graag iets met zonnebloemen ......nu heb ik wel veel patroontjes maar niet van een zonnebloem.....dus heb ik even op het internet gezocht en op deze site http://www.ant-of-sweden.com/9/free_charts heb ik een heel leuke zonnebloem gevonden ......ik heb dan een leuke schort bij Zeeman gevonden en kijk het kadootje was een feit ........en ooh ja van hieruit wens ik ook mijn lieve schat een hele leuke verjaardag toe ......dus " happy birthday to you! happy birthday dear Herwin happy birthday to you!....XXX



    12-04-2008, 00:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    11-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.giraf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ...vandaag nog een lapje dat ik heb geborduurd voor de regenboogkussens......het leuke aan lapjes borduren voor de regenboogkussens is dat je vaak dingen borduurt die je anders nooit zou borduren ......ik heb zeker niet echt een "wauw"gevoel bij giraffen ..;dus voor mezelf zie ik me dat niet borduren ......maar ik moet toegeven 't was een leuk werkje en het feit dat je d'er iemand een plezier mee doet die het wat moeilijk heeft is een extra stimulans......

    11-04-2008, 13:57 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    10-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.poppewiegje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ......op dit poppewiegje was ik op slag verliefd .......ik vond dit zooooo lief dit moest ik gewoon hebben voor ons Mette-Marit .....zelf had ik een quiltje in gedachten met bloemetjesstoffen en tere kleurtjes om er iets echt romantisch van te maken .......maar ons Mette-Marit had in de quiltwinkel enkel oog voor de stof met visjes .......dus ...de stof met visjes werd gekocht samen met enkele andere stofjes die erbij pastten ...de lintjes met de kinderkopjes vond ik heel lief en moest er gewoon bij ( ik heb een zwak voor lintjes ) ........dochterlief is heel blij met het wiegje en het is multifunctioneel ....er kan een pop in .....;er kunnen ook heeeel veel auto's in en het is ook heel handig om een koek en drankje in te stoppen en zo te gaan picknicken ergens in huis of in de tuin..... ...en oh ja onze Guust ( de huiskater) kan er echt niet in ....dit heeft Mette-Marit al enkele malen geprobeerd

    10-04-2008, 09:10 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (7 Stemmen)
    09-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bobbins mysteriequilt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..vorige jaar ben ik eens een seizoen  lid geweest van bobbins mini-quilt club zie http://www.bobbin.nl/  ( was een nieuwjaarskado van mijn ventje)...bij elk patroontje was er ook een deel van een mysteriequilt ...en ja hoor ik heb geen enkel quilt gemaakt van de mini-quiltclub ( ben dit wel van plan want het zijn stuk voor stuk beeldige patroontjes) maar heb wel de mysteriequilt gemaakt en ik vond dit een heel werkje om te doen ....en het resultaat mag er zijn vind ik persoonlijk! ...de quilt is helemaal met de hand genaaid en gequilt ( ik word daar lekker rustig van.......)

    09-04-2008, 08:37 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.poezenborduurtje
    ....ik ben bij de yahoogroup "borduurpaleis" en daar heb ik me sinds kort ingeschreven op de verjaardagslijst ....één van de leden was onlangs jarig en ze wou iets met "poezen" ......ik heb een patroontje gekozen van http://www.brittercupdesigns.com/ en ik vond het een heel leuk werkje ......ik heb er een klein quiltje van gemaakt ....zelf vond ik dat de roze stof met stipjes bij het geheel pastte ....maar oordeel gerust zelf ..voor de achterkant gebruikte ik een effen ecru stofje van Ikea die ik enige uren laten weken heb in water met enkele theezakjes .......de stof krijgt dan een wat  "antieke look" .....het naamlintje op de achterkant geeft een zeer bescheiden finishing touch



    08-04-2008, 00:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    07-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.quilt Mette-Marit
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ..enige blogjes geleden toonde ik de quilt van Jonathan ...nu is de quilt van Mette-Marit aan de beurt ..... ik heb er een echte meisjesquilt van gemaakt ....;toen ik wist dat het kleine mensje in mijn buik een meisje was wou ik echt meisjesspullen in huis  .......ik had al een man en twee zonen dus ik vond het heel leuk dat er een vrouw bij ging komen in huis ......wist ik toen veel dat de jonge dame nog veel feller dan haar broers ging zijn en dus eigenlijke meer dan een halve jongen is ...nu wat betreft de quilt ...de leuke stofjes met babyprints en ooievaars heb ik als kadootje gekregen van marja....en dan heb ik gewoon hele lieve stofjes uitgezocht om er een heel lief quiltje van te maken ......ik vond het een heel leuk quiltje om te maken vooral de naam appliceren vond ik fantastisch omdat op dat moment de naam nog een geheimpje was van mij en mijn ventje

    07-04-2008, 10:43 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    06-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eerste borduurwerkje

    afgelopen donderdag kreeg ik van mijn moeder een klein zakje met iets voor op mijn blog .......dus bij deze zien jullie hier één van mijn eerste borduurwerkjes ...mijn moeder denkt dat ik dan een jaar of acht moet zijn geweest ......ik moet dus eerlijk bekennen dat de handwerklessen in de lagere school niet één van mijn hoogtepunten waren ........zo had ik breisels waar er op één of andere manier steken verdwenen en weer bijkwamen..waardoor mijn breiwerkje dan héél raar van vorm werd , gelukkig had ik dan een mama of oma die het dan weer wat fatsoenlijk trachtten te maken .....en ik had dus ook borduurlapjes die niet echt schitterend waren ....dit lapje heb ik thuis gemaakt en ergens moet ik dan toch al willen borduren hebben ..;in ieder geval ik denk dat ik het beter wou kunnen dan wat ik er op school van terecht bracht ...maar zowel de voorkant als de achterkant zijn niet echt schitterend ,maar het is wel een lief en schattig werkje vind ik zelf ).......oordeel maar zelf ......maar de voorliefde voor felle kleurtjes was er wel al





    06-04-2008, 12:09 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    05-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jules
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ......deze paasvakantie heeft bijna iedereen in huis hier een verkoudheid gehad .......dus als we naar buiten gingen moest iedereen een muts en sjaal aan .......één probleem .......juleske heeft enkel een pet .....en Mette-Marit zei dat juleske dan toch wel een beetje kou heeft ....dus met een restje sokkenwol heb ik een sjaaltje gebreid .........en zie ......het staat Juleske wel hè?

    05-04-2008, 08:25 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs