Evelynes creatieve frutseltjes
Inhoud blog
  • dear prudence dress
  • stitchery klaar en ingekaderd
  • start to run
  • 40 dagen zonder vlees
  • superzachte sjaals

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    06-05-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lieve vriendin
    ...de laatste dagen ben ik druk bezig met de voorbereidingen voor het lentefeest van onze Jonathan en met het moederdagkadootje voor mijn mama ...dus ik kan niks tonen want mijn mama leest mijn blog .......maar vandaag toon ik jullie een foto van een lieve vriendin die met met mij de nijntjesquilt heeft gedriegd .......het was een mooie warme zaterdag en het was heerlijk zitten op mijn terras kijk maar ........





    06-05-2009, 08:38 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    29-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.nijntjequilt klaar!
    ....eindelijk is het me deze week gelukt om de nijntjesquilt af te werken ......maandagavond ben ik op kraambezoek geweest en kleine Iben ligt nu lekker onder zijn quiltje te slapen .....

    ..finally the quilt for Iben is finished





    29-04-2009, 11:40 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (4 Stemmen)
    21-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sterrekindje voor regenboogkussen
    ...dit lapje heb ik geborduurd voor een regenboogkussen









    21-04-2009, 11:37 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    18-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nijntjesquilt/deel 4
    ....'tis gelukt ...de quilttop is klaar!

    ....quilttop is finished!



    18-04-2009, 18:47 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (11 Stemmen)
    16-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nijntjesquilt/deel3
    ...nog een beetje verder met de nijntjesquilt ......

    ..a little bit further with the babyquilt





    16-04-2009, 08:54 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (6 Stemmen)
    08-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nijntjesquilt/deel2
    ......na de stitcheries is het tijd om het quiltje in elkaar te steken ......het wiegje heeft een rood/wit geruit stofje , daarom heb ik allerlei rood met wit stofjes gekozen en zo'n 300 blokjes geknipt van 4x4 cm , en dan ja .....effe in elkaar naaien .......kruipt meer tijd in dan ik had geadacht ......maar tis wel een leuk werkje

    ...after the stitcheris its to make the quilt ...the fabric of the babycrib wi/red checked ...so I choose red/whote fabrics .....the I cut 300 pieces of 4x4 cm ...and then its time to stich



    08-04-2009, 09:11 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    07-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nijntjesquilt/deel1
    ...een hele poos geleden beloofde ik een lieve vriendin om voor haar toekomstige baby een quiltje te maken ...vrijdag is de baby geboren maar quiltje is nog niet klaar .......maar vandaag kan ik jullie wel al de stitcheries maken die ik maakte voor het quiltje

    ...I promise a dear friend to make a quilt for her baby ....the baby was bordn last friday but the quilt isn't finished...today I show you the stitcheries I've made for the quilt





    07-04-2009, 13:28 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (13 Stemmen)
    29-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kikker.....
    ..dit lapje maakte ik voor een regenboogkussen... http://www.regenboogkussens.nl/

    ...this frog I've made for http://www.regenboogkussens.nl/





    29-03-2009, 08:46 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    27-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....een kadootje...
    ....ik moest nog een kadootje maken voor iemand van de verjaardagslijst van een yahoogroep .....de dame houdt van lieveheersbeestje , vandaar mijn keuze .....en werken in de keuken is toch iets leuker met een mooie schort?

    ..I had to make a birthdaygift for someone from a yahoogroup ,the birthdaylady loves lovebugs....









    27-03-2009, 08:29 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    23-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.eindeliijk klaar
    ...vorige week maandag heb ik eindelijk het naaiduiveltje op de post kunnen doen ....

    ...finally finished



    23-03-2009, 10:15 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    11-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....een klein beetje verder
    Klik op de afbeelding om de link te volgen ......een klein beetje verder met het borduurwerkje

    ...a little bit further with the cross stitching

    11-03-2009, 13:35 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    10-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.borduren......borduren....
    ...dit werkje moest eigenlijk al verstuurd ...maar de afgelopen weken had ik het druk ......druk met wat vraag jeje af ?????...tja ...met zowat alles een beetje .......en het organiseren van alles ging niet zo vlotjes ......dus de borduur-en handwerktijd was schaars ...zien jullie al wat het wordt?







    10-03-2009, 10:00 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    23-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zwemwedstrijd jonathan
    ...vorige week zaterdag heeft jonathan meegedaan aan een zwemwedstrijd ......het was die dag huize claus nogal hectisch.....auto in panne gevallen , werd weggesleept , vervangwagen , inschrijving voor sportkamp, boodschappen .......dus we hadden er niet aan gedacht om iets luchtigs aan te trekken om de zwemwedstrijd te kunnen volgen ......dus ik kan je vertellen....we hebben wat afgezweet als toeschouwer ......en jonathan .....die vond het wedstrijdzwemmen heel leuk en aangenaam......

    last saterday Jonathan participate a swimcompetition....





    23-02-2009, 10:30 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (6 Stemmen)
    18-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.quilttop op weg naar australië
    ......ik doe mee met de BOM van willowberry design , dit is een australische site en deze mevrouw deed een oproep naar quilttops voor de slactoffers  van de enorme bosbranden ........dus er is een quilttop van mij onderweg naar australie...sheryl van willowberry design zal hem machinaal quilten en dan zal hij gegeven worden aan een gezin die door de bosbranden alles verloren zijn ...ik hoop dat dit quiltje een beetje troost zal bieden ......de uitleg kan je ook hier vinden http://willowberrydesigns.typepad.com/willowberry_designs/flimsy-drive-for-the-aussie-fire-victims.html

    ...today I show you pictures from a quilttop that it is his way to australia ...you can find the explanation here http://willowberrydesigns.typepad.com/willowberry_designs/flimsy-drive-for-the-aussie-fire-victims.html





    18-02-2009, 08:41 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (9 Stemmen)
    11-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.uitwisselingblokken....
    ...volgende blokken heb ik gemaakt voor een uitwisseling ...de blokken waren leuk om te maken en de ontvangsters zijn er blij mee ......dus missie geslaagd

    I made this blocks for an exchange ...making the blocks was fun and the woman that received the blocks were happy with my work ...so I'm happy!



    11-02-2009, 19:24 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (9 Stemmen)
    08-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen....nog een stitcheryBOM......
    .....ja,ja ..... ...ik weet het , aan mijn prikbord hangt een briefje "......eerst alles afwerken "....maar die freeBOMs die ik op het internet vind zijn zoooooo aanlokkelijk .....ik heb me toch nog laten verleiden door de BOM "verandah views" .....je vindt de info hier http://willowberrydesigns.typepad.com/willowberry_designs/verandah-views-free-stitchery-patterns.html
    ..;en ik heb al de blokken van januari en februari klaar ......kijk maar .....

    .....for me all this free BOMs on the internet are so pretty .....I just want to make them all ....but you have to make a choice ...but this BOM calles "verandah views" is so pretty ...you find the info here http://willowberrydesigns.typepad.com/willowberry_designs/verandah-views-free-stitchery-patterns.html  and the blocks for january and february are ready







    08-02-2009, 11:39 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (4 Stemmen)
    03-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12,5 jaar getrouwd
    ..vandaag zijn Herwin en ik 12.5 jaar getrouwd en om dat te vieren gaan we met ons gezinnetje Ikea-balletjes gaan eten .......



    03-02-2009, 16:05 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    29-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedichtendag
    Dance as though no one is watching you.
    Love as though you have never been hurt before.
    Sing as though no one can hear you.
    Live as though heaven is on earth


    ...hoe ouder ik word hoe mooier ik deze tekst vindt

    ...with getting older I find this little poem each day prettier

    29-01-2009, 18:04 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geduldige jongen
    ......dat onze jonathan een geduldige jongen is heeft hij dit weekend wel bewezen .......onlangs kocht ik een grote pot strijkparels ...maar 1 probleempje voor onze jonathan ...alle kleurtjes zitten door elkaar ( mette-marit vindt knutselen met strijkparels ook heel leuk maar zij stoort zich er niet aan dat de kleurtjes allemaal samen zitten) ......onze jonathan heeft dus een volledige zondagmiddag pareltjes zitten sorteren ...... kijk maar ....





    27-01-2009, 09:44 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    24-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een christmas BOM
    ...een goed voornemen van mij dit jaar is om op tijd te beginnen aan de kerstkadootjes EN ook meer voor mezelf te maken ( mijn huisgenoten vinden dat ik veels te veel voor anderen maak).....dus dan heb ik toch alle redenen om ook deze ChristmasBOM te maken .....het is voor kerst EN ik zal op het einde van het jaar voor mezelf een leuk quiltje hebben ......deze BOM vind je hier http://gailpandesigns.typepad.com/ ..... en pas op stitcheries zijn zeeeeeer verslavend maar het zijn ontzettend leuke en ontspannende werkjes

    ...this year I want to start early with christmaspresents and I want to make more things just for me and not give it all away ...so this ChristmasBOM is excellent ..... you can find it here http://gailpandesigns.typepad.com/     but I want to warn you making stitcherie can be a real addiction





    24-01-2009, 14:59 geschreven door quiltlien  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    Archief per jaar
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • 2010
  • 2009
  • 2008

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs