Gastenboek

Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

Queenmarieke
Mijn 'interessante ' leven..=p
13-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Over mij

K ben dus Marieke en ben 14 jaar oud maar bijna 15  Ik doe de opleiding atheneum en zit in de derde klas. Na dit jaar moet ik dus nog 3 jaartjes!!  Ik woon in Nederland in Kerkdriel en het is hier altijd heel gezellig. Ik heb nog een jonger zusje van 12 jaar en met haar maak ik meestal ruzie...maar dat doen heel veel zusjes
    Verder ben ik een enorme Queen fan! Ik heb hun muziek leren kennen via een concert dat Veronica in december 2005 uitzond en ik was meteen verkocht. Ook vind ik de muziek van Mika geweldig. Hij heeft pas nog in Engeland een nummer 1 hit gescoord met zijn nummer ' Grace Kelly '.
Ik heb 5 jaar op toneel gezeten maar ben er dit jaar vanaf gegaan: ik redde het gewoon niet met school, ik had helemaal geen vrije tijd meer over. Gelukkig zie ik de toneelclub nog heel vaak en heb nog veel contact met ze. Ook badminton ik 2 keer in de week en heb ik af en toe een wedstrijdje.
Zo, dit was het wel zo'n beetje

13-03-2007 om 18:57 geschreven door Queenmarieke  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)





Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs