Inhoud blog
  • Voedsel is vergif
  • Back on Track!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Queen of Starvation
    Nothing tastes as good as thin feels.
    07-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back on Track!
    Back On track!

    Vandaag was een topdag! Ik ben in 1 dag 1.6 kg afgevallen.
    Ik zit terug op schema, en ik moet nog 4kg afvallen voor ik mijn streefgewicht bereikt heb.
    Yeah! Ik ben er 90% zeker van dat ik dit voor het volgend weekend ga halen.
    Niemand kan mij in de weg staan, zelfs niet mijn vriendinnen die gek zijn op M&M's , chips, chocolade en nog van die zoetigheden. Meisjes moeten dun zijn. Ben je dat niet? Werk er dan aan ...
    Er zijn veel slappelingen die proberen te stoppen en al na 2uur vasten een bananenijsje uit de kast halen.
    Dan zeggen ze: "Dit is gezond, het zijn bananen." Hun lach ik gewoon uit.
    Mensen die nog nooit gehoord hebben van kcal , haha!
    Nu ga ik verder doen met sporten. Teveel achter de computer maakt mensen lui!

    - Vorige berichten heb ik verwijderd omdat het teveel werd!

    hou zeker elke dag je gewicht bij en niet vergeten ;
    Nothing tastes so good as thin feels.

    XXXX QoS = Queen of Starvation.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (33)

    15-04-2014
    beetje obese is oke mensen

    Hallo allemaal,

    Ik wilde even zeggen dat ik me ben rot geschrokken toen ik al deze berichten van jullie las, want weetje,

    WAT IS ER MOOI AAN EEN VROUW DIE ALLEEN MAAR BESTAAT UIT BOT ??!!

    Ik zal je zeggen, HELEMAAL NIETS.

    mesnen die zo een iemand zien lopen worden er gewoon spontaan misselijk van. een echte vrouw hoort gewoon een beetje vet op haar lichaam te hebben. anders lopen mensen echt voor je weg, niemand hoeft je zo.

    en dan nog iets, zowat alle meiden die dit doen gaan eraan dood dus jullie zijn gewoon eigenlijk jullie eigen graf aan het graven.

     luister alsjeblieft naar wat ik zeg cause you are beautiful just the way you are.

    doei

    15-04-2014 om 12:24 geschreven door Beetje obese is oke


    Beetje mac is niet gek!

    Mensen ik schrok me dood toen ik al deze berichten las.

    Kom op een vrouw hoort een beetje vet op haar lijf te hebben.

    Jullie weten niet wat jullie missen de mac de kfc jammiee

    En natuurlijk moet je gezond eten en af en toe een snack is niet verkeerd ik zelf ben ook niet dik maar eet wel genoeg.

    Ik zelf ben 1.72 en weeg 48 kilo en daar ben ik trots op. Ik eet ook gewoon en snack ook wel. Echt meiden ik ben iemand bijna verloren aan annorexia! Dus stop hier mee!

    Ga genieten van het leven je leeft maar een keer ga niet de hele tijd op je gewicht letten. Maar eet goed daar word je echt niet dik van.

    Dikke kus en luister asjeblieft naar me :)

    15-04-2014 om 12:22 geschreven door Beetje mac is niet gek!


    19-03-2014
    Hoe?
    Hey, ik begin net met afvallen en ben in een week 2.5 kilo afgevallen.. Ik vind het een beetje te traag gaan zou jij mij aub kunnen helpen want ik weet echt niet hoe het sneller moet. Bij mij gaat het vasten wel goed l, maar kitsen lukt mij niet ... Dus HELP MIJ ALSJEBLIEFT :(

    19-03-2014 om 06:28 geschreven door hoe?


    17-11-2013
    Queen of Starvation .. Help
    Ik ben 1.64 en weeg 52 kg... 

    Is dat zwaar ik moet dit echt weten want ik voel me best wel dik... Wat moet ik doen.. En ik sport super vaak maar valt nix af....

    liefs ProudGirl x

    17-11-2013 om 12:07 geschreven door ProudGirl


    04-05-2013
    Go
    Kei goed! Pro Ana!

    04-05-2013 om 09:08 geschreven door Ana


    26-11-2012
    kip321

    WHO THE HELL IS DIONNE!!!!!!!!

    jij bent echt dom kip321

    ik snap zowiezo niet waarom je op deze blog komt, als je toch alleen maar kritiek hebt. blijf gewoon lekker weg

    26-11-2012 om 16:47 geschreven door dikki


    25-11-2012
    @dikki
    de enige die dom is ben jij dionne

    25-11-2012 om 20:30 geschreven door KIP321


    ps
    ps mijn blognaam is fatflusher misschien handig om te weten

    25-11-2012 om 10:40 geschreven door dikki


    blog
    heey mensen ik begin mijn eigen blog misschien leuk voor jullie om op te kijken??
    en misschien wil jij me helpen QoS??
    nou doeii x dikki

    25-11-2012 om 10:38 geschreven door dikki


    kip321
    dikke mensen zijn echt dom

    25-11-2012 om 09:44 geschreven door dikki


    kip321

    25-11-2012 om 09:42 geschreven door dikki


    22-11-2012
    gek
    kijk uit met wat je doet. ben tevreden met jezelf. mijn vriendin doet t zelfde en ligt bijna op sterven.

    22-11-2012 om 19:40 geschreven door KIP321


    19-11-2012
    omg

    help me plzzz
    ik ga dood
    ik weeg veeel teveel en iedereen is dunner
    ik weet niet waar ik moet beginnen
    x mij

    19-11-2012 om 18:39 geschreven door dikki


    05-09-2012
    oplettende ouders

    qos? kheb een zwaar probleem
    ik ben bezig met het afvallen(sreefgewicht 44 kg en weegt nu 58 en 12 jaar moddervet dus!!!) en probeer zo veel mogenlijk niet te eten maar mijn ouders zyn altijd zo oplettend zeker s avonds dan zeggen ze allebij tegelijk eet u bord hellemaal leeg ze kyken naar mijn bord met haviksogen(zelfs al probeer ik het weg te gooien als ze het niet betrouwen zouden ze in de vuilbak kijken )
    en zo kan ik niet goed afvallen  en als bv: is een salade eten willen ze niet( dat zou dan al een beetje luchtiger worden) ze willen liever chinees of pizza en frieten.
    (zucht )en nog iets als ik probeer te kotsen gaat dat amper want als ik kots komt er maar een klein beetje eten uit en kheb al alles al geprobeert zo diep mijn vingers in mijn keel gestoken gestoken een oude tandenborstel geprobeert ,allles dat er in kan en kweet echt niet wat ik dan moet doen ik lig er echt bijna van te blijten als ze me dwingen te eten en als ik het daarna niet uit krijg
    sporten kan ik ook al niet ik mag niet naar een sportcentrum gewoon rond fietsen en zelfs niet blokje om lopen
    ik heb geen vriendinnen die dicht bij mij wonen dus ik kan al niet zeggen "ik ga naar een vriendin"
    help me alsjeblieeeeft ik sterf nog van de callorieen !

    05-09-2012 om 20:04 geschreven door het dikkertje die niet kan afvallen


    02-08-2012
    dik
    hey QoS
    ik ben al even aan het lijnen en ben 15 kg afgevallen. Maar nu raak ik maar niet verder is dat normaal en kan ik daar iets aan doen want 30 kg is echt te veel voor 1m60cm
    thanks xx
    H

    02-08-2012 om 23:03 geschreven door helena


    27-07-2012
    Help me!
    Lieve QoS,
    Ik heb het boek Ana van Ginny Mooy ook gelezen! Ik heb het afgelopen jaar geprobeerd af te vallen, ik ben 14, 1.72 cm lang en weeg nu 57 kilo, toen ik ben begonnen met afvallen woog ik 58 kilo en na een jaar 53 maar nu is het er in een paar dagen ineens weer aan, ik zou graag af willen vallen met laxeerpillen, waar kan je die krijgen? Ik wil na dat ik dit boek heb gelezen graag weer opnieuw afvallen!
    MvG,
    Maya

    27-07-2012 om 15:30 geschreven door Maya


    23-07-2012
    Dit is echt ziek,
    Dit is echt ziek, dat je jezelf wilt uithongeren om slank te zijn..
    De meeste mensen vinden het niet eens mooi als vrouwen zo super slank zijn dat je alle ribben kunt tellen..
    Alsjeblieft mensen gebruik je hersenen en denk na!

    23-07-2012 om 14:34 geschreven door Margriet


    28-06-2012
    Sorry, voor de onderbreking
    Hey mijn dikkere medemensen,
    Sorry voor de lange pauze.
    Ik ben verhuisd voor 6 maanden naar de tropische Niagarawoestijn. Dit is een optimaal klimaat om af te vallen. Het water in je lichaam verdampt vanzelf en er is geen eten te vinden! Door het zweten verbrand je meer vetten en je wordt niet verleid door eten in je buurt.
    Ik raad iedereen dus aan om bij mij te komen wonen dan kunnen we samen een clan vormen. Een ander voordeel: er zijn geen mensen die je aanstaren omdat je dik bent.
    Ik heb voor mijn vertek een apotheek overvallen en heb 25kg laxeerpillen gestolen. (Niet aan de politie zegge,hé)
    Ik verwacht niet dat je zomaar vertrekt, maar ik zou het leuk vinden als ik niet meer alleen de putten in de woestijn moet onderkotsen.
    Ik ben nu 1 week terug(en ik ben alweer een halve kilo bijgekomen!!! Omg, ik schaam me rot). Over 2 weken vertrek ik terug, als je mee wilt, kom dan op woensdag 11 juli naar de Nieuwstraat in Brussel. Ik zal bij de Pimkie staan en ik zal een roze blazer dragen. Je kan me misschien ook herkennen mijn vetkwabben.

    Blijf diëten en wordt mooier!
    Groetjes, QoS

    28-06-2012 om 14:09 geschreven door Queen of Starvation


    21-05-2012
    ?? help !!
    hey beste QoS,
    waarom antwoord je nooit? Ben je dood? Ik hoop van niet !! Want ik heb je echt nodig om aftevallen !
    Ik ben 1.60 en weeg 36kg veel te dik dus maar mijn ouders zijn nu al aan het letten op wat ik eet !!
    PLEASE HELP !

    xx dikkie xx

    21-05-2012 om 17:36 geschreven door ellen


    23-04-2012
    HELP ME DRINGEND!!
    Ik ben een meisje van 15 (47kg, 1m61) sinds een paar dagen ben ik echt bezig met afvallen maar wanneer ik savonds thuis meot eten dwingt mijn mama me meer te eten dan dat ik wil. Ik probeer daarna het over te geven maar het lukt me maar niet!!
    Soms zit ik echt een tydje voor de wc en probeer myn tandenborstel zo diep mogelijk maar het lukt me maar niet!!
    ik ben echt radeloos!! zo geraak ik nooit aan myn streefgewicht(43kg)!! 
    HELP ME PLEASE!!!

    groetjes xxx

    23-04-2012 om 20:48 geschreven door Just me.


    12-04-2012
    afvallen
    Hey QoS,

    Ik ben een meisje ( 1.60   40kg)
    ik wil naar de KBA ( koninklijke ballet school Antwerpen) maar daarvoor wil ik eerst afvallen,
    weet je een goed dieet of een site waar ik goede dieëten kan vinden ?

    veel succes charlotte x
    P.S. ik vind je echt geweldig !! zoo dapper . xxxjes

    12-04-2012 om 19:46 geschreven door Charlotte


    27-02-2012
    HELP
    heeee QoS,
    ik ben al een jaar bezig met afvallen gaat al super goed!.
    'k was eerst 51 kilo en nu ben ik al bijna bij mijn streef gewicht : 42 kilo.
    ik las laatst het boek van ginny mooy,
    vondt het leuk dat je blog er in staat.
    heb jij nog meer tips? hoop het 
    xxx

    27-02-2012 om 17:05 geschreven door Fien


    18-02-2012
    Moeilijk...
    Hi QoS' ik wil super graag afvallen alleen vindt ik dit moelijk want ik kan niet zomaar me eten niet opeten :( kun jij me helpen?

    18-02-2012 om 23:35 geschreven door Nelleke


    10-11-2011
    antw ik heb zeer dringend hulp nodig
    hey
    Ik heb super veel respect voor jou maar een druif per dag eten!! moet je kunnen, ik ben veel zwakker, want ik eet een halve boterham per dag. ik weet het ik moet daar mee stoppe maar ik kan het ni. Ik ben ook van huis weggelope en ik slaap nu bij een vriend, het zou leuk zijn als je ook kon komen slapen, want ik vertrouw die man ni, hij is twintig en ik vijftien. het is beter als er een vriendin is die je steund kom a.u.b morgen om 15u30 aan het station van gent ik ben het meisje met de donker blauwe jas. Ik hoop dat je me vind
    XXX Zoey

    10-11-2011 om 20:11 geschreven door zoey


    ik heb zeer dringend hulp nodig!!!
    Best QoS,

    Ik ben echt een grote fan van jou,
    ik ben wel niet zo tevreden met mijn eigen gewicht.ik weeg namelijk 38 en ik ben 1m70, ik ben dus moddervet!
    Ik zou graag nog minstens 10 kilo afvallen en dat in 2 weken, dat zou toch mogelijk moeten zijn.
    Ik ben onlangs bij mij vette moeder weggegaan, en heb met mijn laatste geld een nier laten wegnemen, zo weeg ik toch al een beetje minder. Maar is dit niet valsspelen.
    Het geld dat ik verdien als kassier gebruik ik om op een internetcafé jou blog te volgen en om laxeerpillen te kopen. Ik neem er 1 om het uur. Maar dat werkt precies niet. Nu volg ik een dieet waarbij ik veel water drink en 1druif per dag eet. Ik schaam wel voor mijn eetbuien waarbij ik soms 10 druiven eet. Dan probeer ik die uit te kotsen. Ik heb nog 1 grote droom: ik wil mijn onderste ribben laten wegnemen zodat ik er toch tenminste iets minder dik uitzie. Ik heb ook momenteel geen huis en leef dus in een kraakpand. Ik wil heel graag onderdak bij iemand die mij verstaat, kan iemand mij hier bij helpen? En kent iemand een dokter die mijn droom kan realiseren en mijn ribben wil laten wegnemen voor weinig geld.Ik heb ook echt genoeg van al die dikke jaloerse mensen die mij zeggen om te stoppen diëten, ik zou dus graag iemand vinden om mijn gevoelens mee te delen.

    kan je mij alsjeblieft helpen

    Charlotte

    10-11-2011 om 17:01 geschreven door charlotte vwd


    09-10-2011
    -
    Lieve QoS,
    ik heb een paar dagen geprobeerd af te vallen want ik ben absoluut niet blij met mijn gewicht, ik ben zelfs te zwaar denk ik..
    ik ben 14, 1.63, en weeg 57.3 kilo.
    ik heb geprobeerd een paar keer na het eten mijn vinger in mijn keel te doen, maar dat lukt niet, hoevaak ik hem er ook in doe, ik moet alleen kokhalzen en dan komt niks boven terwijl ik dan net heb gegeten. :S
    heb je misschien wat tips om over te kunnen geven op een snelle manier?
    xLisa

    09-10-2011 om 12:49 geschreven door Lisa


    14-08-2011
    I need to feel beautiful...
    Lieve QoS,
    Ik probeer al een tijdje af te vallen, alleen ik weeg 56.6 kg., en ik kom maar niet onder de 56.0kg. :(
    Mijn streef is 45kg., en ik zou dat echt heel graag halen! Embarassed
    Kan jij me tips geven en me helpen om de 45 te halen, zo snel mogelijk? ;$

    Liefs,
    WannaBThin.

    14-08-2011 om 14:36 geschreven door WannaBThin


    28-07-2011
    omg
    Beste Queen of Starvation,

    Ik wist niet dat je echt bestond!
    Ik had dat boek ook gelezen van; ana van ginny mooy.

    Ik vind het echt raar dat je jezelf wilt uit hongeren!
    Ten eerste: wat is daar leuk aan?
    En ten tweede: niemand vind dun mooi (behalve dan meisjes die dun willen zijn)
    Je kan gezond dun zijn (dus goed eten, maar het is gewoon je bouw)
    of je kan ongezond dun zijn: (dus jezelf uithongeren, en niet goed eten)
    Soms snap ik het wel dat meisjes anorexia hebben (ze hebben een slecht zelfbeeld of ze zijn veel gepest ens.
    Maar als meisjes anorexia willen krijgen omdat ze het mooi vinden, (of hun zelf zogenaamd lelijk vinden vind ik dat echt dom!

    En wat ik nog het ergste vind; meisjese overlijden aan Anorexia!

    Jezelf uithongeren is ongezond! Je krijgt niet genoeg voedingstoffen binnen!

    Dus stop ermee!

    En voedsel is heus geen vergif dat is echt ONZIN!
    Waarom denk je anders dat er vitaminen bestaan.

    STOP ERMEE!


    STOP ANOREXIA!

    28-07-2011 om 21:52 geschreven door zelda


    02-07-2011
    Ana, Ginny Mooy
    Heey ik ben Stephanie (schuilnaam)
    Ik ben 16 jaar, 1.60m lang en weeg 48.3kg (me streef is 43kg)
    Ik lees op dit moment het boek Ana, van Ginny Mooy
    Dit logje lijkt op stukjes uit het boek.
    Inspired?

    xx Stephanie

    02-07-2011 om 15:48 geschreven door Stephanie


    13-06-2011
    braken
    lieve queen of starvation.

    al mijn vriendinnen zijn mooier en slanker dan mij,

    als ik bij ze in de buurt ben voel ik me heel onzeker en klein.

    wat moet ik hier aan doen?

    kus van jovannah 

     

     

     

      

     

     

    13-06-2011 om 21:16 geschreven door jovannah


    24-04-2011
    Afvallen
    Hoi queen of starvation,
    ik ben een meisje van 15 jaar ( 1.68 m en 50 kg)
    en zou graag willen afvallen. Denk jij dat  ik te dik ben en heb je goede tips om snel af te vallen?
    Bedankt!
    -xxx-

    24-04-2011 om 15:44 geschreven door Melanie


    13-03-2011
    antwoord ; Naomi
    Lieve Naomi ,
    Laxeren is niet verkeerd. 
    Overgeven ook niet.
    Wel als je het té vaak doet.
    En .. zo afvallen is niet eerlijk!
    je bedriegt jezelf.
    Sporten & niet eten helpt wel echt!

    groetjes, QoS

    13-03-2011 om 16:14 geschreven door Queen of Starvation


    eh ?
    Lieve QoS ,
    ik ben aan het afvallen met laxeerpillen.
    Is dat verkeerd? Ik vind overgeven namelijk erg eng ...
    XXXjes Naomi

    13-03-2011 om 16:12 geschreven door Naomi ♥



    Archief per week
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs