Inhoud blog
  • Voedsel is vergif
  • Back on Track!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Queen of Starvation
    Nothing tastes as good as thin feels.
    14-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voedsel is vergif
    Voedsel is vergif!

    Vandaag ben ik begonnen met spinnen en ik heb gemerkt dat dit heel goed is.
    Als je al 20 minuten op de fiets zit is dat al voldoende.
    Ik was op bezoek gegaan bij een oud tante die ik al lang niet meer had gezien.
    Daar kreeg ik koffie , koeken , taart en cake voorgeschoteld.
    Voor mij is buiten mijn dieet & lijn familie het allerbelangrijkste wat er is!
    Je familie kan je niet bedriegen ...
    Uit beleefdheid heb ik een stuk francipanetaart genomen en met muizenhapjes opgegeten.
    Toen besefte ik pas wat ik had gedaan.
    Na 23dagen niks eten..... heb ik weer een punt taart gegeten.
    Ik had eerst niet door wat ik bezig was.
    Ik wou het zo snel mogelijk uit mijn lijf hebben en ben naar de WC gevlucht.
    Het is niet eerlijk ... en dat weet ik.
    En ik weet het nu .. vooraltijd.
    Voedsel is vergif!

    Nothing tastes as good as thin feels.
    XXX QoS

    14-03-2011 om 21:11 geschreven door Queen of Starvation  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (16 Stemmen)
    07-03-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Back on Track!
    Back On track!

    Vandaag was een topdag! Ik ben in 1 dag 1.6 kg afgevallen.
    Ik zit terug op schema, en ik moet nog 4kg afvallen voor ik mijn streefgewicht bereikt heb.
    Yeah! Ik ben er 90% zeker van dat ik dit voor het volgend weekend ga halen.
    Niemand kan mij in de weg staan, zelfs niet mijn vriendinnen die gek zijn op M&M's , chips, chocolade en nog van die zoetigheden. Meisjes moeten dun zijn. Ben je dat niet? Werk er dan aan ...
    Er zijn veel slappelingen die proberen te stoppen en al na 2uur vasten een bananenijsje uit de kast halen.
    Dan zeggen ze: "Dit is gezond, het zijn bananen." Hun lach ik gewoon uit.
    Mensen die nog nooit gehoord hebben van kcal , haha!
    Nu ga ik verder doen met sporten. Teveel achter de computer maakt mensen lui!

    - Vorige berichten heb ik verwijderd omdat het teveel werd!

    hou zeker elke dag je gewicht bij en niet vergeten ;
    Nothing tastes so good as thin feels.

    XXXX QoS = Queen of Starvation.

    07-03-2011 om 00:00 geschreven door Queen of Starvation  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (48 Stemmen)

    Archief per week
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs