Blog tegen de wet? Klik hier.
Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs

 > onze schatjes Gento en Jutshi(onze nieuweling)
Foto
Over mijzelf
Ik ben sandra, en gebruik soms ook wel de schuilnaam punky.
Ik ben een vrouw en woon in () en mijn beroep is kapster.
Ik ben geboren op 13/07/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: alles(als ik maar kreatief bezig ben),aerobics.
dat ventje op de foto is mijn allerliefste schat!!!!!
Archief per maand
  • 12-2012
  • 06-2012
  • 10-2011
  • 05-2011
  • 04-2011
  • 03-2011
  • 02-2011
  • 01-2011
  • 12-2010
  • 11-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 05-2010
  • 04-2010
  • 12-2009
  • 11-2009
  • 10-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 01-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
    bedank dat je naar m'n blogje komt kijken
    Foto
                              “ Jirca “  ©
    “we zullen steeds aan je
    denken”
    Overleden
    op 11 september 2007
    Foto
    "Wietse "©
    "je bent voor altijd in ons hart"
      Overleden 
       op 17 maart 2008
    Foto
    Onze nieuweling"Gento",we gaan hem lekker verwennen en krijgt net zoveel liefde en warmte als Jirca had van ons
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • De kennel van Gento
  • Mijn tante
  • border collie
  • Marleen De Winter Tibetaanse Terrier
  • Cindy Voets"kennel terveurense herder"
    Blog als favoriet !
    Foto
    Foto
    onze schatjes Gento en Jutshi(onze nieuweling)

    22-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.in het bos

     


    » Reageer (0)
    20-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nu begint het echte werk!!!!Hondeschool
     

    » Reageer (0)
    17-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kusjes kusjes kusjes
     

    » Reageer (0)
    14-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.San en Gento
     


    » Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Danny en Gento
     


    » Reageer (0)
    13-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gento
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    » Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nog Gento
     

    » Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eindelijk ben ik thuis bij mijn baasjes!!!
     

    » Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We hebben beslist om onze liefde te delen met een nieuwe trouwe vriend!!!
     

    » Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onze vriend Jirca,we zullen altijd aan hem denken!!!
     

    » Reageer (0)


       Kijk eens naar mijn
    "HOBBY-WEBSITE"
    www.everyoneweb.com/saqui



    Foto

     

    Gento
    vanaf de geboorte tot
    1 jaar!!!


    Foto

    Foto

    Het zijn 2 schatjes!!!
    Inhoud blog
  • Jutshi vanaf de geboorte tot nu....
  • Gento vanaf geboorte tot nu.....
  • Op de uitkijk!!!
  • lui lekker leventje!!!
  • Stoeien op ons nieuwe gras!!!
  • niewe bedje!!!
  • HIER WAKEN WIJ!!!!!
  • lui lui lui lui lui
  • Wat een thuiskomst!!!
  • Gento en Jutshi"de vrijpartij"
  • samen snoepen.....
  • Frietjes eten,dit is niet gezond,maar ja................
  • kusjesdag(voor te bekijken muziek van blog uitzetten)
  • Mijn allerliefste schatjes van de hele wereld!!!
  • stoeien -stoeien -stoeien
  • Wat een gerust leven
  • Jutshi training 2
  • Jutshi trainen 1
  • Altijd honger!!!
  • beste vrienden
  • Neroke en Caspertje
  • Mijn eerste les op de hondeschool!!!
  • Spelen-spelen-spelen-spelen-spelen
  • Trotse broer!!
  • Ik ben al gegroeid
  • Wat een liefde!!
  • onze kerstwensen
  • Jutshi mag meer en meer bij Gento!!!!
  • Op de zetel
  • brr in de sneeuw
  • Gento uitdagen!!!
  • spelen op de zetel!!!
  • op ontdekking...
  • Jutshi met z'n meter!!!
  • Wat een schatjes!!!
  • eerste ontdekking met de bal
  • ontmoeting met Gento
  • hallo hier ben ik Jutshi!!!
  • mijn papa
  • mijn mama!!!
  • hier ben ik 6 weken!!!10 December komen mijn baasjes mij halen!!!
  • Wij zijn nu 4 weekjes....
  • Zou ik het worden??????????????????
  • Wij verwachten een nieuwe huisgenoot!!!
  • Gento in mozaïek
  • fotosessie Dempcy
  • foto-sessie Gento
  • verwend!!!!
  • Vrolijke kerst
  • Onze zanger
  • Wat een versierder!!
  • Buiten slapen met Gento
  • Alweer knuffelen
  • Vrolijk Pasen
  • Verwend nest!!!Is hij niet knap????
  • Wandelen op de ziepbeek!!!
  • Gento en San
  • Sneeuwpret
  • Raoul met Gento
  • Gento met een vriendinnetje
  • In de sneeuw
  • Mijn vriendje "Raoul"
  • Mijn 2 schatjes!!!
  • Jaloe en Gento en Icha
  • Gento gooit potje Yoghurt in de vuilbak!!!
  • Veltjens Danny met Gento een Tervuur 92%
  • Ik hou niet van borstelen maar wel van!!!!!
  • Toen ik nog klein was(mijn ma en va zijn ook weer terug zwanger)
  • Hier gaan we zwemmen me Gento !!!!klik op de link!!!!
  • met de stofzuiger!!!!
  • Mijn eerste zwembeurt
  • Onze Gento zit in de B
  • een lekje van een Gentobekje!!!!
  • knuffelen met Gento
  • hondeschool!!!
  • Een gezellige avondje!!!
  • my valentine!!!
  • familie van Gento!!!
  • In het kapsalon!!!
  • in het bos
  • Nu begint het echte werk!!!!Hondeschool
  • Kusjes kusjes kusjes
  • San en Gento
  • Danny en Gento
  • Gento
  • Nog Gento
  • Eindelijk ben ik thuis bij mijn baasjes!!!
  • We hebben beslist om onze liefde te delen met een nieuwe trouwe vriend!!!
  • Onze vriend Jirca,we zullen altijd aan hem denken!!!