Queen Elizabeth
| personal online shopper & many more |
23-09-2010
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lash stilletto
Goedemorgen iedereen!

Aangezien ik nog heel veel aanbiedingen heb voor jullie, dacht ik dat het maar eens tijd werd om te beginnen met de eerste. Niet iedereen is gezegend  met lange, mooi gekrulde wimpers (wel na het gebruiken van wonderolie maar dat duurt eventjes). Zo ook mijn eigen, ze zijn best lang alleen kaarsrecht. Nu hebben we daar een wimperkrultang voor, maar wanneer ik mijn wimpers gekruld heb en mascara aanbreng, hangen ze in no time weer beneden. Is dit herkenbaar voor iemand? Dit komt doordat je mascara te nat is. De textuur is te zwaar voor je wimpers. Daarom ben ik een tijdje geleden alleen nog maar waterproof gaan gebruiken, dat werkte namelijk veel beter, maar ik was nog steeds niet tevreden. Totdat ik volume and shocking van maybelline waterproof ging gebruiken, echt geweldig! Totdat ze hem uit de handel haalden.. wat een ramp. 50 mascara's verder (i'm not kidding ik heb ze werkelijk allemaal gehad) kwam ik uit bij lash stiletto waterproof. Wat was ik blij! Het is echt een supermascara, je wimpers zakken niet naar beneden en blijven de hele dag mooi. Deze mascara bedekt je wimpers van de wortel tot aan de punt en hierdoor lijken ze echt langer! Hij spreidt ze heel goed en geeft toch een zwarte diepe kleur. Absoluut een aanrader! Leuk detail is dat de houder van de lash stiletto echt lijkt op een hak. Dat kleine rode schijfje vind je vaak onder stiletto's.. leuk! Hieronder vind je een review van de mascara zodat je kunt zien wat hij doet, hij kost 13 euro in de winkel, bij mij kost hij 10,- inclusief verzending (zowel waterproof als original)!  hebben,hebben,hebben? mail me!
http://www.youtube.com/watch?v=SWxYMMguhpM

liefs xx


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail *
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



E-mail mij

Wil je mij inschakelen als personal shopper of heb je een vraag over een product? Neem contact met me op!



Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs